Найкращі складні електровелосипеди 2023 року. Електричний складаний велосипед Brompton

Найлегші складні електровелосипеди [Топ-7 найлегших електровелосипедів]

Коротше кажучи, так, вони того варті. Складні електровелосипеди пропонують найкраще з обох світів. всю практичність складного велосипеда з точки зору транспортування та зберігання, з більшим діапазоном варіантів поїздок, які надаються з електричною підтримкою.

Незалежно від того, чи маєте ви подальшу подорож, чи вам доведеться долати виснажливі пагорби, чи ви просто починаєте їздити на велосипеді і хочете мати можливість легко долати всю відстань, ви можете приєднатися до мільйонів людей, які обрали електровелосипед.

Електричні велосипеди процвітають. Кожен двадцятий житель Великобританії зараз має електричний велосипед, і прогнозується, що до кінця десятиліття буде продано понад 130 мільйонів електровелосипедів. Дослідження показують, що люди, які користуються електровелосипедами, їздять довше, далі і частіше, ніж на звичайних велосипедах.

Міф про те, що електровелосипеди “ліниві” і “не допоможуть вам підтримувати форму”, був розвіяний вже давно. Їзда на електровелосипеді все ще спалює калорії. приблизно на 75% більше, ніж їзда на звичайному велосипеді. І вони можуть зробити можливими подорожі для пасажирів, які інакше були б неможливими.

Отже, було неминуче, що електровелосипед і складаний велосипед об’єднаються разом. Від першого представленого складного електровелосипеда (Honda Step Compo у 2000 році), зараз існує величезний вибір, ціна якого варіюється від £1,000 до £5,000 і більше.

Вага складного велосипеда має важливе значення, особливо для тих, хто користується різними видами транспорту або піднімає і спускає велосипед сходами. Електровелосипеди, як правило, важчі за неелектричні велосипеди, іноді на цілих 50%.

Але для багатьох складних електровелосипедів це вже не так. Додавання тонни ваги до складного велосипеда (який призначений для легкого перенесення) суперечить інтуїції. Найлегший електровелосипед Brompton важить лише 3.На 3 кг важчий за неелектричний, а інші ще легші. Цілком можливо отримати складаний велосипед, який дасть вам усі переваги їзди з асистентом, і при цьому буде достатньо легким, щоб бути практичним.

Чому нам можна довіряти

Вибагливі оглядачі Discerning Cyclist проводять години, тестуючи та порівнюючи велосипедні товари, щоб вам не довелося.

Тестуємо стильне спорядження з 2012 року

Сотні практичних тестів продукту

Нефільтровані думки досвідчених велосипедистів

Легкі складні електровелосипеди [Топ-7]

РАНГВАГА ВЕЛОСИПЕДА
1 Складаний електровелосипед Hummingbird 10.3 кг / 22.7 фунтів
2 CARBO Model X 13.3 кг / 29.3 фунти
3 Brompton Electric C-Line 15.53 кг / 34.2 фунти
4 EELO 1885 Disc Explorer 16.5 кг / 36.3 фунти
5 MiRiDER One 17.3 кг / 38.1 фунт
6 Gocycle G4 17.6 кг / 38.8 фунтів
7 BTWIN Tilt 500E 18.6 кг / 41 фунт

Найлегший складаний електровелосипед у світі:

Складний електровелосипед Hummingbird Gen 2.0

Вага: 10.3 кг Діапазон: Від 40 до 50 км Розмір колеса: 16 ” Розмір в складеному вигляді: 117 x 60 x 20 см Шестерні: Одношвидкісна

Легко складається, потужний та довговічний

Має максимальну швидкість 25 км/год

Має унікальний, простий і стильний дизайн

Завдяки своєму унікальному, простому та стильному дизайну, Hummingbird Electric. це мрія для тих, хто їздить на роботу. Легко складається, потужний і довговічний, ви прибудете до місця призначення розумним і зібраним, незалежно від відстані. Але головна принада цього велосипеда. його вага. У 10 років.3 кг, це дійсно найлегший складаний електровелосипед у світі. Рама з вуглецевого волокна преміум-класу, без компромісів у міцності. Він доступний у чотирьох кольорах, включаючи чудовий жовтий Hummingbird Yellow. Але якщо ви шукаєте щось більш індивідуальне, ви можете обрати індивідуальний колір за додаткову плату. Працює на універсальній моторній системі з двигуном потужністю 250 Вт та акумулятором на 158 Вт-год, а також розвиває максимальну швидкість 25 км/год, цей велосипед підходить для коротких та довгих поїздок на роботу та з роботи. Завдяки тому, що все вбудовано, не видно жодних проводів, двигуна чи акумулятора, що додає естетичної привабливості. Супутній додаток для смартфона дозволяє дистанційно вмикати двигун і відстежувати свій прогрес на ходу. І це ще не все. він також оснащений дуже корисною системою блокування Active Electronic. Влучно названий Hummingbird співає про якість. Однак ви не отримаєте його за безцінь. Це не дешевий велосипед, але він відповідає всім вимогам, якщо ви шукаєте винятковий, надзвичайно зручний велосипед, який долає короткі відстані та пагорби, а також легко переноситься та зберігається.

  • Легкий, але міцний
  • Добре підходить для довгих і коротких поїздок
  • Поставляється з активною електронною системою блокування

Найкращі складні електровелосипеди 2023 року

15 Коментарі та думки власників

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Звіт про електровелосипеди має на меті допомогти споживачам знайти правильний електровелосипед, який відповідає їхнім потребам. Коли ви купуєте рекомендований нами товар, ми можемо заробити комісію.

Поки що 2023 рік приніс нам нові інновації, шквал нових компаній, що виробляють електровелосипеди, і безліч свіжих електровелосипедів для споживачів на вибір.

Але які найкращі електричні велосипеди з цієї групи?

Команда Electric Bike Report зібрала наші думки докупи і вибрала 14 електровелосипедів, які ми вважаємо найкращими електричними велосипедами 2023 року. Деякі з цих велосипедів є новинками цього року, але є й старі перевірені моделі, які все ще залишаються кращими у своєму класі.

Як і в кожному списку найкращих електровелосипедів, у нашому є деякі нюанси щодо того, чому було обрано саме цей велосипед. від вартості, компонентів до загального відчуття від їзди. Ми також значною мірою спиралися на електровелосипеди, які ми протестували власноруч, хоча тут є кілька велосипедів, які були обрані лише на основі заслуг та репутації.

Незалежно від того, чи шукаєте ви найкращий електровелосипед для літніх людей, найкращий приміський електровелосипед або найкращий електричний пляжний крейсер, цей список вкаже вам на те, що ми вважаємо найкращим у кожній категорії.

Як ми обирали найкращі електровелосипеди

Як ми обирали найкращі електровелосипеди у швидкозростаючому морі продуктів, як ми обирали найкращі електровелосипеди?? Відповідь на це питання варіюється в залежності від велосипеда та категорії. Але в кожному випадку ці електровелосипеди були обрані на основі консенсусу між нашою командою експертів-тестувальників електровелосипедів.

Деякі велосипеди, такі як електричний фетбайк Aventon Aventure, під час тестування виявилися очевидними лідерами. У той час як інші, такі як Rad Power Bikes RadWagon і Diamondback Union 2, були претендентами на перемогу, обраними з дуже конкретних причин. Але в усіх випадках ми оцінювали велосипеди на основі кількох ключових критеріїв:

  • Вартість: Скільки електронних велосипедів ви отримуєте за свій долар? Ринок електровелосипедів заполонили електричні велосипеди з завищеними цінами та недостатньою кількістю функцій, які не пропонують великої цінності. Кожен велосипед у цьому списку ми б назвали справедливою ціною.
  • Компоненти та аксесуари: Що ще поставляється з електровелосипедом? Чи є в комплекті багажники, сумки, ліхтарі та крила, і чи мають ці аксесуари сенс? Чи є щось ще, що повинно бути включено, але не включено?
  • Чи пропонує він щось унікальне?: На ринку, переповненому варіантами, що унікального в цьому велосипеді, що відрізняє його від конкурентів? Існує багато категорій електровелосипедів. особливо в більш доступному ціновому діапазоні. які переповнені брендами-копіями та електровелосипедами, які просто не є особливими. Ми шукаємо ті, які.
  • Для чого, за словами виробника, він був створений?: Для чого був розроблений цей велосипед, і наскільки добре він виконує цю функцію? Звичайно, ви можете використовувати велосипед як завгодно, але ми хочемо переконатися, що електровелосипеди з цього списку функціонують так, як заявлено в рекламі.
  • Як це насправді їздить?: І останнє, але не менш важливе питання: Чи добре їздить електронний велосипед? Більшість з цих електровелосипедів ми добре знаємо завдяки ретельному тестуванню.

Електричні велосипеди Rad Power Bikes RadExpand 5

Найкращий складний електричний велосипед класу II, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Rad Expand 5 від Rad Power Bikes. наш вибір найкращого складного велосипеда класу 2 [обмеження 20 миль/год] у 2023 році. Вибираючи складний електровелосипед, важливо враховувати довговічність продукту. Компанія Rad почала виробляти складні електровелосипеди у 2015 році, і Expand 5. це вже п’ята ітерація цієї моделі, тому вони мають великий досвід у проектуванні, виробництві та продажі складних електровелосипедів.

Потужність забезпечується перевіреним 750-ватним двигуном, який видає передбачувані дози прискорення, що ніколи не здивує вас і не змусить вас відчувати, що велосипед вийшов з-під контролю. Акумулятор ємністю 14 ампер-годин/672 ват-годин [14Ah/672Wh], забезпечує достатньо енергії для живлення двигуна на відстань до 40 миль між зарядками.

Частиною привабливості складного електровелосипеда є можливість взяти його з собою майже куди завгодно, щоб дослідити. Expand 5 дозволяє вам досліджувати ґрунтові дороги, а також тротуари та гравій, завдяки своїм 20″ x 4″ товстим шинам. ключова особливість, яку не завжди можна зустріти на інших складних електричних велосипедах. Плавне та надійне перемикання передач забезпечує задня касетна передача від 14 до 34 зубів [14-34T] та 7-швидкісний механічний блок перемикання передач MicroShift.

Однією з нових змін, які ми вітаємо, є більш широке кермо 660 мм та модель 6.9-дюймова підніжка тепер доступна на Expand 5. Це забезпечує кращий контроль і створює більш стабільну керованість. Потужність походить від історично надійного двигуна задньої втулки Rad, який безпечно прискорює на передбачуваних рівнях. А світлодіодний дисплей простий у використанні та добре видно при сонячному світлі. Існує навіть оновлення РК-дисплея.

Тут, в EBR, ми віддаємо перевагу гідравлічним дисковим гальмам, але механічні гальма на Expand 5 працюють краще, ніж в середньому. Переваги механічних гальм включають легке обслуговування та менші витрати на ремонт і заміну деталей. Жорстка підвіска робить бездоріжжя трохи жорсткішим у порівнянні зі складними електровелосипедами з підвіскою, але вона міцна і надійна.

Враховуючи репутацію компанії Rad у сфері обслуговування клієнтів, а також просту конструкцію Expand 5, міцну збірку та історію продуктивності та надійності, ви отримуєте велику цінність від велосипеда, який має ціну, яку ми вважаємо доступною, що робить його гідним нашого списку найкращих складних електровелосипедів. Ви можете купити цей електровелосипед онлайн і отримати його прямо до ваших дверей.

  • Надійний і потужний двигун потужністю 750 Вт.
  • Нове кермо 680 мм покращує контроль над вужчими, ніж раніше, смугами.
  • Легко складається та зберігається для кемпінгу, подорожей або просто в багажнику вашого автомобіля.
  • Відмінна гальмівна сила від механічних гальм.
  • 14-амперний контролер рівномірно і безпечно розподіляє потужність двигуна на кожному рівні PAS.
  • Світлодіодний дисплей простий у використанні та легко читається під час їзди.
  • Rad має багато інженерних ноу-хау, починаючи з їх перших електровелосипедів у 2011 році.
  • Обслуговування клієнтів Rad має хорошу репутацію.
  • Ремінь на липучці для фіксації складеного велосипеда слід замінити на щось міцніше і важче втратити.
  • Деякі райдери будуть засмучені, побачивши, що підвісна вилка дорогоцінної моделі більше не пропонується, хоча товсті шини все ще роблять їзду на ньому переважно комфортною.

Lectric XP 3.0

Найкращий складаний електричний велосипед “зроби сам”, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Наш голос за найкращий складний електровелосипед “зроби сам”. це XP 3 від Lectric.0, засновані на успіху попередньої моделі XP 2.0, Lectric тепер пропонує більш потужний двигун потужністю 500 Вт, який збільшує пікову потужність до 1000 Вт, і 55 нм. Вихідна потужність дійсно продемонструвала в наших тестах продуктивності порівняно з попередньою моделлю XP 2.0. Контролер керує п’ятирівневим PAS, і це диво електровелосипеда також має дросель для швидкого прискорення або коли ви втомилися крутити педалі. The 10.4Ah забезпечує запас ходу від 25 до 50 миль, а зарядний пристрій поверне його в робочий стан за шість годин.

Використовуючи 7-швидкісну трансмісію Shimano Tourney, Lectric вирішив перейти на касету 11-28T. Це усуває проблему минулого з примарним педалюванням, одночасно збільшуючи максимальну швидкість для ефективного педалювання з 18 до 20 миль/год. Вилка з 50-міліметровою пружинною підвіскою та шини розміром 20″ x 3″ гарантують безпечну їзду та керованість. Під час тестування на гравійних дорогах ми виявили, що ці шини не поступаються своїм характеристикам і все ще забезпечують приємну їзду.

Lectric все ще встановлює механічні гальма на цей електровелосипед, але вони перейшли з 160-міліметрових роторів на 180-міліметрові, і наш тест гальм показав більшу гальмівну силу, ніж у XP 2.0. Місткість заднього багажника збільшена з 75 до 150 фунтів, що дозволяє перевозити важчих пасажирів. Але батьки, будьте обережні, більша вага не означає, що ви повинні намагатися перевозити більше одного пасажира. Максимальна вантажопідйомність збільшена до 330 фунтів. Режим “Пасажир” регулює потужність двигуна відповідно до потреб пасажира, одночасно підтримуючи безпечну максимальну швидкість 10 миль/год.

При вазі 65 фунтів, акумулятор XP 3.0 важкий як складний велосипед, але міцна конструкція, позашляховий потенціал та загальна надійність є справедливими компромісами для цієї ваги електровелосипеда. Якщо вага велосипеда не є для вас проблемою, і ви хочете збільшити запас ходу ще на 15-20 миль, ви можете встановити на нього акумулятор на 14 ампер-годин, за додаткові півтора фунта ваги.

Lectric не новачок у світі електровелосипедів. Їх команда інженерів має великий досвід у створенні міцних і надійних електровелосипедів, які добре працюють і залишають багато гонщиків з посмішками на обличчі. Цей електровелосипед вартістю до 1000 доларів пропонує вам велику цінність за ваші гроші. можливо, найбільшу цінність серед усіх велосипедів у цьому списку найкращих електричних складних велосипедів.

Ви можете купити цей електровелосипед онлайн і отримати його прямо до ваших дверей, а оскільки він акуратно складається, ви просто розкладаєте його, і він повністю зібраний і готовий до їзди!

  • Краще прискорення завдяки новому потужному двигуну потужністю 500 Вт (пікова 1000 Вт) та крутному моменту 55 Нм.
  • Примарне педалювання на високій швидкості, характерне для попередньої моделі, усунуто завдяки новій шестерні 11-28T.
  • Краще піднімається на пагорби завдяки новому двигуну та передачі.
  • Більші 180-міліметрові ротори забезпечують більшу гальмівну силу.
  • 50-міліметровий хід на новій вилці забезпечує більш плавну їзду та кращу керованість.
  • Новий задній багажник вагою 150 фунтів дозволяє перевозити важчих пасажирів, ніж раніше.
  • Стандарт 10.Акумулятор ємністю 4Аг забезпечує пробіг до 50 миль на одному заряді.
  • Хотілося б побачити зміну, коли гонщики можуть виймати ключ від акумулятора під час їзди,
  • Хотілося б бачити кращі ручки для кращого контролю та приємнішої їзди (але їх легко замінити).

Aventon Sinch Step-Thru

Найкращий складаний електровелосипед класу III, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Aventon Sinch отримав нашу нагороду за найкращий складаний електровелосипед класу 3 [обмеження 28 миль/год]. Звичайно, він поставляється як клас 2, але ми насолоджувались відчуттям їзди, коли їхали трохи швидше на швидкості в низьких 20-х роках.

Завдяки зміненому дизайну рами та заниженій нижній трубі, цей електровелосипед став більш зручним для користувачів з фізичними обмеженнями. Також було змінено конструкцію затискача та шарніра для складання велосипеда, що зробило його міцнішим та легшим для фіксації на місці. Новий дизайн також усуває проблему згинання, з якою ми зіткнулися на попередній моделі, оскільки під час наших тестових поїздок велосипед більше не згинався вбік.

Цей велосипед оснащений жвавим двигуном потужністю 500 Вт, який забезпечує чудове прискорення на кожному з п’яти рівнів PAS, на яких ми його тестували. Він також включає в себе дросель для великого пальця, коли вам потрібні швидкі сплески, або коли вам потрібно підтримувати однакову швидкість під час перерви у крученні педалей. Під час виконання частини тесту на підйом на пагорб з використанням лише дросельної заслінки цей велосипед показав другий найшвидший час серед усіх велосипедів Aventon, які ми тестували до цього моменту.

Чистий і стильний вигляд Sinch приховує той факт, що це складаний електровелосипед. Інтегрована в раму батарея 48 В 14 Ач, що забезпечує пробіг до 40 миль на одному заряді, перезаряджається менш ніж за шість годин.

Передача потужності двигуна на колеса за допомогою 7-ступінчастої трансмісії Shimano Altus зі сталевою касетою 11-32T та 170-міліметровим кривошипом 52T, цей велосипед добре їде на будь-якій швидкості, і ніколи не відчувалося, що він намагається відмовити водія від крутіння педалей. Завдяки механічним дисковим гальмам Tektro та 180-міліметровим роторам, велосипед має чудову гальмівну силу. Покращена підвіска пом’якшує нерівності доріг завдяки переднім вилкам RST Guide з ходом 45 мм, особливо якщо порівнювати з складними електровелосипедами з жорсткою рамою, на яких ми їздили.

Контролер все ще використовує датчик частоти обертання і швидкості для управління включенням двигуна в режимах PAS, але він добре працював для більшості умов їзди. При вазі 68 фунтів, що є середнім показником у порівнянні з аналогічними електровелосипедами, Sinch може перевозити велосипедиста вагою до 300 фунтів, а на задньому багажнику можна перевозити до 55 фунтів вантажу.

Загалом, цей велосипед може багато чого і пропонує багато можливостей, особливо якщо врахувати, що його ціна становить близько 1500 грн.

  • Посилений шарнір і затискач для складання та фіксації рами для зберігання після їзди.
  • 500-ватний двигун має більшу здатність до підйому, ніж попередня версія.
  • Акумулятор на 14 Ач має достатньо заряду, щоб проїхати до 60 миль.
  • Вилки RST з ходом 45 мм допомагають поглинати нерівності та забезпечують більш плавний хід.
  • Механічні дискові гальма Tektro мають кращу за середню гальмівну силу, ніж у звичайних велосипедів.
  • Кольоровий РК-дисплей чудово підходить для їзди в яскраві дні та темні вечори.
  • Обмеження по вазі 300 фунтів для велосипедиста та 55 фунтів для вантажу дозволяють цьому велосипеду задовольнити багато потреб.
  • Ми хотіли б бачити на борту механізм для утримання велосипеда в складеному стані.
  • Невелика затримка увімкнення двигуна після початку обертання педалей після гальмування.

Blix Vika Flex

Найкращий модульний складаний електровелосипед 2023 року

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Деякі електровелосипеди кращі за інші, коли справа доходить до кастомізації відповідно до конкретних смаків або для задоволення конкретних потреб. Vika Flex від Blix має безліч опцій, що робить його найкращим модульним складним електровелосипедом 2023 року.

Залежно від ваших потреб, Vika Flex може перевозити до 110 фунтів вантажу і пропонує унікальну модульну систему багажника, що налаштовується. У вас є понад 30 варіантів на вибір, включаючи різні типи та розміри стійок, дощок, сумок, стійок та багато іншого, щоб зробити ваш Blix унікальним і здатним задовольнити ваші конкретні потреби.

Цей електровелосипед досить добре пересувається завдяки двигуну задньої втулки потужністю 500 Вт. Наш тестовий велосипед без проблем везе нашого 180-фунтового водія на всіх рівнях PAS. Дросель без проблем розігнав нас до 20 миль на годину без педалей.А коли справа дійшла до підйому на пагорби, цей Blix зміг досягти вершини нашої знаменитої стежки Hell Hole Trail на одному лише газу, чого не змогли зробити подібні електронні велосипеди.

48v 12.Батарея ємністю 8 Ач забезпечує двигун достатньою енергією, щоб проїхати 45 миль на одному заряді, і може бути перезаряджена за 6 годин. Blix замінив попередні механічні гальма на гідравлічні гальма Tektro з ротором 160 мм. Завдяки легкій рамі велосипеда, ці гальма чудово спрацювали в нашому тесті гальм. Впевненість у контролі забезпечується завдяки CST BMX 20″ x 2.Шини 4″ CST. Більш жорстка боковина та дорожній протектор забезпечують чудову керованість.

Через свою компактну конструкцію цей велосипед може здатися трохи замалим для великих гонщиків. Крім того, при складанні та розкладанні велосипеда ми виявили, що фурнітура була тугою та дещо складною для складання, розкладання та фіксації на місці. Але він легкий 55 фунтів. вага полегшує маневрування та застібання застібки-блискавки у вузьких місцях, і ми цінуємо магніти, які допомагають йому залишатися складеним на тросі. Невелика вага також підходить для підйому в багажник автомобіля або позашляховика, а також для підйому нагору або завантаження в громадський транспорт.

Розглядаючи всі функції, які пропонує цей електровелосипед, ми вважаємо, що Blix Vika Flex. це хороша пропозиція за свої гроші. Для отримання додаткової інформації про те, як придбати Blix Vika Flex, будь ласка, натисніть червону кнопку нижче.

  • 500-ватний двигун задньої втулки забезпечує велику швидкість на всіх рівнях PAS; дроселі до 20 миль/год.
  • 48v 12.Батареї ємністю 8 Ач достатньо, щоб проїхати до 45 миль на одному заряді.
  • Відмінна керованість завдяки короткій колісній базі та дорожнім шинам CST 20″ x 4″.
  • Легко складається і дуже компактний для перенесення та зберігання.
  • Вага 55 фунтів робить його досить легким, щоб нести нагору або котити в громадський транспорт.
  • Відмінна гальмівна здатність завдяки гідравлічним гальмам Tektro з ротором 160 мм.
  • Здатність підніматися на пагорби вище середнього.
  • Кокпіт трохи затісний для високих гонщиків.
  • Шарнір і штифт складаного кронштейна туго затягнуті, що ускладнює складання, розкладання та блокування рами.

Lectric XP Lite

Найкращий ультрадоступний складаний електровелосипед 2023 року

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Тут, в EBR, ми говорили людям, що 1000. це початкова ціна для покупки гідного якісного електровелосипеда, а потім з’явився Lectric XP Lite. Ця молодша сестра популярної моделі XP 2 коштує близько 800 доларів.0 не тільки знизили планку ціни, але й зробили це, будучи добре відомою компанією, що пропонує якісний електровелосипед менш ніж за 1000.

Перш ніж занадто радіти і думати, що це все, що вам коли-небудь знадобиться, вам потрібно розглянути компроміс у тому, чого немає в цьому електровелосипеді, наприклад, підвіска, перемикання передач і велика батарея. Але при вазі 46 фунтів цей одношвидкісний велосипед легко скласти, кинути в багажник автомобіля і взяти з собою майже куди завгодно для гарної прогулянки.

Частина того, що робить цей велосипед дешевшим і легшим, покладається на його двигун потужністю 350 Вт [пікова потужність 750 Вт]. Він відчуває себе недостатньо потужним при використанні PAS 1 і 2, але оживає на PAS 3. Під час їзди на цьому електровелосипеді на PAS 5 ми майже досягли швидкості 20 миль/год, що є межею для електровелосипедів класу 2.

Батарея менша, ніж у більшості, на 7.8 Агод [374 Втгод], але завдяки меншому двигуну та легшій рамі, він все ще має достатньо енергії, щоб проїхати до 40 миль, коли ви крутите педалі. Невеликий, але потужний двигун потужністю 350 Вт ефективно використовує батарею. Ми проїхали 16 миль у нашому тесті на максимальний запас ходу PAS і все ще отримали 35 миль у тесті на дальність пробігу на PAS 3. Ключовим моментом тут є крутіння педалей. XP Lite зробить більше для вас, якщо ви зробите більше для нього.

Ще однією перевагою компактного дизайну є легкість, з якою ви можете маневрувати цим велосипедом у місті та об’їжджати перешкоди. Спритна керованість XP Lite дозволяє легше об’їжджати пішоходів і повільні велосипеди на доріжці. Зберігати контроль допомагають колеса 20″ x 2.6-дюймові шини, що забезпечують позитивне зчеплення з дорогою.

Завдяки 160-міліметровим роторам спереду та ззаду, маленькі колеса не позбавили гальмівну систему здатності безпечно зупинити нас під час нашого тесту гальм.

До того, як ми покаталися на XP Lite, ми не вірили, що пристойні складні електровелосипеди можна продати за ціною менше 1000, але хлопці з Lectric знову нас здивували. Якщо ви хочете товсті шини для бездоріжжя, потужний двигун, щоб обганяти друзів і проїжджати більше 50 миль на одному заряді, то ви не отримаєте цього з XP Lite, і вам краще перейти на XP 3.0. Але якщо ви хочете якісний, доступний за ціною складний електровелосипед, який не спустошить ваш банківський рахунок, тоді вам слід розглянути XP Lite від Lectric, оскільки це найдоступніший велосипед у нашому списку найкращих складних електровелосипедів.

  • Вартість. це найкращий складний електровелосипед, який ви можете знайти, і єдиний електровелосипед, який ми рекомендуємо в діапазоні 800.
  • Вага. всього 46 фунтів, його легко переносити і легко їздити.
  • Керування. компактна конструкція в поєднанні з 20-дюймовими колесами забезпечує чудовий контроль.
  • 275 фунтів. вантажопідйомність приголомшлива для ваги менше 50 фунтів. електровелосипед.
  • Легкий в обслуговуванні. завдяки простому дизайну та елементарним компонентам.
  • Чудовий стартовий електронний велосипед майже для будь-кого.
  • Хоча двигун перевершує свій ваговий клас, менший двигун і відсутність передачі будуть дещо обмежувати на найкрутіших пагорбах.

GoCycle G4

Найкращий складаний електровелосипед преміум-класу, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Останніми роками на ринку буквально вибухнули варіанти електричних велосипедів, включаючи складні рами для електровелосипедів. Є електровелосипеди, які можна скласти, а є складні електровелосипеди. G4 від GoCycle не тільки займає останнє місце з двох, але і є найлегшим у складанні з усіх складних електровелосипедів, які ми тестували.

Додайте до цього надзвичайно легку вагу 38 фунтів, і ви отримаєте один з найпростіших у складанні, перевезенні та зберіганні електровелосипедів. Потужний двигун потужністю 500 Вт, який може підніматися навіть на пагорби, магнітні колеса та трансмісія, яка на роки випереджає конкурентів, і за ціною менше 4000 доларів. і ви отримаєте електровелосипед, який заслуговує на нашу нагороду як найкращий складаний електричний велосипед преміум-класу.

Поєднання алюмінієвої передньої рами та задньої рами з вуглецевого композиту, GoCycle дає вам дуже легкий велосипед, який легко переносити, але при цьому він міцний. Катання на комплекті 20″ x 2.25-дюймові колеса, цей розумно спроектований велосипед робить керування G4 легким, а регульована рама та кермо можуть стати домівкою для гонщиків зростом від 5’4″ до 6’2″.

G4 оснащений унікальною системою закритого приводу Cleandrive від GoCycle, щоб ваші руки були чистими від жирного ланцюга та зірочки, а також двигуном, який видає до 800 Вт пікової потужності та комфортно рухається зі швидкістю 15 миль/год. Футуристична одностороння вилка та задній маятник роблять заміну шин та ремонт спуску легшим, ніж ви могли собі уявити. До списку зручностей можна додати відсутність ланцюга, зірочок та мастила, а також додаткові бризковики, ліхтарі, інтегровану кобуру з замком, багажник, а також системи для транспортування та зберігання.

Єдине, що, на нашу думку, може бути кращим на цьому велосипеді. це світлодіодний дисплей. Сам по собі він не може багато чого зробити. Це тому, що він найбільш ефективний, коли координується зі смартфоном велосипедиста, додаючи багато зображень та даних, які допомагають покращити загальний досвід їзди. Якщо ви любите ігнорувати свій телефон під час їзди, ви будете трохи розчаровані цим.

Але в цілому, GoCycle G4 лідирує в своєму дизайні та конструкції, і він має багато інноваційних функцій, які інші компанії-виробники електровелосипедів, ймовірно, наслідуватимуть через кілька років. GoCycle також пропонує сервісний план, в якому беруть участь велосипедні механіки, які спеціально навчені лагодити електровелосипеди GoCycle. Отже, якщо вам потрібен складний електровелосипед, який має провідні інновації для покращення вашого досвіду їзди, тоді вам слід розглянути GoCycle G4.

  • Найлегший електровелосипед, який ми коли-небудь складали.
  • Двигун потужністю 500 Вт полегшує підйом на пагорб.
  • Вага. суперлегкий 38 фунтів, відчувається більше як звичайний велосипед.
  • Невелика рама підходить навіть для високих райдерів.
  • Легке перемикання передач за допомогою унікальної конструкції маятника з 3-швидкісною внутрішньою втулкою Shimano Nexus.
  • Одностороння вилка та задній маятник спрощують ремонт спущених шин.
  • Точне керування забезпечує комфортну та передбачувану маневреність.

Tern Vektron

Найкращий складаний електровелосипед для вантажних перевезень, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Завдяки запатентованій складній конструкції рами, продемонстрованій міцності, легкості складання та розкладання, а також широкому спектру можливостей для перевезення вантажів, Vektron від Tern заслуговує на звання найкращого складного електровелосипеда для вантажних перевезень 2023 року.

При вазі 39 фунтів цей велосипед є одним з найлегших у складанні, розкладанні та перевезенні для тих, хто їздить на роботу та/або подорожує. Він оснащений високоефективним двигуном Bosch потужністю 250 Вт, що генерує 65 Нм крутного моменту, та системою управління енергією [EMS], яка ефективно розподіляє енергію від акумулятора до двигуна, таким чином максимізуючи запас ходу велосипеда.

Задня втулка, встановлена на 20-дюймові дорожні шини, спрямовує швидкість велосипеда за допомогою 10-швидкісної передачі Shimano Deore, що є кроком вперед у якості порівняно з більшістю електровелосипедів. Велосипедисти зростом від 4’10” до 6’5″ можуть легко відрегулювати винос велосипеда без інструментів та швидкознімний підсідельний штир. Гальма управляються гідравлічною дисковою системою та 160-міліметровими роторами.

Задній багажник інтегрований в раму і дозволяє встановлювати різні дитячі крісла, щоб ви могли брати дитину з собою.

Оскільки у нас була можливість перевірити цей електровелосипед лише на нещодавній виставці, ми не змогли провести наш звичайний набір тестів на продуктивність та безпеку, а також проїхати звичайні 100-175 миль, які ми зазвичай проїжджаємо на тестових велосипедах. Але, чесно кажучи, ми були зачаровані якістю їзди велосипеда, а репутація лідера інновацій робить його простим вибором як одного з найкращих електричних складних велосипедів року.

  • Запатентована конструкція складної рами важить лише 39 фунтів, жорстка, міцна, легка в перенесенні, зручна в обслуговуванні.
  • Високопродуктивний середньопривідний двигун Bosch потужністю 250 Вт, 65 Нм ефективно забезпечує потужність.
  • Система управління енергоспоживанням Bosch [EMS] ефективно використовує енергію акумулятора.
  • Регульований без інструментів винос та швидкознімний підсідельний штир швидко підходять для велосипедистів зростом від 4’10” до 6’5″.
  • Високопродуктивна просіювальна передача з 10-швидкісною трансмісією Shimano Deore.
  • На інтегрований в раму задній багажник можна встановити велосипедне дитяче крісло.
  • Гальма. гідравлічні диски та 160-міліметрові ротори.
  • 20-дюймові колеса та жорстка робота роблять керованість чудовою, але якщо ви регулярно їздите по вибоїстих дорогах, ви відчуєте це на цьому велосипеді трохи більше, ніж на інших.

MOD City

Ще один чудовий складний електровелосипед класу 3, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Гаразд, у нас закінчилися нагороди, оскільки ми продовжуємо з “Ще одним чудовим складним електричним велосипедом класу 3”, але цей велосипед вразив у тестах, і ми були б недбалими, якби не включили його до списку найкращих складних велосипедів.

Натхненні портативним складним мотоциклом Welbike, який використовувався британською армією під час Другої світової війни, розробники Mod спроектували свій City в тому ж дусі: він легко складається в портативний блок вагою 65 фунтів, довговічний і пропонує солідний запас ходу до 50 миль на одному заряді. На щастя, Міністерство оборони створило цей складний електровелосипед для розваг, а не для війни.

Потужність розподіляється від напрочуд потужного 500-ватного двигуна задньої втулки. У нашому кільцевому тесті цей велосипед легко їхав зі швидкістю 24 милі на годину і завершив наш тест на підйом на пагорб з кращими результатами, ніж ми очікували. Встановлений на задній частині підсідельної труби, Samsung 48v 12.Акумулятор ємністю 8 А-год, 614 Вт-год, забезпечив нас достатньою кількістю енергії, щоб проїхати 25 миль, використовуючи PAS 5 весь час, і 50 миль, просто крутячи педалі на PAS 2.

Перемикання передач здійснюється за допомогою 7-ступінчастої трансмісії Shimano Altus з касетою 11-32T та ланцюгом 52T. Це чудово спрацювало з потужністю двигуна, тому що у нас не було проблем з “примарним педалюванням” (щось більш поширене з двигунами задньої втулки), і педалювання в гору на 1-й передачі було легким і простим. Цей велосипед має чудову гальмівну силу завдяки гідравлічним дисковим гальмам Tektro з двопоршневими супортами, 160-міліметровими роторами та вимкненим двигуном, який не дає двигуну штовхати вас вперед, коли ви дійсно хочете зупинитися.

Цей велосипед забезпечив одне з найкомфортніших сидінь, завдяки широкому гелевому сідлу Selle Royal, що пом’якшує спину. М’яку їзду забезпечують вилка з пружинною підвіскою Moo з ходом 50 мм та підсідельний штир з підвіскою EXAForm. Покращене зчеплення з дорогою та керованість забезпечується шинами Kenda 20 “x3”, що дозволило нам також трохи поїздити по бездоріжжю. Захищають нас від розбризканого бруду та калюж штатні підкрилки на колесах.

City акуратно складається до розмірів 42″ x 15″ x 26.5″, що робить його зручним для зберігання. Втім, швидше за все, Mod не планував виштовхувати City з літака разом з десантниками. Це тому, що єдине, чого не вистачає цьому велосипеду. це хорошого ремінця або затискача, щоб зафіксувати велосипед на місці, коли він складений. Наш електровелосипед City легко і несподівано розклався сам після того, як ми склали його для зберігання. Ми використовували банджі-шнури, щоб вирішити цю проблему. Отже, команді MOD є над чим працювати над вдосконаленням.

З вантажопідйомністю 265 фунтів, 65 фунтів для перевезення вантажу на задній частині, цей складний електровелосипед створений для їзди майже будь-кого. MOD навіть пропонує дитяче сидіння зі спинкою та кермом, встановленим на підсідельній трубі, щоб ваша дитина могла відчувати себе більш пов’язаною з поїздкою. Отже, якщо ви шукаєте складний електровелосипед класу 3, MOD City може бути саме тим, що ви шукаєте.

  • Відмінні гідравлічні дискові гальма Tektro Auriga, ротори 180 мм.
  • Він доступний з високим та низьким кроком
  • 500 Вт 60 нм двигун задньої втулки забезпечує достатню потужність.
  • Легко їде зі швидкістю 24 милі на годину та краще, ніж середньостатистичний, піднімається на пагорби.
  • Широке гелеве сідло Selle Royal. одне з найзручніших для тривалих поїздок.
  • Батарея 12Ah/576Wh забезпечує солідний запас ходу, який повинен доставити вас куди завгодно.
  • Підвісна вилка Moo з ходом 50 мм
  • Підсідельний штир EXA Form
  • Складання цього електронного велосипеда може бути громіздким.
  • Потрібен кронштейн, затискач або ремінь, щоб тримати велосипед в складеному стані при зберіганні. легко відкривається.

Lectric XPremium

Найкращий складаний електровелосипед з двома батареями, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Lectric XPremium. це “Велика Кахуна” у світі складних електровелосипедів: він може багато, тому що має багато. З двома акумуляторами замість одного, XPremium, швидше за все, проїде далі, ніж будь-який інший складний електровелосипед. Lectric стверджує, що цей велосипед проїде до 100 миль, але нам вдалося проїхати на нашій моделі на сім миль більше, перш ніж батареї розрядилися на цілий день.

Багато складних електровелосипедів, на яких ми їздили, також краще підходять для асфальту. XPremium відчував себе як вдома, де б ми не їздили: на асфальтованих вулицях, велосипедних доріжках, гравійних дорогах та ґрунтових стежках. Датчик крутного моменту чудово працював з контролером, змушуючи двигун взаємодіяти з нашими педалями. Під час більшості наших тестових поїздок його 500-ватний двигун середнього приводу здавався таким же потужним, як і 750-ватний двигун задньої втулки. XPremium не залишив нас вимагати більшої потужності.

Lectric розробили раму з нуля, замість того, щоб намагатися втілити свої нові ідеї на існуючій рамі. Колісна база XPremium є найдовшою з усіх складних електровелосипедів, які ми тестували, і це було найбільш помітно на крутих поворотах і спусках. Комбінована амортизаційна вилка з ходом коліс 80 мм, підсідельний штир і зручне гелеве сідло роблять їзду приємнішою.

Котячись на комплекті жирних шин Kenda 20″ x 4″, XPremium мав чудове зчеплення з будь-якою поверхнею. Навіть з довшою колісною базою, ніж у його двоюрідного брата, XP 3.0, цей велосипед все ще забезпечував веселе проведення часу на бездоріжжі. Несподіваною нагородою стала здатність XPremium зупинятися. Використовуючи гідравлічні дискові гальма Zoom з двопоршневими супортами, результати гальмівних тестів цього велосипеда були кращими, ніж ми очікували від 160-міліметрових роторів та ваги велосипеда вище середнього. 79 фунтів.

Швидше за все, під час їзди на електровелосипеді більшої дальності, наприклад, XPremium з вагою до 330 фунтів, вам не доведеться так часто стартувати і зупинятися, як на менших велосипедах. А завдяки більшій вазі, ви також отримуєте надміцний шарнір і замок для безпечного складання велосипеда для зберігання та розкладання для їзди. Ви можете встановити безліч аксесуарів, щоб налаштувати свою поїздку, включаючи встановлення сидіння на задньому багажнику, щоб ви могли перевозити свою дитину під час їзди.

Отже, якщо ви шукаєте складний електровелосипед, який може проїхати 100 миль, перевозити вантажі та комфортно їздити по будь-якій поверхні, то Lectric XPremium може бути саме тим, що вам потрібно. Для отримання додаткової інформації про Lectric XPremium та про те, де його можна придбати, натисніть кнопку “Дізнатися найкращу ціну” нижче.

  • Ефективна потужність 500-ватного двигуна середнього приводу.
  • Запас ходу до 100 миль від двох батарей.
  • Краще зачеплення двигуна завдяки датчику крутного моменту.
  • Потужна гальмівна сила завдяки гідравлічним дисковим гальмам Zoom з роторами 160 мм.
  • Хороше зчеплення з дорогою та контроль завдяки жирним шинам 20″ x 4″
  • Плавний хід коліс 80 мм завдяки гідравлічним вилкам.
  • Комфортна їзда завдяки підсідельному штоку та гелевому сідлу.
  • Вантажопідйомність 330 фунтів забезпечує більшу вантажопідйомність.
  • Високомоментні середньопривідні двигуни мають тенденцію швидше зношувати ланцюги та касети.
  • Вага 79 фунтів робить його важчим за більшість складних електровелосипедів.

Evelo Dash

Найкращий складаний електровелосипед середнього класу, 2023 рік

найкращі, складні, електровелосипеди, 2023

Приказка: “Майте свій пиріг і з’їжте його теж” приходить на думку, коли ми думаємо про складаний електровелосипед Eveloo Dash. Дизайн та компоненти Dash створюють враження, що він коштує дорожче, ніж вказано на ціннику. Evelo Dash, що продається за ціною від 2000 до 3000 доларів, отримує наше визнання як найкращий складний електричний велосипед середнього рівня.

Чим більше ви дивитеся на цей електровелосипед, тим більше ви бачите речей, які зазвичай зустрічаються на більш дорогих електровелосипедах. Ми аплодуємо команді інженерів та дизайнерів Evelo за нестандартне мислення при створенні Dash. Цей електровелосипед робить багато і з меншими витратами. Дивлячись на його унікальні, європейські характеристики, важко сказати, яка з них нам подобається найбільше: ремінний привід, середньопривідний двигун, внутрішня втулка шестерні та легка рама.

Вибір Evelo на користь ремінного приводу та внутрішньої втулки шестерні не тільки дозволив уникнути масляних плям під час керування цим велосипедом, але й є найефективнішим способом передачі потужності на заднє колесо та збільшення можливої дальності пробігу цього велосипеда. Складати та розкладати велосипед було дуже легко, фурнітура надійно зафіксована на місці, і велосипед їде так, ніби його рама складається з одного шматка, а не з двох. Оцінюючи його як складний електровелосипед, Evelo Dash перевіряє найважливіші пункти зі списку.

Триста п’ятдесят ват можуть здатися не дуже великими для електровелосипеда, але якщо врахувати, що це середньопривідний двигун на велосипеді вагою менше 50 фунтів, то ви зрозумієте, наскільки цей велосипед розроблений для того, щоб його водій міг постійно крутити педалі. Цей електровелосипед ідеально підходить для тих, кому потрібно перевозити велосипед в автобусі або приміському поїзді, щоб завершити останній етап поїздки на роботу і з роботи; або для мандрівників, яким потрібна альтернатива пішій ходьбі, громадському транспорту та орендованим автомобілям. Чим більше ви думаєте про те, як і де використовувати цей складний електровелосипед, і порівнюєте його з іншими складними електровелосипедами, тим очевиднішими стають переваги Dash.

Важливе зауваження щодо обмежень цього електровелосипеда: оскільки він розроблений таким чином, щоб його було легко складати та транспортувати, він має менший акумулятор, що означає запас ходу 40 миль або менше, якщо ви використовуєте вищі рівні PAS і не крутите педалі так багато. Крім того, підвіска збільшить вагу (і вартість), тому вам краще обмежити бездоріжжя рівними ґрунтовими дорогами. І, нарешті, внутрішня втулка перемикання передач перемикається інакше, ніж перемикачі. вам потрібно буде ненадовго призупинити педалювання, коли ви перемикаєтесь на нижчу передачу, і перемикати лише одну передачу за раз.

Отже, якщо ви шукаєте легкий складаний електровелосипед, який легко складати, розкладати, піднімати, переносити і транспортувати, і який дасть вам більше, коли ви докладете більше зусиль під час їзди, і має унікальну велосипедну технологію, тоді Evelo Dash може бути велосипедом для вас. Щоб дізнатися більше про Dash та де його можна придбати, натисніть кнопку “Перевірити найкращу ціну” нижче.

  • Унікальна легка конструкція складної рами збільшує можливості для транспортування, зберігання та використання.
  • Чиста, низька потреба в обслуговуванні внутрішньої втулки шестерні та ремінної передачі.
  • Плавна, ефективна потужність від середньопривідного двигуна та датчика крутного моменту.
  • Запас ходу до 40 миль з великою кількістю допомоги.
  • Система підтримки дросельної заслінки забезпечує швидке прискорення, коли вам це потрібно.
  • 4-річна гарантія. служба підтримки завжди готова допомогти з будь-якими питаннями.
  • Рама одного розміру обмежує використання низькорослими та високими велосипедистами.
  • Перемикання передач на внутрішній втулці Sturmeny-Archer може збити з пантелику новачків.

Підсумок: Ваш складаний електровелосипед повинен мати сенс і відповідати вашим потребам

Не завжди очевидно, чому когось приваблює ідея велосипеда, який складається. Дехто купує їх, тому що вони економлять місце, дехто. тому що вони чудово підходять для поїздок на роботу, а дехто просто любить їх за новизну та унікальний вигляд.

Якою б не була ваша причина покупки складного велосипеда, переконайтеся, що ви добре подумали про те, що ви хочете з ним робити, тому що не всі складні велосипеди створені рівними. Як і в інших сферах велосипедного світу, в категорії складних електровелосипедів існують підгрупи велосипедів, призначені для різного використання. Легкий складний електровелосипед для приміських поїздок не буде добре працювати на бездоріжжі, а важкий всюдихід буде важко піднімати сходами. Тож переконайтеся, що ви отримуєте правильний велосипед для вас. Крім того, добре подумайте, чи є складаний велосипед правильним вибором для ваших потреб. Складані велосипеди часто їздять зовсім не так, як їхні повнорозмірні аналоги, тому майте на увазі, що ви можете пожертвувати якістю їзди заради компактності. Але якщо ви все ще шукаєте компактний, але потужний електровелосипед, то ви потрапили в потрібне місце.

Якщо ви хочете вивчити інші категорії електровелосипедів, у нас є кілька чудових оглядів електровелосипедів, які детально розглядають практично будь-який тип електровелосипеда, який ви можете собі уявити. Або, якщо ви новачок у світі електровелосипедів, у нас є зручний посібник для покупців електровелосипедів, який допоможе вам почати.

Огляд електричного велосипеда Brompton

Я дуже радий, що можу протестувати та оглянути електровелосипед Brompton. Brompton був і залишається культовою фігурою у велосипедній індустрії. Вони мають унікальні особливості, такі як прихильність до свого коріння, повне виробництво у Великобританії, дуже унікальний дизайн рами, який є класичним.

На жаль, ми довго не бачили, щоб у них був хороший електричний велосипед.

Це має різні причини, такі як відсутність системи, яка може дозволити їм зберегти свій класичний вигляд. Завдяки новій системі вони можуть зберегти зовнішній вигляд і виготовити гарний складаний електричний велосипед.

ДВИГУН БРОМПТОНА

Brompton, на відміну від інших складних електричних велосипедів, на подібних використовує двигун втулки, і це двигун передньої втулки.

Зазвичай я не великий шанувальник двигунів з передньою втулкою, оскільки вони мають слабке зчеплення з землею через те, що на них немає вантажу. Але це виняток, оскільки Brompton має вагу акумулятора на верхній частині двигуна. Тож ця система матиме набагато краще зчеплення порівняно з іншими електричними передніми втулками.

Крім того, він має кращий розподіл ваги в порівнянні з двигунами задньої втулки, оскільки вага двигуна та акумулятора знаходиться спереду, а трансмісія та вага водія. ззаду.

Гадаю, ще одна причина, чому вони використовують двигун на передній втулці з передньою батареєю. це проблема з кабелями. Для складних електричних велосипедів важко мати внутрішні кабелі через механізм складання. Так що всі кабелі потрібно прокладати зовні, що зруйнує чистий і акуратний вигляд Brompton. Тож вони мають розумний дизайн щодо цього.

ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА

Brompton робить щось фантастичне і виробляє двигун власними силами. Це не те, що я чув раніше, і я ціную їхні зусилля.

Двигун дуже чутливий і має хороше прискорення, але не дуже добре піднімається на пагорби, але невеликий розмір коліс, як уже згадувалося, компенсує це. Максимальна швидкість 25 км/год. Це двигун передньої втулки потужністю 250 Вт.

Якщо ви хочете дізнатися про відмінності між типами двигунів та їх переваги, ви можете перевірити тут.

ДАТЧИКИ

Він має як датчик каденції, так і датчик крутного моменту.

Датчик частоти обертання педалей вимірює кількість каденцій, які ви робите, а датчик крутного моменту вимірює силу, яку ви прикладаєте до педалей. Їх контролер отримує інформацію з обох датчиків і дозволяє двигуну надавати підтримку відповідно до цього.

Таким чином, у вас буде набагато краще реагуючий двигун. Крім того, ви не побачите великих стрибків напруги.

МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ, ПРИСКОРЕННЯ ТА ПІДЙОМ НА ГОРУ

Максимальна швидкість Brompton Electric. 25 км/год, що становить близько 16 миль/год.

Він має пристойне прискорення та максимальну швидкість. Знову ж таки, люди не купують Brompton, щоб бити рекорди швидкості. Це складний електричний велосипед.

На ринку є й інші варіанти з вищою максимальною швидкістю, кращим прискоренням або навичками підйому на пагорби. Якщо ви живете в горбистій місцевості, то я раджу вам здійснити пробну поїздку, перш ніж купувати електровелосипед Brompton. Перевірити, чи витримує двигун вашу вагу під час підйому.

ДАЛЬНІСТЬ АВТОНОМНОЇ РОБОТИ BROMPTON ELECTRIC

Brompton має унікальне розташування батареї, яке ми не бачили раніше, окрім деяких комплектів для переобладнання. Батарея електровелосипеда розташована в передній частині електровелосипеда. Спочатку, чесно кажучи, він виглядав дивно, і я не бачив багато подібних конструкцій, і це не ідеальне положення для більшості електровелосипедів.

Але якщо подумати про причини, чому вони це зробили, стає зрозуміло, що це має сенс.

  • Якщо розмістити батарею ззаду, як у Tern Vektron, їм потрібно буде зробити велосипед довшим. Це жертва мобільності складного електровелосипеда.
  • Оскільки вони використовують двигун передньої втулки, він потребує певного навантаження зверху.
  • Якщо використовувати батарею на нижньому моноколесі, то вона буде заважати велосипедисту сідати та виїжджати з нього.
  • Якщо вони використовують батарею всередині нижньої трубки, тоді їм потрібно використовувати трубу більшого діаметру, яка зруйнує “класичний вигляд Бромптона”, що є великим НІ для більшості з нас. Ми любимо Brompton за його зовнішній вигляд і не хочемо його змінювати.

І я впевнений, що вони не одразу обрали такий дизайн. Оскільки вони мають унікальний акумуляторний блок, який потребує багато інструментів. Я впевнений, що хлопці з Brompton витрачають багато годин і грошей на розробку цього акумулятора.

Мушу сказати, що батарея не є батареєю великої ємності. Він має лише 300 Вт-год, що нижче того, що ми бачимо на ринку. Хотілося б, щоб у них була більша батарея або принаймні варіант з більшою батареєю. Тому що втулковий двигун не такий ефективний, як середній привід, тому 300 Вт-год буде недостатньо для деяких велосипедистів.

Але вони пропонують зарядний пристрій на 4А, який може зарядити вашу батарею вдвічі швидше, ніж інші, доступні на ринку. Тож у вас завжди є можливість носити зарядний пристрій із собою і швидко заряджати батарею.

Ще однією особливістю, яка мені подобається, є те, що вони мають USB-зарядний пристрій на акумуляторі. Більшість електричних велосипедів мають USB-зарядний пристрій на дисплеї, оскільки акумулятор розташований далеко від керма. Але Brompton має USB-зарядний пристрій на акумуляторі, і ви можете заряджати свій мобільний телефон під час поїздок на роботу. Хіба це не зручно?

Акумулятор виконаний у вигляді сумки, тому він все ще виглядає як звичайний складаний велосипед з великою передньою сумкою (крім двигуна). Головною перевагою такого дизайну є зручність перенесення акумулятора. Так багато людей, які мають інші електричні велосипеди, кидають свої батареї під час перенесення, і їм потрібно замовляти запасні батареї. І повірте мені, замовляти його не так вже й весело, оскільки він може коштувати близько 300-750 залежно від бренду та специфікацій. Через особливості сумки акумулятора електричного велосипеда дуже важко впустити акумулятор. Тож ще один великий плюс від нас до Brompton.

Brompton Electric заявляє, що запас ходу становить 25-50 миль. Виходячи з мого досвіду, 20-25 миль. це цілком нормально. 50 миль залежить від рельєфу місцевості, пагорбів, ваги пасажира та інших факторів. Але з такою ємністю акумулятора та двигуном здається трохи важкодоступним. Але у всіх електричних велосипедів максимальний запас ходу як у автомобілів. Вони розраховані на основі ідеальних ситуацій, що рідко трапляється в реальному світі.

КОМФОРТ РИЗЕ МЮЛЛЕРА

Це зручний електричний велосипед, а також дуже функціональний. На Riese Muller можна перевозити дитину, прикріплювати сумки-переноски тощо Це дуже хороший приміський велосипед. Хотілося б, щоб у них також був передній кошик, але те, що вони пропонують, вже дуже добре.

СІДЛО

Не дивно, що Riese Muller пропонує дуже зручне сідло. Вони використовують гелеве сідло Selle Royal New Lookin Moderate Male.

Це дуже зручне сідло, що важливо для більшості водіїв електричних велосипедів. Матеріал Royalgel, який вони використовують всередині сідла, зменшує точки тиску до 40% у порівнянні зі звичайними матеріалами для набивання.

Вона також забезпечує більш прохолодну поверхню, що важливо для тих з нас, хто паркує свій електровелосипед під сонцем. Їх покриття може відбивати сонце більше, ніж звичайний матеріал сідла, і може тримати сідло прохолоднішим.

Він також має амортизатори, які є еластомерами. Вони працюють як вертикально, так і горизонтально. Це зробить вашу поїздку більш комфортною, коли ви їдете по нерівних дорогах.

Selle Royal також є водонепроникним завдяки технології Royal Vacuum Light. Ця технологія дозволила зробити сідло на 100% герметичним.

Він також має ергономічні фіксуючі ручки, які підвищують рівень комфорту електровелосипеда.

Я можу з упевненістю сказати, що ці функції зроблять вашу їзду більш приємною та знизять втому.

ПІДВІСНА СТІЙКА СИДІННЯ

На жаль, Riese Muller Homage не пропонує підвісного підсідельного штиря. Але вони мають як передню, так і задню підвіску, а також сідло з еластомерами, які компенсують відсутність підсідельного штиря.

Він має 0 зміщення та кут нахилу.5°~18°.

Це легкий алюмінієвий велосипед. підсідельний штир зі сплаву, який важить лише 261 грам.

КРИШКА ЛАНЦЮГА БРИЗКОВИК

У цій моделі ми не бачимо кришки ланцюга, але вона має ланцюгове кільце, що є нормальним для цієї геометрії, але я все одно хотів би, щоб вона мала кришку ланцюга.

Бризковики дуже якісні SKS A65R, які є пластиковими, але дуже міцними бризковиками.

ВИЛКА

Він має підвісну передню вилку та задню підвіску рами. Обидва вони пропонують пневматичну підвіску, а не пружинну. Таким чином, вони трохи заощадили на вазі.

У Riese Muller використовується амортизація SR Suntour Aion Air. Це вилка високого класу, вироблена тайванською компанією Suntour. Він має зовнішнє регулювання відскоку та низькошвидкісного стиснення.

Хід можна регулювати в межах 130. 160 мм. Aion. це вилка для MTB, і для приміських електровелосипедів вона забезпечує більш ніж задовільні результати. Ви будете мати дуже приємну та комфортну їзду навіть на бездоріжжі середнього рівня.

На задній частині Riese Muller використовує X-Fusion O2 Pro Air. Це розроблено за допомогою Брайана Лопе, який є професійним байкером. Воно має дуже хорошу чутливість до ударів, а також дуже ефективну підвіску.

Якщо ви хочете змінити хід вилки, ви можете переглянути відео нижче, яке є дуже інформативним.

ВАГА, ВИСОТА ТА ГЕОМЕТРІЯ РАМИ

Riese Muller Homage має низьку геометрію підсідельного штиря, що більшість з нас оцінить при посадці та висадці. Особливо для тих, хто має певні фізичні проблеми при посадці та з’їзді з електровелосипеда. Крім того, Riese Muller пропонує три розміри рами для Homage, що полегшить покупку електровелосипеда правильного розміру для себе.

Єдине питання, яке я бачу. це розташування додаткового акумулятора (Bosch Powerpack). Вона трохи помітна посередині, і коли вона встановлена, це може дещо ускладнити посадку та зняття з велосипеда. Але коли до нього звикаєш, здається, що це не є великою проблемою.

Також, якщо ви збираєтеся завантажити свій електровелосипед на автомобільний багажник, не забудьте вийняти батареї, оскільки ваш електровелосипед і так важкий. Таким чином, ви можете зробити його легшим, і вам буде набагато легше піднімати велосипед. Крім того, ви також можете зняти замок ABUS, що значно полегшить вашу роботу.

Ще одна крута особливість. ви все ще можете їздити на електровелосипеді з одним акумулятором, який може бути як Powerpack, так і Powertube. Отже, якщо одна батарея розрядилася, і ви хочете залишити її вдома для зарядки, поки ви на вулиці, ви можете це зробити. Таким чином, вам не потрібно буде носити з собою важкий акумулятор.

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ

Це функціональний електричний велосипед. Він має дуже приємні функції, такі як замок, вбудовані ліхтарі, задня стійка тощо.

Але я бачу інші електровелосипеди, які коштують набагато дешевше і пропонують більше функціональності, як приміські електровелосипеди, такі як Ariel Rider M-Class або Wallerang.

Знову ж таки, мені подобається все в цьому електровелосипеді, але в цьому ціновому діапазоні я хотів би бачити принаймні передній кошик як опцію.

Задній багажник дуже міцний, гарний дизайн. Бічні панелі запобігають торканню панелей до ваших передач або колеса. А геометрія дуже приваблива і дозволяє використовувати 90% дитячих крісел, доступних на ринку.

ШИНА

Різе Мюллер використовує шини Schwalbe Super Moto-X у розмірі 27.5-дюймовий розмір. Про Schwalbe і говорити нічого, оскільки це дуже зручні шини. Він пропонує дуже високі характеристики їзди без шкоди для комфорту. Шина має захист від проколів \3 мм Green Guard та посилені боковини, що робить Schwalbe дуже міцною шиною.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД BROMPTON ELECTRIC

Якщо ви великий шанувальник класичного британського стилю, то вам сподобається цей електричний складаний велосипед. Він тримається за своє коріння, не йдучи на багато компромісів.

Ви можете сказати, що це Brompton навіть за милю. Зберігаються ті ж самі круглі труби та геометрія рами.

А завдяки розташуванню батареї його можна скласти як звичайний велосипед Brompton і тримати батарею окремо від велосипеда. Це дуже зручно, коли ви піднімаєте велосипед або завантажуєте його в автомобіль. Це також може бути незручно, оскільки вам потрібно виймати акумулятор щоразу, коли вам потрібно скласти велосипед.

БЕЗПЕКА ГАЛЬМ BROMPTON ELECTRIC

Brompton Electric не відрізняється від інших Brompton; надійний та безпечний електровелосипед. Враховуючи максимальну швидкість велосипеда та потужність двигуна, вони використовують засоби безпеки, яких достатньо, щоб задовольнити будь-якого гонщика.

Шини мають бічні світловідбивачі для збільшення видимості вночі, що є дуже важливим фактором. Оскільки вам може знадобитися їздити на Brompton вночі, і ви хочете бути помітними навіть у темній місцевості.

ГАЛЬМА

Brompton Electric має гідравлічні дискові гальма Dual Pivot з функцією відсікання. Таким чином, коли ви натискаєте на гальмо, двигун зрізає опору.

Гідравлічні гальма дуже зручні у використанні та надійні. Вам не потрібно докладати великих зусиль до важелів, коли ви хочете різко зупинитися. Крім того, оскільки гідравлічні гальма мають закриту систему, вони, як правило, створюють менше проблем, оскільки на них не впливає пил і бруд так сильно, як на механічні гальма.

ПЕРЕДНЄ І ЗАДНЄ СВІТЛО

Він має як переднє, так і заднє світло, які виробляються компанією Busch Müller. Мені подобаються ліхтарі Busch Müller. це дуже надійні та якісні ліхтарі.

Вони використовують акумулятор електровелосипеда як джерело живлення і працюють бездоганно.

Я просто відчуваю, що батарея блокує світло фари, але це очікувано через вибір положення батареї під час проектування. Не забуваймо, що багато електричних складних велосипедів не мають передніх і задніх ліхтарів у стандартній комплектації.

ЦІНА BROMPTON ELECTRIC

Brompton славиться високоякісними велосипедами, класичним дизайном, але вони ніколи не славилися “дешевизною”, і те ж саме стосується і їхніх електровелосипедів.

В даний час вони не продаються в США (принаймні офіційно), але у Великобританії ціна Brompton electric становить 2595 фунтів стерлінгів, що приблизно дорівнює 3380 грн.

Вони заявляють, що це початкова комплектація, але я не бачу багато можливостей для модернізації велосипеда або різних пакетів компонентів.

Це дорогий електровелосипед, але в кінцевому підсумку ви купуєте не купу компонентів, а купуєте бренд, стиль, історію. Крім того, Brompton має дуже хороше післяпродажне обслуговування, і вони в бізнесі вже дуже давно.

Тож за всі ці додаткові послуги є премія. Якщо у вас немає фінансових проблем, то ціна Brompton не така вже й нерозумна.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ RICE MULLER

Ви можете перевірити Brompton electric з їх веб-сайту.

Brompton M6L Electric. це складний електронний велосипед преміум-класу

Вердикт TechRadar

Ця акуратна варіація на тему культового дизайну складного велосипеда Brompton пропонує преміальний досвід крутіння педалей, який стає ще більш вражаючим завдяки підтримці акумулятора та втулковому двигуну. Виготовлений за високими стандартами, Brompton M6L Electric може похвалитися деякими розумними функціями, але має значну ціну.

Плюси

  • Геніальна складна конструкція
  • Побудований з використанням якісних компонентів
  • Оманливо пікантна продуктивність

Мінуси

  • – Преміум-клас, але дорогий
  • – Складання вимагає практики
  • – Не найважчий, але все ж вагомий

Чому ви можете довіряти TechRadar

Ми витрачаємо години на тестування кожного продукту чи послуги, тому ви можете бути впевнені, що купуєте найкраще. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Двохвилинний огляд

Brompton. британська компанія, яка виробляє свої складні велосипеди з педальним приводом вже майже 50 років, і бізнес все ще процвітає, навіть незважаючи на те, що все менше з нас їздять на роботу на велосипеді. Можливо, це тому, що багато хто з нас не має багато місця для зберігання звичайного велосипеда, що робить складний велосипед практичним рішенням.

Однак Brompton також вирішив вивести на ринок електровелосипедів модель з акумуляторною батареєю, розробивши інноваційну конструкцію двигуна втулки у співпраці з Williams Advanced Engineering. Тісна співпраця з інженерами, відомими своїм досвідом у Формулі E, дозволила створити складний електричний велосипед, який, можливо, не має привабливості гоночного автомобіля, але забезпечує яскраві враження від їзди на акумуляторі. Поряд з чудовими характеристиками ви отримуєте маневрений маленький велосипед, який випромінює якість, зберігаючи при цьому вигадливий шарм оригінального дизайну Brompton.

Наявність акумулятора на борту додає ваги, але, зрештою, це все одно один з найкращих велосипедів для приміських поїздок, які ви можете придбати, що також відображено в ціні. Витратьте трохи часу, щоб вибрати індивідуальну специфікацію з асортименту, і вона повинна добре підійти для більшості райдерів.

Ціна та дата випуску

Brompton Electric був вперше випущений у 2017 році. Ціни на велосипеди починаються від 2,725 фунтів стерлінгів (близько 3,700 / 5,000 австралійських доларів), а тестований тут велосипед продається за 2,850 фунтів стерлінгів (близько 3,800 / 5,200 австралійських доларів).

Дизайн

Складаний велосипед Brompton миттєво впізнається, і приємно бачити, що компанія рухається в ногу з часом і створює видання електронних велосипедів. Хоча це, можливо, не перший електричний складаний велосипед, який з’явився на ринку, час на розробку було витрачено з розумом.

M6L Electric має багато з тих самих конструктивних характеристик, що і його традиційний аналог, але є й незначні відмінності. Центральною особливістю велосипеда є, звичайно, його здатність складатися, і це працює так само добре, як і зі звичайним Brompton.

Якщо ви ніколи не стикалися з процесом складання або розкладання Brompton, то може бути не відразу зрозуміло, як працює цей процес, але трохи практики і він стає досить плавним. Звичайно, у M6L Electric є додатковий багаж, який слід враховувати, а саме: акумуляторна батарея на 36 В з USB-портом, яка знаходиться під кермом.

Також є переднє колесо, на якому встановлений двигун варильної поверхні, що забезпечує потужність, яка допомагає тягнути вас за собою, коли батарея увімкнена. Все це додає ваги, тобто M6L Electric зі сталевою рамою важить 18 кг.4 кг, і хоча це менше, ніж у конкуруючих моделей, таких як, наприклад, важкий eTrends Fly, над цим варто замислитися, якщо вам доведеться тягати його через мости на станціях, шукати для нього місце в поїзді або тягнути на парковку і назад в годину пік. Два маленьких коліщатка, вбудовані в конструкцію, дозволяють вам перевозити його в складеному вигляді, хоча і нестабільно.

Тим не менш, Brompton добре попрацював над загальним виглядом велосипеда з вертикальним положенням їзди, що забезпечується висувною стійкою для досить безкомпромісного сідла, доповненого майстерно виконаним кермом. Повністю розкладений, він вміщує внутрішній обхват ноги 33-35 дюймів.

Бризковики прикривають шини Schwalbe Marathon Racer зі світловідбиваючими смугами, в той час як 40 Lux Busch Muller та заднє освітлення Spanninga Solo XE гарантують, що ви бачите і бути поміченим.

Наша модель оснащена шістьма передачами, хоча є трохи дешевша модель з двома передачами. У комплекті з велосипедом йде сумка для зберігання Essential від Brompton, в той час як більшу сумку City можна придбати окремо. На жаль, немає підставки для ніг.

Продуктивність

M6L Electric пропонує зручне положення для їзди, як тільки ви застрибуєте на борт, з сідлом і кермом, що забезпечують вам високе положення над велосипедом. Потужність акумулятора та допоміжні функції можна налаштувати перед поїздкою, оскільки елементи керування знаходяться на верхній частині акумуляторної батареї, з кнопками живлення, режиму (1-2-3) та підсвічуванням під рукою. Це не так вже й важливо, але якийсь контроль на кермі міг би зробити досвід ще кращим.

Однак, рушайте з місця, і їзда буде класичною для Бромптона, з маленькими колесами, що забезпечують дивовижну маневреність у тандемі з практичним розташуванням керма. Використовуючи лише силу педалей, велосипед страждає від зайвої ваги, але покликніть на допомогу динамічну втулку на передньому колесі, і M6L Electric Fair промчить повз вас.

Відчуття трохи відрізняються від електричних велосипедів з двигунами в нижній частині рами або з задньою втулкою. Ви відчуваєте, що вас тягнуть за собою, і це дуже весело. Враховуючи те, що M6L Electric призначений для коротких поїздок на роботу, відчувається, що він хоче продовжувати їздити.

За словами Бромптона, запас ходу акумулятора становить 20-45 миль, хоча після тренування на пагорбах, коли ми спробували його на першому заїзді, силовий блок показав, що він страждає від усієї допомоги, яку йому надавали. Однак для міста або міських вулиць M6L Electric має потенціал, щоб відповідати цій офіційній цифрі. Баланс, здається, полягає в тому, щоб використовувати потужність як доповнення, а не дозволяти велосипеду надавати основну частину допомоги.

Як тільки ви налаштуєтесь на роботу передньої втулки, кінцевий результат пропонує дійсно приємне поєднання продуктивності та задоволення. Brompton стверджує, що ви зможете зарядити батарею приблизно за чотири години за допомогою стандартного зарядного пристрою на 2А. Ви можете придбати швидший зарядний пристрій на 4 А, який скорочує час заряджання вдвічі. Звичайне використання, однак, повинно означати, що нічний заряд акумулятора буде цілком достатнім.

Після того, як ви ввійдете в курс справи, Brompton M6L Electric винагородить вас універсальними характеристиками, з трьома рівнями допомоги педалей, розробленими для різних гонщиків та градієнтів. На щастя, вам не потрібно попередньо призначати режим допомоги, оскільки це можна зробити на ходу, але це не найбільш інтуїтивно зрозуміла система.

Щоб зробити цей електровелосипед по-справжньому гарним, Brompton міг би здійснити шедевр. інтегрувати можливість перемикання режимів в область керма. Крива енергоспоживання. це, можливо, ще одне, на що Brompton міг би звернути увагу, оскільки вона не завжди така ж плавна, як хотілося б, хоча в кінці її можна досягти стандартних 15 миль/год або близько того для електровелосипеда.

Є ще один або два незначних недоліки: акумуляторна батарея трохи брязкає на нашому велосипеді. Втома з’являється, коли ви їдете на довгі дистанції, в основному через сідло. Однак Brompton M6L Electric. це приміський велосипед, тому ви не можете звинувачувати його в цих коротких поїздках.

Купуйте, якщо

Вам потрібне рішення для поїздок на роботу Brompton має перевірену та випробувану конструкцію, що робить його ідеальним для тих, хто береться за щоденну рутину.

Я їздив на цьому складному електронному велосипеді протягом місяця. ось плюси і мінуси

Коли мій редактор попросив мене зробити огляд Brompton Electric P Line, я не знав, чого очікувати. я ніколи не користувався ні Brompton, ні електровелосипедом. Лінійка Electric P. це складаний велосипед, такого ж розміру, як і звичайний Brompton, він досить малий, щоб поміститися в шафку в спортзалі, але розвиває максимальну швидкість 15 км/год.5 миль на годину.

Electric P Line створений для людей, які переїхали в передмістя під час пандемії, але все одно змушені добиратися до міста кілька разів на тиждень, як і я. Читайте далі, щоб дізнатися більше.

Купуємо електровелосипед? Погляньте на найкращі електровелосипеди тут, а також найкращі бюджетні електровелосипеди та найкращі велосипедні шоломи.

Brompton Electric P Line: що мені сподобалося

Мені сподобалося, як легко його було складати і розкладати

Коли я розпаковував Brompton, то найбільше хвилювався, як швидко я зможу скласти і розкласти його, коли приїду на вокзал і в офіс. Я візуальний учень, тому подивився кілька відео на YouTube про те, як це робиться, і хоча я ніколи не ставав таким швидким, як хлопець на відео, я зміг скласти велосипед менш ніж за хвилину.

Батарея Electric P Line кріпиться до кріплення виносної труби, яке з’єднане незалежно від вилки, що означає, що велосипед все ще залишається пружним і легким в управлінні. Батарея легко доступна, тому ви можете легко дістати її і ввімкнути світло або перемикатися між налаштуваннями швидкості (від без допомоги до максимальної допомоги), а також є додаток для смартфона Brompton, який дозволяє вам регулювати режим живлення, а також переглядати максимальну швидкість на спідометрі та рівень заряду батареї.

Сумка для акумулятора мала невеликий об’єм, хоча є також більша сумка, яка може бути використана як сумка для поїздок на роботу, якщо вам це потрібно. Також є два варіанти керма. середній, який є класичним для їзди на Бромптоні, або високий, для тих, хто хоче сидіти більш вертикально. Я обрав середнє кермо, і виявив, що велосипед надзвичайно зручний, особливо в порівнянні з моїм шосейним велосипедом.

Мені не довелося підзаряджати його так часто, як я очікував

Brompton заявляє, що батарея має запас ходу 20-45 миль на одному заряді, і я вважаю, що це приблизно відповідає дійсності. Одного осіннього вечора я проїхав 16 миль додому на велосипеді з максимальною передачею та увімкненими фарами протягом половини шляху, і не розрядився акумулятор. Він також заряджається досить швидко. батарея заряджається від нуля до повного заряду за 4 години, або за 2 години, якщо ви придбаєте надшвидкий зарядний пристрій.

У дні, коли я сідав на поїзд для середньої частини моєї поїздки, мені легко вдавалося дістатися до роботи і назад без необхідності носити зарядний пристрій.

Мені сподобалося, що мені не потрібно було пам’ятати, щоб упакувати велосипедні ліхтарі

Я ніколи не можу забути зарядити ліхтарі на велосипеді, тому автоматичні ліхтарі на Brompton були фантастичною функцією. Вони можуть перемикатися між постійно увімкненим та автоматичним режимом, який вмикає світло з настанням темряви. При включенні фари дуже яскраві, що дає мені впевненість у тому, що мене легко помітити на дорозі.

І що мені не потрібно приймати душ, коли я приїжджаю в офіс

До Бромптона я часто бігав на роботу, і мені доводилося долати незручну ситуацію “як потрапити в офіс, щоб колеги не побачили, що я схожий на спітнілий безлад. З Brompton Electric P Line, автоматична допомога означала, що я міг досить легко добиратися до офісу, і не дуже сильно потіти, якщо я не хотів цього робити. Окрім волосся на шоломі, я зміг приїхати в офіс без необхідності приймати душ. великий плюс, якщо ви, як і я, завжди спізнюєтесь.

Brompton Electric P Line: що мені не сподобалося

Але я знайшов велосипед досить важким

Незважаючи на те, що Brompton Electric P Line є одним з найлегших електровелосипедів на ринку, він все ще важить 34 кг.6 фунтів або 15.7 кг (або 28 фунтів/12.7 кг без акумулятора), що робить його досить важким для транспортування вгору і вниз по сходах. При зрості 5 футів 1, я намагався маневрувати ним на залізничному вокзалі, часто вирішуючи йти до ліфта (якщо він був). Коли я вперше поїхав на роботу на велосипеді, я зрозумів, що купувати каву та нести рюкзак і велосипед сходами. не найкраща ідея.

Підсумок

Загалом, Brompton Electric P Line було напрочуд легко пересуватися як з увімкненим акумулятором, так і без нього. Він дуже добре котився по рівній поверхні і навіть добре справлявся з трохи пересіченою місцевістю. Велосипед не дуже любив бруковані вулиці Ковент-Гарден, але, судячи з усього, не любив і валізи, які тягнули туристи.

З огляду на все це, поїздки містом стали легкими та веселими. якщо вам набридло приїжджати на роботу спітнілим, а потім цілими днями хвилюватися, що ваш велосипед залишився замкненим на вулиці, варто розглянути цей електровелосипед.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top