Нічна їзда на гірському велосипеді. Шини мають вирішальне значення

Посібник для початківців з нічної їзди на MTB

by Jessica Strange

гора, велосипед, ніч, катання

Зимові вечори настають досить рано, щоб зіпсувати гірські прогулянки на заході сонця, але не варто велосипед поки що далеко. З настанням ночі настає нова пригода на двох колесах – нічна їзда.

Для більшості людей, які обмежені робочим часом, з настанням осені можливість покататися на велосипеді протягом тижня перетворюється на стрімке пірнання зі скелі. Тож, якщо ви не хочете їздити на велосипеді лише на вихідних або проводити вечори вдома на турбо-тренажері, вам варто спробувати нічну їзду на велосипеді.

Хоча це звучить трохи страшно і, можливо, навіть залякує, все, що вам дійсно потрібно – це хороша пара велосипедних ліхтарів, щоб розчавити ці страхи і вирушити в дорогу. Ліхтарі для гірських велосипедів набагато потужніші, ніж для шосейних, тому вам потрібно переконатися, що у вас є правильний тип. На щастя для вас, ми зробили більшу частину важкої роботи, створивши наш посібник з купівлі ліхтарів для MTB, який ви можете прочитати тут.

Разом з вашим звичайним одягом, велосипедом та ліхтарями, у нас є кілька порад, які допоможуть вам почати нічну поїздку.

Освітлюйте

Хороший комплект велосипедних ліхтарів не такий важкий і громіздкий, як ви можете подумати. Сучасні технології дозволили створити легке, зручне та надійне освітлення, яке випромінює неймовірну силу світла.

Яскравість, вага та дизайн будуть сильно відрізнятися в залежності від бренду та бюджету. Деякі пристрої являють собою єдиний блок з вбудованим акумулятором, тоді як інші мають акумулятор, який ви носите з собою на велосипеді або в сумці

Багато велосипедистів віддають перевагу двом ліхтарям. Один кріпиться на кермо, який, як правило, яскравіший і важчий, а інший – на верхню частину шолома, який буде меншим і легшим – ідеально підходить для освітлення шляху, за яким слідкують ваші очі (i.(особливо на поворотах).

Тримайте очі відкритими

Навіть ваші найулюбленіші маршрути вночі виглядатимуть зовсім по-іншому. Вам може здаватися, що ви знаєте кожну вершину, кожну особливість і кожен спуск, але відкиньте на них грайливі тіні, і вони раптом здадуться вам зовсім іншими – в цьому і полягає частина задоволення!

Будьте уважні і завжди дивіться вперед. Нічний час може принести нову дику природу, танцюючі тіні та випадкові “надто дружні” пари на шляху.

Як це зробити Гора Безпечна їзда на велосипеді вночі

Ідея гора їзда на велосипеді в темряві може бути для декого з вас чимось новим. Можливо, у вас ніколи не було можливості спробувати, або у вас просто немає часу вдень, а ніч – це єдиний вільний час, який ви маєте. Але, можливо, у вас є цілком нормальне занепокоєння з приводу того, як краще піднятися на гору велосипед безпечно вночі.

Я скажу вам прямо зараз, це дуже весело. Особливо, якщо у вас є група друзів, які готові покататися з вами вночі.

Є кілька речей, які вам потрібно зрозуміти, перш ніж ви вирішите спробувати. Більшість з них – прості поради, які допоможуть вам отримати більше задоволення від катання, але деякі з них є важливими для вашої безпеки.

10 найкращих порад для Їзда на велосипеді Ваш Гора Безпечна їзда на велосипеді вночі

Шолом проти. Світло на кермі

В ідеалі, ви хочете мати ліхтарі на кермі та шоломі. Причиною цього є можливість перевіряти шлях трохи далі за допомогою ліхтаря на шоломі, тримаючи ліхтар на кермі, спрямований на землю, на близькій відстані. Таким чином, ви зможете краще вибирати лінії, зберігаючи при цьому увагу на поворотах і об’єктах, що знаходяться перед вами.

Як порада щодо безпеки, я б запропонував вам придбати обидва ліхтарі перед тим, як почати їздити.

Однак, якщо у вас немає ні того, ні іншого на даний момент, набагато краще вибрати ліхтар на шолом. Дає вам більше гнучкості, тому що на відміну від ліхтаря на кермі, ви можете в будь-який момент направити його в інший бік.

Якщо ви виберете світло на кермі, а не на шоломі, це призведе до того, що ви не побачите повороту або дерева вдалині і сильно розіб’єтеся. Рано чи пізно ви почнете їхати так швидко, що одного ліхтаря на кермі буде недостатньо для належної реакції.

гора, велосипед, ніч, їзда

Направляйте світло шолома вдалину частіше, ніж ні

Я вже згадував про раптові повороти та дерева, що з’являються з нізвідки, якщо ви не стежите за ними. Але ви можете не тільки наразити на небезпеку себе, але й завдати шкоди іншим на стежці.

Важливо, щоб ви знали, з якою швидкістю ви їдете, і дивилися на все, що може з’явитися перед вами. Особливо, коли їдеш з групою людей.

Інвестуйте в краще світло

Це може здатися марною тратою грошей, але повірте, це повністю змінює ситуацію.

Дешеві ліхтарі – це хороший перший варіант, особливо якщо ви ніколи раніше не їздили в темний час доби. Можливо, ви захочете спробувати його з дешевим світлом, щоб побачити, чи подобається вам взагалі їздити на ніч. І якщо єдине, що вас зупиняє – це недостатнє освітлення, рішення просте.

Дешеві ліхтарі ледве досягають 50-100 люменів, хоча стверджують, що світять набагато більше. З іншого боку, правильне велосипедне світло буде від 500 до декількох тисяч люменів і охоплюватиме більшу площу з яскравістю.

Є й інші речі, які варто врахувати. Батарейки на дешевих ліхтарях не протримаються навіть близько до заявленого часу. Не те, на що можна покластися, коли ви опиняєтеся в глушині, і там темно.

Правильні велосипедні ліхтарі також повністю водонепроникні та стійкі до іржі. Щось, що не може бути гарантовано для будь-якого дешевого варіанту.

Я, безумовно, відчуваю, що інвестування в кращі ліхтарі було для мене дивовижною річчю. Мої поточні лампи служать вже багато років, і я витрачаю менше грошей, ніж раніше, міняючи дешеві лампи, які постійно ламаються. Зазвичай, це іржа, яка з’їдає акумулятор або електричні контакти.

Я використовую NiteRider Pro 1800 Race вже два роки, і він ніколи мене не підводив.

Ключ до Гора Безпечна їзда на велосипеді вночі Ніч: Ніколи не їдьте поодинці

Їзда на велосипеді вночі – це не те, що ви хочете робити наодинці. Існує більше шансів впасти, розбитися і навіть отримати травму. Ви повинні мати принаймні когось, хто міг би вам допомогти, якщо щось подібне трапиться.

З соціальної точки зору, а також. Їздити вночі з групою друзів веселіше, ніж вдень, тому що це, швидше за все, буде новим досвідом для всіх учасників.

Важливо тримати дистанцію від інших

Час реакції – очевидна причина для дотримання дистанції, однак тут є більше, ніж ви можете подумати на перший погляд.

Світло, яке ви використовуєте, може стати контрпродуктивним з точки зору кращого бачення, якщо ви їдете занадто близько один до одного.

Якщо велосипедист позаду вас їде занадто близько, його яскраве світло може підвищити світлочутливість ваших очей, через що навколишнє середовище здаватиметься темнішим, ніж воно є насправді.

Далі відбувається те, що ваші очі фактично бачать меншу яскравість, ніж виробляється власними ліхтарями. Це як раптом ваші ліхтарі стають гіршими, ніж вони є.

Тримайте при собі запасний ліхтар

Існує ймовірність розбити або загубити ліхтарі на трасі.

Як би ви втратили світло, яке все ще увімкнене під час вночі?

Повірте, це не так складно, як може здатися. Висока трава або дірки між камінням можуть дуже добре приховувати світло. Більшість разів, коли я втрачав свій, я навіть не помічав, бо тримав кілька ліхтарів увімкненими. На щастя, я завжди міг зупинити всю групу, щоб допомогти мені знайти її. Я завдячую своїм друзям, напевно.

Зазвичай краще мати дешевий ліхтар як запасний. Просто тому, що дорогий ви не загубите і не зламаєте, швидше за все, через роки, а запасний знадобиться вам лише на мить, щоб допомогти знайти той, який ви загубили.

Уникайте нових маршрутів вночі

На завершення дотримання достатньої дистанції від інших, ми прийшли до необхідності дуже добре знати свій маршрут. Очевидно, що ви не здатні слідувати чиїмось реплікам і водночас тримати дистанцію. Кожен учасник повинен відчувати себе комфортно на стежці, якою ви їдете, і знати свої власні лінії навколо неї.

Брак мотивації почати їздити вночі?

Дехто з вас може подумати, що це занадто небезпечно, щоб витрачати на це час, або просто переваги не настільки очевидні.

Є багато причин, чому варто спробувати, і я наведу шість моїх найулюбленіших з них.

Старі стежки знову здаються чимось новим

Я рекомендую для нічного катання обирати добре знайомі вам траси. І хоча це може здатися, що ви втрачаєте все задоволення, насправді все зовсім навпаки.

Ви почнете усвідомлювати це під час першої нічної прогулянки. Спочатку вам буде легко їхати і здаватиметься, що це не так вже й складно. Однак, трохи пройшовши стежку, ви помітите, що запам’ятовуєте її набагато краще. Ви відчуєте себе абсолютно по-новому, тому що тепер ви будете покладатися не стільки на те, що бачите, що знаходиться трохи далі по шляху, скільки на те, як ви контролювали велосипед на кожній ділянці. Це змушує вас трохи більше контролювати свій стан велосипед, і це так відрізняється в хорошому сенсі.

Покращення навичок

Бачити менше, а відчувати більше – це чудовий спосіб зблизитися з велосипедом і вдосконалити свої навички. Ви почнете розуміти кожен рух більш детально і точно. Це трохи банально, як у фільмах. Твоє велосипед стає частиною тебе і все це банально, але це правда.

Це чудовий спосіб покращити всі ті маленькі помилки, які ви робите. Деякі з них ви навіть не будете знати, що робите, поки не почнете їздити вночі.

Їзда верхи на коні Вночі стежки здаються швидшими

Більшість часу ви будете їхати повільніше, ніж раніше, але якимось чином вам буде здаватися, що ви їдете так само швидко або навіть швидше. Це відбувається тому, що в темряві твоє сприйняття руху зменшується.

Знаєте, як втрачається весь азарт, коли до чогось звикаєш?? Те саме відбувається і зі швидкістю. Темрява на трасі принесе задоволення від їзди на велосипеді їзда верхи знову та сама траса!

Популярні траси стають порожніми

Раніше мені хотілося, щоб всі зупинилися гора їхала на велосипеді цілий день, бо хотіла проїхатися деякими стежками, не хвилюючись, чи не вріжуся в когось, хто з’явився переді мною. Деякі з моїх улюблених трас були просто переповнені гонщиками весь час. Ось що трапляється зі стежками, які знаходяться дуже близько до великих міст.

Тоді я ніколи не думав про те, щоб їздити вночі, і коли мій друг запропонував спробувати, я раптом зрозумів, що це те, що мені завжди було потрібно. Ми не робимо це дуже часто, але іноді просто чудово мати популярну трасу в своєму розпорядженні.

Легше організувати свій графік поїздок

Я працював на роботі з 9 до 5, тож вихідні були єдиним часом, коли я міг їздити на велосипеді. Ми, як група друзів, дуже хотіли покращити свої навички та дослідити нові речі, але катання лише на вихідних було для нас недостатньо. Принаймні взимку.

Нам знадобився деякий час, щоб звикнути до щовечірніх поїздок, але я можу сказати, що це було найкраще рішення, яке ми коли-небудь приймали.

Чудові краєвиди

Остання, моя улюблена. Коли ніч ясна, їзда вночі така дивовижно красива. Нічне небо дивовижне, коли ви знаходитесь на природі, далеко від міських вогнів. У повний місяць ви можете навіть вимкнути світло і дозволити своїм очам адаптуватися до тієї невеликої кількості світла, що надходить з неба. Ми спробували покататися так кілька разів. Не найбезпечніша ідея, але тим не менш, це було напрочуд весело.

Змонтуйте

Є кілька варіантів, коли справа доходить до монтажу вашого світла. Очевидним вибором є кермо, особливо якщо це блок “все в одному” з акумулятором і лампою, об’єднаними разом. Крім того, ви можете закріпити його на шоломі, але уникайте цього з важким ліхтарем, тому що це призведе до зміщення кришки, коли ви їдете по нерівностях. Іншим фактором є тип траси, якою ви їдете. Якщо є багато крутих поворотів, ліхтар, встановлений на штанзі, не буде світити за кутами, а саме туди, куди вам потрібно дивитися. Ліхтар на шоломі вирішує цю проблему, оскільки він світить туди, куди ви дивитеся, але якщо світла недостатньо, щоб також освітлювати трасу прямо перед вами, ви можете зіткнутися з труднощами. Найкращий варіант – це, звичайно, мати ліхтарі, встановлені як на голові, так і на кермі.

Якщо ви ніколи раніше не каталися вночі, спробуйте це зробити на добре знайомому маршруті, перш ніж вирушати в дику природу. Ви будете здивовані тим, наскільки чужими виглядають і відчуваються стежки. Підсвідомі підказки, які ви використовуєте для ініціювання поворотів та знайомих вам об’єктів, будуть відкинуті в тінь і не з’являться тоді, коли ви очікуєте. Не хвилюйтеся – ви не “виграєте” Strava під час першої ж поїздки. Трейл-центри – ідеальні місця для відточування навичок нічного катання. На треках менше сюрпризів, таких як пеньки або каміння, які можуть стати причиною аварії. Ви завжди можете кинути виклик собі більш технічними маршрутами, коли наберетеся впевненості в собі.

Заводьте друзів

Прогулянки після роботи з друзями – чудовий спосіб позбутися зимової хандри. Магазини та велоклуби по всій країні також організовують вечірні прогулянки, і це чудовий спосіб познайомитися з новими людьми та однодумцями. Оскільки взимку світловий день обмежений, якщо ви хочете кататися регулярно, вам доведеться виходити на вулицю з настанням темряви. Наявність друзів, з якими ви можете об’єднатися, може допомогти вам вийти з дверей, коли в іншому випадку є спокуса залишитися вдома.

Не їдьте надто близько до того, хто їде попереду. Якщо ваше світло буде яскравішим за їхнє, це відкине перед ними величезну тінь, і їм буде важче бачити стежку. Якщо ви зупиняєтесь, щоб потеревенити, не світіть ліхтарем прямо в очі своїм товаришам, бо це може тимчасово засліпити їх. Замість того, щоб тримати фару на повній потужності протягом всієї поїздки, зменшуйте потужність на рівнинних ділянках та підйомах, щоб заощадити час роботи акумулятора. Не вмикайте фара настільки тьмяно, щоб нічого не бачити!

Будьте в безпеці

Їзда вночі може бути небезпечною. Ймовірність аварії вища, ви менш помітні для інших учасників руху (і доріг), і у вас менше шансів зіткнутися з іншими велосипедистами в разі аварії. Візьміть справний задній ліхтар, навіть якщо ви плануєте їхати по бездоріжжю – ніколи не знаєте, що може статися. Не зайвим буде мати запасний передній ліхтар, і зверніть увагу на час автономної роботи основного ліхтаря – ви ж не хочете опинитися в глушині, не бачачи нічого і не будучи поміченим. Дочекайтеся друзів, якщо ви розділилися, і завжди повідомляйте комусь, куди ви плануєте їхати і як довго вас не буде. Якщо ви використовуєте велосипедний комп’ютер з GPS, подумайте про використання трекера місцезнаходження. Деякі з найкращих велосипедних додатків також пропонують подібну функціональність.

Переконайтеся, що ваш велосипед готовий до бруду, якщо ви живете у вологому кліматі, і візьміть все необхідне для ремонту на трасі. Одягайтеся тепліше – з настанням темряви температура падає. Запасний шар у вашому велорюкзаку може мати велике значення, якщо погода зміниться або вам потрібно буде зробити незаплановану зупинку.

Крила

Вам знадобиться мінімалістичне переднє крило, наприклад, Mucky Nuts. Цей стиль крил довговічний і ненав’язливий, а також чудово справляється з мінімізацією потрапляння бризок на обличчя. Використовуйте їх цілий рік, немає причин не робити цього. Незалежно від того, з яким крилом ви їдете, ви все одно будете отримувати випадкові бризки бруду, що летять вам в очі, тому одягайте захисні окуляри.

Задні крила більш проблематичні. Багато хто з нас пробував їх, але мало хто їздить на них. Вони заважають, коли ви їдете низько та зі спинки сидіння, вдаряються об раму дивним чином і мають тенденцію ламатися або падати. Єдине заднє крило, на яке варто звернути увагу – це Mudhugger, винайдений британцями, у яких погода ще більш волога, ніж у нас. Зверніть увагу, що це працює не на всіх велосипедах.

Позбудьтеся алюмінієвих точок дотику

Якщо ви хочете, щоб руки та ноги були теплішими, замініть гальмівні важелі та педалі з алюмінію на пластик або вуглецеве волокно. Алюміній є ефективним тепловідводом, а пластик – ізолятором, який забезпечить вам комфорт. Раніше я використовував карбонові важелі Code, але, на жаль, мої нові Hayes Dominions – лише алюмінієві.

Гальмівні важелі: SRAM вищого класу та більшість гальм Magura можуть бути модернізовані важелями з вуглецевого волокна. Будь-який магазин може замовити їх для вас приблизно за 120. Shimano, на жаль, не пропонує запасні частини.

гора, велосипед, ніч, їзда

Композитні педалі: цей варіант хороший, оскільки ці педалі дешевші за алюмінієві. OneUp, Deity та Kona – це бренди Cascadia, які мають чудові композитні педалі, які майже нічим не поступаються своїм алюмінієвим побратимам.

Карбонові шини: За словами Ендрю Мейджора з NSMB.com, карбонові шини мають велике значення в дуже холодному кліматі, але є найменш важливою точкою дотику з холодною погодою на більш м’якій стороні Cascadia. Особисто я не використовую карбонові шини, але я б використовував їх, якби жив десь у холодних краях.

Ніч Riding

Катання у вихідні дні в PNW – це, по суті, нічне катання з нашими короткими і темними зимовими днями. Єдине, що відрізняється від ніч їзда стає освітленою, і ви можете їхати практично будь-якою трасою, якою ви зазвичай їздите взимку.

Ліхтарі: для початку візьміть світлодіодний ліхтар на шолом велосипед світло не менше 1000 люмен. Якщо ви використовуєте лише один ліхтар, краще встановити його на шолом. Працювати лише з одним ліхтарем проблематично, коли ви розвертаєтесь на звивистій трасі.

Краще встановити і ліхтар, і підсвітку на шоломі, причому на шоломі має бути яскравіший блок на 2000 люмен. Ліхтар відкидає приємні тіні, а наявність другого ліхтаря – чудова ідея для підстраховки, коли одна з батарейок сідає, а батарейки мають властивість сідати. Ви не хочете застрягти на стежці в темряві.

Всюдисущий MagicShine – це бюджетний спосіб розпочати роботу. Батареї низької якості, і вони завищують свою яскравість, але вони повинні працювати протягом року або двох. Вибір одного з відомих брендів буде надійнішим і менше сміття на звалищі. Шукайте якісні світлодіодні ліхтарі Night Rider, Light and Motion, Gemini, Gloworm та інших відомих брендів.

Тепер ви знаєте все, що вам потрібно для того, щоб почуватися комфортно і насолоджуватися мокрими зимовими поїздками на велосипеді в PNW. Зимова їзда тут фантастична, і гірський їзда на велосипеді цілий рік творить чудеса, коли на вулиці похмуро і темно.

https://totalwomenscycling.com/mountain-biking/beginners-mtb-night-riding-guide
https://easymountainbiking.com/mountain-велосипед-нічна їзда/
http://www.ss0001.com/index-40.html
https://abitgear.com/blogs/rantings/everything-you-need-to-know-to-enjoy-wet-winter-and-нічний-катання на велосипеді в пнв [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top