Лежачий велосипед для двох. Лежачі велосипеди

Повний посібник для початківців про лежачі велосипеди: Вибираємо правильний велосипед для вас

Незалежно від того, їдете ви по велодоріжці, на роботу чи на перегони в тріатлоні – лежачий велосипед допоможе вам їздити довше та з посмішкою на обличчі лежачий велосипед допоможе вам їздити довше, швидше та з посмішкою на обличчі. Вам не набридло горбитися над кермом, відчувати кожну нерівність на дорозі та прибувати до місця призначення з болем у шиї та […]..

Незалежно від того, чи їдете ви велодоріжкою, чи їдете на роботу, чи змагаєтесь у тріатлоні, лежачий велосипед допоможе вам їхати довше, швидше та з посмішкою на обличчі. Вам не набридло горбитися над кермом, відчувати кожну нерівність на дорозі та добиратися до місця призначення з хворою шиєю та ниючими зап’ястями?? Настав час пересісти на велосипед, що лежить на спині велосипед Відчуйте радість їзди на велосипеді з комфортом і стилем! Лежачі велосипеди пропонують унікальну та зручну позицію для їзди, яка, безсумнівно, приверне увагу та викличе заздрість у ваших друзів-велосипедистів. Незалежно від того, чи їдете ви велодоріжкою, чи їдете на роботу, чи змагаєтесь у тріатлоні, лежачий велосипед допоможе вам їздити довше, швидше та з посмішкою на обличчі. Тож сідайте зручніше, розслабтеся, і давайте зануримося у світ велосипедів-трансформерів.

Лежачий від Sun Seeker Bicycles (на фото вище також Sun Seeker)

Які вони бувають?

Лежачий велосипед – це різновид велосипед з нахиленим сидінням, де спина велосипедиста підтримується, а ноги витягнуті вперед, щоб дістатися до педалей. На відміну від традиційних вертикальних велосипедів, які мають більш вертикальне положення сидіння, лежачі велосипеди мають нижчий центр ваги, що може зробити їх більш стійкими та комфортними для тривалої їзди. Велосипеди бувають різних стилів, включаючи двоколісні, триколісні та навіть чотириколісні, і вони можуть бути призначені для використання на дорогах, стежках або навіть для перегонів. Їм часто віддають перевагу люди, які страждають від болю в спині, шиї або плечах, оскільки лежаче положення може полегшити тиск на ці ділянки. Крім того, лежачі велосипеди можуть бути легшими для зап’ясть і кистей рук, що робить їх хорошим вибором для велосипедистів із синдромом зап’ястного каналу або іншими проблемами зап’ястя чи кистей рук.

“Після того, як ви поїздили на лежачому велосипеді, важко повернутися до звичайного велосипеда. Вам зручніше, ви бачите більше, і ви просто отримуєте більше задоволення”, – сказав Девід Бернштейн, співзасновник виставки Recumbent Cycle-Con, у статті Wall Street Journal.

Лежачий велосипед історія

Витоки лежачого велосипеда сягають початку 19 століття, і протягом багатьох років з’являлися різні конструкції та прототипи. Однак перший практичний велосипед для лежання винайшов француз Шарль Моше у 1923 році. Моше був інженером і дизайнером, який мав пристрасть до їзди на велосипеді. Він хотів створити велосипед, який був би більш зручним та аеродинамічним, ніж традиційний вертикальний велосипед. Його перший лежачий велосипед велосипед, Велосипед під назвою “Велокар” мав низьку раму і відкинуте сидіння, а педалі розташовувалися перед тілом велосипедиста. У 1933 році велосипед Моше привернув увагу всього світу, коли на ньому французький велосипедист Франсіс Фор побив світовий рекорд швидкості для транспортного засобу, що приводиться в рух людиною. Форе їхав на велосипеді Velocar із середньою швидкістю 54.7 миль на годину, рекорд, який протримався більше 30 років.

У 1970-х роках інтерес до лежачих велосипедів відродився, оскільки все більше людей почали усвідомлювати потенційні переваги цієї інноваційної конструкції. У 1978 році була створена Міжнародна асоціація транспортних засобів, що приводяться в рух людиною, що призвело до розробки нових технологій і матеріалів, які ще більше підвищили продуктивність і комфорт лежачих велосипедів. З тих пір лежачі велосипеди продовжують розвиватися і вдосконалюватися, з безліччю інноваційних конструкцій і матеріалів, які використовуються для створення велосипедів, швидших, комфортніших і ефективніших, ніж будь-коли раніше. Сьогодні велосипеди з горизонтальним сидінням використовують велосипедисти різного віку та здібностей, причому існує багато моделей для різних видів їзди, в тому числі для туризму, перегонів та поїздок на роботу і назад.

Велосипеди бувають різних форм і розмірів, щоб долати різноманітну місцевість

Різні типи лежачих велосипедів

Існує багато різних типів лежачих велосипедів, кожен з яких має свої переваги та недоліки. Деякі моделі призначені для подорожей та поїздок на далекі відстані, а інші – для швидкості та перегонів. Лежачі велосипеди можуть приводитися в рух за допомогою педалей або електродвигунів, що робить їх універсальним варіантом для велосипедистів з будь-якими здібностями.

Довга колісна база

Довгобазові лежачі велосипеди – найпоширеніший тип лежачих велосипедів, який має конструкцію, де переднє колесо розташоване за педалями. Це створює довшу колісну базу, що забезпечує кращу стабільність та плавність ходу. Довгобазові велосипеди – популярний вибір для подорожей та поїздок на далекі відстані, оскільки вони пропонують комфортний та ефективний спосіб подолання великих відстаней.

Коротка колісна база

Короткоколісні лежачі велосипеди мають конструкцію, де переднє колесо розташоване перед педалями, що створює коротшу колісну базу і компактнішу конструкцію. Це робить їх більш маневреними та чутливими, що робить їх чудовим вибором для перегонів або їзди по бездоріжжю. Короткоколісні велосипеди також є популярним вибором для тих, хто їздить на роботу, оскільки їх компактна конструкція полегшує зберігання та транспортування.

Триколісні велосипеди

Лежачі велосипеди, також відомі як триколісні велосипеди, мають три колеса замість двох, що забезпечує кращу стійкість і рівновагу. Це робить їх чудовим варіантом для тих, хто може мати труднощі з балансуванням на традиційному велосипеді велосипед або лежачий велосипед. Лежачі велосипеди доступні як з довгою, так і з короткою колісною базою і є популярним вибором для подорожей, поїздок на роботу і навіть для їзди по бездоріжжю.

Tandem

Двоколісні велосипеди Tandem призначені для двох велосипедистів і мають сидіння для обох велосипедистів у лежачому положенні. Це створює зручний та ефективний спосіб для двох людей їздити разом, коли один вершник забезпечує потужність, а інший надає підтримку. Двоколісні велосипеди – популярний вибір для подорожей і поїздок на далекі відстані, оскільки вони пропонують веселий і соціальний спосіб досліджувати світ на двох колесах.

Ручні велосипеди

Ручні велосипеди – це тип лежачих велосипедів, розроблений для людей, які можуть мати обмежені можливості користуватися ногами або не користуватися ними взагалі. Замість педалей ручні велосипеди мають ручні кривошипи, які дозволяють користувачеві рухати себе вперед. Ручні велосипеди доступні в різних конструкціях, включаючи моделі з довгою і короткою колісною базою та триколісні велосипеди, і є чудовим способом для людей з проблемами мобільності насолодитися перевагами їзди на велосипеді.

Електричні

Електричний велобіг приводиться в рух електродвигуном, який допомагає водієві крутити педалі. Цей тип велосипедів ідеально підходить для людей, які хочуть подорожувати на великі відстані або мають труднощі з крутінням педалей через фізичні обмеження.

велотренажер, велотренажер, варіанти

Веломобіль

Веломобіль – це повністю закритий лежачий велосипед велосипед призначений для поїздок на роботу або подорожей. Забезпечує захист від негоди та має чудову аеродинаміку, що робить його швидшим та ефективнішим за традиційні велосипеди.

Лежачі велосипеди також можуть запропонувати серйозну швидкість і задоволення від їзди на таких моделях, як ця, яку ми бачили в Торонто

Колісна база лежачого велосипеда Опції

LWB – Довгобазові велосипеди з довгою колісною базою

Довгобазові велосипеди (LWB) відомі своєю подовженою рамою, що забезпечує плавний і стабільний хід.

веломобіль - це повністю закритий веломобіль, призначений для їзди на велосипеді

Завдяки тому, що ноги велосипедиста розташовані спереду, а педалі – між передніми та задніми колесами, велосипеди LWB пропонують чудовий розподіл ваги та підвищений комфорт для поїздок на довгі відстані.

Їх подовжена конструкція дозволяє достатньо місця для зберігання та налаштування варіанти, що робить їх популярним вибором для ентузіастів, які шукають оптимальну продуктивність та розслаблену їзду.

CLWB – Компактна довга колісна база

Компактні мотоцикли з довгою колісною базою (CLWB) поєднують в собі комфорт моделей LWB з більш компактною рамою.

Ці велосипеди відрізняються легким керуванням і маневреністю, що робить їх придатними як для неквапливих поїздок, так і для міських поїздок.

Коротша колісна база дозволяє швидше розганятися та маневрувати на поворотах, що робить велосипеди CLWB ідеальним вибором для тих, хто цінує універсальність без шкоди для комфорту.

лежачий, велосипед, опції

MWB – середня колісна база

Лежачі велосипеди із середньою колісною базою (MWB) поєднують в собі баланс між моделями LWB та CLWB, пропонуючи комфортну їзду та зберігаючи при цьому керовану довжину рами.

З акцентом на стабільність та маневреність, лежачі велосипеди MWB приваблюють велосипедистів, які шукають універсальний варіант як для відпочинку, так і для занять фітнесом.

Адаптивна конструкція робить їх придатними для різних місцевостей, забезпечуючи чудовий досвід для велосипедистів усіх рівнів майстерності.

SWB – Короткоколісні велосипеди з укороченою колісною базою

Короткоколісні велосипеди з короткою колісною базою (SWB) мають компактний і спортивний дизайн, а ноги велосипедиста витягнуті вперед у розслабленому положенні.

SWB відомі своїм чуйним керуванням та маневреністю, що робить їх улюбленим вибором серед любителів швидкості та велосипедистів, які полюбляють проїжджати в обмеженому просторі.

Завдяки своїм витонченим аеродинамічним профілям велотренажери SWB відрізняються як продуктивністю, так і естетичним виглядом.

Лежачі Велосипед Висота Опції

High Racer Лежачий велосипед Велосипеди

High Racer лежачий велосипеди надають пріоритет швидкості та аеродинаміці, розміщуючи велосипедиста у вищому положенні над переднім колесом.

Така конструкція мінімізує опір вітру, дозволяючи HiRacers досягати неабияких швидкостей на відкритих дорогах.

З акцентом на продуктивність, ці велосипеди призначені для велосипедистів-спортсменів та любителів гострих відчуттів, які прагнуть припливу адреналіну від швидкого прискорення та динамічного проходження поворотів.

Лежачий велосипед MidRacer

MidRacer поєднує в собі найкраще з конструкцій SWB та HiRacer, пропонуючи збалансований та ефективний досвід їзди.

Завдяки тому, що гонщик знаходиться ближче до землі, але все ще над переднім колесом, MidRacers забезпечують поєднання комфорту та швидкості.

Ці універсальні велосипеди призначені як для любителів відпочинку, так і для спортсменів, орієнтованих на високі результати, що робить їх чудовим вибором для різних видів велоспорту.

Low Racer – LoRacer

У велосипедах Low Racer на першому місці стоїть аеродинаміка, а велосипедист знаходиться всього в декількох сантиметрах над дорогою.

Ця наднизькопрофільна конструкція максимізує швидкість і ефективність, дозволяючи LoRacer з легкістю розсікати повітря.

Ідеальні для перегонів та енергійних поїздок, ці лежачі велосипеди пропонують захоплюючий досвід для велосипедистів, які прагнуть неперевершеної швидкості та продуктивності.

Кермо для лежачого велосипеда Опції

OSS – кермо над сидінням

a.k.a Рульове управління над сидінням або рульове управління над сидінням або ASS або Highbars

Велосипеди з рульовим керуванням над сидінням (OSS) мають кермо, розташоване над сидінням велосипедиста.

Ця конфігурація забезпечує прямий і точний контроль, дозволяючи водієві підтримувати природну позу під час їзди, насолоджуючись чудовою маневреністю.

Лежачі велосипеди OSS відомі своєю інтуїтивною керованістю, що робить їх популярним вибором для райдерів, які шукають чуйний і динамічний контроль.

лежачий, велосипедний, опції

USS – кермо під сидінням

Кермо під сидінням (Under Seat Steering, USS) розташоване під сидінням велосипедиста, а кермо – під сидінням.

Така конструкція забезпечує зручний та ергономічний хват, зменшуючи навантаження на руки та плечі.

Американські велосипеди з підсідельним кермом популярні завдяки своїй розслабленій посадці та плавному управлінню, що робить їх чудовим варіантом для неквапливих поїздок та подорожей на далекі відстані.

Перевага

У кожного з нас є свої переваги та недоліки. Це в нашій природі. Вибір між двоколісним та триколісним лежачим велосипедом може залежати від уподобань.

Наприклад, вам може сподобатися триколісний лежачий велосипед через пов’язаний з ним комфорт. Однак ваш друг може не поділяти ваших почуттів. Вони відчувають себе недостатньо старими. Насправді, три колеса лежачий є стандартом серед людей похилого віку.

Швидкісні джанки виберуть два колеса, що лежать, а не три колеса.

Підтримка

Будь-хто, хто володіє лежачим велосипедом, скаже вам, що він забезпечує кращу підтримку, ніж вертикальні велосипеди. Що ж, це добре для тих, хто потребує достатньої підтримки спини під час тренувань.

Підставка для спини захищає вас від перенапруження суглобів. Це особливо актуально, якщо ви відновлюєтеся після травми.

Люди похилого віку потребують підтримки спини, щоб запобігти травмам. Однак для молоді це зовсім інша історія. Але чи є якась різниця між двоколісними та триколісними лежачими велосипедами щодо підтримки?

Два колеса вимагають більшої концентрації для досягнення балансу. Зосередженість на балансі може заважати підтримці спини. Звичайно, ви не зможете насолоджуватися поїздкою, якщо зосередитеся на підтримці правильного балансу під час їзди.

Безпека

Третє колесо додає велосипеду стійкості та робить його безпечнішим. Ви з меншою ймовірністю впадете на триколісному візку через третє колесо. Низький центр ваги підвищує стійкість, але третє колесо має вирішальне значення.

Таким чином, ви можете зосередитися на тому, щоб насолоджуватися поїздкою, не турбуючись про те, що ви впадете на схилі. Ми не говоримо, що двоколісний велосипед не є безпечним. Але потреба в рівновазі може заважати вашій концентрації, а отже, і вашій безпеці.

Двоколісний лежачий може мати педалі на кілька сантиметрів вище сидіння. Через таке положення трохи складніше відновити рівновагу, якщо ви помилилися з передачею. Однак це не буде проблемою з 3-колісним лежачим візком.

Їздити у щільному трафіку на триколісному лежачому кріслі комфортніше, ніж на двоколісному лежачому. Вам не потрібно підтримувати певну швидкість для рівноваги. У повільному русі ви можете не досягти ефективності.

Вам потрібно буде постійно тягнутися до землі ногами, а це може бути не ідеально.

Іноді швидкі маневри необхідні, щоб уникнути аварій з автомобілями. Наприклад, транспортний засіб, що рухається заднім ходом, може не помітити вашої присутності, і швидкі рефлекси врятують вас від аварії. На жаль, на двоколісному ви можете бути недостатньо швидкими через необхідність утримувати рівновагу.

Триколісний лежачий велосипед краще в цьому плані в порівнянні з двоколісним.

Лежачі велосипеди проти велосипедів

Однією з найпопулярніших конструкцій лежачих велосипедів є триколісний велосипед. Це триколісні велосипеди з трьома колесами замість двох. Основна перевага трициклів перед велосипедами – це стабільність. З трьома колесами вам ніколи не доведеться турбуватися про те, що ви перекинетеся під час зупинки або їзди на низьких швидкостях. З цієї причини лежачі велосипеди вважаються безпечнішими.

Лежачі велосипеди також є чудовим вибором для людей з обмеженою рухливістю або певними фізичними вадами. Вони дозволяють їздити людям, які інакше не змогли б. Наприклад, люди з хворобою Паркінсона можуть не тримати рівновагу, щоб їздити на двоколісному велосипеді. Люди з артритом або проблемами з колінами можуть не мати можливості опустити ногу при зупинці велосипеда. Це не обов’язково на триколісному велосипеді.

У триколісних велосипедів є ряд недоліків. По-перше, вони менш ефективні. Додаткове колесо додає опору коченню, що уповільнює вас. Триколісні велосипеди також менш аеродинамічно ефективні. Ширший профіль спричиняє більший опір. Під час їзди на триколісному велосипеді ви витрачаєте більше енергії, ніж на велосипеді.

Ще одним недоліком трициклів є те, що вони більш механічно складні та дорогі в обслуговуванні. Основна причина – третє колесо. Вам потрібно купувати шини, змащувати втулку, стежити за правильним положенням і т.д. Триколісні велосипеди, як правило, мають складніші системи рульового управління, які потребують додаткового обслуговування. Більшість використовують непряме рульове управління.

Триколісні велосипеди також важче транспортувати. Через більший розмір і вагу їх важко упакувати в машину. Якщо ви хочете летіти або їхати автобусом чи поїздом з велосипедом, з вас можуть стягувати плату за перевезення негабаритного багажу.

Триколісні велосипеди Tadpole та Delta

Лежачі велосипеди бувають двох варіантів: пуголовки та дельти.

Триколісні велосипеди Tadpole мають два колеса спереду і одне колесо ззаду. Передні колеса керують, а заднє колесо приводиться в рух за допомогою педалей.

Велосипеди Дельта мають одне переднє колесо і два задніх. Переднє колесо керує велосипедом. У деяких моделях одне із задніх коліс приводить велосипед в рух. В інших моделях обидва задніх колеса приводять велосипед в рух.

Переваги та недоліки триколісних велосипедів Tadpole

Найбільша перевага конструкції триколісного велосипеда – це керованість. Два передніх колеса забезпечують додаткове зчеплення та стійкість, щоб запобігти перекиданню велосипеда на крутих поворотах. Триколісні велосипеди, як правило, мають нижчий центр ваги, оскільки водій сідає на велосипед, а не на нього. Це надає велосипеду більш спортивного вигляду і дозволяє їздити швидше та ефективніше. Низький центр ваги також допомагає зробити велосипед більш стабільним на швидкості. З цієї причини триколісні велосипеди краще підходять для їзди по дорозі.

Триколісні велосипеди, як правило, менші та легші, ніж дельта-триколісні велосипеди. Це може зробити їх транспортування трохи простішим і дешевшим.

Є кілька недоліків у конструкції “пуголовка. По-перше, радіус повороту великий. Два колеса спереду не можуть повертатися так далеко. Через низьку висоту сидіння, як правило, важче сідати та вилазити з велосипеда. Це може бути проблемою для людей з обмеженою рухливістю.

Переваги та недоліки дельта-трициклів

Основна перевага дельтаплана – маневреність. На більшості дельта-трициклів переднє колесо може повертатися на 90 градусів. Це дозволяє вам в значній мірі включати копійки.

На дельта-трицикли також легше сідати і виходити, оскільки вони зазвичай сидять вище, ніж пуголовки. Ви сидите на велосипеді, а не в ньому. Сидіння також можна регулювати для більшого комфорту.

Деякі дельта-трицикли оснащені заднім диференціалом, що дозволяє їздити в режимі повного приводу на 2 колеса. Це означає, що обидва задніх колеса ведуть велосипед. Він чудово підходить для їзди по бездоріжжю або на слизьких поверхнях. Крім того, дельта-трицикли мають більший дорожній просвіт, ніж пуголовки. Це також корисно для їзди по бездоріжжю.

Основним недоліком дельта-трициклів є продуктивність. Вони не так добре проходять повороти, як пуголовки, тому що у них тільки одне колесо спереду. Delta може перекинутися, якщо ви повернете занадто різко. Вони також відчувають себе трохи менш стабільними на швидкості. Дельта-трицикли також важчі та більші. Це знижує ефективність.

Ще одна проблема полягає в тому, що у більшості моделей лише одне заднє колесо приводить велосипед в рух. Це призводить до того, що велосипед тягне в один бік під час прискорення та підйому на пагорби. Багатьох гонщиків це дратує. У 2-колісних дельта-трициклів цієї проблеми немає.

Лежачі велосипедні сидіння

Лежачі велосипедні сидіння бувають двох типів: пінопластові та сітчасті. Пінопластові сидіння, мабуть, найпоширеніші. Вони являють собою просту пінопластову подушку на твердій основі з тканиною, пришитою або скріпленою зверху. Пінопласт можна формувати, щоб забезпечити більшу підтримку там, де це необхідно.

Відмінності між лежачими та вертикальними велосипедами

Лежачі велосипеди не для всіх. У цьому розділі я опишу кілька основних переваг та недоліків лежачих велосипедів у порівнянні зі стандартними вертикальними велосипедами.

Повний список плюсів і мінусів лежачих велосипедів можна переглянути тут.

Переваги лежачих велосипедів над вертикальними

  • Зменшення болю в шиї, спині, плечах, сідницях і суглобах – Поза для їзди з відкинутою спиною зменшує навантаження на тіло. Спина і шия знаходяться в природному положенні з підтримкою від сидіння. Широке сидіння знімає тиск з сідниць. Вага тіла не припадає на руки.
  • Швидше – лежаче положення є більш аеродинамічним, ніж вертикальне. Це зменшує опір вітру. Це особливо важливо на швидкості понад 10 миль/год, коли опір вітру стає основною силою, що діє проти вас. Ви досягнете вищої середньої швидкості з тією ж кількістю зусиль. Насправді, лежачий велосипед є світовим рекордсменом зі швидкості серед велосипедів з ручним керуванням.
  • Кращий кровообіг – більшість лежачих велосипедів піднімають ноги приблизно до того ж рівня, що і серце. Це сприяє хорошому кровотоку, дозволяючи крові легше повертатися до серця.
  • Краще дихання – відкинуте назад положення дозволяє дихати діафрагмою, тому що ви не згорблені під час їзди. Так легше та ефективніше дихати. Кращий кровообіг і дихання покращують витривалість.
  • зручний – Широке сидіння забезпечує амортизацію та підтримку шиї та спини. Це дозволяє довше залишатися в сідлі, не втомлюючись.
  • Ефективність – чудова аеродинаміка дозволяє вам долати більшу відстань, використовуючи ту саму кількість енергії, що й на вертикальному велосипеді. З цієї причини лежачі велосипеди чудово підходять для подорожей та тривалих поїздок.
  • Зменшена ймовірність травмування під час аварії – оскільки лежачі велосипеди сидять ближче до землі, у вас менша відстань для падіння в разі аварії. Якщо ви зіткнетеся з чимось, ви вдаритеся ногами, а не головою. Це зменшує ймовірність травми голови або шиї. Повний обтічник може захистити вас від дорожнього висипу, якщо ви падаєте на швидкості.
  • Коротший гальмівний шлях – довга колісна база дозволяє різко гальмувати, не надто турбуючись про перекидання. Гальмування обмежується зчепленням шин з дорогою.
  • Кращий огляд – лежаче положення сидіння нахиляє шию під кутом, тому ви дивитеся прямо перед собою, а не вниз до землі. Це дає вам чітке уявлення про навколишній світ під час їзди.

Недоліки лежачих велосипедів у порівнянні з вертикальними велосипедами

  • Погана видимість – оскільки велосипедист сидить так низько, йому важко бачити машини, високі кущі, великі камені, паркани тощо. Це може зробити деякі повороти складними. Крім того, лежачі велосипеди ускладнюють огляд позаду вас. У цьому може допомогти велосипедне дзеркало заднього виду. У деяких випадках водіям також може бути важче бачити велосипедистів, які сидять нижче лінії зору, оскільки вони знаходяться нижче лінії зору водія. Унікальний вигляд лежачий велосипеди можуть допомогти вам бути поміченими. Прапорець, що стирчить на рівні очей водія, також допомагає.
  • Дорого – лежачі велосипеди не виробляються масово. Майже всі вони виготовляються вручну малими підприємствами. Вони не можуть скористатися перевагами економії на масштабах під час виробництва. Лежачі велосипеди також, як правило, містять досить багато запатентованих деталей. Вони, як правило, більш складні, а також мають довгі ланцюги та складні системи рульового управління. З цих причин, велосипеди для лежання коштують приблизно вдвічі дорожче, ніж вертикальні велосипеди з аналогічними характеристиками.
  • Важко підніматися на пагорби – це одна з областей, де лежачі велосипеди не працюють так добре, як вертикальні велосипеди. Причина в тому, що ви не можете використовувати вагу свого тіла для натискання на педалі під час підйому. Це означає, що вам доведеться їздити з більш високою каденцією. Їзда в гору на лежачому велосипеді вимагає більше зусиль. Рішення – їхати на дуже низькій передачі з високою частотою обертання педалей.
  • Погана доступність деталей – Більшість лежачих велосипедів мають деякі фірмові деталі. Якщо вони вийдуть з ладу, ви повинні придбати заміну у виробника. У велосипедних магазинах немає запасних частин. Приклади включають сидіння, компоненти рульового управління на деяких лежачих велосипедах і, можливо, стійки.
  • Важко повертати – через велику довжину лежачі велосипеди потребують більше місця для повороту, ніж стандартні вертикальні велосипеди. Це особливо актуально для довгоколісних велосипедів з довгою колісною базою. Маневри на низькій швидкості також складніші, оскільки при повільній їзді важко втримати рівновагу. З цієї причини лежачі велосипеди не ідеально підходять для їзди по бездоріжжю.
  • Дискомфорт – Під час їзди на лежачий, ви не можете легко змінити положення, як на вертикальному велосипеді. Деякі велосипедисти відчувають оніміння м’язів сідниць від цілоденного сидіння на велосипеді. Це називається “лежачий зад”. Деякі велосипедисти відчувають втому в плечах під час їзди на велосипеді з верхнім розташуванням керма, тому що руки завжди тягнуться до керма.
  • важче рушати з місця – лежачі велосипеди можуть відчувати себе нестабільно на низьких швидкостях. Коли ви тільки починаєте рушати з місця, може бути трохи складно рушити з місця. Особливо, якщо велосипед знаходиться на занадто високій передачі. Ви не можете використовувати вагу свого тіла для натискання на педалі, щоб набрати швидкість. Щоб полегшити початок руху, найкращим рішенням буде перемикання на нижчу передачу кожного разу, коли ви зупиняєтесь. Деякі велосипедисти використовують внутрішні маточини. Вони дозволяють перемикати передачі, не зупиняючись.
  • Велика, довга і важка конструкція – це має ряд недоліків, які пов’язані з цим. Ви можете відчути гнучкість рами. Це коштує енергії. Транспортування велосипеда може бути проблемою. Він може не поміститися на стандартному велосипедному багажнику, коробці або в автомобілі. Вага також може бути обмежувальною. Деякі аксесуари, наприклад, певні велосипедні комп’ютери, можуть бути несумісними, оскільки дріт не доходить до колеса від керма.

Коротка історія лежачих велосипедів

Найдавніші лежачий велосипеди датуються серединою та кінцем 1800-х років. На цьому ранньому етапі розвитку велоспорту, до винаходу безпечного велосипеда, компанії експериментували з різними конструкціями велосипедів. Деякі з них виглядають дуже схожими на сучасні велотренажери.

У 1930-х роках у Франції Шарль Моше розробив велосипед “Velocar”. Веломобілі були в основному невеликими автомобілями, які приводилися в рух за допомогою педалей, а не двигуна. Моше використав ту саму технологію, що й для створення своїх веломобілів, щоб побудувати двоколісний велосипед лежачий стиль велосипед.

Моше хотів продемонструвати швидкість свого нового лежачого велосипеда, тому взяв його на перегони. Велосипедист на ім’я Френсіс Фор їздив на велосипеді. Врешті-решт він переміг кількох тогочасних шосейних гонщиків і побив кілька світових рекордів, включаючи рекорд одногодинної дистанції, який тримався майже 20 років.

Виробники вертикальних велосипедів і гонщики були засмучені цим успіхом, тому вони лобіювали заборону на участь у перегонах на лежачих велосипедах. Вони перемогли у 1934 році, коли Міжнародний союз велосипедистів (UCI) заборонив лежачі велосипеди. Імовірно, заборона була введена з міркувань безпеки. Заборона залишається чинною і сьогодні.

Протягом наступних 40-50 років розвиток лежачих велосипедів був практично нульовим. Протягом 1970-х років нафтова криза спричинила різке зростання популярності велосипедів. Наприкінці 1970-х років кілька компаній представили лежачі велосипеди та продавали їх на комерційній основі. Протягом 1980-х, 1990-х і 2000-х років кілька компаній продовжували розробляти, виробляти і продавати велосипеди для лежання. Сьогодні існує невелика, але зростаюча спільнота велосипедистів, які їздять лежачи.

Для отримання додаткової інформації та крутих фотографій, перегляньте цю чудову статтю про історію розвитку велотренажерів від Велосипед Чоловік.

Останні думки про різні типи велосипедів Лежачі Велосипеди

Як бачите, лежачі велосипеди бувають найрізноманітніших стилів і конструкцій. Насправді немає жодного стандарту. У кожного дизайну є свої переваги та недоліки.

Перш ніж купувати лежачий велосипед, найкраще протестувати кілька різних моделей. Якщо є можливість, вам варто спробувати довгоколісний, короткоколісний, з кермом над сидінням та під сидінням, а також з кермом під сидінням лежачий велосипед. Можливо, навіть трицикл. Таким чином, ви отримаєте уявлення про характеристики їзди кожного з них.

Який би стиль ви не обрали, я впевнений, що ви оціните комфорт і ефективність, які притаманні лежачому положенню. Сподіваємось, цей посібник допоможе вам обрати, який велосипед найкраще підходить для вашого стилю їзди.

Якщо ви все ще не вирішили, чи підходить вам лежачий велосипед, ознайомтеся з моєю статтею: Плюси і мінуси лежачих велосипедів.

Який тип лежачого велосипеда вам подобається найбільше? Поділіться своїми порадами та досвідом у розділі Коментарі та думки власників нижче!

від Where The Road Forks

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top