170 найкращих електричних велосипедів. Електричний велосипед лише з дроселем

Розуміння електричних велосипедів: Дросель і педаль газу та педальний асистент

Якщо ви новачок у світі електричних велосипедів, які також називають електровелосипедами, то у вас, ймовірно, є кілька запитань щодо того, як працюють електровелосипеди. Електровелосипеди пропонують вам варіанти велосипедів, які мають вбудований допоміжний пристрій з електричним приводом. Зазвичай ви можете регулювати кількість потужності, яку ви отримуєте на ходу під час використання електровелосипеда, як правило, між низьким “економічним” налаштуванням та налаштуванням “турбо”, яке також іноді називають “спортивним” налаштуванням.

Чи мають електричні велосипеди дросель? Деякі електровелосипеди постачаються з дросельною заслінкою, але не всі електровелосипеди мають дросельні заслінки. Багато електровелосипедів вважаються велосипедами з підтримкою педалей, що означає, що ви отримаєте додатковий імпульс потужності лише тоді, коли крутите педалі. Однак деякі електровелосипеди також оснащені дросельною заслінкою, яка пропонує вам додатковий прискорення простим натисканням кнопки і тоді, коли ви не крутите педалі.

Залежно від того, який електровелосипед ви вирішили придбати, ви можете купити електровелосипед, який пропонує вам опції допомоги при крученні педалей, дросельної заслінки або і те, і інше. Оскільки сьогодні в Інтернеті не так багато інформації про те, чи мають електровелосипеди дросельну заслінку, ми створили цю статтю, щоб допомогти розібратися у відмінностях між електровелосипедами з педалями та електровелосипедами, які мають дросельну заслінку. Після того, як ми розглянули цю інформацію, ми обговоримо ще один елемент, про який ви захочете дізнатися, перш ніж купувати електровелосипед. двигун.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Що таке електровелосипед з педалями-асистентами?

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Більшість електронних велосипедів розроблені як електронні велосипеди з підтримкою педалей. Отже, що саме це означає? Хоча існують незначні відмінності між різними виробниками двигунів, всі електровелосипеди з підсилювачем педалей працюють однаково.

Якщо ви придбаєте електровелосипед з педалями, ви отримаєте велосипед, який активує додатковий приріст потужності, коли ви крутите педалі. Як тільки ви почнете крутити педалі з місця, ви відчуєте, як двигун електровелосипеда запрацює та активується.

Прискорення

Багатьом людям подобаються велосипеди з педалями, тому що додатковий приріст потужності, який ви отримуєте з електронним велосипедом з педалями, допомагає подолати інерцію, коли ви вперше виїжджаєте на вулицю.

Більшість електровелосипедів мають перемикач на одній з ручок, який регулює потужність за допомогою перемикача /-. Коли ви тільки звикаєте до використання підсилювача педалей, більшість виробників рекомендують починати з меншого значення, поки ви не звикнете до сили тяги.

На електровелосипеді з підсилювачем педалей ви також можете змінювати силу прискорення, яку ви отримуєте від двигуна. Ви можете майже нічого не робити і їхати на повну потужність двигуна, яка в середньому становить близько 250 Вт або 350 Вт. Більшість людей, які є рекреаційними велосипедистами, використовують 250 Вт потужності. 350 Вт зазвичай більше для тих, хто їздить на професійному рівні.

Налаштування потужності та запас ходу

Використовуючи електровелосипед з підтримкою педалей, ви, як правило, виявляєте, що чим вище налаштування потужності, тим менший запас ходу ви отримаєте на своєму велосипеді.

Кілька моделей електровелосипедів з педалями мають діапазон пробігу на екрані, а деякі з них можуть регулювати цей діапазон, коли ви вирішуєте, як налаштувати потужність. Залежно від електронного велосипеда, налаштування потужності та відстані, на яку ви подорожуєте, відстань, яку ви зможете проїхати, може бути дуже різною.

Однак, зазвичай ви можете проїхати від двадцяти до сорока миль на велосипеді, перш ніж вам доведеться підзарядити акумулятор. Багато моделей електронних велосипедів з педалями пропонують кілька різних рівнів допомоги. Налаштування зазвичай називаються такими словами, як низький, середній та високий. Однак є деякі електронні велосипеди, які мають до п’яти налаштувань допомоги педалі.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Існує кілька різних типів дроселів, які ви знайдете на різних типах електричних велосипедів. Ось розбивка чотирьох найпоширеніших типів дросельних заслінок для електронних велосипедів:

  • Деякі велосипеди, наприклад, електричний велосипед eFlow E3 Nitro, використовують так званий поворотний дросель з половинним захопленням. Ви використовуєте цю дросельну заслінку, обертаючи її, як на мотоциклі чи скутері. Ця дросельна заслінка є найбільш типовим видом дросельної заслінки для електронних велосипедів, яку ви знайдете на ринку сьогодні.
  • Інші велосипеди, такі як електричний гірський велосипед Prodeco Outlaw SS, використовують так званий дросель великого пальця. Ви використовуєте цю дросельну заслінку, натискаючи великим пальцем на заслінку вперед, щоб увімкнути електричний прискорювач.
  • Існує також інша форма дросельної заслінки великим пальцем. Такі велосипеди, як система BionX та електровелосипед OHM XS750, використовують інший тип дросельної заслінки великого пальця. На таких велосипедах у вас є червона кнопка; ви рухаєтесь вперед великим пальцем, щоб увімкнути двигун.
  • Останній тип дросельної заслінки. це кнопкова дросельна заслінка. Такі велосипеди, як комплект електричного велосипеда Clean Republic Hill Topper, використовують цю функцію. Цей дросель працює як вимикач. На жаль, з цим типом акселератора ви не можете регулювати рівень потужності.

Комбіновані велосипеди

Якщо ви належите до тих людей, які віддають перевагу найкращому з двох світів, то знайте, що деякі електровелосипеди пропонують як режим дросельної заслінки, так і режим допомоги педалям.

Ці типи велосипедів дозволяють вам використовувати режим допомоги педалей, коли ви хочете, але також надають вам корисне прискорення за допомогою дросельної заслінки. Хоча ви не зможете використовувати обидва методи одночасно, наявність обох режимів може бути надзвичайно корисною в дорозі.

Тепер, коли ми розглянули типи дросельних заслінок, які ви знайдете на електровелосипедах, а також різні типи електровелосипедів, які ви можете придбати, ми розглянемо ще одну важливу частину електровелосипеда, на яку ви захочете звернути увагу, перш ніж купити електровелосипед: двигун. Ми почнемо з висвітлення типів двигунів електронних велосипедів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Типи двигунів для електровелосипедів

Тепер, коли ви знаєте трохи про різні типи електровелосипедів і маєте достатньо інформації, щоб оцінити, який тип дроселя вам потрібен, вам також потрібно уважно ознайомитися з двигуном і акумулятором. Ми почнемо з обговорення типів двигунів для електровелосипедів тут.

Зрештою, якщо ви хочете електровелосипед з потужною дросельною заслінкою, перше, на що ви захочете звернути увагу. це двигун. Отже, досліджуючи дроселі та електровелосипеди, ось що вам потрібно знати про двигуни.

Двигун передньої втулки

Найпростіша конструкція електронного велосипеда має двигун передньої втулки. Це також означає, що цей тип електровелосипедів є найбільш обмеженим у можливостях. Більшість двигунів передньої втулки добре працюють лише на електронних велосипедах, які включають дросельні системи.

Це тому, що складніше запропонувати допомогу, орієнтовану на водія, коли ваш двигун не встановлений на трансмісії. Є кілька винятків з цього правила, наприклад, складний електронний велосипед Brompton. Складний електровелосипед Brompton пропонує двигун передньої втулки, який використовує допомогу педалі, а не дросельну заслінку.

Однак, електровелосипеди, які використовують двигуни передньої втулки, можуть зіткнутися з проблемами з тягою. Це тому, що більша частина ваги велосипеда припадає на заднє колесо, створюючи постійно розбалансовану систему.

Крім того, може бути складно ефективно прискорюватися, коли ваш привід розташований на передньому колесі. Оскільки двигуни передньої втулки, як правило, обмежені, вони не поширені як системи електронних велосипедів. Ви часто знайдете їх у дешевих наборах для переобладнання, оскільки вони чудово підходять для переобладнання майже будь-якого велосипеда.

Переваги двигуна передньої втулки

  • З переднім двигуном на втулці ви зменшите навантаження на задню вісь. Це полегшує встановлення на велосипеді кріплення для причепа, якщо ви бажаєте.
  • Якщо ланцюг на цьому типі електровелосипеда зламається, ви зможете використовувати все ще двигун, який має доступ до датчика каденції або дросельної заслінки.

Мінуси двигуна передньої втулки

  • Більшість передніх вилок не створені для того, щоб справлятися з навантаженням двигуна електронного велосипеда.
  • Встановлення двигуна на передній частині вашого електровелосипеда означає, що більша вага буде знаходитись спереду, що робить велосипед важчим і створює більше труднощів при керуванні.
  • Ви не зможете комфортно їздити по нерівностях або заїжджати на бордюри, якщо на вашому велосипеді є додаткова вага двигуна, встановленого спереду.
  • З двигуном, встановленим спереду, набагато складніше зняти переднє колесо велосипеда через додаткову вагу та неможливість використання швидкого зняття.
  • Ви не зможете легко додати крутний момент на передню вилку.

Двигун задньої втулки

Якщо ви зупините свій вибір на електровелосипеді з двигуном задньої втулки, ви зможете придбати електровелосипед, який має дросель або педальний велосипед з підтримкою педалей. Можливо, ви навіть зможете придбати гібридний велосипед, який має обидва типи систем, і ви зможете перемикатися між ними на свій розсуд.

Задні втулкові двигуни також можуть бути встановлені на нерозкладні велосипеди, що робить їх надзвичайно популярними для переобладнання електровелосипедів.

Задні втулкові двигуни також поширені, тому що вони дешеві у виробництві і навіть більш естетичні, ніж передні. Задній електродвигун більше схожий на велику стандартну велосипедну втулку, ніж на двигун, і за зовнішнім виглядом швидко зливається з велосипедом.

Однак є деякі недоліки у володінні електровелосипедом з двигуном задньої втулки. Електровелосипеди з двигунами на задній втулці мають нерівномірний розподіл ваги через те, що двигун знаходиться в задньому колесі. Це означає, що розташування двигуна на задніх електровелосипедах може також впливати на керованість, контроль та керованість велосипеда.

Плюси двигуна задньої втулки

  • Задні втулкові двигуни чудово справляються з додатковою вагою від компонентів двигуна, якщо порівнювати їх з двигунами, встановленими спереду.
  • Двигуни на задній втулці мають ще одну перевагу над передніми двигунами, оскільки вони не створюють додаткового навантаження на передню вилку, завдяки чому велосипед краще балансується.

Мінуси двигуна задньої втулки

  • З двигуном задньої втулки ви не зможете встановити причіп на свою вісь. Наявність кабелю двигуна та інших кріплень на задній частині електровелосипеда ускладнить, якщо не унеможливить, встановлення велосипедного причепа.

Двигун із середнім приводом

Інший варіант, який ви матимете в двигунах електронних велосипедів. це двигун із середнім приводом. З двигуном середнього приводу ви знайдете двигун посередині рами велосипеда, і він буде поєднаний з вашим нижнім кронштейном та кривошипами.

Двигуни із середнім приводом зазвичай не мають дросельних заслінок. Це тому, що двигун велосипеда активується за допомогою педалей, тому електронні велосипеди з середньопривідними двигунами, як правило, є велосипедами з педалями.

Є кілька переваг у володінні електровелосипедом із середньопривідним двигуном у порівнянні з двигуном на втулці. Тому багато виробників велосипедів з педальним приводом віддають перевагу використанню середньопривідних двигунів у своїх велосипедах. Ви отримаєте набагато більше крутного моменту з двигуном середнього приводу порівняно з двигуном маточини, який пропонує аналогічну потужність.

Крім того, оскільки двигун із середнім приводом буде розташований в центрі електровелосипеда, вага велосипеда буде набагато більш збалансованою під час їзди.

Ви також отримаєте кращий діапазон передач на електровелосипеді з середньопривідним двигуном, тому що з середньопривідним двигуном двигун приводить в рух кривошипи, а не покладається на колесо. З двигуном із середнім приводом також набагато простіше встановити датчик крутного моменту, оскільки ви зможете виміряти кількість вхідного сигналу від гонщика.

Використання такого датчика означає, що ви можете автоматично підбирати необхідну вам допомогу та змінювати її відповідно до інтенсивності педалювання. Маючи можливість вимірювати зусилля, що докладає водій на велосипеді з середньопривідним двигуном, ви зможете створювати більш плавний і плавний досвід їзди кожного разу, коли ви виїжджаєте на дорогу.

Переваги середньопривідного двигуна

  • Середньопривідний двигун на електровелосипеді забезпечить вам найкращий розподіл ваги.
  • З середньопривідним двигуном ви не будете створювати додаткове навантаження на передню або задню частину велосипеда.
  • Ви матимете легкий доступ як до передніх, так і до задніх коліс із середньопривідним двигуном.
  • Ви зможете їхати без опору двигуна, якщо оберете середньопривідний двигун.

Мінуси середньопривідного двигуна

  • Двигун із середнім приводом створює більше навантаження на велосипедний ланцюг. Можливо, вам доведеться частіше замінювати ланцюг або обслуговувати його частіше, якщо ви вирішите придбати електровелосипед із середньопривідним двигуном.
  • Пам’ятайте, якщо ваш ланцюг зламається під час їзди на велосипеді, ви опинитеся на мілині, якщо не підготуєтесь до цієї події “про всяк випадок”.” Тому, можливо, ви захочете мати це на увазі і заплатити за комплект, який ви зможете носити з собою на велосипеді, що дозволить вам полагодити ланцюг, якщо він зламається під час їзди.
  • Середньопривідний двигун також швидше зношує інші компоненти трансмісії, окрім ланцюга, наприклад, передню зірочку та задню касету. Знову ж таки, ви можете підготуватися до потенційних проблем з цими частинами під час подорожі.

Останні думки

Тепер, коли ви знаєте трохи про те, що можуть запропонувати електровелосипеди, вам потрібно вирішити, який тип електровелосипеда підходить саме вам. Якщо ви не хочете ніколи крутити педалі, тоді вам потрібен велосипед з дроселем. Якщо ви збираєтеся крутити педалі час від часу, ми рекомендуємо придбати комбінований велосипед. Однак, якщо ви віддаєте перевагу не використовувати акселератор або живете в місцевості, де дросельні заслінки заборонені на електровелосипедах, ви можете придбати велосипед, який використовує режим допомоги при педалюванні.

Крім того, коли ви купуєте свій електровелосипед, вам потрібно знати трохи інформації про двигуни для електровелосипедів. Вище ми розглянули три різні типи електродвигунів для електровелосипедів, включаючи двигун передньої втулки, двигун задньої втулки та двигун середнього приводу. Якщо ви плануєте придбати електровелосипед з дросельною заслінкою або гібридний електровелосипед, то, швидше за все, ви купуєте електровелосипед із середньопривідним двигуном. Це тому, що середньопривідні двигуни. єдиний тип двигунів, достатньо потужний, щоб забезпечити дросельну заслінку на більшості електровелосипедів.

Тепер, коли ви знаєте трохи більше про дросельні заслінки для електровелосипедів, педальні підсилювачі та електродвигуни, настав час вийти на вулицю і придбати електровелосипед вашої мрії вже сьогодні!

Опубліковано на Останнє оновлення: 16 вересня 2021 р

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Привіт, я Тайлер. Я був божевільним на велосипеді з тих пір, як я стояв на колінах до велосипедного насоса. Правдива історія. Одного разу я тиждень їхав на велосипеді з Каліфорнії до Мексики, щоб просто поїсти тако. З тако було все гаразд, але я не впевнений, що вони варті того, щоб натирати. У будь-якому випадку, якщо ви любите їздити на велосипеді в будь-якій формі, тоді заходьте і озирніться навколо.

Посібник BikeRide з вибору найкращого електричного велосипеда

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Що таке електричний велосипед?

Електричні велосипеди використовують електродвигун, а також педалі та деякі передачі традиційного велосипеда. Це допомагає велосипедистам долати більші відстані та підніматися на більші пагорби, ніж це було б можливо за допомогою власної енергії.

Більшість велосипедів використовують систему, відому як “педаль-асистент. Це означає, що двигун “допомагає” водієві в управлінні велосипедом. Електровелосипеди чудово підходять для тих, хто хоче подорожувати далі, ніж на звичайному велосипеді. Це робить “електровелосипеди” придатними для велосипедистів старшого віку та велосипедистів з обмеженими можливостями.

Деякі електровелосипеди працюють лише на дросельній заслінці, а це означає, що гонщики можуть прискорюватися, не крутячи педалі. У більшості країн є вимога, щоб електровелосипед частково приводився в рух людиною.

Використання електровелосипедів настільки ж різноманітне, як і використання звичайних велосипедів.

Для чого можна використовувати електровелосипед?

Поїздки на роботу

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Існує, мабуть, більше електричних велосипедів, призначених для поїздок на роботу, ніж для будь-яких інших цілей. Переваги численні.

Ви можете використовувати електровелосипед замість автомобіля для поїздок на роботу. Таким чином, ви можете уникнути витрат на пальне, технічне обслуговування автомобіля, реєстрацію, плату за проїзд та паркування. Ви також зменшите свій вуглецевий слід і будь-які викиди, які ви могли б спричинити, керуючи автомобілем.

Вони можуть замінити вам поїздку на громадському транспорті. Вам не доведеться платити за квитки на автобус чи потяг, і ви зможете уникнути натовпу та черг. Пересівши на електровелосипед, вам більше ніколи не доведеться витрачати час на очікування на автобусних зупинках та залізничних станціях.

Ваш електровелосипед дозволить вам долати набагато більші відстані, ніж ви могли б, використовуючи лише силу обертання педалей. Мало того, ви зможете дістатися до місця призначення, не виснажившись і не спітнівши.

Заміна автомобіля

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Деякі люди вирішують подолати відстань, використовуючи електровелосипед замість автомобіля, щоб повністю замінити його. Для цього вам знадобиться здоровенний кінь, який зможе перевезти ваші продукти та / або до двох дітей.

Позашляховик

Для деяких гонщиків головне. “розірвати” бездоріжжя. Існують спеціальні, потужні електровелосипеди (гірські велосипеди), створені саме для цієї мети. Вони допоможуть вам подолати виснажливі підйоми, які передують приголомшливому спуску.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

E-Gravel. найновіший жанр позашляхового електронного велосипеда. Велосипеди E-Gravel дають можливість розвивати більшу швидкість і долати більші відстані на рівних ґрунтових дорогах.

Поїздки вихідного дня, сімейні поїздки та прогулянки

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Багато велосипедистів-любителів шукають додатковий стимул для поїздок на вихідних або сімейних прогулянок.

Електровелосипеди можуть вирівняти рівень фізичної підготовки між енергійною молоддю та спокійними бабусями і дідусями.

Вони також пропонують менш виснажливий спосіб виконання доручень або поїздок по магазинах.

Доставка та вантажоперевезення

У професійному плані електровелосипед може бути важливою частиною роботи або малого бізнесу.

Якщо це про вас, то вам потрібен потужний, витривалий і міцний велосипед, щоб перевозити необхідні вантажі.

Велосипеди для доставки та вантажні велосипеди мають велику ємність акумулятора, щоб витримувати великі вантажі та довгі дні.

Реабілітація та люди з обмеженими можливостями

найкращих, електричних, велосипед, електричний

З якихось причин ви можете мати обмежену здатність їздити на велосипеді. Це може бути пов’язано з віком, травмою або фізичною інвалідністю. Електровелосипеди можуть бути чудовим способом поповнити або відновити сили.

Залежно від цілей використання, у вас будуть різні вимоги щодо потужності двигуна, ємності акумулятора, крутного моменту, конструкції та конфігурації.

Враховуйте ці фактори, переглядаючи наступну інформацію та обираючи новий електровелосипед.

Типи електровелосипедів

Електровелосипеди доступні майже у всіх стилях, в яких доступні звичайні велосипеди. Незалежно від того, чи шукаєте ви щось, що допоможе вам дістатися до роботи, або ж ви хочете жорсткий велосипед з повною підвіскою, який допоможе вам піднятися на вершину складної гірської стежки, ви знайдете електронний велосипед, який відповідатиме вашим потребам.

Подорожні та міські / міські велосипеди

Наразі найпопулярнішими типами електровелосипедів є приміські та міські велосипеди. Багато велосипедистів шукають електровелосипед, який може доставити їх на роботу на великі відстані або без зайвого поту.

Електричний велосипед для поїздок на роботу повинен мати всі функції, які ви шукаєте в велосипеді з педальним приводом, а також помірну потужність двигуна і ємність акумулятора (якщо ви не їздите на дуже великі відстані).

Міцні U-подібні замки та знімний акумулятор необхідні, якщо ви замикаєте свій електровелосипед у громадському місці.

Складні електровелосипеди

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Складні електровелосипеди також популярні як транспорт для поїздок на роботу. Вони підходять для мультимодальних поїздок на роботу, які також включають використання поїзда, автобуса, автомобіля або порома.

Для деяких велосипедистів їх можна використовувати в подорожах, перевозити автомобілем або зберігати в будинку на колесах чи на човні. Якщо ви живете в квартирі, вам підійде папка.

Хороший складаний велосипед невеликий, легкий і часто використовується для поїздок на короткі відстані. Це означає, що ви можете обійтися менш потужним двигуном і акумулятором середньої ємності. Ці фактори допомагають зменшити загальну вагу електричного складного велосипеда.

Гірський. e-MTB

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Електричні гірські велосипеди (e-MTB) бувають як хардтейли (з передньою підвіскою), так і з повною підвіскою. Вони ідеально підходять для того, щоб уникнути виснаження під час цілоденних поїздок, доставляючи велосипедистів на вершини спусків.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Хардтейли можуть бути досить легкими

Деякі гірські велосипедисти просто люблять їздити на довші відстані без виснаження. Якщо ви досвідчений велосипедист, маєте обмежені фізичні можливості або відновлюєтеся після травми, ці велосипеди можуть бути ідеальним варіантом для того, щоб не відставати від друзів або членів сім’ї.

Вам потрібен двигун з високим крутним моментом, щоб виходити зі складних ситуацій на менш стабільних поверхнях.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Електричні гірські велосипеди можуть бути спраглими до енергії.

Вам може знадобитися акумулятор великої ємності. Крім того, ви можете тримати під рукою другий, повністю заряджений акумулятор.

Зараз електровелосипеди дозволені в більшості національних парків. Але в деяких регіонах їх використання все ще обмежене. Перевірте відповідні закони у вашій місцевості.

Електронні велосипеди з товстими шинами

Перенесення важких шин по снігу, бруду або піску може втомлювати і обмежувати поїздки на короткі відстані.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Додатковий імпульс від системи підтримки педалей може дозволити велосипедистам перевозити більше і їхати далі. Тут важливий потужний двигун і батарея великої ємності.

Але електровелосипеди. це не просто нішевий вибір.

Багато людей, які вперше купують електровелосипед, одразу обирають крутий, всемогутній, монструозний вигляд і плавний стиль їзди.

Це може забезпечити лише великий велосипед з повітряними шинами. Існує багато моделей на вибір, у всіх цінових діапазонах.

Електричні дорожні велосипеди

Електричні шосейні велосипеди дозволяють їздити довше на більш високих швидкостях. Вони допомагають людям з обмеженими фізичними можливостями або літнім людям не відставати від своєї групи.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
E-Road велосипеди можуть бути дискретними

Більшість велосипедистів воліють активно крутити педалі протягом всієї поїздки. Відповідно, електричні шосейні велосипеди налаштовані так, щоб покладатися на активну підтримку педалей. Дроселі рідше зустрічаються.

Більшість цих велосипедів легкі та оснащені обтічними двигунами та акумуляторами, які менші за ті, що встановлюються на інших електричних велосипедах.

Оскільки електровелосипеди дуже легкі, зменшення розміру двигуна та ємності акумулятора не обов’язково призводить до зменшення потужності або дальності пробігу.

Гравій

Нещодавно з’явився новий сектор електронних велосипедів з появою велосипедів e-Gravel. Ви шукатимете всі звичайні функції гравійних велосипедів, доступні у вашому ціновому діапазоні, плюс кілька специфічних для світу електричних велосипедів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Гравій. це більше сектор продуктивності. Пріоритетами є висока швидкість, великі відстані та ефективність. Тому вам варто звернути увагу на легкі моделі з акумуляторами великої ємності.

Вантажні

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Для кожного домогосподарства е-вантажні велосипеди є чудовою альтернативою сімейному автомобілю. Деякі сім’ї навіть продали свій другий або єдиний транспортний засіб, придбавши універсальний вантажний електровелосипед. Високоякісні зразки можуть бути налаштовані для перевезення двох дітей разом із вантажем продуктів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Для тих, хто займається доставкою, електровелосипеди є дешевим засобом транспортування вантажів, особливо в міських умовах. Низькі експлуатаційні витрати. Крім того, електровелосипед може легко прокласти собі шлях у щільному потоці машин і не потребує місця для паркування, коли доїде до місця призначення.

Електричні вантажні велосипеди зазвичай досить важкі. У поєднанні з великими навантаженнями, які вони повинні переносити, розряд батареї може бути значним. Шукайте акумулятор високої ємності або систему з двома акумуляторами. Вам також знадобиться досить потужний двигун і система, яка виражає значний крутний момент.

Ретро

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Для деяких електронний велосипед у ретро-стилі. це шлях до успіху. Якщо ви прямуєте в цьому напрямку, то продуктивність і швидкість, ймовірно, не є вашими головними пріоритетами. Таким чином, ви можете обійтися меншим крутним моментом і двигуном помірної потужності.

Незважаючи на це, деякі з цих рам великі та важкі. Тому вам знадобиться принаймні достатньо заряду акумулятора та енергії, щоб досягти оптимальної крейсерської швидкості.

Підтримка педалей

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Заправка У багатьох країнах електровелосипеди з підсилювачем педалей. це єдині електровелосипеди, на яких можна їздити без водійського посвідчення або реєстрації.

У Сполучених Штатах електровелосипеди поділяються на “клас 1” і “клас 3. Двигун вмикається, коли ви починаєте крутити педалі.

На кращих електровелосипедах це відчуття інтуїтивно зрозуміле. Він повинен дозволити вам підтримувати бажаний рівень навантаження та фізичної форми, відповідно до обраного вами рівня допомоги.

Більшість електронних велосипедів мають від 3 до 5 рівнів підтримки педалей. Вони також дадуть вам можливість відключити двигун. Без допомоги педалей ваш електровелосипед поводиться як звичайний (але важкий) штовхач. Ось короткий опис середньостатистичної трирівневої системи допомоги при педалюванні.

РІВЕНЬ 1. “ЕКО

Це найнижчий режим, оптимізований для максимального запасу ходу. Деякі виробники заявляють про пробіг до 60 миль і більше. Рівень допомоги, пропонований тут, зазвичай становить від 25% до 80% від максимально доступного. Він підходить для рівнинної місцевості та пристойного вкладу водія.

РІВЕНЬ 2. “НОРМАЛЬНИЙ

На цьому рівні ви отримуєте від 100% до 150% допомоги, на додаток до зусиль на педалі. Цей рівень забезпечує більший крутний момент на зльоті з місця.

РІВЕНЬ 3. “ВИСОКИЙ

На цьому рівні ви можете розраховувати на максимальну допомогу двигуна на 200%. Чудово підходить для крутих підйомів та зустрічного вітру. На цьому рівні ваш запас ходу значно зменшується, і найкраще використовувати його для коротких поїздок, коли це необхідно.

Тільки дросель

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Це досить зрозуміло. Деякі електровелосипеди пропонують опцію тільки дросельної заслінки, яка активується за допомогою важеля або кнопки перемикання передач. За допомогою цього методу ви можете активувати двигун, не крутячи педалі. Ці велосипеди підпадають під юридичну категорію електровелосипедів класу 2.

Багато з цих велосипедів також мають багаторівневу підтримку педалей. Майте на увазі, що робота з дроселем без сторонньої допомоги досить швидко розряджає батарею.

Перш ніж ви зможете розібратися з доступними вам опціями електровелосипеда, корисно отримати базове розуміння термінології електровелосипеда.

Умови

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Іноді наближення до світу електровелосипедів може бути страшним. Навіть якщо ви досвідчений велосипедист і шанувальник велосипедів, додаткові знання, необхідні для того, щоб зробити виважену покупку електровелосипеда, можуть збити вас з пантелику. Але це не обов’язково. Вам не обов’язково бути інженером-електриком або інженером-електронщиком, але корисно знати кілька термінів.

Ват-години (Wh)

На вашому електровелосипеді “ват-години”. це міра доступної енергії. Це, мабуть, найважливіший показник, який слід шукати в технічних характеристиках вашого електровелосипеда. Скорочено “Вт-год” і є найнадійнішим показником ємності акумулятора вашого велосипеда.

У термінології любителів бензину, уявіть собі, що це розмір вашого паливного баку. Простіше кажучи, чим більша кількість ват-годин, тим більший запас ходу вам доступний. Кількість енергії, яку має ваш акумулятор, відома як його “ємність.

Ват-години можна розрахувати, якщо у вас є дані про напругу та ампер-години для акумулятора велосипеда. Це простий розрахунок.

  • 24v x 20ah = 480Wh
  • 36v x 10ah = 360Wh
  • 36v x 11ah = 396Wh (≈ “400wh”)
  • 48v x 17.5 ah = 840Wh

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Що ж означає цей термін “ват-години”? ? Ват. це одиниця потужності. “Ват-години”. це одиниця виміру потужності, яка використовується протягом певного періоду часу і є мірою “енергії”.

Що вам потрібно знати про покупку електровелосипеда:

Батарея на 250 Вт-год може доставити:

Як це впливає на вашу поїздку? Якщо ви дійсно працюєте на повну потужність, ваша батарея пропрацює вдвічі менше, ніж якби ви працювали на половині потужності. Простіше кажучи, якщо ви відкладете сік і додасте трохи потужності педалей, ваш акумулятор прослужить довше.

Більша батарея дозволить вам проїхати більше, але може додати значної ваги.

“Але як далеко?”Я чую, як ви запитуєте. Це залежить від багатьох факторів, зокрема:

  • Вага велосипеда
  • Вага велосипедиста
  • Висота над рівнем моря
  • Вхід гонщика (потужність педалей)
  • Швидкість (і напрямок) вітру. це може кардинально вплинути на споживання енергії
найкращих, електричних, велосипед, електричний

Один експерт каже це так:

“На легкому електричному велосипеді, на типових досить рівних дорогах, без вітру або взагалі без вітру, ледь крутячи педалі не пітніючи, на накачаних шинах, з типовою вагою 200 фунтів або менше, очікуйте витрату енергії в середньому 17 ват-годин на милю (= 10 Вт-год на км) Вона може бути набагато більшою або набагато меншою залежно від незліченних факторів, але це реалістична цифра, з якої варто починати”.” 10

Тому, як зазначає той самий експерт, “акумуляторна батарея 36 В 10 Ач ємністю 360 Вт-год теоретично забезпечить 22 милі (36 км) пробігу від повного 100% заряду”.”

Ці розрахунки будуть набагато простішими, якщо ви звернете увагу на показники кілометражу в розрахунках (і переведете їх у милі). З цієї інформації ви можете легко визначити, який акумулятор підійде саме вам. Ваша поїздка на роботу довша чи коротша за 22 милі, назад? Якщо так, і ви використовуєте вищезгаданий акумулятор, вам не доведеться заряджати його в пункті призначення.

Ампер-години (А-год)

найкращих, електричних, велосипед, електричний

У специфікаціях виробника завжди повинні бути вказані ампер-години для акумулятора електровелосипеда.

Для покупця нового велосипеда, ампер-години корисні для розрахунку ват-годин.

Це робиться за допомогою вищезгаданої формули:

НАПРУГА х АМпер-години = ВАТ-години.

Ампер-години майже завжди знаходяться в діапазоні від 8Аг до 28Аг.

Напруга

Напруга стосується всієї системи на електровелосипеді. Напруга впливає на потік енергії і, як правило, пов’язана зі швидкістю. Чим вища напруга, тим швидше може їхати ваш електровелосипед. Система на 36 В не обов’язково використовуватиме батарею з напругою саме 36 В, але вона буде близькою до неї.

Зазвичай нові системи електровелосипедів працюють від 24 до 48 В. Існують також варіанти на 52В.

Тепер, коли ви отримали основи, давайте розглянемо важливі компоненти, з яких складається електровелосипед.

Батареї

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Акумуляторна батарея, яку ви бачите на електровелосипеді, виглядає як єдиний блок. Зазвичай має вигляд довгої чорної коробки.

Усередині “акумуляторної батареї” кілька менших акумуляторів з’єднані між собою послідовно (у вигляді блоку).

Окремі елементи живлення чітко видно в цьому блоці батарей

Після того, як ви розібралися з основними технічними факторами, ви можете зрозуміти свої потреби в акумуляторі. Експерти радять шукати батарею, яка забезпечує трохи більший запас ходу, ніж той, який вам зазвичай потрібен. Це захистить вас, коли ви неминуче загубитеся на самотньому, неосвітленому шосе далеко від дому.

Багато новачків прагнуть придбати величезний акумулятор, щоб подолати якомога більшу відстань. Проблема полягає в тому, що великі акумулятори додають значної ваги. Ця додаткова вага уповільнює рух і вимагає більше енергії для подолання, створюючи ситуацію “пастки 22. У будь-якому випадку, “трохи більше, ніж потрібно”. хороший критерій.

Деякі велосипеди попередньо налаштовані на установку двох акумуляторів. Це означає, що ви можете зменшити вагу і використовувати одну батарею для менш вимогливих поїздок, в той же час маючи можливість встановити другу батарею для епічних квестів і поїздок на лісоповал. Другий акумулятор. це вдвічі більший запас ходу, але вдвічі більша вага.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Багато велосипедів постачаються з акумулятором, що замикається. Ви отримаєте ключ, який дозволить вам зафіксувати акумуляторну батарею на рамі велосипеда.

Майже всі сучасні акумуляторні батареї знімні. Це дозволяє заряджати батарею в будь-якому місці, де є зручна розетка.

Не менш важливо, що він дозволяє зняти рюкзак, щоб запобігти крадіжці. Але якщо ви витрачаєте лише дві хвилини, щоб забігти в магазин за буханцем хліба, може бути зручніше заблокувати акумулятор і залишити його там, де він є.

Діапазон

Ми обговорили, як технічні фактори впливають на дальність дії, але чого слід очікувати, коли ви ходите по магазинах? Якщо ви консультуєтеся з продавцем щодо ваших потреб, він повинен мати змогу дати вам пораду, базуючись на кількох факторах. Варто проконсультуватися з експертом, який може дати вам надійну пораду, або скористатися доступною інформацією, щоб оцінити технічні характеристики, перераховані для нових електровелосипедів.

Причиною цього є те, що деякі продавці та виробники можуть завищувати очікування щодо асортименту.

Використовуючи будь-який з цих методів, експерт або ви самі повинні оцінити свої потреби, виходячи з жанру і стилю їзди (поїздки на роботу, гірський велосипед, гравій, вантажні перевезення і т.д.), кількості педалей, які ви будете крутити, і порівняно з іншими. кількість необхідної допомоги на педалях та ваша власна вага.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Середня дальність поїздки на електровелосипеді з помірним рівнем допомоги становить від 20 до 35 миль. Чи потрібно вам більше, ніж це в день? Для більшості велосипедистів цього достатньо для поїздок на роботу.

Для перевезення більшого вантажу вам може знадобитися більша потужність і більший акумулятор. Раніше ми згадували, що на запас ходу впливає низка факторів, серед яких: вітер, висота над рівнем моря, зусилля на педалі та загальна вага вас і вашого вантажу.

На ваш запас ходу також впливає те, як ви використовуєте двигун. Велика кількість зупинок, запусків та перегазувань швидко висмоктує з нього всі соки.

Опір брудних, слизьких або засніжених поверхонь вимагатиме від вашого акумулятора більше зусиль для подолання.

Одним з факторів, який здебільшого знаходиться поза контролем велосипедиста, є зовнішня температура. Обидві екстремальні погодні умови можуть призвести до дефіциту заряду акумулятора. Спочатку в короткостроковій перспективі, а потім, зрештою, погіршуючи ємність на довгостроковій основі.

Термін служби акумулятора

Очікується, що більшість акумуляторів працюють від 300 до 1000 “циклів” заряджання або близько 3-5 років. Після цього терміну батарея не працюватиме так довго, як з коробки. Час роботи акумулятора з часом природно зменшується.

Більшість великих брендів дають на свої акумулятори 2-річну гарантію.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Екстремальні температури можуть негативно вплинути на ємність акумулятора

Експерти радять е-байкерам шукати батарею, яка має гарантію не менше двох років. На термін служби акумулятора впливають й інші фактори:

  • Зберігання
  • Обслуговування
  • Використання з важкими вантажами
  • Вплив екстремальних температур
  • Частота заряджання (акумулятор слід заряджати щонайменше кожні три місяці)

Варто докласти максимум зусиль, щоб продовжити термін служби батареї, оскільки її заміна може коштувати від кількох сотень до 1500 гривень.

Зарядка

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Виробники часто вказують, скільки часу потрібно для повної зарядки акумулятора на моделі електровелосипеда. Ця інформація може бути безцінною. Якщо вам доводиться довго їздити на роботу, вам може знадобитися кілька годин заряджати акумулятор у пункті призначення. Або у вас може не бути такої можливості.

Час заряджання залежить від ємності акумулятора та сили струму зарядного пристрою. 2- та 3-амперні зарядні пристрої. це звичайні варіанти, які часто продаються разом з новими електровелосипедами.

Якщо ваш електровелосипед постачається з зарядним пристроєм на 4 А, вам пощастило. Це вважається “швидким зарядним пристроєм.

Заряджати батарею можна як швидко, так і повільно, хоча постійна надшвидка зарядка скоротить термін служби акумулятора.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Ось деякі приблизні середні показники часу, необхідного для повної зарядки акумулятора електровелосипеда за допомогою зарядного пристрою, що постачається виробником.

  • Середній час до повного заряду: 3.від 5 до 6.0 годин
  • Середній час до половини заряду: 1.від 5 до 2.1 година
  • Середній час до 80% заряду: 2.від 0 до 2.5 годин

Згідно з останніми даними, середня ціна на електроенергію в США становить 13.72 центи за кіловат-годину. В одній кіловат-годині 1000 ват-годин, тому повна зарядка акумулятора на 250 Вт-год коштуватиме менше чотирьох центів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Повністю заряджений акумулятор на 500 Вт-год коштуватиме вам менше семи центів! Знімні акумуляторні батареї зараз поширені. Вони забезпечують безпеку вашого акумулятора, дозволяючи вам брати його з собою, коли ви замикаєтесь. Вони також дозволяють заряджати акумулятор окремо від велосипеда.

Контролери

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Цей пристрій є мозком вашого електронного велосипеда. Підключається до акумулятора, двигуна та (за наявності) дросельної заслінки вашого велосипеда. Він контролює передачу енергії від акумулятора до двигуна, дуже швидко вмикаючи та вимикаючи його. Ця функція відома як “широтно-імпульсна модуляція” (PWM).

Вони запобігають надмірному навантаженню та перегріванню акумулятора, а також гарантують, що ваш двигун не перегріється. Це означає, що ви не можете миттєво перевести двигун з мертвої точки на повну потужність.

Контролер встановлює обмеження на те, скільки ампер дозволяється подавати на двигун. Це відоме як максимальний рейтинг підсилювача контролера. Як ми незабаром побачимо, це радикально впливає на те, скільки енергії вам доступно.

Двигуни

Багато продавців рекламують свої моделі електронних велосипедів відповідно до потужності двигуна. Здебільшого ви побачите 250, 350, 500 і 750-ватний електровелосипед. Спочатку це може здатися простим способом визначити потужність вашого бажаного електровелосипеда. Однак потужність сама по собі означає дуже мало. Важливо враховувати напругу вашого акумулятора та максимальний струм (в амперах), який може витримати контролер вашого електровелосипеда.

Електровелосипед з акумулятором на 36 вольт і контролером на 15 А здатний видавати 540 Вт на піку потужності. 36 x 15 = 540. Це стосується навіть тих моделей, які рекламуються як такі, що мають двигун потужністю “250 Вт. Тож ви можете отримати більше потужності, ніж очікували спочатку.

Тонкощі номінальної потужності електровелосипеда можуть бути дуже детальними. Ви можете знайти ресурси в Інтернеті, щоб задовольнити свою найглибшу допитливість. Наразі давайте розглянемо інші характеристики двигунів для електровелосипедів.

Існує два основних типи електродвигунів, кожен з яких по-різному розміщується на вашому новому електровелосипеді. Вони обидва мають переваги та недоліки.

Двигуни-концентратори

Втулкові двигуни розташовані всередині втулки заднього або переднього колеса електровелосипеда. На нових електровелосипедах часто зустрічаються двигуни з приводом від задньої втулки. Вони є найдоступнішим варіантом. Передньопривідні втулкові двигуни стають все менш популярними і зазвичай зустрічаються на електричних переобладнаннях стандартних велосипедів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Двигун задньої втулки з прямим приводом

Двигуни маточини можуть бути як редукторними, так і з прямим приводом.

Редукторні двигуни використовують внутрішні нейлонові шестерні для зменшення потужності двигуна до оптимальної швидкості та ефективності. Це робить їх складнішими, але легшими, ніж системи прямого приводу.

Вони пропонують більший крутний момент і трохи шумніші, ніж системи прямого приводу, які є простішими, надійнішими та потужнішими. Але вони важчі та більші, ніж велосипеди з шестернями, що призводить до більшого навантаження на батарею.

Переваги

  • Втулкові електродвигуни зазвичай є дешевшим варіантом
  • Як надійна, автономна система, вона потребує мінімального обслуговування
  • Якщо у вас порветься ланцюг, ви зможете доїхати додому виключно на потужності електричної втулки
  • Якщо двигун вашого хаба вийшов з ладу, ви можете крутити педалі, використовуючи трансмісію велосипеда
  • Втулкові двигуни створюють менше навантаження на інші компоненти трансмісії велосипеда

Що варто врахувати

  • Системи з приводом від втулки можуть перегріватися на довгих крутих підйомах
  • Вони важчі за середньопривідні варіанти
  • Заміна шин може бути складною, оскільки потрібно від’єднати дроти двигуна
  • Двигуни з прямим приводом не мають внутрішніх передач
  • Редукторні електродвигуни мають єдине передавальне число
  • Важкий мотор-втулка на задньому або передньому колесі може розбалансувати електровелосипед
  • Спиці частіше ламаються через вагу втулки в колесі
  • Ширина двигуна-втулки може обмежити касетні шестерні до семи швидкостей
  • Ширина шини обмежена ободом, який кріпиться до двигуна втулки
  • Датчики частоти обертання на втулці можуть призвести до нестабільної або незручної синхронізації двигуна
найкращих, електричних, велосипед, електричний
Двигуни втулок з внутрішнім редуктором можуть бути дискретними

Двигуни на втулках задніх коліс можуть створювати занадто велику вагу в задній частині вашого електровелосипеда.

Системи з приводом від передньої втулки стали менш популярними. Завдяки мінімальній вазі передньої частини більшості велосипедів, гонщики можуть легко розвертатися під дією крутного моменту на мокрих і слизьких поверхнях. Це призвело до ряду знищень.

Двигуни з середнім приводом

Двигуни середнього приводу розташовані між кривошипами вашого електровелосипеда. Ці двигуни вимагають особливого типу рами, яка вміщує двигун замість нижнього кронштейна звичайного велосипеда. Що таке худий?

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Двигун середнього приводу на електричному гірському велосипеді

Переваги

  • Центральне розташування забезпечує рівномірний розподіл ваги на вашому електровелосипеді
  • Вони, як правило, легші та менші, ніж втулкові двигуни порівнянної потужності
  • Прямий вхід педалей призводить до більшого діапазону, особливо на підйомах
  • На заміну шин не впливають середньопривідні двигуни
  • Датчик крутного моменту точно дозує допомогу відповідно до сили натискання на педалі
  • Користувачі зазвичай відзначають більш плавний хід велосипеда
  • Долає крутіші пагорби довше, ніж втулковий двигун аналогічної потужності
  • відкриті для різних налаштувань, які використовують стандартизовані компоненти велосипеда

На що слід звернути увагу

  • Вони є більш дорогим варіантом
  • Ці двигуни залежать від більшого вкладу користувача через силу натискання на педалі
  • Середні приводи швидше зношують ланцюги та касети
  • Вони складніші та потребують більшого обслуговування, ніж двигуни на втулках
  • Більшість брендів не пропонують варіанти ремонту поза межами гарантійних зобов’язань

Вибір двигуна

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Двигуни з приводом від втулки пропонують максимальну підтримку при меншому зусиллі на педалі. Це підходить для людей похилого віку або людей з інвалідністю, а також для тих, хто шукає фізичну реабілітацію після травми.

Але вони також чудово підходять для тих, хто менш досвідчений або рідше їздить на велосипеді. Якщо ви новачок або повертаєтесь до їзди на велосипеді, можливо, вам підійде електровелосипед з приводом від втулки.

Середньопривідні двигуни підходять для тих, хто хоче прискорення, але при цьому хоче залишатися в хорошій фізичній формі. Вони є найкращим варіантом для досвідчених велосипедистів. Гонщики, які вміють перемикати передачі, зможуть досягти ефективної їзди і продовжити термін служби середньопривідного електровелосипеда.

Крутний момент

Для спрощення, крутний момент описує кількість потужності, доступної вам на нижчих обертах (RPM). З точки зору прямолінійного руху по дорозі, переваги є подвійними. Двигун з більшим крутним моментом дасть вам більше потужності з місця. Він також допоможе вам підніматися на пагорби з більшою швидкістю, протягом більш тривалого періоду часу.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Цей двигун має крутний момент до 160 Нм

Крутний момент вимірюється в “ньютон-метрах”, і ви побачите його в специфікаціях електровелосипедів, використовуючи абревіатуру “Нм”. Легкі велосипеди потребують меншого крутного моменту, тому 40-50 Нм повинно бути достатньо, в той час як гірські та вантажні велосипеди потребують більшого крутного моменту для подолання більших навантажень та складної місцевості. Очікуйте показники до і після 75 Нм.

Двигуни з прямим приводом мають менший крутний момент, ніж двигуни з редукторним приводом.

Для більшого крутного моменту краще обрати мотор-втулку з приводом від втулки.

Двигуни з середнім приводом на низькій передачі можуть підніматися на крутіші пагорби довше, ніж двигуни з аналогічною потужністю на втулці.

Гальма

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Гідравлічне гальмо на електровелосипеді з двигуном задньої втулки

У гальмах електровелосипеда немає нічого унікального. Але при стабільно високих швидкостях і додатковій вазі (порівняно зі звичайним моноколесом) вам знадобиться достатнє гальмівне зусилля.

Майже всі електровелосипеди використовують дискові гальма. Механічні дискові гальма надійні та легко регулюються. Гідравлічні гальма більш потужні, але можуть потребувати професійного налаштування та ремонту.

Деякі дешевші електровелосипеди оснащені ободними гальмами, як правило, у вигляді V-образних гальм. Ви також можете знайти барабанні гальма на задньому колесі, які іноді використовуються в поєднанні з ободовим гальмом на передньому колесі. Будьте обережні зі збільшеним гальмівним шляхом та передбачливістю, яку вимагають ці гальма.

Вага

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Легкі електровелосипеди іноді приховують свої електричні компоненти

Електричні велосипеди важчі за свої педальні аналоги. Це просто факт. Можливо, одного дня це буде не так. Але поки що цього не уникнути. Мотор, батарея та кабелі. все це складає пристойну вагу.

Зрештою, більшість електровелосипедистів стикаються з несподіваною ситуацією, коли у них розряджається батарея. Важливо враховувати, наскільки важким є електронний велосипед, щоб крутити педалі без живлення. Деякі електровелосипеди відносно легко рухаються по рівній місцевості без підзарядки. Інші можуть бути справжнім випробуванням.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Велосипеди e-Cargo важкі, але здатні

Існує ще одна ситуація, коли вага вашого велосипеда може мати серйозні наслідки.

Якщо ви живете в квартирі або під’їзді, переносити деякі електровелосипеди може бути майже неможливо. Інші не становлять великої проблеми.

Ось приблизне уявлення про діапазони ваги електровелосипедів:

Приміські, міські та гібридні велосипеди зазвичай важать від 33 до 55 фунтів, але можуть досягати 100 фунтів. Електронні велосипеди у стилі “мопед” можуть досягати 120 фунтів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
e-MTB потужні, але важкі

Повнопривідні гірські велосипеди з повною підвіскою: Легші та дорожчі моделі можуть важити до 37 фунтів, що сприяє маневреності на технічних трасах та стрибках. Жирні велосипеди з повною підвіскою можуть важити до 100 фунтів. Електронні велосипеди в ретро-стилі можуть мати великі, широкі рами. Вони підходять для повсякденного стилю їзди, на який не сильно впливає зайва вага. Вони часто важать від 55 до 65 фунтів.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Вага довгої, плавної рами робить ретро-велосипед “повільним і низьким

E-Road Bikes. найлегші з усіх, із загальною вагою до 19 фунтів. Більшість сидять десь між 28 фунтами та 31 фунтом. Ці цифри оздоблення відображаються на висоті цих велосипедів.

E-Cargo велосипеди представляють найважчі варіанти, вагою понад 70 фунтів. Але ці установки можуть бути здатні перевозити до 440 фунтів додаткового багажу.

Вартість

Як і у випадку з більшістю інших видів велосипедів, є варіанти, доступні в усіх цінових категоріях. Ось приблизне уявлення про те, чого можна очікувати за свій долар.

Від 500 до 700

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Двигун з втулкою, переднє v-гальмо та заднє барабанне гальмо

За цю ціну очікуйте на електровелосипеди з двигуном з приводом від втулки в конфігурації, яка може бути схожою на конверсійний електровелосипед. Ви можете придбати велосипеди за цією ціною у великих роздрібних торговців. Компоненти та трансмісія будуть подібні до рівня недорогих велосипедів великого класу. Деякі складні електронні велосипеди мають такий ціновий діапазон.

Більшість велосипедів у цьому діапазоні призначені для міських поїздок або представлені у стилі “гірського велосипеда. Деякі матимуть механічні дискові гальма. Інші оснащені ободними гальмами (v-гальмами) або навіть барабанними гальмами. Можна очікувати більш важкі алюмінієві та сталеві рами.

На недорогих велосипедах передня підвіска не є рідкістю. За таку ціну він може запропонувати обмежені переваги та довговічність. Цілком можливо, що дешева підвіска лише додасть складності та ваги, без реальних переваг. 36В системи доступні в цьому ціновому діапазоні.

Економія на ціні, яку ви отримуєте від інтернет-магазинів, пов’язана з тим, що багатьом з цих виробників не потрібно платити за “посередника” або вітрину магазину. Ваш електровелосипед буде частково зібраний для пакування та транспортування. Майте на увазі, що будь-яка гарантія, яка пропонується, може залежати від того, чи буде ваш електровелосипед професійно зібраний вашим місцевим веломеханіком.

Післяпродажне обслуговування та запчастини можуть бути або не бути доступними на місцевому ринку.

від 700 до 1400

Двигуни в цьому ціновому діапазоні здебільшого мають привід на втулку. Рами, як правило, алюмінієві середнього класу.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Двигун задньої втулки та дискові гальма

Компоненти можуть бути подібними до тих, що є на велосипедах з педалями від 250 до 500. Більшість велосипедів у цьому діапазоні. це приміські та міські велосипеди.

Від 1400 до 2500

У цьому сегменті якість вища, ніж у інших. У боротьбу вступають відомі брендові системи середнього приводу, включаючи Bosch та Shimano. Рами можуть бути з легшого та якіснішого алюмінію.

Зручні додаткові опції включають багажники, бризковики та ліхтарі, які інтегровані в електричну систему велосипеда. Багато з цих велосипедів все ще є міськими / міськими / приміськими типами, але деякі дорожні велосипеди нижчого класу та велосипеди з плоскою рамою також стають доступними.

Також можна знайти кілька хардтейлів середнього класу. Гідравлічні гальма стали звичним явищем.

від 2500 до 3500

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Середньопривідний двигун і гідравлічні дискові гальма

У цьому діапазоні за ваш долар ви отримуєте більш потужний середньопривідний двигун та акумулятор більшої ємності.

Гідравлічні гальма повинні бути стандартними. Вбудовані ліхтарі та аксесуари можна очікувати, в той час як компоненти відомих брендів є само собою зрозумілими.

Як мінімум, рами повинні бути з високоякісного алюмінію.

Від 3500 до 10000 і далі.

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Повновуглецевий, потужний, топовий звір

У цьому розділі представлені гірські електричні велосипеди з повною підвіскою, висококласні міські велосипеди, продуктивні велосипеди e-Gravel, велосипеди e-Road з амортизатором і надійні вантажні машини.

Компоненти легкі, якісні та довговічні. Швидкі та легкі, з прихованими акумуляторами та непомітними двигунами. Багато з них виготовлені з вуглецевого волокна.

Двигуни мають бути потужними, а акумулятори. ємними. Деякі варіанти поставляються готовими до встановлення другого акумулятора в подвійній установці.

Аксесуари

найкращих, електричних, велосипед, електричний
Готові до роботи: крила, ліхтарі та задній багажник

Варто розглянути можливість включення додаткових та інтегрованих аксесуарів у вартість вашого нового електровелосипеда.

Деякі електровелосипеди оснащені передніми та задніми фарами. Найкращі системи підключаються до акумулятора вашого електровелосипеда і можуть управлятися за допомогою перемикача на кермі.

Інші електровелосипеди оснащені крилами та багажниками. У конструкцію вашого електровелосипеда може бути інтегрований захисний щиток. Це надійний спосіб захистити одяг від забруднення під час поїздок на роботу.

Ці аксесуари можуть скоротити витрати і полегшити життя, адже ваш велосипед готовий до їзди з самого початку.

Класи та закони про електровелосипеди

найкращих, електричних, велосипед, електричний

У Сполучених Штатах закони про електровелосипеди сильно відрізняються в різних штатах.

Перед покупкою електровелосипеда краще перевірити місцеве законодавство.

Це особливо актуально, коли ви замовляєте велосипед онлайн, оскільки він може бути налаштований відповідно до законів іншого штату або країни.

Електровелосипеди не є незаконними, і вам не потрібно боятися, що ви порушуєте закон, купуючи та володіючи ним. Місцеві органи влади та управління також є користувачами електровелосипедів.

У багатьох сферах електричні велосипеди поділяються на три категорії. Це впливає на те, де ви можете їздити на обраному вами електровелосипеді та з якою швидкістю ви можете їздити на ньому. Усі класи обмежені двигуном потужністю 750 Вт.

Велосипеди з підтримкою педалей також використовуються правоохоронцями, які забезпечують дотримання правил дорожнього руху

Клас 1. велосипеди з підтримкою педалей

На цих велосипедах електричний привід велосипеда повинен активуватися за допомогою педалей.

Датчики вимірюють рух педалей, крутний момент на педалях та/або швидкість велосипеда.

У більшості регіонів Сполучених Штатів максимальна швидкість цих велосипедів обмежена до 20 миль/год.

Через обмежену потужність, їх дозволено використовувати там же, де і звичайні “штовхачі”: на вулицях, велодоріжках, велодоріжках та позашляхових стежках.

Клас 2. з активованою дросельною заслінкою

Ці велосипеди можна активувати за допомогою дросельної заслінки, без допомоги педалей.

Багато з цих велосипедів також мають функцію допомоги при крученні педалей.

Як і велосипеди першого класу, вони обмежені максимальною швидкістю 20 миль/год, і на них дозволено їздити в тих самих місцях, що й на звичайних моноколесах.

Велосипеди класу 2 менш поширені за межами США та Китаю.S. та Китаю, де вони більш жорстко регулюються.

Клас 3. Швидкісний педальний велосипед

найкращих, електричних, велосипед, електричний

Ці велосипеди мають педальний привід, з максимальною швидкістю 28 миль/год. Ця швидкість повинна бути досягнута за допомогою педалей.

Електровелосипеди класу 3 дозволено використовувати на дорогах та велодоріжках, але не дозволено використовувати на велодоріжках та багатофункціональних доріжках.

Незважаючи на те, що вища швидкість велосипеда класу 3 може здатися привабливою, майте на увазі, що це може обмежити ваші можливості доступу до доріжок і стежок.

Електровелосипеди класу 3 підійдуть вам, якщо ви любите їздити по дорогах і використовуєте свій електровелосипед виключно для поїздок на роботу та з роботи.

Відчути іскру!

За останнє десятиліття велосипедисти зрозуміли, що електровелосипеди. це чудовий спосіб їздити на довші відстані та з більшою швидкістю.

Їзда на першому чемпіонаті світу UCI e-MTB у 2019 році

Електровелосипеди дозволяють багатьом велосипедистам їздити на роботу на великі відстані, залишаючи автомобіль у гаражі.

У минулому електровелосипеди іноді розглядалися як ексклюзив для менш здібних або менш вмотивованих велосипедистів.

Деякі велосипедисти-змагальники дивилися на них зверхньо. Це вже не так. Для них навіть проводяться власні професійні гоночні змагання.

В останні роки електровелосипеди показали себе як одне з найбільш швидкозростаючих транспортних рішень у забудованих мегаполісах по всьому світу.

Якою б не була ваша причина переходу на електровелосипед, поцікавтеся, зробіть вибір з розумом і їдьте далі!

Оуен Джессі Оуен провів десятиліття, конструюючи та катаючись на велосипедах; як кур’єр, фотограф та для екологічної неприбуткової організації. Він на волонтерських засадах навчає інших лагодити велосипеди та полюбляє створювати велосипеди, що ламають жанр.

Джерела

Прийняти трикласну систему е-велосипедів

Електровелосипеди (eBikes) набирають популярність як засіб пересування в Сполучених Штатах після того, як вони вже багато років користуються популярністю в Європі. На них може їздити будь-хто, від найдосвідченішого велосипедиста до того, хто не їздив на велосипеді з дитинства. Електровелосипеди мають потенціал, щоб розширити велосипедну їзду для нових аудиторій і змусити людей їздити на велосипедах протягом усього життя.

Але певна плутанина щодо того, як і де можна їздити на електровелосипедах, стримує їхній потенціал зростання, і, як нова технологія, вони потребують чітких правил для регулювання їхнього використання та створення стабільності на ринку.

Відсутність регулювання

У Сполучених Штатах на федеральному рівні прийнята система U.S. Комісія з безпеки споживчих товарів регулює електровелосипеди з метою забезпечення безпеки продукції під час виробництва та першого продажу. Штати вирішують, як можна використовувати електровелосипеди на вулицях і велодоріжках. З часом, не маючи чітких вказівок, держави прийняли застарілі правила, що регулюють використання електровелосипедів. деякі з них розглядають їх як велосипеди, що приводяться в рух людиною, деякі. як автотранспортні засоби, а деякі. як щось середнє між цими двома категоріями. Деякі не мають жодного регулювання взагалі.

Робимо кроки до ясності

З 2014 року під керівництвом команди PeopleForBikes, національної групи захисту прав велосипедистів і торгової асоціації велосипедної індустрії, понад 30 штатів прийняли стандартизовані правила використання електровелосипедів із простим, зрозумілим підходом, відомим як “3-класова” система. Це модельне законодавство визначає три загальні класи електровелосипедів (на основі швидкості, потужності та експлуатації) і дозволяє державам вирішувати, які типи велосипедної інфраструктури можна використовувати для кожного класу (зазвичай електровелосипеди класів 1 і 2 дозволені скрізь, де дозволені традиційні велосипеди). Він також вимагає, щоб виробники електровелосипедів розміщували на рамі добре помітну наклейку із зазначенням класу електровелосипеда.

У 2015 році Каліфорнія стала першим штатом, який прийняв цей “3-класний” підхід, і з тих пір 32 інших штати наслідували його приклад: Алабама, Арізона, Арканзас, Колорадо, Коннектикут, Флорида, Джорджія, Айдахо, Іллінойс, Індіана, Айова, Луїзіана, Мен, Меріленд, Мічиган, Міссісіпі, Нью-Гемпшир, Нью-Джерсі, Нью-Йорк, Північна Дакота, Огайо, Оклахома, Південна Дакота, Теннессі, Техас, Юта, Вірджинія, Вермонт, Вашингтон, Західна Вірджинія, Вісконсін і Вайомінг. штати по всій країні повинні прийняти цей стандарт “3-класу”, щоб усунути плутанину, підвищити безпеку та просувати цей екологічний метод транспортування.

Три класи визначаються наступним чином:

Усі класи обмежують потужність двигуна до 1 кінської сили (750 Вт).

Класи та доступ

У деяких штатах електровелосипеди класу 1 розглядаються як традиційні гірські або тротуарні велосипеди, на яких дозволено їздити там, де дозволено їздити на велосипедах, включаючи велодоріжки, дороги, багатофункціональні стежки та доріжки, призначені лише для велосипедистів. Мер Нью-Йорка де Блазіо нещодавно оголосив, що місто офіційно дозволить використовувати електровелосипеди класу 1. Хоча рішення Нью-Йорка не пов’язане з використанням одноколійних доріжок для гірських велосипедів, ми вважаємо, що велосипеди з педалями класу 1 повинні мати такі ж права та обов’язки, як і традиційні велосипеди, а отже, можуть бути дозволені на немоторизованих гірських велосипедних доріжках, як це відбувається в Європі.

Електробайкам класу 2 з дросельною заслінкою часто дозволено їздити в більшості місць, де може їздити традиційний велосипед, хоча деякі штати та міста обирають додаткові обмеження (наприклад, Нью-Йорк, Мічиган, США).g. Нью-Йорк, штат Мічиган). Клас 2 може не підходити для одноколійних гірських велосипедних трас. було доведено, що вони завдають більшої фізичної шкоди трасам через використання дросельної заслінки. Клас 2 може краще підходити для багатоцільових маршрутів OHV, призначених для більш витривалих позашляховиків.

Зазвичай електровелосипеди класу 3 дозволено використовувати на дорогах та велодоріжках (інфраструктура “від бордюру до бордюру”), але заборонено на велодоріжках та велодоріжках для багатоцільового використання. У той час як на традиційному велосипеді можна розвинути максимальну швидкість 20 миль/год, особи, які приймають рішення, та органи влади вважають, що більша максимальна швидкість електровелосипеда класу 3 є занадто високою для більшості велосипедних доріжок та стежок, які часто використовуються спільно з іншими користувачами.

Bosch виробляє системи eBike лише класів 1 і 3, які, щоб було зрозуміло, є системами підтримки педалей і підтримують швидкість до 20 і 28 миль/год відповідно. Дізнайтеся більше про системи Bosch eBike тут.

Кожен отримає вигоду від правил здорового глузду щодо того, як і де їздити на електровелосипеді. Завдяки чіткому регулюванню та оновленим державним законам, правоохоронні органи будуть розуміти, які права мають користувачі eBike і коли застосовувати закон, а також зможуть легко визначити клас велосипеда на основі його наклейки. Роздрібні продавці велосипедів можуть допомогти своїм клієнтам зрозуміти, де можна використовувати кожен тип eBike, що підвищить їхні продажі. Люди, які вже їздять на електровелосипедах, матимуть прості правила, яких слід дотримуватися, де вони можуть їздити, а нові велосипедисти, які можуть відмовлятися від їзди на традиційному велосипеді через обмежену фізичну підготовку, вік, інвалідність або зручність, отримують нові транспортні альтернативи. Щоб дізнатися більше про те, де можна їздити на електричних велосипедах у Сполучених Штатах, відвідайте People for Bikes.

Прийняти трикласну систему e Bike

Електричні велосипеди (eBikes) набирають популярності як засіб пересування в Сполучених Штатах після того, як вони вже багато років користуються популярністю в Європі. Їздити на них може будь-хто, від найдосвідченішого велосипедиста до того, хто не їздив на велосипеді з дитинства. Електровелосипеди мають потенціал, щоб розширити велосипедну їзду для нових аудиторій і змусити людей їздити на велосипедах протягом усього життя.

Але певна плутанина щодо того, як і де можна їздити на електровелосипедах, стримує їхній потенціал зростання, і як технологія, що розвивається, вони потребують чітких правил, які регулюють їхнє використання та створюють стабільність на ринку.

Відсутність регулювання

У Сполучених Штатах на федеральному рівні діє програма U.S. Комісія з безпеки споживчих товарів регулює електровелосипеди з метою забезпечення безпеки продукції під час виробництва та першого продажу. Держави вирішують, як можна використовувати електровелосипеди на вулицях і велодоріжках. З часом, не маючи чітких вказівок, держави прийняли застарілі правила, що регулюють використання електровелосипедів. деякі з них ставляться до них як до велосипедів, що приводяться в рух людиною, деякі. як до автотранспорту, а деякі. як до чогось середнього між ними. Деякі взагалі не мають ніякого регулювання.

Робимо кроки до ясності

Починаючи з 2014 року, під керівництвом PeopleForBikes, національної велосипедної правозахисної групи та торгової асоціації велосипедної індустрії, понад 30 штатів прийняли стандартизоване законодавство щодо використання електровелосипедів за допомогою простого, зрозумілого підходу, відомого як “3-класова” система. Цей типовий закон визначає три загальні класи електровелосипедів (на основі швидкості, потужності та експлуатації) і дозволяє штатам вирішувати, які типи велосипедної інфраструктури можна використовувати для кожного класу (як правило, електровелосипеди класів 1 і 2 дозволені скрізь, де дозволені традиційні велосипеди). Він також вимагає, щоб виробники електровелосипедів розміщували на рамі добре помітну наклейку, яка вказує на клас велосипеда.

У 2015 році Каліфорнія стала першим штатом, який прийняв цей “3-класовий” підхід, і з тих пір 32 інших штати наслідували його приклад: Алабама, Арізона, Арканзас, Колорадо, Коннектикут, Флорида, Джорджія, Айдахо, Іллінойс, Індіана, Айова, Луїзіана, Мен, Меріленд, Мічиган, Міссісіпі, Нью-Гемпшир, Нью-Джерсі, Нью-Йорк, Північна Дакота, Огайо, Оклахома, Південна Дакота, Теннессі, Техас, Юта, Вірджинія, Вермонт, Вашингтон, Західна Вірджинія, Вісконсін і Вайомінг. штати по всій країні повинні прийняти цей стандарт “3-класу”, щоб усунути плутанину, підвищити безпеку та просувати цей екологічний метод транспортування.

Ці три класи визначаються наступним чином:

Всі класи обмежують потужність двигуна до 1 кінської сили (750 Вт).

Класи та доступ

У деяких штатах електровелосипеди класу 1 розглядаються як традиційні гірські або тротуарні велосипеди, яким дозволено їздити там, де дозволено їздити на велосипедах, включаючи велодоріжки, дороги, багатофункціональні стежки та доріжки, призначені лише для велосипедистів. Мер Нью-Йорка де Блазіо нещодавно оголосив, що місто офіційно дозволить використовувати електровелосипеди класу 1. Хоча рішення Нью-Йорка не пов’язане з використанням одноколійних трас для гірських велосипедів, ми вважаємо, що електровелосипеди класу 1 повинні мати такі ж права та обов’язки, як і традиційні велосипеди, а отже, їх також можна використовувати на немоторизованих гірських велосипедних трасах, як це відбувається в Європі.

Електробайки класу 2 з дросельною заслінкою часто дозволені в більшості місць, де може їздити традиційний велосипед, хоча деякі штати та міста обирають додаткові обмеження (наприклад, Нью-Йорк, Мічиган).g. Нью-Йорк, штат Мічиган). Клас 2 може не підходити для одноколійних гірських велосипедних маршрутів. було доведено, що вони завдають більшої фізичної шкоди стежкам через використання педалі газу. Клас 2 може краще підходити для багатоцільових OHV-стежок, призначених для більш витривалих позашляховиків.

Зазвичай електровелосипеди класу 3 дозволені на дорогах та велодоріжках (інфраструктура “від бордюру до бордюру”), але обмежені на велодоріжках та велодоріжках для багатоцільового використання. У той час як максимальна швидкість 20 миль/год досяжна на традиційному велосипеді, особи, які приймають рішення, та установи вважають, що більша максимальна швидкість eBike класу 3 занадто висока для більшості велосипедних доріжок та стежок, які часто використовуються спільно з іншими користувачами.

Bosch виробляє системи eBike лише класів 1 та 3, які, щоб було зрозуміло, є системами допомоги при педалюванні та забезпечують підтримку швидкості до 20 та 28 миль/год відповідно. Дізнайтеся більше про системи Bosch eBike тут.

Кожен отримає вигоду від дотримання правил здорового глузду щодо того, як і де їздити на велосипеді eBike. Завдяки чіткому регулюванню та оновленим державним законам, правоохоронні органи будуть розуміти, які права мають користувачі eBike і коли застосовувати закон, а також зможуть легко визначити клас велосипеда на основі його наклейки. Роздрібні продавці велосипедів можуть допомогти своїм клієнтам зрозуміти, де можна використовувати кожен тип електровелосипеда, що збільшить їхні продажі. Люди, які вже їздять на електровелосипедах, матимуть прості правила, яких слід дотримуватися, де вони можуть їздити, а нові велосипедисти, які можуть відмовлятися від їзди на традиційному велосипеді через обмежену фізичну підготовку, вік, інвалідність або зручність, отримують нові транспортні альтернативи. Щоб дізнатися більше про те, де в США можна покататися на електровелосипедах, відвідайте People for Bikes.

Як працюють електровелосипеди?

Здається, про електровелосипеди говорять у місті. Якщо ви бачили, як на них їздять ваші сусіди, як вам доставляють їжу, або чули про них на національних та місцевих каналах новин, немає сумнівів, що революція електровелосипедів у самому розпалі. Оскільки популярність електровелосипедів продовжує зростати, у новачків у цій сфері можуть виникнути питання: Як працюють електровелосипеди?? Електровелосипеди. це справді шлях майбутнього, і вони можуть бути корисними для навколишнього середовища, вашого здоров’я та благополуччя міської інфраструктури. Давайте подивимось, як вони працюють!

Дизайн електровелосипеда

Кожна марка і тип електровелосипеда має свої власні стандарти і переваги, але всі вони включають два важливих компоненти: Довговічний акумулятор та потужний двигун. Батареї eBike, як правило, знімні, і їх потрібно вставляти під час їзди, щоб дозволити двигуну запрацювати. Повна зарядка батареї займає близько 4-6 годин, а діапазон пробігу залежить від багатьох факторів, включаючи силу струму батареї, вагу велосипедиста, тип місцевості та багато іншого! Без акумулятора двигун електровелосипеда не міг би працювати, і велосипед функціонував би як звичайний велосипед. Двигуни для електровелосипедів можуть варіюватися від 250 до 1000 Вт. Існують електровелосипеди з втулковим двигуном, а також електровелосипеди з середнім приводом, і кожен з них має свої особливості та переваги. Незалежно від потужності та типу двигуна, двигун є основним м’язом електровелосипеда, і саме він змушує ваші колеса обертатися з самого початку. Що стосується конкретно електровелосипедів Lectric, то співзасновники Леві, Роббі та Брент мали різні фокуси, коли мова йшла про основний дизайн електровелосипедів. Брент хотів доступну ціну, Роббі хотів ефективності з точки зору інженерії, а Леві хотів, щоб дизайн був доступним для широких мас. Розробляючи серію Lectric XP, вони досягли всіх цих трьох цілей!

Дросель електричного велосипеда

Як би просто це не звучало, але ті, хто не знайомий з електровелосипедом, часто задаються питанням, чи потрібно крутити педалі на електровелосипеді? Реальність електровелосипедів з дросельною заслінкою полягає в тому, що вам фактично не потрібно крутити педалі, якщо ви цього не бажаєте. Дросель дозволить вам рухати ваш електровелосипед вперед одним рухом зап’ястя. При обертанні дросельної заслінки двигун електровелосипеда вмикається з певною потужністю, залежно від того, який крутний момент прикладає водій, і рухає ваші колеса вперед. Електробайк з дросельною заслінкою чудово підходить для тих, хто хоче мати можливість рушати з місця за власним бажанням або насолоджуватися відчуттям їзди на мопеді, маючи під рукою двигун потужністю 500 Вт.

Допоміжна педаль для електричного велосипеда

Інший спосіб задіяти двигун електровелосипеда. використовувати функцію допомоги педалей. За допомогою педального асистента велосипедист керує двигуном за допомогою педалей. Ви можете думати про це так само, як про роботу дросельної заслінки, але замість того, щоб крутити зап’ястя, ви натискаєте на педалі. Звідки велосипед знає, як часто та інтенсивно ви крутите педалі?? Пристрої, що називаються датчиками частоти обертання педалей та крутного моменту в двигуні eBike, вимірюють, як швидко та з якою силою велосипедист крутить педалі, забезпечуючи таким чином ідеальну потужність для вашої їзди. Як і в електровелосипедах Lectric, часто існує кілька рівнів допомоги при педалюванні, призначених для надання водієві ідеального рівня допомоги, який він шукає в будь-якій конкретній пригоді. Опції підтримки педалей роблять електровелосипед чудовим ресурсом для велосипедистів, які проходять реабілітацію, намагаються подолати пагорби та складну місцевість на звичайному велосипеді або просто шукають більш розслаблену та приємну їзду.

Класифікації електровелосипедів

Що стосується електровелосипедів, то існує три різні класи, визнані майже двома десятками штатів США. Кожна з цих класифікацій пов’язана з двома основними варіантами електроприводу на електровелосипеді: Підтримка педалей та дросельної заслінки. Важливо перевірити вимоги до класифікації електровелосипедів перед використанням певних маршрутів, відвідуванням національних парків та дослідженням певних міст! Нижче наведено короткий опис кожної класифікації електровелосипедів:

Lectric eBikes2311 West Utopia RoadPhoenix, AZ 85027

Наразі спостерігається велика кількість дзвінків

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top