Найкращі електровелосипеди з товстими шинами 2023 року. Гірський велосипед з підтримкою педалей

Найкращі електричні велосипеди з жирними шинами 2023 року

6 Коментарі та думки власників

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Звіт про електровелосипеди має на меті допомогти споживачам знайти правильний електровелосипед для своїх потреб. Коли ви купуєте продукт, який ми рекомендуємо, ми можемо заробити комісію.

Електричних велосипедів на жирових шинах в наш час. хоч греблю гати, але які з них найкращі??

Від стабільних і зручних для користувача круїзерів для велосипедних доріжок до потужних брузерів, створених для полювання та важкого бездоріжжя, електровелосипеди з товстими шинами зараз переживають невеликий момент. Незалежно від того, чому ви хочете придбати електровелосипед з жирними шинами, команда експертів Electric Bike Report та велосипедні гіки протестували одні з найкращих моделей, які можна купити за гроші. І хоча є багато гідних конкурентів, ми хотіли продемонструвати наш вибір найкращих електровелосипедів на жирних шинах 2023 року, заснований на нашому обширному тестуванні та їзді.

Народжені зі снігів Аляски та пісків Нью-Мексико, предки сучасних жирних велосипедів вперше з’явилися в 90-х роках як засіб для дослідження (і перегонів) на місцевості, несприятливій для звичайних велосипедних шин. Подумайте про бруд, глибокий пісок та м’який сніг. Останніми роками вони переживали піки популярності, але лише з появою електровелосипедів ми побачили, як маси пересіли на товсті шини. Двигуни зробили важкі, відносно неефективні велосипеди більш зручними для їзди, і людям подобаються великі шини, тому що вони дають відчуття впевненості та стабільності. не кажучи вже про те, що багато хто вважає, що вони просто виглядають круто. Їх популярність вибухнула, і жирні шини були прийняті майже в кожній категорії електровелосипедів.

Отже, який електровелосипед на жирних шинах найкраще підходить для вас? Це важке питання з відповіддю, яка відрізняється від людини до людини. Ми склали цей список найкращих електричних велосипедів з товстими шинами, щоб допомогти вам вибрати найкращий велосипед, виходячи з ваших конкретних потреб.

Хоча цей список складається з електровелосипедів, які мають шини шириною не менше 3 дюймів, ви також можете ознайомитися з нашою добіркою найкращих електровелосипедів 2023 року, якщо ви хочете трохи більше різноманітності у виборі розміру шин.

Aventon Aventure 2

Найкращий електричний жировий велосипед класу 3 у 2023 році

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Ставши революційною моделлю, коли вона вперше з’явилася на ринку електровелосипедів, Aventon Aventure встановив нову високу планку того, що споживачі можуть очікувати від електричного велосипеда вартістю до 2000 доларів, а наступна модель Aventure 2 була побудована на основі цієї спадщини. Хоча багато його сучасників наздогнали в певних аспектах, Aventure 2 все ще виділяється.

Справа не тільки в 750-ватному двигуні задньої втулки Bafang або повністю інтегрованому акумуляторі ємністю 720 Вт-год, які так закохали нас в цей електричний “товстун”, а й в тому, що Aventon вдалося наповнити його маленькими функціями і додатковими можливостями, які все ще дещо незвичні для багатьох електровелосипедів в цій категорії. Він має датчик крутного моменту, який забезпечує більш природні відчуття, а також підвищує ефективність роботи акумулятора, дозволяючи вам їхати далі без більшого та важчого акумулятора. Додайте сюди повнокольоровий РК-дисплей, металеві крила, повну трансмісію Shimano Altus, гідравлічні гальма Tektro і, на додачу до всього, це просто дуже приємний велосипед для їзди. Керування спортивне, але не надто атлетичне, і, хоча він трохи важкий, він напрочуд добре справляється з легкими подвійними трасами.

Він також доступний в перекидній та наскрізній рамах з вибором гарних кольорів на вибір (відмінна риса в морі чорних та білих велосипедів для любителів жиру).

Aventure поставляється як електровелосипед класу 2, але, як і більшість велосипедів у цьому списку, він легко перетворюється на клас 3 за допомогою додатку, який підключається до вашого велосипеда, що дає йому максимальну швидкість на педалях 28 миль/год. Ми протестували і навіть порівняли цей велосипед з деякими з його найбільших конкурентів, і результати не брешуть: це новий вид доступних електричних велосипедів для любителів активного відпочинку.

Коротше кажучи, ми дійсно великі шанувальники Aventure, і ми думаємо, що ви теж, саме тому він очолює наш список найкращих електровелосипедів на жирних шинах 2023 року.

  • Розблокований до класу 3, це надзвичайно швидкий та потужний електровелосипед.
  • Повнокольоровий РК-дисплей має чудовий вигляд та відображає рівень заряду батареї у відсотках
  • Батарея ємністю 720 Вт-год ефективно використовується для великого запасу ходу завдяки датчику крутного моменту
  • Він має унікальний дизайн для товстих електровелосипедів, який нагадує нам інший Aventon, який нам дуже сподобався, Level.
  • При вазі 77 фунтів (ми розглянули велику модель з додатковим переднім і заднім багажниками), Aventure трохи важчий за багатьох своїх аналогів.

Mokwheel Basalt

Цей звір електронного велосипеда має м’язи, щоб доставити свого гонщика практично куди завгодно з потужним двигуном і вантажопідйомністю 450 фунтів, і може супроводжуватися деякими серйозно вражаючими додатковими аксесуарами.

Rad Power Bikes RadRover 6 Plus

Найкращий електричний жировий велосипед класу 2, 2023 рік

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Ми вже давно є шанувальниками лінійки RadRover від Rad Power Bikes, і багато електровелосипедів у цьому списку завдячують саме Rover’у за те, що він допоміг популяризувати жирні шини в мейнстрімі. Хоча в минулих моделях Rover було багато чого, що варто оцінити, RadRover 6 Plus є помітним оновленням у порівнянні зі своїми попередниками таким чином, що він вимагає серйозного розгляду в будь-якому списку найкращих електричних велосипедів з товстими шинами.

У порівнянні з попередніми моделями помітно змінився естетичний вигляд, що значною мірою пов’язано з новою напівінтегрованою батареєю, розміщеною в більш сучасній, кутовій рамі. Також є унікальний подвійний дисплей в центрі та зліва від кабіни, який є функціональним та просто іншим.

Але зовнішній вигляд. це не все, що тут нового. Rad також додав гідравлічні дискові гальма з 180-міліметровими роторами, щоб посилити гальмівну силу і тримати гонщиків під більшим контролем, коли потрібно зупинитися.

У категорії електровелосипедів, які часто зосереджені виключно на швидкості та потужності, Rad Power Bikes RadRover 6 Plus використовує інший, більш виважений підхід. Він має 750-ватний двигун задньої втулки, який дуже схожий на ті, що ви знайдете на багатьох інших велосипедах у цьому списку найкращих електровелосипедів на жирних шинах, але потужність цього двигуна набагато м’якша, особливо на низьких швидкостях. Це дає велосипеду дуже передбачувану та контрольовану передачу потужності, яка підходить як для початківців, так і для тих, хто хоче велосипед, яким легко керувати, але при цьому він має достатньо крутного моменту, щоб допомогти вам долати горбисті ділянки.

Якщо ви хочете отримати легко контрольовану потужність від велосипеда, який підтримується провідною компанією з виробництва електровелосипедів, RadRover 6 plus може бути найкращим вибором для вас.

  • Двигун потужністю 750 Вт відчувається вишукано. він має великий крутний момент, але забезпечує його плавно.
  • Акумулятор на 672 Вт-год забезпечує вражаючий запас ходу навіть для свого розміру.
  • Гідравлічні дискові гальма дуже добре показали себе в нашому тестуванні, і вони додали їх до найновішої моделі Rover, зберігши при цьому відносно доступну ціну.
  • Хоча це може бути суб’єктивною думкою, нам дуже подобається новий дизайн оновленого RadRover.
  • Світлодіодний екран зліва помітно менш яскравий, ніж центральний.
  • Кабельна проводка виглядає дещо незграбною.

Blix Ultra

Завдяки швидкості, потужності та безлічі опцій, що додають універсальності, Blix Ultra є практичним і абсолютно захоплюючим велосипедом.

Lectric XP 3.0

Найкращий ультрадоступний електричний фетбайк 2023 року

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Lectric XP 2.0 вже зарекомендував себе як якісний складний велосипед з широким набором функцій за дуже розумною ціною. Комбінований пакет інтегрованих функцій, таких як задній вантажний багажник, ліхтарі, підвіска та крила. це те, що ви могли б очікувати побачити лише на більш дорогих моделях. Тепер Lectric підняв планку ще вище, випустивши нову модель XP 3.0 сповнений вдосконалень та нових функцій, при цьому ціна велосипеда залишається незмінною. близько тисячі доларів.

Новий Lectric XP 3.0 має двигун зі збільшеною піковою потужністю та крутним моментом для кращого підйому на пагорби, краще передавальне відношення для зручності педалювання, більші гальмівні ротори для кращої гальмівної сили, покращену підвіску для більш комфортної їзди, а також додаткові аксесуари для збільшення пасажиромісткості.

Всі ці можливості на велосипеді, який можна скласти і помістити за сидінням або в багажнику, зробили вибір на користь Lectric XP 3 простим.0 за найкращий електровелосипед на жирних шинах 2023 року!

  • XP 3.0 тільки додає до і без того великої цінності попередньої моделі. За ту саму ціну, 3.0 пропонує оновлення базових інтегрованих функцій і навіть додає нові.
  • У той час як двигун на XP 3.0. це все ще 500-ватний задній багажник, але тепер він має збільшений крутний момент на 55 Нм та пікову потужність 1000 Вт.
  • Покращене передавальне число і більша вища передача забезпечують більш ефективне використання зусиль водія.
  • Збільшений розмір гальмівного ротора. тепер 180 мм замість 160 мм. забезпечує більшу чутливість та ефективність гальмування, незважаючи на те, що це механічні, а не гідравлічні дискові гальма.
  • The 3.Вилка підвіски 0 має збільшений на 50 мм хід, що забезпечує більш плавну їзду по дорогах та бездоріжжю.
  • Вантажопідйомність заднього багажника збільшилася вдвічі до 150 фунтів, що дозволяє перевозити більше пасажирів.
  • Ми б хотіли побачити можливість експлуатації XP 3.0 без ключа в велосипеді, але це одне оновлення, яке Lectric ще не зробив.
  • Поки 3.Зчеплення 0 покращено, але ми все одно хотіли б щось трохи м’якше.

Velotric Nomad 1

Завдяки витонченому дизайну, чудовому запасу ходу та достатній потужності для швидкості та подорожей в гору, Nomad 1 пропонує солідну цінність за свою ціну.

Mokwheel Basalt

Найкращий електричний велосипед з товстими шинами для кемпінгу, 2023 рік

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Половина задоволення від кемпінгу. це дослідження відвіданої місцевості. Електровелосипеди дають туристам можливість проїхати далі, побачити більше і не виснажитися до кінця дня. Mokwheel Basalt незвичайний серед електровелосипедів тим, що він не тільки добре підходить для подорожей по бездоріжжю, але й може слугувати цінним ресурсом завдяки деяким своїм незвичайним аксесуарам. Як електровелосипед класу 3 з максимальною швидкістю 28 миль/год, він чудово підходить для пересування майже в будь-якому місці.

Mokwheel Basalt може виглядати не так вже й незвично на перший погляд. Він оснащений безщітковим двигуном з втулкою потужністю 750 Вт, який може обертати 90 Нм крутного моменту, що робить його придатним для їзди по крутих пагорбах, як з твердим покриттям, так і без нього. Дорожня амортизаційна вилка з ходом 110 мм покращує контроль на вибоїстій місцевості, а 7-швидкісна трансмісія Shimano допомагає як на підйомах, так і на спусках. Гідравлічні дискові гальма забезпечують приголомшливу потужність навіть на крутих спусках, а колодки Chaoyang 26 x 4-дюймові. шини забезпечують необхідну амортизацію та зчеплення з дорогою для подорожей по бездоріжжю.

Що дійсно відрізняє Mokwheel Basalt, так це його масивний 940-ватний акумулятор, який може живити 1000-ватний інвертор, який має можливість працювати з такими необхідними приладами, як зарядні пристрої для телефонів, кавоварки, електричні грилі та ноутбуки. Плануєте їхати довше, ніж на день чи два? Mokwheel також пропонує сонячний зарядний пристрій, щоб підтримувати заряд до цих необхідних речей.

Користувачі також можуть обирати між традиційною рамою та виносною конструкцією. Тому що він має 450 фунтів. вантажопідйомність, туристи, які хочуть взяти з собою вечерю, також можуть віднести її назад до табору. Це ідеально підходить для тих, хто планує піти в похід, але все ще хоче електрики.

Це не тільки найкращий електровелосипед з товстими шинами для кемпінгу, але й просто хороший варіант на період.

  • Безщітковий двигун маточини потужністю 750 Вт має потужність і крутний момент, необхідні для підйому на пагорби та доставки гонщиків до максимальної допоміжної швидкості 28 миль / год для енергійної їзди
  • Поставляється як з традиційною рамою, так і з підвісною, щоб підійти широкому колу райдерів
  • За допомогою додаткового інвертора потужністю 1000 Вт можна живити ряд електроприладів під час кемпінгу
  • 4-дюймовий.-широкі шини та вилка з передньою підвіскою забезпечують дуже комфортну їзду
  • 450-фунтовий. Вантажопідйомність робить його чудовим для мисливців, які хочуть привезти додому свою дичину

Aventon Sinch

Завдяки низькій виносній рамі, великим шинам і амортизаційній вилці, цей зручний і легкий в управлінні електровелосипед ідеально підходить для подорожей і пригод на свіжому повітрі.

Himiway Cruiser

Найкращий електричний жировий велосипед на великі відстані, 2023 рік

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Якщо якийсь велосипед з цього списку і заслужив культ, то це Himiway Cruiser.

Cruiser, якого люблять за його величезну потужність та масивний акумулятор на 840 Вт-год, є лідером у категорії електровелосипедів з товстими шинами. У той час як багато 750-ватних велосипедів стримують потужність на низьких швидкостях (наприклад, коли ви стартуєте з місця) і збільшують її при прискоренні, Himiway, схоже, дає вам доступ до всіх 750 Вт від пістолета. Якщо ви шукаєте швидкості, цей велосипед дуже веселий.

Акумулятор на 840 Вт-год, що перевищує середній показник, дає цьому велосипеду великий запас ходу на одному заряді. Щоб бути зрозумілим: ви можете знайти більші акумулятори на інших електронних велосипедах з товстими шинами (навіть у цьому списку найкращих електронних велосипедів з товстими шинами). Чорт, деякі навіть мають подвійні батареї. Але більшість з цих великих стандартних акумуляторів будуть коштувати більше 2,000 доларів, тому Cruiser є ідеальним варіантом для нас з точки зору вартості та тривалості поїздок. Наш тест на дальність пробігу Max PAS показав, що акумулятор проїхав 44 милі, перш ніж розрядився, що є досить вражаючим показником.

Cruiser також оснащений трансмісією Shimano Altus, механічними гальмами Tektro Aires, а також крилами та легким пакетом, який можна порівняти з іншими велосипедами цієї категорії. Він також поставляється із заднім багажником, що є приємною особливістю, якщо ви хочете перевозити якийсь вантаж, і на нього надається 2-річна гарантія.

Як і більшість інших, цей велосипед поставляється як електровелосипед класу 2, але його можна легко переобладнати під клас 3. Якщо ви шукаєте електровелосипед-ракетоносець, то варто звернути увагу на Himiway Cruiser.

  • 48V 17.Акумулятор на 5 Ач забезпечує достатній запас ходу. Навіть на більшому та сильнішому електровелосипеді ви можете розраховувати на багато миль на одному заряді.
  • Надпотужний електровелосипед, який ви відчуєте, як тільки почнете крутити педалі. Якщо ви любите потужність, вам сподобається цей електровелосипед.
  • Товсті шини плавно котяться по поверхні з легкістю.
  • Велосипед був дуже стабільним, навіть на високих швидкостях, і ми мали високий рівень зчеплення з дорогою майже на будь-якій поверхні.
  • Невелика затримка в роботі педалей, коли ви починаєте крутити педалі. Запізнення двигуна становить близько однієї секунди.
  • PAS має велику потужність і швидко набирає швидкість, але ми хотіли б трохи більше варіацій у швидкості, яку ви отримуєте на різних рівнях допомоги.

Denago Fat 1

Завдяки двигуну потужністю 750 Вт та величезним 921.6-ватний акумулятор, цей швидкісний новачок довів, що здатен проїхати довгі дистанції.

Velotric Nomad 1

Найкращий електричний велосипед з товстими шинами для початківців електронних велосипедів

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Для новачків у світі електровелосипедів покупка може бути складним завданням. Для більшості споживачів важливо отримати максимальну віддачу від своїх грошей, особливо коли мова йде про універсальність, продуктивність та якість. На щастя, люди з Velotric, здається, розуміють цю боротьбу і врахували баланс цих трьох міркувань у своєму останньому випуску.

Вийшовши на ринок електровелосипедів у 2021 році за допомогою краудфандингової кампанії, Velotric повинен був зробити сміливу заяву, щоб виділитися. Перший велосипед, Discover 1, був респектабельним, візуально привабливим електровелосипедом з хорошими експлуатаційними характеристиками, орієнтованим на пасажирів, що їздять на роботу. У своїй другій моделі, Nomad 1, компанія Velotric зберегла привабливу геометрію та яскраві кольори Discover, водночас розширивши можливості велосипеда за рахунок позашляхових можливостей.

Хоча деякі компоненти Nomad 1 нам незнайомі, основні елементи двигуна та акумулятора мають знак якості. Обидва велосипеди відрізняються значним підвищенням ефективності завдяки команді досвідчених інженерів Velotric, що дозволило двигуну Nomad 1 потужністю 750 Вт і відносно стандартному акумулятору 48 В, 692 Вт-год працювати разом, забезпечуючи достатню потужність на підйомах і справді вражаючий запас ходу.

Завдяки простому та зрозумілому інтеейсу, рамам зі східчастим та високим кроком, а також широкому спектру інтегрованих функцій, Nomad 1 пропонує функціональність для широкого кола райдерів та забезпечує відмінну цінність при цьому.

  • Кутовий дизайн Nomad 1 та освіжаюча різноманітність шести кольорів, розділених між двома стилями рами, значною мірою виділяють цей стильний електровелосипед серед інших.
  • Ми були здивовані та вражені дальністю пробігу Nomad 1, що стало можливим завдяки ефективному налаштуванню двигуна та акумуляторної батареї від Velotric.
  • Система PAS забезпечує помірне збільшення допомоги на нижчих рівнях для повсякденної їзди, але збільшує потужність на вищих рівнях, коли вам потрібна більша швидкість або допомога на нахилах.
  • Фірмовий двигун Nomad 1 потужністю 750 Вт достатньо потужний, щоб підняти велосипед практично на будь-який пагорб з обмеженими зусиллями з боку водія.
  • Жирні шини та амортизаційна вилка забезпечують стабільність та зчеплення з дорогою як на ґрунті, так і на асфальтованих поверхнях.
  • При ціні в районі 1500 доларів США, Nomad 1 забезпечує функції та продуктивність аналогічних електровелосипедів ближче до діапазону 2000 доларів США.
  • Хоча він виконує роботу, пов’язану з рівнем заряду акумулятора, зчитування у вигляді смуги на дисплеї Nomad 1 є менш надійним і точним, ніж версії, засновані на відсотках, які ми звикли цінувати.

Rad Power RadRover 6 Plus

RadRover 6 Plus пропонує повний набір надійних компонентів і високу продуктивність, що робить його чудовим вибором для початківців електровелосипедистів.

Blix Ultra

Найкращий електровелосипед з подвійним акумулятором для жирних шин, 2023 рік

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Незалежно від того, чи потрібно вам подорожувати на екстремальні відстані, перевозити велику кількість вантажу, брати з собою додаткового пасажира або все це одночасно. вам знадобиться енергія акумулятора, щоб зробити це. Жоден інший електровелосипед з жирними шинами не покриє ці основи краще, ніж Blix Ultra, завдяки можливості подвійного акумулятора.

Blix Ultra може вмістити два акумулятори 48 В, 672 Вт-год для заявленого запасу ходу до 80 миль, що підтверджується нашим тестуванням. Подвійні батареї не є рідкістю у світі електровелосипедів, хоча вони зазвичай з’являються на моделях, які більше присвячені одному виду функціональності (наприклад, вантажні велосипеди). Навіть серед лінійки Blix, Ultra поділяє можливості подвійної батареї з двома своїми більш спеціалізованими побратимами, але він стоїть окремо від них завдяки своїй більшій адаптивності та універсальності.

Загалом, електровелосипеди на жирних шинах прагнуть бути більш універсальними завдяки своїй здатності їздити по нерівних поверхнях так само добре, як і по асфальтованих дорогах. Blix Ultra піднімає планку завдяки ряду додаткових аксесуарів, які розширюють його вантажопідйомність і/або пасажиромісткість, не змінюючи при цьому основних елементів конструкції жирних шин. Сам по собі двигун Ultra потужністю 750 Вт і система PAS роблять його демоном швидкості, але також надають йому потужність і налаштування для ефективного переміщення додаткової ваги.

Здатність Ultra вміщати дві батареї означає більший запас ходу та тривалу підтримку двигуна навіть під навантаженням. Ось чому цей електровелосипед. наш єдиний вибір для цієї категорії!

  • Налаштовуваність. це найбільша особливість Ultra, з можливістю подвоїти запас ходу, підключивши два акумулятори або додавши багажники для збільшення вантажопідйомності/пасажиромісткості.
  • Ultra підключається до додатку Blix Bike через Bluetooth, що дозволяє телефону функціонувати як додатковий дисплей і дозволяє легко перемикатися з режиму класу 2 на клас 3.
  • Двигун потужністю 750 Вт і система PAS розраховані на додаткову вагу і можуть швидко розганяти велосипед до максимальної швидкості навіть на низьких налаштуваннях.
  • На відміну від інших електровелосипедів з двома акумуляторами, амортизаційна вилка та товсті шини Ultra дозволяють легко їздити по бездоріжжю.
  • Щоб доповнити можливості перевезення вантажів, верхня труба Ultra функціонально є гібридом між конструкціями з високим кроком та наскрізним кроком. Надає велосипеду більш агресивного вигляду, що відповідає його швидкості та потужності.
  • Кокпіт Ultra добре влаштований, так що всі елементи керування легко доступні.
  • Хоча крихітний дисплей Ultra допомагає зберегти компактність кокпіта, він не здатний одночасно відображати повний обсяг інформації.
  • Подовжена колісна база Ultra (як для велосипеда з товстими шинами) підвищує стабільність при перевезенні вантажів, але це також ускладнює проходження поворотів.

Електричні велосипеди Rad Power Bikes RadExpand 5

Найкращий електровелосипед для маленьких гонщиків

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Знайти електровелосипед, який підходить саме вам, важливо не тільки за кольором, стилем їзди або індивідуальністю. Правильний розмір і пропорції важливі для того, щоб забезпечити ефективне використання механіки людського тіла в поєднанні з механікою велосипеда, а використання не призводило до болю або травм. Для невеликих райдерів знайти електровелосипед відповідного розміру може бути складно через велику кількість великих повнорозмірних рам на ринку, а в деяких випадках варіанти, які підходять, можуть пожертвувати функціями або функціональністю.

Представлення велосипедів Rad Power Bikes RadExpand 5. Цей компактний, складаний електровелосипед еволюціонував від RadMini 4 дивовижним чином, спираючись на той факт, що це, по-перше, електровелосипед, а по-друге, складаний велосипед. На додаток до радіо- (отримати його?)- Незважаючи на принципово інший дизайн рами, RadExpand має якісні компоненти, міцну раму, солідну батарею на 672 Вт-год з хорошим запасом ходу, потужний 750-ватний двигун задньої втулки для швидкості та підйому на пагорби, і навіть міцний задній багажник, і все це за відмінною ціною.

Для велосипедистів зі зростом від 4’10” до 5’10” це означає, що вам не доведеться нічим жертвувати. RadExpand 5. це повнофункціональний електровелосипед цікавого розміру, а той факт, що він складається для транспортування або зберігання, є лише однією додатковою функцією, яку варто оцінити.

Ми б хотіли, щоб у RadExpand залишився рідкокристалічний дисплей RadMini 4, замість того, щоб відмовитися від нього на користь спрощеної панелі індикаторів, але ця зміна ніяк не вплинула на фактичну продуктивність велосипеда. Підсумок: RadExpand. чудовий вибір для тих, хто шукає невеликий електровелосипед.

  • Замість вузького, дещо хиткого керма старої моделі, RadExpand 5 має чудову систему керма у стилі BMX, яка є ширшою, міцнішою та все ще може складатися.
  • Хоча він все ще відносно важкий для складного велосипеда, його рама вагою 62 фунти складається до зручного для зберігання та транспортування розміру.
  • Купуючи велосипед Rad Power, ви знаєте, що купуєте якісний продукт з надійними компонентами.
  • RadExpand має чудові технічні характеристики за таку ціну. Акумулятор ємністю 672 Вт-год, двигун потужністю 750 Вт, 7-швидкісна трансмісія та ефективні гальма (хоча вони й механічні). це хороша пропозиція для велосипеда від перевіреного бренду.
  • Керування велосипедом чуйне, маневрене та плавне, що робить його чудовим як для досвідчених гонщиків, так і для новачків.
  • Як і на інших велосипедах Rad Power, вмикання двигуна відбувається поступово та інтуїтивно зрозуміло, завдяки чому велосипед завжди залишається під вашим контролем.
  • Ремінь на липучках, що входить до комплекту RadExpand, ефективно утримує дві його половини разом у складеному стані, але ми хотіли б бачити більш надійне кріплення на рамі.
  • Хоча світлова індикаторна панель чудово працює, показуючи рівень PAS, ліхтарі тощо., ми не можемо допомогти, але відчуваємо, що повний РК-дисплей був би кращим.

Blix Dubbel

З діапазоном зросту гонщика від 5 футів 0 дюймів до 6 футів 2 дюймів, Blix Dubbel пропонує багато універсальності для широкого кола гонщиків, включаючи деяких на меншому кінці спектру.

Himiway Cobra

Найкращий всюдихідний електричний велосипед 2023 року

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Хоча багато електронних велосипедів з товстими шинами маркуються та продаються як всюдиходи, мало хто з них насправді постачається з обладнанням, яке це підтверджує. Himiway Cobra, однак, може похвалитися повною підвіскою з чотирма перекладинами та котушкою, яка більше схожа на те, що ви знайдете на справжньому гірському велосипеді. Це дозволяє йому обробляти більші нерівності та пересічену місцевість, які були б різкими та важкими для гонщиків на інших велосипедах з жирними шинами лише з вилкою передньої підвіски.

Himiway Cobra оснащений усіма функціями, які ви очікуєте від позашляховика: потужний двигун задньої втулки потужністю 750 Вт з датчиками крутного моменту для більш інтуїтивного керування, масивний акумулятор ємністю 20 Ач для збільшеного запасу ходу, 4.8-дюймові шини CST для пухкої місцевості та 180-міліметрові гідравлічні дискові гальма для ефективного гальмування.

З огляду на це, Cobra має чудову ціну за те, що вона пропонує, але важливо пам’ятати, що це гібридна конструкція, і вона не зрівняється з висококласним спеціалізованим гірським велосипедом з першокласними деталями. Cobra. це “ворота” до бездоріжжя, що дозволяють мотоциклісту безтурботно вирушати на пошуки пригод. Подумайте про стежки для джипів, двоколійні та пожежні дороги.

Як електровелосипед з товстими шинами з такими екстремальними можливостями і доступною ціною, Himiway Cobra знаходиться в певній мірі в своїй власній лізі, саме тому він є нашим найкращим вибором для цієї категорії!

  • За свою ціну близько 2500, Himiway Cobra пропонує позашляхові характеристики, які можна порівняти з більш дорогими, більш спеціалізованими електронними велосипедами.
  • Навіть з першою спробою Himiway застосувати чотирибалочну підвіску, Cobra напрочуд функціональна на більш технічних поверхнях.
  • Ми вдячні за перехід від механічних дискових гальм Himiway Cruiser до гідравлічних гальм на Cobra.
  • Cobra відмінно показує себе на двоколійці та комфортно почувається на більш грубому бездоріжжі.
  • Датчики крутного моменту 750-ватного двигуна роблять його чутливим і точним для природного середовища проживання велосипеда.
  • (Надмірно) товсті 4.8-дюймові шини відчувають себе надзвичайно стабільно на пухкому або слизькому ґрунті.
  • Ми дійсно не можемо сказати достатньо про цінність Cobra!
  • Ми відчули, що рукоятки керма зі штучної шкіри погано підходять для точного керування велосипедом у більш складних умовах.
  • Дросель. це завжди чудова функція на електровелосипеді, але ми б хотіли бачити важіль замість поворотного регулятора, щоб уникнути випадкової активації.

Джип QuietKat

Завдяки потужному двигуну потужністю 1000 Вт і жорсткій підвісці, цей висококласний всюдихід дійсно відповідає своєму бренду Jeep.

Aventon Sinch Step-Through

Найкращий складаний електричний велосипед з товстими шинами, 2023 рік

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Хоча деякі з інших електровелосипедів на жирних шинах на цій сторінці також мають можливість складатися, Aventon Sinch робить це трохи краще, що робить його трохи більш універсальною машиною. З цієї причини він залишається нашим найкращим вибором у цій категорії вже другий рік поспіль.

Sinch від Aventon. один з найдоступніших електровелосипедів, які ви знайдете на ринку шин з великими шинами. Низька висота підніжки рами та колеса діаметром 20 дюймів не так лякають маленьких гонщиків у порівнянні з багатьма великоваговими велосипедами на жирних шинах, але навіть 6-футові гонщики також знайдуть задоволення від цього велосипеда. Той факт, що він складається і його можна закинути на заднє сидіння більшості транспортних засобів, є серйозним бонусом.

Ми завжди вагаємось перераховувати естетичні причини для розгляду в списку найкращих, оскільки це дуже суб’єктивна річ, яка варіюється від людини до людини, але і зелена, і червона рами в поєднанні з коричневими шинами допомагають велосипеду виділятися, не будучи занадто кричущим, так що ви будете пишатися тим, що їздите на гарному велосипеді.

Але на електронних велосипедах ми знаємо, що зовнішній вигляд зникає, а продуктивність залишається, і нам також подобається те, що є у Sinch під капотом. Двигун потужністю 500 Вт та батарея на 672 Вт-год забезпечують запас ходу 30-50 миль, жирові шини 20″ X 4″ досить універсальні як для пожежних доріг, так і для їзди по твердому покриттю, а вилка 45 мм RST міцна і допомагає поглинати деякі дорожні вібрації.

Тепер, коли цей велосипед отримав приз за найкращий складаний жировий велосипед, давайте поговоримо про раму. Його загальна конструкція міцна, і кілометри, які ми проїхали на Sinch, не викликали у нас жодних сумнівів щодо шарніра, який з’єднує передню та задню частини велосипеда. Іноді ми бачимо трохи більше гнучкості, ніж нам хотілося б, але з Sinch це не так. Той факт, що він відчувається як повнорозмірний велосипед, але може бути досить компактним, якщо вам потрібно заховати його в кутку, буде величезним плюсом для багатьох велосипедистів.

Електровелосипеди для дітей та підлітків. посібник з купівлі та найкращі моделі

Електровелосипеди для дітей швидко набирають популярність, а технології, що їх живлять, продовжують ставати все кращими і кращими. Від електровелосипедів для мотокросу до електровелосипедів для приміських поїздок та гірських велосипедів. дитячі електровелосипеди є неймовірним інструментом, який дозволяє дітям їхати швидше і далі, ніж їхні маленькі ніжки можуть нести їх самостійно.

Якщо у вас є майбутня зірка bmx, маленька дитина, яка долає довші відстані, підліток, який їздить на роботу, або ви батьки, які шукають заміну коротким поїздкам на автомобілі, для цього є ебайк! Дитячі електровелосипеди дуже різняться за своїм призначенням, тому розуміння того, на що слід звертати увагу, а також того, що є в наявності, має важливе значення для того, щоб знайти правильний велосипед для вашої дитини та вашої родини.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Щоб допомогти вам знайти найкращий електричний велосипед для ваших потреб, ми розбили цю статтю на чотири розділи. Перший розділ. це посібник з купівлі, який охоплює все, що вам потрібно знати про купівлю електровелосипеда для вашої дитини, а решта три розділи містять поради та конкретні рекомендації щодо вибору велосипеда залежно від віку велосипедиста.

Хоча ми наполегливо рекомендуємо прочитати наш повний посібник з купівлі дитячих електровелосипедів, ось кілька коротких порад та конкретних рекомендацій для тих людей, які подорожують на велосипеді TL;DR :-).

Короткі поради щодо купівлі дитячого моноколеса

(1) Ознайомтеся з місцевими законами та правилами: У багатьох регіонах дітям заборонено користуватися велосипедами класу II (велосипеди з дроселем), а також класу III (велосипеди з максимальною швидкістю 28 миль/год з двома дроселями).

(2) Шукайте велосипед з датчиком крутного моменту: Датчики крутного моменту дозволяють водієві контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей. Без нього повільніше обертання педалей НЕ сповільнить швидкість велосипеда, що може бути дуже заплутаним і небезпечним для дітей.

(3) Скажіть “ні” дроселю: Дроселі дозволяють дітям швидко досягати високих швидкостей, не крутячи педалі, і їх слід уникати. Дроселі практично на всіх електровелосипедах можна вимкнути або зняти після покупки.

(4) Зверніть увагу на вагу: електровелосипед може важити до 60 фунтів. (або більше!) і може бути занадто складним для дорослого, не кажучи вже про дитину, щоб з ним впоратися.

(5) електровелосипеди vs. електричні велосипеди-балансири: Невеликі електровелосипеди без педалей (наприклад, STACYC), як правило, не підпадають під дію законів про електровелосипеди, але все одно повинні використовуватися з обережністю.

Найкращі електричні велосипеди для дітей

Цей список був складений після тривалих досліджень, а також спираючись на наш власний досвід використання електровелосипедів. На відміну від інших наших “найкращих” списків на цьому сайті, ми повністю визнаємо, що ми не тестували і не бачили особисто всі ці велосипеди.

детальна інформація про ці конкретні велосипеди включена до вікових розділів нижче. Як завжди, будь-які додаткові відгуки та пропозиції вітаються в розділі Коментарі та думки власників.

ВелосипедЕлектровелосипеди STACYC 12 eDrive STACYC 16eDrive GoTrax Kids STACYC 18e Drive STACYC 20E Drive Дитячі електровелосипедиwoom UP Commencal Meta Power 24 Дитячі електровелосипеди для перевезення дітей RadRunner Plus Aventon Abound Сімейний велосипед Ferla
Віковий діапазон Максимальна швидкість MSRP
від 3 до 5 9 миль/год 799
Від 5 до 7 13 миль/год 1,049
Від 5 до 8 15.5 миль на годину 449
Від 8 до 10 18 миль/год 1,999
Від 10 до 12 20 миль / год 2,599
Від 8 до 12 Найкращий універсальний електровелосипед 3,799
Від 8 до 12 Ідеальний електровелосипед для просунутих гонщиків 3,800
Дорослі Поставляється з ліхтарем, крилами та заднім сидінням 1,899
Дорослі Бадьорий довгохвостий ебайк, вміщує двох дітей 2,199
Дорослі Вміщує до 4 дітей! 3,999

Дитячі електровелосипеди. зміст

Меню, що випадає. натисніть, щоб перейти до потрібного розділу

  • Посібник з купівлі дитячих електровелосипедів
  • Дитячі електровелосипеди (велосипеди з педалями. від 6 років)
  • Електричні велосипеди для малюків та дошкільнят (балансири. без педалей)
  • Електричні вантажні велосипеди для перевезення дітей (вантажні велосипеди, які дозволяють встановлювати дитяче крісло)

Посібник з купівлі дитячих електровелосипедів

Якщо ви новачок у використанні електровелосипедів, вам, безумовно, є чому повчитися! У цьому посібнику ми зосередимося на особливостях електровелосипедів, які особливо важливі для дітей. Хоча специфіка часу автономної роботи, вольтаж акумулятора, крутний момент двигуна та незліченна кількість інших компонентів електровелосипеда дуже важливі для загальної продуктивності велосипеда, вони не обов’язково впливають на дітей більше, ніж на дорослих, тому ми не будемо обговорювати їх тут.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Для більш загальної інформації про електровелосипеди, REI’s How to Choose an Electric Bike. чудове місце для початку. Для глибокого занурення в електричні системи електровелосипедів, ebikes.ca. першокласний ресурс, а Juiced Bikes чудово описує специфіку акумуляторів. Нарешті, огляди на дорослі електровелосипеди (включаючи деякі досить маленькі для підлітків) можна знайти на сайті electricbikereview.com. чудовий ресурс.

Чому електровелосипед для дітей?

Два слова. відстань та висота. Електровелосипеди дозволяють дітям їздити на велосипедах на довші відстані, а також долати більші підйоми. Ґрунтуючись на нашому досвіді з власними дітьми, електровелосипеди можуть чарівним чином перетворити поїздки, які раніше були занадто важкими, занадто довгими або занадто нудними на захопливі пригоди, які дійсно подобаються дітям.

Електровелосипеди дуже відрізняються від електросамокатів. Багато людей не сприймають ідею їзди дитини на електровелосипеді, оскільки вони уявляють собі дітей, які мчать вулицею без жодного натискання на педалі. Хоча це, безумовно, можливо, але це не є ймовірним, а також не є метою або конструкцією дитячих велосипедів.

При правильному виборі велосипеда (дітям не потрібен дросель)!) і в правильних умовах (довгі поїздки або в горбистій місцевості), діти все ще можуть отримати достатньо фізичних вправ на електровелосипеді.

Дитячі електровелосипеди не мають дросельної заслінки (докладніше про це нижче) і вимагають, щоб діти крутили педалі, щоб двигун навіть запустився. Якщо вони перестають крутити педалі, двигун також зупиняється. Хоча багато підлітків і підлітків технічно можуть їздити на дорослих електровелосипедах з дроселем (клас II або III), у багатьох регіонах діють правила, які забороняють дітям їздити на електровелосипедах з дроселем.

Клас електровелосипедів

Перш ніж купувати електровелосипед, важливо зрозуміти відмінності між трьома класами електровелосипедів на ринку. У багатьох штатах дітям до 16 років заборонено їздити на електровелосипедах класу III, а в багатьох штатах взагалі нікому (навіть дорослим) не дозволяється їздити на електровелосипедах класу III!) їздити на електровелосипедах класу II на велосипедних доріжках та стежках. Перевірте закони про електровелосипеди на сайті Bikes for People, щоб дізнатися більше про правила вашого штату.

Дві основні відмінності між класами електровелосипедів

Що таке дросель на велосипеді? Дросель. це важіль або кнопка, яка активує двигун велосипеда без необхідності крутити педалі. Якщо велосипед не має дросельної заслінки, двигун можна активувати лише за допомогою педалей.

Максимальна швидкість Дросель
Клас I 20 Ні
Клас II 20 Так
Клас III 20/28 Необов’язково

Клас I

Двигун на електровелосипедах класу I не може допомагати водієві розвивати швидкість вище 20 миль/год. Хоча велосипедист може розганяти велосипед швидше, ніж 20 миль/год, двигун припиняє надавати додаткову допомогу після досягнення швидкості 20 миль/год.

На електровелосипедах класу I також не може бути дросельної заслінки. Двигун можна активувати лише за допомогою педалювання, і для того, щоб двигун запрацював, велосипедист повинен продовжувати педалювати. Більшість електровелосипедів, що продаються у великих магазинах, відносяться до класу I.

Всі дитячі велосипеди відносяться до класу I, але для додаткової безпеки вони зазвичай мають нижчу швидкість, на якій двигун припиняє допомагати. Наприклад, дитяча лінійка woom UP розвиває максимальну швидкість 12 миль/год, а Kent Torpedo. 17 миль/год.

Клас II

Як і на велосипедах класу I, двигун на велосипедах класу II може підтримувати швидкість до 20 миль/год. Основна відмінність полягає в тому, що велосипеди класу II мають дросель, який дозволяє водієві вмикати двигун і рухати велосипед вперед, не крутячи педалі. Водій також може відмовитися від дросельної заслінки і активувати двигун за допомогою педалей.

Клас III

Піднімаючись на щабель вище, електровелосипеди класу III можуть допомогти водієві розвинути швидкість до 28 миль/год при педалюванні, але лише до 20 миль/год при використанні опціонального дроселя. Завдяки більш високій швидкості, електровелосипеди класу III є найбільш регульованими і в багатьох регіонах обмежуються лише вуличним використанням.

Розміри Ebike проти. Традиційний розмір велосипеда

Як і звичайні дитячі велосипеди, електровелосипеди для дітей мають розмір відповідно до розміру коліс. Отже, якщо ваша дитина їздить на 24-дюймовому велосипеді, вона, швидше за все, поміститься на 24-дюймовому дитячому електровелосипеді.

Як і для всіх велосипедів, важливо враховувати мінімальну та максимальну висоту сидіння, оскільки вона може сильно відрізнятися в межах одного розміру колеса, залежно від бренду. Якщо ви не впевнені, який розмір колеса потрібен вашій дитині, обов’язково ознайомтеся з нашим Посібником з вибору розміру дитячого велосипеда.

В даний час на ринку (в США) існує лише кілька дитячих електровелосипедів. Найменший відомий нам велосипед. Kent Torpedo 20″, який має мінімальну висоту сидіння 27″ і може вмістити дітей віком від 7 років. 20-дюймовий велосипед Swagtron EB-6. популярний велосипед, який продається як дитячий, але він занадто високий для більшості дітей, а з 1 режимом PAS він занадто швидкий, щоб діти могли безпечно їздити.

Більші дитячі електровелосипеди доступні у woom та Commencal, але вони призначені для більш агресивних гонщиків, а не для повсякденної їзди по сусідству. Завдяки підвіскам та найсучаснішим компонентам ці велосипеди є потужними на треку, але також мають високу ціну, що робить їх недосяжними для багатьох сімей.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Як результат, багато старших дітей (підлітків і підлітків принаймні 5 років, які не їздять по гірських стежках), швидше за все, будуть їздити на електровелосипеді, призначеному для дорослих. На нашій сторінці про жіночі електровелосипеди є багато велосипедів, досить маленьких для дітей зростом 4’11. 5’0.

Розміри коліс на дорослих електричних велосипедах широко варіюються від 20-дюймових жирових шин до вуличних шин 700c. Як наслідок, розмір колеса на дорослих електровелосипедах не може бути використаний як показник загального розміру велосипеда.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Вага електронних велосипедів

Ebikes важкі! Хоча двигун допомагає компенсувати додаткову вагу, щоб змусити велосипед рухатися, електровелосипедом все одно може бути значно важче маневрувати, ніж традиційними велосипедами. Це особливо актуально для підлітків, які їздять на дорослих електровелосипедах, що можуть важити до 70 фунтів.

Дитячі велосипеди, як правило, трохи легші, ніж дорослі, але вони, в свою чергу, набагато дорожчі. Для порівняння, 3,750 woom 6 UP з 26-дюймовими колесами важить 37.3 фунти. тоді як 650 26-дюймовий Hyper MTN важить 48 фунтів.

Як і традиційні велосипеди, легкі електровелосипеди, як правило, дуже дорогі. Не дивуйтеся, якщо на електровелосипедах початкового рівня не вказана їх загальна вага. Під час дослідження для цієї статті, огляди конкретних велосипедів на YouTube та electricbikereview.com були корисними в наданні інформації про вагу та загальний розмір велосипеда.

Для дорослих, які перевозять дітей як пасажирів на електровелосипеді, загальна вага велосипеда може бути дуже важливою для переговорів. Протягом багатьох років ми переконалися, що електровелосипеди класу II з дроселем змінюють правила гри під час їзди з важким вантажем.

Використовувати дросель, щоб рухати важкий вантаж вперед з місця, значно легше, ніж намагатися зробити це за допомогою педалей, навіть з підтримкою педалей. Коли велосипед рухається, легко підтримувати рівновагу та імпульс на велосипеді за допомогою педалей, а дросельна заслінка більше не потрібна.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Режими підтримки педалей (PAS)

Режим допомоги при педалюванні, або PAS, визначає, скільки “допомоги” надає двигун під час педалювання. Більшість електровелосипедів мають від 3 до 5 режимів допомоги педалей. Чим вище режим допомоги педалям, тим більше двигун буде допомагати рухати велосипед вперед.

Режими PAS легко регулюються натисканням кнопки на дисплеї велосипеда на кермі, або на деяких велосипедах на виносній трубі. Режими PAS можна змінювати в будь-який час під час поїздки.

Режими підтримки педалей працюють, змінюючи загальну потужність двигуна (ват). Чим вище режим допомоги педалей, тим більший відсоток потужності буде виробляти двигун, і тим менше зусиль доведеться докладати водієві для того, щоб рухати велосипед вперед.

Для пояснення, майте на увазі, що ці відсотки. це МАКСИМАЛЬНІ відсотки, які двигун або гонщик можуть мати від загальної потужності (в основному швидкості) велосипеда. Велосипеду не потрібно досягати “100% потужності”, щоб рухатися.

Відсоток потужності, що припадає на велосипедиста, так само як і на двигун, може змінюватися в межах встановленого діапазону PAS. Наприклад, на велосипеді з 3 режимами PAS, у режимі PAS 2 двигун може використовувати до 80% потужності, а велосипедист. до 20%. Як результат, чим вищий режим PAS, тим менший вплив на швидкість велосипеда мають педалі велосипедиста. Однак у всіх режимах PAS двигун припиняє надавати додаткову допомогу, коли велосипед досягає максимальної швидкості, дозволеної для моторної допомоги.

Їзда з PAS

Велосипедист повинен продовжувати крутити педалі весь час у всіх режимах PAS. Якщо гонщик припиняє крутити педалі (навіть у режимі PAS 5), двигун припиняє видавати потужність. Велосипед, однак, не зупиняється, оскільки він продовжує їхати, як звичайний велосипед. (Примітка: Якщо ви вмикаєте дросель на електровелосипеді класу II або III, дросель замінює PAS, і вам не потрібно крутити педалі.)

Щоб зупинити велосипед, ви можете перестати крутити педалі та зупинитися або просто натиснути на гальма, що автоматично вимкне двигун.

“Відчуття” від їзди з PAS може сильно відрізнятися від велосипеда до велосипеда. У порівнянні з електровелосипедами вищого класу, електровелосипеди нижчого класу, як правило, більш ривкоподібні, а також можуть обмежувати здатність велосипедиста контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей. Ці відмінності є результатом здатності (або нездатності) велосипеда регулювати швидкість, з якою подається потужність двигуна.

Деякі електровелосипеди автоматично застосовують максимальну потужність двигуна для кожного PAS (наприклад, швидко збільшують потужність до 80% при першому натисканні на педаль), тоді як інші повільно збільшують потужність залежно від швидкості педалювання велосипедиста (повільно збільшують від 0% до 80% залежно від того, наскільки сильно або швидко велосипедист крутить педалі).

Здатність велосипеда швидко або повільно подавати потужність на велосипед визначається датчиком PAS. Існує два основних типи датчиків. датчик частоти обертання та датчик крутного моменту.

Датчики частоти обертання проти. Датчики крутного моменту

У той час як режими PAS контролюють максимальний % потужності двигуна, датчики на велосипеді визначають швидкість, з якою цей максимальний % потужності застосовується. Існує два основних типи датчиків. датчики частоти обертання та датчики крутного моменту. Незважаючи на те, що ці датчики здаються незначними, вони можуть мати величезне значення для реакції велосипеда на велосипедиста.

Датчик частоти обертання педалей визначає, чи крутите ви педалі (не як швидко, а чи рухаються педалі чи ні), тоді як датчик крутного моменту вимірює, наскільки сильно ви крутите педалі (~наскільки сильно натягнутий ланцюг). На велосипедах нижчого класу зазвичай встановлюються датчики частоти обертання педалей, а на велосипедах вищого класу. датчики крутного моменту.

Хоча їзда на обох велосипедах. найкращий спосіб “відчути” різницю між ними, ми зробимо все можливе, щоб пояснити різницю і чому ми настійно рекомендуємо велосипеди з датчиками крутного моменту для дітей.

Датчики частоти обертання

Датчики частоти обертання діють як перемикачі для ввімкнення та вимкнення двигуна. Відчуваючи рух вперед на шатунах і педалях, датчик частоти обертання вмикає двигун. Коли двигун увімкнений, він застосовує потужність відповідно до обраного режиму PAS. Чим вище режим PAS, тим більша потужність доступна від двигуна.

Однак датчик частоти обертання педалей не має можливості визначити, наскільки швидко або наскільки сильно ви крутите педалі, він просто дивиться, чи крутите ви педалі в прямому напрямку. На велосипеді з датчиком частоти обертання педалей ви можете крутити педалі на дуже низькій передачі без жодного натягу ланцюга, і велосипед все одно рухатиметься вперед за допомогою двигуна.

Як результат, перевага датчиків частоти обертання педалей полягає в тому, що для роботи велосипеда потрібно дуже мало зусиль від велосипедиста, особливо при високих рівнях PAS. Але з іншого боку, оскільки датчик не може відстежувати, наскільки швидко або повільно крутить педалі, водієві може бути дуже складно, а в деяких випадках взагалі неможливо, контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей.

Незалежно від того, наскільки швидко або повільно крутить педалі на електровелосипеді з датчиком каденсу, двигун буде використовувати максимальний % потужності, виходячи з обраного режиму PAS. Наприклад, якщо ваш велосипед має 5 режимів PAS і ви їдете в режимі PAS 3 (60% вхідний сигнал від двигуна, 40% від людини), велосипед автоматично збільшить швидкість до 60% від потужності двигуна, як тільки ви почнете обертати педалі. Уповільнення або прискорення обертання педалей не впливає на кількість потужності, яку двигун передає велосипеду.

Ви можете збільшити швидкість велосипеда, сильно крутячи педалі та додаючи до 60% потужності, яку двигун вже забезпечує (40% потужності велосипедиста), але ви не можете зменшити потужність двигуна, крутячи педалі повільніше. Якщо ви вже крутите педалі в повільному темпі (щоб не збільшувати потужність двигуна), єдиний спосіб зменшити швидкість велосипеда. це зменшити режим PAS, загальмувати (що зупиняє двигун) або перестати крутити педалі (що також зупиняє двигун).

Тому на велосипеді з датчиком частоти обертання педалей може бути дуже важко їхати на повільній швидкості, особливо при високому рівні PAS. Незалежно від того, чи ви крутите на бабусиній передачі, чи пихкаєте на високій передачі, потужність двигуна залишиться незмінною.

Для молодих велосипедистів відсутність можливості контролювати швидкість велосипеда ногами може бути ДУЖЕ заплутаною і потенційно небезпечною. Тому ми настійно рекомендуємо дитячі електровелосипеди з датчиками крутного моменту (пояснення нижче).

Датчики крутного моменту

У той час як датчики частоти обертання педалей діють як перемикач “запалювання” двигуна (вмикають або вимикають його), велосипеди з датчиками крутного моменту роблять ще один крок вперед і перетворюють педалі на “педаль газу”.

Відстежуючи величину тиску на кривошипи та педалі, датчик крутного моменту дозволяє повільно збільшувати потужність двигуна, крутячи педалі швидше, і зменшувати потужність, крутячи педалі повільніше, у всіх режимах PAS.

Таким чином, замість того, щоб швидко нарощувати потужність до максимального % у вибраному режимі PAS (як на електровелосипедах з датчиком частоти обертання), електровелосипед з датчиком крутного моменту буде повільно збільшувати потужність двигуна відповідно до того, наскільки сильно гонщик натискає на педалі (поки не досягне максимального % PAS).

Наприклад, якщо обраний режим PAS має максимальну потужність 80%, велосипед буде змінювати потужність двигуна від 0% до 80% в залежності від сили, яку гонщик прикладає до педалей. При повільному обертанні педалей двигун може видавати лише 20% потужності, але коли водій крутить педалі швидше, потужність буде збільшуватися, поки не досягне максимуму в 80%.

Отже, хоча велосипеди з датчиками крутного моменту вимагають більше зусиль від велосипедиста (він не може просто їхати. він повинен тиснути на педалі), налаштування велосипеда на більш високий режим PAS все одно дозволяє водієві отримати велику допомогу від двигуна, крутячи педалі сильніше (як на звичайному велосипеді).

В результаті, як і традиційний велосипед, ебайк з датчиком крутного моменту дозволяє водієві завжди контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей. Хочеш їхати швидше? Крути педалі швидше. Хочеш сповільнитися? Педаль повільніше.

Недоліком датчиків крутного моменту є те, що їх набагато дорожче вбудовувати в велосипед. Як наслідок, електровелосипеди з датчиками крутного моменту рідко зустрічаються нижче 1,500 і, як правило, ближче до 2,000.

Одношвидкісний або редукторний

Режими PAS на велосипеді не замінюють передачі. Як і на звичайних велосипедах, передачі на велосипеді дозволяють змінювати силу натискання на педалі. Режими PAS на велосипеді регулюють, скільки додаткового зусилля додає двигун до вашого зусилля.

Передачі особливо важливі при подоланні крутих підйомів або технічної місцевості. Якщо велосипед не має “бабусиної передачі”, щоб ви могли легко почати крутити педалі, двигун не зможе увімкнутись, незалежно від того, в якому режимі PAS ви перебуваєте. Як наслідок, якщо ви зупинитесь на крутому схилі, ви не зможете знову завести важкий велосипед. (Якщо у вас немає дросельної заслінки.)

На технічній місцевості це особливо важливо, оскільки режими PAS не допоможуть вам подолати особливо нерівну ділянку траси, якщо велосипед перебуває на занадто важкій передачі, щоб крутити педалі. На електровелосипеді з датчиком крутного моменту (який є у більшості гірських велосипедів), щоб отримати повну віддачу від двигуна у встановленому вами режимі PAS, ви також повинні бути в змозі крутити педалі з пристойною швидкістю.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Якщо технічний рельєф або сильний підйом не входить у ваші плани, то одношвидкісний електровелосипед з декількома режимами PAS повинен вам підійти. Велосипеди з дросельною заслінкою, як правило, не потребують декількох передач, оскільки ви завжди можете покластися на дросельну заслінку, щоб піднятися на пагорб.

Однак майте на увазі, що незалежно від класу ебайку, дросель ніколи не може розігнати велосипед більше 20 миль/год. Швидкість понад 20 миль/год вимагає втручання водія через трансмісію (потрібно сильно крутити педалі)!), тому передачі також важливі для велосипедистів, які прагнуть розвивати більшу швидкість.

Розміщення двигуна. маточина проти. Двигун середнього приводу

Двигун на електровелосипеді може бути розташований у трьох різних місцях: (1) у втулці переднього колеса, (2) заднього колеса або (3) на нижньому кронштейні велосипеда (так звані середньопривідні двигуни). Задні втулкові двигуни є найбільш поширеними на електровелосипедах низького та середнього класу, в той час як середньопривідні двигуни є стандартними для більшості велосипедів високого класу. Двигуни передньої втулки не є поширеними.

Середньопривідний двигун проти. Двигун із задньою втулкою

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Для базової їзди по асфальтованих поверхнях двигуни з задньою втулкою чудово підходять. Велосипеди з втулковими двигунами, як правило, набагато дешевші, ніж велосипеди з середньопривідними двигунами, але вони можуть змінювати розподіл ваги велосипеда. Таким чином, для більш технічної їзди завжди рекомендується використовувати середньопривідні двигуни. Крім того, що вони розташовані по центру велосипеда, вони також розміщені нижче, тим самим допомагаючи знизити загальний центр ваги велосипеда.

Ще однією перевагою середньопривідних двигунів є те, що їх набагато легше відремонтувати або замінити задню шину велосипеда. З двигуном задньої втулки зняти заднє колесо, безумовно, можливо, але це займе набагато більше часу і зусиль.

Найкращі дитячі електровелосипеди (з педалями)

Від 8-річних дітей, які долають великі відстані з батьками, до підлітків, яким потрібен бюджетний електровелосипед для поїздок на роботу, ми провели години досліджень, щоб знайти найкращі електровелосипеди для дітей. Хоча ми особисто не бачили всі ці велосипеди, ми протестували чотири різних електровелосипеди з сімома різними дітьми на різних трасах.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Найкращий велосипед для вашої дитини насправді залежить від вашого бюджету та того, як ви плануєте його використовувати. Згідно з нашим поясненням, наданим у нашому посібнику з купівлі вище, ми не включили жодного велосипеда класу III. Хоча ми не рекомендуємо велосипеди з дроселем для дітей, ми включили в цей список кілька велосипедів класу II, знаючи, що дроселі практично на всіх електровелосипедах можна зняти.

Ми також не включили висококласні дитячі велосипеди eMTB (за винятком woom UP, який можна використовувати і як eMTB, і як велосипед для поїздок на роботу). Від геометрії до шин, підвіски та гальм. є набагато більше змінних, які слід враховувати при покупці електровелосипеда, але основи, викладені тут, безумовно, застосовуються.

Якщо ви не знаєте про важливість датчика крутного моменту, будь ласка, прочитайте наш розділ про відмінності в датчиках для електровелосипедів вище. Без датчика крутного моменту неможливо контролювати швидкість велосипеда за допомогою педалей.

Порівняння дитячих електровелосипедів

ВелосипедВелосипеди для дітей віком від 7 до 12 років. Клас I. Без дросельної заслінки. Від 12 до 17 миль/год макс woom UP 5 woom UP 6 Велосипеди для дітей віком від 12 років, клас I. Без дросельної заслінки. 20 миль/год максимум Hyper eRide City Townie Go! 7D Пріоритетний струм Велосипеди для 14 років, клас II з дроселем. 20 миль/год макс Aventon Soltera Electra Townie Go! 7D Step-Thru Якщо зняти дросельну заслінку, ці велосипеди підходять для дітей від 12 років
MSRP Висота сидіння або велосипедиста Вага Датчик крутного моменту Режими PAS Шестерні Двигун
3,799 28″. 33.5″ 35.6 Так 3 11 250W
3,999 30.9″. 37.4″ 37.3 Так 3 11 250W
648 53 Ні 3 6 250W
1,899 4’11. 5’11 44 Так 3 7 250W
3,299 30.5″. 36.5″ Так 5 5 500W
1,199 4’11”. 6″1″ 43 Так 5 7 350W
1,599 411. 5’11 48 Ні 3 7 250W

Найкращі електровелосипеди

Хоча електровелосипеди ні в якому разі не повинні замінювати традиційні велосипеди, вони є чудовою розвагою для маленьких гонщиків, особливо для майбутніх мотокросистів або гонщиків чи гонщиків BMX. Від проходження кіл на треку до простого катання навколо кемпінгу або заднього двору. ці електричні балансири допоможуть прищепити пристрасть до їзди в дуже юному віці.

Електровелосипеди STACYC (власність Harley Davidson) на сьогоднішній день є найякіснішими та найпопулярнішими. Хоча на ринку з’явилися інші дешевші бренди, більшість з них значно важчі за лінійку STACYC і не пропонують стільки налаштувань швидкості.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

У порівнянні з дитячим мотоциклом Yamaha PW50 аналогічного розміру, електровелосипеди тихіші, легші та значно дешевші! Як і регулятор PW50, більшість електричних балансирних велосипедів мають кілька налаштувань швидкості, щоб обмежити максимальну швидкість для початківців.

MSRP Висота сидіння Швидкості Вага. Асортимент
Велосипеди для дітей віком від 2 до 5 років
STACYC 12eDrive 735 14″. 16″ (3) 5, 7, 9 миль/год 17 фунтів. 30. 60 хв
Велосипеди для дітей від 5 до 7 років
GoTrax Kids 399 19.3″. 20.9″ (1) 15.5 миль на годину 27 фунтів. 15.5 миль
STACYC Brushless 16eDrive 1,049 17″. 19″ (3) 5, 7.5, 13 миль/год 19 фунтів. 30. 60 хв

Велосипеди STACYC також доступні під кількома іншими брендами, включаючи Harley Davidson (який придбав STACYC у 2019 році), KTM, GASGAS та Husqvarna. Наскільки нам відомо, крім естетики, самі велосипеди залишаються однаковими у всіх лінійках.

Електричні вантажні велосипеди для перевезення дітей

Від швидкого завезення дітей до друзів до пропуску смуги забирання після школи, електровелосипеди. це веселий та швидкий спосіб пересування по сусідству! Завдяки гнучкості, яка дозволяє перевозити будь-кого. від немовлят у дитячому сидінні до дорослого, ваша сім’я напевно отримає багато років користування електричним сімейним велосипедом.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Існує багато різних типів електричних вантажних велосипедів (або триколісних велосипедів)!), які слід врахувати. На додаток до інформації, викладеної в нашому посібнику з купівлі вище, є багато змінних, які слід враховувати. Для більш детального ознайомлення зі специфікою вантажних велосипедів для сім’ї ми рекомендуємо ознайомитися з посібником з купівлі вантажного велосипеда для дівчат від Bike Shop Girl’s Cargo Bike.

Що стосується вашого бюджету, то велосипеди вищого класу, як правило, легші, пропонують кращий контроль швидкості за допомогою датчика крутного моменту, а також підвищену довговічність трансмісії та електроніки. Однак, якщо ви плануєте поїздки в межах кількох миль навколо вашого району, не бійтеся обрати вантажний велосипед нижчого класу, такий як RadRunner Plus, показаний вище. Незважаючи на те, що він важкий і не такий тонко налаштований, як інші велосипеди, він чудово підходить для швидких поїздок, і після 100 миль ми не маємо жодних нарікань!

MSRPДіапазон датчиків ваги та крутного моменту
Велосипеди для 1 дитини
RadRunner Plus 1,899 74.3 Ні 45 Mi.
Aventon Abound 2,199 81 Так до 50 Mi.
Велосипеди для 2 дітей
RadWagon 4 1,899 76.7 Ні 45 Mi.
Aventon Abound 2,199 81 Так до 50 миль.
Xtracycle Swoop 4,999 62.9 Так до 60 миль.
Триколісні велосипеди для 2 дітей
Сімейний велосипед Ferla 3,999 130 Ні 25 Mi.
Bunch Coupe 6,999 132 Ні 75 Mi.

Всі велосипеди, крім Bunch Coupe, мають дросель

Наталі Мартінс

Наталя захопилася дитячими велосипедами з 2010 року, коли її старший з трьох дітей почав їздити на велосипеді-балансирі. Намагаючись переконати всіх, кого вона знала, наскільки дивовижними є велосипеди-балансири, вона почала Two Wheeling Tots. Як сертифікований вчитель природничих наук, вона любить заглиблюватися в те, чому і як діти їздять на велосипедах. Завдяки своїм глибоким знанням про світ дитячих велосипедів, вона консультувала багато провідних брендів, а також брала участь у написанні статей для NY Strategist, Today Show та інших видань.

ЇДЬТЕ НА БЛИСКАВЦІ

Серія e9 пропонує два нових способи відчути наш унікальний #ninerd бренд свободи, веселощів та пригод.

Завдяки власній інженерії Niner, найкращим у своєму класі системам приводу Bosch Performance Line, акумуляторам збільшеної ємності та міцному, креативному дизайну ці велосипеди підвищують фактор задоволення до 11.

У слові “дев’ятка” завжди була “е

Наша місія в Niner. зробити їзду по бездоріжжю кращою, і крапка.

З “першого дня” у 2005 році ми почали виробляти 29-дюймові велосипеди, тому що вони дійсно покращили нашу їзду, дозволивши гонщикам крутити педалі швидше, плавніше, далі, сильніше і відчувати себе більш впевнено.

Сьогодні, у 2020 році, наша місія не змінилася. Анітрохи. З серією e9 ми підвищуємо фактор задоволення, пропонуючи нові способи крутити педалі, чорт забирай! зберігаючи при цьому нашу фірмову якість їзди та стиль Niner.

RIP e9

Свобода їздити більше бруду, частіше = більше задоволення

Наш новий 150-міліметровий тревел RIP e9 29er відповідає всім критеріям. Залишайтеся довше, проїжджайте далі. Це швидкий трейловий велосипед для середніх поїздок, який підійде як для місій в середині тижня, так і для одноденних екскурсій.

Зварна рама з алюмінію 6061 та цільне кріплення двигуна: об’єднує верхнє та нижнє розташування шарнірів з амортизаційним кріпленням для виняткової жорсткості. Ковані вилки сидіння та ланцюга, рокер, порожнисті дропаути, а також наші фірмові підшипники повороту Enduro Max Black Oxide роблять абсолютно нове шасі Niner міцним, як скеля.

Двигун Bosch Performance Line CX: забезпечує плавну підтримку педалей без несподіванок. Чутливий до крутного моменту, з нульовим запізненням подача потужності є передбачуваною за будь-яких умов. А батарея ємністю 625 Вт-год означає, що ви можете їхати далі, не боячись втратити заряд.

Якість їзди Niner: надзвичайно гнучка, збалансована крива підвіски, яка однаково комфортно почувається на підйомах і спусках, і готова до будь-яких доріг.

150 мм ходу підвіски: пневматичний амортизатор з блокуванням. Оскільки система допомоги педалям легко долає будь-яке зусилля на педалі, наша система CVA не була ідеальним вибором для цього велосипеда. Перевернувши кожен камінь у гонитві за продуктивністю, ми відрегулювали співвідношення важелів, довжину амортизації, хід, орієнтацію та розташування кріплень, щоб отримати фірмову кінематику Niner. Кінцевий результат. надзвичайно гнучка, збалансована крива підвіски, яка однаково добре почувається як на підйомах, так і на спусках, і готова подолати будь-яку трасу.

WFO e9

Припаркуйте маршрутку, пропустіть ліфт: крутіть педалі вгору і заряджайтеся на найбільших спусках.

Ви вільні. Вільно крутити педалі, а не їхати на шатлі. Ви можете вільно мандрувати, досліджувати та їздити на чому завгодно і коли завгодно, і ніщо вас не стримує, окрім вашої уяви.

Ваш доступ до найжвавішої місцевості, крутих беккантрі-ліній та місцевих розваг щойно став набагато кращим. З агресивною геометрією, ходом підвіски 180 мм, котушковою пружиною, переднім колесом 29″ / 27.5-дюймове заднє колесо та система приводу Bosch Performance Line CX. WFO e9 готовий пробити ваш квиток на вершину будь-якої траси та з легкістю прокласти собі шлях донизу.

Ход підвіски 180 мм: надзвичайно гнучкий, збалансований хід підвіски на котушковій пружині, готовий до подолання найскладнішої місцевості.

Зварна рама з алюмінію 6061 та цільне кріплення двигуна: об’єднує верхнє та нижнє розташування шарнірів з амортизаційним кріпленням для виняткової жорсткості. Ковані вилки сідла та ланцюга, коромисло, порожнисті дропаути, а також наші фірмові підшипники повороту Enduro Max Black Oxide. все це робить абсолютно нове шасі Niner надійним та міцним.

Двигун Bosch Performance Line CX: забезпечує плавну підтримку педалей без несподіванок. Чутливий до крутного моменту, з нульовим запізненням подача потужності передбачувана за будь-яких умов. А батарея ємністю 625 Вт-год означає, що ви можете їхати далі, не боячись втратити заряд.

29er передні/27.5 задніх коліс: Заднє колесо меншого розміру дозволяє скоротити довжину ланцюга для швидкого проходження траси та забезпечує масивне зчеплення з дорогою.

RLT e9 RDO

Хамелеон на гравійній дорозі

Bosch Performance для швидкості: електронна версія нашого хваленого гравійного мотоцикла RLT проїжджає далеко і швидко. Система приводу Bosch Performance Line Speed розвиває швидкість до 28 миль на годину (Performance Line CX і 25 км/год у ЄС), а акумуляторна батарея ємністю 500 Вт-год дозволяє долати довші дистанції.

Розроблено для довговічності та універсальності: Використовуючи FEA-моделювання та обширні випробування, провідний інженер Джордж Паррі створив міцну карбонову раму, здатну витримати найважчі дороги, які тільки можна собі уявити. Насправді, RLT e9 RDO відповідає стандартам тестування гірських велосипедів ISO.

Подорожуйте по місту або по всьому світу: Для більшої практичності можна скористатися спеціальними інтегрованими багажниками Niner, щоб перевозити речі для поїздки в офіс або навколосвітньої подорожі. Просвіт для зручних 50-дюймових шин і кріплення для крил завершують цей хамелеон-гравійний велосипед.

Так, я їжджу на своєму електровелосипеді з вимкненим живленням. Ось чому

Це може здатися дивним, оскільки електровелосипеди відомі своєю здатністю їздити швидше і далі з меншими зусиллями, але я часто їжджу на своєму електровелосипеді з вимкненим живленням.

Я не завжди був таким. Особливо не на початку. Вперше я захопився електровелосипедом десь у 2009 році. Це було до того, як його стало легко купити, тому я побудував його сам.

Як я пересів на електровелосипед

Я не був велосипедистом, і мене не приваблювали електровелосипеди, бо вони були велосипедами. Натомість вони були просто кращим способом пересування містом. Ніяких клопотів з володінням автомобілем. Ніяких автобусних розкладів. Просто їдеш.

Мій перший електровелосипед навіть не мав педалей. Він був побудований на жорсткому гірському велосипеді Trek з дросельною заслінкою, яка вивільнила 2000 Вт потужності, щоб я міг летіти зі швидкістю понад 30 миль/год (48 км/год). Ободні гальма, нульова підвіска і нерозумна хоробрість 20-річного хлопця. О, коледж.

Це було півтора десятиліття тому, ще до того, як більшість законів про електровелосипеди стали реальністю, і я мимоволі побудував те, що по суті було легким електричним мотоциклом, зробленим своїми руками. Це було моє знайомство з електровелосипедами. Тож не дивно, що я не був тим, кого більшість людей вважають велосипедистом.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Мої перші роки їзди на електровелосипеді були цілком утилітарними. Електровелосипеди завжди були лише швидким, ефективним способом проїхати через центр міста за частку часу, який би зайняв автомобіль (і в кілька разів більше задоволення)!).

Але з часом ідея педального підсилювача почала мені подобатися. Я не шукав фітнес-аспект, я пробігав 3-5 миль на день. Але врешті-решт я відкрив для себе, наскільки приємним може бути крутити педалі. Було щось у тому, що ти не був на машині, а був її частиною.

З часом у мене все краще і краще виходило. Моя велосипедна підготовка покращилася (хоча я не був спортсменом-велосипедистом). Я використовував все нижчий і нижчий рівень потужності педалей, поки врешті-решт не зрозумів, що, можливо, мені навіть не потрібен підсилювач педалей. Принаймні, не завжди. Тож я почав просто вимикати підсилювач педалей.

Нульовий рівень допомоги на педалях став для мене новим поняттям.

Вимкнення педального підсилювача

Я знаю, що ти можеш подумати: “Ну, тоді просто їдь на неелектричному велосипеді, дурню”.” І я тебе розумію, але я теж цього не хочу. Тому що не те, щоб я завжди їздив з вимкненим велосипедом. Насправді, я майже завжди тримаю свої електровелосипеди “увімкненими”, лише з нульовим рівнем допомоги педалям.

По суті, я вимкнув підсилювач педалей. Це означає, що я єдиний, хто постачає енергію, коли я кручу педалі. Але щоразу, коли мені це потрібно, наприклад, коли я намагаюся швидко перетнути головну дорогу, повну машин смерті з підігрівом сидінь, поворот дросельної заслінки вивільняє потужність двох-трьох добре підготовлених велосипедистів, які крутять за мене педалі. Це заспокійлива підстраховка, а також гарний спосіб зняти напругу, якщо мені трапиться пагорб, який виявиться занадто складним для мого одношвидкісного електровелосипеда в той день.

Отже, по суті, “е” частина мого електровелосипеда завжди там. Я просто не використовую його під час цих поїздок, якщо тільки він раптом не знадобиться мені в крайньому випадку.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Я не завжди відмовляюся від газу під час поїздок. Насправді, коли я все ще зосереджений насамперед на пересуванні, я використовую вищі рівні потужності педалей або навіть просто газ, щоб швидко дістатися туди, куди я їду. Я все ще сприймаю свої електровелосипеди як засіб пересування, а не для фітнесу. Так влаштований мій мозок, і це, мабуть, ніколи не зміниться. Електровелосипеди. це замінники автомобілів.

Але можливість взяти ту саму машину, яку я використовую, щоб відвідати друзів, купити продукти або поїхати на пляж, і замість цього використовувати її для фітнесу без будь-яких модифікацій, є одним з найкрутіших аспектів е-велосипедів.

Тож так, не всі мої поїздки пов’язані з піцою. Але там, де час не має значення, він часто є. Коли мені не потрібно їхати швидко, я можу насолоджуватися повільною їздою і виконувати роботу самостійно. Тільки сьогодні вранці дружина відправила мене купити пляшку вина, щоб принести друзям, які влаштовують вечерю сьогодні ввечері. Куди поспішати? Я отримую те, чого не розумію і за що, безсумнівно, заплачу занадто багато. Навіщо поспішати??

Натомість я виставив нульовий рівень допомоги педалям і здійснив чудову ранкову поїздку тихим містом (п’ятниця тут вихідний), у своєму власному темпі і з власними ногами, які виконують роботу. Було так приємно, що я все ще спускаюся з того кайфу, який я використовував, щоб негайно вибити цю статтю.

найкращі, електровелосипеди, товстими, шина, 2023

Найкращий коментар від ctromley

Який приголомшливий спосіб пояснити тим, хто не впевнений у придбанні електронного велосипеда, що це не обман і що це не заважає вам отримувати необхідні фізичні вправи. Ось хтось, хто взагалі не дбав про фітнес і все одно привів себе у форму на електровелосипеді, навіть не намагаючись!

Чудово. Це допоможе мені переконати дружину придбати такий велосипед.

Це все до того, що якщо у вас є електровелосипед, який ви використовуєте виключно для пересування містом, то я вас повністю розумію. Саме так я почав.

Але з часом я зрозумів, що світ електровелосипедів набагато ширший, ніж просто пересування. Від переваг для психічного здоров’я до переваг для фізичного здоров’я, повільна, легка їзда на електровелосипеді час від часу може бути просто чудовим способом налагодити зв’язок з вашим електровелосипедом у спосіб, про який ви раніше не думали.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте перевірити нашу домашню сторінку для всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top