Гравійний велосипед з двома колісними парами. 18 Необхідних аксесуарів для велосипеда! Найкращі велосипедні гаджети у 2023 році

Пояснено їзду на гравії | Все, що потрібно знати для початку

Хочеш почати кататися на гравії, але не знаєш з чого почати? Дозвольте нам допомогти вам!

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Цей конкурс закрито

Опубліковано: Червень 16, 2023 о 10:00 ранку

Ви повинні були б жити під скелею, щоб пропустити бум на гравійні доріжки гравій але якщо ви все ще роздумуєте над тим, що це таке, або навіть цікавитеся гравієм, ось що ви втрачаєте.

Дисципліна “гравій”, як правило, описує їзду на велосипеді з дроп-баром по ґрунтових дорогах і стежках, що знаходиться десь посередині між дорогою і стежкою їзда на велосипеді і гірський велосипед. У цьому випадку підказка насправді не в назві – гравійна їзда може охоплювати всі типи місцевості, від власне гравію до лісистої одноколійки та всього, що між ними. Як ми побачимо далі, універсальність є ключовим фактором, коли справа доходить до гравій велосипедів, і це поширюється на гравійну їзду в цілому. Від супер-холодних соціальних поїздок до віддалених і складних перегонів на витривалість, масових змагань до ґрунтових турів – у гравії знайдеться щось для кожного.

Звідки взялася гравійна їзда?

Гравій, ймовірно, краще розуміти як різні типи катання, що об’єднуються, а не походять з одного місця або часу. Front Range Media

Багато хто вважає, що походженням гравійної їзди є США, де довгі, віддалені ділянки ґрунтових доріг подолали розрив між шосейним велосипедом, гірським велосипедом та перегонами з циклокросу. Проте у Великобританії, найстарішій у світі позашляховій велоспорт Клуб Rough Stuff Fellowship, заснований у 1957 році, демонструє, що, безумовно, існувало більше, ніж одне походження для гірських велосипедів їзда на велосипеді дисципліна, яку ми зараз здебільшого називаємо “гравійною. Вибираючи дорогу (або ми повинні сказати “шосе?) менш відвідуваними місцями дозволяє гонщикам відточити свою пристрасть до досліджень та пригод, а для декого дає можливість спробувати нову гоночну дисципліну. Змінний рельєф пропонує деяким гонщикам відволіктися від звичного фокусу на швидкості та науці шосейного велоспорту і часто дає можливість відпочити від доріг та трафіку.

Гравійні велосипеди повертають задоволення від помірно технічних спусків по бездоріжжю. Фелікс Сміт / Our Media

Оскільки за останні десятиліття гірський велосипед став більш екстремальним та спеціалізованим, гравійна їзда пропонує більш доступну дисципліну, в яку гонщики можуть вирушити прямо від своїх вхідних дверей. Тепер ці гонщики можуть подорожувати далі і насолоджуватися стежками, які за сучасними стандартами гірських велосипедів були б відносно прирученими, на жорстких велосипедах з дроп-баром, які допомагають знову зробити їх трохи більш гострими. Багато гравійних гонщиків починали на модифікованих циклокроссових, гірських або туристичних велосипедах, поки не прийшли в мейнстрім велосипед велосипедна промисловість звернула увагу на цей бум і почала створювати моделі для їзди по гравію, допомагаючи гравію закріпитися як новій світовій дисципліні.

Де можна їздити по гравію?

Покриття для їзди по гравію набагато різноманітніше в Європі, ніж у Північній Америці. Рассел Бертон / Our Media

США називають духовною батьківщиною гравійної їзди, де третина з 4.1 мільйон миль дорожньої мережі без покриття. Легко зрозуміти, чому ця дисципліна та пов’язані з нею змагання дійсно злетіли в Північній Америці, з такою великою кількістю чудових гравійних доріг від прерій Середнього Заходу до Скелястих гір в Колорадо. Однак термін “гравій” може трохи вводити в оману у Великобританії та деяких регіонах Європи, і краще описати його можна за допомогою терміну “мульти-пересічена місцевість” або “пригодницький велосипед”. Ви, швидше за все, знайдете маршрути, що з’єднують грунтові подвійні доріжки, плавні одноколійні дороги, лісові пожежні дороги, канальні буксирувальні доріжки, польові стежки та фермерські дороги з ділянками асфальту між ними, а не довгі відрізки незайманих гравійних доріг – звісно, залежно від того, де ви їдете. Варто провести невелике дослідження місцевих законів, щоб дізнатися, де ви можете їздити, або якщо ви плануєте взяти гравійний велосипед у відпустку. Наприклад, у Великобританії вам дозволено їздити на велосипеді по мостових і шосейних дорогах, але не по пішохідних доріжках, тоді як у багатьох європейських країнах ви також можете їздити по пішохідних маршрутах. Як і у випадку з гірським велосипедом, погода та стан траси, швидше за все, визначатимуть, де ви вирішите їздити. Для цілорічного катання краще підходять ділянки з кращим дренажем. Болотисті, брудні стежки краще залишити для сухих літніх місяців.

На що слід звернути увагу в гравійній колісній парі

Деякі з найважливіших атрибутів, які відрізняються в колісних парах гравійних велосипедів і на які вам потрібно звернути особливу увагу, є наступними:

  • Внутрішня ширина обода (вона повинна бути в межах 21-27 мм)
  • Розмір шини (700c або 650b)
  • Матеріал (вуглецеве волокно або сплав)
  • Кількість спиць (чим більше спиць, тим більше навантаження ви можете на них покласти)
  • Ободи, готові до безкамерних дисків
  • Дискове гальмо готове

Окрім цього, існує безліч інших аспектів, на основі яких вибір найкращих гравійних велосипедних коліс варіюється.

У наступних розділах ми розберемо кожен аспект, який вам потрібно знати, перш ніж купувати найкращі колеса для вашого гравійного велосипеда. Ми також розглянемо деякі найкращі гравійні колеса. Отже, давайте спочатку зануримося в огляди продуктів.

Найкращі колісні пари для гравію та велосипедів у двох словах

  • Найкраща бюджетна вуглецева колісна пара 700c для гравію
  • Найкращі 29-дюймові гравійні колеса для ободових гальм
  • Чудова безкамерна колісна пара для широких шин для велопакування
  • Дешеві карбонові гальмівні колеса з ободом для гравію
  • Найкраще плюс велосипедна колісна пара в цілому
  • Найкращі бюджетні легкосплавні безкамерні диски для велопакування
  • Кращі карбонові колеса 650b для гравію
  • Чудові гравійні колеса для швидкості та амортизації
  • Чудова гібридна гравійна / дорожня алюмінієва колісна пара
  • Найкраща експедиційна колісна пара для велосипедів
  • Вибір редакції

Що ж, хороша гравійна колісна пара є незамінним елементом, який визначає продуктивність гравію велосипед. Гравійні велосипеди мають різні аспекти, такі як довша колісна база, товстіші шини, дискові гальма та багато інших. Тут ми поговоримо лише про колісні пари гравійного велосипеда. Перевірте їх уважно, можливо, вам сподобаються деякі з них!

Найкраща бюджетна карбонова колісна пара для гравію 700c клінчер для гравію

  • Максимальний тиск в шинах: 125 PSI
  • Внутрішня ширина обода: 25 мм
  • Глибина обода: 30/40/45/55 мм
  • Кількість спиць: 24 (спереду) і 24 (ззаду)
  • Матеріал: Вуглецеве волокно
  • Готовий до безкамерних: Ні
  • Дискове колесо: Так
  • Ціна: 379.00 – 395.00

Якщо ви купуєте колісну пару для гравійного велосипеда, рекомендується вибирати ту, яка має внутрішню ширину обода 23-27 мм.

Що ж, цей блискучий чорний обод 29er (700c) від Superteam має внутрішній діаметр 25 мм, що ідеально підходить для гравійного велосипеда.

Колеса оснащені дисковими гальмівними маточинами CX3, які можна замовити з центральним замком або з шестиболтовим замком. Крім того, колісна пара має 24 спиці на передньому та задньому колесах, які витримують близько 130 кг ваги велосипедиста/багажу.

Якщо говорити про вагу, то вона може варіюватися в залежності від глибини обода. Типова глибина обода варіюється від 30-55 мм, а вага колісної пари може коливатися від 1630 г до 1845 г відповідно.

Якщо у вас є особливі запити або потреби, Superteam також готова виготовити колеса на замовлення.

  • Найкраще для швидкості та ефективності під час перегонів
  • Поставляється з 1-річною гарантією
  • Дискове гальмо готове

Найкращі 29-дюймові гравійні колеса для ободових гальм

На відміну від попередньої колісної пари, ця не має кріплень для дискових гальм, але відповідає всім необхідним вимогам найкращих гравійних колісних пар для ободових гальм. Колісна пара SunRise має внутрішню ширину 23 мм, що робить її ідеальною для шин 700C шириною 30-45 мм (1.2/1.8″), тому ідеально підходить для їзди по легкому гравію та змішаній місцевості.

Крім того, вона має гарний дизайн з матовим покриттям обода 3k Matte на ободі. 12-шаровий карбон на гальмівній доріжці та 6-шаровий карбон на корпусі обода. Таким чином, роблячи його довговічною колісною парою для вуглецевого гравію.

Якщо говорити про маточини та спиці колісної пари, то вона має 20 спиць на передньому колесі та 24 на задньому. Це допомагає велосипеду витримувати пристойну вагу до 120 кг. Втулки, встановлені в колісній парі – Powerway R13 Hubs, надзвичайно легкі і, таким чином, підвищують продуктивність велосипеда.

Чудова колісна пара безкамерних / клінчерних шин для широких велосипедних шин

  • Максимальна вага: 120 кг
  • Матеріал: Вуглецеве волокно T700
  • Спиці: 24 (передні) 24 (задні)
  • Внутрішня ширина обода: 25 мм
  • Глибина обода: 38/50 мм
  • Готовність до безкамерних: Так (також можна використовувати як клінкерне колесо)
  • Дискове колесо Так
  • Ціна: 539.00 – 559.00

Ну, а якщо ви любите їздити на велосипеді з великим навантаженням, то ця колісна пара чудово підійде для вашого велосипеда. Розроблена з глибоким ободом шириною 38/50 мм, ця 29-дюймова дискова велоколесна пара може витримувати достатню вагу та забезпечувати відмінний контроль незалежно від поверхні шляху.

Сумісність розмірів шин / дисків у Гравій і MTB

Sepie Moinipanah

Сепі – ІТ-інженер у Портленді, штат Орегон. Коли він не випікає домашню піцу, ви можете знайти його (або принаймні спробувати знайти) далеко на стежках і дорогах Орегону та Вашингтону – або їдучи з командою OMTM Crew на лісозаготівельних дорогах у глушині.

Сепі твердо переконаний, що найкраще колісна пара, яку ви можете отримати – це кілька колісних пар.

ОДИН ВЕЛОСИПЕД = ДВА ВЕЛОСИПЕДИ?

“Зараз я віддаю перевагу їзді по пересіченій місцевості, наскільки це можливо. У мене є три, незабаром буде чотири, колеса, виготовлені Sugar. Поки у мене все ще є виділена дорога велосипед з шинами 700x25c, я віддаю перевагу простоті та універсальності мого Breadwinner B-Road. У мене є дві колісні пари для цього велосипеда, які Sugar зібрав для мене – 650b та 700c, ручки на одній, гладкі вседорожні шини на іншій. Ці втулки на кожному комплекті коліс помітно кращі за ті, що я використовував раніше, зокрема, зачеплення на гравійних колесах для B-Road. Мені подобається мати дві колісні пари для одного велосипеда, тому що це легка зміна, яка робить його майже як два велосипеди.

“Що мені подобається у велоподорожах, так це можливість побачити навколишнє середовище під іншим кутом зору. Ви можете проїхати більше, ніж пішки, і досить повільно, щоб оцінити природу навколо вас. Хоча мені дуже подобається їздити з іншими, особливо зараз, є терапевтичний елемент у самостійній їзді, який мені дуже подобається.”

Сепі Мойніпана

Сепі – ІТ-інженер у Портленді, штат Орегон. Коли він не випікає домашню піцу, ви можете знайти його (або принаймні спробувати знайти) далеко на стежках і дорогах Орегону та Вашингтону – або їдучи з командою OMTM Crew на лісозаготівельних дорогах в глушині.

Сепі твердо переконаний, що найкраща колісна пара – це кілька колісних пар.

ОДИН ВЕЛОСИПЕД = ДВА ВЕЛОСИПЕДИ?

“У ці дні я вважаю за краще робити якомога більше їзди по змішаній місцевості. У мене є три, скоро буде чотири колеса від Sugar. Хоча у мене все ще є спеціальний шосейний велосипед з шинами 700x25c, я віддаю перевагу простоті та універсальності мого Breadwinner B-Road. У мене є два колісні пари у цьому велосипеді, який Sugar зібрав для мене – 650b і 700c, ручки на одному, гладкі позашляхові шини на іншому. Ці втулки на кожному комплекті коліс були помітно кращими, ніж ті, що я використовував раніше, зокрема, зачеплення на гравійних колесах для B-Road. Мені подобається мати дві колісні пари на одному велосипеді, тому що це легка зміна, яка майже робить його схожим на два велосипеди.

“Те, що мені подобається в цьому велосипеді їзда на велосипеді це можливість відчути навколишнє середовище під іншим кутом зору. Ви можете проїхати більше, ніж пішки, і досить повільно, щоб оцінити навколишню природу. Хоча мені дуже подобається їздити з іншими, особливо зараз, є терапевтичний елемент у самостійній їзді, який мені дуже подобається.”

Повний путівник по гравійним колесам: Shimano Campagnolo Edition

Різні типи гравію колісні пари досягають успіху в різних речах. Гравійний велосипед – настільки широка дисципліна, що дві гравійні колісні пари можуть сильно відрізнятися одна від одної і повинні використовуватися для різних типів їзди.

Багато надійних брендів виробляють гравійні колісні пари, але Campagnolo та Shimano, як завжди, є одними з найпопулярніших. Незалежно від вашого бюджету або місця, де ви любите їздити на гравійному велосипеді, в їхній лінійці знайдеться колесна пара для гравію для вас.

Отже, на що саме слід звернути увагу в колісній парі? А яка ієрархія гравію Campagnolo та Shimano колісні пари?

гравій, велосипед, колісні пари, найкращі, велосипедні, 2023

Не хвилюйтеся! У цьому посібнику ми надамо вам повну інформацію про всі фактори, які слід враховувати при покупці гравійної колісної пари, а також про ієрархію колісних пар від двох найпопулярніших брендів – Campagnolo та Shimano. Ми будемо висвітлювати:

На що слід звернути увагу в гравійній колісній парі?

Якщо ви хочете придбати нову пару коліс для свого гравійного велосипеда, на ринку може бути дещо складно орієнтуватися, враховуючи величезну варіативність гравію колісні пари.

Різні райдери шукають різні типи коліс, і зазвичай вони враховують такі параметри, як розмір колеса, ширина обода (і сумісність з шинами) та матеріал, з якого вони виготовлені.

Але як кожен з цих факторів впливає на відчуття від їзди на гравійному велосипеді?

Сумісність ширини обода та ширини шини

Можлива ширина шин на вашому гравійному велосипеді, ймовірно, є фактором, який найбільше впливає на вашу їзду. Це, як правило, визначається шириною ваших ободів.

Одна ширина обода, ймовірно, буде підтримувати різні ширини шин. Отже, в цьому розділі ми обговоримо вплив використання шин різної ширини на вашу їзду.

Хоча інші фактори визначають прохідність ваших шин (кострубатість, чи є вони безкамерними, розподіл малюнка протектора, розмір ваших коліс), мабуть, найбільш важливим є ширина.

гравій, велосипед, колісні пари, найкращі, велосипедні, 2023

Загальне правило: чим ширші шини, тим краще колеса проходять бездоріжжя.

Якщо ви хочете їздити на гравійному велосипеді по суміші доглянутих доріжок, ґрунтових доріг та асфальту, то, як правило, вам знадобляться більш тонкі шини. Таким чином, ви відчуватимете менший опір коченню і зможете швидше пересуватися на більш гладких поверхнях.

Якщо говорити про конкретні цифри, то тонші шини для гравійних велосипедів будуть приблизно від 32 мм до 38 мм, і те, що ви виберете в цьому діапазоні, буде залежати від того, наскільки бездоріжжям ви хочете їздити.

Однак, якщо ви хочете використовувати свій гравійний велосипед для серйозного бездоріжжя, наприклад, на одноколійних або MTB-трасах, вам, швидше за все, знадобляться ширші шини.

По мірі того, як місцевість, яку ви намагаєтесь подолати, стає більш нерівною, тонші шини створюють все більший опір коченню, а ширші шини – все менший (відносно). Ширші гравійні велосипедні шини зазвичай мають розмір від 38 мм до 50 мм.

Розмір колеса: 700c проти 650b

Це напрочуд тонкий вибір, і розмір вашого колеса суттєво впливатиме на вашу їзду, як прямо, так і опосередковано.

Однією з найважливіших причин цього є те, що з колесами 700c у вас буде менше кліренсу (простору), щоб встановити ширші шини на велосипед велосипед. Колеса 650b, хоча і менші в діаметрі, дозволять встановити на велосипед ширші шини.

Наприклад, доступний кліренс для 700c може становити 42 мм, але з 650b ви можете легко вкластися в 50 мм.

Це лише поверхневий огляд вибору розміру колеса, і його варто розглянути, оскільки він змінить відчуття від їзди дуже специфічним чином.

Матеріал

Як завжди, основні відмінності, які можуть виникнути між колесами з різних матеріалів, полягають у вазі та міцності. Більшість гравійних велосипедних коліс – алюмінієві або карбонові, але іноді можна зустріти і сталеві.

Легші колеса дозволять вам швидше розганятися і гальмувати, але не будуть підтримувати імпульс так само добре, як важчі. Якщо ви шукаєте легкі колеса, обирайте карбонові; якщо ви обмежені в коштах, алюміній – хороший вибір.

Що стосується міцності, то більшість гравійних колісних пар зроблені з урахуванням їзди по бездоріжжю. Вони, швидше за все, будуть досить міцними, незалежно від вашого використання. Однак сталь, як правило, найміцніша, а карбон, мабуть, найчастіше виходить з ладу, оскільки він може тріснути під тиском.

Гравійні колісні пари Campagnolo

Campagnolo вийшли на гравійний ринок відносно недавно, тому у них немає великої кількості варіантів, коли справа доходить до гравійних колісних пар.

Насправді, існує лише дві різні гравійні колісні пари від Campagnolo – Shamal та Levante – розроблені разом з 13-швидкісною гравійною групою Ekar.

Хороша новина полягає в тому, що вони обидві є надзвичайно якісними гравійними колісними парами, які зазвичай вважаються професійним стандартом.

Не дуже хороша новина: вони також не є бюджетним варіантом і обійдуться вам в кругленьку суму.

гравій, велосипед, колісні пари, найкращі, велосипедні, 2023

гравійна колісна пара для менш екстремальної місцевості: Campagnolo shamal

Колісна пара Campagnolo Shamal взяла назву класичних шосейних коліс Shamal Ultras, перероблених під гравійну дисципліну.

Колісна пара Shamal виготовлена з високоякісного, міцного карбону і важить всього 1585 г. Це величезна перевага для швидкої, спритної їзди по гравію.

Обода середнього профілю, що означає, що радіальна ширина ободів досить велика (35 мм спереду, 40 мм ззаду), щоб зменшити опір на колесах під час їзди.

Якщо ви полюбляєте серйозне бездоріжжя на гравійному велосипеді, це навряд чи матиме велике значення, але колісна пара Shamal оптимізована для більш обтічної, швидкої їзди по гравію на не надто брутальній місцевості.

Насправді, внутрішня ширина обода 21 мм робить їх сумісними з шинами 25-32 мм, а це означає, що насправді вони також можуть бути корисним вибором для шосейного велосипеда.

Щодо сумісності, то оскільки це насамперед гравійні колісні пари, вони, звісно, сумісні лише з дисковими гальмами. Однак вони доступні з різними втулками, тому незалежно від того, чи використовуєте ви груповий комплект Ekar, GRX або XPLR, вони будуть сумісні з вашою касетою.

Однак вони не особливо бюджетні і наразі коштують близько 1500.

Гравійна колісна пара для більш бездоріжжя: Campagnolo Levante

Колісна пара Campagnolo Levante буде кращою для більшості гравій якщо ви маєте намір їздити на велосипеді трохи більше поза трасою.

Виготовлені з того ж карбону, що і Shamals, дещо нижчі за профілем обода (30 мм), вони мають дещо меншу вагу – 1485 г для пари. Реально, 100 г навряд чи помітно вплинуть на відчуття від їзди, однак.

Що, безумовно, робить помітну різницю, так це внутрішня ширина обода. З діаметром 25 мм вони можуть підтримувати шини до 42 мм, що робить їх більш придатними для більш жорсткої їзди по бездоріжжю.

Знову ж таки, це колісна пара тільки з дисковими гальмами, доступна з втулками, сумісними з будь-якими групами Shimano, Campagnolo або SRAM.

Вони трохи дорожчі, ніж колісні пари Shamal, і коштують близько 1600 доларів за пару.

Гравійні колісні пари Shimano

Як і Campy, Shimano виробляє лише дві різні гравійні колісні пари, розроблені разом з надзвичайно популярною серією GRX.

Хороша новина для шанувальників Shimano полягає в тому, що вони значно дешевші, ніж гравійні колісні пари Campag, і доступні в обох розмірах коліс – 700c та 650b.

Гравійні колеса Shimano для менш екстремальної місцевості: GRX RX570 Wheelset

GRX RX570 – набагато дешевший варіант для тих, хто шукає швидку, маневрену та якісну гравійну колісну пару, яка добре підходить для менш екстремальних місцевостей.

Однак одна з причин, чому вони набагато дешевші за колісні пари Campagnolo Shamal, полягає в тому, що вони виготовлені з алюмінію. Це призводить до досить значного штрафу за вагу, загалом 1902 г.

Для більшості гонщиків це навряд чи матиме велике значення, але якщо ви шукаєте суперлегку колісну пару або просто захоплюєтеся карбоном, то це, ймовірно, не найкращий вибір для вас.

Вони мають таку ж внутрішню ширину обода, як і Shamals, 21.6 мм. Однак, Shimano заявляє про набагато ширшу сумісність, нібито підтримуючи шини до 42 мм.

Цілком ймовірно, що оскільки вони мають таку ж ширину, як і Shamal, один з двох брендів або переоцінив, або недооцінив потенційну толерантність коліс.

Вони мають лише дискові гальма і сумісні з втулками, які підтримують групи Campagnolo, Shimano або SRAM.

Однак перевага над Campag полягає в тому, що вони доступні як в розмірі 700c, так і в розмірі 650b – тому, якщо ви шукаєте 650b, гравійні колісні пари Shimano є хорошим варіантом.

RX570 коштують трохи більше чверті ціни на Campagnolo Shamals – 430 за пару.

Гравійна колісна пара Shimano для бездоріжжя: Колісна пара GRX RX870

На відміну від лінійки гравійних колісних пар Campagnolo, колісні пари Shimano відрізняються як якістю, так і дизайном.

Колісна пара GRX RX870 є кроком вперед у порівнянні з RX570 і сумісна з ширшими шинами.

Виготовлені з вуглецевого волокна, ці колеса значно легші, ніж RX570s, і важать 1438 г для пари в моделі 700c. Це суттєва різниця – майже півкілограма ваги може суттєво вплинути на вашу їзду.

Крім того, внутрішня ширина обода 25 мм забезпечує ширший діапазон сумісності, і Shimano стверджує, що вони можуть підтримувати шини до 50 мм.

Сумісність така ж, як і у RX570: лише дискові гальма, сумісні з будь-яким з виробників групових наборів “Великої трійки”, доступні у розмірі 650b або 700c.

Що досить дивно для колісних пар такої якості, так це те, що вони насправді не збираються розорити банк. Ви можете придбати колісну пару RX870 всього за 700 доларів, що, як для повністю карбонової, легкої гравійної колісної пари, є невеликою крадіжкою.

гравій, велосипед, колісні пари, найкращі, велосипедні, 2023

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top