Триколісний скутер: переваги та недоліки. Триколісний газовий скутер

Триколісний скутер: переваги та недоліки

Протягом останніх десяти років триколісний скутер користується справжнім успіхом у публіки. Тим більше, що ліцензія на мотоцикл не є обов’язковою. Насправді можна їздити на триколісному скутері з ліцензією B (автомобільні права). навіть на скутерах об’ємом 125 куб.см. Деталь, яка важить на шальках терезів для будь-якого користувача, який не бажає проходити навчання на мотоциклі, щоб отримати ліцензію. Зауважте, однак, що нове посвідчення A2 не дає права керувати триколісним велосипедом потужністю понад 15 кВт.

З іншого боку, якщо ви не страхували скутер протягом останніх п’яти років, вам потрібно буде пройти 7-годинне практичне та теоретичне навчання у сертифікованій мотошколі. Виробник Piaggio, зокрема, уклав партнерські відносини з автошколами для цих спеціальних навчальних курсів.

Який триколісний скутер вибрати ?

Перш ніж купувати триколісний самокат, добре зрозуміти, як саме ви хочете його використовувати. У місті триколісний електричний скутер ідеально підходить, наприклад.

Корисно знати: придбання цих так званих чистих електромобілів заохочується державою за допомогою екологічного бонусу за покупку.

Модель об’ємом 125 куб.см може розвивати швидкість 90 км / год. Великі кубики пристосовуються до їзди по шосе, оскільки дозволяють без проблем подорожувати зі швидкістю 130 км / год.

У 2017 році серед найбільш продаваних моделей перше місце посіли скутер Piaggio MP3 500 см3, а також Peugeot Metropolis 400 см3 та Piaggio Yourban 300 см3. Скутер Yamaha Tricity 125cc також популярний. У зовсім іншому стилі, Harley Davison Tri-glide 189 з його 1690 см3 та понад 500 кг (тут два колеса знаходяться ззаду!) Спокушає любителів мотоциклів-скутерів, які мріють про “круїзи” на довгих маршрутах. швидкий.

Переваги триколісного скутера

З практичної точки зору, можливість керувати скутером з об’ємом циліндра понад 125 см3 за наявності водійських прав категорії B та семигодинного курсу навчання є популярною. Однак не забудьте носити обов’язкове мотоциклетне спорядження, таке як шолом на все обличчя або схвалені мотоциклетні рукавички.

З технічної точки зору, триколісний самокат забезпечує приємну та комфортну стабільність. Трицикл пропонує компроміс між комфортом автомобіля та мобільністю скутера. Перш за все, комфорт забезпечується широким сідлом, яке забезпечує оптимальну посадку. На зупинці байкер почувається безпечніше на стабільному транспортному засобі. Завдяки системі блокування коліс більше не потрібно ставити ногу на землю на кожному червоному сигналі світлофора. Система блокування крену, якою оснащені ці транспортні засоби, також дозволяє паркуватися без підніжки.

Гальмівна система також більш ефективна: з гальмівним шляхом на 20% меншим, ніж у двоколісного самоката, триколісний самокат дозволяє швидше зупинитися.

3 колеса, нарешті, забезпечують хороше зчеплення з дорогою при значній вазі: мінімум 220 кг. Критерій, який є важливим у погіршеному або поганому стані: тоді 3-колісний скутер забезпечує поглинання отворів, з низьким опором вітру.

Недоліки триколісного скутера

Хоча вага забезпечує стабільність, вона зменшує маневреність машини. У той час як двоколісний скутер Vespa може легко протиснутися крізь лінію автомобілів, триколісний максі-скутер потребує набагато більшого очікування, особливо через його більшу ширину. Вони також менш потужні при старті, ніж їх двоколісні аналоги.

Великим недоліком залишається бюджет. За 125-кубовий скутер початкового рівня розраховуйте в середньому на 4 000 євро. Але рахунок не зупиняється на ціні покупки. Чим більше витрата палива, все ще через вагу. Подумайте про страхування скутера. Ви можете отримати уявлення про ціну за допомогою страхового компаратора.

Нагадуємо, що порівнюючи ціни на страхування, необхідно враховувати все: адже при однаковій назві всіх ризиків, наприклад, такі умови, як франшиза, можуть виявитися дуже різними.

Статистика аварій на триколісних скутерах заспокоює, але ці транспортні засоби привертають увагу. Щоб уникнути крадіжки, буде краще вибрати гараж або орендувати паркувальне місце. Що буде додано протиугінна система.

Як і для будь-якого транспортного засобу, необхідно буде передбачити технічне обслуговування: регулярне обслуговування, заміна масла, фільтрів, гальмівних колодок, шин тощо.

Нарешті, ці триколісні скутери пропонують більшу потужність, ніж звичайні скутери, особливо скутери об’ємом 500 куб.см. Слідкуйте за перевищенням швидкості. Менш посвяченим легко захопитися акселератором і втратити бали на водійських правах

  • 3 колеса. Ціна нового триколісного скутера Yamaha Tricity 300. Б / у YAMAHA Ціна нового триколісного скутера Yamaha Tricity 300 Представлений цієї осені в Мілані, новий скутер Tricity 300, доступний для власників автомобільних прав, приєднується.
  • 3 колеса. Новий триколісний скутер Yamaha Tricity 300. вживаний YAMAHA Новий триколісний скутер Yamaha Tricity 300 Асортимент триколісних скутерів Yamaha розширюється з новим скутером Tricity 300. який приєднується до Tricity 125 та Niken.
  • Новини. RMD імпортує триколісний скутер Adiva AD3 до Франції. Випадки ADIVA RMD імпортує триколісний скутер Adiva AD3 до Франції Adiva, італійський виробник, придбаний японською групою, виставляє свій оригінальний триколісний.
  • Звіти про ринок. Ринок мотоциклів та скутерів у Франції: річний звіт за 2015 рік. Паралельний ринок великих триколісних скутерів Ринок мотоциклів та скутерів у Франції: річний звіт за 2015 рік Ринок мотоциклів стабілізувався у 2015 році із загальною кількістю 141 123 мотоциклів та скутерів.
  • Новини. Триколісний скутер: Quadro 350S доступний у липні. Потриманий скутер QUADRO Триколісний скутер: Quadro 350S доступний у липні Представлений минулої осені в Мілані, новий триколісний скутер Quadro 350S з’явиться в дилерських центрах у.
  • Прискорена ліцензія на мотоцикл: переваги та недоліки 9 липня 2018 р. З 1 червня 2016 року ліцензія на мотоцикл A2 є обов’язковою для мотоциклістів, які бажають пройти ліцензію A, що дозволяє керувати великим двигуном
  • Скутери. Kymco між новинками і концептами, включаючи 3-колісний скутер. Б/У KYMCO Kymco між новинками і концептами, включаючи 3-колісний скутер Компанія Kymco скористалася виставкою EICMA в Мілані (Італія), щоб представити свою нову модель Xciting 400.
  • Практично. Peugeot відкликає свій триколісний скутер Metropolis. вживаний PEUGEOT Peugeot відкликає свій триколісний скутер Metropolis Peugeot розпочинає з сьогоднішнього дня кампанію з відкликання свого триколісного скутера Metropolis (читайте наш MNC.
  • Eicma Milan. триколісний скутер Piaggio MP3 500 розвертається заднім ходом у 2019 році. остаточний баланс тесту на витривалість PIAGGIO Endurance: Aprilia NA 850 Mana 50 000 кілометрів з автоматичним велосипедом Mana mana, badibidibbi: Той, хто знає вулицю Сезам, буде.
  • Всі тести. максі-скутер для всіх?. Вживаний PIAGGIO Макси-скутер для всіх ? Через два роки після запуску свого революційного MP3, Piaggio знову створює суперечки з новою версією.

Найкращі триколісні самокати

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Триколісні скутери можуть бути кращим вибором, ніж двоколісні.

Забезпечуючи майже всю стабільність чотириколісного транспортного засобу та багато переваг двоколісного, вони безпечніші на дорозі і часто є кращим вибором для пасажирів або міських гонщиків, які із задоволенням жертвують невеликою фільтруючою здатністю заради додаткової безпеки.

Вони також є хорошим вибором для водіїв з обмеженими фізичними можливостями, які можуть бути не в змозі підтримувати вагу мотоцикла. Коли ви сповільнюєтесь нижче темпу ходьби на триколісному скутері, ви можете заблокувати його, щоб він не перекинувся.

Ще не дуже популярні, але їхня кількість зростає завдяки новому мотоциклу Yamaha Tricity з невеликим об’ємом двигуна 125 куб. см та моторолеру Niken з великим об’ємом двигуна, ці транспортні засоби можуть стати майбутнім міської мобільності.

Які водійські права потрібні для їзди на триколісному самокаті?

Дозвіл, необхідний для їзди на триколісному транспортному засобі, такому як Piaggio MP3, залежить від потужності та відстані між передніми колесами.

Якщо транспортний засіб класифікується як мотоцикл, я.e. з шириною колії передніх коліс менше 420 мм, тоді вам знадобиться відповідна категорія для його потужності.

Визначення полягає в наступному:

  • A1. Легкий мотоцикл потужністю до 11 кВт (і співвідношенням потужності до ваги не більше 0.1 кВт на кг) і 125 куб. см. Мінімальний вік. 17 років.
  • A2. Стандартний мотоцикл до 35 кВт (і співвідношення потужності до ваги не більше 0).2 кВт на кг) мотоцикл не повинен бути похідним від транспортного засобу, потужність якого перевищує його більш ніж удвічі. Мінімальний вік. 19 років.
  • A- Необмежені за потужністю/розміром мотоцикли, з коляскою або без неї. Мінімальний вік. 21 рік.

Якщо транспортний засіб класифікується як трицикл, ви можете керувати трициклом будь-якої потужності, якщо вам більше 21 року і ви маєте повне водійське посвідчення. В іншому випадку вам знадобиться повне водійське посвідчення категорії А1 для керування трициклами потужністю до 15 кВт. і повну ліцензію на керування мотоциклом категорії А для їзди на трициклах потужністю понад 15 кВт.

Якщо вам подобається відчуття свободи, яке дарує скутер, але ви не впевнені в собі, щоб їздити на двох колесах, ознайомтеся з кращими триколісними скутерами, які пропонує сьогоднішній ринок.

Найкращі триколісні скутери за версією BikerRated

  • Yamaha Tricity
  • Gilera Fuoco 500
  • Piaggio MP3 300 HPE
  • Peugeot Metropolis 400
  • Yamaha Niken

Yamaha Tricity

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Основні характеристики Yamaha Tricity Key

  • Двигун: SOHC-циліндр з рідинним охолодженням
  • Максимальна потужність: 11 к.с. (9 кВт)
  • Об’єм двигуна 125 куб.см
  • Висота сидіння: 780 мм
  • Вага: 164 кг

Назва Yamaha Tricity вже дає чітке уявлення про призначення цього триколісного транспортного засобу. Він створений для міста і дивує своєю маневреністю.

Зберігаючи розмір двоколісного транспортного засобу, він чудово справляється з трафіком у годину пік.

Два незалежних передніх колеса адаптуються до дорожнього покриття за будь-яких обставин, а уніфікована гальмівна система підвищує безпеку. Забезпечує достатнє прискорення для самоката, що відповідає стандарту A1, тобто на ньому може їздити кожен, хто має CBT.

Цього тижня ви отримали водійське посвідчення, але вже на вихідних ви можете здати КМС, а наступного тижня ви станете байкером, заощаджуючи години на поїздках на Tricity. модному та доступному міському транспорті.

Gilera Fuoco 500

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Основні характеристики Gilera Fuoco 500

  • Двигун: Одноциліндровий з рідинним охолодженням
  • Максимальна вихідна потужність: 40 к.с. (28 кВт)
  • Робочий об’єм 493 куб.см
  • Висота сидіння: 785 мм
  • Вага: 238 кг

Представлений у 2007 році італійською компанією Piaggio, Gilera Fuoco поєднує в собі агресивні лінії спортивного мотоцикла зі стабільністю подвійного переднього колеса.

Потужний двигун і першокласне обладнання визначають характер цього видатного триколісного транспортного засобу. Поєднуючи в собі серце максі-скутера, але при цьому досить компактний, щоб втиснутися в щільний трафік, Fuoco забезпечує маневреність у місті, але це також здібний турист; ви можете легко проїхати 500 миль за день на одному з цих скутерів. Чудовий універсал, здатний задовольнити всі ваші двоколісні пристрасті.

Piaggio MP3 300 HPE

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Основні характеристики Piaggio MP3 300 HPE

  • Двигун: Циліндр SOHC з рідинним охолодженням
  • Максимальна потужність: 26.2 к.с. (19.3 кВт)
  • Робочий об’єм: 278 куб.см
  • Висота сидіння: 780 мм
  • Вага: 206 кг

Piaggio MP3 300 HPE. це одна з тих новинок, яка привертає увагу. Він легший і витонченіший за своїх максі-братів MP3 350 і 500.

Ідеальний для міста, він обіцяє низьке споживання пального та може похвалитися тихим високопродуктивним двигуном. Повністю перероблений, він вражає своїм зовнішнім виглядом, натхненним GT.

Нове сидіння з поперековою підтримкою забезпечує більший комфорт як для водія, так і для пасажира. Чудовий баланс і відмінна маневреність роблять цей триколісний скутер чудовим вибором для тих, хто їздить на роботу.

Peugeot Metropolis 400 RS

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Основні характеристики Peugeot Metropolis 400 RS

  • Двигун: SOHC-циліндр з рідинним охолодженням
  • Максимальна вихідна потужність: 35.63 к.с. (26.2 кВт)
  • Об’єм двигуна 399 куб.см
  • Висота сидіння: 780 мм
  • Вага: 256 кг

Peugeot Metropolis не залишиться непоміченим. Демонструє спортивний характер і видатну маневреність.

Цей триколісний скутер зручний для їзди наодинці або з компанією, він стабільний, потужний і практичний. Датчики контролю тиску в шинах, денні ходові вогні, дзеркала заднього виду без сліпих зон та гальмівна система ABS забезпечують безпеку на дорозі без компромісів.

Затишний, як седан, і маневрений, як двоколісний мотоцикл, Metropolis. це вишукана, легка їзда, що ідеально підходить для власників ліцензії A2, а також для більш досвідчених водіїв.

Yamaha Niken

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Основні характеристики Yamaha Niken

  • Двигун: Трициліндровий DOHC з рідинним охолодженням
  • Максимальна потужність: 113.4 к.с. (84.6 кВт)
  • Об’єм двигуна: 847 куб.см
  • Коробка передач: 6-ступінчаста
  • Висота сидіння: 820 мм
  • Вага: 263 кг

Розмиваючи межі між триколісним максі-скутером і мотоциклом, Yamaha Niken вражає видатними туристичними характеристиками.

Передні колеса з подвійним нахилом підвищують стійкість як на асфальті, так і на ґрунтових дорогах. Завдяки сміливому, футуристичному кузову та інноваційним технологіям він виглядає, відчувається та їздить, як ніхто інший.

Зручний і потужний, він надає абсолютно нового значення поїздкам на скутері на далекі відстані.

Чи можете ви отримати 3-колісний мопед?

Технічно, ні. Мопед. це скутер з об’ємом двигуна менше 50 куб. см. Якщо вам виповнилося 16 років, ви можете їздити на мопеді, маючи лише посвідчення водія.

Однак триколісний скутер або мотоцикл важчий за двоколісний еквівалент через наявність додаткового колеса та передньої осі. 50-кубовий двигун не має достатньої потужності, щоб нести таку додаткову вагу. Найменший триколісний скутер. це Tricity від Yamaha, який має об’єм двигуна 125 куб.см.

Найкращий триколісний мотоцикл для вас

Їзда на моторолері. це чудовий спосіб звільнитися від кайданів руху в годину пік або переповненого громадського транспорту. Якщо ви не впевнені, що хочете стати байкером і їздити на двох колесах, тоді триколісний мотоцикл. це все, що вам потрібно, щоб безпечно їздити за будь-яких обставин.

Майте на увазі, що найпростіший спосіб визначити, чи підходить вам байк. це випробувати його. Отже, завітайте до місцевого дилера, сядьте на мотоцикл і подивіться, який мотоцикл найкраще підходить для вашого зросту та стилю їзди.

Страховий розрахунок за 1 хвилину

Чи знаєте ви приблизно, який бюджет вам знадобиться, щоб застрахувати свій триколісний транспорт??

Ми створили калькулятор страхування мотоциклів, який не ставить жодних особистих запитань і займає всього 1 хвилину на заповнення. Це дасть вам точне уявлення про те, скільки коштуватиме страхування вашого першого мотоцикла.

Питання або Коментарі та думки власників?

Якщо у вас є питання про цю статтю і вам потрібна додаткова консультація, залиште коментар нижче, і ми зв’яжемося з вами.

Так само, якщо вам є що додати до цієї статті або ви хочете поділитися своїм досвідом, давайте послухаємо!

Ми любимо читати ваші коментарі та думки власників і допомагати нашим читачам.

Поширені запитання про триколісні скутери

Чи можу я їздити на Yamaha Tricity з водійськими правами?? Ні. Ширина Tricity класифікується як скутер. Ви можете їздити на Tricity після проходження тесту CBT, який займає один день і коштує близько 120 фунтів стерлінгів. Як тільки ти отримаєш свій CBT, ти зможеш їздити на Tricity.

Який триколісний мотоцикл найкращий? У всіх різні смаки, і є багато різних розмірів двигунів, які підходять для різних гонщиків. Триколісний мотоцикл. це триколісний велосипед (з двома колесами ззаду). Однак триколісний скутер, такий як Piaggio MP3 500 або Yamaha Tricity, має два колеса на передній осі.

Чи можна їздити на триколісному мотоциклі з водійськими правами? З 19 січня 2013 року закон змінився, тому їздити на триколісних велосипедах можуть лише особи віком від 21 року (для триколісних велосипедів потужністю понад 15 кВт) і ті, хто має ліцензію категорії А або А1. Якщо ти склав іспит до цієї дати, ти збережеш своє право на керування транспортними засобами категорії B1. Всім, хто не має такого права, знадобиться повне водійське посвідчення категорії А1, щоб їздити на трициклі потужністю до 15 кВт. Ліцензія категорії А потрібна для мотоциклів потужністю понад 15 кВт.

З цього правила є один виняток. У 2009 році Piaggio випустив LT400, який має колію передніх коліс ширше 420 мм і тому класифікується як автомобіль. Це дозволяє вам їздити (керувати) мотоциклом з повним водійським посвідченням?ви можете їздити на стандартному британському водійському посвідченні.

Чи потрібні водійські права на триколісний мотоцикл? Кожен, хто складає іспит з водіння після 19 січня 2013 року, повинен буде скласти іспит на водіння мотоцикла категорії A1 або A, перш ніж їздити на триколісному мотоциклі.

Чи можу я їздити на трициклі з повними водійськими правами? Якщо ви склали іспит до 19 січня 2013 року, ви можете їздити на трициклі з повним водійським посвідченням.

Як називається мотоцикл з 3-ма колесами?? Люди використовують різні назви, включаючи триколісні велосипеди, триколісні велосипеди, триколісні скутери та триколісні мотоцикли. Якщо у нього два колеса на задній осі, то це трицикл.

Чи можу я їздити зі швидкістю 125 на моїх правах? Якщо ви маєте повне водійське посвідчення та пройшли тест на знання правил дорожнього руху, ви можете їздити на мотоциклі або скутері об’ємом до 125 куб.см.

найкращих максі-скутерів у світі

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Скутер ідеально підходить для легкого та дешевого пересування містом: надзвичайно маневрений, паркується де завгодно, простий в управлінні, споживає мало пального та надзвичайно практичний. Але, виїжджаючи за місто, вони стають занадто повільними, щоб долати великі відстані.

Ось тут і вступає в свої права максі-скутер: вся практичність скутера, але з більшою потужністю і комфортом, кращою динамікою шасі і підвіски, кращими допоміжними засобами для водія, відмінним захистом від погодних умов, багажником під сидінням і довшою колісною базою для додаткової стійкості. Вони також мають автоматичні трансмісії з перемиканням передач, які на деяких моделях з великим двигуном можуть дати спортивним мотоциклам хорошу фору в драг-рейсингу на легких автомобілях. Деякі навіть мають три колеса для ще більш впевненого зчеплення з мокрою або пухкою поверхнею. Ось наш вибір з десяти найкращих максі-скутерів.

Suzuki Burgman 650

триколісний, скутер, переваги, недоліки

З паралельно працюючим подвійним двигуном потужністю 55 кінських сил у поєднанні з трансмісією CVT, Suzuki Burgman 650 має всі характеристики, які вам можуть знадобитися, а також цілу дозу розкішних технологій: ABS, електропривод дзеркал і регульований екран, підігрів ручок і сидіння, іммобілайзер, не кажучи вже про два режими потужності.

Він великий, але це означає відмінний комфорт для двох (є навіть поручні для пілота) і не менш хороший захист від негоди, в поєднанні з кавернозним місцем для зберігання речей під сидінням, яке можна доповнити верхнім боксом. Він не надто легкий. 610 фунтів, але оскільки ця вага припадає на нижню частину мотоцикла, це не є великою проблемою. 59 MPG. це теж чудово, а з бензобаком об’ємом майже чотири галони він чудово підходить для подорожей.

Yamaha TMAX

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Мабуть, найвідоміший з усіх максі-скутерів, Yamaha TMAX був моделлю, яка вперше переконала багатьох людей, що такий мотоцикл може поєднувати в собі практичність, продуктивність і задоволення. Паралельний двоциліндровий двигун об’ємом 530 куб.см розвиває 45 кінських сил, що може бути менше, ніж у Suzuki Burgman, але, з іншого боку, він важить на 170 фунтів менше, що не можна не помітити.

Рама шасі алюмінієва, що допомагає зменшити вагу, а також додає жорсткості, хоча конструкція дещо зменшує розмір дошки підлоги для водія. Круїз-контроль, підігрів сидінь, трекшн-контроль та екран з електричним регулюванням. Центральну стійку можна зафіксувати у “відкритому” положенні, що є чудовим запобіжником від крадіжки, а місце для зберігання є достатнім, хоча можна встановити верхній ящик. Ваш мільйонний пасажир ніколи не поскаржиться на комфорт, а як спосіб додати спортивності до практичності, TMAX важко перевершити.

Honda X-ADV

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Візьміть один мотоцикл Honda NC750X у формі максі-скутера, оснастіть його дротяними колесами, вищою підвіскою та шинами подвійного призначення. і ви отримаєте щось абсолютно унікальне: Honda X-ADV, позашляховий максі-скутер, здатний пересуватися по бездоріжжю, і це досить унікально. Ще однією унікальною особливістю є добре розроблена трансмісія Honda з подвійним зчепленням, яка є кроком вперед у порівнянні з трансмісіями CVT всіх інших скутерів у цьому списку. 745-кубовий паралельний двійник виробляє 58 кінських сил, а повна вага 520 фунтів. це майже в межах норми. Антипробуксовочна система, ABS, TFT-панель, відмінна пам’ять та режими потужності роблять цей скутер одним з найцікавіших варіантів у класі максі-скутерів.

Piaggio MP3 500

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Piaggio MP3. далеко не єдиний триколісний максі-скутер, але це один з найкращих прикладів триколісної технології. Додавання додаткового колеса, втулки, дискового гальма та супорта, не кажучи вже про всі складні компоненти підвіски, які дозволяють колесам залишатися в контакті з дорогою, дозволяючи мотоциклу нахилятися на поворотах, додає ваги. Це також значно підвищує безпеку, збільшуючи зчеплення з дорогою, гальмівну силу та стабільність.

Підвіска може бути зафіксована у вертикальному положенні, що означає, що вам не доведеться опускати ноги, коли ви зупиняєтесь, або турбуватися про бічну стійку, коли ви паркуєтесь. Комфорт і захист від вітру на рівні з іншими, хоча 492-кубовому одноциліндровому двигуну потужністю 40 кінських сил доводиться докладати чимало зусиль, щоб штовхати 538 фунтів.

BMW C 650 GT

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Типово для BMW, коли вони щось роблять, вони роблять це надзвичайно добре, якщо не надзвичайно дешево! Двоциліндровий двигун 647 розвиває найкращі в класі 60 кінських сил, а шасі являє собою суміш сталевих труб і литих алюмінієвих секцій, що робить конструкцію надзвичайно жорсткою і водночас легкою, хоча загальна вага все ще становить 575 фунтів. Це відображається у типово відмінній якості збірки BMW та використанні високоякісних матеріалів, а також у тому, що C 650 GT все ще вдається повернути 61 MPG зі своїх 4.Бензобак на 2 галони.

ABS, трекшн-контроль, здвоєні передні диски, розетки в передньому відсіку, підсвічування під сидінням, достатній для короткої поїздки на вихідні або двох шоломів. Як і у випадку з BMW, асортимент аксесуарів величезний, але ви значно підвищуєте ціну, оснащуючи його за стандартами інших мотоциклів у цьому списку.

BMW C 400 X

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Поки ми з BMW, ми не можемо ігнорувати C 400 X, версію C650 з меншим двигуном, яка намагається наслідувати Honda X-ADV, маючи трохи більший вигляд, який можна використовувати де завгодно. Одноциліндровий двигун об’ємом 400 куб. см виробляє 34 кінські сили, що здається трохи задихаючим для ваги 450 фунтів, але перевагою є заявлена витрата пального 80 л/100 км, а ємність бака. 3.4 галони.

Існує кілька 400-кубових максі-скутерів, але C 400 X виділяється наявністю ABS і трекшн-контролю, світлодіодним освітленням, можливістю підключення телефону та роз’ємом для зарядки в бардачку. Під сидінням можна розмістити шолом, який потрібно закріпити, щоб поїхати, з системою блокування, яка запобігає їзді на велосипеді в опущеному стані.

Yamaha Tricity 300

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Всі переваги трьох коліс, як у Piaggio MP3 500, але з більшим пробігом на бензині. 292-кубовий одноциліндровий двигун Tricity 300 видає 28 кінських сил, що не дуже багато для 527-кілограмового мотоцикла, але він розвиває 75 км/год і максимальну швидкість 90 миль/год. Практичність, захист від негоди та безпека під час їзди. ось його головні особливості, хоча він і програє в допоміжних пристроях, які виділяють моделі з більшим двигуном у цьому списку. Він знаходиться на межі того, щоб долати довші подорожі, і на ньому буде трохи важко дихати, але це практичний і безпечний скутер, який більший, ніж більшість скутерів з невеликим робочим об’ємом.

Kymco AK550

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Kymco широко відомий своїми скутерами з невеликим робочим об’ємом, але AK550 змусить людей замислитися над цим питанням. Паралельний двоциліндровий двигун об’ємом 550 куб.см видає 53 кінські сили, шасі. алюмінієве, а підвіска та гальмівні компоненти не були б недоречними на спортивному велосипеді: перевернуті вилки та чотирипоршневі супорти Brembo.

При вазі майже 500 фунтів він не надто легкий, але це лише додає впевненості та комфорту під час їзди. Керування динамічне і веселе, захист від негоди завдяки гладкому кузову трохи менший, ніж, скажімо, у Suzuki Burgman, так само як і об’єм під сидінням, але компенсація йде у вигляді повнокольорової панелі приладів з широкими можливостями для підключення. Відмінна якість та продуктивність з лишком компенсують недостатню місткість багажника.

Yamaha XMAX

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Молодший брат TMAX, XMAX має одноциліндровий двигун об’ємом 292 см3 потужністю 33 кінські сили, який важить всього 397 фунтів, а пробіг на бензині становить 76 км/год. ABS і трекшн-контроль є цінними доповненнями, а екран і кермо регулюються, щоб забезпечити ідеальне положення для їзди.

Під сидінням достатньо місця для двох шоломів, а світлодіодне освітлення є стильним штрихом. Якщо він виглядає як трохи зменшений TMAX, це не так вже й погано, і йому точно не бракує комфорту для водія та пасажирів, навіть якщо двигун може бути трохи замалим для довгих туристичних поїздок. Здвоєні диски спереду забезпечують всю необхідну гальмівну силу.

Honda Silver Wing

триколісний, скутер, переваги, недоліки

Офіційна назва FJS600, він був націлений безпосередньо на Suzuki Burgman і Yamaha TMAX, і, будучи легшим за Suzuki і пропонуючи більше комфорту, ніж Yamaha, він був хорошим середньостатистичним максі-скутером. Паралельний двоциліндровий двигун об’ємом 582 куб.см видає 50 кінських сил, а типова для Honda інженерна надійність та якість збірки означає, що при регулярному обслуговуванні він прослужить довгі роки. Комфорт відмінний, захист від негоди такий самий, а одинарних дисків спереду і ззаду цілком достатньо. Якщо ваш бюджет обмежений, це відмінний вибір.

https://misfitmademotorcycles.com/the-3-wheel-scooter-the-advantages-and/
https://bikerrated.com/bikes/choosing/best-3-wheel-scooters/
https://www.topspeed.com/10-найкращих-максі-скутерів-коли-небудь-випущених/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top