Довгий шлях вгору на велосипедах. HARLEY-DAVIDSON ВИВОДИТЬ ТЕХНОЛОГІЮ EV НА НОВИЙ РІВЕНЬ…

Документальний фільм про мотоцикли “Довгий шлях нагору” дебютує на Apple TV

Юен МакГрегор і Чарлі Бурман повертаються з природним продовженням своїх двох вражаючих документальних фільмів про мотоцикли, “Довгий шлях навколо” і “Довгий шлях вниз”. Третя частина трилогії пригодницьких мотоциклетних пригод під назвою “Довгий шлях нагору” переслідує пару з Ушуайї, Аргентина, столиці Вогняної Землі, коли вони їдуть на північ до Мексики з південного краю Південної Америки.

Пробіг у Long Way Up охоплює 13 000 миль за 100 днів. МакГрегор і Бурман проїдуть через 13 країн, 16 разів перетинаючи міжнародні кордони. Особливістю останнього мотодокументального фільму є те, що вони їздитимуть на електричних мотоциклах Harley-Davidson LiveWire, а не на очікуваних всюдиходах ADV. Long Way Up – це перша співпраця двох гонщиків у телевізійному серіалі за останні 10 років.

Це буде не просто дует гонщиків на електриці. Режисери Девід Алексанян та Расс Малкін переслідуватимуть МакГрегора та Бурмана на американських вантажівках та позашляховиках Rivian, що працюють від акумуляторів.

Гонщики та знімальна група проїдуть через Аргентину, Чилі, Болівію, Перу, Еквадор та Колумбію, перш ніж прокласти шлях через Центральну Америку до Мексики.

Довгий Way Up дебютує 18 вересня на Apple TV, перші три епізоди доступні за запитом у будь-якій точці світу. Однак вам не обов’язково мати Apple TV, щоб отримати доступ до Apple TV за передплатою. Ви можете налаштувати Apple TV на обраний вами дисплей за допомогою програми Apple TV на комп’ютерах iPhone, iPad, Apple TV, iPod Touch та Mac, а також на пристроях Amazon Fire TV, Roku та деяких смарт-телевізорах Samsung та LG. Якщо ви не шанувальник додатків, спрямуйте свій браузер на

Маючи 50-річний досвід їзди, Дон Вільямс є фанатом усіх видів мотоциклів. Йому подобаються спортивні байки, круїзери, дьорти велосипеди, туристичні велосипеди, пригодницькі велосипеди, дуал спорт велосипеди, і митниця, на якій можна їздити на велосипеді. Запитайте Дона, який його улюблений мотоцикл, і він відповість: “Будь-який, на якому б я не був”.

2023 Посібник покупця електровелосипедів від А до Я [30 брендів]

Якщо у нього є два колеса, то Ultimate Motorcycling знає все про мотоцикли зсередини. Від останніх оглядів мотоциклів та одягу до результатів MotoGP та звітів про продажі OEM, Ultimate Motorcycling охоплює все. Наша невелика, але пристрасна команда працює безперервно, щоб забезпечити якісний та приємний контент для мотоциклів.

Привіт усім і ласкаво просимо ще раз на сайт Motos and Friends, який представляє вам вражаючу Yamaha R7 – суперспортивну машину нового покоління.

Harley-Davidson щойно анонсував останні версії CVO своїх моделей Street- та RoadGlide. Сказати, що ці класичні машини зазнали значних змін, було б применшенням. Нік де Сена нещодавно покатався на обох мотоциклах у Мілуокі, і він розповідає нам про те, що змінилося в кожному з них, а також ділиться своїми думками про те, чи потрібно шукати близько 45 тисяч доларів, щоб поставити одного з цих цуценят у своєму гаражі.

Цього тижня у фрагменті розповідаємо про жилет Alpinestars Tech Air 5. Ті Джей Адамс зіткнувся з Аріаном Факуром в магазині Rock Store в Південній Каліфорнії, який витратив власні зароблені гроші на найсучаснішу техніку технологія цього захисного одягу.

У нашому другому сюжеті Ті Джей Адамс розмовляє зі Стівом Пілом. У Стіва був на довгі дистанції і цікаву кар’єру маркетолога в мотоциклетній індустрії, і в даний час працює для лінійки брендів Tucker.

Тож від усіх нас на Ultimate Motorcycling – ми сподіваємось, що вам сподобається цей епізод!

П’ятниця натхнення: Довгий шлях Harley-Davidson

Надихайтеся! Наша п’ятниця натхнення: Harley-Davidson‘s Long Way Up виходить за рамки і відкриває мотоциклетні пригоди, куди б вони не привели. Від розбитих ґрунтових доріг, одноколійних доріжок та пустельних стежок ми висвітлюємо понад 13 000 миль екстремального бездоріжжя на мотоциклах Harley-Davidson, які проїхали в новій серії, розсуваючи межі їзди на мотоциклах Harley до краї землі.

Harley-Davidson означає вічне прагнення до пригод, і в Harley-Davidson “ми створюємо машини, які відкривають пригоди, щоб знайти свободу для душі.” Приєднуйтесь до Total Motorcycle та H-D, і ми разом вирушимо назустріч пригодам. Надихайтеся досліджувати, робити, бачити і бути більше … завжди.

Також у статті (та фотографіях) ви отримаєте попередній перегляд того, що мотоцикли були модифіковані за допомогою прототипів роторів, коліс та шин з майбутнього 2021 року Harley-Davidson Pan America!

Зацікавлені в “Довгий шлях вгору” з Юеном МакГрегором та Чарлі Бурманом? У нас є цей на Total Motorcycle!

Ви фанат мотоциклів?? Звісно, що так! Тоді заходьте і перегляньте наш гід по моделям мотоциклів Harley-Davidson 2021 року з найновішими мотоциклами, останніми моделями та найкращими функціями… але не забудьте прочитати нашу п’ятничну п’ятницю натхнення: Harley-Davidson’s Long Спочатку статті з рубрики “Вгору.

HARLEY-DAVIDSON PUSHES EV ТЕХНОЛОГІЯ ДО ВИПУСКУ EDGES ЯК МОТОЦИКЛ НА ДРОТІ ПІДКОРИВ СВІТ

Модель Harley-Davidson LiveWire® – це захоплюючий електричний мотоцикл, який штовхає межі можливостей, технологія та дизайну у двоколісному світі. Коли у Harley-Davidson з’явилася можливість продемонструвати можливості та продуктивність мотоцикла LiveWire в найекстремальніших умовах, H-D прийняв виклик і вирушив у несподіваний 13 000-мильний похід по бездоріжжю. Процес здійснення цієї подорожі задокументовано в серії подкастів Harley-Davidson.

Слухайте подкаст H-D Podcast на Apple Podcasts та Spotify і підпишіться, щоб автоматично отримувати нові випуски шоу щотижня.

Цей шестисерійний серіал розповідає про те, як серійні моделі LiveWire були модифіковані для того, щоб долати ґрунтові дороги, одноколійки та пустельні стежки в екстремальних умовах бездоріжжя на протязі 13 000 миль.

“Harley-Davidson – це вічне прагнення до пригод”, – сказав Йохен Цайц, голова правління, президент і генеральний директор компанії, Harley-Davidson. Цей цикл подкастів є найкращою демонстрацією того, як талановиті інженери та дизайнери Harley-Davidson виходять за рамки своєї місії зі створення мотоциклів, які відкривають шлях до пригод, куди б вони не привели. Ці зусилля можна побачити в моделі 2020 LiveWire – яскравому прикладі того, як Harley-Davidson впроваджує інновації, щоб стати лідером в електрифікації мотоциклів. Це досвід, який можна по-справжньому зрозуміти лише після їзди на ньому.”

Використовуючи тих же талановитих інженерів і дизайнерів Harley-Davidson, які розробили мотоцикл LiveWire, з більш широкої команди розробників була зібрана група, яка модифікувала майже серійні моделі LiveWire, щоб завершити подорож.

Разом ця команда спроектувала, модифікувала та зібрала мотоцикл менш ніж за 30 днів. Після початкового тестування команда врахувала відгуки, щоб доопрацювати ергономіку та системи зберігання на мотоциклах. Через 60 днів мотоцикли попрямували до південного краю Аргентини.

Модифіковані мотоцикли LiveWire використовували обладнання, шасі та компоненти силового агрегату Harley-Davidson Revelation™, що відповідають серійним специфікаціям RESS (Rechargeable Energy Storage System – система зберігання енергії, що перезаряджається). Крім того, мотоцикли були модифіковані за допомогою прототипів роторів, коліс і шин від майбутнього пригодницького туристичного мотоцикла Harley-Davidson Pan America™, а також спеціального лобового скла, заднього амортизатора та потрійних затискачів, виготовлених спеціально для цього проекту.

Перед доставкою обидва модифікованих мотоцикла LiveWire були оцінені на Harley-DavidsonWillie G’s Willie G. Центр розробки продукції Davidson для початкового тестування та їзди в аналогічних умовах перевірки розробки на полігоні Harley-Davidson’s Proving Grounds.

long, велосипеди, harley-davidson, штовхачі, технологія, кромки

Harley-Davidson запрошує вас відчути гострі відчуття та плавне прискорення мотоцикла в центрі пригоди – мотоцикла LiveWire 2020 року. На честь світової прем’єри фільму “Довгий шлях вгору”, який тепер можна переглянути ексклюзивно на Apple TV, з кожним тестовим заїздом гонщик отримає безкоштовну футболку LiveWire та лімітований постер LiveWire. Постер доступний лише для тих, хто пройде тест-драйв моделей LiveWire, поки вони є в наявності.

ВІДСВЯТКУЙТЕ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ, ПОКАТАВШИСЬ НА ПЕРШОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ МОТОЦИКЛІ HARLEY-DAVIDSON – 2020 LIVEWIRE

ЛІДИРУЄ В ЕЛЕКТРИФІКАЦІЇ МОТОЦИКЛІВ

довгий, велосипеди, harley-davidson, поштовхи, технології, краю

National Drive Electric Week, 26 вересня – 4 жовтня 2020 року, – це загальнонаціональне святкування, покликане підвищити обізнаність про численні переваги повністю електричних та гібридних автомобілів, вантажівок, мотоциклів та інших транспортних засобів з можливістю підзарядки. З нагоди цієї події Harley-Davidson радий розширити можливості для їзди, зарядки та використання LiveWire, щоб зробити доступними захоплюючі враження від електромобілів (EV) для глобальної аудиторії.

“Harley-Davidson уособлює вічне прагнення до пригод”, – сказав Йохен Цайц, голова правління, президент і генеральний директор компанії Harley-Davidson, Harley-Davidson. “Ми створюємо машини, які відкривають шлях до пригод, щоб знайти свободу для душі. Перший електричний мотоцикл Harley-Davidson, LiveWire, є яскравим прикладом того, як ми впроваджуємо інновації, щоб надихнути цю місію, і як ми очолюємо електрифікацію мотоциклів. Це першокласний досвід, який можна по-справжньому зрозуміти лише після того, як покатаєшся на ньому.”

Мотоцикл Harley-Davidson® LiveWire®, випущений у 2019 році, має вигляд, відчуття та звук, характерні для продукції Harley-Davidson®, завдяки першокласним компонентам, преміальному оздобленню, передовим технологіям технологія який відповідає нашим найвищим стандартам якості та має унікальний фірмовий звук під час прискорення та набору швидкості; новий звук, який уособлює плавну електричну потужність мотоцикла.

Приводиться в рух миттєвим крутним моментом повністю електричної силової установки Harley-Davidson Revelation™, мотоцикл LiveWire здатен на приголомшливе прискорення лише поворотом дросельної заслінки – не потрібно зчеплення або перемикання передач. Оптимізований центр ваги, жорстка алюмінієва рама та регульовані компоненти підвіски преміум-класу забезпечують динамічну керованість LiveWire.

LiveWire підтримується глобальною мережею авторизованих дилерських центрів Harley-Davidson, кожен з яких обладнаний станціями швидкої зарядки постійного струму, а також спеціалізованим навчанням та обладнанням, щоб сприяти зростанню спільноти власників LiveWire та ентузіастів електромобілів (EV).

Власники мотоциклів LiveWire в Канаді та США.S. отримати безкоштовну зарядку протягом двох років на станціях ChargePoint в дилерських центрах Harley-Davidson, що беруть участь у програмі. Крім того, власники мотоциклів LiveWire в США.S. отримують безкоштовну зарядку до 500 кВт протягом двох років з моменту доставки в мережі Electrify America.

Власники мотоциклів LiveWire використовують станції, щоб подорожувати на своїх мотоциклах далі. Ці власники насолоджуються продуктивністю, можливостями та досвідом керування мотоциклом, який викликає миттєву реакцію у перехожих та захоплюючий досвід водіння.

Крім того, LiveWire лідирує в електрифікації мотоциклів, просуваючи технологію електромобілів вперед, прагнучи до розвитку і зростання сегмента. Завдяки глобальному партнерству, активації та створенню досвіду, який кидає виклик можливостям електромобілів, Harley-Davidson продовжує не тільки впроваджувати інновації та надихати сегмент електромотоциклів, але й лідирувати в його зростанні.

Надихніться новим серіалом Apple Original “Довгий шлях вгору” з Юеном МакГрегором та Чарлі Бурманом, прем’єра якого відбудеться 18 вересня на Apple TV. Модель Harley-Davidson LiveWire® – це захоплюючий електричний мотоцикл, який просуває межі продуктивності, технологія та дизайну у двоколісному світі. Мотоцикли LiveWire, на яких їздять у новій серії, є серійними та модифікованими, щоб розширити межі їзди на мотоциклах edges землі. І навчіться їздити з Harley-Davidson Riding Academy.

Total Motorcycle дякує Harley-Davidson за те, що надихнули нас запропонувати вам п’ятницю натхнення цього тижня: Harley-Davidson’s Довгий шлях вгору Стаття Way Up для вас. Сподіваємось, вам сподобалось, і це надихнуло вас вийти на вулицю, їздити, досліджувати та відкривати для себе нове. Щотижня ми пропонуємо вам нові, унікальні та захоплюючі статті, які ви не захочете пропустити!

До речі, я дотримуюся політики не змішувати політику і бізнес разом, зрештою, мені все одно, на якому мотоциклі ви їздите, поки ви їздите, але з цим ранковим заголовком про Дональда Дж. Трамп і його дружина, Меланія Трамп, підхопили жахливе “слово на букву “С”, я хотів побажати їм обом найкращого і якнайшвидшого одужання. Одужуйте скоріше.

Містер. Totalmotorcycle. Власник і засновник Total Motorcycle. Підтримка мотоциклістів та мотоциклетного спорту протягом 23 чудових років. Total Motorcycle – це моя гордість і радість, і можливість охопити 375 мільйонів людей була неймовірною, але я не зміг би цього зробити без підтримки моїх відвідувачів, читачів та членів, велике вам спасибі! Ви змінюєте життя мільйонів гонщиків по всьому світу. Дякую вам.

Інтерв’ю: Чарлі Бурман про довгий шлях нагору, аварії та електричні Harley Davidsons з Quad Lock

Різниця з Long Way Up, окрім маршруту, в тому, що Лонг Way Round або Long Way Down – Чарлі та Юен проїхали 13 000 миль на Harley Davidson Livewires, першому електричному транспортному засобі Harley Davidson.

Ті, хто дивився шоу, помітили, що і Чарлі, і Юен використовують для навігації мотоциклетне кріплення Quad Lock. Мені пощастило наздогнати Чарлі, щоб поговорити про поїздку та деякі неймовірні враження, які вони пережили в дорозі.

Чарлі також розповідає нам про свої перші дні в акторській кар’єрі, деякі з його найжахливіших аварій (де він по-справжньому випробував Quad Lock), майбутнє мотоциклів і навіть натякає на свої плани щодо пригод. він навіть натякає на плани їхньої з Юеном наступної великої пригоди.

довгий, мотоцикли, harley-davidson, поштовхи, технології, краї

Насолоджуйтесь інтерв’ю і заздалегідь вибачте за те, що я виглядаю як абсолютний фанат, але цей хлопець – легенда!

ТРАНСКРИПТ

Квадроцикл

Люблю це шоу, Чарлі. Я думав, що дивитися шоу про подорожі під час карантину буде трохи депресивно, але насправді було дуже освіжаюче нагадати про те, що за вікном великий світ. Розкажіть нам про те, що таке Long Way Up і як все це сталося.

Чарлі Бурман

Думаю, я не знаю, скільки людей знають мене за цими фільмами, але, мабуть, люди знають мене трохи більше за “Довгий шлях в обхід” і “Довгий шлях вниз”, які я знімався з Юеном МакГрегором протягом багатьох років. І я думаю, що перший з них був у 2004 році. Ми поїхали з Лондона до Нью-Йорка на схід. Отже, Казахстан, Монголія і Сибір. Потім ми поїхали в Африку, а потім ось цей фільм “Довгий шлях вгору” – з Аргентини до Лос-Анджелеса.

Я був актором до того, як зайнявся всім цим. А мій батько – кінорежисер, він зняв такі фільми, як “Визволення”, “Екскалібур”, “Надія і слава”, “Смарагдовий ліс” і ще багато-багато фільмів у 60-х, 70-х, 80-х і 90-х роках. Він був великим кінорежисером того періоду. Тож я завжди знімався в його фільмах, бо в нас четверо дітей. Мій батько завжди казав: “Не бери дітей на роботу”. У мене четверо безкоштовних дітей, яких я можу використовувати для своїх фільмів.”

Тож нас закинули в його фільми, бо він був надто дешевий, щоб наймати дітей-акторів. І перший фільм, в якому я знявся, був “Визволення”. Не знаю, чи ви коли-небудь бачили цей фільм. Але я не грав на банджо, просто щоб люди знали. Але мій батько запропонував мені триколісний велосипед і сказав: “Слухай, якщо ти сядеш на той диван з тим хлопцем, я дам тобі триколісний велосипед”. Знаю, це звучить дивно, але я дуже хотів той триколісний велосипед.

Так чи інакше, я сидів на дивані, і так сталося, що це був Джон Войт, який приходить в кінці фільму, і я гадаю, і потім я продовжував знімати фільми, і так я зустрів Юена, був на знімальному майданчику. У фільмі “Поцілунок змії”, який став моїм великим поверненням. Моя акторська кар’єра летіла під три чорти, коли я зустріла Юена. І цей фільм був з Пітом Постлетуейтом, Річардом Грантом, знаєте, великими, великими іменами.

І я подумав: “Так, я повернувся”. Я повернувся в кіноіндустрію. Так чи інакше, цей фільм був абсолютним лайном, і він одразу ж вийшов на DVD. Тож це були останні кроки моєї акторської кар’єри. Але тоді я познайомився з Юеном на знімальному майданчику. І я пам’ятаю, як познайомився з Юеном. Пам’ятаю, наша перша розмова була про те, що у нього був “Мото Гуцці Ле Ман”. І я підійшов до нього, ми зустрілися в якомусь пабі на західному узбережжі Ірландії, де ми знімали фільм, і ми просто почали говорити про мотоцикли.

А потім це практично все, про що ми говорили протягом останніх 25 років. Зрештою, у нас виникла ідея зняти “Довгий шлях навколо”, і ось ми тут сьогодні говоримо про “Довгий шлях вгору”. Я маю на увазі, я не знаю, 14, 13 років потому, і я не зовсім впевнений, куди пішов цей клятий час.

Квадроцикл

Так, так, так. У мене тут є факти, “Довгий шлях в обхід” 2004 року. Отже, 16 років відтоді.

Чарлі Бурман

Гаразд. Знаєш, не обов’язково бути таким конкретним щодо часу, гаразд?.

“Квадроцикл

Ви пройшли довгий шлях від того триколісного велосипеда до їзди на велосипедах. І було кумедно бачити на Long Way Up таку ліниву бокову стійку, ніби ти випиваєш чашечку чаю на мотоциклі, коли святкуєш наприкінці.

Чарлі Бурман

Знаєте, я маю на увазі, що мотоцикли увійшли в моє життя так само, як і в життя Юена, і люди запитують мене: “Чому ти захопився мотоциклами?”? І ви можете задати те ж саме питання про людей, які їздять на конях або займаються скелелазінням, або мають якусь пристрасть до чогось. І я думаю, що це те, що мій батько був дуже авантюрним, коли я був молодим. І він об’їхав весь світ і знімав ці фільми в надзвичайно складних місцях.

Час зробити це

У Harley-Davidson було лише 10 тижнів, щоб побудувати їм пару мотоциклів для подорожі. Байкмейкер переробив підвіску і провів цілий тиждень, тестуючи підвіску. Harley-Davidson також повідомив, що команда, яка будувала ці велосипеди, робила це в позаробочий час і всі були волонтерами в цьому проекті. Епізод закінчується тим, що команда залишає штаб-квартиру і летить до Південної Америки.

Епізод 2 починається з того, що різні команди прибувають і зустрічаються в Ушуайї посеред снігової бурі. Хлопці вперше бачать готову трубу Rivian. Ці вантажівки можна назвати серійними, але вони, безумовно, мають прототипи або передсерійні деталі, які демонструються.

Після прибуття команда розпаковує велосипеди та збирає їх для поїздки. Цікаво відзначити, що коли все було доставлено до Південної Америки, обидва бренди відправили персонал, щоб допомогти з налаштуванням транспортних засобів. Вони також беруть великий фургон Mercedes Sprinter, який використовуватимуть як допоміжний транспортний засіб, оснащений великою сонячною батареєю для забезпечення електроенергією. Перед тим, як вони офіційно вирушають у дорогу, виникає невелика затримка, пов’язана із зарядним пристроєм, який потребує заміни частини, щоб полегшити процес. Це затримує їхній виїзд на три дні. Тоді настав час нарешті стартувати, тож команда вирушає до місця старту – автостоянки біля підніжжя Вогняної Землі, найпівденнішої точки Панамериканського шосе.

Важко з самого початку

Перше велике випробування настає, коли вони доїжджають до Толхуїна в Аргентині, де їм доводиться вперше заряджати велосипеди на одній із швидких зарядних станцій. Все йде добре, і зарядний пристрій встановлений у місцевій пекарні, тож хлопці зупиняються, щоб поповнити запаси їжі. Невдовзі вони дістаються до свого першого перетину кордону, який вимагає іншого підходу, оскільки їм потрібно спробувати поповнити заряд на велосипедах, щоб збільшити дальність поїздки. Але вони швидко усвідомлюють, що зарядка має бути першочерговим пріоритетом.

Тож, хоча і велосипеди, і вантажівка розряджаються, команди роз’їжджаються. Вантажівки намагаються встигнути на місцевий пором до Патагонії, але їм це не вдається, оскільки у вантажівок закінчується електрика, а у Спринтера – дизельне паливо, і команда підтримки залишається на узбіччі дороги. Тим часом велосипеди прямують до місцевого готелю, який зачинений, але відкривається для них, де вони намагаються зарядити велосипеди. Але через холодну погоду, яка була настільки холодною, що велосипеди не буде заряджати. Тож вони заносять їх всередину готелю, що не складає труднощів, коли у вас є електровелосипеди. Як тільки вони прогріваються, вони починають заряджатися. Але не встигли вони почати заряджатися, як зникла електрика.

Зникнення титрів наприкінці епізоду.

Продовжуйте знімати

Епізод 3 відкривається з велосипеди не в змозі зарядитися вночі і змушені вдатися до портативного генератора, який вони мають у складі команди. Наступне завдання – спробувати подолати відстань до команди в Порвенірі, щоб встигнути на пором до Пунта-Аренас і продовжити подорож. На виїзді з міста у Юена вимикається електрика, і він змушений взяти на буксир одну з допоміжних вантажівок, щоб встигнути на пором.

З Пунта-Аренас команда проводить наступні два дні, подорожуючи Національним парком Торрес-дель-Пайн. Вони зупиняються в готелі EcoCamp Patagonia, щоб забрати спеціальний пакет для Юена і заправити велосипеди, використовуючи стійку енергію, вироблену готелем, де вони зупинилися на ніч. Наступного ранку, хоча з обома є проблеми мотоцикли чекаючи на смерть. Виявляється, що 12-вольтова батарея розрядилася, і обом мотоциклам потрібен стрибок, щоб продовжити рух. Вони вирушають до кордону Чилі та Аргентини. Це один з багатьох перетинів кордону, які вони зроблять під час подорожі між двома країнами.

довгі, велосипеди, harley-davidson, штовхає, технології, краю

Тривога на переправі

Знову ж таки, через проблеми з дальністю, їм доводиться викликати дизель-генератор, щоб зарядити велосипеди, щоб вони могли дістатися до свого готелю в Ель-Калафате тієї ночі. Наступний день – вихідний, щоб дослідити один з місцевих льодовиків. Це викликає спогади про їхній візит на Аляску під час Long Way Round. Потім вони продовжують рух на північ до Аргентини. Тут вони досягли двотижневої позначки подорожі. Це боротьба за подолання відстаней, необхідних для завершення подорожі з метою бути в Лос-Анджелесі до Різдва.

Мені дуже сподобався серіал, а ми подивилися лише 3 серії. Це так добре, і фотограф/відеограф в мені абсолютно любить кінематограф. Від одних лише кадрів, знятих дроном, перехоплює подих. Це шоу знято в 4k, тому якість чудова, і я з нетерпінням чекаю на продовження.

Цей серіал також допоміг мені усвідомити, як сильно я скучив за дорожніми поїздками за останні 6 місяців через локдаун. Сподіваюся, ми скоро зможемо вийти з цієї ситуації, щоб повернутися до вивчення нових місць і власних пригод. Після перегляду серіалу я став ще більшим шанувальником продукції Rivian. Схрестимо пальці, щоб побачити, як Rivian прибуде до Австралії в недалекому майбутньому. Я не фанат велосипедів, але тепер, коли я побачив, що Harley-Davidson зробив з Livewire, мені дуже хочеться спробувати електричні велосипеди.

Епізод 4 вийде 24 вересня для нас, австралійців, та 25 вересня для США, і надалі виходитиме щотижня на Apple TV

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top