2019 Доступний гравійний велосипед Cube Nuroad отримав нові жіночі та туристичні версії. Гравійні велосипеди Cube

19 Cube Nuroad, доступний гравійний велосипед, отримує нові жіночі туристичні готові збірки

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Минулого року Cube представили свій Nuroad з алюмінієвою рамою як доступний гравійний велосипед, заповнивши прогалину між своїми лінійками кросових велосипедів. У 2019 році велосипед отримав ще одну опцію з оновленням жіночої серії WS. Cube також додає пару нових моделей FE, готових до подорожей, а також невеликі оновлення для стандартних Nuroads.

19 Жіночий гравійний велосипед Cube Nuroad WS зі сплаву

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Nuroad WS. це досить безглуздий алюмінієвий гравійний велосипед. Рама зі сплаву 6061 з геометрією, адаптованою до витривалої лінійки шосейних велосипедів Cube, та конічною вилкою з кованим рульовим механізмом, з’єднаним з карбоновими ногами. Ви не отримаєте суперлегкий гравійний велосипед (він претендує на 10.5 кг повної ваги), але це допомогло Cube знизити ціну на цю модель до 999 євро.

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Ви отримуєте повністю укомплектований велосипед з груповим набором Shimano Tiagra 2×10 та комплектом механічних дискових гальм TRP Spyre. Велосипед, безумовно, приносить жертви, щоб знизити ціну, але він отримує сучасні технологічні функції, включаючи 1.5-дюймове конічне кермо, 12-міліметрові наскрізні осі, дискові гальма з плоским кріпленням та місце для гравійних шин шириною до 40 мм.

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Доступний у чотирьох розмірах рами для жіночої моделі WS (50-58 см), він має таку ж геометрію, як і стандартний Nuroad, але оснащений на один розмір вужчою версією розкльошеного сплаву Cube’s Gravel Race та сідлом, спеціально розробленим для жінок. Всі велосипеди Nuroad мають внутрішню прокладку в нижній трубі та включають паяні кріплення для встановлення набору крил з повним покриттям та заднього багажника.

Туристичні велосипеди Cube Nuroad FE з легкого сплаву для гравію 2019 Cube Nuroad FE з крилами

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Говорячи про багажник, це лише початок того, що отримають нові моделі FE у 2019 році. Тепер доступний як у новій збірці 105 Race FE з гідравлічними дисковими гальмами за 1600 євро, так і в.

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

та більш доступну модель Pro FE з Tiagra та Spyres за 1100€. Навіть з крилами обидва велосипеди оснащені безкамерними шинами Schwalbe G-One шириною 35 мм, готовими до їзди по рівних дорогах.

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Окрім простого додавання крил на багажник, обидва велосипеди отримали передні втулки з динамо та інтегроване освітлення, щоб доповнити ваші щоденні поїздки на роботу або пригоди далеко від дому. Nuroad Race FE отримує набір крихітних світлодіодних ліхтарів Supernova E3, з переднім заднім ліхтарем Pure 3 та заднім заднім ліхтарем Tail Light 2. Nuroad Pro FE обирає більш бюджетну передню фару AXA Compactline 20 люкс та задню фару Busch Müller Toplight.

Ми чекаємо на відповідь щодо цін на велосипеди FE.

2019 Cube Nuroad доступні легкі гравійні дорожні велосипеди з сплаву

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Стандартні гравійні велосипеди Nuroad здебільшого просто отримують оновлену специфікацію на наступний рік. Для більш доступної моделі Nuroad Pro тепер має повний комплект Tiagra 2×10, вагою 10.Заявлена вага 5 кг та ціна 999 євро.

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Але крім того, новий Nuroad Race у версії all-105 виграє від нової ергономіки оновленої 11-швидкісної групової трансмісії R7000, особливо від нових, набагато тонших корпусів важелів гідравлічних дискових гальм, що мають вагу 1 кг. За ціною 1400 євро та вагою 10.1 кг, новий Nuroad Race все ще має солідну вагу.

Найкращі гравійні велосипеди 2023 року: наш вибір найкращих моделей

Найкращий гравійний велосипед для вас буде залежати від типу катання, яким ви хочете займатися.

Найкращі гравійні велосипеди для швидкої їзди зараз часто включають аеродинамічні характеристики, більш чітку геометрію управління та легші колеса для гравійних велосипедів. З іншого боку, яскрава рама може не мати достатнього зазору для дійсно широких гравійних шин і не мати достатньої кількості точок кріплення для спорядження.

З іншого боку, гравійні велосипеди призначені для подорожей по гравію. Вони мають багато точок кріплення для перевезення велосипедних сумок, а також дуже широкий кліренс, щоб ви могли встановити шини, які забезпечать вам зчеплення та комфорт під час довгих поїздок по бездоріжжю. Вони, як правило, трохи важчі і не такі чутливі в поворотах. але якщо ви обтяжені набором сумок, ви не будете цього помічати.

Ми розповімо вам про всі найкращі гравійні велосипеди, які ми протестували та оглянули, пояснивши, для якого типу катання вони найкраще підходять, щоб ви могли звузити свій пошук до тих, які найкраще відповідають вашим потребам. Якщо ви зацікавлені в тому, щоб дізнатися більше про гравійні велосипедні шини, у нас також є спеціальна сторінка, на якій ми обговорюємо найкращий розмір і малюнок протектора для гравійних велосипедів.

Оскільки попит на нові велосипеди все ще дуже високий, доступність певних моделей досить обмежена, а знижок на них не так багато, як ми зазвичай бачимо.

Ribble пропонує вам хорошу техніку для гравію зі сплаву Gravel AL, включаючи колеса 650b та безліч кріплень для передач. Ви можете вибрати власну специфікацію, але цей Shimano GRX400 забезпечує широкий діапазон передач.

Diverge Comp. це якісна гравійна їзда з Future Shock 1.5 передніх амортизаторів для більшого комфорту та спеціальна система зберігання SWAT від Specialized під виносною трубою для необхідних речей.

Якщо ви шукаєте підвіску для свого гравійного велосипеда, Topstone Carbon Lefty має задню підвіску Kingpin та одноногу вилку Lefty Oliver для передньої підвіски.

Áspero-5. це універсальний гравійний гоночний велосипед з фірмовим профілем аеротруби та невеликою вагою. Він має якісні характеристики та забезпечує достатній зазор між шинами, щоб пом’якшити жорстку раму.

Liv Devote Advanced Pro. це жіночий гравійний велосипед від Giant. Це означає, що вони мають жіночу геометрію та точки дотику, а також менші розміри, але все ще добре підходять для гравію.

Grizl. це більш позашляховий гравійний варіант Canyon, готовий до бездоріжжя, і має розмір, як у більш вишуканого Grail. Має достатній кліренс і поставляється в широкому діапазоні специфікацій, з можливістю встановлення амортизаційної вилки.

Найкращі гравійні велосипеди

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділиться чесною, неупередженою порадою, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Причини, чому не варто купувати

BMC URS One вразив нас своїм блискучим балансом між веселим та потужним бездоріжжям, залишаючись при цьому достатньо ефективним, щоб легко долати довгі дистанції.

Дещо запозичене з лінійки гірських велосипедів BMC, наприклад, більш низький кут нахилу головки та більш товстий винос. 70 градусів і 70 мм. це досить далеко від того, що ви отримаєте на сучасному MTB, але для гравію це дійсно досить прогресивний показник.

У поєднанні з короткими 425-міліметровими ланцюговими стійками, ми виявили, що на цьому велосипеді можна легко проходити повороти, але при цьому він не відчуває страху на спусках.

Але при всьому цьому, це не якийсь монстр-крос, а по суті MTB з дроп-барами. Він все ще зберігає ефективність, яку ви очікуєте від гравійного велосипеда. він успішно допоміг нам завершити South Downs Way, складну стомильну гравійну стежку на південному сході Англії.

Вона не повністю забита кріпленнями. ми б не обрали її для велоподорожей, що вимірюються тижнями, а не днями. але для коротких місцевих поїздок, які складають більшу частину часу, проведеного на наших велосипедах, вона. повний вибух і задоволення від їзди.

Причини, чому не варто купувати

Якщо ви схиляєтесь до більш авантюрного стилю їзди, досліджуєте нові траси, подорожуєте цілими днями та час від часу здійснюєте багатоденні велоподорожі, то спеціалізований велосипед Diverge Comp E5 добре підійде саме вам.

Розслаблена геометрія та висока передня частина для більш зручного положення під час їзди. із застереженням, що нам було трохи складніше достатньо зважити переднє колесо, коли ми дійсно проїжджали повороти.

Є повний комплект кріплень, з парами під нижньою трубою та на верхній трубі, а також потрійні боси на вилці. Повні крила та багажник також передбачені, якщо ви віддаєте перевагу більш традиційній установці для перевезення багажу та захисту від бризок.

Але найважливішою особливістю Diverge Comp E5 є Future Shock 1.5, що зазвичай зустрічається лише на карбонових моделях. Це добре поглинає деякі звуки на трасі та високочастотні удари, але ми вважаємо, що цього недостатньо для заміни передньої підвіски, якщо ви розглядаєте її як альтернативу.

Причини, за якими не варто купувати

Ribble Gravel Al Sport має 47-міліметрові шини на колесах 650b, хоча ви також можете встановити колеса 700c. Опція 650b робить його високопродуктивним варіантом для подорожей будь-куди, який не розорить ваш бюджет.

Рама з легкого сплаву довга і низька, з провисаючою виносною трубою. довгий винос і короткий шток. Є багато точок кріплення, хоча, як не дивно, не ті, що потрібні для багажника. 2х10-швидкісна модель Shimano GRX 400 є найнижчою в лінійці, але все одно пропонує відмінну продуктивність і передачу до 30×34т, щоб впоратися з найважчими завданнями.

Незважаючи на те, що велосипед не легкий, ми виявили, що він швидкий і добре справляється як з деградованим асфальтом, так і з нерівною дорогою, хоча зчеплення з дорогою погіршується, коли ми переходимо на більш брудні ділянки.

Причини, чому не варто купувати

Протягом багатьох років Crux міцно стоїть на багнистих полях циклокросу. Але у 2022 році модельний ряд було оновлено та проведено ребрендинг. тепер до нього додалися перегони по гравію найвищого рівня.

Випробувавши Crux у максимальній комплектації, ми виявили, що він напрочуд швидкий і особливо добре долає підйоми. Наш тестовий велосипед розміром 52 см, без педалей і багажника, нахилив шальки терезів на 6 балів.9 кг. це відверто абсурдно. Для контексту, обмеження UCI по вазі для шосейних велосипедів на перегонах становить 6.8 кг.

Надзвичайно легка вага зробила Crux неймовірно маневреним не тільки тому, що він зносить пагорби, але й тому, що він неймовірно спритний. Ми виявили, що раптові зміни колії та перестрибування через перешкоди відбуваються майже зі швидкістю думки, а не потребують жодних маніпуляцій, щоб викликати їх.

Зважаючи на те, що все в цьому велосипеді орієнтоване на швидкість, ми не схильні брати його для велоподорожей або багатоденних турів. Переносити його з сумкою на кермі та рамою. це майже те саме, що використовувати Ferrari для буксирування каравану. і з рамою, яка важить лише 725 г при розмірі 56 см, ми думали, що тонкі карбонові стінки не надто радісно сприйматимуть будь-яке тертя та натирання.

Але для гоночних характеристик та вражаюче високих швидкостей це справді чудовий варіант. якщо ви можете дозволити собі привабливу ціну.

Причини, яких слід уникати

Подібно до Specialized Crux, Cervélo Áspero є частиною нового покоління гравійних велосипедів, орієнтованих на перегони та високу продуктивність, що контрастує з більш універсальним відношенням Canyon Grizl, який може зробити все і поїхати куди завгодно.

Типово для Cervélo, новий Áspero має покращену аеродинаміку та меншу вагу. Входження в поворот, як це відбувається на 8.3 кг при розмірі 56 см, він не такий легкий, як чудовий Specialized Crux, але це все одно вага, яка була б пристойною для шосейного велосипеда середнього рівня. і дуже вражаюча для гравію.

Наскільки саме ці аеродинамічні зміни підвищили швидкість Áspero на рівнині, ми не можемо точно сказати. Але те, що ми відчули, так це те, що велосипед дійсно відчуває себе по-справжньому швидким, коли їде по відкритих, швидкісних трасах.

З відносно крутим кутом нахилу голови 72 градуси та дуже короткими 420-міліметровими ланцюговими стійками, він надзвичайно швидко реагує на дії гонщика та проходження поворотів. Наслідком цього є те, що ми знайшли його трохи менш стабільним на високотехнічних спусках, але з кліренсом шин, обмеженим до 42 мм у 700c та 49 мм у 650b, це не зовсім та місцевість, для якої цей велосипед розроблений.

Якщо ви хочете їздити по нерівних стежках та тижневих велоподорожах, вам краще обрати інший велосипед. Але якщо ви шукаєте швидкої їзди в пригодах, які починаються і закінчуються в той самий день, тоді вам підійде гравійний велосипед Cervélo Performance.

Причини, яких слід уникати

Вимагати від велосипеда впевненої та точної керованості на технічному бездоріжжі, а також швидкості та ефективності на пологих гравійних дорогах та путівцях. досить складне завдання для будь-якого велосипеда. Але Ruut впорався з усіма труднощами.

З вилкою у високому положенні та на 37-міліметрових покришках Riddler з центральним протектором, ми змогли їхати з пристойною швидкістю, при цьому наше положення на велосипеді було досить низьким та ефективним.

Шини були занадто вузькими для великих каменів або коріння дерев у наших місцевих лісах, але на більш гладких твердих поверхнях, які ви отримуєте на переобладнаних занедбаних залізничних лініях, Riddlers показали себе досить добре. хоча на такій нетехнічній місцевості ви не дуже добре дізнаєтесь характер велосипеда.

Після того, як ми поміняли вилку на 45-міліметрові Schwalbe G-One Bites та перевернули її під кутом, це стало набагато помітніше. З правильною гумою ми змогли належним чином атакувати стежки. такі, які трохи нудні на гірському велосипеді, але оживають, як тільки ви відкидаєте підвіску та плоскі бари.

З точки зору вартості, Ruut не найкращий. Груповий комплект 2×10 GRX (який еквівалентний дорожньому комплекту Shimano четвертого рівня Tiagra) та відносно важка штатна колісна пара. все це на крок нижче того, що ви очікуєте за цю ціну.

Інші велосипеди на тестуванні поставляються з груповими комплектами близько позначки другого рівня, в той час як на Canyon Grizl та BMC URS встановлені якісні швейцарські колісні комплекти DT.

На Ruut все ще надзвичайно весело їздити, завдяки його впорядкованій геометрії та можливості перемикатися між швидкими колесами 700c та величезними колесами 650b у стилі MTB. Але через погане співвідношення ціни та якості, а також відсутність кріплення для пляшок на нижній частині виносної труби, важко рекомендувати цей велосипед як кращий серед конкурентів.

Причини, яких слід уникати

Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 набагато більше схиляється до “веселого” кінця гравійного спектру, ніж до “швидкого”. Якщо ви любите їздити по “гравію”, який межує з територією гірських велосипедів, цей велосипед може стати вашим найкращим другом.

З колесами 650b, 47-міліметровими шинами та дуже характерною вилкою Lefty Oliver, цей велосипед не виглядав би недоречно на крос-кантрі, якби не дроп-бари.

Задня частина забезпечує додаткові 30 мм ходу, що робить цю версію Cannondale Topstone з повною підвіскою чіпкою та стійкою на поворотах.

Існує великий вибір моделей та специфікацій, наша тестова версія оснащена перемикачем Shimano GRX 1x, задньою втулкою Formula (передня специфічна для лівші), безкамерними ободами WTB Byway i23 650b та легкими шинами WTB Byway TCS Light.

Причини, яких слід уникати

Якщо ви шукаєте сталевий гравійний велосипед, Ribble Gravel 725 виготовлений з труб Reynolds 725 і є, мабуть, найпродуктивнішим гравійним велосипедом бренду. Він має нижній кронштейн з різьбленням, карбоновий підсідельний штир, колеса 650b з 47-міліметровими шинами та звичайний набір точок кріплення, включаючи болти на ніжках вилки.

Сталева труба додає додаткової міцності рамі з легкого сплаву, хоча і збільшує вагу велосипеда. Міцна рама робить велосипед хорошим варіантом для багатоденних подорожей.

У професійній комплектації Ribble Gravel 725 оснащений групою SRAM Force XPLR, що дуже добре за таку ціну. Ми не оцінили зчеплення шин на ожеледиці, а лакофарбове покриття мало ознаки зносу, але в іншому це чудова весела їзда по пересіченій місцевості.

Причини, яких слід уникати

Платформа Cavazzo від Tifosi. це майстер на всі руки. Взуйте товсті шини, і разом з досить низьким кутом нахилу голови та простим трансмісійним приводом 1x, це буде вибух на місцевих стежках та мостах.

З іншого боку, Cavazzo також добре підходить для далеких велоподорожей, адже має 13 передач та широкий вибір кріплень. Це не той велосипед, який замикає вас в одній маленькій, конкретній ніші. багато дверей були залишені навстіж відкритими.

Ми були вражені відчуттями від Cavazzo. Ми не можемо сказати, чи рама відкритої форми гасить вібрації менш вправно, ніж інші рами власної розробки. шини гравійних велосипедів настільки більші та м’якші, ніж у шосейних, що цей рівень досконалості не дуже помітний.

Як і очікувалося, задня частина трохи більше застрягла на корінні і не була такою чутливою, як у гравійних велосипедів з коротшим ланцюгом. Але якщо ви не дуже любите такий тип їзди, віддаючи перевагу довгим дистанціям на більш м’яких стежках, то це не буде такою вже й проблемою.

Колеса Miche Graff DX відчували себе досить респектабельно, відчуваючи себе досить легкими та швидко розганяючись. Частково це пов’язано з вузькою 19-міліметровою внутрішньою шириною обода, яка не потребує так багато матеріалу для його виготовлення.

З іншого боку, це означає, що при використанні ширших шин з низьким тиском (близько 24 фунтів на квадратний дюйм) бокова підтримка трохи менша, ніж при використанні ширших шин. Ми б хотіли мати легші та вужчі ободи коліс Miche, ніж важчі та ширші ободи коліс Rondo, але це не заважає цьому рухомому складу все ще бути трохи нижчим, ніж колеса DT Swiss G1800 Spline на Canyon Grizl, які примудряються бути одночасно досить легкими та мати широку внутрішню ширину 24 мм.

Звісно, головна перевага цього велосипеда. це груповий комплект Ekar від Campagnolo, який був чудовим. На дорожніх ділянках не було ніяких незручних випадків застрягання між двома передачами, одна з яких занадто важка, а інша занадто легка, як це трапляється на більшості гравійних велосипедів. Крім того, простота перемикання передач 1х, яка дійсно має значення для зниження когнітивного навантаження.

Причини, яких слід уникати

Liv Devote Advanced Pro. дуже потужний велосипед, він має всі необхідні кріплення для велопакування, їде як супервитривалий велосипед на дорозі та. зі змінами специфікації. може бути винищувачем слідів.

Прагнучи по-справжньому випробувати Devote, ми провели цілий день, кружляючи штучними стежками лісу Свінлі. Тепер, сині та червоні стежки Свінлі досить ручні, але велосипед добре впорався з бермами та валиками, враховуючи, що це не зовсім те, для чого він призначений. Тим не менш, комплект 45-міліметрових шин і більш винесене кермо додали б йому трохи більше впевненості.

Для багатьох гонщиків тяжіння до гравійного тренду. це можливість зшивати разом ділянки дороги, гравію, стежки, пожежної дороги та велосипедної доріжки, тому ми також взяли Devote для кількох пробіжок змішаними мішками, і саме там Devote відчував себе як вдома. Можливо, він не є ідеальним інструментом для асфальтованих доріг, ґрунтових велодоріжок та лісових стежок. але, на відміну від велосипедів з більшою специфікою, на ньому все одно приємно їздити на кожній з них.

Хоча ця збірка Devote досить дорога, вона все ще представляє досить хороше співвідношення ціни та якості. Ви отримуєте груповий комплект SRAM Force другого рівня з потужними гідравлічними дисковими гальмами та передачею 2х12, що забезпечує відмінний запас ходу та невеликі стрибки між передачами.

Також є карбонові колеса. які відповідають рамі та вилці. і вони взуті в пару швидкісних шин Velocita. Якщо ви плануєте проводити час у більш легких умовах, будь то багнюка або невеликі гостроверхі скелі, ви, швидше за все, захочете замінити ці шини на щось з більш широким протектором.

Причини уникати

У комплекті з тими ж шинами Schwalbe G-One Bite розміром 45 мм, які ми використовували в якості контрольних, Grizl був досить добре пристосований до нашої місцевої їзди з самого початку. Був хороший баланс між достатньою швидкістю на дорозі та пологих стежках, при цьому забезпечуючи достатнє зчеплення та амортизацію на більш технічній місцевості.

Додатковий комфорт був забезпечений завдяки ввічливій назві S15 VCLS 2 від Canyon.Підсідельний штир з підвіскою 0 CF. Мінімалістичний дизайн не додає багато ваги до стандартного підсідельного штиря, але 20 мм ходу допомагають згладити деякі нерівності.

Однак, незважаючи на всю свою прохідність на бездоріжжі, ми відчули, що між деякими елементами конструкції є певна напруга.

Так, ці міцні шини дають багато обіцянок для проходження складних трас, але довгі 435-міліметрові ланцюгові стійки трохи стримують його на вузькій та балакучій одноколійній дорозі. Це не зовсім ідеальна пара. якщо ви збираєтесь їздити по бездоріжжю, то, швидше за все, вам більше підійде велосипед з довжиною ланцюга близько 425 мм, або навіть коротше.

З іншого боку, асортимент кріплень дає великий потенціал для велоподорожей, але в цій конфігурації 1x просто не вистачає діапазону, який вам дійсно потрібен для перевезення багажу по бездоріжжю. Для цього вам краще використовувати версії 2х. або піднятися на одну-дві позиції в ціні на нову модель з касетою SRAM XPLR 10-44t в парі з ланцюгом на 40t.

Але принаймні передачу можна змінити. на відміну від довжини ланцюга. Ось що я хочу сказати: цей велосипед найкраще підходить для подорожей по бездоріжжю та вибоїстих, але відкритих трас.

Звісно, ви можете їздити на ньому вузькими та звивистими стежками. ми так і зробили. Справа в тому, що якщо ви плануєте їздити саме так, то є інші велосипеди, які краще підходять для цього.

Причини, яких слід уникати

Модель Ribble Gravel SL призначена для більш жорсткого катання по гравію, на відміну від більш універсальної моделі CGR. Обидві моделі доступні з карбону, сталі, титану або алюмінію, причому SL тестувався з карбоновою рамою.

Він оснащений електронною групою Shimano GRX RX815 Di2 з одним кільцем, хоча ми виявили, що вона дає досить великі стрибки і обмежений діапазон перемикання передач. На нашому тестовому велосипеді були встановлені колеса Enve Foundation AG28 Gravel 650b з шинами WTB Sendero.

Це цікава суміш гравійного гоночного велосипеда та гравійного велосипеда для велоподорожей, з швидкою геометрією, але всі точки кріплення призначені для перенесення велосумок, і ми знайшли найнижчу передачу 1:1 трохи крутою для велоподорожей з вантажем.

Причини, яких слід уникати

Vitus Venon Evo поєднує в собі швидкий гравійний велосипед і шосейний велосипед для витривалості в одному універсальному пакеті, причому Vitus продає моделі GR, призначені для гравію, і моделі RS для використання на дорогах. Ми виявили, що посадка є хорошим компромісом між вертикальною та агресивною посадкою.

Цей Force AXS XPLR 1x призначений для гравію, з шинами Michelin Power Gravel шириною 40 мм, встановленими на карбонові колеса Prime Primavera 44, і кліренсом для 45-х, якщо ви хочете. Незважаючи на це, велосипед важив лише 7.9 кг, що дозволяє впевнено рухатися навіть на складному бездоріжжі. Замініть 28-міліметрові шини, і ви будете готові до витривалих поїздок по дорогах.

Гравійні велосипеди: все, що вам потрібно знати

Що таке гравійні велосипеди?

Гравійні велосипеди. це велосипеди з низьким багажником, які дозволяють з’їжджати з асфальтованих доріг на більш захоплюючу місцевість.

Від перегонів до велоподорожей. для вас знайдеться найкращий гравійний велосипед, створений для того, щоб впоратися з вимогами складної місцевості та довгих багатоденних поїздок по бездоріжжю. Як і у випадку з усіма велосипедами, дуже важливо, щоб ви придбали найкращий велосипед, який підходить саме вам, і не обов’язково зі статевою приналежністю. Але якщо ви шукаєте спеціальну жіночу модель, яка часто має менші розміри, вам варто переглянути сторінку “Найкращі жіночі гравійні велосипеди для бездоріжжя”.

Якщо ви жонглюєте обмеженим бюджетом, але все одно хочете отримати найкраще, наша сторінка присвячена найкращим бюджетним гравійним велосипедам: гравійні велосипеди вартістю до 1000/1500 фунтів стерлінгів ідеально підходять для отримання найкращого співвідношення ціни та якості пригод на двох колесах.

Народжені з духом пригод, найкращі гравійні велосипеди знаходяться десь між найкращими витривалими та спортивними велосипедами та найкращими велосипедами для циклокросу, з поєднанням найкращих гірських велосипедів з хардтейлом. Вони спритніші на асфальтованих ділянках доріг порівняно з МТБ з жирними шинами, але вселяють впевненість, коли справа доходить до подолання нерівних поверхонь, ніж їхні дорожні побратими зі слизькими шинами.

Ці велосипеди ідеально підходять для пригод на змішаній місцевості: гравійні доріжки, розбитий асфальт, пожежні дороги і, звичайно ж, ґрунтові доріжки. Беручи приклад зі своїх двоюрідних братів з циклокросу та МТБ, не дозволяйте дроп-барам обдурити вас, ці велосипеди також можуть долати досить технічну місцевість, включаючи звивисті гірські велосипедні стежки.

Ця кросова дисципліна може внести невелику плутанину і у відділ велосипедного спорядження, наприклад.g до лайкри чи не до лайкри. На щастя, наш путівник по найкращому одягу для гравійних велосипедів: велосипедний комплект для вашої гравійної їзди повинен вирішити будь-які проблеми з комплектом.

Найкращі гравійні велосипеди будуть оснащені широкими шинами, з додатковим грязьовим просвітом та дисковими гальмами в стандартній комплектації. Очікуйте щось до 47c або більше на колесах 700c або 650b.

На кращих гравійних велосипедах також є кріплення для багажників та додаткового місця для зберігання, а також можливість встановлення бризковиків. Насправді, це, мабуть, найбільша різниця між гравійними та циклокроссовими велосипедами, поряд з кріпленнями для пляшок.

Чи хороші гравійні велосипеди на дорозі?

У порівнянні з шосейними велосипедами, на кращих гравійних велосипедах ви також знайдете ширші та нижчі передаточні числа, які допоможуть вам їздити по пухкій або горбистій місцевості, особливо коли ви перевозите багаж для велоподорожі.

Як правило, найкращі гравійні велосипеди також мають нижній кронштейн, нижчий, ніж у велосипедів для циклокросу, що допомагає забезпечити підвищену стійкість на кам’янистій, корінистій та пересіченій місцевості. Для отримання більш детальної інформації про те, в чому саме полягають відмінності, вам може бути корисною наша сторінка “Гравійні велосипеди та велосипеди для циклокросу: в чому різниця”.

Для тих, хто хоче зійти з второваних доріжок, але турбується про те, щоб не відставати, ви можете розглянути електричну версію. Гравійні електровелосипеди: брудолюбиві дроп-бари з додатковою потужністю дають вам всюдихідність і стабільність, що вселяє впевненість, але з деякою додатковою підтримкою.

Чому гравійні та пригодницькі велосипеди такі популярні?

Якщо ви коли-небудь виїжджали на прогулянку на своєму найкращому шосейному велосипеді і помічали ґрунтові дороги, пожежні стежки або привабливі одноколійки, цікавилися, куди вони ведуть, але не наважувалися з’їхати з асфальту, тоді гравійний або пригодницький шосейний велосипед може бути саме для вас.

Ці велосипеди мають на меті поєднати ефективність на дорозі з позашляховими можливостями, тому ви знайдете збіги в конструктивних особливостях як з шосейними, так і з циклокроссовими велосипедами, а також елементи з технології гірських велосипедів. Коли ви купуєте свій перший гравійний велосипед, в стандартній комплектації ви повинні розраховувати на дискове гальмо і кліренс для ширших шин.

У той час як велосипеди для циклокросу розроблені для коротких брудних заїздів, гравійні та пригодницькі велосипеди розраховані на довші поїздки по ґрунтових дорогах. Ви все ще знайдете гоночні моделі в категорії гравійних велосипедів для змагань на довгі дистанції або в стилі ендуро, а також пригодницькі велосипеди, які мають додатковий кліренс і кріплення для розміщення багажу, а також часто ширші шини для більш віддалених подорожей.

Чим геометрія гравійного велосипеда відрізняється від шосейного?

Стабільність і керованість є ключовими, коли мова йде про їзду по бездоріжжю. Очікуйте побачити подовжену колісну базу, менший кут нахилу вилки та нижній кронштейн у порівнянні з шосейними велосипедами, які допомагають долати технічну місцевість та крутіші спуски.

Положення водія, як правило, більш вертикальне, ніж на шосейних велосипедах, як для комфорту під час довгих поїздок, так і для того, щоб водій міг легше переносити свою вагу при подоланні перешкод на бездоріжжі.

Чи є у гравійних велосипедів інші спеціалізовані функції?

У той час як наскрізні осі швидко стали стандартом, технологія, запозичена з гірських велосипедів, разом з дисковими гальмами, передньою підвіскою і навіть задньою підвіскою, ще не настільки поширена.

Нормою є 12-міліметрові наскрізні осі, які полегшують вирівнювання дискових гальм. Відстань між задніми осями для коліс з дисковими гальмами зазвичай становить 142 мм (наскрізна вісь), або іноді 148 мм для більш міцних колісних пар.

рами, орієнтовані на пригоди або утилітарні моделі, матимуть кріплення для багажників та крил, щоб велосипед можна було використовувати як міцний міський або цілорічний дорожній велосипед. На крайньому кінці ринку пригодницьких велосипедів все більш поширеними стають кріплення на вилку для ще більшої кількості варіантів зберігання.

Шини для гравійних та пригодницьких велосипедів

Які шини найкраще підходять для гравійних та пригодницьких велосипедів?

Ви можете знайти пригодницькі шосейні та гравійні велосипеди, взуті в шини практично будь-якої ширини від вузьких 28c до 47c, а також шини, що вимірюються в дюймах на колесах 650b!

Існує великий вибір малюнків протектора, доступних як для звичайних велосипедів, так і для гравійних та пригодницьких моделей, залежно від їхнього призначення. Ви завжди можете змінити їх відповідно до того, якою місцевістю ви хочете їздити. Насправді, ми вважаємо, що це одна з найкращих модернізацій гравійного велосипеда, яку ви можете зробити.

Насправді немає єдиної думки щодо найкращої моделі, оскільки деякі велосипеди поставляються з товстими, гладкими шинами, в той час як інші мають напилковий протектор або низькопрофільні ручки. Все залежить від того, де ви будете їздити, і які там умови.

У Великобританії ви, швидше за все, зустрінете ділянки мокрого бруду цілий рік, тому більш агресивний протектор може бути корисним в таких ситуаціях, щоб допомогти вам зберегти зчеплення з дорогою, хоча і за рахунок зниження швидкості. Але в США гравійні дороги можуть варіюватися від добре утрамбованого ґрунту, що майже нагадує асфальт, до подрібненого та відсортованого вапняку, який можна знайти у Флінт-Хіллз у Канзасі.

Щоб знайти правильні шини для вашої місцевості, може знадобитися трохи експериментів, і не бійтеся спробувати щось з більшим або меншим протектором, ніж ви звикли. Можливо, ви також захочете змінити шини між літом і зимою, щоб отримати оптимальну ширину і малюнок протектора для конкретних умов.

Більшість гравійних та пригодницьких велосипедів оснащуються безкамерними шинами та ободами, готовими до переобладнання на безкамерну систему. Замість того, щоб замінювати внутрішню камеру щоразу, коли ви спускаєте колесо, герметик в системі (теоретично) закриє будь-які проколи від гострих предметів, таких як шипи, що є справжньою перевагою, коли справа доходить до їзди по бездоріжжю. Можливо, вам доведеться трохи підкачати шину, якщо ви прокололи її. Переконайтеся, що у вас є запасна камера та повний комплект для ремонту безкамерних шин на випадок серйозніших пошкоджень.

Які найкращі варіанти передач для гравійних та пригодницьких велосипедів?

Пригодницькі шосейні та гравійні велосипеди призначені для їзди як по дорозі, так і по бездоріжжю, тому, як правило, ви знайдете широкий діапазон передач, що забезпечує як ефективність, так і швидкість на дорозі, а також достатню кількість передач, щоб впоратися з пухкою та крутою місцевістю на бездоріжжі.

Вибір між подвійним або одинарним ланцюгом спереду зазвичай залежить від уподобань водія. 1X (one-by-one) налаштування забезпечує максимальну простоту і може дозволити збільшити кліренс шин, часто ціною топових дорожніх передач для швидкого спуску або спринтерського спуску. Подвійні ланцюги пропонують більше можливостей для велосипедистів, які вважають за краще проводити більше часу на більш гладкій місцевості або на дорозі, і можуть дати вам більший загальний запас ходу з меншими стрибками між передавальними числами.

Гравійні велосипеди часто мають трансмісію, яка опускається нижче 1: 1 для підйому по бездоріжжю. Це може бути установка 1x, наприклад, SRAM XPLR з касетою на 42 зуба або більше, або двокільцевий суперкомпактний ланцюг з ланцюгами 48/32 або 46/30 в парі з касетою 11-32 або 11-34. Ви навіть знайдете комбіновані моделі, які поєднують дорожній ланцюг з касетою для MTB та заднім перемикачем для наднизьких передач.

Прочитайте наш посібник з вибору педалей для гравійних велосипедів, щоб дізнатись більше.

Які педалі найкраще підходять для гравійних та пригодницьких велосипедів?

Вибір педалей. справа особистого смаку і залежить від вашого стилю їзди, але за порадою зверніться до нашого путівника по найкращим педалям для гравійних велосипедів. Якщо ви їздите переважно по дорогах і доглянутих стежках, де вам рідко доводиться ставити ногу на педаль, то хорошим вибором може бути дорожнє взуття та кросівки.

З іншого боку, більш складна їзда по бездоріжжю може означати, що вам доведеться зійти з велосипеда і йти пішки або поставити ногу на ногу для більшої стійкості. У цьому випадку педалі та взуття для гірських велосипедів можуть бути кращим вибором через легкість ходу та легше зчеплення стопи з педаллю, з чіпкою підошвою з протектором та заглибленими шипами. Існує також широкий асортимент взуття для гравійних велосипедів.

Які компоненти варто очікувати на кращих гравійних велосипедах?

Пригодницькі та гравійні велосипеди майже виключно використовують дискові гальма для кращої модуляції та більш стабільної зупинки в сухих, мокрих та брудних умовах. Це також має дійсно позитивний вплив на довговічність коліс у порівнянні з ободними гальмами для їзди по бездоріжжю.

На більш дорогих моделях гальма будуть гідравлічними, в той час як бюджетні велосипеди, як правило, мають механічні супорти. З групами GRX від Shimano та SRAM для гравію, доступними лише у вигляді гідравлічних дисків, це, як правило, є перевагою. Механічні дискові гальма іноді зустрічаються на пригодницьких велосипедах, де гонщики, які їздять на довгі дистанції, вважають, що їх легше обслуговувати і ремонтувати в більш віддалених ситуаціях.

Різні типи керма також варто розглянути на пригодницьких велосипедах. Знову ж таки, у нас є посібник з найкращих кермів для гравійних велосипедів для отримання додаткової інформації.

Розкльошені керма, як правило, вважаються гарною модернізацією для забезпечення більшої стійкості на більш широких перепадах на пересіченій місцевості та на спусках по бездоріжжю. Чим ширше винос, тим легше помістити сумку на кермо на передній частині велосипеда і при цьому мати можливість тримати руки на дропах і гальмах одночасно. Підняті бари, такі як Specialized Hover Bar, також допомагають забезпечити більший зазор над переднім колесом для менших райдерів, а також забезпечують більш вертикальне положення під час їзди.

Оскільки правила UCI для гравію не передбачають інновацій, випробовуються більш амбітні конструкції, такі як радикальна двоповерхова планка Canyon, розроблена для того, щоб додати додаткової стабільності під час їзди.

Вилки з коротким ходом, такі як RockShox Rudy Ultimate XPLR та Cannondale Lefty Oliver, також є варіантом, який проникає в дизайн гравійних велосипедів.

Чи варто купувати CUBE NUROAD C:62 PRO? [2023 CUBE NUROAD C:62 PRO огляд]

Що нам подобається в ньому: Надлегка карбонова рама та вилка міцні, внутрішнє вирівнювання захищає кабелі від пошкоджень, а перемикач та гальма, що легко встановлюються, потужні та пропонують більше можливостей для їзди по гравію.

Що нам не подобається Існує лише один колір.

Рейтинг (4.8/5.0)

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Останнім часом багато уваги приділяється цій моделі 2023 CUBE NUROAD C:62 PRO, яка, як кажуть, поєднує в собі спритну керованість гоночного велосипеда з міцністю трейлового велосипеда та комфортом туристичного велосипеда для досягнення всебічного балансу. Це здається нам неймовірною річчю, але чи так це добре, як про це офіційно говорять?

Після нашого огляду ми вважаємо, що загальна продуктивність цього велосипеда заслуговує на увагу більшої кількості велосипедистів.

Далі ми розповімо про їзду на велосипеді, ключові особливості, компоненти, технічні характеристики та інші версії. Якщо вам цікаво, не забувайте слідкувати за нами!

Гравійний підйом CUBE NUROAD C:62 PRO

Як гібрид дорожнього та гірського велосипеда, гравійний велосипед має легкість та ефективну швидкість дорожнього велосипеда, а також позашляхові характеристики гірського велосипеда. Тож ви можете спробувати поїхати по бездоріжжю на легкій місцевості, наприклад, на гравійних стежках, галявині або будь-якій місцевості між дорогою та горою.

Цього разу ми обрали Mickelson Trail. багатоцільову стежку з гравію та вапняку через місто, яка більшу частину шляху має ухил 4%. І він оточений великими ялиновими лісами, луками та долинами.

Все завдяки повністю карбоновій рамі CUBE NUROAD C:62 PRO, її легкий корпус зменшує мій опір на підйомах. Тож мені не потрібно було докладати багато зусиль, щоб керувати велосипедом на підйомі, і їхати було набагато легше.

Що робить мене щасливим, так це його трансмісія 1 × 11-швидкісна. Перш за все, 1-швидкісна трансмісія не тільки зменшує вагу тіла, але й дуже проста в управлінні, і ви можете перемикати швидкість однією рукою. По-друге, я перейшов на нижчі передачі трансмісії, а великі передачі до 42Т дозволили мені ефективніше крутити педалі на підйомах. Нарешті, завдяки широким шинам Schwalbe G-One Allround гравій трохи поглинається велосипедом. Це все завдяки герметику вакуумних шин, який автоматично усуває найменші пошкодження покришок.

Мало того, завдяки низькому керму та зручному сідлу я не відчуваю втоми чи болю в м’язах на підйомах.

Якщо ви, як і я, дбаєте про комфорт під час їзди, то цей CUBE NUROAD C:62 PRO ідеально відповідає нашим очікуванням.

Гравійний спуск CUBE NUROAD C:62 PRO

Цей велосипед легко їздити на велосипеді. Він має дуже маневрену передню частину з маневреною трансмісією та гальмівною системою.

На спуску я потрапив на брудну гравійну стежку, яка змусила мене почати хвилюватися, що з велосипедом може щось статися.

Проте, шини з дрібним протектором демонструють міцне зчеплення з дорогою. А кліренс у 45 мм забезпечує достатньо широкий простір для того, щоб шини могли впоратися з багнюкою.

У той же час гідравлічні дискові гальма велосипеда забезпечували надійне гальмування під час моїх спусків. Особливо на поворотах, чуйне гальмування та спритна головна труба дозволили мені швидко та послідовно потрапити на наступну ділянку траси.

Варто зазначити, що стабілізатор ланцюга на задньому перемикачі цього велосипеда забезпечує стабільну роботу ланцюга, тому у мене стало на одну проблему менше під час швидких спусків.

Не тільки це, але й геометрія CUBE NUROAD C:62 PRO говорить зі мною. Тому що я можу підтримувати аеродинамічну точку зору під час спуску, але не відчувати дискомфорту, будучи настільки агресивним, як гірський велосипед.

Я був абсолютно здивований тим, наскільки комфортно і плавно велосипед відчував себе під час спуску. Немає до чого причепитися у виборі діапазону швидкості, чутливості гальм чи загальному комфорті. Після завершення велопрогулянки я з легкістю забронював житло на IHG Hotels Resorts. Я можу нарешті розслабитися і добре відпочити.

Основні характеристики

Група кадрів

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Цей карбоновий CUBE NUROAD C:62 PRO справляє на мене гарне перше враження, стильний та простий дизайн рами дуже відповідає стилю CUBE.

крім того, карбоновий каркас CUBE NUROAD C: 62 PRO відрізняється. підвищує жорсткість без збільшення ваги, що робить CUBE NUROAD C:62 PRO ще легшим та міцнішим.

Мало того, дизайн внутрішньої прокладки кабелів цього велосипеда надає йому акуратного вигляду та захищає дроти всередині рами. Тому вона не схильна до ерозії та легка в обслуговуванні.

У той же час, рама також підтримує встановлення крил, кронштейнів та пляшок з водою.

Загалом, велосипед не тільки красивий, але й універсальний.

Геометрія

Говорячи про геометрію CUBE NUROAD C:62 PRO, модель, яку ми виміряли, має розмір L, і вона дає мені комфортні відчуття в цілому.

Перш за все, кут нахилу підсідельної труби 73.5° вже вважається відносно крутим. Це означає, що ми можемо підтримувати аеродинамічний кут для отримання прискорення, а наші м’язи стегна будуть під меншим навантаженням.

По-друге, 439.5-міліметрова задня вилка. це саме та довжина, яка забезпечує маневреність та стабільність, необхідну для проходження поворотів.

Крім того, вільний кут нахилу рульової труби 72° у CUBE NUROAD C:62 PRO забезпечить нам більш гнучке керування рулем.

Компоненти та технічні характеристики

Трансмісія Shimano GRX RD-RX812

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

1×11-швидкісна трансмісія проста в управлінні та забезпечує стабільні та точні перемикання на змішаній місцевості. А багаті та щільні передавальні числа забезпечують нам природні плавні перемикання передач. Це чудово підходить для нашого швидкісного досвіду.

Важливу роль відіграє також регульований стабілізатор ланцюга на задньому перемикачі. Це може запобігти ляпанню або падінню ланцюга під час нашої їзди, що є дуже надійним.

Гальмівна система Shimano GRX BR-RX400

Як і у випадку з трансмісією, гальмівна система CUBE NUROAD C:62 PRO, як і раніше, вибрана Shimano. Система Shimano GRX BR-RX400 з низькопрофільним прихованим кріпленням проста в обслуговуванні та встановленні.

Звичайно, це не найголовніше. Найголовніше, що Shimano GRX BR-RX400 має двопоршневу конструкцію, і це гарантує потужну гальмівну силу велосипеда. Для гравійного велосипеда це цілком адекватно.

Мало того, гальма також мають чудову здатність до відведення тепла. ICE TECHNOLOGIES забезпечує екстремальне охолодження наших гальм. Як результат, CUBE NUROAD C:62 PRO може проїхати довгі дистанції.

Універсальні шини Schwalbe G-One

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Шини Schwalbe завжди були популярним брендом серед гонщиків у польових умовах. Шина Schwalbe G-One Allround, обрана для CUBE NUROAD C:62 PRO, відрізняється від своєї назви. Вона може блищати на широкому діапазоні місцевості, без обмежень.

Шина Schwalbe G-One Allround використовує процес щільного плетіння, який є міцним та довговічним. Шина була розроблена, щоб мати міцне зчеплення з поверхнею та відмінну силу кочення.

Крім того, шини використовують технологію захисту від проколів. Таким чином можна не тільки підвищити стійкість шини до тиску, але й продовжити термін служби шини.

Варто зазначити, що шина, окрім вищезазначених переваг, має дуже малу вібрацію під час їзди, що відповідно зменшує моє відчуття нерівностей.

Інші версії CUBE NUROAD C:62 PRO

Всебічно збалансована і неможлива 2023 CUBE NUROAD C:62 PRO користується попитом серед багатьох райдерів завдяки своїм чудовим характеристикам, а також існує жіноча версія 2022 CUBE NUROAD WS C:62 PRO. Щоб більше людей дізналися більше про цей чудовий велосипед, ми обрали цю жіночу версію для короткого аналізу. Якщо ви зацікавлені, будь ласка, читайте далі.

2022 CUBE NUROAD WS C:62 PRO

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Рожевий колір фарби 2022 CUBE NUROAD WS C:62 PRO надає цьому гравійному велосипеду додаткової грайливості.

Рама, виготовлена з карбону, легка та міцна. Рама також підтримує встановлення пляшок для води, крил та кронштейнів, які передбачені для нашої їзди.

У трансмісії та гальмівній системі використовуються компоненти Shimano, які нічим не відрізняються від конфігурації 2022 CUBE NUROAD C:62 PRO.

Однак, з точки зору підготовки сідла, 2022 CUBE NUROAD WS C:62 PRO використовує сідло Cube Natural Fit Nuance Lite, яке є ергономічним для жінок. Він розроблений для створення більш комфортного досвіду їзди для жінок.

Крім того, в шинах 2022 CUBE NUROAD WS C:62 PRO також використовується більш підходящий розмір для жінок, що сприяє кращій керованості для жінок під час їзди.

Що нам в ньому не подобається

Поширені запитання

Трансмісія CUBE NUROAD C:62 PRO. це Shimano GRX RD-RX812.

Матеріал корпусу CUBE NUROAD C:62 PRO. карбон.

Таблиця розмірів для CUBE NUROAD C:62 PRO.

Розмір XS S M L XL
Зріст велосипедиста 156см. 166см 163см. 174см 171см. 182см 179см. 189см 185см. 195см

Характеристики CUBE NUROAD C:62 PRO

Збірка

Рама C:62 Advanced Twin Mold, внутрішня прокладка кабелю, диск з плоским кріпленням, опція кріплення на крило/стійку, 12×142 мм, стандарт AXH BB: BB86/BB92, Press Fit, колір: Carbon’n’red
Вилка Технологія CUBE C:62, 1 1/8″. 1 1/4″ конічна, диск з плоским кріпленням, кріплення для лоурайдерів, опція внутрішнього світлового кабелю, 12×100мм
Нижній кронштейн Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit
Гарнітура VP, верхній інтегрований 1 1/8″, нижній інтегрований 1 1/4″
Винос Newmen Evolution 318.4, 31.8 мм
Кермо CUBE Gravel Race Bar
Сідло Natural Fit Nuance
Підсідельний штир Newmen Advanced, карбон, 27.2 мм

Груповий набір

Задній перемикач Shimano GRX RD-RX812, пряме кріплення, 11-швидкісна
Шатун Shimano GRX FC-RX600, 40T
Перемикачі передач Shimano GRX ST-RX600
Касета Shimano SLX CS-M7000, 11-42T
Ланцюгова Shimano CN-HG601-11
Гальма Shimano GRX BR-RX400, Hydr. Дискові гальма, плоске кріплення (160/160)

Відео

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Trek Checkpoint ALR 5. це велосипед з алюмінієвою рамою. Отже, за вагою він значно важчий за CUBE NUROAD C:62 PRO.

Для їзди по гравію, я думаю, що легка батарея CUBE NUROAD C:62 PRO буде більш корисною.

Крім того, цей Trek Checkpoint ALR 5 оснащений швидкісною трансмісією 2 × 11. Матиме ширший діапазон швидкісних параметрів, але це також збільшує складність експлуатації. Крім того, CUBE NUROAD C:62 PRO має максимальне передавальне число 42T, що полегшить роботу на гравійних підйомах.

Враховуючи все, я думаю, що трохи дешевший CUBE NUROAD C:62 PRO буде більш економічно ефективним.

23 CUBE NUROAD C:62 PRO vS 2022 BMC URS AL THREE

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

BMC URS AL THREE використовує алюмінієву раму та геометрію Gravel, а рама має внутрішню конструкцію вирівнювання. Крім того, його вилка виготовлена з вуглецю URS, який є міцним і довговічним. Трансмісія. Shimano GRX 400 з діапазоном перемикання передач 1 × 10.

У порівнянні з CUBE NUROAD C:62 PRO, я думаю, що рама цього BMC URS AL THREE міцна, але недостатньо легка. Існує також діапазон швидкостей недостатньо широкий, у відповідь на більш високий нахил місцевості буде дуже важко.

Тому я думаю, що CUBE NUROAD C: 62 PRO, який хороший у всіх аспектах, буде більш вартим вибору.

23 CUBE NUROAD C:62 PRO проти 2022 Marin Gestalt X11

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Marin Gestalt X11. це велосипед з алюмінієвою рамою та трансмісією Shimano GRX 1×11 швидкостей, тому він не лише простий та чуйний в управлінні, але й багаті, щільні передаточні числа також полегшують нам легкі підйоми на трейл.

А його рукоятка також використовує пеоровану стрічку Marin Shock Absorbing Perforated Tape, яка поглинає удари та робить наше управління більш комфортним.

Шини такі ж, як у CUBE NUROAD C:62 PRO, а покришки такі ж, як у Schwalbe G-One Performance.

Однак, у порівнянні з CUBE NUROAD C:62 PRO, трансмісія та гальмівна система цього Marin Gestalt X11 працюють не так добре, як у CUBE NUROAD C:62 PRO. Тому я вважаю, що CUBE NUROAD C:62 PRO є більш економічно вигідним, ніж Marin Gestalt X11, і він більш гідний вашого вибору.

23 CUBE NUROAD C:62 PRO проти 2022 Cannondale Topstone 1

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Cannondale Topstone 1 2022 року, який також використовує комплект Shimano, має дещо нижчі характеристики компонентів, ніж CUBE NUROAD C:62 PRO.

Наприклад, трансмісія Cannondale Topstone 1. це 2×11-швидкісна Shimano GRX 810, яка не тільки важча, але й не така проста в управлінні, як CUBE NUROAD C:62 PRO.

Крім того, рама Cannondale Topstone 1 не виготовлена з карбону. Хоча він також дуже міцний, він не більш особливий, ніж оптимізована карбонова рама CUBE NUROAD C:62 PRO.

Чесно кажучи, Cannondale Topstone 1 також є хорошим гравійним велосипедом для свого цінового діапазону. Однак, з точки зору продуктивності, CUBE NUROAD C:62 PRO набагато кращий. Тож я б волів мати CUBE NUROAD C:62 PRO для кращого досвіду їзди.

Якщо наведені вище коментарі та думки власників були корисними для вас, будь ласка, не забудьте поділитися підпискою. Гарного вам дня!

Чи варто купувати CUBE NUROAD PRO FE? [2023 CUBE NUROAD PRO FE Review]

Що нам в ньому подобається Чудове співвідношення ціни та якості.

Що нам не подобається Менша настроюваність.

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Для створення CUBE NUROAD PRO FE компанія CUBE надихалася гоночними та позашляховими велосипедами, а потім додала трохи ДНК гірських велосипедів. Навіть з повнорозмірними крилами, які йдуть в комплекті з велосипедом, залишається достатньо місця для широких 40-міліметрових шин. Акуратний і простий багажник інтегрований в місця, де його нелегко помітити, що робить його більш універсальним. Тож навіть на найжорсткіших дорогах вона йде плавно.

CUBE покладав великі надії на те, що він поєднає в собі керованість шосейного велосипеда з міцністю трейлового та забезпечить комфорт туристичного велосипеда. Отже, чи може вона задовольнити такі високі вимоги до дизайну?

У цьому тесті ми випробовуємо CUBE NUROAD PRO FE на міцність. Про їзду по гравію, подорожі на далекі відстані, основні характеристики, компоненти, технічні характеристики та інші версії.

Якщо ви хочете дізнатись більше про огляди велосипедів, ви можете слідкувати за нами.

CUBE NUROAD PRO FE на гравії

Жирона. чудове місце з приємною температурою та легким доступом до Піренеїв і Середземного моря. Він також пропонує нескінченний простір для вивчення любителів історії. Зворотний бік міста вкритий густим лісом, з пожежними сходами, що перетинають ландшафт, наповнений пагорбами та гравійними поверхнями всіх рівнів, від твердих до пухких та шорстких, в той час як в іншому напрямку є прямі дороги та гравійні доріжки. Перед тим, як вирушити в дорогу, я також забронював житло через IHG Hotels Resorts, щоб мати достатньо місця для відпочинку та підготовки.

Готовність до всього, що трапляється на шляху. це те, про що говорять велосипеди для гравійних доріг, і CUBE NUROAD PRO FE добре з цим справляється. Він універсальний і підходить для тривалих поїздок, і він легко прискорюється, забезпечуючи швидку реакцію в будь-якій ситуації. Шини Schwalbe G-One ефективно поглинають високочастотні удари, а рівномірно розподілені ручки забезпечують надійне зчеплення з дорогою. Я відчув, що він добре працює на пухкому, дрібному гравії, коли я починав.

На більшості поверхонь CUBE NUROAD PRO FE забезпечує хорошу прямолінійну стабільність, і це дозволяє мені легко прорізати довгі, відкриті кути по швидких, прямих лініях. Чесно кажучи, керованість дуже спритна, а баланс між передньою і задньою частиною дуже добре збалансований без надмірної прямолінійності. А подовжена задня нижня вилка робить його більш стабільним і більш придатним для широких мас.

CUBE NUROAD PRO FE для поїздок на далекі відстані

Північна частина велосипедного маршруту Атлантичного узбережжя ідеально підходить для любителів історії, де ми можемо побачити місця ранньої Америки.

Наша подорож почалася в невеликому туристичному містечку Бар-Харбор на острові Маунт-Дезерт в штаті Мен, звідки ми виїхали, щоб проїхати через Національний парк Акадія, а потім уздовж узбережжя. Більша частина маршруту в штаті Мен пролягає вздовж узбережжя Атлантичного океану, від скелястого нерівного узбережжя на півдні до величезних піщаних пляжів південного Портленда.

Коли я отримав цей велосипед, я був вражений його виразною формою. І він поставляється з повнорозмірними передніми і задніми крилами, а також заднім багажником, що заощадило мені багато грошей на модифікації. Як ми всі знаємо, велосипеди для гравійних доріг часто використовуються для боротьби з цими розбитими дорогами, і ніхто не хоче кидати бруд на всю спину в дощовий день.

Під час довгих поїздок мені доводилося вішати на велосипед великі та малі рюкзаки. А завдяки великій кількості отворів для кріплення багажника та попередньо встановленому задньому багажнику я отримую більший хід, можу пакувати два-три дні запасів за один раз на довші відстані. А два отвори для кріплення на стійці для пляшок з водою також дозволяють мені носити більше води.

Шини, як я щойно згадував, мають хороше зчеплення з 35-міліметровими шинами. Вони не пилососили шини, але я думаю, що вони кращі! Тому що я не можу змінити вакуумні шини в дорозі, а вони дуже дорогі. Однак конструкція внутрішньої труби дозволяє мені легко полагодити шини або навіть замінити цілу внутрішню трубу, просто маючи при собі набір латок.

Дивно, але я також відчув хорошу амортизацію в руках на вибоїстих ділянках, але CUBE NUROAD PRO FE, здається, не оснащений амортизаційною вилкою. Я нарешті дізнався, що вилка виготовлена з вуглецю, і менша щільність вуглецю може отримати хороший ефект амортизації. Я думаю, що це має бути однією з причин.

Основні особливості

Рамна група

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Рама CUBE NUROAD PRO FE набагато легша, ніж здається, і виготовлена з алюмінію 6061 для міцного вигляду з функціональними, а не естетичними зварними швами. Крім того, конічна головна труба додає загальної міцності, включаючи велику нижню трубу для формування міцної передньої частини.

Мало того, що він поставляється з усіма карбоновими вилками, він також оснащений на заводі комплектом крил Cube’s Acid 45. Тож ви можете уникнути ризику спіткнутися об каміння, зберігаючи стегна сухими.

На кермі встановлені фари, які інтегровані в руль. Крім того, кабель розміщений всередині рами, що дозволяє отримати довготривалу систему освітлення в дуже чистому вигляді. ліва задня вилка рами оснащена кріпленням для велосипеда на кінці рами, що дозволяє стояти на місці, ні на що не спираючись, коли ви тимчасово зупиняєтесь. Це може бути непомітно, але для далеких походів це дуже важливо.

Нарешті, крила оснащені багажниками Acid Nuroad, готовими до ваших навантажених поїздок.

Геометрія

Одна річ, яка мені подобається в CUBE NUROAD PRO FE. це зручне положення для їзди. Я їжджу на рамі 53 розміру з дуже слабкою виносною трубою (71°), щоб тримати передню частину стабільною. Крім того, в поєднанні з довгою задньою вилкою (440 мм) забезпечує дуже збалансоване керування і дає мені відчуття, що у мене все під контролем.

CUBE NUROAD PRO FE має менший виліт (389 мм), але я ніколи не відчував себе обмеженим. Це має бути пов’язано з високим виносом (588 мм) та коротшою довжиною виносної труби (165 мм), яка утримує моє сидіння у відносно вертикальному положенні. Крім того, я зміг зняти шайбу над гарнітурою, щоб отримати нижчий центр ваги, але я б не рекомендував це робити для тривалих поїздок.

Компоненти та технічні характеристики

Компоненти Shimano GRX RD-RX400

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

У 2019 році CUBE NUROAD PRO FE використовує ті ж самі дорожні компоненти 105 від Shimano, але після 2020 року вони використовують справжні гравійні компоненти GRX, специфічні для гравію. Його головною особливістю є можливість встановлення меншої зірочки, ніж у Shimano 105, а Cube має касету 46/30 з касетою 11-34T. Ця пара дозволяє долати більш круті підйоми, але може принести в жертву деяку частину бажаної швидкості.

Інтегрований гальмівний вузол перемикання швидкостей робить його дуже сумісним. гідравлічні супорти BR-RX400 в парі з 160-міліметровими роторами забезпечують достатньо надійне гальмування для безпечної зупинки велосипеда. Я виявив, що вона здатна забезпечити мені ефективне гальмування як на дощових, так і на брудних трасах.

Винос, кермо та сідло

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Винос, кермо та сідло є власною розробкою бренду Cube, і я хотів би бачити подібні конструкції в цьому ціновому діапазоні. Оскільки більшість виробників вирішать використовувати дешеві та невідомі бренди.

Шина Gravel Race Bar була розширена з 440 мм вгорі до 490 мм внизу. ширша винос забезпечує додаткову стабільність на трасі та більший комфорт під час довгих поїздок. Крім того, коротший винос дозволяє більш маневрено керувати велосипедом та менш перенапружено сидіти на ньому.

Водночас сідло Natural Fit Venec Lite набагато зручніше сидіти тим, хто їздить на звичайних шосейних велосипедах. Шина спроектована ширшою та м’якшою, не настільки м’якою, щоб вона підстрибувала зверху, але достатньою, щоб усунути нерівності.

Шини Schwalbe G-One

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Cube також пропонує саморобні шини, які є дуже міцними, але я б краще згадав про зовнішню шину.

Вони дуже хороші, навіть якщо це не вакуумні шини, що мені не потрібно з конструкцією вакуумних шин. І він має дуже хороше зчеплення з асфальтом, а також гравієм, і може дуже добре справлятися з нерівними дорогами. Здається, я вже занадто багато разів згадував про цю шину, і не хочу вдаватися в подробиці, вона дійсно працює дуже добре.

Інші версії CUBE NUROAD PRO

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

У цьому огляді ми протестували гравійний дорожній велосипед CUBE NUROAD PRO FE, який не тільки має чудові характеристики, але й забезпечує зручне положення для їзди. Він також поставляється з передніми та задніми крилами, заднім багажником, фарою та кріпленням для велосипеда за цією ціною. Це дозволяє мені купувати його додому і їздити на великі відстані майже без будь-яких модифікацій.

На додаток до цього, 2022 CUBE NUROAD PRO також був запущений одночасно. Вона просто не пропонує різниці у світлі, а також крилах, що дає можливість гонщикам створювати свої власні. Обидва варіанти хороші, але за двома різними цінами. Якщо ви хочете дізнатись більше про 2022 CUBE NUROAD PRO, ласкаво просимо слідкувати за нами.

Поширені запитання

Завдяки 2-швидкісній системі перемикання передач Shimano GRX RX400, перемикач для гравію має дуже ергономічний дизайн для покращення комфорту під час довгих поїздок. Текстурований нековзний гальмівний важіль забезпечує краще зчеплення на пересіченій місцевості.

Шина може впоратися з більшістю поверхонь, таких як звичайні дороги з твердим покриттям, асфальт, гравій, трохи бруду та піску, якщо це не ліс з величезними кам’яними утвореннями та корінням дерев по всій дорозі.

Таблиця розмірів для 2023 CUBE NUROAD PRO FE виглядає наступним чином.

(Ці розміри є лише загальним орієнтиром, реальна посадка може відрізнятися від людини до людини, і найпростіший спосіб знайти свій розмір. це здійснити пробну поїздку).)

Зріст велосипедиста (дюйми) Розмір рами
156 см. 166 см XS
163см. 174см SM
171см. 182см MD
179 см. 189 см LG
185см. 195см XL

23 CUBE NUROAD PRO FE Характеристики

Побудова

Рама Алюміній 6061 T6 Superlite, геометрія Gravel Comfort, плоске кріплення диска, опція кріплення на крило, 12×142 мм, стандарт AXH BB: BB86/BB92, колір Press Fit: Inkgreynblack
Вилка Диск CUBE Nuroad з плоским кріпленням, повний карбон, конічний, 1 1/8″. 1 1/4″, кріплення для лоурайдерів, 12×100мм
Нижній кронштейн Shimano BB-RS500PB, 86mm Pressfit
Гарнітура VP Z-t, верхній нульовий стек 1 1/8″ (OD 44мм), нижній інтегрований 1 1/4″
Шток CUBE Performance Stem Pro, внутрішня прокладка легкого кабелю, 31.8 мм
Кермо CUBE Gravel Race Bar
Сідло Natural Fit Venec Lite
Підсідельний штир CUBE Performance Post, 27.2 мм

Груповий набір

Задній перемикач Shimano GRX RD-RX400, 10-швидкісний
Передній перемикач Shimano GRX FD-RX400
Кривошип Shimano GRX FC-RX600, 46x30T
Перемикачі передач Shimano Tiagra ST-4700
Касета Shimano CS-HG50, 11-36T
Ланцюг KMC X10
Гальма TRP Spyre MD-C610C, плоске кріплення (160/160)

Відео

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

З точки зору порівняння компонентів, CUBE NUROAD PRO FE використовує компоненти GRX400, вироблені Shimano спеціально для гравійних шосейних велосипедів. У поєднанні з розширеним переднім 2-швидкісним комплектом, він може значно покращити його позашляхові можливості. Marin Gestalt 1, з іншого боку, використовує компоненти Shimano Sora, які часто використовуються в компонентах шосейних велосипедів. Комплект здається трохи завеликим для гравійного велосипеда, а касета 50/34T надає йому занадто велику швидкість. Однак на гравійному дорожньому велосипеді це надмірно.

З точки зору геометрії рами вони майже не відрізняються. Так, обидва використовують більш зручну вертикальну геометрію, що дозволяє їздити довше.

Marin Gestalt 1 та CUBE NUROAD PRO FE мають однакову ширину шин. Цей велосипед не надто широкий для гравійних доріг і забезпечує приємну та маневрену їзду, а відмінне зчеплення робить його чіпким, не програючи при цьому широким шинам.

23 CUBE NUROAD PRO FE VS 2022 Wilier Jareen SHIMANO GRX 2×10

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Wilier Jareen SHIMANO GRX 2×10 має повністю алюмінієву раму, тоді як CUBE NUROAD PRO FE має алюмінієву раму та карбонову вилку. Але ми виявили, що Wilier Jareen SHIMANO GRX 2×10 здається трохи легшим. Це може бути пов’язано з тим, що CUBE NUROAD PRO FE оснащений заднім кріпленням на крило, а також внутрішнім ліхтарем вирівнювання, який є додатковим аксесуаром.

Ця конструкція дозволяє мені придбати велосипед без особливих модифікацій, а потім я можу довго їздити на ньому.

А якщо вам не потрібно так багато аксесуарів, ви також можете придбати версію CUBE NUROAD PRO. Він не має всіх додаткових аксесуарів, і ви також можете заплатити менше грошей. Але я думаю, що оригінал завжди найкращий.

23 CUBE NUROAD PRO FE VS 2023 Salsa Stormchaser одношвидкісний

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

Я ніколи не бачив нічого подібного. Salsa Stormchaser Single Speed приводиться в рух одношвидкісною зубчастою касетою, що робить велосипед дуже легким. Крім того, рама оснащена дуже великою кількістю отворів для кріплення в стійку, що забезпечує безліч варіантів модифікацій. CUBE NUROAD PRO FE було змінено достроково, що може призвести до втрати творчого підходу.

Але мене бентежить те, що Salsa Stormchaser Single Speed має лише одну швидкість 38-17 передавальне число. Це робить його дуже обмеженим у швидкості, що є занадто традиційним для велосипеда, що перемикається. На ньому дійсно важко розвивати дуже високу швидкість на дорозі і він не дуже підходить для підйому на пагорби. У той час як CUBE NUROAD PRO FE має діапазон до 20 швидкостей, що дозволяє йому адаптуватися до різноманітної місцевості з різним градієнтом.

Якщо ваш маршрут більш різноманітний, можливо, CUBE NUROAD PRO FE є найкращим вибором.

23 CUBE NUROAD PRO FE VS 2022 Спеціалізований дивергент E5

2019, доступний, гравійний, велосипед, cube, nuroad

З точки зору компонентів, Specialized Diverge E5 використовує звичайний набір для шосейних велосипедів, який, здається, не дуже підходить для гравійних велосипедів. Однак використання касети 50/34 з касетою 11/34 здається трохи пошуком швидкості.

Касета CUBE NUROAD PRO FE 46/30 з касетою 11/36 робить його більш придатним для тривалих поїздок та підйомів. Ця конструкція, можливо, не може їздити швидше, але вона, безсумнівно, може їздити далі. Крім того, стиснене передавальне число дозволяє водієві відчувати більш щільне перемикання передач.

А Specialized Diverge E5 має дуже низькопрофільну геометрію рами, що робить його більше схожим на шосейний велосипед для пересіченої місцевості або для скелелазіння. Тому це може бути не надто комфортним під час тривалих поїздок.

Безумовно, в нашому реальному досвіді їзди CUBE NUROAD PRO FE буде більш дружнім для велосипедистів, які люблять їздити на довгі дистанції. Якщо ви завжди хочете брати участь у змаганнях на довгі дистанції, варто спробувати.

Якщо наведені вище коментарі та думки власників були корисними для вас, будь ласка, не забудьте поділитися підпискою. Гарного дня!

Ох! Ваш браузер дуже добре налаштований.

Ваш браузер застарілий і не відповідає сучасним стандартам безпеки та функціоналу!

So können Dritte etwaige Sicherheitslücken ausnutzen und Zugriff auf deine Daten erhalten. З цієї причини Fahrrad XXL є дуже старим і небезпечним браузером.

Встановіть один з цих сучасних браузерів, щоб користуватися нашим інтернет-магазином

Mozilla Firefox

Вільний веб-браузер проекту Mozilla.Zur aktuellen Version hier.

Microsoft Edge

Стандартний браузер Windows.Zur aktuellen Version hier.

Сафарі

Веб-браузер Apple.Zur aktuellen Version hier.

Möchtest Du telefonisch oder per E-Mail bestellen?

Unser Kundenservice dir sehr gerne unter der Telefonnummer 069-90 74 95 30 oder per E-Mail (service@fahrrad-xxl.de) zur Verfügung.

Impressum:

Fahrrad-XXL.de GmbH Co. KGSitz: Hugo-Junkers-Str. 3, 60386 Frankfurt am Main

Amtsgericht Frankfurt am Main HRA 50375USt.-ID.: DE 280442815Tel. 069-60 51 17 70E-Mail: impressum@fahrrad-xxl.de

vertreten durch:Fahrrad XXL Group GmbHSitz: Hugo-Junkers-Str. 3, 60386 Frankfurt am MainAmtsgericht Frankfurt am Main HRB112152USt.-ID: DE 257 337 823

Geschäftsführer: Марко Шефер, доктор медичних наук. Хамідреза Амелі, Маркус Майнхевель, директор компанії: CEO/ppa. Деніс-Олівер Хойнс, генеральний директор/ppa. Нільс ЛауеПрокура: ppa. Елоді Ламуру

Kaufpreis enspricht dem Nettodarlehensbetrag; Gebundener Sollzinssatz (jährl).) und eff. Щорічно 0,00 % при тривалості експлуатації не більше 36 місяців протягом періоду експлуатації 15.06. bis einschl. 01.07.2023. Vermittlung erfolgt ausschließlich für den Kreditgeber BNP Paribas S.A. Niederlassung Deutschland, Rüdesheimer Straße 1, 80686 München. ¹ Bei diesem Streichpreis handelt es sich um die unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers (UVP). Технічні вдосконалення, помилки та виправлення.² У цьому договорі йдеться про рівноправну необов’язкову рекомендацію виробника (рівноправна UVP). Технічні зміни, помилки та помилки у виконанні.³ Gültig ausschließlich im Onlineshop fahrrad-xxl.de ab einem Mindestbestellwert von 100 €. Der Gutscheincode ist einmalig einlösbar.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top