Як швидко працює 5000W Ebike. Електричний велосипед потужністю 5000 Вт

Кілька ідей щодо створення електровелосипеда потужністю 5000 Вт

    26 колесо з двигуном маточини потужністю 5 кВт.

50 миль / год максимум на рівній місцевості, для початку. Рівень потужності, здається, здатний на 70, але це буде іншим разом. Надбудований = довговічний.

Я хотів би мати можливість їхати зі швидкістю 30 миль на годину протягом 60 миль, просто для того, щоб кинути цифру. Я, швидше за все, буду варіювати між 20 і 35, з рідкісними вибухами до 50. деталі про очікуваний діапазон нижче.

Я буду використовувати пару гідравлічних дискових гальм Shimano Deore, ротори 203 мм. Хоча, я можу використовувати модель Saint, для специфічного використання на спусках. Я повинен мати можливість зупинити цю штуку на швидкості 50 км/год, тому що це важливо.

Вага вершника. слабкий 135 фунтів. Повністю побудований, я очікую близько 200 фунтів зі мною на ньому.

Місцевість рівна, рівна, рівна. З випадковими 3%, за винятком Клермона та гори Дора. Я буду виходити туди час від часу. Я буду на асфальті 95% часу, використовуючи хардтейл. Я, мабуть, піду з шинами Maxxis Hookworm та стійкими до шипів трубами. Вибір шин ще не висічений у камені.

Орландо. це пекло з точки зору безпеки та регулювання їзди на велосипеді. Більшість моторизованих велосипедів на дорозі тут. це пляжні круїзери Walmart Huffy з гальмом тільки на підставці, оснащені 50-кубовим газовим двигуном, що витікає паливо, забризкані брудними вихлопами, на яких їздить хлопець з 3-ма водіннями в нетверезому стані, зі швидкістю 40 миль/год на велосипедній доріжці.

Про очікуваний діапазон: Я використовував симулятор електронного велосипеда, щоб отримати число, засноване на налаштуванні деяких спеціальних специфікацій, які, здавалося, були близькі до моєї збірки. Я використовував його:

Це інтернет-магазин заводу, який виробляє їх у материковому Китаї (боже, я люблю майбутнє). Я серйозно розглядав цей комплект. Ця публікація моєї ідеї проекту також є перевіркою здорового глузду, перш ніж я витрачатиму гроші. Будь-хто тут знає це краще за мене:

Це хороша угода? Це сміття?

Якщо мені потрібно зателефонувати виробнику, щоб отримати більше інформації про продукцію, які питання я повинен їм задати??

Чи відповідають характеристики акумулятора тому, що я повинен використовувати (72V 26Ah) ? Я візьму два з них, якщо так.

Чи може хтось направити мене до кращого продукту (ів) з тими ж цілями побудови?

Будь-який внесок буде дуже вдячний.

У цьому світі є два типи людей.

Ті, хто може екстраполювати з відсутньої інформації.

догмен Ден

1 ВАТ

Так, на швидкості 30 миль на годину він зможе крутити педалі на 10% від необхідної потужності, якщо навіть це. І йому знадобиться гігантське переднє кільце ланцюга, щоб взагалі крутити педалі зі швидкістю 30 миль / год.

На швидкості 20 миль/год він може крутити педалі щонайменше на 20-25%, на 18 миль/год. на 30%.

Акумулятор на 1500 Вт-год може проїхати 60 миль зі швидкістю 18 миль на годину. Це 72v 20 ah,, 48v 30 ah,, Для дійсно великого діапазону ви починаєте будувати раму, яка його несе.

Я побудував це, щоб легко переносити 4000 Вт. Але на даний момент у мене є лише близько 3000 Вт.

Frankenbike longtail http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6t=28389hilit=bouncingbetty.

teslanv

1 МВТ

Це схоже на клон QS і контролер Sabvoton, що здається гарною комбінацією. Це, ймовірно, буде шалено потужним для вершника вагою 135 фунтів. Ви можете зменшити вагу, встановивши меншу втулку DD, наприклад, MXUS 3K-Turbo або навіть 35-міліметровий двигун Leaf або Edge, і все одно досягти бажаних цілей. Просто переконайтеся, що ви отримали двигун з високим рівнем Kv (від 11 до 15 об / хв на вольт) та контролер 80A 4110. Акумулятор на 72 В, який може видавати 80 А, буде більш складним завданням. Дотримуйтесь елементів Samsung 25r або LiPo, якщо ви можете безпечно заряджати та підтримувати його.

lester12483

10 кВт

Гібридний електричний велосипед MT6 48V 48V 23AH літій-марганцевий акумулятор AllCell http://www.chicagoelectricbicycles.Так

Іенхілл

1 МВТ

drew12345

10 кВт

Уоррен

100 кВт

Крутячи педалі зі швидкістю 30 миль / год, ви отримаєте приблизно на 10% більше дальності. Я роблю це на кілометри за раз. Для цього не потрібна величезна ланцюгова ланцюг. Я працюю на верхній передачі 53/11 і можу легко йти в ногу зі своєю типовою частотою обертання 80-90 об / хв.

Цей акумуляторний блок від EM3ev був би набагато кращим, ніж той, на який ви посилаєтесь. І 60 миль, безумовно, було б здійсненним, якщо ви можете залишатися в підтяжці на вертикалі.

На швидкості 18-22 миль/год я виглядаю для поліції та інших учасників дорожнього руху як ексцентричний дідусь. На швидкості 30 миль на годину я злегка дратую, цікавість. На швидкості 50 миль/год я був би загрозою для їхнього іміджу, і, можливо, терористом.

wesnewell

100 ГВТ

30 миль/год вимагає 40 Вт-год на ніл, тому вам потрібна батарея на 2400 Вт-год мінімум на 60 миль. Особисто я б використовував принаймні 30ah з 24s ліпо. Я б поєднав це з двигуном mxus 4503 та контролером мінімум 3000 Вт.

Потрібна порада? https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=3t=66302 Mongoose 26 Ledge 2.1 mtb велосипед 99, yescomusa.com 48V 1000W комплект задньої втулки 200, контролер Hua Tong 72V 40A 35, 10ah 24s lipo 217=~43mph, дальність=45 миль @ 20mph. 25K миль і все ще сильний. Huffy Fortress 3.0 з двигуном MXUS 3000 4T, 24s lipo, контролер 96V 60A. Загальна вартість з додатковими витратами Мої відео https://www.YouTube.com/channel/UC0KW4U-DZMNqN_G2wQhptMg

Уоррен

100 кВт

Моєму велосипеду не потрібно стільки енергії. Коли я кручу педалі зі швидкістю 30 миль/год, я зазвичай витрачаю 24 Вт-год/милю.

Ця симуляція показує мій двигун, фактичний діаметр шин, середню напругу акумулятора за 48 ампер-годин пробігу та мою фактичну повну вагу без педалювання.

wesnewell

100 ГВТ

І абсолютно не підходить для того, що він хоче. Так, на лежачому велосипеді можна їхати 30 миль на годину

Потрібна порада? https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=3t=66302 Mongoose 26 Ledge 2.1 mtb bike 99, yescomusa.com 48V 1000W комплект задньої втулки 200, Hua Tong 72V 40A контролер 35, 10ah 24s lipo 217=~43mph, дальність=45 миль @ 20mph. 25 тисяч миль і все ще в строю. Huffy Fortress 3.0 з двигуном MXUS 3000 4T, 24s lipo, контролер 96V 60A. Загальна вартість з додатковими аксесуарами Мої відео https://www.YouTube.com/channel/UC0KW4U-DZMNqN_G2wQhptMg

Уоррен

100 кВт

Він згадував про дискові гальма і хардтейл. Я не бачив жодної згадки про гірський велосипед. Він може поїхати на цьому велосипеді.

Вони навіть розташовані у Флориді. Йому, мабуть, було б краще використовувати їх стару версію з кромо-сталі для електронного велосипеда, як цей.

Але навіщо мислити нестандартно?

brumbrum

100 кВт

Ходімо, хлопці. 60 миль на годину з хардтейлом і лише дисковими гальмами переважно на асфальті

Чи має бруківка те саме значення, що і в США?K?

spinningmagnets

Якщо ви проводите багато часу зі швидкістю понад 30 миль / год, опір вітру матиме великий вплив на дальність роботи акумулятора. Максимальний діапазон на одну батарею становитиме близько 20 миль / год.

hypertoric_amplituhedron

100 W

Привіт, дякую всім за відповіді. Я дотримуюсь цих специфікацій для збірки. Це саме так, як я хочу. Частиною задоволення буде тестування його можливостей щодо швидкості та інших факторів. Я отримаю ще один, дублікат супер-батареї, коли дозволять кошти. Я дуже вражений тим, наскільки далеко і добре розвинулася ця технологія. Я пам’ятаю один з перших е-велосипедів в REI, в якому я працював в Редмонді, штат Вашингтон, в 2001 році.

Одного разу я їхав на 150-кубовій Vespa до 50 миль / год. Вітер зривав сльози (радості) прямо з мого обличчя. Це був дивовижний досвід, який залишився зі мною на 12 років. З усіх речей, на які можна витратити гроші, цей проект ebike. саме те, що треба. Я не був так схвильований чимось вже, мабуть, цілу вічність.

О так, ця штука набагато краща. Мені потрібна BMS, тому я отримаю інший від них. Я уявляю, що можу отримати ще трохи Ач з індивідуального блоку. Дякую за посилання!

Це, ймовірно, буде шалено потужним для гонщика вагою 135 фунтів. Ви можете зменшити вагу, встановивши меншу втулку DD, наприклад, MXUS 3K-Turbo або навіть 35-мм двигун Leaf або Edge, і все одно досягти бажаних цілей. Просто переконайтеся, що у вас є двигун з високою потужністю (від 11 до 15 об/хв на вольт) і контролер на 80А 4110. Акумулятор на 72 В, який може видати 80 А, буде більш складним завданням. Дотримуйтесь елементів Samsung 25r або LiPo, якщо ви можете безпечно заряджати та підтримувати їх.

Шалено потужний. це якраз те, що мені потрібно. Я, швидше за все, налаштую його на початку. Я хотів би мати платформу, на якій можна будувати, а не замінювати основні частини, такі як двигун. Але я розгляну це, дякую!

Я переживаю за акумулятори, які можуть вибухнути вогняною кулею. LiFePO4 здається найкращим варіантом. Я також новачок у правильній практиці підзарядки, тому я хотів би батарею, яка більш прощає, більш-менш.

Це залежить від 3 речей: коли ви катаєтесь, де ви катаєтесь і наскільки ви поважаєте закон. З мого досвіду роботи з надмірно потужними автомобілями, ви можете трохи погратися з ними в потрібний час і в потрібному місці, разом з дозою самоконтролю. Поліція тут більше зацікавлена в авто/мото перегонах, а хлопці на електровелосипедах їдуть під 40 по велодоріжці. Я зустрічався і розмовляв з багатьма з них, перебуваючи у велосипедних магазинах. Щоб вас зупинила поліція, потрібно мати явну неповагу до закону. І навіть тоді тобі доведеться поводитися з ними погано, щоб мати проблеми. Якщо ти чувак на велосипеді, який не шумить, який має веселий, життєрадісний настрій, то немає проблем. Здебільшого.

Я думав про використання алюмінієвої рами Trek 4300 mtb. Але при детальному огляді шліцьової осі та моментних важелів на двигуні мені справді знадобиться сталева рама з горизонтальними дропаутами. 200 нм крутного моменту може занадто сильно покарати 4300, лол.

Він згадав дискові гальма та хардтейл. Я не бачив жодної згадки про гірський велосипед. Він може піти з цим велосипедом.

Баккетти милі! Хоча я не хочу лежачого за 5 кВт. Я добре знаю, як керувати хардтейлом і шосейником.

Ну ж бо, хлопці. 60 миль на годину з хардтейлом і лише дисковими гальмами переважно на асфальті

Чи має дорожнє покриття те ж значення, що і в U.K?

Не тільки будь-який дискові гальма. той, що постачається на велосипедах для фрірайду, що їде 50 під гору. Локально, покриття = асфальт. Ніколи не їжджу по гравію, піску, твердому бруду, траві тощо, якщо можу цього уникнути.

швидко, працює, 5000w, ebike

Якщо ви проводите багато часу на швидкості вище 30 миль/год, опір вітру матиме значний вплив на дальність автономної роботи акумулятора. Максимальна дальність на одній батареї буде близько 20 миль / год.

Так, це правда. Я уявляю, що більшу частину часу це буде близько 20 ~ 30. Я регулярно досягаю 30 на своєму дорожньому велосипеді багато разів за поїздку, тому я точно знаю, що для цього потрібно. Напевно, я буду крутити педалі весь час, оскільки не знаю іншого способу це зробити.

У цьому світі є два типи людей.

Для тих, хто може екстраполювати відсутню інформацію.

Уоррен

100 кВт

Баккетти гарні! Я не хочу лежачого велосипеда за 5 кВт, хоча. Я добре знаю, як керувати хардтейлом та шосейним велосипедом.

На лежачому місці вам не знадобиться 5 кВт для потрібної швидкості, але це було зроблено неодноразово і принаймні 13 років тому.

Він на цьому сайті, і все ще на ньому після шести років у трафіку.

MadRhino

100 ГВТ

Використовуйте QS 205-H50 v3 з контролером 4110 на 18 фет, не експансивний, дуже плавне обертання, ефективний. і обидва можуть бути модернізовані до набагато вищої продуктивності, якщо / коли ви цього хочете.

Святі гальма, на 50 милях на годину ви не пошкодуєте.

Хардтейл. це добре, якщо тротуар дуже хороший. На вулицях з мінними полями, які у нас тут є, я не міг створити жорсткий хвіст на 50 миль/год.

Hillhater

100 TW

Ходімо, хлопці. 60 миль на годину з хардтейлом і лише дисковими гальмами переважно по асфальту

Чи має тротуар те саме значення, що і в U.K?

гіпертонічний_амплітуда

100 W

На лежачому велосипеді вам не знадобиться 5 кВт для такої швидкості, яку ви хочете, але це було зроблено, і не один раз, і принаймні 13 років тому.

Боже мій, вискакуючи колеса на лежачому. Це великий крутний момент! Ну, не зрозумійте мене неправильно. Подвоєння діапазону для будь-якої конструкції є привабливою особливістю. Це характеристики керованості “зігнутого”, які я не хочу для високої швидкості. Мені здається, що вони занадто нервові. Але через годину на цьому сидінні буде набагато зручніше.

Використовую QS 205-H50 v3 з контролером 18 fet 4110, не експансивний, дуже плавне обертання, ефективний. і обидва можуть бути модернізовані до набагато вищої продуктивності, якщо / коли ви хочете.

Це виглядає набагато професійніше. Посилання, яке я надав у 1-му дописі, виглядає як імітаційна компанія, яка стрибає на захопленні. Зазвичай, вони будуть моделювати себе після реальної угоди, яку я намагався знайти. Якщо цю річ можна модернізувати, то я думаю, що 3 кВт. це хороший початок. Переглянувши деякі відео з цим рівнем потужності, я зрозумів, що це те, що я шукаю.

Як виглядає цей комплект? Все, що можна змінити? Я не можу сказати, чи це контролер 4110, про який ви згадували. Шкода, що вони поки що не підходять до 26-го обода, але не хвилюйтеся. Я просто відправлю його до JB для збірки.

У цьому світі є два типи людей.

Ті, хто може екстраполювати з відсутньої інформації.

Уоррен

100 кВт

Це характеристики керованості “зігнутого”, які я не хочу для високої швидкості. Я просто відчуваю, що вони занадто смикаються.

Це базується на вашому багаторічному досвіді їзди лежачи?

Фотографія зроблена під час їзди без рук.

Ти ж знаєш, що нинішній рекорд швидкості на суходолі на велосипеді. 86 км/год. належить лежачому велосипедисту.65 МИЛЬ НА ГОДИНУ?

Я не бачив рекорду вертикального стримлайнера в Індіанаполісі, але я бачив, як він змагався з обтічними лежачими мотоциклами на треку State Fair у Мілуокі в той час.

MadRhino

100 ГВТ

Використовуйте QS 205-H50 v3 з контролером 18 fet 4110, не експансивний, дуже плавне обертання, ефективний. і обидва можуть бути модернізовані до набагато вищої продуктивності, якщо/коли ви цього захочете.

Це виглядає набагато професійніше. Посилання, яке я надав у 1-му дописі, схоже на імітаційну компанію, яка стрибає на божевіллі. Зазвичай вони моделюють себе за зразком реальних моделей, яких я намагався знайти. Якщо цю річ можна модернізувати, то я думаю, що 3 кВт. це хороший початок. Переглядаючи деякі відео цього рівня потужності, я розумію, що це те, що я шукаю.

Як виглядає цей комплект? Щось змінити? Я не можу сказати, чи це контролер 4110, про який ви згадали. Шкода, що вони ще не шнуруються до обода 26, але не турбуйтеся. Я просто відправлю його до JB для збірки.

Набір. це просте рішення, але хороший початок. Продавець може оновити, вам потрібно обговорити.

Досвідчені будівельники вважають за краще купувати двигун окремо, в його найкращій версії: qs 205 h50 v3, тобто з 50-міліметровими магнітами, алюмінієвим статором з додатковим мідним заповненням та модернізованими фазними проводами. Ви можете знайти його в ES для продажу нового двигуна qs. Прем’єр-міністр Віто, я вважаю, що він все ще продає його за 273

Ми використовуємо менший контролер, який легко монтується на раму велосипеда в повному потоці повітря. Ви також знайдете теми про них контролери 18fet 4110 у розділі форуму для продажу нового. Вони можуть видавати багато струму, коли модернізовані до найкращого, але 5 000 Вт. це в межах стандартної специфікації, і досить низька потужність як для двигуна, так і для контролера. Я подаю сплески потужністю понад 20 кВт, і вони працюють досить прохолодно.

Що стосується решти, дросельної заслінки, перемикачів і т.д. їх можна знайти дешево в хорошому асортименті, багато продавців мають їх або ви можете замовити з контролером. Дріт і роз’єми для джгутів, моніторів напруги і т.д. можна знайти у Hobby King: кремнієвий дріт 8 ga та великі роз’єми із золотими кулями. Багато хто з нас використовує роз’єми Андерсона на 75 А, оскільки вони безпечні та надійні для частого від’єднання.

Удачі у вашій першій збірці.

hypertoric_amplituhedron

100 W

Так, саме так. Я люблю лежачі (також працював у Catrike), але у мене не так багато миль на них. Я точно не хочу їхати 50 миль на годину на одному. Я їздив на багатьох, або на налаштуваннях замовника, або на новій збірці. Деякі були дуже плавними. Але це все одно 50 миль порівняно з 30 000 для вертикальної дороги / МТБ.

Вони можуть видавати великий струм, якщо їх модернізувати до найкращого, але 5 000 Вт. це в межах стандартної специфікації, і досить низька потужність як для двигуна, так і для контролера. Я подаю сплески потужністю понад 20 кВт, і вони працюють досить круто.

Справді?? Ну, скажімо, я хотів би запустити свій велосипед на чверть милі. Я хотів би, щоб він робив близько 70 миль / год максимум. Було б непогано повернутися туди знову з чимось іншим. Плюс, у мене більше немає 11-секундного звіра, тому я повинен будувати щось Круто. Як ви думаєте, чи достатньо для цього 5 кВт? Я буду використовувати 17 мопедне колесо, можливо, з 2.Шина на 25 дюймів. Це приблизно 23.5 діаметр, який потребує близько 1,000 об/хв. Як би я цього досягнув? Це так само просто, як і використання 304T (11.39kV) працює 88V? Я знаю, що важливо мати достатній крутний момент, щоб розігнати його до таких швидкостей, і я гадаю, що саме тут вступають у гру підсилювачі.

У цьому світі є два типи людей.

Ті, хто може екстраполювати з відсутньої інформації.

MadRhino

100 ГВТ

Після того, як ви зв’яжетеся з Віто з QS motor, хтось надішле вам електронного листа з усіма характеристиками двигуна та швидкістю всіх доступних обертів намотування. Виберіть обмотку, яка забезпечить бажану максимальну швидкість у розмірі колеса, яке ви плануєте використовувати.

Тоді 5 кВт робить велосипед досить агресивним для більшості. Крім того, вам потрібно подумати про геометрію і підвіску, щоб створити велосипед, який має характеристики керованості, необхідні для такої потужності. Понад 10 кВт дуже легко створити велосипед, на якому небезпечно їздити, тому що він недостатньо керований, розганяється і гальмує.

Уоррен

100 кВт

Робити загальну заяву на кшталт того, що лежачі велосипеди сіпаються, це все одно, що говорити, що мексиканці. вбивці та ґвалтівники.

Мій досвід прямо протилежний вашому. Останні вісім років роботи я працював у велосипедних магазинах і перевірив 5 тис. велосипедів, на яких не міг їздити без рук.

Я ніколи не записував свої поїздки протягом перших 25 років, але починаючи з 1994 року, коли у мене з’явився перший велокомп’ютер, до 2015 року я проїхав 38 тис. миль на педальних велосипедах. Дві третини з них були вертикальними милями. Я не їздив на педальному велосипеді більше року. Востаннє я повертався зі звалища, коли викинув свою машину.

З вересня 2011 року я проїхав 35 019 миль на електровелосипедах з електроприводом.

Найшвидша швидкість, яку я коли-небудь розвивав на вертикальному велосипеді, була 44.0 миль / год, у 1997 році, на моєму Frejus 1972 року, яким я досі володію. Звичайно, це було на спуску з попутним вітром, оскільки я ніколи в житті не розвивав більше 30 миль/год на велосипеді під власним впливом. Я багато разів робив 40 миль на годину на вертикальних і лежачих велосипедах, і завжди відчував себе жахливо на таких швидкостях, з підборіддям на бардачку, дивлячись на верхню частину очей, що сльозяться. Лежачі пасажири завжди відчувають себе надійно, оскільки я тримаю голову піднятою, і я міцно сиджу на справжньому сидінні, їду ногами вперед, а не сиджу на тонкій рейці, з головою спереду, нижче рівня сідниць.

Найшвидша швидкість, яку я коли-небудь розвивав на велосипеді, була 46.5 миль на годину на моєму RANS Screamer, коли він ще був тандемом педалей. Це було абсолютно розслаблююче. ніякої драми взагалі. Тепер, коли це електричний сингл DD, він ніколи не перевищував 36.5 миль на годину, завдяки ЕРС ззаду, максимальна швидкість 32 милі на годину. Однак мій лінійний середньопривідний бачить 40-44 миль / год на більшості поїздок, оскільки він вільно обертається.

Дідько, я навіть 42 проїхав.0 миль/год, на моєму ровері, на спуску.

і відчував себе набагато безпечніше, ніж на вертикальному велосипеді.

Наскільки швидким є електровелосипед потужністю 5000 Вт?

Гібридний велосипед потужністю 5000 Вт. чудовий вибір для тих, хто хоче мати швидкий і потужний велосипед. Вони здатні розвивати швидкість до 50 миль на годину, що робить їх одними з найшвидших велосипедів на ринку. Однак з такою швидкістю приходить вища ціна, тому обов’язково проведіть дослідження, перш ніж купувати його.

Електровелосипед потужністю 5000 Вт вважається високопродуктивним і може досягати вражаючих швидкостей, але фактична швидкість залежить від таких факторів, як вага велосипедиста, рельєф місцевості та допомога двигуна.

Якщо припустити, що ви запитуєте про стандартний ебайк потужністю 5000 Вт, вони можуть розвивати швидкість близько 50-60 миль/год. Це залежить від ваги велосипедиста, рельєфу місцевості та інших факторів. Взагалі кажучи, електровелосипед потужністю 5000 Вт є одним з найшвидших типів, доступних сьогодні на ринку.

Наскільки швидким є електровелосипед потужністю 3000 Вт?

Швидкість електровелосипеда потужністю 3000 Вт може змінюватися в залежності від декількох факторів, таких як вага велосипедиста, рельєф місцевості та стан велосипеда. Електровелосипед потужністю 3000 Вт, як правило, вважається дуже потужним електричним велосипедом, який може розвивати високу швидкість.

Електровелосипед потужністю 3000 Вт може розвивати максимальну швидкість близько 45-50 миль/год (72-80 км/год). Це набагато швидше, ніж традиційний педальний велосипед і порівнянно зі швидкістю невеликого мотоцикла або мопеда.

Варто зазначити, що максимальна швидкість ебайка часто обмежена законом у багатьох країнах, тому важливо перевірити місцеві правила, перш ніж їздити на високих швидкостях. Завжди важливо носити відповідне захисне спорядження та їздити відповідально, незалежно від швидкості велосипеда.

Що таке 5000 Вт у швидкості?

Важко назвати точну швидкість для електровелосипеда потужністю 5000 Вт, оскільки вона може залежати від різних факторів, таких як вага велосипедиста, рельєф місцевості та тип велосипеда. Однак електровелосипед потужністю 5000 Вт вважається надзвичайно потужним і може розвивати дуже високу швидкість.

Електричний велосипед потужністю 5000 Вт може розвивати швидкість до 60-70 миль/год (96-112 км/год). Це можна порівняти зі швидкістю невеликого мотоцикла або скутера, і це набагато швидше, ніж традиційний педальний велосипед або навіть більшість стандартних електричних велосипедів.

Важливо пам’ятати, що максимальна швидкість електровелосипеда часто регулюється законом у багатьох країнах, і важливо дотримуватися місцевих правил і рекомендацій з безпеки при їзді на будь-якому велосипеді, особливо на велосипеді з високою потужністю і швидкістю.

Як швидко працює електричний скутер потужністю 5000 Вт?

Швидкість електричного самоката потужністю 5000 Вт може змінюватися в залежності від різних факторів, таких як вага велосипедиста, рельєф місцевості та тип самоката. Однак електричний скутер потужністю 5000 Вт зазвичай вважається дуже потужним скутером, який може досягати високих швидкостей.

  • Електричний скутер потужністю 5000 Вт може розвивати максимальну швидкість близько 50-60 миль/год (80-96 км/год). Це можна порівняти зі швидкістю невеликого мотоцикла і набагато швидше, ніж традиційний самокат або більшість стандартних електричних самокатів.
  • Важливо пам’ятати, що максимальна швидкість електричного самоката часто регулюється законом у багатьох країнах, і важливо дотримуватися місцевих правил та правил безпеки при їзді на будь-якому самокаті, особливо з високою потужністю та швидкістю.

Яке обмеження швидкості електричного велосипеда?

Обмеження швидкості електровелосипеда може відрізнятися в залежності від країни або штату, в якому він використовується. У Сполучених Штатах, наприклад, електровелосипеди класифікуються як клас 1, 2 або 3, і кожен клас має різні обмеження швидкості.

  • Електросамокати класу 1 оснащені двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і двигун припиняє надавати допомогу, як тільки велосипед досягає швидкості 20 миль/год (32 км/год).
  • Електровелосипеди класу 2 оснащені двигуном, який може надавати допомогу навіть тоді, коли водій не крутить педалі, але двигун припиняє надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль/год (32 км/год).
  • Електровелосипеди класу 3 оснащені двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і двигун перестає надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 28 миль/год (45 км/год).
  • Важливо зазначити, що ці обмеження швидкості стосуються електровелосипедів, які їздять по дорогах і доріжках загального користування. Швидкість електровелосипеда може перевищувати дозволену законом, якщо він використовується на приватній території або в умовах бездоріжжя, де немає обмежень швидкості.

Висновок

якщо велосипед їде по рівній місцевості без опору вітру, він потенційно може розвивати більшу швидкість. Якщо велосипед їде по горбистій або гірській місцевості, або якщо є сильний зустрічний вітер, максимальна швидкість буде нижчою. Зрештою, важливо протестувати власний велосипед, щоб побачити, яка його максимальна швидкість.

Еван Вілсон

Привіт, це Еван, штатний механік і батько 3 маленьких ангелів. Автомобіль. це моя пристрасть і професія. Я розпочав цей блог, щоб допомогти людям вирішити прості автомобільні проблеми, які мають рішення “зроби сам. Сподіваюся, ви знайдете цей блог і мої зусилля корисними.

Jse-Gt M8 72V 5000W електричний мотоцикл спортивний E-Bike літій-іонний акумулятор 100 км / год

Знайти схожі товари

Опис продукту

JSE-MOTO, ЇДЬТЕ, ЯК ВАМ ПОДОБАЄТЬСЯ, РОБІТЬ ЛИШЕ КРУТІ ВЕЛОСИПЕДИ.

Необов’язкова специфікація для довідки, ми вітаємо вашу дискусію в будь-який час:

комбінація A батарея: 72V20AH ДІАПАЗОН: 41KMS
потужність двигуна: 2000W ШВИДКІСТЬ: 72KM/H
комбінація B батарея: 72V20AH ДІАПАЗОН: 65KMS
потужність двигуна: 1500W ШВИДКІСТЬ: 40KM/H
комбінація C акумулятор: 72V40AH ДІАПАЗОН: 80KMS
потужність двигуна: 3000W ШВИДКІСТЬ: 100KM/H

Використання літієвої батареї того ж розміру може збільшити приблизно на 10% швидкісного діапазону.Вищевказані технічні характеристики можуть бути налаштовані відповідно до ваших місцевих дорожніх умов та ваших особливих вимог. Навіть ми можемо зробити 3000 Вт, Двигун потужністю 5000 Вт з пробігом понад 100 км/h швидкість.Зараз ми експортуємо цю модель до Канади, Куба, Колумбія, Бразилія.Ми хотіли б, щоб ви стали нашим партнером, ми надамо вам продукцію найкращої якості з найкращим післяпродажним обслуговуванням.

RFQQ1. Які ваші умови упаковки?A: Як правило, ми пакуємо наші товари в нейтральні білі коробки та коричневі коробки. Якщо у вас є юридично зареєстрований патент, ми можемо упакувати товар у ваші фірмові коробки після отримання ваших авторизаційних листів.

Q2. Які ваші умови оплати?A: T/T 30% як депозит, і 70% перед доставкою АБО проти копії MBL. Ми покажемо вам фотографії товарів та упаковок перед тим, як ви сплатите залишок.

Q3. Які ваші умови доставки?A: EXW, FOB, CFR, CIF, DDU

Q4. Як щодо вашого часу доставки?A: Як правило, це займе від 20 до 25 днів після отримання передоплати. Конкретний час доставки залежить від товару та кількості вашого замовлення.

Q5. Чи можете ви виготовити за зразками?A: Так, можемо виготовити за вашими зразками або технічними кресленнями. Ми можемо виготовити форми та кріплення.

Q6. Яка ваша політика щодо зразків?A: Ми можемо надати зразок, якщо у нас є готові деталі на складі, але клієнти повинні сплатити вартість зразка та вартість кур’єра.

Q7. Чи перевіряєте ви всі свої товари перед доставкою?A: Так, ми маємо 100% тест перед доставкою

Q8.ОбслуговуванняА: Окрім того, щоб тримати акумулятор зарядженим, обслуговування нашого електровелосипеда таке ж, як і будь-якого іншого велосипеда.Після того, як мотоцикл проїхав близько 100 миль, вам знадобиться базове налаштування. Це стандартна процедура для всіх нових велосипедів, оскільки вони розбиті.Найважливіше (і просто) що ви можете зробити, це регулярно перевіряти тиск у шинах, і тримаємо їх накачаними, як зазначено на шині.Якщо ви їдете у вологих умовах, ви захочете подбати про додаткову турботу та переконатися, що ваш привід чистий та добре змащений.B: час від часу вам, швидше за все, знадобляться незначні коригування, для забезпечення максимально безпечної та приємної їзди.

Q9. Безпека літій-іонного акумулятораМи використовуємо преміум-елементи акумулятора виробництва Samsung, яка є найбільшим у світі постачальником літій-іонних акумуляторів.Процес виробництва та контроль якості самих клітин значно покращився за ці роки, і існує надзвичайно низький рівень відмовQ10 : Як стати нашим дилером Supernova ?A:1. Ми зберігаємо хорошу якість та конкурентоспроможну ціну, щоб забезпечити нашим клієнтам вигоду ; 2. Ми поважаємо кожного клієнта як свого друга і щиро ведемо з ним бізнес і дружимо, незалежно від того, звідки вони походять. 3. У будь-якому місті, хто перший купив 1*20 футів ,той матиме великий шанс стати нашим єдиним дилером у цьому місті.

Контактна особа : haraКонтактний спосіб: телефон/8617712453340

Бізнес-асортимент: Авто-, мотозапчастини, аксесуари, електроніка, виробниче обладнання, спортивні товари, відпочинок, транспорт

Вступ до компанії: Jiangsu E-moto Electronic Technology Co., Ltd є високотехнологічною та професійною компанією з торгівлі / виробництва електричних велосипедів, електричних скутерів та інших електронних продуктів з 2011 року.

Наша компанія знаходиться в місті Чженьцзян та Чанчжоу в провінції Цзянсу, що знаходиться всього в 150 км від Шанхаю, тут дуже зручно на дорозі. Ви можете прилетіти до нас літаком або скористатися швидкісною залізницею.

У нас є власна фабрика та професійна команда техніків та продавців, наша продукція експортується у понад 60 країн світу. Наші клієнти в Європі, Північній Америці, Латинській Америці, Азії, Океанії та навіть в Африці. Ми можемо виготовляти різні електричні велосипеди, електричні скутери, комплекти електричних велосипедів та інші електронні вироби, такі як екскурсійний електричний автобус, гольф-кари тощо

Наша торгова марка. JSE-MOTO, J означає радість, S. сильний, E. енергійний

Отже, JSE означає, що ми є радісною, сильною та енергійною компанією, а також наша продукція забезпечить радість, сильне та енергійне відчуття.

Обирайте JSE-MOTO, так само як ви обираєте радість, силу та енергію, і ваше життя завжди буде щасливим.

Ви також можете відвідати наш офіційний веб-сайт: Www, jse-moto. COM

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top