Чи можу я додати дросель до свого ebike. Великий палець дросельної заслінки ebike

Чи можу я додати дросель на свій ebike?

можу, додати, дросель, свого

У спільноті Ebike я часто чую питання: “Чи можу я додати дросель на свій ebike?? Так, ви можете (в деяких випадках), але є кілька речей, які ми пояснимо тут.

Чи можу я додати дросель на свій ebike?

Так, ви можете встановити дросельну заслінку на більшість електровелосипедів, якщо вони мають двигун на втулці та сумісний контролер, але вам буде важко встановити дросельну заслінку на електровелосипед, який має двигун із середнім приводом, оскільки він покладається на те, що гонщик крутитиме педалі до того, як двигун увімкнеться.

Варто зазначити, що в більшості випадків “висококласні” електровелосипеди, як правило, мають середньопривідні двигуни, які покладаються лише на допомогу педалі. так чому ж це так?? Ну, саме тут інші фактори вступають у суміш, тому читайте далі.

Чи законно додавати дросель до мого електронного велосипеда?

Закони про електровелосипеди можуть бути складними, особливо в США, але у Великобританії вони досить чіткі, як я поясню нижче:

можу, додати, дросель, свого

У Великобританії або ЄС всі електричні велосипеди повинні бути класифіковані як EAPC (електричні велосипеди з електричними педалями), що означає, що вони повинні мати педалі для просування вперед, двигун не може перевищувати 250 Вт потужності і може надавати допомогу від двигуна лише до 15.5 миль / год до того, як двигун відключиться.

Дроселі дозволені, АЛЕ якщо їх використовувати самостійно, вони вимкнуть двигун, як тільки гонщик досягне 3.7 миль / год, після цієї швидкості гонщик повинен використовувати лише допомогу педалі.

На мою думку, немає сенсу встановлювати дросельну заслінку, але виробники іноді рекламують їх як “допомогу при ходьбі”, яка може бути корисною, якщо ви штовхаєте велосипед в гору.

Будь-який електровелосипед, що не відповідає вищезазначеним критеріям, повинен бути зареєстрований у DVLA і буде класифікуватися як мотоцикл / мопед.

Якщо ви наважилися на те, щоб зняти обмеження з вашого електровелосипеда, то, звичайно, ви можете використовувати його на приватній території, але використання на громадській дорозі/велодоріжці буде незаконним.

У США електровелосипеди поділяються на 3 “класи”:

Клас 1: електровелосипеди цієї категорії/класу завжди мають тільки педальний привід і надають допомогу до 20 миль/год, якщо ви перебуваєте в США.

Клас 1: електровелосипеди можуть мати дросельну заслінку, але вони використовуються в основному як “прискорення”, оскільки гонщик повинен почати крутити педалі до того, як дросельна заслінка увімкне двигун, однак ви можете використовувати дросельну заслінку до 20 миль/год / обмежена швидкість.

Клас 2: Дуже схожий на клас 1 з тією лише різницею, що водій може самостійно використовувати дросель без необхідності крутити педалі.

У США, я вважаю, що дросель може розігнати вас до 20 миль/год (законна межа там), або ви можете використовувати педаль допомоги до тієї ж швидкості на електровелосипеді класу 2.

Клас 3: Ця класифікація може бути дещо заплутаною, оскільки існує безліч правил залежно від того, де ви живете, оскільки правила відрізняються в різних штатах, але всі електровелосипеди цього класу повинні мати спідометр, а в США можуть мати потужність двигуна до 750 Вт.

Наприклад. Якщо ви живете в Каліфорнії, то дросельні заслінки дозволені на електровелосипедах класу 3 на швидкості до 20 миль/год, однак, ви зможете використовувати педальний підсилювач на електровелосипеді класу 3 на швидкості до 28 миль/год! Виявляється, що більшість електровелосипедів класу 3 дозволяють педальну підтримку до 28 миль/год і повинні мати встановлений спідометр.

Electricbikebuyer намагається забезпечити актуальність та точність вмісту цього сайту. Однак покупець електровелосипеда не несе відповідальності за будь-яку інформацію, яка може бути неточною. Вміст сайту призначений для загальної інформації. Ми не маємо на меті надавати консультації або встановлювати будь-які юридичні відносини між покупцем електровелосипеда та вами. Electric Bike Buyer виключає в повній мірі, дозволеній законом, будь-яку відповідальність, пов’язану з вашим доступом до цього сайту. Включаючи (але не обмежуючись) будь-які втрати або збитки, що виникли прямо або опосередковано в результаті використання вмісту сайту.

Що краще? Дросель або допомога педалей?

Це не той випадок, коли потрібно вирішувати, що краще, дросель чи педальний підсилювач, як знає будь-який водій ebike. Для того, щоб розігнатися до такої швидкості, не потрібно майже ніяких зусиль, незалежно від того, який з них ви використовуєте.

Окрім механічних обмежень, які не дозволяють встановлювати дросельну заслінку на електровелосипеди, виробники жорстко конкурують між собою, щоб створити максимально природний досвід їзди, зосереджуючи свої зусилля на технологіях допомоги педалям, і я бачу, що саме в цьому напрямку рухається індустрія.

Чи варто ставити дросель на мій ebike?

Це залежить від особистого вибору, і, на мою думку, це не повинно бути головною вимогою при пошуку гідного велосипеда для пересування містом або на роботу і назад, за винятком тих, хто має обмежену мобільність або страждає від інших проблем, пов’язаних зі здоров’ям. У цих випадках додавання дросельної заслінки може мати велике значення.

Я б сказав, що дроселі, здається, більш поширені в штатах, можливо, з більш високим обмеженням швидкості їх варто мати, але в іншому випадку, зусилля по встановленню дроселя заднім числом можуть мати обмежені переваги в довгостроковій перспективі.

Які недоліки додавання дросельної заслінки на ебайк?

  • Дроселі можуть швидше розрядити акумулятор
  • Дроселі можуть зменшити відстань, яку ви можете проїхати до того, як доведеться заряджати акумулятор
  • Дроселі зменшать загальні переваги фітнесу порівняно з підтримкою педалей
  • Обмеженість певною швидкістю (незалежно від законодавчих обмежень у вашій країні)
  • легально у Великобританії, вони досить безглузді, якщо ви не використовуєте їх на бездоріжжі
  • Якщо ви розглядаєте мопед / скутер замість цього?

Висновок. Чи можу я додати дросель до свого ebike?

Я люблю електровелосипеди, будь-який вид електровелосипедів, якщо чесно, незалежно від того, чи є у них дросель, педаль-асистент або і те, і інше, тому що вони відкрили так багато дверей для людей по всьому світу як життєздатний екологічно чистий вид транспорту.

Однак, в душі я також велосипедист і хочу відчувати, що я насправді їду на велосипеді.

На мою думку, радість від їзди на велосипеді розмивається, як тільки ви додаєте дросель до електричного велосипеда, і межі починають розмиватися навколо того, яким повинен бути електровелосипед.

Ви, напевно, бачили деякі електровелосипеди, які з першого погляду важко відрізнити від звичайного велосипеда, і це хороший дизайн, однак, виклик для виробників полягає в тому, щоб забезпечити клієнтам можливість їздити на великі відстані на одному заряді (що вимагає великої акумуляторної батареї), але при цьому зменшити загальну вагу велосипеда.

Нинішня середня вага електровелосипеда становить близько 20 кг, тому я бачу, що з розвитком технологій електровелосипедів моделі будуть виглядати набагато більш “інтегрованими” у своєму зовнішньому вигляді, з акцентом на запас ходу та способи його максимізації, на відміну від стандартного включення дроселів.

З наборами для самостійної збірки електровелосипедів, 99.У 9% випадків вони не працюватимуть без дросельної заслінки, і це чудовий спосіб переобладнати будь-який велосипед на електричний, особливо з точки зору вартості, але закони обмежують їх використання, як згадувалося раніше в цій статті.

можу, додати, дросель, свого

Сподіваюся, це дасть відповідь на питання “чи можу я додати дросель на свій ebike”?’ І це дало принаймні деяку поживу для роздумів.

Які ваші думки з цього приводу? Будь ласка, напишіть мені нижче, якщо ви додали дросель на свій ebike і який ваш досвід був до цього часу.

Тим часом їдьте безпечно!

Дросельна заслінка на електровелосипеді: як вона працює (і чи легальна вона)?

Ця публікація може містити партнерські посилання, які допомагають підтримувати Discerning Cyclist на належному рівні. Дізнайтеся більше.

Зараз електровелосипеди можна побачити на наших дорогах і стежках частіше, ніж будь-коли раніше. Частково їх привабливість полягає в гнучкості того, як ви можете дістатися з пункту А в пункт Б. Ви можете крутити педалі довше або покластися на електродвигун, щоб він підтримував ваше педалювання.

Зазвичай потужність передається через підсилювач педалей або дросельну заслінку. Допомога педалей, мабуть, краще відома більшості новачків на електровелосипедах; тому тут ми розглянемо систему дросельної заслінки і те, для чого вона потрібна.

Що робить дросельна заслінка на електровелосипеді?

Дросель на електровелосипеді майже такий самий, як на електричному скутері або мотоциклі. Він знаходиться на кермі. Якщо повернути дросель з положення стоячи, велосипед рухатиметься вперед без необхідності крутити педалі. Це може бути особливо корисно, коли вам потрібно завести велосипед на пагорбі.

Чи можете ви їздити на електричному велосипеді, не крутячи педалі?

Коли ви відкриваєте дросельну заслінку електровелосипеда, двигун подає потужність без необхідності крутити педалі. Прикладами можуть бути нерухомі учасники дорожнього руху, які від’їжджають від світлофора. Велосипедист на електровелосипеді може безшумно рушати з місця, не докладаючи жодних зусиль, окрім повороту дросельної заслінки.

Незважаючи на те, що крутити педалі не потрібно, вони повинні бути придатними для використання і в хорошому робочому стані. Деякі електронні велосипеди з підтримкою педалей також використовують дросель.

Яку швидкість забезпечує дросельна заслінка електричного велосипеда?

Дросель може технічно дозволити вам легально розвивати швидкість до 28 миль на годину на дорогах загального користування без крутіння педалей, де дроселі дозволені. Однак це залежить від моделі, оскільки більшість електричних велосипедів досягають швидкості близько 10 миль / год при використанні лише дросельної заслінки.

Чи всі електричні велосипеди мають дроселі?

Дроселі на електричних велосипедах не є стандартними. Насправді вони не є законними в деяких регіонах та країнах. Там, де вони не є законними, ви побачите більше велосипедів з педальним керуванням, які керують двигуном, коли ваші ноги повертають кривошипи. Різні країни та штати по-різному бачать використання дросельної заслінки.

Типи дроселів для електровелосипедів

Дроселі для електричних велосипедів можуть дати вам відчуття повороту та руху, як при їзді на мотоциклі, але є й інші типи, які забезпечують ту саму функцію. Ми розглянемо деякі з них нижче.

Дроселі з половинним поворотом

Ні, половина не означає лише половинне закручування. Напівповоротна дросельна заслінка займає лише половину місця на кермі, яке зазвичай зарезервовано для руків’я. Не хвилюйтеся, ви все одно повинні отримати ручки з велосипедом.

Напіврукоятки зазвичай працюють за допомогою повороту зап’ястя, а управління здійснюється великим і першими двома пальцями. Напівповоротні дроселі допомагають впоратися з втомою від тривалого використання, а також зменшують ризик випадкового спрацьовування.

Дросель великого пальця

Зведення до невеликого важеля, який висувається з керма в напрямку руху велосипедиста. Дроселі великого пальця не заважають іншим механізмам на кермі. Вони працюють від натискання великого пальця.

Вони мають найменший ризик випадкового натискання. Вони покладаються на тиск великого пальця для управління пружинним навантаженням важеля, що означає, що ймовірність втоми цієї цифри дійсно є єдиною причиною для занепокоєння.

Тригерний дросель

Тригерний дросель використовує принцип дроселя великого пальця з деякими змінами. Знову ж таки, він управляється за допомогою невеликого важеля на кермі, але ви стискаєте його на себе пальцями, а не натискаєте великими пальцями.

Чи дійсно вам потрібен дросель на електровелосипеді?

Дроселі можуть допомогти в багатьох ситуаціях, які зводяться до вибору і того, що ви вважаєте за потрібне. Іноді нам просто не хочеться крутити педалі. неважливо, в гору чи ні. А дехто вважає перевагою можливість рушати з місця швидше, ніж ви могли б, використовуючи лише силу педалей.

Бувають випадки, коли однієї лише функції допомоги педалей недостатньо, щоб піднятися на дійсно круті пагорби. дросель може бути корисним помічником у цих обставинах. Будьте обережні, тривале використання дросельної заслінки може вплинути на цикл заряду акумулятора.

Чи можете ви додати дросель до будь-якого електронного велосипеда?

Якщо ваш електровелосипед поставляється з робочим контролером і двигуном, встановленим на втулці, теоретично ви можете додати до нього дросель. Блок керування повинен мати можливість приймати дросель. Буде складно додати дросельну заслінку до середньопривідного двигуна, оскільки він покладається на педалювання, щоб ожити.

Вам потрібно буде подумати про такі ускладнення, як наявність вільного місця на кермі, додаткова проводка, чи придатний двигун для роботи під тиском забезпечення потужності з місця, і, звичайно, чи не випаде ваш електровелосипед з гарантії, якщо ви додасте дросель.

Чи можете ви мати дросель на електровелосипеді (чи законно це)?

Законодавство щодо електровелосипедів може бути заплутаним навіть у найкращі часи. Максимальні швидкості та спідометри, а також максимальна вихідна потужність двигуна підпадають під дію закону, і ви також можете додати дроселі до цього списку. Ви повинні перевірити свої власні закони і не покладатися лише на інформацію продавця.

Ми зосередимося на використанні дросельної заслінки на дорогах загального користування. Використання дроселів на приватних територіях не завжди підпадає під дію тих самих законів. Ми також припустимо, що всі інші аспекти велосипеда є законними. фари, гальма, акумуляторна батарея і т.д.

Більшість випадків використання дросельної заслінки в законодавстві пов’язані з безпекою, швидкістю та вихідною потужністю двигуна. Ви одразу потрапляєте на територію автотранспорту, як тільки потужність велосипеда та максимальна швидкість без допомоги збільшуються. обмежуючи або забороняючи використання на дорогах загального користування та пішохідних доріжках.

Закон про дросельні заслінки для електровелосипедів у Великобританії

Дроселі у Великобританії, як ми зрозуміли їх для цієї публікації, заборонені, якщо вони не класифікуються як мотоцикл. Це означає реєстрацію, номерні знаки, сплату податків та обов’язкове страхування, а також носіння шолома всіма користувачами.

Усі електровелосипеди. або велосипеди з електричним приводом (EAPC). повинні мати педалі, які працюють, максимальну безперервну номінальну потужність електродвигуна, що не перевищує 250 Вт, і відключення, коли велосипед досягає 15.5 миль на годину. У будь-якому випадку, це певною мірою обмежує законні межі використання дроселя. особливо максимальну швидкість, оскільки ми бачили, що електровелосипеди з дроселем здатні розвивати щонайменше на 33% більше швидкості, ніж у випадку з дроселем.

Звичайно, існують електровелосипеди з більш потужними двигунами, ніж 250 Вт, і підтримкою швидкості, обмеженою до 15 км/год.5 миль на годину. Вони відносяться до категорії швидкісних педалей і підлягають тим самим обов’язковим вимогам до класифікації мотоциклів.

Дозволені велосипеди типу “Twist and Go”, які відповідають стандартам Великобританії для електровелосипедів. Ви можете встановити його тільки на велосипед, куплений у 2016 році або пізніше, і якщо він допомагає водієві без натискання на педалі лише до максимальної швидкості 3.7 миль на годину. Якщо велосипедист крутить педалі одночасно, дросельна заслінка може допомогти до 15.5 миль на годину. Вони призначені для тих велосипедистів, які мають труднощі з початком руху через травму або інвалідність. І всі виробники повинні бути схвалені урядом.

Закон про дросельну заслінку електричного велосипеда в Європі

Хоча конкретні закони відрізняються від штату до штату, суть використання дросельної заслінки на дорогах загального користування однакова. Класифікація EAPC така ж, як і загальна класифікація швидкісних педалей. Отже, ви будете їздити на мопеді або моторизованому транспортному засобі, і щоб їздити легально, потрібно перестрибнути всі обручі.

Закон про дросельну заслінку електричного велосипеда США

Федеральне законодавство США має ширше визначення електровелосипеда. Педалі повинні бути працездатними, максимальна швидкість для допомоги педалей обмежена до 20 миль на годину.

Вони також посилаються на максимальну вихідну потужність 750 Вт, а не на безперервну вихідну потужність. Існує державна юрисдикція для використання електровелосипедів на дорогах штату.

У багатьох штатах діє трирівнева система правил і норм, які передбачають використання дросельної заслінки. Клас I дозволяє використовувати дросельну заслінку, але тільки тоді, коли велосипедист крутить педалі.

Клас II включає ті велосипеди з дросельною заслінкою, які не потребують допомоги людини, знову ж таки, обмежені до 20 миль/год.

Клас III переносить вас на ту саму територію, що і швидкісні педалі у Великобританії та Європі. Дросель може розвивати швидкість без допомоги педалей до 28 миль/год і може бути дозволений на дорогах та велосипедних доріжках.

Кожен штат має право вирішувати, чи можете ви легально їздити на велосипеді класу III на своїх дорогах чи ні. Деякі штати навіть кажуть, що велосипед класу II є моторизованим транспортним засобом. Вам слід перевірити закон, перш ніж інвестувати в дросель для свого електронного велосипеда.

Дроселі для електричних велосипедів з поворотною рукояткою проти дроселів великого пальця

Як ви можете знати або не знати, існує три основних типи дроселів для електровелосипедів. Дросель великого пальця, дросель повного повороту та дросель з половинним поворотом, який, як випливає з назви. обертається на половину відстані від повного діаметра керма. Звичайно, кожна з цих дросельних заслінок має свої плюси і мінуси

Тож як вибрати тип дросельної заслінки, який підходить саме вам? Це багато в чому залежить від особистих уподобань, і вам потрібно зважити всі “за” і “проти” кожного з них, щоб зрозуміти, який стиль найкраще підходить для вас і ваших щоденних поїздок на роботу. Ця стаття не має на меті вплинути на ваш вибір тим чи іншим чином, а лише представити вам не лаковані плюси та мінуси.

Дросель великого пальця

Почнемо з дросельної заслінки, ця заслінка має ряд переваг перед поворотною та напівповоротною дросельною заслінкою. По-перше, якщо у вас велосипед з поворотними перемикачами передач на кермі, у багатьох випадках ви можете обмежитися дроселем великим пальцем. Хоча ви можете встановити поворотний дросель на велосипед з поворотним перемикачем передач, якщо це будь-який інший велосипед, окрім Unconquered Custom, це може виявитися дратівливим, оскільки вам доведеться тягнутися до дросельної заслінки кожного разу, коли ви хочете переключити передачу. Це не найкраща ситуація і не ідеальна, тому, якщо у вас є поворотні перемикачі, ви в основному застрягли з дроселем великого пальця. Однак дроселі великого пальця мають багато переваг. По-перше, у вас не буде втоми зап’ястя, яка зазвичай пов’язана з необхідністю підтримувати рівномірну швидкість протягом тривалого часу при використанні дроселя з половинним або повним обертанням.

Підтримання постійної швидкості протягом тривалого часу може спричинити надмірне навантаження на зап’ястя та біль. Тож для тих, хто щодня їздить на роботу з мінімальними коливаннями швидкості, вам точно підійде дросель з великим пальцем. Крім того, великі дроселі зазвичай менші за розміром і менше захаращують кермо/панель приладів, вони не займають весь кінець керма і навіть дозволяють зберегти оригінальні ручки керма, якщо ви встановлюєте їх як додатковий комплект для вторинного ринку. У великих дроселів також є деякі недоліки: великий палець може втомлюватися, особливо якщо ви перебуваєте на ділянці, де ви просто підтримуєте повну швидкість прямо протягом тривалого часу. У холодному середовищі іноді великий палець може заніміти. Насправді, якщо ви плануєте їздити на велосипеді в зимовому кліматі, ваш ізольований великий палець може швидко замерзнути! Крім того, якщо ваш велосипед оснащений перемикачами тригерів або перемикачами великого пальця, ви, ймовірно, помітите перешкоди від дросельної заслінки, це не завжди так, але якщо ви робите власне переобладнання електричного велосипеда і у вас є перемикачі тригерів, ймовірно, безпечніше використовувати дросельну заслінку або половинну дросельну заслінку. Їзда по бездоріжжю також може бути проблемою. якщо ваш шлях пролягає через багато вибоїн або колій, а кермо сильно підстрибує вгору-вниз, може бути важче модулювати дросель великим пальцем, оскільки великий палець також підстрибує вгору-вниз. На такій місцевості, як ця, краще пересуватися за допомогою дросельної заслінки з половинним або повним обертанням, оскільки, якщо ви не будете випадково натискати на палець під час руху керма, ви зможете підтримувати стабільну постійну швидкість під час поїздки.

Дроселі з половинним та повним обертанням

Це приводить нас до дросельної заслінки (дроселів) половинного повороту на електровелосипеді та дросельної заслінки (дроселів) або повного повороту на електричному велосипеді. давайте поговоримо про їх переваги. Як вже згадувалося раніше, ними легше керувати на пересіченій місцевості, але це лише одна з переваг. Напівповоротний і повний поворотний дросель, як правило, краще підходять для людей з артритом або інших людей, які не володіють відповідною спритністю пальців, оскільки з поворотним дроселем ви використовуєте всю руку, тому вам не потрібно турбуватися лише про одну цифру. (дроселювання великим пальцем) втома або інші причини, пов’язані з довгими прямими ділянками дороги, які вимагають рівномірної швидкості. Велосипедисти все ще можуть стикатися з втомою зап’ястя, хоча більше від повного повороту, ніж від половини. І це одна з головних відмінностей між двома стилями. При повному обертанні дросельної заслінки ви дійсно повинні підтримувати фіксоване положення руки і зап’ястя, щоб підтримувати швидкість, тому, якщо ви їдете довгими прямими ділянками дороги і підтримуєте однакову швидкість весь час, ви будете постійно навантажувати зап’ястя. Однак ви можете встановити ручку газу на половину оберту таким чином, щоб положення повного газу о 10 годині збігалося з вашим звичайним хватом, тому такий хват вважається більш ергономічним для поїздок на довгі дистанції.

Деякі підводні камені дросельної заслінки електричного велосипеда!

Один з недоліків, який спадає на думку, повноповоротних дроселів. це те, що вони можуть бути більш небезпечними, коли ви маневруєте велосипедом пішки, тому що якщо ви випадково зачепите кінець керма об стіну або вдаритеся ним об поручень чи будь-що інше, через що ви ризикуєте увімкнути дросель, велосипед може злетіти з місця. У трохи більш рідкісному прикладі будь-хто може просто викрутити газ, поки ви сидите на борту, і тоді велосипед просто злетить. Звичайно, люди не схильні робити це зловмисно, але іноді вони просто думають: “О, як круто”, і вони хочуть покрутити його для вас і подивитися, що станеться!

Це правда, що це може статися з будь-яким дроселем, навіть з великим пальцем, але зазвичай це інша ситуація, наприклад, коли щось падає на велосипед або ви просто хочете покласти руки на кермо, щоб зрушити його з місця, і випадково натискаєте на нього. Загалом, розташування дроселя для великого пальця знаходиться ближче до центру керма, тому ви з меншою ймовірністю випадково ввімкнете його, коли будете йти на велосипеді

Звичайно, завжди слід вимикати електровелосипед під час маневрування пішки, але ми не завжди пам’ятаємо про це.

Ось так от. розбивка дроселів великого пальця в порівнянні з дроселями на половину обертання в порівнянні з дроселями на повне обертання!

У Unconquered наші гонщики, як правило, віддають перевагу повному повороту дросельної заслінки праворуч, але деякі обирають британський стиль великого пальця ліворуч, залежно від того, як вони планують використовувати велосипед.

Нарешті, ми встановлюємо дроселі тільки на лівій стороні керма, щоб уникнути конфлікту установки з перемикачами передач тощо. ми не встановлюємо дроселі для великого пальця на правій стороні керма, тому, будь ласка, врахуйте це при налаштуванні вашого велосипеда.

Регулятор швидкості великий палець дросельної заслінки

Заява про авторські права: Весь вміст, включаючи слова, зображення та відео, є оригінальним продуктом YOSE POWER.Не дозволяється плагіат без дозволу, інакше ми залишаємо за собою право переслідувати юридичну відповідальність.

Відгуки клієнтів

1 тис. км з першим повним комплектом! Ніяких проблем! Дякуємо Yose Power за цю чудову роботу! Я купив другий акумулятор для далеких поїздок, але і перший теж добре працює!

Регулятор швидкості з дроселем для великого пальця

Дійсно хороший PAS легко встановлюється, і з ним немає проблем, зроблено трохи менше 300 миль з моменту встановлення

Безпека платежів

Ваша платіжна інформація обробляється безпечно. Ми не зберігаємо дані кредитної картки і не маємо доступу до інформації про вашу кредитну картку.

Розрахуйте вартість доставки

Політика повернення коштів

Дякуємо за покупку в YOSEPOWER.

Якщо ви не повністю задоволені своєю покупкою, ми готові допомогти.

Наші товари можна повернути протягом 30 днів з моменту первинної покупки товару. Новий товар можна обміняти на інший або повернути кошти за нього.

Щоб мати право на повернення, будь ласка, переконайтеся, що:

Товар був придбаний протягом останніх 30 днівТовар знаходиться в оригінальній упаковціТовар не був у використанні і не пошкодженийУ вас є чек або підтвердження покупки

Товари, які не відповідають цим критеріям, не розглядаються для повернення.

Надішліть товар в оригінальній упаковці, чек або підтвердження покупки та номер RMN, а також записку, в якій зазначте, чи хочете ви обміняти товар (і якщо так, то який інший товар ви хочете замовити) або отримати відшкодування:

будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою: service@yosepower.com, щоб отримати адресу.

Витрати на доставкуВитрати на доставку, понесені у зв’язку з поверненням товару, не підлягають поверненню.

Ви несете відповідальність за оплату вартості доставки та за ризик втрати або пошкодження товару під час доставки, як до, так і від YOSEPOWER.

Пошкоджені товариЯкщо ви отримали пошкоджений товар, негайно повідомте нас про допомогу.

Товари, що розпродаютьсяНа жаль, товари, що розпродаються, не підлягають поверненню. Поверненню підлягають лише товари зі звичайними цінами.

Зв’яжіться з намиЯкщо у вас виникли запитання щодо нашої Політики повернення та відшкодування, будь ласка, зв’яжіться з нами:

Електронною поштою: service@yosepower.com

Три електровелосипеди, які допоможуть розігнатися цієї осені

Розумний пасажир, втомлений звір і складний двоколісний велосипед з вуглецевого волокна з підключенням до McLaren.

можу, додати, дросель, свого

Якщо ви ніколи не їздили на електровелосипеді, вам може бути легко не помітити його привабливості. Ви не отримаєте ні тренувань, як на звичайному велосипеді, ні швидкості мотоцикла. або, якщо вже на те пішло, 50-кубового мопеда. Але електровелосипеди. це підступна забава. Більшість з них розвивають щонайменше 20 миль на годину, а деякі моделі надають допомогу до 28 миль на годину. І хоча цього недостатньо, щоб висіти в потоці на двосмуговому шосе, цього цілком достатньо в місцевому районі або в центрі міста, а відчуття безшумного ковзання по дорозі несподівано задовольняє. Це хвилювання, коли ви відпускаєте гальма на своєму старому BMX і мчите вниз з великого пагорба, куди б ви не пішли.

Я хочу їздити на велосипеді

Це викликає посмішку на обличчі, каже Річард Торп, колишній інженер-конструктор McLaren, який заснував виробника електровелосипедів Gocycle. Люди розуміють це. Це продукт-трансформер. Лише цього року я побачила набагато більше велосипедів під час щоденних поїздок на роботу.

Або, як сказала одна з наших 11-річних дівчаток, піднімаючись на пагорб на велосипеді Gocycle: “Я більше ніколи не буду крутити педалі”)!

(З тих пір вона багато крутить педалі на своєму власному старомодному велосипеді). В гору. В обидва боки. Тому що ми змушені були це робити.)

Оскільки електровелосипеди постійно розвиваються і набувають нових форм, ми знайшли час цього літа, щоб протестувати три приклади, які орієнтовані на різних користувачів і різні ціни: кросовер Charge Comfort, замаскований велосипед для бездоріжжя Biktrix Moto та Gocycle GXi, вуглепластиковий складаний велосипед зі звичайною функцією: двоколісний привід.

Charge Comfort

можу, додати, дросель, свого

Charge Comfort (1699). це простий міський велосипед, який за допомогою декількох важелів може перетворитися на двоколісний. Кермо обертається, щоб вирівнятися з рамою, а педалі складаються вертикально, що дозволяє розмістити велосипед біля стіни в будинку або гаражі (або, як ми зробили, на причіпному вантажному автомобілі, не турбуючись про те, що кермо буде дряпати асфальт). Чудова ідея, особливо якщо у вас кілька велосипедів.

можу, додати, дросель, свого

Comfort поставляється майже повністю зібраним, з друкованою інструкцією, яку легко читати, що ускладнює помилки. штоки клапанів на шинах навіть стають зеленими, коли тиск повітря досить високий, на випадок, якщо у вас немає манометра. Насправді, все, що вам потрібно зробити, це встановити передню шину та затягнути кілька гайок за допомогою динамометричного ключа з Т-подібною ручкою, що входить до комплекту.

можу, додати, дросель, свого

Вилка Suntour забезпечує хід близько трьох дюймів, чого достатньо, щоб з’їхати з потрісканого асфальту. це ж не Stumpjumper. а алюмінієва рама 6061 допомагає зменшити вагу до 51 фунта. Це електровелосипед, на якому ви можете крутити педалі без сторонньої допомоги (запас ходу. до 50 миль, залежно від того, наскільки активно ви використовуєте двигун). Крім того, ви будете крутити педалі разом з електричним асистентом, оскільки двигун задньої втулки має потужність лише 250 Вт. На рівних дорогах Charge розвиває швидкість до 20 миль/год, але на пагорбах вам, можливо, доведеться крутити педалі, щоб не зупинятися на досягнутому. Особливо, якщо ви завантажили задній багажник до його 44-фунтової місткості. Наша єдина критика? Розміщення дросельної заслінки великим пальцем на лівій панелі відчуває себе трохи незручно. Але це хороша новина, якщо ви ліворукий.

Biktrix Moto

можу, додати, дросель, свого

Ми проїхали більше 100 миль на Biktrix Moto (2499), перш ніж нам спало на думку спробувати крутити педалі. Дійсно, з його позашляховим мопедом, 750-ватним двигуном на втулці та низьким сидінням, ви можете забути, що Biktrix. це велосипед. І як тільки ми спробували їздити на ньому, як на одному, ми швидко повернулися до газу. з однією швидкістю, нерегульованою висотою сидіння та вагою 75 фунтів, педалі Moto є рудиментарними ознаками подорожей, що здійснюються за допомогою людини. Якщо вам доводиться ними користуватися, значить, щось пішло не так.

можу, додати, дросель, свого

Moto доступний з 20-дюймовими або 24-дюймовими колесами, розрахованими на велосипедистів зростом від 5’5″ до “5’10” плюс”, що, як ми припускаємо, означає Tacko Fall. Ми протестували один з перших велосипедів, що зійшов з конвеєра, і тому інструкція по збірці була дещо заплутаною, оскільки її взагалі не було. Biktrix незабаром випустить відеоінструкцію, але тим часом ми вже зібрали його, за винятком передньої фари та крила, тож ми просто почали їздити. І Moto. це вибух. Номінально він розрахований на максимальну швидкість 20 миль/год, але зазвичай розганяється до 25 миль/год, перш ніж неохоче скидати швидкість назад. Двигун відчувається сильнішим за 750 Вт, що підтверджується екраном вихідної потужності бортового комп’ютера, який може піднятися майже до 1000 Вт під час підйому на пагорб. Навіть тягнучи 190-кілограмового гонщика на крутий пагорб, Moto ніколи не відчуває нестачі потужності, а батареї вистачає на 50 миль пробігу. Moto також має опцію з двома акумуляторами, з другим акумулятором під сидінням, що подвоює запас ходу. Можливо, вам це знадобиться, якщо ви кур’єр, який їздить цілими днями, але в іншому випадку одного акумулятора цілком достатньо.

можу, додати, дросель, свого

Окрім переднього крила, ми так і не змогли налаштувати переднє гідравлічне гальмо. Виглядало так, що або переднє колесо, або гальмівний ротор трохи відхилялися від центру, тому ротор злегка шкрябав колодки при кожному обертанні. Можливо, це було б легко виправити у веломагазині, але в дусі “зроби сам” ми просто проігнорували це і продовжували їздити.

Gocycle GXi

можу, додати, дросель, свого

Ключовою частиною того, що я там робив, розповідає Річард Торп, генеральний директор Gocycle, про свій час у McLaren, була робота з легкими конструкціями, композитною інженерією. Наприклад, коли ви пакуєте болід для Формули-1 або для Ле-Мана, аеродинамік надає йому форму. Як інженери, ми повинні були вийти і вписати все всередину.

У вас є зовнішня оболонка, і ви повинні змусити її працювати. Без компромісів. це те, що я дійсно оцінив і переніс у Gocycle.

Бізнес Торпа з виробництва електровелосипедів розпочався у 2002 році під назвою Karbon Kinetics. У 2009 році був представлений Gocycle G1, і останні 12 років ми спостерігали постійний розвиток цього першого електронного велосипеда. GXi, на якому ми погралися в Енн-Арборі, був представлений у 2019 році і мав ще один спадок з часів McLaren. преміальну ціну (4799).

На початку цього року з’явилося четверте покоління Gocycle G4 з більшою кількістю вдосконалень і ціною базової моделі 3999 грн. (Наступний крок вгору, G4i продається за 4999, а преміум G4i може стати вашим за 5999). Найбільша зміна. це впровадження нової системи G4Drive після двох років розробки, яка замінила десятирічну систему GX у велосипеді, який ми тестували. За словами Торпа, одним з напрямків вдосконалення є низький крутний момент при запуску.

GXi змусив нас трохи попрацювати, перш ніж ми змогли увімкнути двигун і налякати сусідських пішоходів, коли ми безшумно промчали повз них на швидкості 20 миль/год, про що ми знали, оскільки додаток для смартфона Gocycle пропонує всю необхідну інформацію, дозволяє вам погратися з режимами їзди і легко кріпиться до верхньої частини керма. Він також під’єднується до велосипеда з легкістю, яку не завжди можна знайти в технології Bluetooth.

Велосипед легкий, близько 36 фунтів. Час зарядки. від чотирьох до семи годин, і коли він закінчиться, ви зможете проїхати приблизно 50 миль, залежно від того, як ви будете їздити і наскільки ви хочете допомогти двигуну.

можу, додати, дросель, свого

Спільним для всіх моделей є те, як саме ви допомагаєте електродвигуну. Електродвигун Gocycle приводить в рух переднє колесо, а ваші ноги приводять в рух заднє, що означає, що ви маєте у своєму розпорядженні добре збалансований двоколісний транспортний засіб.

Інша особливість, яка допомогла Gocycle виділитися з першої моделі. це те, що він акуратно складається. Дійсно легко. І це також побажання Торпа на роботі. Він жив і працював у Лондоні, їздив містом на звичайному велосипеді, і у нього вкрали два велосипеди. Тож він хотів щось таке, що можна скласти і взяти з собою в офіс або додому. Це чудово підходить для міського життя, але також дозволяє легко завантажити його в машину і поїхати на ньому по місту, щоб покататися. Торп каже, що з цим продуктом дуже, дуже легко жити.

Езра Дайер. старший редактор і колумніст Car and Driver. Зараз він живе в Північній Кароліні, але все ще пам’ятає, як повернути праворуч. У нього є GEM e4 2009 року випуску, і одного разу він проїхав 206 миль / год. Ці факти є взаємовиключними.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top