Блог про електровелосипеди. Що таке електровелосипед?

Посібник з купівлі електричного велосипеда

З кожним днем все більше і більше велосипедистів відкривають для себе, як електровелосипед може допомогти їм побачити більше, зробити більше і отримати більше задоволення від їзди на двох колесах. Маючи більш ніж 50-річний досвід створення одних з найбільш інноваційних і технологічно просунутих велосипедів у світі, Cannondale прокладає шлях до електрифікованого майбутнього. Незалежно від того, як і куди ви їздите, є електричний велосипед Cannondale, який ідеально підійде для вашої подорожі. Цей посібник для покупця допоможе вам зробити правильний вибір електровелосипед для вас і для їзди, яку ви хочете зробити.

Чому варто їздити на електровелосипеді?

Незалежно від рівня вашого досвіду як велосипедиста, є так багато чудових причин їздити на електровелосипеді. Незалежно від того, куди ви їдете, електричний велосипед електричний велосипед дозволить вам їхати далі, швидше та легше. Для тих, хто хоче відмовитися від автомобіля, можливість долати довгий шлях додому, менше потіти і брати з собою більше речей є дуже привабливою. Як дорожні, так і позашляхові велосипедисти знаходять, що електровелосипеди допомагають їм насолоджуватися підйомами так само, як і спусками, отримуючи подвійну насолоду. А для любителів фітнесу електровелосипеди роблять кожну поїздку швидшою та якіснішою, з додатковим запасом ходу, щоб відкривати нові місця та не відставати від друзів під час групових поїздок.

Підсумок: Їзда на електричному велосипед це все те, що ви любите в їзді на велосипеді, тільки краще.

Що таке електровелосипед?

Маючи схожі відчуття та керованість з традиційними велосипедами без електродвигуна, електровелосипеди використовують електродвигун, щоб збільшити силу педалювання велосипедиста. Зазвичай двигун розташовується або в задній втулці, або в середині рами, біля педалей. Літій-іонні акумулятори великої ємності, зазвичай заховані в нижній трубі рами, живлять двигун. Підключений дисплей надає основні дані про поїздку, включаючи швидкість, дальність та рівень потужності, тоді як контролер, встановлений на кермі, дозволяє легко вибрати рівень моторизованої допомоги, який найкраще відповідає вашим потребам.

Як працюють електровелосипеди. Електровелосипеди працюють дуже схоже на традиційні велосипеди, але з перевагою моторизованої допомоги. Як тільки ви повернете ручку велосипед Увімкнувши велосипед (зазвичай на контролері або підключеному дисплеї), просто виберіть відповідний режим допомоги та почніть крутити педалі. Коли двигун відчуває, що ви крутите педалі, він починає надавати допомогу на пропорційному рівні, виходячи з обраного режиму допомоги. Залежно від класу електровелосипеда (описано в наступному розділі), моторизована допомога доступна до швидкості 20 або 28 миль/год, після чого допомога зменшується.

Які ключові характеристики електровелосипедів?

Запас ходу Коли ви купуєте електричний велосипед, ви побачите, що більшість моделей мають заявлений максимальний запас ходу. Хоча це хороший спосіб порівняти велосипеди між собою в торговому залі, важливо зазначити, що ваш вибір і стиль їзди можуть суттєво вплинути на фактичний пробіг на одному заряді, який ви отримуєте на будь-якому електровелосипеді.

велосипед, блог, електровелосипед

Якщо ви належите до тих, хто полюбляє високий рівень підтримки або їздить на великих пагорбах, ви можете очікувати, що ваш акумулятор буде вимагати зарядки частіше, ніж заявлений виробником діапазон. Саме з цієї причини більшість електровелосипедів Cannondale надають оцінку залишкового пробігу на дисплеї. Контролер відстежує рівень заряду акумулятора та оцінює діапазон на основі ваших налаштувань і стилю їзди, тому часто це кращий і точніший спосіб зрозуміти, як далеко ви можете проїхати на одному заряді акумулятора.

Всі електровелосипеди Cannondale розроблені для забезпечення більшого запасу ходу, ніж зазвичай потрібно. Залежно від моделі, ви можете розраховувати на пробіг від 40 до 100 миль на одному заряді, що повинно бути достатньо, щоб дістатися до більшості пунктів призначення і назад.

Швидкість/клас У Сполучених Штатах електровелосипеди відносять до одного з трьох класів залежно від типу допоміжного обладнання та максимальної швидкості з допоміжним обладнанням. Якщо ви плануєте використовувати свій електровелосипед на позавуличних велодоріжках, важливо розуміти місцеві закони електровелосипед закони. Залежно від вашого місцезнаходження, можуть діяти правила, які забороняють їзду на електровелосипедах класу 2 або 3 на позначених велосипедних доріжках або стежках.

Щоб дізнатися більше про закони конкретного штату, відвідайте сторінку “Політика та закони People For Bikes”.

Потужність/Ватти Легко загубитися в цифрах, коли йдеться про потужність електровелосипеда. Це тому, що електровелосипед “потужність” виражається двома способами: як функція ємності акумулятора (у Ваттах на годину) і як вихідна потужність двигуна (у Ваттах).

У велосипеді U.S., максимальна потужність електровелосипедів обмежена 750 Вт або однією кінською силою. На максимальній потужності електродвигуни електровелосипедів виробляють менше одного відсотка від потужності автомобільного двигуна. Той факт, що менше однієї кінської сили може надавати таку значну допомогу, свідчить про внутрішню ефективність велосипеда, а також про спроектовану ефективність моторної системи.

Ємність акумулятора Ємність акумулятора електровелосипеда велосипедакумулятора концептуально схожа на розмір бензобаку легкового або вантажного автомобіля, а потужність двигуна велосипеда схожа на потужність двигуна автомобіля. Як і при керуванні автомобілем, ваш вибір та рельєф місцевості можуть мати значний вплив на дальність, яку ви можете досягти на електровелосипеді. Якщо ви запускаєте свій електричний велосипед якщо ви постійно використовуєте максимальну потужність і катаєтеся горбистою місцевістю, ви можете розраховувати на значно меншу кількість миль на одному заряді акумулятора. З іншого боку, якщо ви працюєте на меншій потужності і їдете по відносно рівній місцевості, ви можете збільшити свій електровелосипеддіапазон значно збільшується.

Номінальна потужність батареї електровелосипеда у Вт/год узгоджується з потужністю електродвигуна для досягнення бажаної тривалості роботи. Хоча деякі велосипедисти думають, що більший і ємніший акумулятор завжди краще, це не обов’язково так, адже збільшення ємності акумулятора означає збільшення ваги.

Ось чому кожна модель електричного велосипеда Cannondale має акумулятор, ємність якого точно відповідає потребам моторної системи, щоб забезпечити оптимальний баланс потужності, керованості, відчуттів і часу роботи.

Вага Подібно до традиційних велосипедів, існує широкий діапазон ваг для сучасних електричних велосипедів, від легких 25 фунтів до 75 фунтів і більше. І хоча деякі велосипедисти прагнуть мати якомога легший велосипед, правда полягає в тому, що існує певний баланс. Купівля електровелосипеда, який найкраще відповідає вашим конкретним потребам, набагато важливіша, ніж найлегший електронний велосипед.

Реально кажучи, електровелосипеди завжди будуть важити більше, ніж їхні традиційні аналоги. Основну вагу додають двигун, акумулятор і контролер, але електровелосипеди також використовують міцніші рами, колеса, гальма та шини, розроблені для того, щоб впоратися з додатковою потужністю та вагою. Кожен з цих “електричних велосипед специфічні” компоненти також додають незначну вагу, проте завдяки перевагам моторизованої допомоги ви навряд чи помітите зайву вагу.

Як результат, у порівнянні з традиційним велосипедом подібного стилю, перехід на електрифіковану модель додасть від семи до 20 фунтів (або більше для деяких моделей) до загальної ваги велосипеда.

У Cannondale ми використовуємо наш більш ніж п’ятдесятирічний досвід створення одних з найлегших і найшвидших велосипедів у світі, коли розробляємо наші моделі електричних велосипедів. Насправді, наш електровелосипед SuperSix EVO Neo важить лише 25 фунтів і є одним з найлегших і найшвидших електровелосипедів у світі.

Новий Ebike від Lyft приєднається до велопарку Citi у травні!

Якщо ви не помітили, Нью-Йорк переживає велосипедний бум: понад 800 000 людей вперше спробували Citi Bike минулого року, а загалом велосипедисти здійснили майже 28 мільйонів поїздок. Ebikes залучають нову групу користувачів до Citi Bike, допомагаючи їм швидше дістатися до місця призначення, підніматися на пагорби та мости, не спітнівши, незалежно від їхніх фізичних можливостей. Насправді, наші електровелосипеди обслуговували в два-три рази більше поїздок за велосипед як наші класичні педальні велосипеди в минулому році. Немає жодних ознак того, що велосипедний бум сповільниться. і ми також не збираємося. Приєднуйтесь до нового покоління електровелосипедів Citi Bike.

“Наша команда дизайнерів створила ебайк, який сподобається жителям Нью-Йорка, і який побудований надовго. Ми дуже раді розширити можливості Citi Bike від Lyft і зробити їзду на велосипеді безпечнішою та приємнішою”, – сказав Джон Зіммер, президент і співзасновник Lyft.

Наша внутрішня команда промислового дизайну витратила два роки на розробку та вдосконалення нового ebike за допомогою декількох прототипів, заснованих на відгуках від різноманітної групи велосипедистів, щоб створити ebike, який дійсно створений для всіх. Наступне покоління Lyft ebike – це задоволення від їзди з витонченим форм-фактором, плавним і адаптивним двигуном, а також поліпшеною ергономікою для більшого кола водіїв. Новий сучасний дизайн поєднує в собі персоналізовані функції з вбудованою акустичною системою, нові світлові ефекти та покращені функції безпеки, такі як бортові датчики та світловідбиваюча фарба.

“Ebikes стали першим вибором велосипедистів Citi Bike. Наш новий ebike – найкращий з усіх існуючих, з прекрасним сучасним дизайном, провідними технологіями безпеки та низьким вуглецевим слідом, – сказала Лаура Фокс, генеральний директор Lyft в Citi Bike.

Ми створили ебайк, оптимізований для того, щоб він потребував менше ремонтів та замін батарей, а також витримував цілорічне перебування на вулиці протягом десяти тисяч поїздок протягом усього терміну експлуатації. Це означатиме менші операційні витрати та допоможе зменшити вплив на навколишнє середовище. Він також може заряджатися на станціях, і цю функцію ми будемо тестувати протягом наступних кількох місяців.

Оскільки ми поступово впроваджуємо все більше е-велосипедів у наш парк протягом найближчих тижнів, учасники програми Reduced Fare Bikeshare, Citi Bike та Lyft Pink матимуть ексклюзивну можливість спробувати їх першими. Вони отримають ранній доступ до ebike в якості привілеїв на пару місяців, перш ніж всі інші зможуть їздити. Для тих, хто ще не є членом Lyft, ми пропонуємо 15-денну безкоштовну пробну версію, щоб випробувати всі переваги членства.

Найкращий у своєму класі досвід водія

Після тисяч годин тестування та доопрацювання, ми готові передати нові електровелосипеди в руки нью-йоркців.

Вплив на навколишнє середовище

Електровелосипеди – це екологічно чистий та ефективний спосіб пересування. Діаграма факторів вуглецевого впливу виробництва, зарядки та харчових калорій, спалених на милю для велосипедистів-пішоходів та велосипедистів-велосипедистів. Натисніть, щоб дізнатися більше.

Електровелосипеди не створюють викидів вуглецю і не забруднюють повітря під час їзди. Але навіть якщо врахувати вплив виробництва, електричної зарядки та харчування велосипедиста, то е-велосипед спричиняє на 93% менший вплив на клімат, ніж легковий автомобіль на викопному паливі на милю пробігу. На графіку праворуч вплив транспортних засобів включає виробництво, транзит включає середній вплив поїздів та автобусів на пасажирську милю, а кількість піших/велосипедних поїздок базується на харчовому впливі калорій, спалених на милю. Е-велосипеди та електромобілі враховують зарядку в середньому американському енергобалансі.

52% всіх поїздок у США – це поїздки на відстань до 3 миль. Це багато поїздок, які можна здійснити за допомогою велосипед! Звичайно, велосипед не для всіх, і погода на Середньому Заході не завжди сприятлива, але чим більше варіантів у людей, тим більше ми можемо зменшити забруднення повітря, зношеність наших доріг і трафік, щоб полегшити життя тим, кому потрібно їздити на велосипеді.

Електронні велосипеди на Середньому Заході

Електричний велосипед Divvy Bike, Чикаго

велосипед, блог, електронний велосипед

Станом на 2021 рік американець купив е-велосипед кожні 52 секунди, випереджаючи електромобілі на 50%. Продажі майже подвоїлися у 2020 році та ще раз у 2021 році, досягнувши понад мільйон проданих велосипедів у 2022 році. Ця 18-мільярдна галузь підтримує великі компанії Середнього Заходу, такі як Trek (базується у Вісконсині), і сотні малих підприємств, таких як Briar Ridge Bikes в Солоні, штат Айова, Pedal Bicycles в Каламазу, штат Мічиган, або Joy Machines Велосипед Магазин у Клівленді, штат Огайо.

Хоча деякі люди купують власні електровелосипеди, багато хто також використовує програми спільного користування велосипедами. 14 з 19 міст Середнього Заходу з системами спільного користування велосипедами включають електромобілі, електросамокати та традиційні велосипеди. Bikeshare пропонує чудове транзитне сполучення на останній милі, а також піклується про безпеку обслуговування та зберігання, тому велосипедистам не потрібно турбуватися про крадіжки, замикання або перенесення велосипедів у приміщенні. Хоча велошеринг призначений в першу чергу для місцевих жителів, туристи складають близько 1/3 користувачів системи, а відвідувачі на велосипедах зазвичай відвідують більше місцевих підприємств і витрачають більше, ніж інші туристи, що дає поштовх місцевій економіці. Загальнонаціональні опитування показують, що близько 37% поїздок на велосипеді безпосередньо компенсують поїздки на автомобілі, знімаючи тисячі автомобілів з доріг і пропонуючи швидке та ефективне рішення для пересування.

Міста Середнього Заходу з програмами спільного користування велосипедом. Червоний = немає електровелосипедів. Синій = електровелосипеди серед автопарку.

Деякі громади починають вивчати програми знижок на електровелосипеди, подібні до тих, що пропонуються для електромобілів, щоб допомогти стимулювати ринок і покращити рівний доступ до надійних сертифікованих моделей. Цинциннаті, Енн-Арбор та комунальні підприємства, такі як Eastern Iowa Light Power Cooperative, вже пілотують такі програми. Цієї весни чиказька неприбуткова організація Equity співпрацюватиме з ComEd, щоб запропонувати знижки, курси з ремонту та професійну підготовку для мешканців Північного Лоундейла через свій Фонд можливостей мобільності.

Майбутні можливості

Пілотний проект Велосипед Велодоріжка в Каламазу, штат Мічиган

Є кілька способів, як міста, штати, приватні компанії та навіть комунальні служби можуть допомогти зробити велосипедний рух простішим, безпечнішим та доступнішим. Муніципалітети можуть розширити свої системи спільного користування велосипедами та краще інтегруватися з громадським транспортом завдяки державним інвестиціям та державно-приватному партнерству. Вони також можуть використовувати нові федеральні фонди інфраструктури для інвестування у велодоріжки та інші заходи для заспокоєння дорожнього руху, які, як показують дослідження, підвищують безпеку для всіх учасників дорожнього руху, одночасно приносячи користь місцевому бізнесу.

Штати та великі міста можуть розглянути можливість е-велосипед програми знижок, змодельовані на основі успіху на Середньому Заході, в таких штатах, як Колорадо та Каліфорнія, або в таких містах, як Остін та Денвер. ELPC витягнув деякі основні цифри, щоб дослідити, як Чикаго може отримати вигоду від такої можливості.

Програма знижок на е-велосипеди в Денвері коштувала 4.8 мільйонів, охопили 4 726 велосипедистів і замінили в середньому 22 милі поїздок автомобілем на тиждень на одного велосипедиста. Якби програма в Чикаго була такою ж успішною, вона могла б охопити майже 18 000 велосипедистів за трохи більше ніж 18 мільйонів доларів. Якби велосипедисти Чикаго компенсували поїздки на автомобілі з такою ж швидкістю, як і жителі Денвера, це дозволило б заощадити близько 6700 метричних тонн вуглецевих викидів на рік. Для контексту, якби ті ж самі 18 мільйонів пішли на програму знижок на електромобілі в Іллінойсі, це дозволило б 4500 людей їздити чистіше і заощадити 6300 метричних тонн CO2 на рік, отже, електровелосипеди допомогли б більшій кількості людей і скоротили б більше вуглецю за ті ж самі гроші. Аналіз, проведений у Вашингтоні, дійшов приблизно такого ж висновку, що е-велосипед знижки – це економічно ефективний спосіб зменшити викиди вуглецю.

Е-велосипеди допоможуть більшій кількості людей і скоротять викиди вуглецю за ті ж самі гроші

Цього року ELPC приєдналася до Ride Illinois, Альянсу активного транспорту, Equiticity, Екологічної ради Іллінойсу та Ради міського планування, закликаючи до загальнодержавної кампанії е-велосипед програма заохочення в Іллінойсі. Тому ми були раді бачити HB 3447, представлений в законодавчому органі штату Іллінойс, і SF 2653 / HF 2360, представлений в законодавчому органі штату Міннесота, що допомогло розпочати розмову на державному рівні тут, на Середньому Заході. Знову ж таки, електровелосипеди не для всіх і не для кожної ситуації, але вони відкривають нові можливості для багатьох людей скоротити викиди від транспорту. ELPC із задоволенням підтримує кліматичні рішення будь-якого розміру, і ми з нетерпінням чекаємо, куди нас приведуть ці нові можливості.

Чи потрібно модернізувати гальма?

Якщо ви встановлюєте легкий акумулятор і двигун, який плануєте використовувати переважно як допоміжний засіб для активного крутіння педалей, ваші поточні гальма можуть бути цілком придатними. Дискові гальма забезпечують кращу гальмівну силу, особливо у вологих умовах, але для поїздок на роботу та з роботи може бути достатньо і хорошого ободового гальма. Толл сказав, що він провів три роки на саморобному 1000-ватному електровелосипеді з механічними V-образними гальмами (такими, які можна побачити на 10-річному гірському велосипеді), і він добре себе зарекомендував. “Це більше стосується якості гальм”, – сказав він. Як мінімум, перевірте гальмівні колодки та їх ефективність, або зверніться в майстерню для налаштування, коли ви встановлюєте комплект.

Багато комплектів та двигунів для ебайків постачаються зі змінними гальмівними важелями або датчиками, які можна прикріпити до ваших існуючих важелів. Вони вимикають двигун при натисканні, так що ваш двигун негайно припиняє рух, коли ви збираєтеся зупинитися. Я не знайшов їх корисними на своїй власній 250-ватній установці (про це трохи пізніше), але немає ніякої шкоди від їх встановлення.

Де купити комплект для переобладнання?

Не існує єдиного комплекту для переобладнання, який я – чи будь-хто інший – міг би порекомендувати для більшості райдерів та велосипедів. Але Адам Остлунд, Міка Толл та Карл Гессляйн, ентузіаст ebike та автор ElectricBike.На всіх сайтах, які я відвідав, була одна порада щодо купівлі: Ніколи не намагайтеся “заощадити гроші”, полюючи на дешевші батареї. Дешевий акумулятор майже завжди розчаровує, а іноді й небезпечний.

велосипед, блог, електровелосипед

Велосипедні акумулятори зазвичай складаються з серії елементів 18650, які з’єднані між собою та системою управління батареєю, а потім упаковані в різні форми. Відомі виробники акумуляторів та продавці комплектів для електровелосипедів використовують найякісніші елементи від таких брендів, як LG, Panasonic та Samsung. На противагу цьому, більшість продавців зі знижками використовують менші елементи живлення від менш відомих виробників, які мають меншу ємність, напругу та довговічність, а їхні контролери можуть бути настільки ж підозрілими. Купуйте у дилера з усталеною політикою присутності та повернення.

Часто можна знайти двигуни, батареї, контролери, дроти, дроселі, датчики та інші аксесуари, що продаються окремо, але якщо ви не маєте за плечима кілька переобладнань, краще придбати комплект “все-в-одному”. Виробники комплектів витратили багато часу на тестування того, як компоненти працюють разом, і вони повинні бути доступними для усунення несправностей. У нашому інтерв’ю Остлунд зазначив, що Electrify Bike програмує деякі з контролерів своїх комплектів на замовлення, щоб райдери не застрягали на часто агресивних кривих прискорення деяких двигунів, які призначені більше для працівників доставки, ніж для воїнів вихідного дня.

Компанії, що виробляють велосипедні комплекти, які були згадані експертами, з якими я розмовляв, пов’язані з ebike-ентузіастами та загалом мають хорошу репутацію, включають в себе

  • Luna Cycle (пов’язана з ElectricBike.com та Gesslein)
  • Electrify Bike Co. (магазин Ostlund’s)
  • Grin Technologies (акумулятори, двигуни та комплекти)
  • eBikeling, Leeds, Hilltopper, Dillenger (комплекти втулок)

Як щодо наборів Switch?

Пошукайте в Інтернеті комплекти для електровелосипедів (або в коментарях та думках власників, розміщених у цій статті після її первинної публікації), і ви побачите, що Swytch часто згадується. Компанія базується у Великобританії, але має склад у США для повернення та дистрибуції, а також річну гарантію на більшість деталей. Компанія пропонує 250-ватний комплект для повного переобладнання на основі передньої втулки для велосипедів з 26-дюймовими колесами та колесами 700c, а також для складних велосипедів Brompton. Вам потрібно зробити попереднє замовлення, і вам доведеться почекати деякий час, оскільки Swytch готує і відправляє комплекти партіями.

Основна фішка Swytch – це унікальний акумулятор і роз’єм, який вставляється і знімається з переднього керма одним натисканням кнопки. Більшість людей мають достатньо місця на своїх велосипедах, а конструкція спрощує виймання акумулятора, коли ви замикаєтесь. Нещодавно Swytch анонсував акумулятор Air розміром зі смартфон для тих, хто цінує ще більшу портативність та меншу вагу, а також більший радіус дії.

Swytch надіслав мені тестовий комплект для мого власного велосипеда – гібридного Norco 2018 року з ремінним приводом і колесами 700c – з батареєю Pro (запас ходу 30 миль), а також датчиком частоти обертання педалей і дросельної заслінки. Після відеодзвінка, щоб ще раз перевірити вимірювання ширини вилки (важлива деталь для будь-якого комплекту для переобладнання), я підключив кабелі та встановив комплект без особливих труднощів.

Мій велосипед і так важкий, і я катаюся на ньому більше для поїздок або відпочинку, ніж для особистих рекордів, тому приблизно 3 фунти різниці, які додає моторизоване переднє колесо Switch, є терпимими. Ви, швидше за все, помітите 4-кілограмовий акумулятор на кермі, але для мене це відчуття незабаром зникло – так само, як і пагорби, і старт під ухил, і відчуття обтяженості вантажем.

Існують кращі електровелосипеди для тих, хто прагне їздити на електриці щоразу, або для тих, хто зацікавлений їздити на довші (або крутіші) відстані з меншою кількістю педалей, але мені сподобалась універсальність комплекту Swytch для поїздок на вихідні та в будні дні. Якщо тягати з собою батарею буде боляче, або поїздка дуже коротка і мої коліна почуваються чудово, я можу її пропустити. Якщо я хочу їхати швидше і плавніше, я можу взяти акумулятор і вирушити в дорогу. Якщо для вас пріоритетом є простір для велосипеда та універсальність, варто звернути увагу на комплект Switch.

Якщо ви не впевнені в будь-якому аспекті свого перетворення, шукайте свою модель велосипеда на форумі Endless Sphere або на subreddit r/ebikes, або просто шукайте в Інтернеті свій велосипед ім’я плюс “ebike.” Власники велосипедів, які непомітно перетворили свої велосипеди на електровелосипеди, люблять розповідати про це людям. Не те, щоб я щось про це знав.

Цю статтю відредагувала Крістін Райан.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top