Велосипеди для людей із зайвою вагою. Чоловічий круїзний велосипед Sixthreezero Around the Block

Найкращі велосипеди для великих хлопців та важких людей

Якщо ви маєте велику статуру і хочете купити новий велосипед, вам потрібно знати, що він витримає вашу вагу. Це питання хвилює як початківців, так і досвідчених велосипедистів.

Як дізнатися, що велосипед достатньо міцний для вас? Якщо ви важите 250 фунтів або більше, деякі велосипеди можуть виявитися для вас трохи крихкими.

У цій статті ми покажемо вам широкий вибір найкращих велосипедів для великих хлопців і розповімо, на які характеристики слід звертати увагу при пошуку ідеальної машини.

Найкращі велосипеди:

  • Позашляховик Trek 1120 для велотуристів Велосипед (Найкращий загальний)
  • Cannondale Trail 6 (найкращий для чоловіків вагою понад 250 фунтів)
  • Чоловічий гірський велосипед з товстими шинами Mongoose Dolomite (найкращий для чоловіків вагою понад 300 фунтів)
  • Позашляховий гірський велосипед з жирними шинами (найкраще для чоловіків вагою понад 350 фунтів)
  • Одношвидкісний міський велосипед P3 Cycles Track (найкращий бюджет)

Огляд 30 найкращих велосипедів для великих чоловіків

Щоб допомогти вам у пошуку міцного велосипеда, ось наші 30 найкращих велосипедів для великих хлопців.

Позашляховий туристичний велосипед Trek 1120 Off-Road Bikepacker’s (найкращий у загальному заліку)

Один із способів переконатися, що ви отримуєте міцний велосипед – це вибрати той, який призначений для перевезення вантажів по нерівних поверхнях. Ось що ви отримаєте, придбавши веселий позашляховий туристичний велосипед Trek 1120 Off-Road Bikepacker’s.

Ця міцна машина виготовлена з всюдихідною алюмінієвою рамою “Alpha Platinum”. Він підтримує максимальне навантаження 300 фунтів (136 кг), хоча це потенційно включає вантаж.

велосипеди, зайва вага, велосипедисти, велосипед

Видатною особливістю велосипеда є його єдиний передній ланцюг на 34 т та широка касета на 10-51 т. Це відповідає його позашляховому, навантаженому туристичному призначенню.

Серед інших особливостей 1120 – система багажника Trek, призначена для перевезення 8-літрових сумок ззаду та додаткових речей спереду. Горизонтальний перемикач дозволяє регулювати геометрію або перемикатися на одношвидкісний у разі проблем з перемикачем під час далеких поїздок.

Що нам подобається

  • Універсальність – MTB та позашляховий туристичний велосипед в одному флаконі.
  • Легко – кілька дуже низьких передач, що відповідають призначенню велосипеда як туриста для їзди по пересіченій місцевості.
  • Зупинка – чудова гальмівна сила завдяки 4-поршневим гідравлічним дисковим гальмам Shimano.
  • Товстий – шини 29 x 3″ забезпечують комфорт під час їзди.

Cannondale Trail 6 (найкраще підходить для людей вагою понад 250 фунтів)

Cannondale Trail 6 MTB з максимальною вагою велосипедиста 275 фунтів (125 кг) є настільки ж міцним, наскільки і красивим. Цей гірський велосипед має легку алюмінієву раму, амортизаційну передню вилку та компоненти Shimano.

Передачі життєво важливі для важких гонщиків, коли потрібно долати пагорби. Цей Cannondale має легкі передаточні числа з 36/22t ланцюгами спереду та касетою 11-34t спереду. Передній і задній перемикачі – Shimano.

Технологія мікропідвіски SAVE від Cannondale зменшує вібрацію для більш плавної та комфортної їзди. Пологий кут нахилу вилки цього велосипеда робить його ідеальним для стабільної керованості на швидких спусках по бездоріжжю.

Для ефективної зупинки велосипед оснащений гідравлічними дисковими гальмами. На цьому велосипеді зручно їздити, він має кермо з алюмінієвого сплаву 6061 з підйомом 25 мм та 8 градусами нахилу для комфорту та контролю.

Що нам подобається

  • Конструкція – міцна, надійна якість збірки.
  • Передачі – дуже низькі передачі допоможуть важким велосипедистам долати підйоми.
  • Зупинка – гідравлічні дискові гальма для всепогодної зупинки.

Чоловічий гірський велосипед з товстими шинами Mongoose Dolomite (найкраще підходить для чоловіків вагою понад 300 фунтів)

Жир велосипеди побудовані міцно, і цей гірський велосипед Mongoose Dolomite Men’s Fat Tire Mountain Bike нічим не відрізняється. Він має міцну сталеву раму і відмінно підходить для перетину складних поверхонь, таких як сніг, пісок, бруд і багнюка.

Цей велосипед підходить для мотоциклістів зростом від 5 футів 6 дюймів до 6 футів. Це 7-ступінчаста касета та одинарний передній ланцюг. Передачі допоможуть важким гонщики для подолання складної місцевості, хоча вам може знадобитися нижча передача, якщо ви зіткнулися з крутим пагорбом.

Ви отримаєте велике задоволення від цього велосипеда на досить рівних або помірно хвилястих трасах. Шини шириною 4 дюйми та гнучка сталева рама допомагають згладжувати нерівності. Звісно, ці широкі шини забезпечують чудове зчеплення з дорогою, і вони встановлені на привабливих червоних дисках.

Механічні дискові гальма забезпечують ефективну зупинку на велосипеді Mongoose Dolomite fat bike.

Що нам подобається

  • Виглядає – стильно велосипед, особливо темно-синя модель з червоними колесами.
  • Всюдихідність – можна їздити по піску або снігу.
  • Міцний – міцна сталева рама, хоча і важка.

Позашляхова гора з жирними шинами Велосипед (найкраще для чоловіка вагою понад 350 фунтів)

Гірський велосипед Outroad Fat Tire Mountain Bike, здатний нести навантаження до 440 фунтів, ідеально підходить для більшого велосипедиста. Цей трейловий велосипед має 4-дюймові шини для комфортної їзди по будь-якій поверхні, включаючи сніг, багнюку, бруд або асфальт.

Це далеко не легкий велосипед, але він включає в себе пристойний вибір передач з потрійним ланцюгом і 7-ступінчастою касетою ззаду. Ці передачі допоможуть вам подолати хвилясту місцевість. Механічні дискові гальма забезпечують надійну зупинку.

Інші особливості Outroad MTB включають перемикачі передач Shimano, амортизаційну передню вилку та підставку для ніг.

Що нам подобається

  • Міцна – надійна якість збірки.
  • Гальма – передні та задні дискові гальма для надійної зупинки.
  • Ціна – відносно доступна ціна.

На що звернути увагу при покупці велосипеда для важкого або великого велосипедиста

Якщо ви великий гонщик і не звертаєте уваги на технічні характеристики велосипеда, є велика ймовірність, що ви зіткнетеся з проблемами. Принаймні, вони можуть бути дорогими.

Отже, що потрібно шукати у велосипеді більшим людям?

Матеріали рами

Одне з перших питань, яке може виникнути, стосується матеріалів рами велосипеда. Що найкраще підходить для більших гонщики? У вас буде вибір між карбоном, алюмінієм, сталлю або титаном.

Майте на увазі, що багато велосипедів тестуються на навантаження до 250 фунтів, і це включає в себе карбонові рами. Якщо у вас середній зріст, ви можете купити карбоновий велосипед. Просто не купуйте найлегший, який ви можете знайти.

Зазвичай для виготовлення велосипедів для дуже великих або важких велосипедистів використовують сталь або алюміній. У верхній частині цієї шкали перевага надається сталі.

Якщо порівнювати рами з однаковими розмірами, то сталева рама буде міцнішою за алюмінієву, а титанова – за сталеву. Зрештою, це безглуздо, оскільки виробники велосипедів використовують більш слабкі матеріали для компенсації.

З огляду на вищесказане, ви помітите, що алюмінієва рама часто має більш товсті труби, ніж сталевий еквівалент. Незважаючи на це, алюміній велосипеди мають тенденцію бути трохи легшими.

Титанові рами часто порівнюють зі сталевими за плюшеву їзду, яку вони пропонують. Дійсно, багато велосипедистів наполягають на тому, що якість їзди перевершує сталь, але це суб’єктивно. Менш суб’єктивними є ударостійкість, корозійна стійкість та естетична привабливість титану.

Зрештою, велосипедистам, які важать понад 300 фунтів, варто звернути увагу на сталеву раму. Велосипеди зі сталі набагато поширеніші і набагато дешевші, ніж титанові. Сталева або алюмінієва вилка також є гарною ідеєю для найбільших райдерів, ніж карбонова.

Зверніть увагу, що сталь є основним матеріалом вибору для спеціаліста з виробництва важких велосипедів Zize Bikes.

Міцність колеса

Часто, коли велосипеди виходять з ладу під важкими райдерів, не рама поступається місцем. Колеса можуть зігнутись до такої міри, що на них більше не можна їздити. Як цього уникнути?

Придивляючись до потенційних велосипедів, зверніть увагу на технічні характеристики коліс. Для важкого велосипедиста потрібен обод з двома стінками, а не з однією. Ця особливість зазвичай згадується там, де вона є, і вона додає міцності колесу.

Чим більше спиць на колесі, тим міцніше воно буде. Велосипед, призначений для великих велосипедистів, зазвичай має 32 або 36 спиць (позначається як 32H або 36H). Якщо ви сумніваєтесь, порахуйте спиці на малюнку.

Кількість спиць – не єдиний фактор, який впливає на жорсткість та міцність колеса. Довжина, калібр і тип спиць впливають на міцність. Великі велосипедисти повинні шукати важчі спиці, але такі деталі рідко зустрічаються в маркетингових текстах.

Малюнок спиць також є важливим елементом міцності колеса. Колеса для важких райдерів з 32 або 36 спицями зазвичай використовують 3-перехресне (3х) розташування спиць для більшої міцності. Це місце, де кожна спиця перетинає три інші між втулкою та ободом.

Для чого найкращий спортивний велосипед Надмірна вага Гонщики?

Одні з найкращих спортивних мотоциклів для мотоциклісти з надмірною вагою включають

  • Yamaha YZF-R3 – для початківців
  • Honda CBR500R – спортивний мотоцикл
  • Kawasaki Ninja 650 – спортбайк
  • Yamaha YZF-R7 – спортивний мотоцикл
  • Kawasaki Ninja ZX-6R – Суперспорт
  • Ducati Panigale V2 – Суперспорт
  • Suzuki GSX1300R Hayabusa – Суперспорт
  • Yamaha FJR1300AE – спортивний турист
  • Triumph Tiger Sport 660 – спортивний турист

Хороший спортивний мотоцикл для надмірна вага гонщики матимуть такі ключові переваги:

Чому вага має значення на мотоциклі?

Вага має значення на мотоциклі, оскільки співвідношення потужності до ваги залежить від маси тіла мотоцикліста. Чим менша вага водія, тим краще співвідношення потужності до ваги (і навпаки), і тим більше прискорення та максимальної швидкості ви отримаєте від мотоцикла.

Крім того, більш важкий велосипедист означає, що керованість та гальмівні характеристики мотоцикла будуть негативно впливати на його керованість та гальмування

Виробники спортивних мотоциклів витрачають багато часу на зменшення ваги своїх мотоциклів, щоб збільшити співвідношення потужності до ваги.

Теорія полягає в тому, що чим легше, тим легше велосипед тим більшу продуктивність можна отримати від двигуна та спортивного мотоцикла в цілому.

Отже, якщо виробник враховує середній зріст велосипедиста при проведенні всіх своїх тестів, а багато хто використовує для цього колишніх професійних гонщиків (які, як правило, мають атлетичну статуру), він не компенсує вагу велосипедистів, які можуть бути важчими за середній показник.

Ці зайві кілограми, і навіть грами, можуть змінити кінцевий досягнутий рівень продуктивності, і це може бути особливо помітно при прискоренні вашого велосипеда.

Хоча це повинно бути проблемою лише для легких мотоциклів об’ємом до 300 куб. см, де гонщик може помітити різницю в потужності, а також на пікових швидкостях на треку.

Що може бути більш очевидним для більш важкого велосипедиста, так це вплив на керованість, підвіску та гальмування велосипеда.

Спортбайк спроектований надзвичайно точно для точної керованості, чому сприяє низька і жорстка підвіска, швидке прискорення і грамотне гальмування.

Якби ви поставили середнього розміру вершника та надмірна вага Якщо ви будете їздити на одному і тому ж мотоциклі, ці речі, швидше за все, будуть помітно відрізнятися.

Отже, щоб врахувати це, важкому гонщику краще вибрати трохи більший спортивний мотоцикл і потужніший двигун, з застереженням, що він повинен бути такої потужності, щоб гонщик міг його контролювати і відчувати себе впевнено на ньому.

Менша місткість велосипеди будуть більш схильні до помітних відмінностей в управлінні для більш важких гонщиків, оскільки потужності не вистачить, щоб компенсувати додаткову вагу. Щось на кшталт Yamaha YZF-R7 буде менш схильне до впливу важчого гонщика.

Минулого року я тестував Kawasaki Vulcan, він був зручним, здавався мені великим, потужність була приємною і він відповідав усім вимогам. Мій напарник, який набагато більший за мене, згодом взяв його, і він виявив, що він трохи млявий і тісний.

Кожен гонщик отримає свій власний досвід, тому обов’язково потрібно провести тест-драйв мотоцикла самостійно і ґрунтуватися на власному досвіді.

Суперспортивні мотоцикли, такі як Ducati Superleggera, Kawasaki H2 тощо. на них також буде впливати важчий гонщик, незважаючи на достатню потужність. Ці велосипеди – найкращі з найкращих, найкращі у своєму класі, сконструйовані до досконалості з акцентом на продуктивність.

Підвіска побудована з обмеженим ходом для кращої керованості, корпус велосипеда вузький, аеродинамічний, сидіння тонке і розташоване на одній лінії з кузовом, посадка агресивна, і ви горбитеся в позі гонщика.

Комфорт не є важливим для суперспорту, він стоїть на останньому місці, тому для гонщика не середнього зросту це може зробити речі ще більш незручними.

Враховуючи все вищесказане, давайте розглянемо особливості, які можуть зробити спортбайк чудовим для важких гонщики.

Особливості спортивного велосипеда, які слід врахувати Гонщики з надмірною вагою

Підвіска

Традиційно спортивні велосипеди мають обмежений хід підвіски, особливо це стосується гоночних суперспортивних моделей, проте дорожні велосипеди трохи м’якші.

Проблема з обмеженим ходом полягає в тому, що важчий велосипедист вже створює навантаження на хід, тому ви ризикуєте впасти, якщо наїдете на нерівність дороги тощо.

велосипеди, зайва вага, велосипедисти, велосипед

Щоб вирішити цю проблему, якщо ви значно важчий велосипедист, вам слід переконатися, що підвіска регулюється, що дозволить вам налаштувати її таким чином, щоб вона значно покращила керованість велосипеда.

Потужність

Потужність важлива для того, щоб ви отримували задоволення від їзди. Як я вже згадував, велосипеди з об’ємом двигуна менше 300 куб. см ризикують постраждати від більшої ваги водія, що може позначитися на їхніх характеристиках прискорення та максимальній швидкості.

125-кубові та 250-кубові мотоцикли мають надлегку вагу, а невеликі двигуни потужністю від 12 к.с. до 21 к.с. схильні до зниження корисної потужності через додаткову вагу.

Якщо ви не новачок, і в цьому випадку продуктивність відходить на другий план, вам краще придбати спортивний мотоцикл з двигуном об’ємом щонайменше 300 куб.см, якщо ви досвідчений мотоцикліст.

Щоб дізнатися, як правильно вибрати спортивний мотоцикл на основі об’єму двигуна, перегляньте наш посібник тут.

Спортивні мотоцикли середньої ваги з двигунами об’ємом 600-1000 куб.см не повинні відчувати впливу додаткової ваги на свою потужність, принаймні, не помітно в повсякденних ситуаціях, і те ж саме стосується важких флагманських моделей.

Однак важливо, щоб ви обирали мотоцикл не лише на основі технічних характеристик, вибирати R1, а не R6, тому що ви боїтеся, що ваша вага вплине на продуктивність, не є достатньою причиною, якщо у вас немає досвіду для безпечного керування таким потужним спортбайком.

Положення для їзди

Що стосується положення під час їзди, то найкраще шукати просторий мотоцикл, щоб бак не був надто далеко від сидіння, вам потрібне широке сидіння, широке кермо та зручна посадка.

Залежно від вашого зросту, вам також слід подумати про висоту сидіння, ширину сидіння, ширину керма та винос керма. Варто ознайомитися з нашим посібником зі зросту для спортивних мотоциклів, оскільки там є кілька важливих ключових моментів, які можна розглянути в поєднанні з цією статтею.

Високі та важкі мотоциклісти можуть відчувати себе тісно на спортивних мотоциклах, оскільки сидіння, як правило, підтягнуте, коліна в баку, а лікті можуть стирчати під кумедними кутами через затискачі.

Також низькорослі велосипедисти можуть намагатися дотягнутися до підніжок і керма, і можуть опинитися розтягнутими по всьому баку, а якщо ви трохи важчі, та ще й з невеликим животом, то це не дуже зручна комбінація.

Суперспортивні велосипеди більш екстремальні у своїх посадкових позиціях, тоді як стандартні спортивні велосипеди менш екстремальні і більш орієнтовані на дорогу та комфорт.

Найкраще, що ви можете зробити – це спробувати велосипеди з точки зору посадки, зверніть увагу на нейтральні та орієнтовані на дорогу велосипеди, де комфорт водія розглядається як протилежність лише прямим експлуатаційним характеристикам.

Спортивні туристичні велосипеди, як правило, більш пристосовані для великих велосипедистів і компенсують додаткову вагу, оскільки очікується, що ви будете носити з собою багаж.

Досить часто виробники створюють туристичні велосипеди на основі своїх флагманських спортбайків, тому ви можете отримати найкраще з обох світів з точки зору комфорту та продуктивності.

Чоловічий гірський велосипед Mongoose Dolomite з товстими шинами:

Велосипед Dolomite Fat Tire ідеально підходить для будь-якого бездоріжжя Завдяки семишвидкісному задньому перемикачу, міцним, легким легкосплавним дискам та гальмам з підставкою, цей велосипед міцний і довговічний Завдяки великим 26-дюймовим покришкам для бездоріжжя, які підходять для велосипедистів зростом від 64 до 72 дюймів, цей велосипед ідеально підходить для будь-якого бездоріжжя.

Регульована безрезьбова вилка полегшує їзду. Регульована безрезьбова гарнітура забезпечує додаткову швидкість та продуктивність, а також полегшує їзду. Ми з нетерпінням чекаємо на ваші відгуки.

Гірський велосипед Schwinn Traxion

Велосипеди Schwinn допомогли мільйонам людей жити найкращим життям Велосипеди Schwinn – це алюмінієва рама з подвійною підвіскою, потужна амортизаційна вилка Schwinn та 24-швидкісні перемикачі передач, які забезпечують довговічну та приємну їзду.

Передні та задні механічні дискові гальма забезпечують потужне гальмування на всіх типах місцевості. Надзвичайно широкі легкосплавні обода легкі та міцні для додаткової довговічності; горбисті гірські шини забезпечують зчеплення з нерівною поверхнею. Міцні кривошипи зі сплаву Schwinn забезпечують стабільне перемикання передач з меншими клопотами з вашого боку.

Молодіжний / дорослий гірський велосипед Schwinn High Timber Велосипед:

Вони мають легку 16-дюймову сталеву раму, яка ідеально підходить для їзди в житлових районах та менш складних місцевостях. Також доступні 24-дюймові колісні рами, які більше підходять для дітей старшого віку.

Щоб зробити перемикання передач швидким і легким, ми оснастили передню і задню передачі міцними гірськими шинами. Багато наших дитячих велосипедів також оснащені всюдихідними горбистими гірськими шинами, які допомагають тримати дитину збалансованою та впевненою на трасі, незалежно від того, в яких умовах вона їздить на велосипеді. Крім того, ми також пропонуємо 21-швидкісний поворотний перемикач для додаткового збільшення швидкості, а також довговічності після довгих годин їзди на твердих поверхнях, таких як гравій.

Жирна шина Mongoose Malus для дорослих:

Цей велосипед має сталеву раму в гірському стилі, 26-дюймові колеса та 7-швидкісні перемикачі передач, які забезпечують плавну їзду для велосипедистів зростом від 64 до 74 дюймів. Передні та задні дискові гальма дозволяють підтримувати точний контроль швидкості та чітке гальмування.

Товсті, 4-дюймові гірські шини перевертають все на своєму шляху; 4-дюймові легкосплавні диски легкі та міцні. Винос із сплаву А та гірське кермо забезпечують повний контроль на будь-якій трасі.

Kawasaki Ninja ZX-6R

Рекомендація, дана з одним гігантським застереженням

Чому ми обрали його:

Майте на увазі, що до будь-якого суперспортивного велосипеда потрібно ставитися з повагою та здоровою дозою обережності. ZX-6R може відкусити вам голову, якщо ви будете поводитися з ним нерозумно. Величезне застереження, про яке ми згадували, полягає в тому, що вам обов’язково потрібно постійно мати фільтр від ідіотів між мозком і зап’ястям. Це тому, що, незважаючи на те, що велосипед важить лише 430 фунтів, він має вражаючий двигун, який може знайти крутний момент у всьому діапазоні обертів. Причина, чому ми рекомендуємо цей мотоцикл, полягає в тому, що він має набагато м’якший стрибок крутного моменту, ніж у порівнянних суперспортивних мотоциклів, таких як Honda CBR600RR та Yamaha YZF-R7.

Суперспорту також ніколи не бракуватиме потужності, але вага велосипедиста може впливати на прискорення, гальмування та загальну керованість велосипеда. Суперспортивні велосипеди, як правило, мають обмежений хід підвіски – а це один з аспектів, на який найбільше впливає вага – тому майте це на увазі, перш ніж вирішите купити такий велосипед.

мотоцикли, надмірна вага, гонщики, велосипед

ПРИМІТКА: Незважаючи на рекомендований більший робочий об’єм, не рекомендується, щоб важчий гонщик стартував на мотоциклі з об’ємом двигуна 1000 куб. см або більше в суперспортивному класі. Ці велосипеди рипучі монстри крутного моменту, які потребують вмілої руки для приборкання і зазвичай рекомендуються як другий або навіть третій мотоцикл для суперспортивних гонщиків.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top