Як придбати велосипед з електричним приводом – поради та поширені запитання. Електричний велосипед Panasonic

Як придбати велосипед з електричним приводом. поради та поширені запитання

Велосипеди з електричним приводом. це чудовий спосіб заощадити гроші, спалюючи при цьому зайві калорії! Коли ви гуляєте вулицею, повз вас обов’язково пролітають мами на велосипедах з електричним приводом. Кількість людей, які купують велосипеди з електричним приводом, зросла після землетрусу 11 березня 2011 року, коли люди шукали альтернативні способи пересування замість метро та поїздів. Чесно кажучи, я не можу уявити, щоб хтось повернувся до звичайного велосипеда після такого досвіду. Велосипеди надзвичайно зручні для поїздок на роботу, за покупками або для перевезення дітей. Однак придбання велосипедів з електричним приводом може коштувати стільки ж, скільки і вживаний автомобіль. Тож якщо ви хочете зробити інвестицію, ось кілька порад, які слід врахувати при покупці. Якщо ви хочете орендувати велосипед на день, щоб відчути, як це, спробуйте взяти напрокат один з електровелосипедів токійської громади.

(Ця публікація містить партнерські посилання, щоб допомогти зберегти наш контент безкоштовним). Для отримання додаткової інформації, будь ласка, ознайомтеся з нашою політикою розкриття інформації).

Придбання велосипедів з електричним приводом : Поради

Основні питання, які слід задати при покупці велосипеда з електричним приводом.

  • Що таке Ah (ампер на годину)?
  • Яку відстань може покрити повний заряд акумулятора?
  • Скільки часу потрібно для заряджання акумулятора?
  • Яку вагу може витримати велосипед?

Яка марка велосипедів з електричним приводом найкраща

Є три основні компанії, які продають велосипеди з електроприводом в Японії: Yamaha, Panasonic і Bridgestone. Bridgestone та Yamaha співпрацюють між собою. Bridgestone спеціалізується на рамі велосипеда, а Yamaha. на акумуляторі. Ось чому велика кількість велосипедів мають схожий дизайн та функції. Panasonic виробляє власну батарею та раму. Оскільки конкуренція дуже жорстка, якість велосипедів практично однакова. Таким чином, ви можете вибрати сидіння та раму, які вам подобаються, не турбуючись про якість.

Продавці рекомендують шини Bridgestone або Yamaha для тих, хто не є носієм японської мови. Це тому, що пультом легше керувати, не знаючи мови.

Де купити та ціни

Ми рекомендуємо купувати велосипеди з електроприводом в офіційного дилера, щоб забезпечити належну гарантію та післягарантійне обслуговування. Купівля найдешевшого у невідомого продавця або вживаного велосипеда може призвести до непередбачуваних витрат пізніше.

Ми рекомендуємо Aeon bike store (Shinagawa Seaside Station), BIC CAMERA (Yurakucho), Daikanyama T-site (Daikayama) та Don Quijote (Roppongi). Продавці зазвичай доброзичливі, але їхні знання англійської мови обмежені, тому ми рекомендуємо взяти з собою друга, який розмовляє японською. Крім того, ми рекомендуємо вам відвідати магазин, який дозволяє проводити тест-драйви, наприклад, магазин велосипедів Aeon на станції Shinagawa Seaside Station та Daikanyama T-site. Після тест-драйву ви завжди можете купити онлайн або в іншому магазині, якщо ціна краща.

Ціна велосипедів з електричним приводом коливається від 110 000 JPY (1 000 доларів США) до 160 000 JPY (1 500 доларів США). Основним фактором різниці в ціні є Ah, ампер-години акумулятора. Як правило, велосипед з меншою потужністю коштуватиме дешевше, тоді як велосипед з більшою потужністю коштуватиме дорожче. Діапазон Ah від 4.0 до 16.0 Ah. Дізнайтеся більше про те, який рівень Ah вам слід придбати нижче.

Порада: у Don Quijote ви можете придбати велосипед з електричним приводом менш ніж за 90 000 JPY (з урахуванням податку).). Велосипед також виготовляється трьома основними компаніями, однак батарея становить близько 6.6 Ah. Якщо ви шукаєте велосипед для нерегулярного використання, зверніть увагу на них! Примітка: не всі магазини Don Quijote мають в наявності велосипеди з електричним приводом.

Придбання велосипедів з електричним приводом : Поради

Високий Ah проти. низький Ah (Ампер-годин)

Подумайте про Ah як про резервуар для зберігання електроенергії. Чим вищий показник Ah, тим більше місця в акумуляторі для зберігання електроенергії. І навпаки, чим менше Ah, тим менше місця залишається. Батарея з високою ємністю А-год зможе підтримувати використання протягом більш тривалого часу, перш ніж вам доведеться її підзаряджати, в той час як для батареї з низькою ємністю А-год вірно протилежне.

Якщо ви використовуєте велосипед час від часу, наприклад, для поїздок за продуктами кілька разів на тиждень, вам підійде 8.від 0 до 9.Акумулятора 0 Ач буде достатньо. Якщо ви збираєтеся їздити на роботу або відвозити дітей до школи для щоденного використання, велосипедний технік рекомендує акумулятор ємністю 12.від 0 до 16.Акумулятор 0 Ач. В Японії клієнти зазвичай купують 8.7 Ач (акумулятори зазвичай мають ємність до 16.0 Ач у звичайних велосипедних магазинах).

Великі колеса або маленькі колеса

Велосипеди з меншими колесами мають меншу силу тяжіння, вони більш стійкі, а отже, краще підходять для мам, які перевозять маленьких дітей. Зазвичай менше колесо означає, що вам доведеться більше крутити педалі, щоб подолати ту саму відстань, що й велике колесо. Однак, оскільки ми говоримо про купівлю велосипедів з електричним приводом, вам не потрібно брати це до уваги.

Більші колеса краще підходять для високих людей, оскільки висота між педалями та кермом більша. Існує можливість придбати велосипед з меншим переднім колесом та більшим заднім колесом, який може задовольнити обидві потреби. Якщо ваш зріст більше 170 см, ми рекомендуємо зробити пробну поїздку перед покупкою, щоб оцінити, чи підходить велосипед вам.

Одне або два дитячих крісла

Існує два види дитячих сидінь: менші за розміром для дітей до одного року (15 кг), інші. для дітей старшого віку від 2 до 6 років (22 кг). Багато велосипедів можна пристосувати до одного, двох дитячих крісел або взагалі без них. Поговоріть з продавцем, щоб купити велосипед, який підходить для потрібної вам кількості дитячих крісел. не всі велосипеди можуть вмістити два дитячих крісла. Наполегливо рекомендуємо купувати дитячі сидіння разом з велосипедом, переконавшись, що ви купуєте сидіння однієї марки. Ви також можете уникнути юридичних проблем, роблячи це.

Для високих людей

В Японії може бути важко придбати велосипед з електроприводом для високих людей, оскільки японці, як правило, мініатюрні. Технік зазначив, що відстань між ручкою та сидінням однакова. Тому, якщо ви високого зросту і хочете придбати велосипед з більшими колесами (27 дюймів), вам буде зручніше. Регулювання висоти сидіння також завжди допомагає.

Купівля велосипедів з електроприводом: Наші рекомендації

Нижче наведено п’ять найбільш продаваних велосипедів з електроприводом, що продаються в Японії:

Yamaha Kiss Mini. для однієї дитини віком до одного року, або двох дітей, або без дітей. Переднє колесо. 20 дюймів, заднє. 24 дюйми. Велосипед має широкі ручки, що полегшує їзду самостійно або з дітьми.

YAMAHA 2019 PAS With SP PA26WSP 26. Ця еклектична мамачарі є більшою моделлю. Вам потрібно буде придбати дитяче сидіння, щоб прикріпити його ззаду. Чудово підходить для дітей до шести років.

Panasonic 2020 модель DX 26 дюймів. чудовий вибір Panasonic для батьків з однією дитиною, міцна 26-дюймова шина для високих батьків.

BRIDGESTONE 26 дюймів A6FC19. мамачарі від Bridgestone, яка може витримати дитяче сидіння спереду та ззаду.

Купівля велосипедів з електроприводом: ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Як зарядити акумулятор?

Щоб зарядити акумулятор, ви знімаєте його з велосипеда, а потім заряджаєте в автономній зарядній станції, яка підключається до будь-якої стандартної розетки.

Як часто потрібно заряджати акумулятор?

Це залежить від того, як часто ви використовуєте велосипед. Якщо ви використовуєте його щодня, акумулятор може знадобитися заряджати щодня. Повністю розряджений акумулятор заряджається приблизно за 5 годин.

Як довго працюватиме батарея до того, як її потрібно буде замінити?

Батарею можна заряджати від 700 до 900 разів. Якщо ви використовуєте, крім щоденної зарядки акумулятора, його вистачає приблизно на 2.Від 5 до 3 років. Якщо заряджати акумулятор через день, він може прослужити до 5 або 6 років за умови належного догляду.

На що слід звернути увагу при заміні акумулятора?

Якщо ваш акумулятор розрядився, ви можете замінити його, придбавши новий. Акумулятори коштують від 20 000 JPY (200 доларів США) до 40 000 JPY (400 доларів США), а деякі навіть більше. (Ціна акумулятора також базується на А-год, менша кількість А-год коштує дешевше, а більша кількість А-год коштує дорожче)

Ви можете замінити нову батарею на бажану кількість, А-год, якщо батарея тієї ж марки, що і раніше. Навіть якщо вашому велосипеду було 12.Акумулятор Yamaha 7Ah, ви можете замінити його на 8.Акумулятор 7Ah від Yamaha. Якщо ваш велосипед від Panasonic, на акумуляторі відображатиметься “LI8.7N.C.”за 8.Акумулятор 7Ah.

Як продовжити термін служби акумулятора?

Щоб збільшити термін служби, заряджайте акумулятор, коли залишиться близько 20% заряду. Якщо ви заряджаєте акумулятор при занадто високому або занадто низькому відсотку заряду, він розряджається, що скорочує термін його служби.

Якщо погода стає занадто спекотною або занадто холодною (понад 27 градусів за Цельсієм або нижче 20 градусів за Цельсієм), рекомендується забрати акумулятор з собою додому.

Якщо йде дощ або сніг, паркуйте велосипед у приміщенні або під навісом. Вода роз’їдає метал.

У таких місцях, як Токіо, де влітку висока вологість, забрати акумулятор додому не допоможе, оскільки місце з’єднання акумулятора з велосипедом проржавіє і його неможливо буде прикріпити. У цьому випадку придбайте чохол і залиште акумулятор всередині велосипеда.

Наскільки мені допомагає акумулятор?

Існує три рівні допомоги: високий, нормальний та низький. Чим вищий рівень, тим більше допомоги, і тим меншу відстань може покрити ваш акумулятор. Чим нижчий рівень, тим менше допомоги і тим більшу відстань може покрити батарея.

Що я бачу на екрані?

Там є кнопка увімкнення/вимкнення, перемикач світла, рівні допомоги, кількість кілометрів, що залишилися, та відсоток заряду акумулятора.

Чи не пошкодить велосипед їзда під дощем?

Їзда під дощем не пошкодить велосипед. Якщо ви дійсно стурбовані, ви можете придбати чохол для передньої частини велосипеда. Однак після їзди завжди корисно просушити велосипед, особливо акумулятор.

Для натискання кнопок на екрані використовуйте пальці, а не нігті. Часто пластикова захисна кришка ламається, дозволяючи дощу або воді в атмосфері просочуватися всередину і пошкоджувати машину.

Ознайомтеся з нашими найпопулярнішими публікаціями про японські товари та інструкціями з експлуатації:

Електричні велосипеди Panasonic на велотреку Токіо 2020 Keirin. це джерело енергії для велотреку Токіо 2020

придбати, велосипед, електричним, привод, поради

Вперше в історії свого партнерства з Олімпійськими та Паралімпійськими іграми компанія Panasonic надала учасникам змагань на велотреку Кейрін в Токіо-2020 у серпні цього року свої новітні спортивні велосипеди з електричним приводом. Завдяки інноваційному дизайну, досягнутому шляхом незліченних годин спроб і помилок, компанія Panasonic сподівається, що її успішна демонстрація в Токіо 2020 на велотреку Кейрін відкриє нову еру екологічно чистого, ефективного транспорту та покращеного відпочинку завдяки потужності спортивних велосипедів з електричним приводом. Давайте зазирнемо під капот і дізнаємося, що саме робить цю нову технологію такою захоплюючою.

Останні інновації у сфері спортивних велосипедів з електричним приводом

Допомагаючи підніматися на пагорби та легко перевозити покупки, електровелосипеди часто розглядаються як невід’ємна частина повсякденного життя. Як один з провідних виробників електроніки в Японії, Panasonic пропонує широкий вибір електричних велосипедів, включаючи “спортивний” тип, на який припадає приблизно 10% від загального обсягу продажів електричних велосипедів.

Для Токіо-2020 компанія Panasonic представила свою технологію спортивних велосипедів з електричним приводом на змаганнях на велотреку Кейрін. На них їхали “пейсери”. люди, які керували і задавали темп протягом декількох кіл, перш ніж дозволити велосипедистам, що змагалися, їхати без обмежень. Компанія Panasonic була рада бути обраною для забезпечення комфортної їзди цих спортсменів відповідно до бачення компанії щодо зменшення впливу на навколишнє середовище шляхом розробки та популяризації енергоефективних транспортних засобів та пристроїв. Таким чином, компанія представила світові низку революційних інновацій у сфері електровелосипедів.

Потужний, збалансований і міцний

На передньому плані. динамічний електродвигун, який був спеціально розроблений для того, щоб велосипед міг комфортно розвивати максимальну швидкість 55 км/год. Це значно перевищує 50 км/год, необхідних для проходження фінальної дистанції, і більш ніж удвічі перевищує потужність сучасних комерційних брендів. На відміну від більшості електродвигунів електричних велосипедів, які вмикаються для швидкого прискорення перед зупинкою, двигун спортивного типу Panasonic працює безперервно, допомагаючи прискорювати та підтримувати швидкість, зменшуючи вплив опору вітру.

На додачу до всього, двигун також може похвалитися 1.У 4 рази більше прискорення та заряду акумулятора, ніж у конкуруючих аналогів, а також технологія плавного перемикання передач для плавної їзди. Ця велика потужність підтримується спеціально розробленою рамою з низьким центром ваги, що забезпечує точний контроль навіть на високих швидкостях. Електричний асистент неймовірно чутливий і швидко реагує на дії водія, забезпечуючи стабільний і стійкий курс.

Велосипеди також були прикрашені, щоб символізувати Токіо 2020, з витонченим візерунком, натхненним рухом і потоком спортсменів, посиленим електризуючою графікою на шинах, щоб передати швидкість.

Подолання труднощів у розробці

Відіграючи важливу роль в інтенсивному, але делікатному виді спорту кейрін, кожен елемент цих нових велосипедів повинен був бути ретельно розроблений, щоб відповідати і перевершувати суворі, непохитні критерії. Не дивно, що стиль їзди професійного пейсера повністю відрізняється від повсякденної їзди велосипедистів з клієнтської бази Panasonic, а це означає, що Panasonic довелося по суті почати з нуля, щоб задовольнити потреби абсолютно іншого ринку.

Для цього співробітники Panasonic, одягнені як спортсмени, тестували та оцінювали кожен прототип, а команда розробників вивчала їхні рухи та стилі їзди. Це дало команді безліч ресурсів для того, щоб налаштувати зовнішній вигляд і відчуття велосипеда відповідно до потреб спортсменів. Хоча розробка була розташована в штаб-квартирі Panasonic Cycle Technology в Кашіварі, Осака, команда часто йшла на додаткові зусилля, виводячи свої моделі в такі місця, як Центр велосипедного спорту Кансай та Нара Кейрін, щоб перевірити їхній прогрес у справжніх гоночних умовах.

За словами команди, під час розробки було три основні труднощі: створення двигуна, який міг би розвивати швидкість щонайменше 50 км/год, забезпечення надійного, легкого прискорення велосипеда та створення рами, здатної стабільно працювати на треку на високій швидкості. Третя складність була особливо помітною. Оскільки діапазон швидкостей більш ніж удвічі перевищує швидкість звичайних електровелосипедів, команді довелося проводити ретельні випробування, приймаючи відгуки, щоб знову і знову переробляти конструкцію рами, поки вона не зможе ідеально підтримувати величезну потужність двигуна.

Незважаючи на труднощі, керівник розробки проекту Panasonic після Токіо-2020 сказав наступне: “Хоча під час розробки були численні невдачі та труднощі, можливість зробити свій внесок у таку важливу подію та почути, наскільки легко їздити на велосипедах безпосередньо від самих учасників, запевнила мене, що наша робота не була даремною.”

Panasonic GX 0 в огляді

придбати, велосипед, електричним, привод, поради

З обертовим моментом 90 Нм Panasonic є одним з найсильніших двигунів у цьому груповому тесті. З таким потужним хрюканням GX 0 долає найкрутіші підйоми, не спітнівши, за умови, що ваш темп руху достатньо високий. На нижчих частотах обертання, приблизно 60 об/хв і нижче, ви помітите раптову і значну втрату потужності. У прямому порівнянні з двома двигунами Brose, незважаючи на однаковий номінальний крутний момент, GX 0 відчувається набагато слабшим. Це може бути пов’язано з індивідуальним налаштуванням двигуна, який забезпечує максимальну підтримку 300%. На відміну від нього, Brose Drive S Mag забезпечує підтримку 410%.

Двигун реагує швидко, але працює чутливо у всіх режимах. Ми були особливо вражені автоматичним режимом. Це регулює ступінь підтримки між найслабшим режимом ECO та найсильнішим режимом HIGH в залежності від сценарію. У порівнянні з режимом eMTB від Bosch, автоматичний режим Panasonic набагато ефективніше визначає сценарій їзди, особливо на менш складній місцевості. Це також робить його більш енергоефективним! Panasonic GX 0. справжній крейсер на рівнинній місцевості, який дуже плавно зменшує підтримку на порозі 25 км/год.

Panasonic GX 0 відчувається дуже природно і непомітно, але, незважаючи на свою силу, він намагається не відставати від інших двигунів.

придбати, велосипед, електричним, привод, поради
придбати, велосипед, електричним, привод, поради

Flyer і Panasonic запропонували низку рішень із зовнішніми акумуляторами з максимальною ємністю 630 Вт-год. Пропонується 2 дисплеї, де D0-Display підходить для електровелосипедів Flyer з центральним розташуванням та додатковим кермом-пультом. Це, можливо, найкомпактніше рішення Panasonic, але кокпіт все ще виглядає неохайно.

Висновок

Panasonic GX 0 пропонує тонни крутного моменту в поєднанні з природним досвідом їзди. інтелектуальний автоматичний режим особливо плавний. Тим не менш, інші двигуни в нашому тесті набагато сильніші та швидші на підйомах.

Крутний момент 90 Нм Вага двигуна 2.90 кг Режимів їзди 4

Керування додатками ні Асистент при ходьбі так Система відкрита

Недоліки

інформація від panasonic.com

Вам сподобалась ця стаття? Якщо це так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником E-MOUNTAINBIKE, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Фелікс Стікс

Безпека понад усе: Panasonic отримав першу в галузі сертифікацію на електровелосипеди

придбати, велосипед, електричним, привод, поради

Новий стандарт E Bike для Північної Америки опублікований на початку 2020 року

Компанія Panasonic оголосила, що її система електронних велосипедів першою в Північній Америці отримала новий сертифікат безпеки електронних велосипедів. UL 2849 від Underwriters Laboratory, також відомого як UL.

За словами Panasonic, вони дуже тісно співпрацювали з UL для розробки цієї сертифікації.

Акумуляторні батареї та двигуни систем пройшли суворі випробування, проведені UL, які включали механічні, електричні та функціональні випробування на безпеку.

Цей двонаціональний стандарт опублікований компанією Underwriters Laboratories.

Panasonic E Bikes

Про компанію Panasonic: Panasonic є виробником електровелосипедів вже більше 23 років.

Panasonic знаходиться в авангарді мобільності, забезпечуючи велосипеди з електричним приводом компактними батареями, високопродуктивними двигунами та натхненною та інноваційною інженерією.

Про Underwriter Laboratories (UL)

UL оцінив дизайн електровелосипедів Panasonic і провів випробування відповідно до вимог стандарту ANSI/CAN/UL 2849, який стосується системи акумуляторів, системи зарядки, електродвигунів та інших електричних частин. Оцінка, тестування та сертифікація за стандартом UL 2849 від UL має на меті мінімізувати ризики пожеж або вибухів систем електровелосипедів, таких як тепловий розряд літієвої батареї, а також небезпеку ураження електричним струмом. Програма сертифікації включає в себе:

  • Аналіз конструкції виробу вимагає ретельної оцінки системи акумуляторів, зарядного пристрою, захисної схеми акумулятора, захисної схеми системи, системи електричного приводу та варіацій комбінацій систем відповідно до узгоджених вимог стандарту UL 2849.
  • Випробування електричної, екологічної, функціональної та механічної безпеки відповідно до положень UL 2849 з метою мінімізації ризику пожежі та ураження електричним струмом продукту електровелосипеда.
  • Програма сертифікації UL 2849 не оцінює здатність оператора зберігати контроль під час їзди, а зосереджується на безпеці системи щодо пожежі, вибухів та ураження електричним струмом.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top