7 найкращих двоколісних мотоциклів. Мотоцикл для дорослих

Електровелосипеди, які виглядають як мотоцикли: Топ-7

Класичний електровелосипед може бути різним: від шосейного до гірського, від вантажного до складного. і навіть електровелосипеди, які виглядають як мотоцикли.

Коли ви крутите педалі, активується електродвигун, який додає потужності, допомагаючи вам розвивати більшу швидкість, долати круті підйоми та переносити важкі вантажі з меншими зусиллями.

При цьому важливо зазначити, що електровелосипеди оснащені обмежувачами швидкості, які вимикають двигун, коли ви досягаєте певної швидкості, продиктованої місцевими законами про обмеження швидкості.

У Великобританії, Європі та Австралії електровелосипеди не можуть їхати швидше, ніж 15.5 миль на годину на дорогах загального користування. У США вони можуть розвивати швидкість до 28 миль/год, залежно від класу електровелосипеда.

Однак це не обов’язково означає, що купувати електровелосипед не варто, якщо порівнювати зі звичайним велосипедом: ви будете здивовані, наскільки цей допоміжний засіб пересування може допомогти, особливо коли мова йде про те, щоб не приїхати на роботу спітнілим і втомленим.

Ще одне поширене занепокоєння щодо електровелосипедів полягає в тому, що їх частіше крадуть. Хоча, звичайно, вони, як правило, набагато дорожчі за звичайні велосипеди, ви абсолютно можете зменшити ризик, пов’язаний з вашим електровелосипедом, встановивши належну систему безпеки велосипеда. Краще перестрахуватися, ніж потім шкодувати, незалежно від того, чи у вас дорогий електровелосипед, чи бюджетний.

Електричний мотоцикл

Завдяки глобальному прагненню до зеленої енергії, електромотоцикли зараз є популярним потужним, швидкісним і доступним видом транспорту для тих, хто шукає двоколісний електромобіль.

На відміну від електровелосипедів, електромотоцикли приводяться в рух повністю від двигуна (педалі не потрібні) і можуть розвивати набагато більшу швидкість. мова йде про понад 100 миль/год. Для керування електромотоциклом вам знадобиться дійсне водійське посвідчення, а детальну інформацію про тип посвідчення, необхідного для різних мотоциклів у Великобританії, можна знайти на урядовому веб-сайті за посиланням.

Електромотоцикли пропонують мотоциклістам тихий, екологічно чистий спосіб насолоджуватися поїздками без шкоди для стильного вигляду традиційного мотоцикла.

Електричний мопед

Електричні мопеди популярні серед тих, хто їздить на роботу та часто подорожує містом, завдяки компактним розмірам та пристойному запасу ходу.

Як правило, швидкість електричних мопедів обмежена до 28 миль/год, вони мають потужність від 1000 Вт до 4000 Вт, і на них може їздити будь-хто старше 16 років, хто пройшов курс CBT і має категорію AM або P у водійських правах. Це те саме, що і для 50-кубових бензинових мопедів та скутерів.

Однак їх не можна використовувати на автомагістралях, і вони найкраще підходять для коротких пересувань по міських дорогах.

Електровелосипед vs електричний мотоцикл vs електричний мопед [ВІДМІННОСТІ]

Електричний велосипедЕлектричний мотоциклЕлектричний мопед
Потужність педалей та електродвигун Електродвигун Електродвигун
Швидкість обмежена до 15.5 миль/год у Великобританії Швидкі швидкості Обмежено до 28 миль/год
Дорожній велосипед, складний велосипед, MTB тощо Діапазон конструкцій мотоциклів Компактний дизайн для міських поїздок
Для їзди не потрібна ліцензія Застосовуються ліцензійні обмеження Застосовуються ліцензійні обмеження
Чудово підходить для поїздок на роботу та відпочинку Чудово підходить для поїздок на великі відстані Чудово підходить для коротких поїздок містом

Чому нам можна довіряти

Вибагливі експерти Cyclist проводять години, тестуючи та порівнюючи велосипедні товари, щоб вам не довелося.

Тестуємо стильне спорядження з 2012 року

Сотні практичних тестів продуктів

Нефільтровані думки від досвідчених велосипедистів

Електровелосипеди, які виглядають як мотоцикли [Топ-7]

Super73 R-серія

Двигун: Дросель потужністю 250 Вт: Немає Вага: 36.3 кг Діапазон: 120 км Розмір коліс: 20″ Передачі: 8-швидкісна

Вуличний велосипед, легальний згідно з європейськими правилами

Стабільна їзда по дорозі та бездоріжжю

Регульована повна підвіска

Super73 R-серія пропонує поєднання суперкрутого вигляду мотоцикла та легального досвіду їзди на електровелосипеді. Він має регульовану повну підвіску та чотири режими їзди, щоб ви могли налаштувати свою їзду відповідно до місцевості. Всі моделі Super73 є легальними для вуличного використання згідно з європейськими правилами, тому вони не потребують водійських прав або реєстрації, але це означає, що швидкість обмежена до 25 км/год при безперервній номінальній потужності двигуна 250 Вт. Чотири режими їзди включають “режим за замовчуванням”, який дозволений для використання на вулицях у всіх європейських країнах, а також режими, які дозволяють використовувати педалі на більш високих швидкостях, які призначені виключно для використання на приватних територіях. Стильне низьке кермо додає мотоциклу стилю, так само як і шини GRZLY, виготовлені за технологією мотоциклетних та велосипедних шин. Запатентований рисунок протектора SUPER73 цих шин покращує зчеплення, зменшує рівень шуму та підвищує стабільність як на дорозі, так і на бездоріжжі. Мотоцикл розроблений таким чином, щоб його можна було повністю налаштувати, коли йдеться про аксесуари та одяг, тож ви можете легко перевозити вантажі в дорозі. Крім того, акумулятор знімний, тож ви можете підзарядити його де завгодно, а запас ходу моделі RX становить 64-120 км залежно від режиму підтримки педалей.

Найкращі двомісні спортивні мотоцикли

Двомісні спортивні велосипеди пропонують найкраще з обох світів. і вдома, і на дорозі, і на бездоріжжі.

Двомісний спортивний мотоцикл. це, по суті, вуличний легальний позашляховик і ідеальний транспортний засіб для тих, кому подобається ідея поїхати за місто, в пустелю або ліс, щоб трохи покататися на вихідних по стежках. Альтернативою може бути повноцінний ендуро або мотокрос і фургон для його транспортування.

Ось добірка найкращих спортивних моделей, доступних сьогодні.

Honda CRF300L. 5,149. 5,249 фунтів стерлінгів

CRF300L та CRF300 Rally. зовсім нові моделі в лінійці двомісних спортивних мотоциклів Honda. Наступники надзвичайно популярних CRF250L та CRF250 Rally, новий 300-й по суті використовує всі найкращі сторони 250-кубових мотоциклів, вносячи вдосконалення, в першу чергу, в моторний відділ.

Збільшення об’єму двигуна на 37 куб.см до 286 куб.см у CRF300L може здатися не таким вже й значним, адже це дає лише 4 додаткові кінські сили та 4.На 5 Нм більше крутного моменту, але якщо порівняти його з 250-літровим, ви побачите, що він має на 20% більше потужності і на 5 кг легший. Якщо розглядати в цьому світлі, це здається значним покращенням.

У порівнянні з багатьма іншими подвійними спортивними мотоциклами, Honda досить важка, але якщо вона піде слідами 250L, ви отримаєте бомбезний мотоцикл з приємними додатковими функціями, включаючи перемикання ABS, і, чесно кажучи, як тільки CRF рушає з місця, ви навряд чи відчуєте очікування під час їзди.

На жаль, Honda не знайшла часу для модернізації підвіски, що стало недоліком CRF250L, який перейшов до CRF300L, але, на щастя, компанії, що займаються підтримкою післяпродажного обслуговування, вже подбали про це.

Навіть з додатковою потужністю CRF300L є м’яким мотоциклом і найкращим двомісним спортивним мотоциклом для тих, хто вперше виїжджає на бездоріжжя.

Yamaha WR250R

Yamaha WR250R. це середній спортивний мотоцикл, який не призначений для перегонів, але може пристосуватися до різних стилів їзди різних гонщиків.

Незважаючи на схожість з більш гоночним мотоциклом WR250F (включаючи більшу частину назви), двигун у WR250R зовсім інший. Щоб зберегти низький рівень обслуговування, Yamaha WR250R має вуличний двигун, який налаштований на плавну та передбачувану потужність, що робить його зручним для початківців, і він більше орієнтований на їзду по шосе, ніж його стабільний побратим.

Йому не бракує потужності, але він точно не має такого ж миттєвого сплеску крутного моменту, який зазвичай притаманний ендуро або мотокроссовим мотоциклам.

Подібно до Honda CRF, маленька Yamaha має великий недолік у налаштуванні підвіски, що зазвичай є однією з перших модифікацій, які власники роблять для покращення позашляхових характеристик мотоцикла та/або для більшого комфорту під час пригодницьких поїздок на довгі дистанції.

WR250R був вперше представлений компанією Yamaha в 2008 році, але, на жаль, був знятий з виробництва в 2020 році, можливо, через низькі продажі. На щастя, для тих, хто шукає вигідну пропозицію на ринку вживаних мотоциклів, все ще є багато чудових моделей Yamaha WR250R з пробігом.

Kawasaki KLX250. £ 4,199 / 5,399

У той час як Honda та Yamaha зробили свої двомісні спортивні мотоцикли зручними для початківців та придатними для доріг, Kawasaki пішли іншим шляхом, створивши свій двомісний спортивний мотоцикл KLX250.

Kawasaki KLX250. не універсальний мотоцикл. Це справжній ендуро-байк, орієнтований на бездоріжжя, з усіма деталями, прикрученими для того, щоб зробити його придатним для використання на вулицях.

Орієнтований як на початківців, так і на досвідчених гонщиків, він з легкістю долає траси та надзвичайно маневрений на низьких передачах, щоб досягти успіху на підйомах на пагорби та в бездоріжжі.

На ньому можна їздити по дорозі, і він веселий на невеликих підривах по міських вулицях, однак спробуйте поїхати на довгі дистанції, і ви побачите, що KLX не вистачає. Kawasaki стверджує, що він досягне максимальної швидкості 85 миль на годину, я вважаю це вкрай малоймовірним, та й ви, мабуть, не захочете цього в будь-якому випадку.

Він не такий універсальний, як багато інших спортивних мотоциклів, і, безумовно, більше сфокусований на чомусь одному, але, маючи це на увазі, він робить це надзвичайно добре. KLX починає відчувати свій вік, оскільки Kawasaki вже давно не робила жодних суттєвих оновлень, але це все ще дуже потужний мотоцикл, чудовий мотоцикл для зеленої смуги, має потужний двигун і, враховуючи ціну, є вигідною покупкою.

Suzuki DR Z400S. 7,099 (модель 2023 року ТІЛЬКИ в США)

Suzuki DR Z400S все ще залишається дуже популярним двомісним спортивним мотоциклом серед людей, які віддають перевагу легкій їзді по треку та подорожам на довші відстані, незважаючи на те, що йому вже більше 20 років. DRZ був популярним не тільки у Великобританії, але й в Америці та Австралії, де його груба і готова конструкція зробила його ідеальним для дослідження дикої природи.

У Великобританії вони залишаються дуже популярними мотоциклами серед членів TRF, тому підтримка цих мотоциклів дуже велика.

Надійний і досить дешевий у купівлі, Suzuki DR Z400S. це мотоцикл, який витримає практично будь-які умови. Двигун. це надійний одноциліндровий агрегат з водяним охолодженням, якому, чесно кажучи, не потрібно дуже багато працювати, щоб генерувати свої 39 к.с. і 39 Нм крутного моменту. Як наслідок, двигун має сильну репутацію надійності.

Одинарний двопоршневий передній супорт не найкращий, але достатній для того, щоб зупинити мотоцикл, якщо, звичайно, ви не плануєте постійно їздити з перевищенням швидкості.

Підвіска побудована з урахуванням використання на бездоріжжі, що призводить до тряскої їзди, до якої з часом звикаєш, але з прикріпленим багажем або пасажиром шок майже досягає кінця його подорожі.

Suzuki DR Z400S був знятий з виробництва ще в нульових, проте Suzuki повертає його у 2023 році! В даний час тільки для ринку США він коштує 7 099 доларів і, окрім нових кольорів, не має ніяких інших змін.

KTM 500 EXC-F. 10 170 ФУНТІВ СТЕРЛІНГІВ / 11 799

KTM 500 EXC-F. ще один двомісний спортивний мотоцикл, який існує вже довгий час і пройшов багато ітерацій за ці роки. Виїжджайте на зелені смуги або на місцеве ралі, і ви побачите багато таких навколо.

Багатьох людей приваблює KTM 500 EXC-F просто через його об’єм двигуна та вагу; з 510 куб.см у 114 кг KTM 500 EXC-F є абсолютним легковаговиком у світі двомісних спортивних мотоциклів, що є однією з причин того, що він настільки керований у важкодоступній місцевості.

Потужність ледь відчутна і настільки тиха, що це майже не нервує, і він не вимагає, щоб ви завжди були на оптимальній передачі, оскільки крутний момент може допомогти вам пройти майже через будь-яку ситуацію.

Здатність перемикати і контролювати 510-кубовий трейловий мотоцикл дуже цінується в управлінні, і KTM 500 EXC-F блищить в цьому відношенні. Однак, якщо ви плануєте завантажити важкий багаж або пасажира та подорожувати на довгі відстані, можливо, варто встановити жорсткіші пружини, оскільки обидва кінці підвіски досить м’які, а передня частина стає трохи зануреною при різкому гальмуванні.

KTM 500 EXC-F коштує недешево, це KTM, а вони ніколи не бувають дешевими, але ви платите за роки позашляхового досвіду, вкладені в один мотоцикл, і ретельне зниження ваги, якого ніколи не зазнавали інші двомісні спортивні мотоцикли, а це має велике значення, коли ви на бездоріжжі.

Крім того, якщо вам не сподобався традиційний помаранчевий колір KTM, ви завжди можете купити Husqvarna 501, знаючи, що це точно такий же мотоцикл, тільки з іншим кольором і значком.

Honda XR650L. £5,109 / 6,999

Honda XR650L колись вважався найкращим мотоциклом для подвійного спорту, який можна було купити за гроші, і він домінував на гоночній сцені ендуро та шосейно-кільцевих мотоциклів. З тих пір ринок і технології розвинулися, і сучасні спеціально побудовані машини взяли верх.

XR650L. все ще фантастичний мотоцикл для подвійного спорту. тепер слугує в новій якості крос-платформного інструменту для пасажирів, трейлових мотоциклістів та любителів пригод.

Honda XR працює скрізь, що є частиною його привабливості. Однак, щоб дійсно налаштувати його для більш грубого бездоріжжя, варто змінити підніжки, кермо, зірочки на нижчу передачу і, звичайно, шини, і XR стає нестримним.

Великий 650-кубовий одноциліндровий мотоцикл не зазнав значних змін вже більше десяти років, але це не заважає XR650L добре продаватися щороку, оскільки це просто чудовий, простий мотоцикл, і саме тому Honda випускає його вже 30 років!

4-тактний двигун об’ємом 650 куб. см забезпечує чудову потужність на низьких обертах, щоб ви могли рухатися, навіть якщо це не високопродуктивний мотоцикл. Це робить його ідеальним для додавання великої кількості багажу або пасажира.

На швидкості автостради Honda XR650L надзвичайно плавний і спокійний, а вібрація на такій низькій частоті, що це навіть приємно. Це, мабуть, найбільш важливий момент, який потрібно зрозуміти про Honda XR650L. Він довговічний, недорогий і при цьому добре виконує свою роботу, причому так сталося, що робота у нього практично будь-яка.

Kawasaki KLR650. 6,699 (модель 2022 року ТІЛЬКИ в США)

Враховуючи більший паливний бак та деякі інші особливості Kawasaki KLR650, останній мотоцикл у списку трохи відрізняється і справді розмиває межі між мотоциклом Dual Sport та пригодницьким мотоциклом.

Я думаю, що про нього варто згадати, тому що він був надійним велосипедом для подорожей по світу та трейлових подорожей задовго до того, як фраза “пригодницький велосипед” дійсно прижилася.

Я буду говорити про оригінальний Kawasaki KLR650, оскільки новий мотоцикл є саме таким і поки що недоступний для нас, смертних, у Великобританії.

Kawasaki KLR. найстаріший мотоцикл у нашому списку, йому 35 років. Він поділяє ту саму філософію, що й Honda XR650L та Suzuki DR Z400S; він простий у використанні, надійний та комфортний на дорозі, а на бездоріжжі більш здатний, ніж багато інших мотоциклів з більшим робочим об’ємом двигуна.

KLR. один з найважчих двомісних спортивних мотоциклів, і через це він відчуває себе по-іншому під час їзди по бездоріжжю; він заглиблюється в бруд, а не перестрибує через нього та об’їжджає його.

Спочатку це може здатися незручним, але як тільки ви звикнете, ви зможете їхати на великій швидкості по бездоріжжю і долати ще більш складні, пересічені ділянки місцевості. Поряд з жорсткими вилками та колесами, плавна низька потужність є величезною підмогою в цій ситуації.

Все це звучить дуже схоже на Suzuki DR Z400S і Honda XR650L, але Kawasaki KLR650 перевершує їх обох у двох ключових сферах:

По-перше, запас ходу (KLR має 23-літровий паливний бак, якого вистачає на понад 300 миль).

По-друге, ціна. Він продавався менш ніж за 5,000.00 у роздрібній торгівлі протягом багатьох років, що було більш ніж на 600 дешевше, ніж у конкурентів. В результаті, Suzuki DR Z400S, другий найбільш продаваний двомісний спортивний мотоцикл, постійно випереджає KLR650 у продажах, за даними Kawasaki, в два рази до одного.

Двомісні спортивні мотоцикли проти пригодницьких мотоциклів. у чому різниця і що краще для мене?

Як пригодницькі мотоцикли, так і двомісні спортивні мотоцикли призначені для використання на дорогах і бездоріжжі. Основна відмінність полягає в тому, де кожному з них найкомфортніше. Пригодницькі мотоцикли мають конструктивні особливості, що дозволяють використовувати їх на бездоріжжі, але вони більш комфортні для тривалих подорожей дорогами.

З іншого боку, найкращі двомісні спортивні мотоцикли призначені в першу чергу для бездоріжжя, але можуть їздити і дорогами, але їм не вистачає функцій, щоб зробити комфортною поїздку на далекі відстані.

Це може здатися надмірним спрощенням, і по суті так воно і є, тому я просто перелічу ключові особливості кожної з них нижче:

Двомісні спортивні мотоцикли

  • Одноциліндровий двигун
  • 250 куб.см. 650 куб.см
  • Невеликий паливний бак (запас ходу 100 миль або менше)
  • Сидіння в стилі мотокросу
  • Мінімум кузовних панелей лише необхідне та функціональне
  • Немає лобового скла
  • Високий дорожній просвіт
  • Пристосований для низької швидкості на трасах
  • 21-дюймове переднє колесо
  • Гальмівна система середнього рівня, без ABS
  • Високе кермо
  • Колеса зі спицями

Пригодницькі велосипеди

  • Багатоциліндровий двигун
  • 650 куб. см. 1 300 куб. см
  • Великий паливний бак (запас ходу 200 миль)
  • Велике м’яке сидіння для комфорту під час тривалих подорожей
  • Вітрове скло для комфортної їзди на довгі дистанції
  • Високий кліренс, але нижчий, ніж у здвоєного спортивного велосипеда
  • Вище передавальне число для швидкісної їзди по шосе
  • Потужне гальмо з ABS
  • Багажна система

Вердикт

Мотоциклісти роками шукали єдинорога. Ідеальний велосипед, здатний виконувати всі функції як пригодницького, так і подвійного спортивного велосипеда.

Багато хто працював з обох кінців, і я в тому числі, щоб взяти пригодницький мотоцикл і зробити його більш придатним для бездоріжжя, а також подвійний спортивний мотоцикл і зробити його більш дружнім у дорозі на довгі відстані, не применшуючи його позашляхових можливостей.

Навіть великі виробники почали усвідомлювати це і почали створювати пригодницькі велосипеди малої місткості, щоб ще більше скоротити розрив між ними.

Ідеального велосипеда все ще не існує; Unicorn все ще вислизає від нас, але в останні роки відчувається, що полювання починає приносити плоди.

В останні роки я перейшов з пригодницьких байків на двомісні спортивні мотоцикли, і зараз у мене є Honda CRF250L, який є попередником CRF300L. Вище лобове скло, інші шини, підігрів ручок, багажна система та зручніше сидіння. це лише деякі з удосконалень, які я зробив, щоб зробити його більш придатним для тривалих поїздок по дорогах.

Я радий повідомити, що мої модифікації не суттєво зменшили його початкові можливості їзди по бездоріжжю. Є ще деякі зміни, які я хотів би внести, і мені б дуже хотілося трохи більше потужності для довгих поїздок по дорогах.

Це не єдиноріг в моїх очах, але він настільки близький, наскільки я коли-небудь був до нього раніше, тож, можливо, це жеребець з конусом на голові.

Будь ласка, підтримайте, поділившись

Вуличні легальні електричні мотоцикли, які можна буде купити у 2022 році

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Якщо ви хочете вуличний легальний електричний мотоцикл у 2022 році, Zero, Cake та Energica мають цілі лінійки, але LiveWire One та BMW CE 04 також варто розглянути.

Основні моменти путівника по легальним електричним мотоциклам:

  • У 2022 році лише Zero, Cake та Energica пропонують повну лінійку легальних для вуличного використання електричних мотоциклів
  • 2022 LiveWire One не позиціонується як Harley-Davidson, але по суті це електричний Harley
  • Можливо, це скутер, а не мотоцикл, але BMW CE 04 2022 року. чудовий вибір для міських користувачів двоколісного електротранспорту

Повільно, але впевнено електрична енергія приходить у світ мотоциклів. Але вам не обов’язково чекати, поки якийсь стартап збільшить виробництво, щоб сісти на двоколісний електромобіль. Деякі компанії вже мають легальні вуличні електромотоцикли, на яких можна їздити прямо з дилерського центру. І оскільки вони автоматичні, вам не потрібно турбуватися про те, щоб освоїти важіль зчеплення. Отже, якщо ви шукаєте електричний велосипед, ось що ми пропонуємо у 2022 році.

На ньому немає значка Harley, але 2022 LiveWire One. це вуличний легальний електричний мотоцикл Harley-Davidson

найкращих, двоколісних, мотоцикл
2022 LiveWire One
Двигун Змінний струм на постійних магнітах з рідинним охолодженням
Кінські сили 100 К.С
Крутний момент 84 lb-ft
Ємність акумулятора 15.4 кВт/год
Заявлений максимальний запас ходу 146 миль (місто)95 миль (комбінований)70 миль (шосе)
Час швидкої зарядки постійного струму 0-80%: 40 хвилин0-100%: 60 хвилин
Передня підвіска та хід 43-міліметрова повністю регульована перевернута вилка Showa SFF-BP; 4.5″
Задня підвіска та хід Повністю регульований моноамортизатор Showa BFRC; 4.5″
Висота сидіння 30″
Споряджена вага 562 фунтів
Стартова ціна 21,999

Технічно, LiveWire зараз є суббрендом Harley-Davidson. Отже, ви не знайдете наклейки Bar and Shield на One, який наразі є єдиним електричним мотоциклом LiveWire. Однак, механічно One ідентичний до застарілої моделі Harley-Davidson LiveWire, тільки значно дешевший. А це означає, що більше людей можуть відчути його гострі відчуття.

Незважаючи на те, що споряджена вага One становить 562 фунти, коли він стоїть на місці, цим електромотоциклом легко керувати на швидкості. Його вертикальне положення для їзди та середні елементи керування чудово підходять для поїздок на роботу та заміських доріг, так само як і гальма Brembo, що легко модулюються. Крім того, без зчеплення миттєвий крутний момент LiveWire One викликає ще більше сміху.

Слід визнати, що 22 тис. км. це досить багато для мотоцикла, хоча він не поступається конкурентам, таким як Zero SR/F Premium. SR/F також помітно легший і спортивніший, хоча він трохи повільніший і має менший запас ходу. Проте, навіть якщо ви не фанат Harley-Davidson, LiveWire One. це преміальний вуличний легальний електричний мотоцикл, на який варто звернути увагу.

Незалежно від того, чи любите ви вирізати міські кути, чи виїжджати на бездоріжжя, у Zero є мотоцикл для вас

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Говорячи про SR/F Premium, це лише один з декількох мотоциклів у повністю електричній лінійці Zero Motorcycles. І хоча ця лінійка розділена на “вуличні” та “подвійні спортивні” моделі, всі мотоцикли Zero є легальними для вуличного руху. Ось як це працює:

Після більш ніж десяти років у бізнесі електромотоциклів, Zero зробив кілька оновлень для 2022 року. По-перше, 2022 S, DS та DSR мають повнокольорові TFT-дисплеї та нові операційні системи. По-друге, новий 2022 SR представив опціональні акумуляторні батареї більшої ємності, хоча вам потрібен додаток, щоб розблокувати “справжню” максимальну ємність. І по-третє, тепер у них є супермото електромотоцикл 2022 FXE.

Незалежно від того, який Zero ви придбаєте, ви отримаєте такі функції, як приводний ремінь з вуглецевого волокна, J. Гальма Juan, підвіска Showa та додаткове регулювання через додаток. Однак вам знадобиться додатковий зарядний бак, щоб отримати можливість зарядки рівня 2. Однак це також робить велосипеди Zero дешевшими. Хоча спортивний мотоцикл SR/S Premium з повним обвісом стартує від 22 695 без опцій, ви можете придбати базовий FX за 9795.

Коротше кажучи, незалежно від вашого стилю їзди або бюджету, у Zero, швидше за все, знайдеться легальний електричний мотоцикл для вас.

Деякі електромотоцикли Cake призначені лише для бездоріжжя, але у нас є і вуличні моделі

найкращих, двоколісних, мотоцикл

2022 BMW CE 04
Двигун Синхронний двигун з постійними магнітами з рідинним охолодженням
Кінські сили 42 К.С
Крутний момент 46 фунтів
Ємність акумулятора 8.9 кВт-год (брутто)8.5 кВт-год (корисна)
Заявлений максимальний запас ходу 80 миль (тестовий цикл WLTP)
Час зарядки Стандартний зарядний пристрій: 3.5 годин (0-80%), 4.33 години (0-100%)Додатковий швидкий зарядний пристрій: 1.1 година (0-80%), 1.67 годин (0-100%)
Передня підвіска та хід Телескопічні вилки; 3.9″
Задня підвіска та хід Моноамортизатор з регульованим попереднім навантаженням; 3.6″
Висота сидіння Стандартне сидіння: 30.7″ Додаткове комфортне сидіння: 31.5″
Споряджена маса 509 фунтів
Початкова ціна 11,795

Технічно BMW називає 2022 CE 04 електричним скутером. Однак Cycle World зазначає, що деякі штати вважають його повноцінним мотоциклом, а не скутером. Крім того, з 42 к.с., це значно потужніше, ніж електрична Vespa, яка є справжнім скутером. Отже, ми включили його сюди.

Як тільки ви пройдете повз семантику, стає зрозуміло, що за стилем BMW CE 04 2022 року стоїть багато суті. Ні, він не має повністю регульованої підвіски, але у нього є 10.3-дюймовий повнокольоровий TFT-дисплей з навігацією, трекшн-контролем, рекуперативним гальмуванням та опціональними ручками з підігрівом. Але йому не потрібна вигадлива підвіска, щоб бути комфортним і легким в управлінні, особливо в переповнених містах, повідомляє Roadshow. І його гальма сильні навіть до того, як увімкнеться рекуперація.

Крім того, він має два відділення для зберігання, що замикаються: одне для шолома, а інше. вентильоване з роз’ємом USB-C. Крім того, його електрична силова установка. це, по суті, зменшена версія того, що використовується в моделях BMW i-Series. І він має опціональні сидіння з підігрівом. Це не зовсім легальний електричний мотоцикл для шосе, але він має великий сенс на переповнених міських вулицях.

Слідкуйте за новинами від MotorBiscuit на нашій сторінці.

Вуличні легальні електричні мотоцикли, які ви зможете придбати у 2022 році

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Якщо вам потрібен легальний вуличний електричний мотоцикл у 2022 році, Zero, Cake та Energica мають цілі лінійки, але LiveWire One та BMW CE 04 також варто розглянути.

Основні моменти путівника по легальним електричним мотоциклам для вулиць:

  • У 2022 році лише Zero, Cake та Energica пропонують повні лінійки вуличних електричних мотоциклів
  • LiveWire One 2022 року не позиціонується як Harley-Davidson, але по суті це електричний Harley
  • Можливо, це скутер, а не мотоцикл, але BMW CE 04 2022 року. чудовий вибір для міських користувачів двоколісних електромобілів

Повільно, але впевнено електрична енергія приходить у світ мотоциклів. Але вам не потрібно чекати, поки якийсь стартап наростить виробництво, щоб отримати місце на двоколісному електромобілі. Деякі компанії вже мають легальні вуличні електромотоцикли, на яких можна їздити прямо з дилерського центру. І оскільки вони автоматичні, вам не потрібно турбуватися про те, щоб освоїти важіль зчеплення. Отже, якщо ви шукаєте електричний велосипед, ось що ми пропонуємо вам у 2022 році.

Він не має значка Harley, але 2022 LiveWire One. це легальний електричний мотоцикл Harley-Davidson

найкращих, двоколісних, мотоцикл
2022 LiveWire One
Двигун Змінний струм на постійних магнітах з рідинним охолодженням
Кінські сили 100 К.С
Крутний момент 84 фути
Ємність акумулятора 15.4 кВт-год
Заявлений максимальний запас ходу 146 миль (місто)95 миль (комбінований)70 миль (шосе)
Час швидкої зарядки постійним струмом 0-80%: 40 хвилин0-100%: 60 хвилин
Передня підвіска та хід 43-мм повністю регульована перевернута вилка Showa SFF-BP; 4.5″
Задня підвіска та хід Повністю регульований моноамортизатор Showa BFRC; 4.5″
Висота сидіння 30″
Споряджена маса 562 фунтів
Початкова ціна 21,999

Технічно, LiveWire тепер є суббрендом Harley-Davidson. Отже, ви не знайдете наклейки Bar and Shield на One, який наразі є єдиним електричним мотоциклом LiveWire. Однак, One механічно ідентичний до застарілої моделі Harley-Davidson LiveWire, тільки значно дешевший. А це означає, що більше людей можуть відчути його гострі відчуття.

Хоча ви відчуваєте споряджену масу One у 562 фунти на місці, цим електромотоциклом легко керувати на швидкості. Його вертикальне положення та середні елементи керування чудово підходять для поїздок на роботу та заміських доріг, так само як і легко регульовані гальма Brembo. Крім того, завдяки відсутності зчеплення миттєвий крутний момент LiveWire One викликає ще більше сміху.

Слід визнати, що 22 тис. км. це досить багато для мотоцикла, хоча він на одному рівні з такими суперниками, як Zero SR/F Premium. SR/F також помітно легший і спортивніший, хоча він трохи повільніший і має менший запас ходу. Проте, навіть якщо ви не фанат Harley-Davidson, LiveWire One. це преміальний вуличний електричний мотоцикл, на який варто звернути увагу.

Незалежно від того, чи любите ви вирізати міські кути, чи виїжджати на бездоріжжя, у Zero є мотоцикл для вас

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Говорячи про SR/F Premium, це лише один з декількох мотоциклів у лінійці повністю електричних мотоциклів Zero Motorcycles. І хоча ця лінійка розділена на “вуличні” та “дуал-спортивні” моделі, всі мотоцикли Zero. вуличні. Ось як це відбувається:

Після більш ніж десяти років у бізнесі електромотоциклів, Zero зробили кілька оновлень до 2022 року. По-перше, 2022 S, DS та DSR мають повнокольорові TFT-дисплеї та нові операційні системи. По-друге, новий 2022 SR представив опціональні акумуляторні батареї більшої ємності, хоча вам потрібен додаток, щоб розблокувати “справжню” максимальну ємність. І по-третє, тепер у нього є супермото електричний мотоцикл, 2022 FXE.

Незалежно від того, який Zero ви придбаєте, ви отримаєте такі функції, як карбоновий привідний ремінь, гальма J. Juan, підвіска Showa та додаткові налаштування через додаток. Однак вам знадобиться додатковий зарядний пристрій Charge Tank, щоб отримати можливість зарядки рівня 2. Однак це також робить велосипеди Zero дешевшими. Хоча спортбайк SR/S Premium з повним обвісом стартує від 22 695 без опцій, ви можете придбати базовий FX за 9795.

Коротше кажучи, незалежно від вашого стилю їзди або бюджету, у Zero, швидше за все, є вуличний легальний електричний мотоцикл для вас.

Деякі електромотоцикли Cake призначені лише для бездоріжжя, але є й легальні для вулиць

найкращих, двоколісних, мотоцикл

2022 BMW CE 04
Двигун Синхронний двигун з постійними магнітами з рідинним охолодженням
Кінські сили 42 К.С
Крутний момент 46 lb-ft
Ємність акумулятора 8.9 кВт-год (брутто)8.5 кВт-год (корисний)
Заявлений максимальний діапазон 80 миль (цикл випробувань WLTP)
Час зарядки Стандартний зарядний пристрій: 3.5 годин (0-80%), 4.33 години (0-100%)Додатковий швидкий зарядний пристрій: 1.1 година (0-80%), 1.67 годин (0-100%)
Передня підвіска та хід Телескопічні вилки; 3.9″
Задня підвіска і хід Моношок з регулюванням попереднього навантаження; 3.6″
Висота сидіння Стандартне сидіння: 30.7 “Додаткове комфортне сидіння: 31.5”
Споряджена вага 509 фунтів
Початкова ціна 11,795

Технічно BMW називає 2022 CE 04 електричним скутером. Однак Cycle World зазначає, що деякі штати вважають його повноцінним мотоциклом, а не скутером. Крім того, з 42 к.с. він значно потужніший за електричну Vespa, яка є справжнім скутером. Отже, ми включили його сюди.

Якщо відкинути семантику, стає зрозуміло, що за стилем BMW CE 04 2022 року стоїть багато змісту. Ні, у нього немає повністю регульованої підвіски, але він має 10.3-дюймовий повнокольоровий TFT-дисплей з навігацією, трекшн-контролем, рекуперативним гальмуванням та опціональними ручками з підігрівом. Але йому не потрібна вигадлива підвіска, щоб бути комфортним і легким в управлінні, особливо в переповнених містах, повідомляє Roadshow. І його гальма сильні навіть до того, як вмикається рекуперація.

Крім того, він має два відділення для зберігання, що замикаються: одне для шолома, а інше. вентильоване з роз’ємом USB-C. Крім того, його електрична силова установка. це, по суті, зменшена версія того, що використовується в моделях BMW i-Series. І він має додаткові сидіння з підігрівом. Це не зовсім легальний електромотоцикл для їзди по шосе, але на переповнених міських вулицях він має великий сенс.

Слідкуйте за новинами від MotorBiscuit на нашій сторінці.

Хочете навчитися їздити?? Ось чому ваш перший мотоцикл повинен бути електричним

Світ мотоциклів стрімко змінюється, а поява електричних мотоциклів провіщає нову еру мотоциклів. Якщо ви плануєте придбати свій перший мотоцикл, зараз найкращий час приєднатися до електричної революції. Електромотоцикли. ідеальний перший транспортний засіб для тих, хто вперше потрапляє у світ двох коліс, адже вони мають численні переваги над традиційними велосипедами з двигуном внутрішнього згоряння. Завдяки кращому контролю, меншій потребі в обслуговуванні та навіть нижчим експлуатаційним витратам, електричні мотоцикли є ідеальним транспортним засобом для початківців.

Це буде суперечливо для традиційних велосипедистів, які виросли на газерах. Це чудово. Ця стаття не для них. Це для вас, потенційного велосипедиста, який бачить переваги пересування на двох колесах (задоволення, зручність, вартість, стиль життя, паркування тощо).) і намагається вирішити, чи настав час приєднатися і на якому типі велосипеда.

Багато людей, які їздять роками або десятиліттями, скажуть вам, що на бензиновому мотоциклі потрібно вчитися. Чому? Тому що так вони навчилися.

Яка жахлива причина робити щось, “тому що так робили раніше.” Ми живемо в майбутньому, вітаємо! Лікарі більше не прописують миш’як для лікування головного болю, і вам більше не потрібно їздити на гучній, протікаючій і вібруючій камері згоряння. Зараз у вас є вибір, і один з цих варіантів. це вибір перестрибнути столітню технологію і перейти на електрику з самого початку.

Як відносно молодий гонщик (34 роки, якщо бути точним), я досягнув повноліття у своїй мотоциклетній подорожі в той час, коли електричні велосипеди та велосипеди з двигуном внутрішнього згоряння були легкодоступними. Тож я, на щастя, мав можливість порівняти обидва, не будучи змушеним закохатися лише в один, тому що це був мій єдиний варіант на той час, як і більшість старших велосипедистів.

І це навчило мене, що мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння мають, по суті, лише дві переваги над електричними мотоциклами: На них весело перемикати передачі, і на них можна їздити по пересіченій місцевості більше пари годин без необхідності зупинятися для підзарядки. Ось і все.

Все інше для електромотоциклів не має значення, особливо якщо мова йде про новий мотоцикл для новачка, який купує свій перший байк.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Легкість керування

Електромотоцикли зазвичай (але не завжди) одношвидкісні, тобто вам не потрібно перемикати передачі. Це не автоматична коробка передач, оскільки немає ніякого перемикання передач, але це досить схоже на порівняння автомобіля з механічною коробкою передач з автомобілем з автоматичною коробкою передач.

Звичайно, це весело перемикатися. Я навчився їздити на машині втричі старшій за мене з таким довгим рухом керма, що мені доводилося нахилятися вперед, щоб увімкнути першу та третю передачу. Але також потрібно було набагато більше вчитися, що ускладнювало процес.

Те ж саме стосується навчання їзді на мотоциклі. Якщо ви не знайомі з механічною коробкою передач, вам доведеться навчитися не тільки контролювати рух мотоцикла, але й перемикати передачі. Це дві дуже різні, але однаково важливі концепції та рухи. Пройшовши через обидва процеси навчання, я можу сказати, що навчитися їздити на електромотоциклі набагато простіше. Не турбуючись про перемикання передач, ви на 100% зосереджуєтесь на їзді. Це означає, що потрібно більше розумової енергії для керування мотоциклом, спостереження за автомобілем, дорожнім сміттям, наявністю смуги руху тощо. Ці речі з часом стануть другою натурою до такої міри, що ви навіть не будете про них думати, але коли ви вчитеся їздити, набагато легше навчитися цим речам без необхідності думати: “Зачекайте, ця машина щойно виїхала переді мною, чи достатньо я сповільнився для другої передачі, чи я повинен бути на третій, перш ніж відпускати зчеплення назад”?”

Недоліком одношвидкісної передачі на електровелосипеді є те, що ви не отримуєте задоволення від перемикання швидкостей. Іноді мені цього не вистачає, і це майже єдина частина їзди на бензинових мотоциклах, яка мені подобається більше, ніж на електричних. Але оскільки компроміс полягає в тому, що ви можете багаторазово використовувати божевільну продуктивність електричних мотоциклів, таких як LiveWire One від Harley-Davidson з його 3-секундним часом розгону від 0 до 100 км/год. і все це без необхідності перемикання передач. зазвичай компенсує цей недолік. Інший порятунок для тих, хто їздить на роботу. Коли ви їдете в пробці або іншим чином пересуваєтеся містом з великою кількістю стартів і зупинок, перемикання передач перетворюється з розваги на набридливу рутину.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Говорячи про простоту управління, легкий електричний мотоцикл. це чудовий апгрейд від потужного електричного велосипеда, оскільки елементи керування дуже схожі. Я почав їздити на мотоциклі саме так. У 2010 році я знайшов свій шлях до потужних саморобних електровелосипедів. по суті, електровелосипедів, які перевищували дозволені законом обмеження для традиційних електровелосипедів. У певний момент ти хочеш їхати ще швидше, з ще більшою потужністю, тільки щоб зрозуміти, що ти, по суті, будуєш мотоцикл на велосипедній рамі.

Саме тоді багато людей приймають рішення просто пересісти на справжні мотоцикли і насолоджуватися додатковими перевагами більш якісних і безпечних компонентів, не кажучи вже про те, що нарешті знову можна їздити по вулицях.

Багато електричних мотоциклів відмовляються від традиційного заднього гальма з ножним важелем на користь ручного важеля, що більш точно імітує управління велосипедом. Коротке зауваження: якщо ви не перебуваєте в такій відсталій країні, як Великобританія, ви побачите, що гальма мотоциклів та велосипедів мають протилежний принцип дії, тобто.e., правий гальмівний важіль керує переднім гальмом на мотоциклі. Як людина, яка пересідає з електровелосипеда на електромотоцикл і навпаки, часто в один день, це маленька ментальна примітка, яку важливо засвоїти.

Наявність двох ручних гальмівних важелів робить керування електромотоциклом ще простішим, особливо для початківців, які вже знайомі з велосипедом. Традиційні мотоциклісти, які звикли до ножного гальма, зазвичай кажуть, що віддають йому перевагу, але це тому, що вони до нього звикли. Знову ж таки, зараз у нас є кращі варіанти, тому що ми живемо в майбутньому. Ручне управління більш точне. Киньте баскетбольний м’яч у кільце, і навіть найменш спортивний з нас, ймовірно, принаймні влучить у щит. А тепер спробуйте ще раз ногою і подивіться, наскільки ви наблизилися. Ручне керування просто інтуїтивно зрозуміліше і простіше.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Електричні мотоцикли потребують меншого обслуговування

Це, мабуть, найбільша єдина перевага електрики перед бензиновими велосипедами. І я маю багато особистого досвіду з цього приводу. Електромотоцикли не не потребують технічного обслуговування, але вони дуже близькі до цього. Вам все ще потрібно стежити за шинами та гальмами (і за ланцюгом, якщо у вас не ремінний привід), але це не такі вже й великі проблеми. Газові велосипеди потребують набагато частішого технічного обслуговування, оскільки їхні двигуни складаються з сотень рухомих частин, а не з одного валу, що обертається в електричному двигуні.

Моя сестра їздить на 250-кубовому велосипеді. Я їжджу на електриці. Вгадайте, чий велосипед постійно потребує ремонту, щоб він працював добре?

Якщо ваша мета в мотоциклетному спорті. насправді їздити, то електричний мотоцикл, мабуть, для вас. Якщо ви віддаєте перевагу проводити значну частину свого часу за гайковим ключем замість того, щоб їздити, то, можливо, вам підійде двигун, заснований на технології 100-річної давнини.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Електромотоцикли дешевші в експлуатації

Коли справа доходить до щоденних експлуатаційних витрат, немає ніякого порівняння. Електромобіль просто легший для вашого гаманця.

І справа не лише в пальному. Звичайно, газ дорогий у порівнянні з набагато дешевшою електроенергією. На цьому прикладі легко побачити миттєву перевагу електроприводу. Але всі інші витрати також складаються.

Не потрібно замінювати повітряні фільтри. Не потрібно періодично міняти масло. Немає постійного списку витратних матеріалів, які потрібно постійно купувати, щоб їздити.

І в залежності від того, де ви живете, електромотоцикли мають інші переваги. Я плачу значно нижчі щомісячні страхові внески, тому що мій велосипед електричний. Там, де я живу, електровелосипед з еквівалентом 1000 куб.см має страховий тариф, як мотоцикл з 250 куб.см. Багато країн також пропонують такі стимули, як знижені тарифи на проїзд або дешевші дозволи на паркування, хоча часто ви можете припаркувати мотоцикл безкоштовно, якщо він вписується в невеликі зони, де не можуть припаркуватися автомобілі.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Електромотоцикли тихіші, плавніші та комфортніші в їзді

Електромотоцикли пропонують кращі враження від їзди, оскільки вони тихіші, плавніші та комфортніші. Насправді це три переваги в одній, тож давайте розберемо їх детальніше.

Електромотоцикли працюють тихіше, ніж мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, і це велика перевага. Ви можете чути, що відбувається навколо вас, чи то тварини в лісі, чи наближається автомобіль, чи роздуми ваших партнерів по поїздці. Можливість вести розмову під час їзди поруч з другом або з іншими людьми на світлофорі. приємний бонус. Ви можете виїжджати вранці без гуркоту вихлопних газів, що дратує сусідів або будить дитину. Кілька років тому я був у Лос-Анджелесі і рано вранці в неділю вирушив у круїз на світанку через супермодний район Голлівуду на Harley-Davidson LiveWire. Мені сподобалося мчати горбистими житловими вулицями на одному з найпотужніших і найшвидших мотоциклів Harley (0-60 миль/год за три секунди)!), не розбудивши при цьому мешканців усіх тих розкішних будинків, на які я пускав слину. Нечисленні люди, які прокинулися і вийшли на ранкову прогулянку, посміхалися і махали мені рукою, а замість брудних поглядів дивилися на мене, коли я їхав на гучному мотоциклі через їхні квартали рано-вранці.

І ні на секунду не купуйтеся на цю дурну оману про те, що “гучні труби рятують життя”. У світі мотоциклів є кілька великих помилок. Ми всі колись сиділи в машині, чи то припаркованій, чи то в русі, і лякалися, коли біля дверей проносився гучний мотоцикл. Це вражає, тому що ми не знали, що це станеться. У цьому вся суть, і це ілюструє, що гучні труби не роблять нічого, крім того, що дратують людей, які припаркувалися поруч з вами на червоне світло. Автомобілі сьогодні настільки звукоізольовані, що навіть гучний мотоцикл опиняється зверху ще до того, як водій це усвідомлює. Ви купуєте собі максимум частку секунди раннього попередження, а в деяких випадках це може бути ще небезпечніше, коли гучний мотоцикл налякає водія і змусить його зробити якусь дурницю.

А водії газових велосипедів, які покладаються на те, що шум вихлопних газів сповіщає водіїв, насправді перебувають у невигідному становищі. Занадто багато водіїв у навушниках або з розмовами по телефону не помічають гучних мотоциклів. Покладатися на те, що вони тебе почують. це хороший спосіб отримати травму або загинути.

Як водій електровелосипеда, я не цікавлюся, чи бачать і чують мене водії. Я просто припускаю, що вони цього не роблять. Це дозволяє мені завжди їхати так, ніби я невидимий для водіїв, і відповідно приймати захисні рішення під час руху. “Гучні труби”. це небезпечна милиця. Вони не рятують життя, а усвідомлена їзда рятує.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Далі, електричні мотоцикли плавніші. Віддача потужності миттєва і досить лінійна. Коли ви крутите педаль газу, ви точно знаєте, що отримаєте. Це не залежить від того, скільки ви набираєте обертів, наскільки точно підібрали швидкість зчеплення до обертів двигуна або як налаштували карбюратор відповідно до поточної температури та висоти над рівнем моря. Трансмісія електромотоцикла. це точна машина, керована комп’ютером, а не буквально камера згоряння, яка використовує тисячі вибухів для обертання колеса. Це робить кожен рух на електромотоциклі більш плавним і передбачуваним, що саме те, що потрібно мотоциклісту-початківцю.

Нарешті, їздити на електромотоциклі комфортніше. Немає джерела тепла, що обпікає ваші стегна або щиколотки вашого пасажира. У пробці ви не сидите у хмарі вихлопних газів (принаймні, не власних). У вашому гаражі немає масляних плям на землі. Мотоцикл не вібрує ваші зап’ястя або сімейні коштовності (не кажучи вже про дослідження, які показують, що тепло і вібрація газових мотоциклів сприяють низькій кількості сперматозоїдів і еректильній дисфункції). Практично кожен аспект їзди або володіння є фізично комфортнішим та здоровішим.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Підготуйте свій мотоцикл до майбутнього

Якщо дивитися в майбутнє, то мотоцикл з двигуном внутрішнього згоряння просто здається поганою інвестицією з кількох причин.

З одного боку, багато країн запроваджують суворіші правила щодо забруднюючих транспортних засобів. Крім того, електромотоцикли постійно дебютують з новими технологічними досягненнями. Для порівняння, у мотоциклах з двигуном внутрішнього згоряння не було багато великих технологічних досягнень за останні десятиліття. Технологія в основному вдосконалена настільки, наскільки інженери можуть це зробити. Не так вже й багато ми можемо зробити з вибухом бензину в балоні.

Але електричні мотоцикли, які вже випереджають мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, все ще перебувають у зародковому стані. Щороку ми бачимо величезні стрибки вперед. Деякі нові досягнення можна навіть завантажити як нові функції. Спробуйте це на газовику.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Але хіба електричні мотоцикли не смокчуть заряджати?

Якщо ви новачок в електромотоциклах або навіть в електромобілях в цілому, то ви, ймовірно, думаєте, що зарядка є основним недоліком.

У деяких рідкісних випадках ви будете праві. Наприклад, якщо ви хочете подорожувати на мотоциклі (проїжджати багато сотень або навіть 1000 миль на день), то це може бути обтяжливо для більшості сучасних електромотоциклів. Це було зроблено на електромотоциклах, хоча це вимагає певного планування.

Але за винятком рідкісних випадків, коли хтось проїжджає через кілька штатів за один день, зарядка насправді є перевагою електромотоциклів, а не недоліком.

Якщо ви використовуєте мотоцикл для поїздок на роботу або щоденних поїздок, акумулятор просто кращий за паливний бак. Оскільки ви можете заряджатися вдома протягом ночі, ви починаєте кожен день з “повним баком.” Це так само зручно, як мати заправку в гаражі, тільки без запаху та довгих черг. З акумулятором замість паливного бака вам ніколи не доведеться зупинятися, щоб заправитися, оскільки ви просто заряджаєтесь вдома, поки спите. Більшість електричних мотоциклів мають запас ходу в місті на сотні миль. Це означає, що для тих, хто їздить на роботу, ви практично ніколи не турбуєтесь про запас ходу або про те, де знайти заправку, оскільки щоранку ви виїжджаєте заправленими.

За іронією долі, ви виявите, що саме мотоцикли на бензині викликають найбільше занепокоєння щодо дальності пробігу, коли вони використовуються для приміських поїздок. Вони не можуть заправитися вдома, тому їм завжди потрібно знати, де знаходиться заправка.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Традиційні мотоциклісти, які користуються бензиновими мотоциклами, намагатимуться сказати вам, що оскільки електричні мотоцикли не так добре підходять для подорожей, вони будуть поганим вибором для володіння. Але знову ж таки, вони помиляються.

Перш за все, більшість людей не так часто їздять в туристичні поїздки на кілька сотень миль. Це невелика меншість усіх мотоциклетних поїздок. Для більшості людей знайти кілька днів або тижнів для таких поїздок просто неможливо. І якщо це те, що ви дійсно хочете робити один або два рази на рік, ви можете взяти напрокат газовий мотоцикл. Таким чином, решту 360 днів на рік ви будете їздити на більш приємних та зручних електромотоциклах.

Як початківець, переважна більшість ваших поїздок буде тривати менше однієї години. На початку своєї мотоциклетної подорожі ви не будете часто їздити від узбережжя до узбережжя.

По-друге, електромотоцикли насправді можуть подорожувати завдяки швидкій зарядці. Деякі електромотоцикли зараз використовують швидку зарядку постійного струму, яка заряджає батарею на більшій частині шляху приблизно за 35 хвилин. Звичайно, це довше, ніж заправка бензином. Але через пару годин їзди вам захочеться зробити перерву, щоб розім’яти ноги, випити кави, допити останню каву і т.д.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Чи дорогі електричні мотоцикли?

Ціна покупки та час зарядки. це дві основні причини, які я чую від мотоциклістів, що користуються бензиновими мотоциклами, чому вони не повинні починати їздити на електромотоциклах. Ми вже писали про те, чому питання зарядки. це дурниця. Тепер давайте поговоримо про ціни.

Крім того, електричні мотоцикли зазвичай все ще трохи дорожчі, ніж бензинові з такими ж характеристиками швидкості та потужності. Це очікувано, оскільки кращий транспортний засіб буде коштувати дорожче. Але цінові розриви вже не такі великі, як раніше, причому більші розриви все ще спостерігаються на більш високопродуктивних моделях. І більшість нових гонщиків не збираються починати з надпотужного електричного мотоцикла.

Якщо ви подивитеся на щось на кшталт Energica за 25 000 доларів, який може конкурувати з Ducati, то так, вони дорогі. Але якщо ви почнете з набагато більш розумного легкого або середнього електромотоцикла, то вони також будуть більш розумними.

SONDORS Metacycle, який здатний розвивати високу швидкість на шосе, але більше підходить для приміських або міських поїздок, коливається від 4 000 до 6 500 залежно від поточних продажів. Такі новачки, як Ryvid Anthem, коштують від 7 800. А CSC RX1E, який може розвивати швидкість 80 миль/год (130 км/год) і має запас ходу по місту близько 80-100 миль (130-160 км), коштує близько 8 500 доларів США.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Екологічно свідоме рішення

Ви помітите, що я залишив це наостанок. Я вважаю, що вплив електромотоциклів на навколишнє середовище є важливим, оскільки у нас є лише одна планета Земля, і ми всі її поділяємо. Але давайте будемо чесними, більшість нових гонщиків надаватимуть більше значення розвагам, зручності та вартості електромотоциклів.

Незважаючи на це, ви повинні знати, який великий вплив на навколишнє середовище тут поставлено на карту. Викиди, спричинені транспортом, є однією з головних причин зміни клімату. Намагаючись не звучати занадто панічно, ми неухильно руйнуємо нашу планету. Якщо у вас є діти, вони будуть жити в гіршому середовищі, ніж ви зараз. That is a simple fact, not up for debate.

Є шанс, що якщо людство працюватиме разом, ми зможемо це змінити. Я ще не до кінця переконаний, що наш вид має колективну волю для досягнення такого рівня співпраці, але це все ще фізично можливо. І зменшення кількості забруднюючих транспортних засобів на дорогах. це крок у цьому напрямку. Навіть якщо не заради здоров’я ваших майбутніх дітей, то заради вашого? Якби я попросив вас обхопити губами вихлопну трубу двигуна внутрішнього згоряння, ви б це зробили?? Ні, звісно ні. Ви знаєте, що з неї буквально викачуються ракотворні випари. То чому б ви просили інших людей вдихати канцерогенну хмару з вашої власної вихлопної труби??

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Електромотоцикли. ідеальний стартовий мотоцикл для початківців

Ось так, я обігнав цього мертвого коня до точки осквернення трупа. Причина проста: Електровелосипед є кращим вибором для початківців з багатьох причин. На них легше вчитися. На них легше їздити. Вони дешевші та зручніші у використанні. Вони безпечніші для вас і для всіх, хто вас оточує. Вони просто кращі.

Незважаючи на всі ці переваги, вам, на жаль, все одно доведеться їздити на газовому мотоциклі, принаймні кілька днів. Якщо ви живете в США або в багатьох інших країнах, вам, швидше за все, доведеться навчитися їздити на газовому мотоциклі, щоб отримати права. Принаймні, поки що.

Я отримував дві мотоциклетні ліцензії в двох країнах, і кожного разу мені доводилося їздити на газовому мотоциклі. Кілька років тому я отримав права на мотоцикл на курсах MSF у США. Це були два вечори навчання в класі, а потім вихідні дні навчання на парковці, які завершилися іспитом на паркувальному майданчику. Після багатьох років їзди в Тель-Авіві без місцевого мотоциклетного дозволу (“Вибачте, офіцере, я не знав”) я нарешті пройшов через цей процес і на міжнародному рівні. Там це включало 12 занять з комбінованого навчання з паркування та водіння на вулиці, після чого був іспит з паркування та водіння на вулиці.

Найкращий коментар від Ван Ніка

Ідеальний велосипед для навчання. це дешевий, вживаний велосипед, який коштує максимум кілька тисяч доларів. Вирішіть, чи мотоцикл для вас, а потім купіть новий мотоцикл, бензиновий або електричний.

В обох випадках мене пересаджували на газовий мотоцикл, щоб провести інструктаж і тестування. Скільки б я не говорив про переваги електричних мотоциклів, я не ненавиджу те, що мені довелося кілька разів вчитися і демонструвати майстерність на газовому мотоциклі. Це дозволило мені час від часу позичати газові велосипеди у друзів або родичів. І якщо мені коли-небудь знадобиться знятися в епізоді бойовика, де я скидаю когось з мотоцикла і викрадаю його, щоб переслідувати поганого хлопця, швидше за все, це все одно буде газовий мотоцикл протягом наступних кількох років, поки електричні мотоцикли не стануть більшістю.

Тож це непогана навичка. знати, як керувати газовим мотоциклом. Це щось на кшталт цінності вміння керувати механічною коробкою передач в автомобілі. Я майже ніколи не сідаю за кермо, бо майже живу на двох колесах. Але трапляються рідкісні випадки, зазвичай на відпочинку, коли ми з дружиною. єдині в нашій групі друзів, хто вміє їздити на механічній коробці передач. Це означає, що під час подорожей, особливо в Європі та Азії, ми можемо легше випросити, позичити або орендувати автомобіль (хоча це має зворотній бік. ми повинні бути призначеними водіями в будь-якій групі, в якій ми перебуваємо). Я не часто користуюся цією навичкою, але я радий, що вона у мене є. І якщо вам доведеться навчитися їздити на газовому велосипеді, щоб отримати права, а потім одразу ж пересісти на електричний велосипед, це не так вже й страшно.

І послухайте, навіть якщо після цієї довгої і затягнутої статті про переваги електромотоциклів ви все одно захочете газовий байк, я не втрачу через це жодного сну. На чому б ви не їхали, ви отримаєте задоволення. Ви можете бути здивовані, наскільки відкритий і доброзичливий світ мотоциклів. Тут повно веселих людей, які люблять їздити верхи. Приблизно на чверть червоного світла я під’їжджаю до інших мотоциклістів, які починають розпитувати мене про мій електробайк. Це веселий світ, повний класних людей. І якщо ви опинитеся на газовому велосипеді, це не кінець світу. Ви все одно чудово проведете час.

Просто не такий чудовий, як на електричному.

найкращих, двоколісних, мотоцикл

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, і слідкуйте за Electrek на і LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб побачити останні огляди.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top