Скейт-парк Razor Scooter. Гальмуй

Про компанію

Фрістайл на самокаті (також самокат, самокат, фрістайл на самокаті або їзда на самокаті) – це екшн-спорт, який передбачає використання самокатів для виконання трюків у фрістайлі, подібно до скейтбордингу та фрістайлу на BMX.

Джессі Макалузо та Патрік Кондон виконують перевернуте фронтфліп під час змагань у скейтпарку Xtreme Wheels 2006 року

Наприкінці 1990-х швейцарська компанія Micro Mobility Systems та команда J.D. Корпорація Skate на Тайвані випустила перший розбірний самокат під назвою Micro Skate Scooter, JDBUG MS-130A та Razor.

У червні 2000 року в Каліфорнії, США, була заснована компанія Razor USA LLC, яка почала розповсюджувати самокати Razor як власну продукцію.

У тому ж році була створена перша спонсорська команда, яка випустила своє перше відео під назвою “Razor Evolution”. У “Razor Evolution” знялися Джон Вілкенінг, Джаррет Рід, Дерек Бекрінг, Джейсон Фрай, Алі Кермані, Пет Кондон та менеджер команди Pistol Піт Маравіч. Алі Кермані – менеджер. Алі Кермані Razor Team випустили ще три відео після “Еволюції.

Перша онлайн-спільнота самокатів була на сайті Razor та на ресурсі Scooter Resource (створений у січні 2003 року). [1]

У 2005 році з’явився початок серйозного змагального катання, оскільки були організовані перші значні змагання. Одними з перших великих змагань стали Thrillzone 2005 у Такомі.

У 2006 році відкривається The Scooter Zone і задає тенденцію для магазинів фрістайл-самокатів. The Scooter Zone – найбільша роздрібна мережа з трьома магазинами в Південній Каліфорнії.

У 2007 році на австралійських Іграх Планети X були заплановані змагання на міні-самокатах. Незважаючи на те, що самі змагання не відбулися через технічні проблеми з рампою, тисячі людей відвідали виставкову сесію.

Щорічно проводяться такі великі змагання, як SD, Xtreme Wheels, Razor Exposed Tour, Scooter Con, San Francisco Hyphy Street Jam, Scooyork’s Brooklyn Banks Jam, Meatfly та Montreux.

З 2007 року розвиваються компанії з продажу запчастин, дилерські компанії, веб-сайти та змагання.

У 2008 році компанія Micro Mobility Systems випустила розкладний самокат Micro XT.

У 2009 році компанія Razor USA випустила трюковий самокат з суцільною декою і суцільною рамою під назвою Razor Ultra Pro.

Історія трюків

Перші фрістайлери на самокатах зосереджувалися переважно на простих трюках, таких як no footers, tailwhips та 360s. Прогресивні райдери, такі як Джарретт Рід, розширили межі за рахунок таких маневрів, як бекфліпи, фронтфліпи та 720s.

Після того, як бум самокатів у 2000-2001 роках закінчився, залишилася лише жменька фрістайлерів. Як наслідок, райдери були розкидані та ізольовані, і було більше варіацій у катанні. На північному заході США були такі райдери, як Сайлас Хендерсон, які зосереджувалися на технічних аспектах катання (таких як мануальні та грайнд комбо). У південній Каліфорнії були парк райдери, які спеціалізувалися на великих трюках.

Після, катання змістило ФОКУС на складні трюки. Якщо трюк був виконаний недбало, це не мало значення; якщо 2 колеса приземлилися на землю, а райдер не впав, трюк був зарахований. У парк рідко хто з райдерів вилітав з чверть-труби. Акцент, як правило, робився на трюках, а не на стилі.

До 2007 року спорт почав рухатися до більш стилізованого катання на противагу постійному підвищенню рівня трюків. Гонщики підштовхнули себе до плавних стилів у парк. Стало звичним бачити відео, що складаються з безлічі повітряних трюків (особливо від австралійських райдерів). Цей менталітет боса стилю був частково породжений Стеном Смірноффом, який був піонером руху широкої планки. Смірнофф назавжди увічнив себе після того, як описав ширину своєї шини як “20, так що так” на DVD “Transit Scooter Tour”.

У 2010 році Олівер “Омен” Койл стає першою людиною, яка зробила сальто назад на 8-футовому трампліні.

Зараз цей вид спорту дещо регресував до меншого акценту на стилі, проте чисті приземлення на трюки все ще вважаються кращими та популярнішими.

Рельєф

Парк

У парку їзда верхи – найпоширеніший. кік самокати, завдяки своїй конструкції, можуть використовувати більшість конструкцій скейтпарку, включаючи пандуси, рейки та бокси. Деяким райдерам подобається виконувати трюки “flyout” і підвищувати свій рівень трюків, іншим більше подобається плавний стиль, заснований на поєднанні BMX і власного стилю.

Стріт

Серед міських райдерів, які використовують такі конструкції, як сходи, виступи, втулки, поручні, “лежачі поліцейські” та розриви. Більшість скейтерів тією чи іншою мірою полюбляють вулицю, але лише невелика група заявляє, що зосереджена виключно на вуличній їзді, наприклад, Метт Маккін та Чема Карденас. Вулична їзда також є чудовою платформою для катання, оскільки вона дає райдерам цікаві виклики, прогалини та лінії, які вони зазвичай не знайдуть у парку.

Флетленд

Жанр фрістайлу на рівнині самокат катання відбувається на рівних поверхнях, таких як парковки, під’їзні шляхи або тенісні/баскетбольні корти. Деякі райдери віддають перевагу трюкам, які зазвичай зарезервовані для рампи, таким як потрійне сальто, перемотування хлистом, 360 сальто, обертання та брі-фліпи. Інші райдери вважають за краще об’єднувати менші трюки в “комбо”, або комбінації, такі як барспіни, мануали, хвостові фейки, фейки, носові мануали, фрейм грайнд, фейки на самокаті, катання на кілочках і багато іншого.

Запчастини для самокатів для фрістайлу

Бритва Old A, модифікована для фрістайлу

Деки

Деки, напевно, викликали найбільший біль серед райдерів, ніж будь-яка інша частина, через їх безперервне розтріскування. Після Бритва зняли з виробництва старі моделі A і B, які мали високий ризик розтріскування, і представили модель Pro. Він був дуже схожий на модель B, але мав підсилювальну пластину, прикручену в нижній частині деки, і розширені дроп-аути.

бритва, самокат, скейт, парк, гальмо

Більшість бритв мають складаний механізм, який потрібно зняти, а потім прикрутити, щоб усунути люфт головної трубки.

Цілісні колоди

The Бритва Ultra Pro був створений у відповідь на запити фрістайл-спільноти. Це єдина модель Razor, яка є цілісною. Вона має закруглену горловину, яка приварена наскрізь через деку. Виникло багато скарг; хоча дека має таку ж кількість місця для ніг, багато хто критикує кут нахилу виносної труби за те, що він поступово зменшується і створює менше вільного місця для стояння. Дехто ставив під сумнів міцність шийки, оскільки багато бритв почали ламатися на спускній трубці, тому згодом компанія представила оновлену версію: Razor Ultra Pro v2. Нещодавно вдосконалена дека отримала посилену головну трубу.JD Bug ще не випустили жодної самокат який має цільну деку, що змушує користувача все ще прикручувати механізм складання.

Також було випущено кілька цільних колод на вторинному ринку. TSI (Trick Scooter International) була першою компанією, яка створила деку без складного механізму. Їх конструкція складається з алюмінієвої виносної труби та квадратної нижньої труби, привареної до двох горизонтальних квадратних труб. Потім зверху прикручується пластина. Дека від Lucky – це повністю оброблена алюмінієва дека з квадратною половинкою грифа, відокремленою головною трубою, яка розміщується над половинкою грифа і кріпиться болтами, використовуючи головну трубу від професійної моделі Razor. Пізніше вони випустили комбіновану деку Lucky EVO, яка позбавила від необхідності використовувати Razor головна труба. Дека Phoenix – це цілісна дека з квадратною горловиною, вварена та екструдована дека. Австралійська компанія Madd Gear випустила кілька повноцінних професійних моделей, найвідомішою з яких є оригінальна Madd Gear Pro. Всі професійні колоди Madd Gear мають запатентовану гусячу шию.

Посилення деки

Посилення деки були створені для запобігання розтріскування моделей Razor.

Pirate Alex створив посилення Pirate, які являють собою алюмінієві квадратні трубки, вирізані за розмірами палуби, а потім прикручені болтами. Ці посилення також дали колоді ширший плоский простір. Mutts Scooter Shack, майстерня, що базується в Сіднеї, Австралія, – це компанія, яка виробляє подібну арматуру, але замість того, щоб бути суцільною по всій довжині, зовнішні ділянки біля болтів відкриті, що дозволяє легше прикріплювати болти.

Scooter Zone також розробив дуже легкий комплект посилення деки, який став стандартом для професійних моделей до того, як razor представив міцніший ультра-профі, і представив міцніші цілісні деки.

Dominator Scooters Accessories (DSA) створили захисні накладки на деку, по суті, цілу нижню пластину, яка кріпиться до деки болтами. Незважаючи на надзвичайну міцність, вони додають колоді значної ваги.

Бари

Ручки зазвичай виготовляються з хромолітію 4130 або алюмінію 6061. Перші цілісні бари (технічно 2 або більше трубок, зварених разом, але їх просто називають цілісними, тому що вони не регулюються і не складаються, як у самокатах) були створені компанією RAD (Ride And Destroy) у формі літери Т, яка до сих пір є домінуючим баром. Наступним типом планок в середині 2000-х стали планки Buff: алюмінієві бруски з 3 частин. Після еволюції суцільних прутків, вони незабаром стали об’єднуватися, щоб додати додаткової міцності:

French ID продає шини з закругленими ластовинням, які були вирізані ромбом і закруглені в центрі для створення вигнутої естетики, а також технологію для підвищення міцності алюмінієвих шин. Proto має два основних типи ластовиння, один з яких являє собою пласку трикутну деталь, приварену між штангами та рульовою трубою (штанги Tank). Інші їхні грифи мають дві круглі хромолітові трубки, які проходять під ручками грифів, залишаючи трикутний отвір (грифи SlaYer Bars). Proto нещодавно випустив Baby slaYer lites, оновлену, легшу версію baby slaYer. District виготовили легку Т-подібну планку з алюмінію 6061. RAD була першою компанією, яка включила в свою конструкцію вилку в стилі BMX. Вони використовують дві зігнуті круглі трубки, які приварені у верхній частині рульової трубки і посилені поперечиною, яка з’єднує частини безпосередньо над рульовою трубкою (стерновий/міні-стерновий стержень). Ці бруски поставляються з 5 зворотними розворотами та мають ширину 20 ″ та 22 ″. Більшість компаній мають модель шини, оригінальну для шини в стилі “T”.

Оригінальні колеса для скутерів Razor Ultra Pro (продаються парами)

Особливості Ядро: Сердечник зі сплаву спіралі, алюміній 6061 Колір: Анодований зелений Колір поліуретану: Чорний Твердість: 86A Розмір: 110 мм Ширина: 24 мм Палички для їжі Колеса від Eagle Supply – це новий бренд, розроблений.

Палички для суші-рулету Eagle Sushi Roll (пара)

Телефонуйте, щоб дізнатись про наявність. 34.99

бритва, самокат, ковзани, парк, гальмо

Особливості Сердечник: 7-спицевий сплав, алюміній 6061 Колір: Анодований фіолетовий Колір PU: Чорний Твердість: 86A Розмір: 110 мм Ширина: 24 мм Chopsticks Wheels від Eagle Supply – це новий бренд, розроблений.

Eagle wheels Basic Collection 110MM (пара)

Телефонуйте, щоб дізнатись про наявність. 69.99

Ядро: Повністю оброблений з ЧПУ, алюміній 6061 Твердість: 86A Розміри: 110 мм Ширина: 24 мм Підшипники в комплекті Ручне лиття Зроблено в Нідерландах Ціна вказана за пару

Бритва-скутер ковзани парк

Мене звати Дру Гуерра. Мені 16 років, я скейтер, народився в Хантінгтон-Біч, штат Каліфорнія, зараз живу в Далласі, штат Техас. Я повернувся до катання на скутерах більше двох років тому, але займаюся цим видом спорту вже близько 8 років. Відколи я почав кататися на скейті, я знав, що це те, чим я хочу займатися, і що це те, що я хочу продовжувати і розвиватися в цьому. Вже більше двох років я майже щодня катаюся в скейтпарках по три-чотири години поспіль, викладався на повну і прогресував у цьому виді спорту. Я брав участь у змаганнях, виконував трюки, які, як я думав, ніколи не зможу виконати, і просунувся до рівнів, яких, як я думав, ніколи не зможу досягти. Я справді люблю катання на самокатах, і мене мотивує те, що я поширюю інформацію про цей вид спорту та надихаю багатьох інших приєднатися до самокатної спільноти.

Я почав кататися на самокаті, коли мені було близько 8 років. Моїм першим самокатом був великий самокат Razor, на якому я любив кататися по району і любив брати його з собою куди завгодно. Свої перші трюки я навчився робити на самокаті Razor: стрибки зайчиком, на одній підніжці, без підніжок і навіть стрибки через бордюри, але це було практично все, що я міг робити на цьому самокаті. Одного разу в машині я проїжджав повз це парку під назвою Liberty Park у Вестмінстері, штат Каліфорнія, і я побачив свій перший скейтпарк. Люди каталися на скейтбордах, велосипедах, самокатах, і все це виглядало так весело, що я запитала, чи можу я поїхати іншим разом. Через кілька днів я повернувся до скейтпарку зі своїм Razor самокат і вперше проїхався по пандусах. Це було трохи складно, але це було так весело. Після цього я їздив туди ще багато разів і нарешті побачив, як деякі діти роблять шалено круті трюки на самокатах, такі як сальто назад і сальто назад. Побачивши це, я зрозумів, що хочу цим займатися. Я викинув свій старий самокат і купив новий професійний самокатом на мій день народження під назвою Razor Black Label. Я навчився стрибати по трамплінах, робити сальто і багато інших трюків, але, на жаль, через кілька місяців цей скутер вкрали. Мій наступний самокат називався Grit, від Grit Scooters, і на ньому я навчився робити подвійні сальто, барспіни, мануали, 180’s та багато іншого, але його також вкрали. Я купив наступний скутер, який називався Lucky Strata, і на ньому мій скутерний розвиток справді почав злітати. Я навчився робити брі-фліпи, 360, трюкові комбо і ще стільки трюків, що я міг би тут цілий день перераховувати їх. Я катався на цьому самокаті деякий час, і зрештою він зламався навпіл. Потім я купив самокат Lucky Crew, деякий час катався на ньому, а потім закинув цей вид спорту. Я кинув на деякий час, потім повернувся і знову кинув через брак мотивації. Коли я звільнився, мені подарували самокат, який називається Lucky Prospect. Я б не сказав, що мені тоді дуже подобався самокат, бо він був завеликий, тож коли я втретє повернувся в спорт, я використовував свій самокат Lucky Crew, поки він не зламався, тож я повернувся на інший самокат, і з цього почався мій дворічний божевільний прогрес.

Коли я втретє повернувся до катання на самокаті, я дійсно почав ставитися до цього серйозно. Я почала кататися щодня і змушую себе вчитися чомусь новому кожного дня. Навіть якщо це було щось маленьке або щось велике, я завжди намагався стати кращим у цьому. Я також почав модернізувати свій скутер і пройшов кілька етапів, щоб відповідати моїм потребам у катанні на скутерах. До цього дня я продовжую серйозно і змагально кататися на скутерах, і я не сумніваюся, що перестану кататися в найближчому майбутньому. Я не можу дочекатися, щоб побачити, наскільки далі я зможу продовжувати прогресувати і рости в цьому виді спорту.

Залишатися відданим справі!

бритва, самокат, скейт, парк, гальмо

Моя поточна передача

Самокат:

Дека: Root Industries Air V2 Шини: Stylz Titanium Bend Bars Grips: Fuzion Hex Grips Кінці руля: ODI Bar Ends Clamp: Tilt SCS Headset: Колеса етичної гарнітури: Juzzy Carter Signature River Wheels Вилка: Fuzion Fork Grip Tape: Ethic Pandora Griptape

Безпека:

Шолом: Наколінники S1 Knee Pads: S1 Pro Knee Pads Взуття: S1 Pro Knee Pads: Nike Air Force 1

Електросамокати

Електричні самокати Gotrax Vibe для дітей 8 – 15 років Фото Gotrax

Дитячі електросамокати – це транспортні засоби на акумуляторах, які пропонують веселий та зручний спосіб пересування. Завдяки регульованим налаштуванням швидкості, ручним гальмам і зручному сидінню ці самокати дарують захоплюючі враження від прогулянок на свіжому повітрі. Вони легкі, компактні та оснащені функціями безпеки для захоплюючої та безпечної їзди.

Gotrax GKS Lumios

Ви шукаєте доступний і простий в управлінні електричний самокат для своєї дитини? GoTrax GKS Lumios – ідеальний вибір! Яскраві кольори та привабливі неонові світлодіодні колеса швидко стануть улюбленою іграшкою вашої дитини. Але справа не лише в зовнішньому вигляді – цей самокат виготовлений з легкого та міцного авіаційного алюмінію, що робить його легким, маневреним та довговічним.

Однією з особливостей Gotrax GKS Lumios є його унікальна педаль газу, яка забезпечує повільний старт і знижує швидкість для дітей молодшого віку або дітей з поганою координацією. Не потрібно турбуватися про зовнішні акумулятори або кабелі, оскільки цей самокат розроблений для простоти та зручності використання. Навіть коли батарея розрядиться, ваша дитина зможе насолоджуватися катанням на ньому, як на звичайному самокаті.

Gotrax GKS Lumios забезпечує тривалий час гри та захоплення завдяки оновленому акумулятору та двигуну. На ньому можуть кататися до 4-х осіб.8 миль на одному заряді завдяки збільшеному на 20% акумулятору, в той час як потужний двигун потужністю 200 Вт досягає максимальної безпечної швидкості 7.5 миль/год. Регульоване кермо дозволяє самокат рости разом з дитиною, пристосовуючись до різного зросту. Приготуйтеся до нескінченних розваг з електросамокатом GoTrax GKS Lumios!

Segway Ninebot eKickScooter ZING E8

Електросамокат Segway Ninebot eKickScooter ZING E8 ідеально підходить для батьків, які прагнуть до досконалості в розвитку дитини самокат. Він має потужний двигун потужністю 130 Вт, що розвиває швидкість до 8.7 миль на годину та подолання відстані до 6.3 милі. Призначений для дітей віком 6-12 років, з максимальною вантажопідйомністю 110 фунтів, він забезпечує безпечну та приємну їзду. Безпека є пріоритетом завдяки високоефективній системі ручного гальма, рекуперації енергії гальмо функція та заднє крило гальмо. Передня амортизація самоката гарантує комфортну поїздку, а його легкий корпус з аерокосмічного алюмінієвого сплаву важить всього 17.6 фунтів і легко складається. Він поставляється з яскравими кольорами та гарантією на один рік або 180 днів на різні деталі.

Для більш швидкого варіанту розгляньте Segway Ninebot eKickScooter ZING E10. З максимальною швидкістю 10 миль/год, він забезпечує захоплюючий та захоплюючий досвід для юних гонщиків. Він має ті ж функції безпеки, що і E8, включаючи високоефективну систему ручного гальма, рекуперацію енергії гальмо функція та заднє крило гальмо. ZING E10 також пропонує передню амортизацію для плавної їзди та корпус з аерокосмічного алюмінієвого сплаву для легкої портативності. Незалежно від того, чи ви оберете E8 або E10, серія Ninebot ZING від Segway гарантує вашій дитині захоплюючу та безпечну пригоду на електросамокаті.

Swagtron Swagger 8

Swagtron Swagger 8 – легкий, складаний самокат, розроблений з думкою про вашу дитину. Він оснащений надтихим двигуном задньої втулки для плавної та приємної їзди. Повна зарядка акумулятора всього за 3 години, вражаючий запас ходу до 10 миль і максимальна швидкість до 15 миль/год. Безпека є головним пріоритетом для Swagger 8. Він має потрійну гальмівну систему та функцію “Autoguard”, що забезпечує надійне гальмування. Регульована підніжка самоката дозволяє легко налаштовувати його відповідно до росту вашої дитини.

Заключні думки

Ми сподіваємося, що ця стаття про 23 найкращі дитячі самокати стане цінним ресурсом у ваших пошуках ідеального самоката для вашої дитини. Пропонуючи вичерпний посібник з урахуванням віку, рівня навичок та вподобань, ми прагнемо допомогти вам у прийнятті обґрунтованого рішення. Незалежно від того, чи розглядаєте ви дво- та триколісні самокати для стабільності та балансу, чи вивчаєте професійні самокати для просунутого досвіду їзди, наш огляд різних типів самокатів гарантує, що у вас є широкий вибір варіантів. Крім того, якщо ви зацікавлені в зростаючому тренді електросамокатів, ми надаємо інформацію про такі важливі фактори, як час автономної роботи, обмеження швидкості та функції безпеки. Наша кінцева мета – допомогти вам вибрати ідеальний самокат, який принесе радість вашій дитині та забезпечить її безпеку і задоволення від пригод на самокаті.

  • Підписуйтесь на нас
  • Слідкуйте за нами в Instagram
  • Підпишіться на наш YouTube
  • Підписуйтесь на нас вконтакті
  • Приєднуйтесь до дискусійної групи
  • Підтримка на Patreon

17 найкращих роликових ковзанів для дітей та підлітків на 2023 рік

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top