Цей самокат від Unagi можна налаштувати саме так, як вам подобається. Самокат Unagi e500

Огляд UNAGI Model One E500

Unagi model One. це електросамокат преміум-класу від Unagi, і якщо вірити відгукам в інтернеті, то це найпреміальніший електросамокат серед електросамокатів.

Самокат оснащений найсучаснішими функціями для ваших щоденних безпроблемних поїздок по місту. Він кричить про елегантність з першого погляду, з витонченим дизайном, глянцевою рамою, стильним дисплеєм і увагою до деталей, яку ми не бачили на жодному іншому самокаті на ринку.

Елегантний зовнішній вигляд скутера приніс йому прізвисько “iPhone серед електричних скутерів”, а бренд Apple не потребує представлення.

Model One E500 Короткий огляд.

Unagi зробила собі ім’я з моменту свого входження у світ виробництва електросамокатів як стартап у 2018 році. Ця відома репутація є результатом першокласної технології та постійних зусиль, спрямованих на створення доступних рішень для міської мобільності. Можливо, вам буде цікаво дізнатися, що компанія Unagi вперше зібрала кошти за допомогою краудфандингу на Kickstarter, що дозволило їм розробити та випустити першу преміум-модель Model One.

Модель Unagi зосереджена навколо дизайну, артистизму та інженерії. Як яскраво демонструє лінійка Model One, Unagi пропонує передові функції та стиль. Якісна збірка цього скутера. це все, що йому потрібно, і всі моделі лінійки Model One виготовлені з використанням надміцного алюмінієвого сплаву і того ж японського вуглецевого волокна, що використовується Ілоном Маском на космічних кораблях SpaceX. (Тесла серед електричних скутерів)?) Ці високоякісні матеріали забезпечують міцну раму та загальну легкість, що є критично важливим для портативності.

Лінійка Model One представлена у трьох варіаціях: E250, E450 та E500. У чому ж різниця, запитаєте ви?? Модель E250 оснащена надійним переднім двигуном потужністю 250 Вт і, як правило, призначена для поїздок по рівнинній місцевості з миттєвою максимальною вихідною потужністю 500 Вт. E500. це оновлення двомоторної моделі E450, яка була випущена як трохи потужніший варіант. Його вирізняють два двигуни по 250 Вт, що видають миттєву максимальну потужність 1000 Вт.

Ось більш детальний огляд самоката Unagi Model One E500.

Відеоогляд самоката Unagi Model One E500:

Відео показує огляд Unagi Model One E500 в реальному часі, демонструє елегантний дизайн, характеристики та реальні свідчення про сильні та слабкі сторони електросамоката.

Модель One E500 Плюси

Міцна та довговічна рама

Відмінна портативність, з міцним механізмом складання

Інтелектуальна система управління акумулятором

Витончений та футуристичний дизайн

Швидкий час заряджання

Водонепроникність за стандартом IP54

Неперевершене обслуговування та підтримка клієнтів

Model One E500 мінуси

Не має круїз-контролю

Трохи дорогий для свого діапазону специфікацій

Відсутність підвіски означає, що він не ідеальний для нерівних доріг

Діапазон 15.5 миль. це замало для реальних поїздок на роботу

самокат, unagi, можна, налаштувати

самокат, unagi, можна, налаштувати

самокат, unagi, можна, налаштувати

самокат, unagi, можна, налаштувати

самокат, unagi, можна, налаштувати

самокат, unagi, можна, налаштувати

самокат, unagi, можна, налаштувати

Короткий огляд Model One E500

Unagi може похвалитися суворим виробничим процесом, який забезпечує постачання якісної продукції, орієнтованої на безпеку, стильної, довговічної, надійної та високопродуктивної. Кожна деталь Model One спроектована з точністю, що гарантує структурну цілісність скутера. Unagi Model One E500 в даний час є найбільш елегантним на вигляд самокатом на ринку, і ми кидаємо вам виклик, щоб ви показали нам кращий на вигляд електросамокат. E500 доступний в 4 елегантних кольорах: матовий чорний, червоний вогненний, білий з морською сіллю та космічний синій.

У Model One E500 використовуються високоякісні матеріали, щоб зберегти компактність і зменшити потреби в обслуговуванні. Дизайн електросамоката відрізняється продуманим зовнішнім виглядом без надмірно відкритих проводів і централізованим дисплеєм управління в кабіні. Unagi обрали магнієвий сплав для виготовлення стильного керма. Вони стверджують, що для досягнення того рівня досконалості, який зараз представлений на цьому скутері світового класу, знадобилося більше тридцяти прототипів керма.

Каркас виготовлений з алюмінію. І алюміній, і магній мають невелику вагу, що є важливим аспектом портативності самокату. Винос Unagi виготовлений з вуглецевого волокна TORAY для створення балансу між міцністю та легкістю. Він також має кнопку, яка дозволяє легко скласти його. Пристрій важить 26.5 фунтів (12 кг), що підкреслює портативність самоката.

Самокат розвиває максимальну швидкість 20 миль/год (приховане налаштування виробника, яке потрібно розблокувати), і хоча це не робить його найшвидшим самокатом, він є пристойним, особливо в міській місцевості. Скутер працює на подвійних двигунах задньої та передньої втулок потужністю 250. Сумарної потужності достатньо, щоб витримати максимальну вагу велосипедиста 275 фунтів (125 кг). Модель One оснащена одним 33.6V, 9.0Ah літієву батарею, якої вистачає на 15 вражаючих пробігів.Запас ходу 5 миль (25 км). Акумулятор повністю заряджається за 4-5 годин. Для гальм Unagi використовує електронну систему рекуперативного гальмування та гальмо заднього крила.

Модель One має літієву батарею ємністю 7.5-дюймові суцільнолиті гумові шини. Суцільнолиті шини зазвичай не забезпечують такого ж комфорту, як пневматичні, і саме тому гумові шини на цьому скутері мають отвори, вирізані в них, щоб забезпечити певну амортизацію на нерівній місцевості. Це важливо, враховуючи, що скутер не має підвіски. Крім того, він оснащений просторою декою з силіконовим покриттям, що ще більше підвищує комфорт під час їзди.

Тонка приладова панель оснащена світлодіодними фарами, гальмами, дроселем і клаксоном. Звуковий сигнал на цьому скутері досить гучний, щоб попередити інших учасників дорожнього руху про вашу присутність. Передня фара на 47 люменів невелика, але ефективна. Загалом, Model One. це фантастичний самокат з безліччю пропозицій для міських пасажирів, які хочуть поєднати стиль, портативність та продуктивність.

Огляд продуктивності:

Unagi Model One E500 чудово справляється з усуненням затримок при прискоренні. Тести продуктивності на скутері показують, що він займає 4.4 секунди, щоб розігнатися з 0 до 14.9 миль на годину. Це значно швидше, ніж більшість 12-кілограмових самокатів на ринку в даний час. Модель One E500 має електронне обмеження максимальної швидкості приблизно 17 миль/год. Скутер має три режими потужності для початківців, середнього та професійного користувачів.

Unagi. справжній звір, коли справа доходить до підйому на пагорби завдяки подвійним двигунам, які забезпечують достатній крутний момент (32 Нм).м крутного моменту) для подолання нахилу до 15 градусів. Самокат може підніматися на пагорби зі швидкістю 10.9 миль на годину або за 12.5 секунд, що швидше, ніж у багатьох самокатів у своєму діапазоні.

Виробник стверджує, що на сухій дорозі самокат має гальмівний шлях 13 футів (396 см). Однак реальні тести показують, що подвійні електронні гальма мають гальмівний шлях 800 см. цілком придатний для електронних гальм. Крім того, у поєднанні з заднім ножним гальмом гальмівний шлях скорочується до 510 см.

Unagi Model One E500 заявляє про запас ходу близько 16 миль в ідеальних умовах, коли мова йде про запас ходу. Однак тести в реалістичних міських умовах, включаючи пагорби і зупинки, показують, що запас ходу становить лише близько 8.5 миль, якщо постійно їхати з максимальною швидкістю 16 миль/год.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Прискорення до максимальної швидкості

Model One E500 розвиває максимальну швидкість 17 миль/год, що трохи мало для скутера в його ціновому діапазоні. Unagi, однак, має налаштування для зміни максимальної швидкості, що розблоковує ще вищу максимальну швидкість 20 миль/год (32 км/год) в режимі. Скутер також має три режими їзди з різною максимальною швидкістю та прискоренням. Режим Eco коливається в межах 9-11 миль / год (14.5-17.7 км/год), стандартна 11-13 миль/год (17.7-20.9 км / год), тоді як професійний режим коливається в межах 15-17 миль / год ( 24.1-27.4 км / год.)

Самокат плавно розганяється, розвиваючи 14.9 миль на годину за 4.4 секунди. це вражає.

Підйом на пагорб

Model One E500 обладнаний для підйому на пагорби, і пагорби середнього рівня не повинні становити жодних проблем. Здвоєні двигуни створюють високий крутний момент 32 Н.м з миттєвою максимальною потужністю до 1000 Вт. Величезний крутний момент штовхає самокат через пагорби з максимальним нахилом 15 градусів.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Діапазон часу автономної роботи

Як і багато інших деталей цього самоката, літій-іонний акумулятор Unagi Model One виготовлений компанією Sony, що забезпечує високу щільність енергії та малий час заряджання. Акумулятор. це високоякісна батарея 33.6 V, 9.Літій-іонний акумулятор ємністю 0 Ач, що забезпечує запас ходу 15.5 миль (25 км) на одному заряді.

Літій-іонні акумулятори надійні та мають більшу кількість циклів заряду, ніж інші типи акумуляторів. Model One має інноваційну інтелектуальну систему управління акумулятором, яка забезпечує захист акумулятора від потенційних ризиків під час заряджання та використання. Батарея повністю заряджається за 4-5 годин, що є досить стандартним показником для багатьох самокатів сьогодні. Невеликий світлодіодний індикатор на зарядному блоці змінює колір з червоного на зелений, що означає повну зарядку самоката.

Конфігурація двигуна

Unagi Model One приводиться в рух здвоєним 250-ватним двигуном на задній і передній втулках, з кожухом втулки для захисту двигунів від таких елементів, як пил і вода.

За допомогою методу керування двигуном, відомого як синусоїдальна широтно-імпульсна модуляція (SPWM). Двигуни видають миттєву максимальну потужність 1000 Вт і максимальний крутний момент 32 Н.m.

Якість будівництва Якість збірки

Unagi Model One E500 має чистий і футуристичний дизайн. Він чудово побудований з передових матеріалів із застосуванням найсучасніших технологій та надійної інженерії. Скутер виготовлено з використанням алюмінію та вуглецевого волокна, які є надміцними та легкими. Труба вилки виготовлена з використанням вуглецевого волокна TORAY, того ж матеріалу, що використовується Ілоном Маском в його ракетах Space-X. Самокат має тонке кермо, виготовлене з магнієвого сплаву, який на 33% легший за алюміній. Це частково сприяє тому, що самокат є найбільш портативним на ринку в даний час. Покрите кремнієм кермо має футуристичний вбудований командний центр з дроселем, гальмом, клаксоном, світлодіодними фарами та відсутністю видимих проводів.

Самокат має п’ятидюймову деку, виготовлену з алюмінію, а зверху покриту кремнієм, щоб забезпечити краще зчеплення з поверхнею для ніг водія. Дека, хоч і не простора, але зроблена блискуче, без видимих стиків, швів, стібків, громіздкості, ручок для наждачного паперу та неякісної обробки, характерної для стандартних самокатів. Батарея розміщена під декою, але ледь помітна, без жодного виступу. Крім того, чотири лакофарбові покриття надають скутеру розкішного вигляду, а ламінат і стійка до стирання фарба захищають його від зносу і, тим більше, від іржі.

Колеса самоката виготовлені з цільної гуми, з повітрям, розподіленим по всьому периметру колеса. Підніжка на цьому самокаті майже непомітна, оскільки вона інтегрована з декою. Виготовлена з алюмінію, щоб гармоніювати з рештою самоката. Цей пристрій також має як задні, так і передні крила, щоб захистити самокат і водія від бруду.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Дека

Unagi Model One має 5-дюймову розширювану деку. Це забезпечує достатньо місця для більшості райдерів, в тому числі з великими ногами. Але обмежений простір деки не заважає винахідливості та інженерним рішенням, використаним у створенні та якості.

Дека виготовлена з одного добре вирізаного алюмінієвого шматка та інкрустована кремнієм. Силікон забезпечує ногам достатнє зчеплення для безпечної їзди. В цілому дека забезпечує жорсткість та комфорт для райдера.

Шини

Модель One E500 має 7.5-дюймові колеса з цільної гуми, що робить їх стійкими до проколів. Колеса мають пневматичні амортизатори по всьому периметру, які виконують роль передньої та задньої підвіски.

За задумом виробника, така конструкція забезпечує поглинання ударів навіть на нерівній дорозі, але з цим завданням краще впораються пневматичні шини.

Підвіска

Модель E500 не оснащена підвіскою, натомість має гумові шини з пневматичними амортизаторами, які поглинають удари та поштовхи, з якими зазвичай стикаються пасажири під час щоденних поїздок на роботу.

Гальмування

Unagi Model One має одне з найефективніших електронних гальм з неймовірно високою гальмівною силою та високо оціненою функцією рекуперації. Подвійні електронні гальма розташовані ззаду та спереду, а також доповнені ножним гальмом на задньому крилі для оптимізації гальмівної сили скутера.

Електронні гальма не потребують обслуговування, але для їхньої роботи потрібне живлення. Ножне гальмо на задньому крилі. це продуманий захід безпеки на випадок, якщо скутер вимкнеться і гонщику знадобиться ручне управління, щоб повністю зупинитися. Гальма працюють добре, навіть на максимальних швидкостях.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Якість їзди

Дека зручна, завдяки силіконовій накладці для додаткового зчеплення під час їзди. Самокат також має силіконові ручки для зручного зчеплення навіть на вибоїстій місцевості. Винос напрочуд стійкий як для складного самоката і не хитається.

Для їзди в умовах недостатньої освітленості в цьому самокаті передбачено передню світлодіодну фару, яка яскраво освітлює шлях, червоний світлодіодний задній ліхтар для руху позаду, бічні світловідбивачі та гучний цифровий клаксон.

The 7.5” суцільнолиті шини з повітрям виконують функцію поглинання ударів за відсутності спеціальної системи підвіски. Крім того, він має електронні гальма та ножне гальмо на задньому крилі з силіконовим покриттям (для додаткового зчеплення), чия точна сила зупинки дозволяє їздити на найвищих швидкостях, не турбуючись про компромісні зупинки.

Щоденні поїздки на роботу оцінюють цей електросамокат дуже високо з точки зору його комфорту та стабільності

Вогні

Model One E500 має два спрямовані вперед світлодіоди потужністю 47 люмен, які забезпечують яскраве світло, що горить з яскравістю 1.8 Вт, а задній миготливий світлодіод забезпечує достатньо світла для руху позаду. Скутер також має кілька світловідбивачів з боків, тому водії можуть бути впевнені, що їх помітять інші учасники дорожнього руху та пасажири.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Дисплей елементів керування

Самокат Unagi E500 має унікальний та футуристичний дисплей, а вишукане кермо завершує стильний вигляд. Кермо виготовлено з магнієвого сплаву, а інтуїтивно зрозумілий командний центр розташований посередині керма. Інтегрований командний центр має важливе значення, оскільки він передає таку важливу інформацію, як швидкість, стан двох або одного двигуна, стан акумулятора та пробіг. Дисплей має чудову якість і легко читається навіть на яскравому сонці. Кнопка живлення розташована під командним центром.

Кермо має прогумовану кнопку перемикача для вибору різних режимів їзди над правим кермом. Дросель розміщений на правому кермі, а електричне гальмо. на лівому кермі. Кнопка клаксона знаходиться на лівому кермі над гальмом.

Портативність

Unagi Model One є одним з найлегших електросамокатів для дорослих. 26 фунтів (12 кг) завдяки вуглецевому волокну, алюмінієвій рамі та магнієвому керму, які допомагають зменшити його вагу без шкоди для якості збірки.

Легка вага цього самоката дозволяє без зусиль заносити його по сходах, в будинок, офіс, автобус або поїзд. Unagi Model One E500 має кнопку та запатентовану систему шарнірів з нержавіючої сталі, яка складається та блокується одним клацанням. Механізм обмежений серією Model One.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Водонепроникність

Електросамокат Unagi Model One E500 має водонепроникність IP54, і завдяки цьому він може витримувати бризки води з будь-якого напрямку, а також не страждати від несправностей, пов’язаних з потраплянням пилу.

Це фантастична особливість, особливо для тих, хто живе і працює в містах, де регулярно йдуть дощі. E500 може пережити пару бризок і їзду під невеликим дощем, але він не витримає проливного дощу або занурення у воду.

Надійність, гарантійна підтримка клієнтів

Unagi чудово побудований з використанням високоякісних матеріалів для довговічності, портативності та надійності. Два двигуни потужністю 250 Вт можуть рухати самокат по будь-якій місцевості. хоча перевага надається міській місцевості. Індивідуальна літієва батарея Sony надійна та ефективна, має довший час автономної роботи та пристойний пробіг на одному заряді.

Електрична гальмівна система, підкріплена ножним гальмом на задньому крилі, гарантує миттєву зупинку самоката, навіть на найвищій швидкості. Надзвичайно яскраві світлодіодні фари, задні ліхтарі та світловідбивачі дають можливість подорожувати зі стилем як вдень, так і вночі. Unagi Model One. це візуально привабливий самокат з інноваційними функціями.

Unagi пропонує одні з найкращих сервісів обслуговування та підтримки у світі, а E500 зазвичай постачається з річною гарантією в більшості країн, що гарантує вам ремонт на розсуд виробника. Якщо поломка сталася протягом перших трьох місяців, Unagi надсилає вам новий самокат на заміну. Гарантія, як і у більшості компаній, що виробляють самокати, поширюється лише на першого власника. Гарантія не поширюється на знос, пошкодження від неправильного використання (використання на бездоріжжі та пошкодження від води).

Підтримка клієнтів доступна через платний номер та контактну форму на їхньому веб-сайті. Їхній швидкий час реагування отримав багато похвал від клієнтів.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Технічне обслуговування

E500 в основному не потребує технічного обслуговування, але рекомендується регулярно перевіряти наявність ослаблених болтів, фітингів або кріплень. Акумулятор слід заряджати відповідно до рекомендацій виробника, а також рекомендується ознайомитися з інструкцією, в якій висвітлено питання, на яких слід зосередити увагу при самостійному обслуговуванні електросамокатів.

Як завжди після катання, слід подбати про те, щоб протерти електросамокат вологою ганчіркою, а потім ретельно витерти насухо.

Відомі проблеми

Користувачі повідомляють, що скутер не зміг досягти заявленого виробником діапазону в 15.5 миль, але загалом, здається, це той випадок, коли ви весь час насолоджуєтесь їздою на повному газу.

Також. і в дуже рідкісних випадках. райдери повідомляють, що самокат просто втрачає потужність під час їзди. Компанія Unagi добре подбала про це питання, навіть покриваючи повну вартість доставки відремонтованого електросамоката назад до власника.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Чи відповідає цей електросамокат своїм характеристикам і чи варто його купувати?

Безумовно! Model One E500. це стильний, потужний та надійний транспортний засіб для щоденних поїздок. Якщо ви цінуєте естетику, цей самокат точно приверне до вас увагу.

Випущена як альтернатива E450, ця модель забезпечує цінність кожного витраченого вами цента. Він оснащений такими важливими функціями, як надійний акумулятор, шини, що не потребують обслуговування, ефективні гальма з чудовою гальмівною силою та яскраве освітлення для оптимізації ваших поїздок на роботу та з роботи.

Хоча ціна може бути трохи завищеною для деяких, цей електросамокат має все, що ви можете шукати. Ви розриваєтеся між одно- та двомоторною версією? Ми скажемо вам, що додаткові гроші, які ви витратите на придбання E500 у порівнянні з E250, цілком варті додаткових витрат.

Цей самокат від Unagi можна налаштувати саме так, як вам подобається

Як і кросівки Nike, ви можете зробити кермо і деку Unagi Model One E500 будь-якого кольору.

Коли Джозеф не жонглює подвійними вимогами батьківства та гри в баскетбол, він все життя живе на Манхеттені, де тестує новітні технології в лабораторіях CNET Labs та розробляє нові бенчмарки та методології тестування.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Мікромобільність.- Для нас з тобою це скутер.- продовжує залишатися в тренді на CES 2020. Unagi представляє двомоторний скутер Model One E500 Dual Motor Scooter. E500. це крок вперед у порівнянні з торішнім E450. При тій же ціні 990, E500 має два 5-дюймових 250-ватних двигуни, укладених у 7-дюймовий корпус.5-дюймові стійкі до проколів суцільнолиті гумові шини. Розвиває максимальну швидкість 19 миль/год.

На додаток до вищої максимальної швидкості, він також має кращу продуктивність акумулятора. Це стало можливим завдяки трохи більшому акумулятору, але ціною цього стало те, що він на 2 фунти важчий за попередню модель E450. Він розрахований на 15.5 миль пробігу, але це залежить від зросту водія, рельєфу місцевості та режиму їзди. Самокат має три режими: Початковий, який розвиває швидкість від 9 до 11 миль на годину; Просунутий, зі швидкістю від 13 до 15 миль на годину; і Професійний, зі швидкістю від 15 до 19 миль на годину.

CNET Зараз

Всі останні технічні новини на вашу поштову скриньку. Це БЕЗКОШТОВНО!

E450 був одним з найкращих універсальних скутерів, які ми розглядали у 2019 році. важить всього 24 фунти і оснащений 200-ватним переднім і 250-ватним заднім двигуном, який розвиває максимальну швидкість 16 миль/год.

Чудовий скутер Unagi зберіг свій дизайн, додавши колірну кастомізацію

E500 дає вам можливість налаштувати колірну схему самоката, що нагадало мені інструмент налаштування кросівок NikeID. Це не просто наклейка або обклеювання, барвник фактично просочується в раму з вуглецевого волокна. Налаштування. це додаткові 300. Ви також можете отримати унікальний самокат без необхідності налаштовувати його самостійно, вибравши з десятка зразків персоналізації.

E500 побудований з цільної алюмінієвої деки з рамою з вуглецевого волокна та кермом з магнієвого сплаву. Він оснащений електронним гальмом, а також заднім спойлерним гальмом.

Для кращої видимості вночі встановлена світлодіодна фара потужністю 47 люменів, а також миготливий червоний світлодіод в задній частині. А в погані погодні дні не варто хвилюватися: E500 має клас захисту IP54, що означає, що на ньому можна їздити навіть під дощем.

Протестувавши чимало скутерів, я вважаю, що Unagi має всі необхідні елементи для ультрапреміального скутера. Додавання персоналізації до цієї суміші лише збільшує розрив між Unagi та іншими брендами. Скутер буде доступний для тестування на виставці CES, і ми сподіваємося поглянути на нього.

Огляд електросамоката Unagi: Чи дивно, що я вважаю цей самокат таким сексуальним?

Це правда, що існує купа електричних самокатів. І здається, що кожного тижня з’являється щось нове. Отже, що може виділити електричний скутер в наші дні? Для Unagi Model One E500 відповідь проста: Звернення до преміум-споживачів.

Цей скутер просто прекрасний і має високу якість виготовлення.

Я робив огляд першого електроскутера Unagi в день його випуску майже півтора роки тому.

Я був вражений тоді, а зараз я люблю оновлений E500 ще більше. Він не позбавлений недоліків, як і кожен електросамокат, але він, безумовно, має багато переваг.

Я отримав можливість проїхати кілька миль на оновленому двомоторному скутері і можу сказати, що він працює краще, ніж будь-коли. І він все ще виглядає так само добре, як і в молодості!

Відеоогляд електроскутера Unagi Model One E500

Подивіться мій відеоогляд електричного скутера Unagi Model One E500 нижче, а потім читайте далі, щоб побачити мій повний огляд цього унікального і привабливого електричного скутера.

Технічні характеристики Unagi Model One E500

самокат, unagi, можна, налаштувати

Рухомий витвір мистецтва

Unagi Model One E500. це просто гарний самокат.

У той час як інші самокати мають прості трубчасті вилки, Unagi використовує широку вилку, виготовлену з японського вуглецевого волокна. Це дуже елегантно.

У той час як інші скутери мають дешеві корпуси для своїх дисплеїв, Unagi використовує оброблений магній, і це виглядає так, ніби в ньому знаходиться скляний дисплей від розкішного автомобіля.

У той час як інші самокати мають дешеві гумові ручки та поверхню деки, Unagi використовує вбудований силікон.

Все це виглядає і відчувається на крок вище за все, що є на ринку. Я знаю, що це найгірше кліше, яке я міг би використати, але я все одно це скажу: Якби Apple створила скутер, це був би саме він.

самокат, unagi, можна, налаштувати
самокат, unagi, можна, налаштувати
самокат, unagi, можна, налаштувати
самокат, unagi, можна, налаштувати
самокат, unagi, можна, налаштувати
самокат, unagi, можна, налаштувати
самокат, unagi, можна, налаштувати

Гаразд, добре, але наскільки добре це працює?

Гаразд, давайте забудемо про зовнішній вигляд. Так, він чудовий. Але наскільки добре він їздить?

Простіше кажучи: він їде до біса добре, хоча і не ідеально.

Подвійні двигуни досить потужні і дають вам багато веселого прискорення. Рекуперативних гальм також більш ніж достатньо для швидкої зупинки, навіть без ручного гальма (хоча у вас також є ножне гальмо для екстрених випадків).

Але головне, що я б відзначив у Unagi E500. це підвіска. Підвіска відсутня, а шини не надто вибачливі. Порожнисті порожнечі трохи допоможуть, деформуючись під дією нерівностей дороги, але вони можуть зробити лише це. Ви будете відчувати тріщини на тротуарі, цегляні доріжки та інші нерівності більше, ніж на самокаті з підвіскою. Якщо ви їдете на роботу досить рівною велодоріжкою або стежкою, ви, швидше за все, не помітите відсутності підвіски. Але якщо ваші вулиці схожі на поверхню Місяця, то вам доведеться несолодко.

Якщо бути чесним, це єдине, до чого я можу причепитися до Unagi. В іншому, це гарно спроектована машина, яка чудово працює.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Візьмемо, наприклад, механізм складання. Я ніколи не бачив простішого та ефективнішого механізму складання самоката. Як інженер-механік, я вражений. І як скутерист, я в нього закоханий.

Більшість самокатів вимагають, щоб ви боролися з ними, щоб змусити їх скластися. Навіть хороші самокати важко скласти добре багаторазово без великої практики. Але Unagi може скласти навіть малюк. Ви просто натискаєте на кнопку на механізмі складання. Це все. Серйозно. Одне натискання одним пальцем зробить це.

При натисканні на кнопку винос складається, а потім фіксується в нижньому положенні. І лише 26 фунтів (12.При малій вазі (5 кг), самокат досить легкий, щоб його можна було легко переносити в складеному положенні.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Швидкість і потужність не будуть турбувати виробників Dualtron або інших потужних двомоторних скутерів, але Unagi відчуває себе досить сильним для щоденних поїздок на роботу. Максимальна швидкість 17 миль/год (27 км/год). це приблизно стільки, скільки я хочу їхати на самокаті без підвіски в будь-якому випадку. Я живу в рівнинному місті, тому мені не доводилося багато підніматися на пагорби, окрім невеликих пагорбів. Невеликі пагорби викликали невелике падіння швидкості, але подвійні двигуни відчували, що вони справляються з цим досить добре. З піковою потужністю 500 Вт на кожному двигуні, Unagi повинен добре долати більшість малих і середніх пагорбів. Великі пагорби, швидше за все, все ще будуть важкими для нього, але це стосується майже всіх електросамокатів, окрім монстрів, які коштують вдвічі дорожче.

Говорячи про ціну, Unagi E500 обійдеться вам в 990 доларів, що, безумовно, викликає подив у порівнянні з бюджетними скутерами, які коштують в чверть цієї ціни. Але ви повинні пам’ятати, що Unagi. це електричний скутер преміум-класу. Це в основному розкішний електричний скутер. Існує ринок ультрабюджетних скутерів, але я думаю, що він не дуже перетинається з ринком Unagi. Це просто скутер іншого рівня, створений для тих, хто цінує естетику та якість збірки, а не низьку ціну.

Додайте до цього 30-денну політику повернення без ризиків та запитань, а також репутацію компанії Unagi з відмінною підтримкою клієнтів, і ви отримаєте всі переваги цього преміум-скутера за преміальну ціну.

самокат, unagi, можна, налаштувати

Якби я міг зробити ще одну зміну на скутері, я б спробував втиснути в нього більшу батарею. Батарея на 260 Вт-год не маленька, але й не велика. Він приблизно такого ж розміру, як і акумулятори в бюджетних скутерах, а це означає, що ви отримуєте лише заявлені 15 миль запасу ходу на рівні потужності 1, що обмежує вашу швидкість. На рівні потужності 3 розраховуйте на 10-12 миль запасу ходу в розумних реальних умовах. Цього все ще достатньо для більшості людей для міжміських поїздок, але це може бути проблемою, якщо у вас дуже довга поїздка на роботу або ви не можете зарядитися на роботі.

Але з огляду на те, що на ринку є лише один скутер, подібний до Unagi, якщо ви хочете розкішний скутер, то Unagi. це, мабуть, ваш найкращий вибір.

Що ви думаєте про електричний скутер Unagi Model One E500? Дайте нам знати в коментарях і думках власників нижче!

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

Огляд електричного самоката Unagi Model One E500

Проїхавши більше 150 миль на Unagi Model One E500, прийшов час дати мій ексклюзивний огляд цього електроскутера, який привертає увагу.

Вступ

Це Unagi Model One. Протягом декількох місяців я провів десятки годин на цьому електроскутері, проїхавши понад 150 миль. Я порівняв його продуктивність, протестував його можливості та виявив його недоліки. У цьому огляді я поділюся з вами всіма своїми ексклюзивними висновками, такими як реальний запас ходу, швидкість і прискорення.

Давайте почнемо з короткого огляду того, що пропонує Unagi Model One. Модель One доступна у двох версіях: E250 та E500. E500 працює з двома двигунами, тоді як E250. це одномоторна версія. У мене є версія E500, і саме на ній базуються тести в цьому відео, але я зроблю кілька порівнянь з продуктивністю E250, оскільки E500 також може працювати в одномоторному режимі. Обидві версії мають визначену максимальну швидкість 17 миль/год (27 км/год).4 KMH) і запас ходу до 15 км.5 миль (25 км) на одному заряді. Він має 7 передач.5-дюймові гумові шини, що не потребують обслуговування, ергономічний газ великим пальцем та електронне гальмо.

На перший погляд, Model One пишається своїм заворожуюче витонченим зовнішнім виглядом, але чи це лише зовнішній вигляд, чи продуктивність під поверхнею виправдовує ціну?? Давайте з’ясуємо.

Unagi Model One поставляється у двох версіях, які в основному відрізняються налаштуванням двигуна. E250 має один двигун потужністю 250 Вт, тоді як версія E500 має два двигуни загальною потужністю 500 Вт. Незважаючи на збільшену потужність двигуна, обидві моделі мають заявлену максимальну швидкість 17 миль/год (27 км/год).4 KMH).

Тести на максимальну швидкість

Працюючи в двомоторному режимі як гонщик вагою 170 фунтів (77 кг), я досягнув швидкості 17.07 MPH (27.47 KMH) на плоскій і рівній поверхні. Тепер, я натрапив на “секретне” налаштування в Інтернеті, яке розкриває повний швидкісний потенціал пристрою. Після того, як я розблокував секретний режим, я зміг досягти максимальної швидкості 19.57 МИЛЬ НА ГОДИНУ (31.49 KMH), так що Model One E500, безумовно, здатний на більше, ніж заявлено на сайті. Це приємна несподіванка на ринку, де перебільшення характеристик для збереження конкурентоспроможності стало нормою.

Як розблокувати (і заблокувати) секретний режим швидкості

  • Увімкніть скутер.
  • Одночасно утримуйте газ і гальмо.
  • Утримуючи газ і гальмо, натисніть кнопку живлення десять разів у швидкій послідовності.
  • Якщо ви почуєте підтверджуючий звуковий сигнал, самокат повністю розблоковано.
  • Повторіть кроки 2-4, щоб зафіксувати самокат у звичайному стані.

Порівнюючи максимальну швидкість з іншими моделями у цій ваговій категорії, Model One виявляється однією з найкращих. перевершують лише деякі моделі E-TWOW. Однак я б стверджував, що особисто я не хотів би їхати швидше, ніж Model One на самокаті з таким малим форм-фактором. За швидкістю він безумовно перевершує аналогічні моделі Segway та Xiaomi.

Перевірене збереження продуктивності

Збереження продуктивності. це одна з областей, в якій я був надзвичайно вражений Unagi Model One. Коли рівень заряду акумулятора падає, у всіх самокатів спостерігається певне падіння продуктивності, що зазвичай впливає на максимальну швидкість і прискорення. На сьогоднішній день, я думаю, що Unagi. це скутер, який я тестував з найменшим падінням продуктивності. Максимальна швидкість в звичайному режимі залишалася практично незмінною, поки я не розрядився приблизно до 20% заряду батареї. Ми дякуємо за це високоякісному літій-іонному акумулятору LG.

Тести на прискорення

Ви можете подумати, якщо максимальна швидкість однакова на обох моделях, чому я хочу вибрати двомоторну версію, яка дає вам додаткові 150? Все зводиться до прискорення та здатності підніматися на пагорб, і різниця між ними. як між днем і ніччю. З двомоторною установкою ви отримуєте вдвічі більший крутний момент, і це дійсно втричі веселіше.

Швидкісний режимСередній часНайкращий час
Подвійний двигун 5.04 s 4.78 s
Два двигуни (розблоковано) 4.34 s 4.29 s
З одним двигуном 7.75 s 7.44 s

Прискорення з 0-15 миль/год (24 км/год) тест-драйвером вагою 170 фунтів (77 кг)

У режимі з двома двигунами я зміг розігнатися з 0-15 миль/год за 5.04 секунди. З розблокованим прискореним режимом я скоротив цей показник до 4.34 секунди, що є найкращим результатом, який я тестував у цій ваговій категорії. При їзді в одномоторному режимі (це також продуктивність, яку, ймовірно, можна очікувати від моделі E250), мені знадобилося 7.75 секунд, щоб досягти тієї ж швидкості. E500. це середня машина з великою потужністю при дійсно компактних розмірах.

Здатність підніматися на пагорби

Набагато краще прискорення з двома двигунами чітко проявляється і на схилах. Я тестував скутер на одному з найкрутіших пагорбів у моїй місцевості з ухилом 18.2%. Під час їзди на двомоторному самокаті він вражаюче піднімався на схил із середньою швидкістю близько 10 миль на годину. У режимі з одним двигуном скутеру не вистачило потужності, щоб подолати його.

Підсумовуючи характеристики двигуна

Чесно кажучи, я не очікував багато чого з точки зору продуктивності двигуна. Але після проведення всіх цих тестів, я можу сказати, що я дуже здивований. особливо прискоренням, яке перевершило більші скутери, такі як Zero 10, і працює на рівні з Evolv Tour XL-R.

Більшість покупців Unagi обирають E500, а не E250, і мені зрозуміло, чому. Кількість додаткової продуктивності, яку ви отримуєте ще за 150, робить це, на мою думку, безглуздим. Їзда в одномоторному режимі дає недостатнє прискорення, а здатність підніматися на пагорб значно страждає, тому якщо ви живете в місцевості, де є хоча б один пагорб, це буде гарним приводом придбати двомоторну версію. Слід також сказати, що ці двигуни практично безшумні в порівнянні з більшістю інших двигунів 250W-500W, які я пробував.

Продуктивність акумулятора в діапазоні

Оскільки Unagi Model One призначений для міських поїздок, запас ходу є одним з найважливіших аспектів скутера. Батареї важкі, тому якщо ви хочете ультрапортативний самокат, це, швидше за все, відбудеться за рахунок ємності батареї.

Незважаючи на компактний дизайн, Unagi Model One оснащений літій-іонним акумулятором LG ємністю 9 Ач з ефективною ємністю 281 Вт-год.

Ємність акумулятора. це одне, але його продуктивність не менш важлива. На папері, Model One має запас ходу до 15.5 миль (25 км), але як це працює в реальному світі для велосипедиста вагою 170 фунтів (77 кг)?

Я тричі пробіг розряджений акумулятор від повного заряду з різною середньою швидкістю.

Портативність. це, мабуть, та область, в якій Model One перевершує найбільше. Тут також стає очевидною увага до деталей і розумний вибір дизайну. З E250 і E500 вагою 23 і 26.5 фунтів (10.4 і 12 кг) відповідно, цей самокат належить до категорії ультрапортативних.

Крім того, запатентований механізм складання в один клік робить цей самокат максимально зручним для зайнятого пасажира. Я думаю, що це буквально перший раз, коли я зміг скласти і розкласти самокат однією рукою за лічені секунди. У той час як на більшості інших самокатів шток потрібно зафіксувати на задньому крилі, шток Model One фіксується в плаваючому положенні. Він ефективно досягає того ж самого за меншу кількість кроків.

Оскільки батарея розташована в деці, а не на штоку, розподіл ваги рівномірний, а центр ваги дуже зручний, що робить його легким в управлінні, незалежно від того, штовхаєте ви його чи несете.

Підвіска для якісної їзди

З такою надлегкою та зручною конструкцією не обійтися без компромісів, і частково це позначається на якості їзди.

Повітряно-суцільнолиті гумові шини

Unagi Model One має 7.5-дюймові шини (19 см), які обидві виготовлені з суцільної гуми. Цілісні шини практично не потребують обслуговування, тому вам не доведеться турбуватися про спущені колеса. Проте шини, наповнені повітрям, допомагають поглинати удари, забезпечуючи більш плавну їзду.

Оскільки суцільні гумові шини самі по собі не забезпечують ніякого демпфування, Unagi розробили комплект шин для пом’якшення дорожніх вібрацій. Вони додали повітря по всьому периметру суцільної гуми, щоб допомогти поглинати удари. Це майже той самий принцип, що й у стільникових шинах, які широко використовуються на військових транспортних засобах.

Отже, чи працюють вони на практиці? Так, гадаю, це трохи допомагає. Чи робить це самокат здатним впоратися з будь-якою місцевістю, яку ви на нього кинете? Однозначно ні. Він перевершує суцільні шини без повітря, але не працює як пневматичний. Однак я б сказав, що це класна середина між цими двома варіантами.

Без пружинної підвіски

Окрім мінімальної амортизації, яку забезпечують шини, немає ніякої системи підвіски. Хоча їзда на рівній дорозі відчувається чудово, вона швидко стає вибоїстою, коли дорожні умови погіршуються. На вибоїстих дорогах вібрації дороги, безумовно, передаються через скутер до ваших рук.

Я вважаю, що такий скутер значно виграє, якщо матиме пружинну підвіску спереду. Не зрозумійте мене неправильно, поки дорожнє покриття рівне, їздити на ньому. одне задоволення, але якщо ви потрапите на нерівну дорогу, якість їзди однозначно погіршиться.

Гальмування з кабіни

У кокпіті ви маєте ручку газу великим пальцем. Прискорення напрочуд плавне, і завжди приємно бачити ручку газу великим пальцем, оскільки багато людей вважають, що вона зменшує навантаження на руки в довгостроковій перспективі. Над дросельною заслінкою знаходиться маленька кнопка, яка дозволяє перемикатися між трьома різними швидкісними режимами.

Кнопка живлення посередині дозволяє вмикати та вимикати самокат, утримуючи її натиснутою. Одне натискання вмикає/вимикає фари, а два натискання поспіль вмикають/вимикають режим роботи з двома двигунами.

На дисплеї зверху відображається важлива інформація, включаючи швидкість, пробіг, загальний пробіг, рівень заряду акумулятора, режим роботи двигуна, режим швидкості та багато іншого. Весь кокпіт гладкий та інтуїтивно зрозумілий, він надає всю найважливішу інформацію, не перевантажуючи при цьому.

Самокат має гальмо E-ABS, яке можна активувати за допомогою великого пальця лівої руки. Це, мабуть, найплавніше електронне гальмування, яке я коли-небудь пробував на електричному самокаті, і оскільки воно не покладається на механічні деталі, такі як дискові або барабанні гальма, воно насправді не потребує технічного обслуговування. Це мрія для зайнятого пасажира, який не хоче вникати в дрібниці з неспіввісними супортами, скрипучими зламами та погнутими роторами.

Ви можете гальмувати досить швидко або використовувати її для точного зниження швидкості при спуску з пагорба. Зазвичай мені подобається мати принаймні одну механічну форму гальмування на моєму самокаті, якщо електроніка вийде з ладу, але, будучи надзвичайно зручною машиною, яка не потребує технічного обслуговування, цілком логічно, що Unagi не додали її в Model One.

Він має ручне гальмо заднього колеса, як ми бачимо на звичайних самокатах, але на нього не варто покладатися, і він зношує задню шину швидше, ніж використання електронного гальма, якщо ви вирішите його використовувати.

Підсумовуючи якість їзди, можна сказати, що це надійний варіант для поїздок у межах міста, де дороги досить хороші, але він недостатньо поглинає дорожні вібрації, щоб бути життєздатним варіантом, якщо дорожні умови у вашому регіоні погані.

Якість збірки Безпека

Що часто відрізняє електросамокати початкового рівня від більш дорогих. це якість збірки. В умовах обмеженого бюджету більшість виробників змушені економити, щоб зменшити витрати, і це іноді призводить до поганих дизайнерських рішень, низької якості матеріалів та відсутності функцій безпеки.

Компоненти використання матеріалів

Можна з упевненістю сказати, що це точно не стосується Unagi Model One. За таку ціну я очікував на високу якість збірки, і вона, безумовно, відповідає і, можливо, навіть перевершує її. Наприклад, кермо виготовлене з магнієвого сплаву, який і дорожчий у виробництві, і на 33% легший за алюмінієвий аналог. Замість того, щоб скорочувати витрати та кути, Unagi зробила додаткові кроки в процесі проектування, щоб зробити цю річ якомога легшою, не жертвуючи при цьому міцністю та довговічністю важливих компонентів.

Шарнір механізму складання виготовлений з нержавіючої сталі, що забезпечує відмінну корозійну стійкість, тому він не зношується, а також забезпечує міцність, в якій ви можете почуватися впевнено.

Для самого штока Unagi використовує вуглецеве волокно TORAY, яке забезпечує чудовий баланс між невеликою вагою та вражаючою міцністю. Це дорогий матеріал, і вуглецеве волокно TORAY навіть використовується такими людьми, як Ілон Маск у своїх ракетах Space-X.

Дека виготовлена з цільного шматка міцного обробленого алюмінію. Крім того, Unagi використовує кремнієвий шар для забезпечення зчеплення. Вона не тільки виглядає краще, ніж звичайна клейка стрічка, але й набагато легше чиститься і прослужить вам довше. Завдяки міцній конструкції деки, скутер має досить велику максимальну вантажопідйомність 275 фунтів.

Стійкість до погодних умов

Самокат має ступінь захисту від погодних умов IP54, що означає, що він захищений від бризок води та пилу.

Видимість світла

Для безпеки Model One має світловідбивачі з боків кожного колеса, червоний задній ліхтар та напрочуд яскраві 1.Світлодіодна фара 8 Вт. Видимість набагато вища за середню для цього пристрою, і фара навіть освітлювала дорогу переді мною настільки, що я впевнено їхав на ньому в повній темряві.

Електронний гудок

Ще одна функція безпеки, яка мені дуже подобається. це електронний гудок, який є у вашому розпорядженні через кабіну. Це голосно і чітко. безумовно, набагато краще, ніж звичайний дзвін.

Увага до деталей

Увага до деталей простежується в усьому пристрої. Від розумного механізму складання до спеціально розробленої підставки для ніг, яка злегка плаває на боці деки, Unagi Model One. це надзвичайно добре продуманий самокат. Unagi дійсно зробили все можливе, щоб зменшити вагу, зберігаючи при цьому міцність конструкції, і очевидно, що вони багато тестували свої скутери, щоб виявити речі, які можна оптимізувати, перш ніж випустити продукт у світ. Це частина того, за що ви платите, і я думаю, що Unagi безумовно заслуговує на подяку за це.

Остаточний вердикт. Хто повинен купити Unagi Model One?

Після всіх моїх тестів, я можу сказати, що я позитивно здивований тим, що пропонує Unagi Model One. Я не буду брехати, я входив в процес огляду, думаючи, що цей скутер, ймовірно, трохи завищений, але тепер я розумію, що справжня цінність Unagi Model One полягає не в таких речах, як діапазон. Привабливість полягає в неперевершеній зручності, чудовій якості збірки та привабливому мінімалістичному дизайні.

На E500 продуктивність двигуна відмінна, і він легко перевершує своїх найближчих конкурентів з точки зору прискорення. The 19.57 миль/год максимальна швидкість (31.49 к.с.) більш ніж достатньо для скутера такого розміру, на мою думку, і його тяга на схилах також чудова.

Продуктивність акумулятора хороша, але співвідношення ємності та вартості. це не те, про що варто писати додому. Тим не менш, 9.33-мильний запас ходу (15.02 км) буде достатньо для більшості людей, які щодня їздять на роботу, особливо якщо вони беруть із собою зарядний пристрій.

Якість їзди трохи страждає через обмежену підвіску, але якщо ви використовуєте Unagi Model One на гладких тротуарах за призначенням, ви будете відчувати себе добре. Сподіваємось, що в майбутньому ми отримаємо Model Two з передньою пружинною підвіскою та 8-дюймовими шинами для трохи більш нерівних доріг.

Скутер розумно сконструйований, його легко тримати в руках, він надзвичайно портативний і легкий. Механізм складання приємно впорядкований. безумовно, одна з найефективніших систем, які я бачив до цього часу.

Модель One призначена для тих, хто піклується про зовнішній вигляд своїх самокатів, але також високо цінує легку та ефективну конструкцію з відмінними характеристиками двигуна. Жоден скутер не є ідеальним, але для передбачуваного використання, Model One E500 абсолютно влучає в ціль. E500, безумовно, є кращим варіантом з двох моделей, тому, якщо у вас є додаткові гроші, безумовно, вибирайте його.

Перед тим, як ми закінчимо, я хочу підкреслити, що нещодавно Unagi представила план підписки All-Access, який надає вам Unagi E500 зі страховкою всього за 39 доларів на місяць. На даний момент вони обслуговують лише певні райони в США, але, здається, вони постійно розширюються, і відгуки користувачів виглядають просто чудово. Якщо ви тільки занурюєтесь у сцену електронного скутера, це може бути шлях.

Ці технічні характеристики базуються на наших власних тестах продуктивності і можуть відрізнятися від даних, наданих виробником.

E250 VS E500. Ключові відмінності

Наступні відмінності базуються на специфікаціях виробника

Модель One E250Модель One E500
Вага 23 фунти (10.4 кг) 26.5 фунтів (12 кг)
Потужність двигуна 250W 500W
Максимальний крутний момент 16N.m 32N.m
Миттєва максимальна потужність 500W 1000W
Максимальна швидкість нахилу 6 градусів 15 градусів

Повні технічні характеристики (E500)

Максимальна швидкість (Виробник) 17 МИЛЬ/ГОД (27 КМ/ГОД).36 KMH)
Максимальна швидкість (наші тести) 19.57 МИЛЬ/ГОД (31.49 KMH)
Діапазон (Виробник) 15.5 миль (25 км)
Дальність плавання (наші тести) Пріоритет швидкості: 8.32 милі (13.39 км)Звичайна: 9.33 милі (15.02 км)Пріоритет діапазону: 11.12 миль (17.9 км)
Прискорення 0-15 MPH (наші тести) 4.34 с (двомоторний, розблокований)5.04 с (двомоторний)7.75 с (одномоторний)
Корисна площа палуби 18.5 x 5.3 (47 см x 13.5 см)
Дорожній просвіт 3.6 (9.1 см)
Палуба до керма 37.2 (94.5 см)
Ширина керма 16.4 (41.6 см)
Габаритні розміри в розкладеному стані 37.8 x 16.54 x 43.31 (96 см x 42 см x 110 см)
Розміри в складеному вигляді 37.8 x 16.54 x 14.96 (96 см x 42 см x 38 см)
Вага 26.5 фунтів (12 кг)
Розмір шин 7.5 дюймів
Потужність двигуна 2250W
Пікова потужність 2500W
Гальма E-ABS
Максимальна швидкість нахилу 15 градусів
Стійкість до погодних умов IP54
Акумулятор LG li-ion 9Ah, 31.2V
Ємність акумулятора 281 Вт
Час заряджання 4-5 годин
Максимальна вантажопідйомність 275 фунтів (125 кг)

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top