АКУМУЛЯТОРИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДІВ. Літієвий акумулятор для електровелосипедів

Типи акумуляторів для електричних велосипедів

На ринку існує кілька різних технологій акумуляторів, які підходять для електровелосипедів. У цій статті ми порівняємо та порівняємо найпопулярніші типи акумуляторів для електровелосипедів: літій-іонні батареї LiFePO4, NCM та NCA, свинцево-кислотні, нікель-кадмієві та нікель-металгідридні.

Ми обговоримо плюси і мінуси кожної технології, а також їх придатність для електровелосипедів. До кінця цієї статті ви будете добре розуміти, яка технологія акумуляторів для електровелосипедів найкраще відповідає вашим потребам!

Переваги літій-іонних акумуляторів LiFePO4

Батареї LiFePO4 мають кілька переваг над іншими технологіями акумуляторів для електровелосипедів, що робить їх привабливим варіантом для LEV.

Переваги акумуляторів LiFePO4

Низька ціна

Акумулятори LiFePO4 не такі дорогі, як інші літій-іонні акумулятори.

Відсутність ефекту “пам’яті”

Акумулятори LiFePO4 не мають ефекту “пам’яті”, що означає, що їх не потрібно регулярно розряджати для підтримки ємності.

Низький рівень саморозряду

Акумулятори LiFePO4 мають низький рівень саморозряду, що означає, що вони зберігають заряд довше, ніж інші типи акумуляторів.

Велика кількість циклів заряджання/розряджання

Акумулятори LiFePO4 мають велику кількість циклів заряду/розряду, що означає, що вони прослужать довгий час, перш ніж їх потрібно буде замінити. більше 2500 циклів для LiFePO4 і близько 500-1000 циклів для NCM і NCA.

Можливість швидкого заряджання

Акумулятори LiFePO4 можна заряджати за допомогою методу швидкого заряджання, що може бути корисним для застосувань, де потрібна швидка зарядка.

LiFePO4 безпечні, оскільки в них використовуються органічні матеріали замість легкозаймистих рідин, що містяться в інших типах акумуляторів. Це робить їх менш схильними до загоряння або вибуху в разі аварії.

Недоліки літій-залізо-фосфатних акумуляторів

Низька щільність енергії

Акумулятори LiFePO4 мають низьку щільність енергії, що означає, що вони не можуть зберігати стільки енергії в даному просторі. Це робить їх менш придатними для застосувань, де вага і розмір мають вирішальне значення, наприклад, в LEV.

Важче, ніж інші літій-іонні

Акумулятори LiFePO4 також важчі за інші літій-іонні акумулятори, що робить їх менш придатними для застосувань, де вага є критичним фактором.

Незважаючи на недоліки технології літій-іонних акумуляторів, вони все ще залишаються найпопулярнішим вибором для легких електромобілів, таких як електровелосипеди та скутери. Це тому, що переваги технології літій-іонних акумуляторів переважають над недоліками.

Якщо ви плануєте придбати електровелосипед, варто звернути увагу на літій-іонні акумулятори.

Свинцево-кислотні батареї

Свинцево-кислотні акумулятори. один з типів серед усіх доступних типів акумуляторів для електровелосипедів. Вони доступні за ціною, але вони також важкі і не такі енергоємні, як інші варіанти. Свинцево-кислотні батареї не такі екологічні, як інші, але їх можна переробляти.

Переваги свинцево-кислотних акумуляторів

Свинцево-кислотні акумулятори мають деякі переваги над іншими акумуляторами для електровелосипедів.

Свинцево-кислотні батареї дуже міцні і можуть витримувати значну кількість зловживань.

Свинцево-кислотні акумулятори є найдешевшими у порівнянні з іншими технологіями акумуляторів для електровелосипедів.

Добре підходять для застосувань з високими розрядами

Свинцево-кислотні акумулятори добре підходять для застосувань з високим рівнем розряду, таких як електромобілі.

Висока щільність струму

Свинцево-кислотні акумулятори мають високу щільність струму, що означає, що вони можуть забезпечити велику потужність для свого розміру.

Діапазон робочих температур

Свинцево-кислотні батареї мають широкий температурний діапазон і можуть працювати як у спекотному, так і в холодному кліматі.

Недоліки свинцево-кислотних акумуляторів

Свинцево-кислотні батареї також мають деякі недоліки, які слід враховувати.

Важкий акумулятор

Свинцево-кислотні батареї є одними з найважчих типів батарей, що може негативно вплинути на дальність і продуктивність LEV.

Низька щільність енергії

Свинцево-кислотні батареї також не такі енергоємні, як літій-іонні варіанти, свинцево-кислотні батареї також мають відносно низьку вартість за кВт-год.

Глибокий розряд може пошкодити

Свинцево-кислотні батареї не можна розряджати нижче 50% без пошкодження елементів.

Високий саморозряд

Свинцево-кислотні батареї також мають високу швидкість саморозряду. близько 20% на місяць.

Нікель-кадмієві батареї

Нікель-кадмієві акумулятори. це тип акумуляторів, які використовуються в невеликих електромобілях, таких як скутери. Вони міцні і можуть працювати в широкому діапазоні температур, що робить їх придатними для використання на відкритому повітрі. Однак вони вимагають спеціальних процедур утилізації через свою токсичність.

Переваги нікель-кадмієвих батарей

Нікель-кадмієві батареї. один з найдоступніших типів акумуляторів для електровелосипедів на ринку.

Висока щільність потужності

Нікель-кадмієві акумулятори мають високу щільність потужності, що робить їх хорошими для використання в невеликих LEV.

Робота в широкому діапазоні температур

Нікель-кадмієві батареї можуть працювати в широкому діапазоні температур, що робить їх придатними для зовнішнього застосування.

Можливість швидкої зарядки

Нікель-кадмієві батареї можуть швидко заряджатися, тобто їх можна перезарядити за коротший час, ніж інші технології акумуляторів для електровелосипедів.

Недоліки нікель-кадмієвих батарей

Нікель-кадмієві батареї мають кілька недоліків, які роблять їх непридатними для багатьох застосувань, включаючи електровелосипеди.

Високий ступінь саморозряду

Нікель-кадмієві батареї мають високу швидкість саморозряду, що означає, що вони дуже швидко втрачають заряд, коли не використовуються. Це може бути проблемою для застосувань, де батарея не буде використовуватися протягом тривалого періоду часу, наприклад, у легких електромобілях.

Ефект “пам’яті”

Нікель-кадмієві батареї страждають від ефекту “пам’яті”, що означає, що вони втрачають ємність, якщо їх регулярно не розряджати повністю.

Великий розмір

Нікель-кадмієві батареї зазвичай набагато більші і важчі, ніж інші технології, що робить їх непридатними для застосувань, де вага і розмір є важливими факторами.

Токсичність при неправильній утилізації

Нікель-кадмієві батареї містять отруйні важкі метали, такі як кадмій і ртуть, які можуть становити небезпеку для навколишнього середовища, якщо батареї не утилізувати належним чином.

Низька щільність енергії

Нікель-кадмієві батареї також мають низьку щільність енергії порівняно з іншими технологіями акумуляторів для електровелосипедів.

Отже, нікель-кадмієві батареї. не найкращий вибір для живлення електровелосипедів.

Нікель-метал-гідридні акумулятори

Нікель-метал-гідридні акумулятори. ще один тип акумуляторів для електровелосипедів, який використовується в LEV. Ці батареї мають вищу щільність енергії, ніж свинцево-кислотні, а це означає, що вони можуть зберігати більше енергії на одиницю ваги. Однак вони також мають тенденцію бути дорожчими.

Нікель-метал-гідридні батареї не так широко використовуються в LEV, але вони пропонують деякі переваги з точки зору продуктивності та вартості.

Переваги нікель-метал-гідридних акумуляторів

Нікель-метал-гідридні акумулятори є одними з найдоступніших типів акумуляторів на ринку. Це робить їх хорошим вибором для застосувань, де вартість є важливим фактором.

Висока ємність

Нікель-метал-гідридні акумулятори мають високу ємність, що означає, що вони можуть зберігати більше енергії, ніж інші типи акумуляторів. Це робить їх придатними для застосувань, де потрібен тривалий час роботи.

Низька токсичність

Акумулятори NiMH не містять важких металів, таких як свинець або кадмій, які є шкідливими для навколишнього середовища.

Працюють в широкому діапазоні температур

NiMH батареї можуть працювати в широкому діапазоні температур, що робить їх придатними для використання в різних кліматичних умовах.

Недоліки нікель-метал-гідридних акумуляторів

Нікель-метал-гідридні акумулятори мають кілька недоліків у порівнянні з іншими технологіями акумуляторів.

Високий ступінь саморозряду

Нікель-металгідридні акумулятори мають високу швидкість саморозряду, що означає, що вони дуже швидко втрачають заряд, коли не використовуються.

Повільна зарядка

NiMH акумулятори довго заряджаються, що може бути проблемою для застосувань, де потрібна швидка зарядка.

Невелика кількість циклів заряджання/розряджання

Нікель-металогідридні акумулятори мають обмежену кількість циклів заряджання/розряджання, а це означає, що з часом їх потрібно буде замінити.

Легкий ефект “пам’яті”

NiMH акумулятори також мають менший ефект “пам’яті”, ніж нікель-кадмієві акумулятори, що означає, що їх потрібно регулярно розряджати приблизно кожні два місяці для підтримання їхньої ємності. Літій-іонні акумулятори не мають ефекту “пам’яті”.

Не такі енергоємні, як літій-іонні

NiMH не такі енергоємні, як літій-іонні акумулятори, а це означає, що вони не можуть зберігати стільки енергії в даному просторі. Це робить їх менш придатними для застосувань, де вага і розмір мають вирішальне значення, наприклад, в електровелосипедах.

Висновок про типи акумуляторів для електричних велосипедів

Незалежно від того, який тип акумулятора ви вибрали, важливо переконатися, що він сумісний з вашим електровелосипедом. Обов’язково проконсультуйтеся з кваліфікованим фахівцем, щоб знайти найкращий варіант для вас. Наші фахівці Tritek готові допомогти вам з вашими потребами в акумуляторах.

Tritek. професійний OEM/ODM-виробник акумуляторів для електровелосипедів з більш ніж 12-річним досвідом роботи. Ми розробляємо і виробляємо повні інтелектуальні літій-іонні акумуляторні батареї для легких електромобілів, включаючи Smart BMS і батарею.

Ця стаття в блозі була підготовлена командою компанії Tritek. Якщо ви зацікавлені дізнатися більше про нас, будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми сподіваємось, що ця стаття була корисною. Дякуємо за увагу!

АКУМУЛЯТОРИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДІВ

Наші літій-іонні акумулятори мають на меті надати користувачам електровелосипедів та електронних комплектів розширені можливості для підвищення їх продуктивності. У нашому асортименті літій-іонних акумуляторів ви не тільки знайдете акумулятор, який ідеально підійде до вашого електровелосипеда, але й зможете збільшити його ємність для збільшення відстані між підзарядками.

До всіх акумуляторів входить сумісний зарядний пристрій. Зв’яжіться з нами, якщо ви не можете знайти те, що шукаєте.

Універсальна жаб’яча батарея

Акумулятор типу жаба доступний на 36В та 48В. Ємність акумулятора налаштовується до 691 Вт-год. Ідеально підходить для комплектів електродвигунів. У комплекті зарядний пристрій.

Пляшковий акумулятор для гірського велосипеда

Літієва батарея у форматі пляшки для MTB. Доступний у варіантах 36В та 48В. Налаштовувана ємність до 691 Вт-год. Ідеально підходить для комплектів для перетворення. Включає зарядний пристрій.

Іонно-літієва батарея для задньої стійки

Задній багажник доступний з напругою 36В та 48В. Налаштовується ємність до 691Wh. Ідеально підходить для монтажу з комплектами електродвигунів. У комплекті зарядний пристрій.

Акумулятор для електровелосипедів з великим запасом ходу

Високопродуктивний літій-іонний акумулятор у формі трикутника, який підходить для більшості рам MTB. Також доступний у складі електронного комплекту. Цей літій-іонний акумулятор ebike сумісний з будь-якою системою PAS з двигунами потужністю до.

Акумуляторна батарея для електровелосипеда

Як відомо, одним з основних компонентів електричних велосипедів є літій-іонний акумулятор. Разом з електродвигуном хаба вони утворюють дві основні частини, які приводять накопичену енергію в рух.

У Solaremobility ми не тільки продаємо корпуси для акумуляторів ebike всіх видів. Ми також пропонуємо нашим клієнтам новаторське рішення для заміни акумулятора електровелосипеда. Помістивши наші літієві блоки у ваш старий акумулятор, ми можемо забезпечити 100% адаптивність, одночасно збільшуючи запас ходу вашого ебайку і все це без необхідності міняти велосипед на новий.

У деяких випадках деякі виробники електровелосипедів використовують захисну електроніку всередині своїх іонно-літієвих акумуляторів, щоб запобігти підвищенню ємності елементів зовнішніми професійними службами, такими як наша. У цих випадках наша спеціалізована служба підтримки допоможе вам знайти найкраще рішення.

Ми зосереджуємося на проблемах з акумулятором і на тому, як оновити або замінити акумулятор вашого електровелосипеда. Це основні аспекти вашого акумулятора, які ви повинні знати:

  • Типи акумуляторів для електровелосипедів
  • Типи контейнерів або контейнерів для акумуляторів
  • Тип BMS
  • Адаптивність акумулятора
  • Потенційна ємність для велосипедного акумулятора
  • Ціна акумулятора для електровелосипеда

Ознайомившись з усім вищезазначеним, ви зможете правильно замінити елементи 18650 вашого електровелосипеда.

Типи акумуляторів для електровелосипедів:

Типи контейнерів для акумуляторів електровелосипедів

  • Пляшковий акумулятор: розміщується на діагональній перекладині рами, замість пляшки з водою. Складається з кріпильної частини, яка залишається фіксованою на велосипеді, та знімного корпусу акумулятора.
  • Трикутний акумулятор: спеціально розроблений для електровелосипедів, яким потрібен великий запас ходу, наприклад, шосейних або гірських електровелосипедів. Розташований у верхньому куті рами велосипеда, найближче до сидіння.
  • Батарея-жаба: Закріплений на вертикальній перекладині сидіння. Він складається з двох частин: стикувальної частини та знімного корпусу акумулятора. Він має гарний естетичний вигляд і є дуже зручним місцем для вашого акумулятора.
  • Акумулятор з решіткою: Забезпечується монтажною решіткою, в якій знаходиться цей знімний корпус акумулятора. Ідеально підходить для міських велосипедів та гібридних моделей.

Типи BMS

Важливою частиною будь-якого літій-іонного акумулятора є система управління батареєю (BMS). електронний компонент, який забезпечує однакову зарядку та розрядку всіх елементів і серій у безпечний спосіб. Літій-іонний акумулятор без справної BMS є небезпечним предметом.

Однак є деякі виробники електровелосипедів, які маніпулюють BMS всередині своїх електровелосипедів так, що користувачі потрапляють в полон до їхніх обмежених технологій. Ці марки акумуляторів не можуть бути покращені нашою послугою поновлення, і єдиний варіант, який пропонується їх користувачам. це придбання нового акумулятора з такою ж ємністю, як і оригінальний.

З цієї причини ми в Solaremobility завжди рекомендуємо вам ознайомитися з можливостями модернізації, які пропонує виробник вашого ебайку, перш ніж купувати новий продукт електричної мобільності. Тому що в майбутньому це може означати непотрібні додаткові витрати.

Пристосованість акумулятора

Наші акумулятори адаптовані до двох типів напруги:

Потенційна ємність велосипедного акумулятора

Незалежно від того, який корпус акумулятора ви вибрали зі списку вище, ви також повинні вибрати ємність акумуляторної батареї 18650, яка буде встановлена всередині. У цьому сенсі рішення залежить від того, як ви збираєтеся його використовувати; акумулятор для щоденних поїздок на роботу зазвичай не потребує великої ємності, тоді як електровелосипеди для прогулянок на свіжому повітрі зазвичай вимагають більшої ємності, особливо якщо двигун потужністю понад 250 Вт.

Ціна акумулятора для електровелосипеда

Діапазон цін на літієві акумулятори для електровелосипедів дуже широкий, залежно від вольт і ампер-години кожної акумуляторної батареї. У будь-якому випадку, зверніть увагу, що дешевих акумуляторів для електровелосипедів не існує.

Як ми бачили раніше, кислотно-свинцеві акумулятори можуть бути дешевшими, але вони не підходять для сучасних електровелосипедів, і їх довговічність значно нижча.

Як правило, ви також повинні враховувати, що акумулятор для вашого електровелосипеда або ваших електронних комплектів може додати до 40% від загальної вартості. Ось чому ми радимо вам довіряти професіоналам, перш ніж купувати новий акумулятор. Зазвичай вони коштують від 450 євро до 1300 євро за найсучасніші моделі.

Де купити акумулятори для електровелосипедів

Існує багато місць, де можна придбати електричну батарею для велосипеда, але з огляду на важливість придбання правильного продукту з першого разу, вам слід переконатися, що ви купуєте його у надійного продавця, який забезпечить вам дуже хороше післяпродажне обслуговування. У Solaremobility ми пишаємося тим, що надаємо нашим клієнтам чудовий сервіс та якісну продукцію.

Ось чому ми є одним з небагатьох європейських виробників літій-іонних акумуляторів для всіх типів електромобілів, який пропонує 2-річну гарантію по всій Європі на всю нашу продукцію. Ми можемо виготовити ваш акумулятор для електровелосипеда відповідно до ваших вимог до ємності та розміру корпусу, щоб ви отримали продукт на замовлення, який ви хочете.

Саме так, знаючи формат рами вашого велосипеда і дальність поїздки, яку ви хочете досягти, ми оцінюємо, який формат корпусу акумулятора і ємність Ач вам найбільше підходить, щоб запропонувати вам його за найкращою ціною в Інтернеті. Не всі потреби клієнтів однакові, більшість електричних велосипедистів mtb потребують акумуляторних батарей високої ємності 18650 для виконання поїздок на великі відстані. Однак, міські користувачі електровелосипедів і ті, хто тільки входить у світ електронної мобільності, будуть задоволені продуктом середнього діапазону.

Як замінити акумулятор електричного велосипеда

Процес оновлення акумулятора вашого електричного велосипеда дуже простий. Якщо ви вже знаєте розмір, формат і технічні характеристики вашого нового акумулятора, вам залишається тільки оформити замовлення і через кілька днів ви отримаєте його у себе вдома. вам потрібно буде лише під’єднати кабелі, і ви зможете в повній мірі насолоджуватися своїм оновленим електровелосипедом з розширеним діапазоном продуктивності.

Якщо ви ще не дуже добре розбираєтеся у світі акумуляторів, не хвилюйтеся! Наша команда фахівців із задоволенням проведе вас через весь процес. Ви можете зв’язатися з нами будь-яким зручним для вас способом.

Як зарядити акумулятор електровелосипеда

Всі акумулятори наших електровелосипедів знімні. Тож щоразу, коли ви захочете зарядити акумулятор вашого електровелосипеда. ви можете підключити зарядний пристрій до найближчої розетки або залишити велосипед припаркованим, вийняти літій-іонний акумулятор і зарядити його окремо вдома або на роботі.

Ще одним важливим компонентом є зарядний пристрій, тип якого безпосередньо впливає на час заряджання акумулятора. Тому в Solaremobility ми маємо асортимент літій-іонних зарядних пристроїв, які можуть запропонувати вам різний час зарядки. Дозвольте нам порадити вам, який продукт найкраще відповідає вашим конкретним потребам.

На всю нашу продукцію надається 2-річна гарантія від виробничих дефектів по всьому ЄС.

У США оголошено програму переробки акумуляторів для електровелосипедів

Переробка акумуляторів для електровелосипедів у США тільки починається, але вже перероблено понад 36 000 фунтів батарей.

акумулятори, електровелосипедів, акумулятор

PeopleForBikes заохочує людей їздити на велосипедах, а уряди покращувати умови для велосипедистів. Call2Recycle допомагає людям відповідально переробляти батареї в своїх електронних пристроях. Разом вони створили програму Hungry For Batteries, яка фокусується на переробці акумуляторних систем електровелосипедів у США.

У новій програмі йдеться про те, що сьогодні мільйони електричних велосипедів їздять по дорогах і стежках по всій території США. Ці електровелосипеди допомагають американцям замінити автомобільні поїздки, зменшити особистий вуглецевий слід і отримати доступ до незліченних переваг і радощів прогулянок на свіжому повітрі. Разом з цими велосипедами існують мільйони літій-іонних акумуляторів, які потребують належної утилізації після закінчення їхнього терміну служби.

Нещодавно велосипедна індустрія об’єдналася, щоб створити програму переробки акумуляторів для зменшення негативного впливу на нашу планету шляхом вилучення акумуляторів електронних велосипедів з наших потоків відходів. Нова програма, що працює на базі Call2Recycle та схвалена PeopleForBikes, вже переробила понад 36 000 фунтів батарейок.

Кампанія Hungry for Batteries координує утилізацію акумуляторів для 52 брендів та постачальників електровелосипедів. Вона включає в себе понад 1800 роздрібних пунктів прийому в Сполучених Штатах, широку мережу, яка повинна значно спростити утилізацію для велосипедистів.

За інформацією Cycling Tips, власники електровелосипедів одного з брендів-учасників програми можуть здати батарею в дилерський центр, де вони придбали свій велосипед. Потім дилер співпрацює з Call2Recycle, щоб перевезти батарею до місцевого сортувальника або переробника.

Кожен дилер навчений збирати батарейки за допомогою спеціальних наборів для переробки. Батареї, які були скомпрометовані певним чином. здуття, оголення дротів або очевидні ознаки того, що батарея була підроблена. потрапляють в один комплект, тоді як непошкоджені батареї потрапляють в інший комплект. Потім дилер співпрацює з Call2Recycle, який додає батарейки до свого потоку переробки.

За словами Call2Recycle, мета завжди полягає в тому, щоб батарея була близькою до початкової точки відправлення. Немає сенсу перевозити батарейки на великі відстані для переробки, якщо це можна зробити ближче, щоб витратити менше енергії. Наразі Call2Recycle співпрацює з Redwood Materials, Li-Cycle, RCI та Interco. Після того, як переробник отримує акумулятор, він визначає, наскільки він придатний для повторного використання, і приступає до вилучення матеріалів і мінералів, що містяться всередині. До 90% акумуляторів, зданих на переробку, можуть бути повністю використані повторно для виробництва нових батарей.

Переробка акумуляторів для електровелосипедів тільки починається

акумулятори, електровелосипедів, акумулятор

PeopleForBikes зазначає, що “Hungry for Batteries”. це далеко не завершений проект. Оригінальна програма стартувала в листопаді 2021 року в рамках партнерства з компаніями Specialized, Call2Recycle та PeopleForBikes. З тих пір інші бренди та їх роздрібні продавці були залучені на борт. Програма зосереджена на тому, щоб переконатися, що роздрібні продавці отримують належну підготовку, щоб вони могли правильно поводитися з повернутими акумуляторами. Після завершення цього навчання процес переробки акумуляторів для електровелосипедів зможе проходити максимально гладко.

Програма “Hungry for Batteries” має на меті проінформувати громадськість про те, як відповідально переробляти батареї для електровелосипедів. У ньому є Уоттс, персонаж, який може здатися знайомим шанувальникам Маппетів. PeopleForBikes заявляє, що планує представити більше персонажів та більше історій, які мають на меті проінформувати громадськість про те, чому переробка акумуляторів електровелосипедів є важливою та як правильно обслуговувати батареї, що використовуються в електровелосипедах.

Відповідальна переробка акумуляторів для електровелосипедів

Більшість з нас знають про кількість пожеж акумуляторів у новинах останнім часом. більше десятка людей у Нью-Йорку загинули під час пожеж, спричинених несправними акумуляторами в електровелосипедах, електросамокатах та гіробордах. Проблема в тому, що акумулятори в цих продуктах не мають системи охолодження, як у більшості електромобілів.

Електромобілі мають складні системи управління акумуляторами, але батареї електровелосипедів, як правило, мають в кращому випадку елементарну BMS. Багато пожеж, про які повідомлялося на сьогоднішній день, пов’язані з акумуляторами, що заряджаються. Експерти галузі закликають не залишати акумулятори підключеними до зарядних пристроїв на ніч. Вони рекомендують відключати зарядний пристрій, як тільки батарея електровелосипеда повністю заряджена.

Більшість читачів CleanTechnica знають, що літій в акумуляторі може створювати мікроскопічні шипи, які називаються дендритами, коли акумулятор заряджається або розряджається. Якщо ці металеві шипи торкаються як анода, так і катода всередині елемента акумулятора, вони створюють коротке замикання. Коли це трапляється, елемент батареї може швидко досягти температури 500º C. Те, що відбувається далі, в акумуляторному бізнесі ввічливо називають “швидким розбиранням”.” Більшість з нас просто назвали б це вибухом. Якщо перегрівається один елемент, це може призвести до перегріву сусідніх елементів, і незабаром виникне повноцінне загоряння.

Пожежі літій-іонних акумуляторів не є чимось новим, але кількість пристроїв, що живляться від батарей, різко зросла, а значить, зросла і загальна кількість пожеж, навіть якщо статистично ймовірність загоряння будь-якого елемента батареї нескінченно мала.

Більшість акумуляторів для персональних мобільних пристроїв, таких як електровелосипеди, походять з Китаю. Споживачі мало знають про елементи живлення всередині акумуляторів своїх електровелосипедів. Хто їх зробив? Чи всі вони походять від одного виробника? Чи об’єднують елементи від різних компаній з різними електричними властивостями для створення акумуляторних батарей?? Ми просто не знаємо, і тому покладаємося на чесність виробника велосипеда, щоб убезпечити себе.

З’явилася спроба впорядкувати хаос акумуляторів для персональних транспортних пристроїв. Одна з пропозицій полягає в тому, щоб споживачі наполягали на тому, щоб акумуляторна батарея для їхніх електровелосипедів мала печатку схвалення Лабораторії страховиків (Underwriters Laboratory). UL вже багато поколінь сприяє безпеці електричних пристроїв, але вона тестує лише частину акумуляторів, що використовуються сьогодні в електровелосипедах, самокатах, гіробордах тощо. Вимога отримання сертифікату UL була б великим кроком вперед у сфері безпеки, але може обмежити кількість пристроїв персональної мобільності, що працюють від акумуляторів, доступних для продажу населенню.

акумулятори, електровелосипедів, акумулятор

Єдине, з чим всі погоджуються, це те, що люди категорично не повинні викидати літій-іонні акумулятори у сміття. На жаль, це дуже легко зробити саме так. Америка потребує більше програм з переробки батарейок. Матеріали всередині батареї електровелосипеда занадто цінні, щоб викидати їх на звалище, а ризик катастрофічної пожежі, яка може призвести до травмування невинних людей, занадто великий.

Щоб знайти одного з 1800 дилерів електровелосипедів в Америці, який бере участь у програмі переробки батарейок поблизу вас, відвідайте сайт Hungry For Batteries. Приймаються тільки акумулятори від виробників-учасників.

Програма не розглядає питання утилізації акумулятора в електровелосипеді, придбаному онлайн. Перш ніж купувати товар у цифровому магазині, поцікавтеся його політикою щодо переробки відпрацьованих батарей. Якщо він каже, що не має такої політики, можливо, вам варто пошукати в іншому місці.

Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Мені не подобаються платні сайти. Вам не подобаються платні стіни. Для тих, хто любить платні сервіси? Тут, у CleanTechnica, ми впровадили обмежену платну стіну на деякий час, але нам завжди здавалося, що це неправильно. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент має бути за межами платної платформи. Але тоді менше людей його читають! Нам просто не подобаються платні стіни, тому ми вирішили відмовитися від нашої. На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом із крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися над водою або навіть, можливо. ахніть. зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете нас підтримати, будь ласка, вносите невелику суму щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо! Дякуємо! Реклама

Ви, мабуть, чули про небезпеку їзди на електровелосипедах, але є ще одна небезпека, про яку вам слід знати

Автор: Consumer Reports, Серхіо Флорес та Мередіт Ройстер Опубліковано 8 лютого 2023 р. Оновлено 8 лютого 2023 р. о 5:34 вечора

акумулятори, електровелосипедів, акумулятор

Важко проїхати по Сан-Дієго, не помітивши електричний велосипед, що мчить по дорозі. Популярність електровелосипедів зростає, а разом з нею зростає і кількість пожеж акумуляторів. деякі з них зі смертельними наслідками. Consumer Reports пояснює реальну небезпеку електровелосипедів і те, як можна запобігти пожежі, якщо ви є власником електровелосипеда.

У грудні 2021 року пожежна служба Нью-Йорка заявила, що причиною смертельної пожежі в квартирі в районі Іст-Віллідж на Манхеттені стала батарея від електровелосипеда. Один чоловік загинув, а двоє дітей були змушені чіплятися за зовнішню трубу, щоб врятуватися.

Через рік пожежники Нью-Йорка пояснили 202 пожежі, 142 травми та шість смертей акумуляторами від електричних велосипедів та електросамокатів, які спричинили приголомшливу кількість пожеж. Подібні випадки трапляються по всій країні, і всі вони пов’язані з однією і тією ж проблемою.

Коли літій-іонні акумулятори, що використовуються в електровелосипедах, неякісно виготовлені, надмірно використовуються, перезаряджені або використовуються з неправильним зарядним пристроєм, вони можуть спричинити пожежу, і ці пожежі можуть бути дуже сильними і важко загасити.

Отримуйте місцеві новини Сан-Дієго, прогнози погоди, спортивні та життєві історії на свою поштову скриньку. Підпишіться на розсилку новин NBC Сан-Дієго.

Деякі компанії, які виробляють низькоякісні електровелосипеди та акумулятори, знаходять лазівки для продажу своєї продукції на сайтах електронної комерції, таких як Amazon, за відсутності належного нагляду. Швидкий пошук на Amazon показує десятки електронних велосипедів вартістю до 800 доларів, і це не випадково.

Це стало можливим завдяки закону про торгівлю, неофіційно відомому як “лазівка Amazon”, який дозволяє товарам вартістю до 800 доларів США ухилятися від податків і правил, через які, можливо, доведеться пройти іншим продуктам.

Amazon повідомляє Consumer Reports: “Ми постійно відстежуємо продукти, що продаються в нашому магазині, на предмет їхньої безпечності, і, коли це необхідно, вилучаємо товар з магазину”.”

Внаслідок стрілянини на станції Ліберті загинув 1 чоловік, 1 поранений; поліція Сан-Дієго розшукує стрільця

Через відсутність нагляду, споживач повинен дбати про свої власні інтереси.

Якщо ви купуєте електровелосипед, шукайте той, на якому батарея має маркування UL Certified. Потім дотримуйтесь інструкцій виробника щодо заряджання та зберігання, а також завжди використовуйте адаптер живлення та шнур, що постачаються виробником.

Ніколи не залишайте акумулятор заряджатися на ніч або коли вас немає вдома.

Якщо вам потрібна нова батарея, купуйте її у того ж виробника, що і ваш електровелосипед.

Якщо в будь-який момент батарея починає поводитися незвично, наприклад, видає шипіння або неприємно пахне, вам слід негайно відключити її від мережі.

Ще одна порада з безпеки від Consumer Reports: Завжди тримайте батареї подалі від джерел тепла, таких як обігрівачі та прямі сонячні промені, коли заряджаєте їх, і переконайтеся, що поблизу немає легкозаймистих матеріалів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top