Гравійний велосипед Promax. Для чого він створений

Що таке гравійні велосипеди? Пояснені плюси та мінуси

Звичайно, вони також занадто швидкі, щоб повною мірою оцінити їх на гірському велосипеді. Ось чому гравійний велосипед або дорожній пригодницький велосипед є ідеальним рішенням.

Найкраще те, що цей велосипед може працювати на будь-якій поверхні. Вам потрібен лише один велосипед для щоденних поїздок на роботу, дорожніх тренувань та розваг на бездоріжжі.

Варто зазначити, що геометрія є основною відмінністю цього типу велосипедів. Винос, як правило, вищий, а кут нахилу менший, що робить керування більш спокійним, ніж на шосейному велосипеді, але менш чутливим, ніж на гірському велосипеді.

Ви також помітите, що велосипеди, як правило, трохи довші, ніж дорожні або гірські велосипеди. Це для підвищення стабільності та комфорту на всіх поверхнях. Гравійні велосипеди також мають дискові гальма, оскільки вони забезпечують кращу реакцію та більшу впевненість, коли ви знаходитесь на бездоріжжі.

Гравійні велосипеди – плюси і мінуси

Ні велосипед ідеальний, а це означає, що вам потрібно врахувати його позитивні та негативні сторони, перш ніж ви вирішите придбати його. Нижче ми розглянемо переваги та недоліки покупки гравію велосипед.

Плюси Переваги гравійного велосипеда

На ваш гравійний велосипед можна легко встановити бризковики та звичайні аксесуари, що дозволить вам їздити з комфортом цілий рік. Це особливо важливо, якщо ви використовуєте його як щоденну поїздку на роботу. Втім, більшість велосипедів можна обладнати таким чином.

Справжня перевага гравійний перевага гравійного велосипеда полягає в тому, що ви можете замінити шини та встановити набагато більші колеса та шини, що забезпечить вам краще зчеплення з дорогою та комфорт на найбільш вибоїстих ділянках. Іншими словами, ви можете перетворити його на жирний велосипед!

За аналогією з першою перевагою, ви можете придбати вузькі дорожні шини і поставити їх на велосипед, коли вам потрібно поїхати на перегони по шосе. Вам знадобиться лише один велосипед, щоб покрити всі ваші звичайні активності, що заощадить ваші гроші та зменшить кількість місця для зберігання.

Їдьте куди завгодно

Ці велосипеди розроблені для того, щоб справлятися з нерівностями краще, ніж дорожні велосипеди. Але вони справляються з дійсно грубими речами так само добре, як і гірський велосипед. Ви можете поїхати куди завгодно на гравійному велосипеді.

Пригальмуй

Бувають випадки, коли вам потрібно зігнутися вдвічі, перебираючи ногами, як Біллі Візз. Але, в більшості випадків, це не є необхідним. Гравійні велосипеди зазвичай не мають підсідельного штиря або подвійної підвіски, що заохочує вас їхати в більш спокійному темпі і насолоджуватися поїздкою!

Гравійні велосипеди спроектовані просто і мають набагато менше компонентів, які можуть вийти з ладу або зламатися. Це означає, що ви дійсно можете сісти і просто їхати, максимально використовуючи наявний у вас час і зменшуючи несподівані витрати.

promax, гравій, велосипед, побудований

Мінуси: гравій Велосипед Недоліки

Гравійний велосипед повільніший, хоча у вазі рами немає великої різниці. Основним питанням є ширина шин, більший гравій велосипед шини створюють більший опір і сповільнюють велосипед, порівняно з дорожнім велосипедом.

Але ефект мінімальний, і ви завжди можете встановити дорожні колеса ..

Гравій велосипеди набагато важчі за дорожні. Отже, якщо вам коли-небудь доведеться переносити велосипед (наприклад, на велосипеді).g. якщо ви живете в багатоквартирному будинку і вам доводиться носити велосипед нагору). Ви можете побачити, скільки важать гравійні велосипеди в розділах нижче.

Підібрати гравій дорожче велосипед порівняно з базовим дорожнім або гірським велосипедом. Звичайно, в майбутньому вам знадобиться лише один велосипед, але важливо усвідомлювати потенційну різницю у витратах на старті. Це особливо актуально, якщо ви шукаєте легкий гравійний велосипед.

Гравій Велосипедні шини

Існує кілька різних типів гравійних велосипедних шин, ваше рішення про те, який найкращий для вас, залежить від вашого бюджету та того, чи хочете ви найшвидший гравій велосипедні шини можливі, чи ні.

Розмір вашої гравійної шини може бути різним, наприклад, 28-дюймові (700 мм) моделі доступні в діапазоні ширини від 28 мм до 57 мм, чим ширша шина, тим краще зчеплення з дорогою, але тим повільнішим буде велосипед, оскільки для повороту коліс потрібно докласти більше зусиль.

Поїздки на роботу

Без зайвих слів ми вирушили на Cannondale Topstone 3 вулицями міста. Якщо ви їздили на більшому розмірі коліс GT Transeo Elite 700 x 40c, ви будете вражені тим, наскільки легше крутити педалі на Cannondale Topstone з шинами WTB 700 x 37c та майже вертикальною посадкою 73.Кут нахилу підсідельної труби 1°, це настільки приємно і легко на відчуттях, що ви можете відчувати лише вітер у вухах і не звертати уваги на те, що ви робите.

Ви можете відчувати лише вітер у вухах та ігнорувати рух, який ви робите. Не можна заперечувати, що скромні шини WTB 700 x 37c швидкісні, але не зовсім безглузді, порівняно з легкістю, з якою більші шини можуть зминати нерівності. Але незалежно від того, чи це зменшення опору повітря, чи легкість прискорення, педалювання буде більш легким, ніж на більших колесах, що дуже зручно для людей, які щодня їздять на роботу.

Досвід

Коли ми їхали в зону плетіння, де розташований тротуар, не було жодних сумнівів щодо ситуацій негайного прискорення або перешкод, які вимагають швидкого об’їзду, завдяки швидкості Shimano 2×9. Це досить дружелюбно для мене, яка не дуже швидко реагує.

Завдяки кривошипу Prowheel, Charm 40t, педалювання стало плавним і вільним, коли я вирушив у несподівану подорож з Cannondale Topstone. Ми потрапили на внутрішній вал, де місцевість була складнішою, з недобудованими цегляними дорогами та більшою кількістю поворотів. Підвіски більше не було, але був розумний дизайн в матеріалах. Була використана карбонова вилка BallisTec з більш високими характеристиками, тому вона добре поглинає вібрацію тіла. Я зовсім не відчував, що Cannondale Topstone перенапружений перед обличчям більш складної місцевості.

Коли я катався в міських парках, незважаючи на близькість до внутрішньої річки, дороги здавалися більш слизькими, ніж в інших місцях. Крім того, тут багато поворотів, і без шин WTB 700 x 37c та 65-міліметрової траси для підтримки керованості та зчеплення з дорогою, я, можливо, не зміг би їхати стабільно, занадто ігноруючи навколишнє середовище та зосереджуючись на ньому.

Гравій Їзда

Я знаю, що більшість гонщиків, які обирають Cannondale Topstone, більше дбають про продуктивність своїх гравій дороги. Коли я їду звивистими гравійними дорогами, мене не відлякує гравій, пісок та пухке дорожнє покриття. Коли я сів на Topstone, який має більші колеса 700 x 37c та ефективну амортизаційну карбонову вилку BallisTec, не можна заперечувати, що на м’якому ґрунті велосипед легше тонув, а численні камінці потрапляли в раму. Але хороша новина полягає в тому, що весь велосипед працював добре разом, і я все ж зміг завершити цю пригоду на свіжому повітрі.

Через мінливість гравійних доріг, якщо на ділянці з великою кількістю піску, порівнювати Specialized Chisel Comp, 2 стало комічно смішно.35-колісний велосипед, на якому я їхав з Джедом, який подорожував зі мною. Це при тому, що він був майже вдвічі дорожчий за мене. Ви побачите, як повільно вони їдуть по пухких дорогах і повністю застрягають у тротуарі.

promax, гравій, велосипед, побудований

Досвід

Я зрозумів, що в’їжджаю в горбисту місцевість, коли помітив, що підйом переді мною стає довшим, а за ним продовжується спуск. Зіткнувшись з підйомом близько 2%, було легше, тому що я відрегулював швидкісні передачі Shimano 2 × 9 у більш високе положення.

Після того, як я проїхав майже 1.Через 5 годин мої сили поступово зменшувалися. Хоча мені здалося, що Topstone пожертвував амортизаційним ходом на вилці, щоб зменшити вагу в умовах незліченних кам’янистих нерівностей. Але це може бути трохи вузьким розумінням того, що він використовує повністю вуглецеві компоненти вилки BallisTec, які також забезпечують велику витривалість для райдерів, які стикаються з поїздками на відкритому повітрі, і я не відчув жодного болю в м’язах після тривалої їзди. Крім того, завдяки прихильності матеріалу корпусу до сплаву SmartForm C2, він демонструє достатню витривалість навіть перед обличчям піску та каміння, що летять.

Основні характеристики

Рама

Якщо в майбутньому ви будете більше їздити на роботу, я думаю, що Cannondale Topstone буде досить зручним для вас. Розслаблена рама зі сплаву SmartForm C2 підтримує встановлення крил та заднього багажника. Кермо Cannondale 3 також має правильний хват для додаткового контролю під час їзди.

Якщо ви катаєтесь на Cannondale Topstone більше кількох тижнів, як я, ви будете здивовані його сідлом Cannondale Stage CX. Для 1525 сідло демонструє трохи більше відскоку та комфорту, ніж гірські велосипеди, на яких я катаюся цілий рік, і, можливо, для міського велосипеда воно трохи зручніше з точки зору ширини. Крім того, чисте відчуття внутрішньої проводки робить ваше перше враження про цей велосипед швидким. Коли ми їдемо, ми не хочемо, щоб шланги тягнулися, що може сильно вплинути на нашу концентрацію уваги.

Я їздив на версії Cannondale Topstone 3 у вишнево-червоному кольорі. Хоча я зазвичай віддаю перевагу більш яскравим кольорам, я не думаю, що хтось може встояти перед його унікальною аурою, коли стикається з таким вінтажним велосипедом. Чесно кажучи, якби мені не потрібно було їздити на ньому, я б вважав за краще поставити його на галявині у своєму дворі як прикрасу.

Геометрія

Як і більшість моделей для їзди на роботу, Topstone 3 має дуже зручний кут нахилу підсідельної труби – 73.1°. З цим додатковим кутом нахилу ви можете їздити з більшою легкістю та свободою. Для новачків це надихаючий початок їзди. Крім того, якщо ви виїжджаєте на довгі горбисті підйоми в гравій дороги, ймовірно, 3-6% підйому, кут підсідельної труби 73.1° кут нахилу підсідельної труби буде більш зручним для ваших довгих поїздок.

Якщо ви райдер з невеликим досвідом катання, кут нахилу рульової труби Topstone 37.з кутом нахилу виносної труби 1° також додасть вам впевненості на високих спусках. У порівнянні з крутою геометрією більшості гірських велосипедів, Topstone 3, з його 284 мм висотою BB, дозволяє вам перемістити вашу вагу вниз, що може бути не так важливо на пологій дорозі.

Але якщо ви їдете по слизькій поверхні, сила зчеплення з дорогою, що знаходиться ближче до землі, дасть вам додатковий рівень безпеки. Незалежно від того, їдете ви містом чи за містом на гравійних дорогах, 65-міліметрова гусениця дозволить вам кермувати з великою маневреністю. Для велосипедиста це просто питання контролю швидкості.

Огляд позашляховика State 4130: Думки про 900 Гравій Велосипед

State 4130 All-Road – це сталевий дроп-бар гравій велосипед із зазором для великих шин, безліччю варіантів кріплення та колесами 650b або 700c на ваш вибір, і все це всього за 900. Нам було цікаво, як такий доступний за ціною велосипед покаже себе в реальних умовах, і протягом останніх кількох тижнів ми тестували один з них для цього огляду. Перші враження Майлза читайте тут..

автор Miles Arbour час 21 лютого 2022 року коментар 103

Я перший, хто визнає, що велосипедна індустрія, включаючи наш улюблений світ велопакування, переповнена дорогим спорядженням, яке недоступне для багатьох людей, і той факт, що велосипеди початкового рівня, придатні для велопакування, починаються від 450 200 доларів, важко проковтнути. Звичайно, загальне зростання цін, яке ми спостерігали протягом останніх кількох років, теж не сприяє, але надія є! У 2018 році Salsa випустила Journeyman, алюмінієвий гравій велосипед, який зараз пропонується в 15 комплектаціях, в тому числі з плоским та виносним багажником, і коштує всього 949 доларів. нещодавно каліфорнійська компанія Poseidon випустила свій 900 (зараз 950) алюмінієвий Redwood гравій велосипед, додавши ще один цікавий варіант в мікс. Того ж літа компанія State Bicycle Co. випустила 4130 All-Road, сталевий гравійний велосипед з підвісною рамою, який знаменував собою значний відхід від їхньої лінійки одношвидкісних міських велосипедів.

Сувора правда полягає в тому, що більшість велосипедів вартістю до 450 000 доларів насправді не пристосовані для серйозних поїздок. Існує безліч варіантів від багатьох великих велосипедних брендів, переважно алюмінієві гірські велосипеди та гібриди, які ідеально підходять для тих, хто хоче вибратися на вулицю і трохи розважитися. Ця нова порода велосипедів вартістю до 450 000, включаючи три вищезгадані, все ще базується на доступних компонентах, але додає до них бонус у вигляді сучасних функцій, які, безсумнівно, оцінять любителі велоподорожей. Візьмемо для прикладу State 4130 All-Road: він базується на рамі 4130 Chromoly Steel, трансмісії 1×11, кліренсі 27.5 x 2.1″ шини, а також всі точки кріплення, які вам коли-небудь знадобляться, включаючи кріплення для квадроциклів на відповідній вилці Chromoly Steel. На папері State 4130 All-Road має багато сенсу, і, згадуючи мої дні, коли я працював у веломагазині, його, мабуть, було б легко продати. Але, що дає? Я зроблю все можливе, щоб відповісти на це.

  • Основні моменти
  • Рама/вилка: сталь/сталь
  • Кути (L): 71.5 ° Headtube, 73 ° Seattube
  • Стек/виліт: 621.5мм/385мм
  • BB Drop / Chainstay: 75мм/450мм
  • Нижній кронштейн: 68 мм різьблення
  • Характеристики втулки: 12×100мм / 12×142мм, TA
  • Стовпчик сидіння: 27.2 мм
  • Максимальний розмір шин: 700c x 38мм або 650b x 2.1″
  • Ціна: 899 USD

В основі State 4130 All-Road лежить рама та вилка з хромолієвої сталі 4130 Chromoly Steel. Він оснащений кріпленнями для багажника та крил, двома стандартними кріпленнями для пляшок всередині основного трикутника, а також не трьома, а чотирма головками та коронками вилки на кожній нозі, що відкриває нескінченні можливості для вантажних кліток, передніх багажників та іншого. State дає вам вибір між колесами 700c з 38-мм шинами або 650b з 2-дюймовими шинами.1-дюймові шини за ту ж ціну, або ви можете придбати дві повні колісні пари за додаткові 399, щоб легко міняти їх між собою. Він поставляється з трансмісією Sensah 1×11 під брендом State, кількома дрібними деталями State, механічними дисковими гальмами та 12-міліметровими наскрізними осями, що є приємним сюрпризом, враховуючи його ціну.

Міцна основа

Окрім ціни, найпривабливішим аспектом 4130 All-Road є його сталева рама та вилка. Приємно бачити довговічність і плавність ходу, які забезпечує Chromoly Steel за такою ціною, і багато в чому це має сенс для початківців і тих, хто не надто бережливо ставиться до свого спорядження. У тому ж ключі, він має кути, які мають сенс для того, для чого держава стверджує, що він підходить. Геометрія 4130 All-Road майже ідентична геометрії Salsa Journeyman, вона знаходиться десь між гоночним гравійним велосипедом та вертикальним туристичним велосипедом. Варто зазначити, що розмірна сітка State більша, ніж у Salsa, тому 55-сантиметровий State ідеально підходить до 57-сантиметрового Journeyman від Salsa. Дивіться порівняння нижче: 4130 All-Road у білому кольорі та Journeyman у чорному, обидва з вилкою 650b x 2.1″ шини.

Модель 4130 All-Road має збалансований та стабільний хід, коли ви їдете в комфортному темпі, а додаткова вага сталевої рами підтримує це відчуття на більш високих швидкостях та під час спуску. 110-міліметровий винос, який я тестував на 55-сантиметровому велосипеді, здавався мені занадто довгим і розтягнутим, тому я замінив його на 60-міліметровий винос для більш невимушеного катання. Це дозволило мені легше стежити за тим, що відбувається навколо, і допомогло уникнути відчуття, що я ось-ось перекинуся через переднє колесо.

Асортимент сучасних специфікацій та функцій, які зазвичай можна знайти лише на велосипедах вищого класу, дуже приємно бачити. 4130 All-Road використовує стандартний 68-міліметровий нижній кронштейн з різьбленням, 12-міліметрові наскрізні осі, зовнішні кабелі для полегшення обслуговування, і важко не згадати про всі ці різьбові бобишки для розміщення кліток, стелажів тощо. Той факт, що цей велосипед має чудовий зовнішній вигляд велосипед це просто вишенька на торті. State вдало поєднав кольори та мінімальне брендування, а колір Black Canyon, який мені надіслали, має веселе блискуче покриття, яке оживає під прямим світлом. При вазі майже 28 фунтів, він далеко не легкий і має додаткові три фунти на алюмінієвому Salsa Journeyman, але він має класичний і дещо утилітарний вигляд, який легко сприймається.

Болі росту

Немає сумнівів, що сталева рама та вилка міцні та надійні, але все починає трохи розмиватися, коли ви дивитесь на все, що до них приєднано. Бюджетний – це назва гри з комплектом 4130 All-Road, і більшість його компонентів є державними, важкими та доступними. Одразу з коробки підвіска перемикача була зігнута, а ланцюг звучав так, ніби на ньому проїхали 10 000 кілометрів. Я розмовляв з іншим власником State 4130 All-Road, і вони висловили багато з тих самих проблем. Мені було важко утримувати підвіс прямо, і врешті-решт довелося замовити заміну. Незважаючи на дивно шумний ланцюг, трансмісія Sensah насправді працює досить плавно і точно – принаймні, коли підвіска пряма. Перемикання передач здійснюється правою рукою, має легкий хід і досить зручну конструкцію. Перемикання на нижчу передачу вимагало значного поштовху, що заважало невеликій сумці з кошиком, яку я віз, але в іншому я не маю особливих нарікань.

Власник 4130 All-Road, про якого я згадував вище, проїхав понад 2 000 кілометрів і має зростаючий список механічних проблем, включаючи зламані спиці, заклинені втулки, регулятори вилки з поперечною різьбою (прямо з коробки) та розрив колеса перемикача. Але ця людина також наполягає на тому, що вона є великим фанатом і просто придбала б раму, якби довелося робити це знову, що підводить мене до іншої дискусії.

Чи повинні велосипеди вартістю до 450 000 доларів поставлятися з усіма кріпленнями, не кажучи вже про обіцянки, для більш авантюрного катання? З того, що я відчув на собі, я б дуже хвилювався, завантажуючи цей велосипед туристичним спорядженням і їдучи поза зоною дії мобільного зв’язку, і вважаю, що він набагато краще підходить для доручень і поїздок по місту. З того, що я чув, це більше питання коли, а не якщо щось піде не так, і я просто не можу уявити собі нового велосипедиста, який би з радістю приніс свій новий велосипед в магазин, тому що його перемикач відірвався при першому ж зіткненні з пнем. Реклама цього велосипеда як “позашляховика або швейцарського армійського ножа серед велосипедів” здається мені перебільшенням. Однак, це не означає, що він не має потенціалу, тому що він є. Я просто думаю, що компоненти та дрібні деталі, які держава визначає для повної збірки, не відповідають можливостям сталевого фундаменту, на якому вони живуть.

Будівельний комплект (55 см/великий)

  • Рама 4130 Chromoly Steel
  • Вилка 4130 Chromoly Steel, 1 1/8″ рульова
  • Гарнітура FSA ZS-4D
  • Ручка керма SBC All-Road Bars, кут нахилу 18°/ширина 42 см
  • Винос сплаву 3D кований (110мм)
  • Шатун SBC All-Road 1 Forged 7075 AL, кільце 42t, 175 мм
  • Гальма Promax DSK-300R Flat Mount, ротори 160 мм
  • Касета SBC 11-42T 11-швидкісна
  • Перемикачі передач SBC All-Road 1, 11-швидкісні
  • Нижній кронштейн, порожниста вісь BSA 68мм
  • Ланцюг YBN 11-швидкісний
  • Втулки з ущільненим підшипником, наскрізні, 12×100мм / 12×142мм
  • Колеса Алюмінієві, внутрішня ширина 19 мм
  • Спиці з нержавіючої сталі 14G
  • Шини Vittoria Barzo 650b x 2.1″
  • Підсідельний штир зі сплаву 27.2 мм, 350 мм
  • Сідло State All-road Saddle, сталеві рейки

Загалом, будівельний комплект має сенс для велосипед цього жанру. Vittoria Barzos – це шини для гірських велосипедів класу XC з розумно розташованими грунтозацепами, які добре зчіплюються при низькому тиску, але швидко котяться, коли ви цього хочете. Хоча вони не пристосовані для безкамерних коліс, колеса під брендом State пристосовані, і State також пропонує додатковий безкамерний комплект для тих, хто віддає перевагу конструкції 700 x 38 мм, яка, як виявляється, поставляється з безкамерними шинами. Кермо State’s All-Road має зручний 18° винос і невеликий нахил, що добре підходить для велосипеда, але, на жаль, випускається лише в одному варіанті шириною 42 см (від капота до капота) для всіх розмірів. Стрічка багажника також досить тонка і не покриває достатню частину багажника, щоб забезпечити достатній комфорт. І було трохи дивно бачити 110-міліметровий винос, який, імовірно, був обраний для більш високих гонщиків.

Хоча я був здивований тим, наскільки плавно працює трансмісія Sensah, передній ланцюг 42T та касета 11-42T не впоралися з кількома крутими ділянками стежки та дороги, з якими я зіткнувся. Вага самого велосипеда також не допомогла, і було б добре бачити нижчу передачу прямо з коробки. Задній перемикач важко утримувався в потрібному положенні, ймовірно, через слабку внутрішню пружину, особливо під час руху назад або на нижчих передачах, тому я часто нервував під час швидкого перемикання під навантаженням. Перемикач має регульовану натяжну пружину, а не справжнє зчеплення, що допомагає запобігти надмірному деренчанню ланцюга. Штат специфікує велосипед з простим підсідельним штирем з одним болтом, який іноді зміщується з положення під час педалювання сидячи на нерівностях.

Прощальні думки

Якщо не брати до уваги компоненти, 4130 All-Road з 2.1-дюймові шини створюють фантастичну платформу для їзди тротуарами, легкими стежками та довгими дорогами додому. Він досить спортивний, щоб не перетворювати кожну поїздку на перегони, і має комфортну якість велосипеда, який відчуває себе стабільним і легким в управлінні. При зниженому тиску в шинах він має досить еластичне відчуття, але при накачуванні для їзди по дорозі я виявив, що передній кінець різкий і важкий для рук. Було б непогано побачити на 650b шини, готові до безкамерних покришок, щоб сприяти зниженню тиску в шинах, що допомогло б вирівняти ситуацію. Опціональна карбонова вилка за 300 доларів, яку пропонує State, також здається вартим оновленням для тих, хто має гроші. Як згадувалося раніше, геометрія добре працює для велосипед в цій категорії. Після заміни вилки він не став занадто агресивним і поводився передбачувано в більшості ситуацій. Я б не сказав, що 4130 All-Road створений для встановлення швидкісних рекордів, але він, безумовно, відчуває себе комфортно, коли їдеш по бездоріжжю, не ставлячи перед собою жодних цілей. З більш ефективними гальмами, надійнішою трансмісією та коротшим виносом я, безумовно, міг би наважитися поїхати трохи далі від дому.

Отже, чи заслуговує ця нова порода велосипедів вартістю до 450 000 доларів на місце у світі велопакування?? Важко сказати. З того, що я пережив з інтерпретацією State універсального бюджетного гравію велосипед, Я б сказав, що є місце для вдосконалення. Або ще краще, я б сказав, що, можливо, варто звернути увагу на вживаний гірський велосипед або гібрид флет-бару, якщо ви шукаєте свій перший велосипед для велоподорожей. Як би ви не дивилися на це, більш доступні велосипеди з сучасними характеристиками – це добре, і ми сподіваємося, що вони прокладуть шлях до більш доступних варіантів для людей, зацікавлених у велопакуванні.

Плюси

  • Велосипеди вартістю до 450 000 – це крок у правильному напрямку
  • Рама та вилка з хромолієвої сталі створюють міцну платформу
  • Два варіанти коліс та пристойний кліренс
  • Всі кріплення та достатньо місця для сумки на раму

Мінуси

  • Бюджетні компоненти не витримають серйозних навантажень
  • Важкий
  • Маркетингові заяви здаються високими
  • Жорстка передача для їзди по бездоріжжю / крутих підйомів
  • Протестований розмір: 55 см/великий
  • Вага: 27.8 фунтів
  • Місце виробництва: Тайвань
  • Ціна: 899 USD
  • Інформація про виробника: StateBicycle.com

Підсумок

Я не повністю завантажив State 4130 All-Road туристичним спорядженням, і я, звичайно, не тестував його межі, як у більшості моїх оглядів велосипедів, частково тому, що початкові занепокоєння щодо якості збірки залишили у мене певні побоювання щодо того, щоб вивезти його в глибинку. Натомість, я їздив на ньому як на своєму найреалістичнішому “я”: по місту, зрідка проїжджаючи по ґрунтовій дорозі. Рама і вилка мають всі необхідні характеристики і пропонують реальний потенціал, але компоненти не відповідають вимогам. Тож, чи є 4130 All-Road універсальним велосипедом, як стверджує State?? З мого досвіду, не зовсім. Чи є у нього все необхідне для надійної легкої їзди по місту або розслабленої їзди по гравію? Безумовно, і я думаю, що це теж виглядає досить добре.

Було б чудово, якби State запропонував дещо модернізовану версію 4130 All-Road, оснащену деякими компонентами, що відповідають характеристикам його сталевої основи. А ще краще – пласку версію, яка не запозичує геометрію у версії дроп-бару, яку я тестував тут. State має правильну ідею з лінійкою 4130 All-Road, і я з нетерпінням чекаю, куди вони рухаються далі.

Пов’язаний вміст

Обов’язково прочитайте ці статті для отримання додаткової інформації.

Зчеплення, керованість, комфорт

  • Легка, міцна рама зі сплаву SmartForm C2 з повністю карбоновою вилкою
  • 9-ступінчасте перемикання передач Shimano Sora
  • Promax Механічні дискові гальма Decoder R

Легкий і жвавий, плавний і водночас різкий. Конструкція SmartForm C2 Alloy від Topstone демонструє наш багаторічний досвід у виготовленні алюмінієвих конструкцій.

Повністю карбонова вилка з конічним кермом та 12-міліметровими наскрізними осями забезпечує легку, комфортну та точну керованість передньої частини.

Зберігає кермування легким та маневреним, одночасно розташовуючи колесо далі перед велосипедистом для стабільності та впевненості на нерівних ділянках. Плюс це зменшує ймовірність перекриття пальців ніг на менших розмірах.

Вбудований щоб прийняти внутрішній маршрут 27.2 підсідельних штирі, що не повинно дивувати на велосипеді, який здатен долати бездоріжжя.

З’являється, коли вам потрібні крила, зникає, коли не потрібні.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top