Огляди складних електричних велосипедів Ancheer – 20-дюймовий складний міський комутатор. Акумулятор електричного велосипеда Ancheer

Відгуки про складний електричний велосипед Ancheer. 20-дюймовий складний міський велосипед

складних, електричних, велосипед, ancheer

У нашій серії оглядів складних електричних велосипедів Ancheer ми розглядаємо їхній 20-дюймовий складний міський велосипед!

Цей компактний маленький ebike має правильну ціну (до 800 фунтів стерлінгів з доставкою до ваших дверей), поставляється в комплекті з бризговиками, ліхтарями та багажником. ідеально підходить, якщо ви готуєтесь повернутися до офісу!

Початкові думки

Я завжди скептично ставлюся до огляду велосипедів вартістю менше 1000 фунтів стерлінгів, оскільки це кінець ринку, де є безліч дешевих і неприємних електричних велосипедів, які виглядають блискуче, але вийдуть з ладу через кілька місяців використання.

Однак я вже деякий час стежу за Ancheer і був дуже вражений асортиментом електричних велосипедів, які вони пропонують за цією ціною, і їхні відгуки в Інтернеті загалом були позитивними, і ця модель не стала винятком.

Звичайно, ви не отримуєте тут компонентів найвищої якості, але менш ніж за 800 фунтів стерлінгів ви отримуєте надійний маленький приміський велосипед, який може стати ідеальним варіантом як ваш перший електровелосипед, якщо ви хочете почати їздити на роботу в офіс кілька разів на тиждень.

Виглядає він також добре, і мені подобається, як вони сховали акумулятор всередині рами (який можна зняти і заблокувати), що робить цей велосипед дуже схожим на традиційний фальш-велосипед.вгору.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Положення для їзди, комфорт та елементи керування

складних, електричних, велосипед, ancheer

Положення для їзди. Як і більшість електричних складних велосипедів, Ancheer 20 ″. це вертикальне положення для їзди, яке підходить для міських гонщиків, і має безліч регулювань у сідлі та на штоку керма. Я бачив відгуки власників, які мають 5 футів, які, здається, думають, що цей велосипед можна регулювати за розміром. добре знати, якщо у вас короткі ноги.

Комфорт. Цей Ebike має підвісні вилки спереду, дискові гальма спереду та ззаду, що приємно бачити, оскільки я твердо вірю, що ВСІ електричні велосипеди повинні мати дискові гальма в стандартній комплектації через додаткову вагу цих велосипедів, однак вони тросові, а не гідравлічні, але все одно повинні бути нормальними для цього типу велосипедів.

Перевірте тут

Хоча я не є фанатом графіки на сідлі, воно має широке сидіння, тому підійде для коротких поїздок і є правильним для такого стилю їзди. Якщо ви не можете жити зі смужками “їдь швидше”, то є безліч інших варіантів сідла на вибір, або ви можете використовувати чохол, але це незначний недолік.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Управління. 20-дюймовий електричний складаний велосипед Ancheer має 3 рівні допомоги, які можна змінювати під час їзди, і має максимальну швидкість 25 км / год (законодавча межа в ЄС. 15 миль / год).

Низький рівень допомоги = добре, якщо ви хочете підтримувати форму і збільшує час автономної роботи акумулятора, коли ви перебуваєте в квартирах

Medium Assist = допомога середнього діапазону. це те, де ви будете проводити більшу частину свого часу, саме той баланс, який доповнить ваше педалювання

High Assist = Високий рівень допомоги зробить легку роботу на пагорбах, але будьте обережні, він розряджає батарею та зменшує запас ходу, якщо використовується протягом тривалого періоду часу

Цей велосипед оснащений 7 передачами, що дає гонщикам варіанти щодо їх каденції педалювання проти рівня допомоги, який я віддаю перевагу. На деяких з цих велосипедів використовується одна передача, і водій покладається на допомогу, що, на мою думку, зменшує час роботи акумулятора і просто обмежує досвід їзди.

Діапазон заряду акумулятора

складних, електричних, велосипед, ancheer

Що мені подобається в цій моделі, так це те, що акумулятор можна заряджати на велосипеді або поза ним, і він захований всередині рами, яку також можна заблокувати для додаткової безпеки.

Час зарядки становить 4. 6 годин, а запас ходу велосипеда становить від 15.30 миль на одному заряді.

Як неодноразово згадувалося в моїх відгуках, це залежить від ваги, допомоги та погоди, тому я думаю, що рекламований діапазон (15. 30 миль) виглядає приблизно правильно, і ви зможете вичавити з нього 25 миль на одному заряді, використовуючи розумний рівень допомоги.

Ця модель стверджує, що вона є “гібридною”, що означає, що її можна використовувати як на дорогах, так і на бездоріжжі, однак я б сказав, що вона більше підходить для асфальтованих поверхонь, можливо, з дивною легкою позашляховою стежкою, я впевнений, що вона може впоратися, оскільки має “гравійні” шини для додаткового зчеплення з цими типами місцевості.

Це співвідношення ціни та якості?

На мій погляд, так, цей 20-дюймовий електричний складаний велосипед Ancheer є хорошим співвідношенням ціни та якості, якщо ви шукаєте ebike початкового рівня вартістю менше 800 фунтів стерлінгів, враховуючи також, що він оснащений для щоденних поїздок на роботу.

Так, він важкий, тому аспект “Складання” більше призначений для зберігання, ніж для перенесення, але він поміститься в багажник вашого автомобіля, тому може бути популярним і серед відпочиваючих.

Інші відгуки та досвід про складний електричний велосипед Ancheer

Загальний рейтинг на Amazon від користувачів. 4.1 з 5 зірок, що є позитивним, тому ось кілька хороших і поганих моментів, згаданих іншими власниками:

  • “Керування дуже просте у використанні”
  • “Легка збірка, блискуча їзда”
  • “Міцний, гарний велосипед”
  • “Досить важкий і непростий для підйому в багажник мого автомобіля”
  • “Збірка зайняла більше часу, ніж очікувалося”

Висновок. Відгуки про складний електричний велосипед Ancheer. 20-дюймовий міський пасажир

Ринок електричних велосипедів насичений дешевими варіантами вартістю до 1000 фунтів стерлінгів, і є кілька чудових знахідок. На мій погляд, складний електричний велосипед Ancheer 20 ″ city Commuter. це відмінне співвідношення ціни та якості, і за цією ціною ви могли б зробити набагато гірше.

  • Назва продукту: Електричний велосипед Ancheer 20-дюймовий складний міський приміський електричний велосипед
  • Розмір: 20 дюймів
  • Вага: 20 кг
  • Стиль: Міський / Поїздки на роботу
  • Акумулятор: 36В 8Ач (15. 30 миль на одному заряді)
  • Двигун: концентратор потужністю 250 Вт
  • (Як асоційований партнер Amazon, я можу заробляти на кваліфікованих покупках)

Купуйте тут від Amazon

Ми сподіваємось опублікувати більше оглядів складних електричних велосипедів Ancheer про деякі інші їхні моделі протягом найближчих місяців, тому, якщо ви хочете отримати сповіщення, підпишіться на нашу розсилку тут.

Тим часом, мені було б дуже цікаво почути від інших користувачів, які володіють цим велосипедом, тому, будь ласка, не соромтеся писати мені повідомлення нижче.

Поширені проблеми з електричними велосипедами Ancheer (зробіть це раніше)

Джон, чи знаєте ви, які основні проблеми з електричними велосипедами Ancheer? Це одне з питань, яке часто задають мої читачі. Ну, я вас охопив.

Електровелосипеди штурмують велосипедний світ, але вони, як правило, все ще залишаються досить значною інвестицією. Ви хочете знати, на що ви погоджуєтесь, коли робите вибір, навіть з відносно недорогим варіантом, і є багато потенційних проблем, на які слід звернути увагу.

У цій статті ми розглянемо деякі найпоширеніші проблеми, які виникають у людей з електричними велосипедами Ancheer, щоб ви могли вирішити, чи можуть вони бути правильним вибором для вас.

Що таке Ancheer?

Перш ніж ми перейдемо до проблем, які виникають у людей з їхніми велосипедами, ми повинні коротко ознайомитися з компанією і тим, що вони собою являють.

Ancheer виробляє електронні велосипеди близько п’яти років, більшість з яких виробляються на Тайвані та Китаї перед відправкою на склади в США або ЄС.

Більшість своїх продажів вони здійснюють онлайн, хоча у них також є ряд партнерських магазинів та дистриб’юторів.

Ancheer. це все про надання електронних велосипедів за конкурентоспроможними цінами, і компанія значно зросла в розмірах за останні кілька років. Питання в тому, чи є їхня низька ціна відображенням низької якості?

Які електровелосипеди продає Ancheer?

Якщо ви робите покупки в Ancheer, у вас є досить великий вибір різних велосипедів на вибір. Вони продають гірські велосипеди, а також міські велосипеди, і ви також можете придбати різні деталі через їхній інтернет-магазин.

  • Складні електричні приміські велосипеди
  • Електричні крейсерські велосипеди
  • Міні-складні електричні велосипеди
  • Електричні гірські велосипеди
  • Електричні гірські велосипеди з товстими шинами

Існує також цілий ряд різних типів акумуляторів, які можуть впливати на час зарядки, довговічність та потужність.

Поширені проблеми з електровелосипедами Ancheer

Відкликання акумулятора

Ця проблема, безумовно, повинна бути у верхній частині списку, оскільки це найсерйозніша проблема на сьогоднішній день. У жовтні 2022 року компанія Ancheer оголосила про відкликання всіх своїх акумуляторів для електровелосипедів з номером моделі AM001907.

Це пов’язано з тим, що літій-іонні акумулятори за певних обставин можуть загорятися, випускати іскри або навіть вибухати.

Очевидно, що це серйозна і серйозна проблема безпеки, яка ставить під сумнів якість і надійність їхньої продукції, однак, проблема виникла лише з цією однією конкретною моделлю акумулятора.

Якщо у вас є один з цих електронних велосипедів, вам слід вийняти акумулятор з велосипеда та зберігати його в безпечному, провітрюваному та сухому приміщенні.

Тоді зв’яжіться з компанією за безкоштовним телефоном 888-661-1330 або електронною поштою [email protected]. або в Інтернеті за адресою https://www.ancheer.магазин / сторінки / відгуки. Ancheer пропонує безкоштовну заміну акумулятора та кріплення для всіх цих велосипедів.

Несправність зарядних пристроїв

Багато користувачів повідомляють, що зарядні пристрої на їхніх велосипедах Ancheer вийшли з ладу через відносно короткий проміжок часу, що є справжнім болем для електровелосипеда.

Без справного зарядного пристрою батареї практично марні, але Ancheer замінить їх, якщо ви зв’яжетеся з нами.

Термін служби акумулятора виснажується

Ще однією суттєвою проблемою з акумуляторами, яку виявили деякі клієнти Ancheer, є те, що вони не завжди тримають заряд з часом.

Через кілька місяців деякі люди повідомляють про помітне скорочення терміну служби акумулятора, що означає, що ви не зможете проїхати на одному заряді.

Трансмісія із заниженою передачею

Чимало гонщиків повідомили, що насправді їзда на велосипеді Ancheer може відчувати себе трохи вільно.

Касета з 14-28 зубцями може залишити ваші ноги обертатися без особливого опору, а це означає, що ви не зможете їхати вперед з такою силою, як хотілося б.

Це трохи погіршується великою вагою велосипедів, хоча це досить поширена скарга на будь-які електровелосипеди на ринку.

Несправні / пошкоджені деталі

Більшість велосипедів Ancheer доставляються безпосередньо до вас додому, і деякі з них, як повідомляється, прибули в менш ніж ідеальному стані.

Наприклад, кілька клієнтів поскаржилися, що задній перемикач був зігнутий, коли вони дістали велосипед з коробки, а деякі виявили, що їхній контролер був несправний, через що перегорів запобіжник в акумуляторі.

Дешеві деталі

Деякі деталі на цих велосипедах Ancheer трохи дешеві, що пояснює низьку ціну. На жаль, це може призвести до того, що вони з часом вийдуть з ладу.

Зокрема, користувачі скаржаться на те, що при різкому гальмуванні вилка може скручуватися або навіть ламатися, а шини доволі швидко потребують заміни.

Загалом, це не найміцніші велосипеди на ринку, але вони, як правило, мають гарантію.

Спілкування

Ще однією важливою проблемою, з якою стикаються клієнти Ancheer, є той факт, що більша частина діяльності компанії відбувається за кордоном.

Інструкції та посібник написані не дуже зрозумілою англійською мовою, і може бути важко спілкуватися зі службою підтримки.

Які основні проблеми з електронними велосипедами Ancheer?

Якщо залишити осторонь очевидну проблему відкликання, електричні велосипеди Ancheer, як правило, отримують відносно позитивні відгуки в Інтернеті, і багато гонщиків дуже задоволені своєю покупкою.

З огляду на це, основний консенсус полягає в тому, що ви отримуєте дешевший продукт, і, як такий, ви не повинні очікувати занадто багато.

Компоненти не будуть високоякісними, і, хоча вони не відчуваються дешевими, велосипеди також не будуть відчувати себе дуже преміум-класом. Вони досить привабливі, відносно прості у використанні та пропонують гідну продуктивність за свою ціну.

Основні проблеми полягають у тому, де трохи дешевше виробництво підводить велосипед: електричні збої, пошкодження механічних частин або втрата заряду акумуляторів з часом.

Це поєднується з тим, що Ancheer. це, по суті, іноземна компанія, а це означає, що може бути важко зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, а деяка документація трохи заплутана.

ПРОБЛЕМА з двигуном електричного велосипеда Ancheer Подивіться відео нижче:

Резюме

Отже, чи є електровелосипеди Ancheer занадто проблематичними, щоб бути вартими того? Зрештою, вони приблизно відповідають тому, що ви очікуєте за ціну, і більшість клієнтів зрештою задоволені своєю покупкою.

Хоча відкликані акумулятори, безумовно, викликають занепокоєння, більшість проблем, з якими стикаються люди з велосипедами Ancheer, пов’язані з їх відносно дешевим виробництвом. чого і слід було очікувати, коли ви купуєте бюджетний велосипед.

Рекомендації

Джон. засновник та старший редактор велосипедів у ProBikeCorner. Джон. велосипедист і мандрівник, який об’їздив на велосипеді 17 країн і не планує зупинятися на досягнутому. Він захоплюється допомогою іншим, створюючи технічні ресурси, поглиблені огляди та багато іншого.

Останні публікації

Чи знаєте ви, які найпоширеніші проблеми з електровелосипедами Brompton? Що ж, ви знаходитесь в ідеальному місці, щоб знайти відповідь на таке питання. Одне з найвідоміших імен в електричному.

Велосипеди Switch пропонують безліч зручностей, але іноді вони вимагають усунення несправностей. На щастя, простий дизайн робить цей процес досить простим. Поширені проблеми зі Switch.

Про мене

Привіт, я Джон, і я керую цим сайтом.Я подорожую на велосипеді вже більше 9 років, і це моя пристрасть, це те, чим я хочу поділитися зі світом і допомогти якомога більшій кількості людей в цьому процесі.З таким великим вибором, які найкращі бренди і що робить велосипеди дійсно вартими покупки?

ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЯ

ProBikeCorner.com є учасником Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні відрахування шляхом розміщення реклами та посилань на Amazon.com. ProBikeCorner.com також бере участь у партнерських програмах з Clickbank, CJ та іншими сайтами. ProBikeCorner.com отримує винагороду за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Живлення вперед: Зарядка електричного велосипеда Ancheer. і

складних, електричних, велосипед, ancheer

Хочете знати, як зарядити електровелосипед Ancheer? Це просто. Коробка контролера вашого електронного велосипеда має гнізда для підключення зарядного пристрою. Просто підключіть зарядний пристрій, що входить до комплекту, до основної розетки. Підключіть зарядний пристрій до гнізда та увімкніть вилку, щоб розпочати зарядку.

Більшість моделей Ancheer вимагають, щоб ви тримали акумулятор на електронному велосипеді для зарядки. Інакше акумулятор не буде заряджатися. Крім того, вийняти батареї Ancheer не завжди може бути просто.

З огляду на це, зарядка вашого електронного велосипеда Ancheer. це більше, ніж здається на перший погляд. Продовжуйте читати, щоб дізнатися, як ви можете отримати максимальну віддачу від його продуктивності.

Заряджання електричного велосипеда Ancheer. детально

Зарядка будь-якого електровелосипеда Ancheer залежить від моделі та характеристик акумулятора. Однак більшість правил застосовуються до всіх електронних велосипедів Ancheer.

Акумулятор на більшості електричних велосипедів Ancheer знімний. Однак ви не будете заряджати акумулятор, як тільки вони будуть зняті.

Акумулятор постачається із заземленим роз’ємом, який можна підключити до розетки. Якщо у вас є електровелосипед Ancheer, це те, що вам слід зробити:

  • Ми рекомендуємо встановити на стіні спеціальну зарядну точку для електровелосипеда.
  • Відкрийте коробку контролера Ancheer, щоб відкрити гніздо для зарядки
  • Візьміть штекер від зарядного пристрою та вставте його в розетку електровелосипеда
  • Тепер підключіть інший кінець заряду до стіни. Це змінить колір зарядного пристрою на червоний. Це знак того, що ваш електричний велосипед Ancheer зараз заряджається.
  • Залиште штекер увімкненим, поки ваш електронний велосипед не буде достатньо заряджений. Зарядний пристрій світиться зеленим кольором, коли електровелосипед Ancheer повністю заряджений. Це може змінюватися залежно від моделі вашого електронного велосипеда.
  • Нарешті, вийміть зарядний пристрій з автомобіля та закрийте кришку блоку управління.

Обов’язково подивіться на дисплей, щоб побачити, скільки заряду має акумулятор. Наведені вище інструкції звучать просто.

Однак існують способи оптимізації та продовження терміну служби акумулятора. Електричні велосипеди Ancheer. це більше, ніж просто підключення та відключення зарядного пристрою.

Основи акумуляторів електронних велосипедів Ancheer

Усі електричні велосипеди Ancheer постачаються з інструкціями виробника. Обов’язково прочитайте ці інструкції перед використанням електронного велосипеда.

Ви отримаєте зарядний пристрій разом із електровелосипедом Ancheer. Залежно від моделі, ви також можете зарядити електронний велосипед:

Більшість моделей Ancheer, які ми бачили, вимагають розміщення акумулятора всередині електронного велосипеда.

Коли заряджати електричні велосипеди Ancheer

Більшість електричних велосипедів Ancheer матимуть світлові індикатори, що вказують вам заряджати акумулятор. Акумулятор стає червоним, коли він розряджається або розряджається. Коли акумулятор повністю заряджений, індикатор загориться зеленим кольором.

Для більшості електронних велосипедів Ancheer індикатор буде блимати під час заряджання. Як тільки увімкнеться червоний світловий індикатор, слід розпочати процес заряджання.

Обов’язково вимкніть електронний велосипед перед тим, як підключити його до зарядного пристрою. Зарядний пристрій буде підключено до основної розетки.

Після того, як ваш електровелосипед Ancheer повністю зарядиться, індикатор стане зеленим. Тепер ви можете зняти зарядний пристрій і почати користуватися своїм електровелосипедом.

Коли ваш електровелосипед Ancheer розрядиться, вам доведеться повторити процес. Не забудьте вимкнути акумулятор перед тим, як підключати його до зарядного пристрою та розетки.

Скільки часу потрібно для повної зарядки електричних велосипедів Ancheer?

Повна зарядка електронного велосипеда Ancheer може зайняти від 2 до 8 годин. На офіційному веб-сайті зазначено, що для першої зарядки акумулятора потрібно 8 годин. Однак наступного разу, коли ви зарядите акумулятор, він зарядиться набагато швидше.

З огляду на це, батареї з частковим зарядом займуть менше часу. Однак останні кілька хвилин заряду використовуються для дозарядки елементів. Вам не потрібно чекати завершення процесу. Деякі акумулятори можна зарядити на 90% менш ніж за 2 години.

Є кілька факторів, які впливають на час заряджання. Давайте розглянемо деякі з них більш детально.

Існуючий рівень заряду

Якщо ваш електровелосипед не має існуючого заряду, для повної зарядки знадобиться 6 годин. Якщо він заряджений на 30%, ви можете очікувати, що він повністю зарядиться за 2 години.

Не рекомендується часто повністю розряджати акумулятор. Намагайтеся не перезаряджати батареї, оскільки це зменшує термін їх служби та ефективність.

Тип акумулятора

Акумулятор Вага (фунтів) Діапазон (миля) Ємність (а)
Літій-іонний 6 20 9
Свинцева кислота 15 20 25

Акумулятори для електровелосипедів бувають літій-іонними або свинцево-кислотними. Обидва типи акумуляторів відрізняються залежно від ваги та ємності заряду. Свинцево-кислотні акумулятори мають більшу ємність порівняно з літій-іонними акумуляторами. Але вони дуже важкі.

Це також означає, що свинцево-кислотні акумулятори заряджаються довше. важливо, що ви, швидше за все, знайдете акумулятори для електронних велосипедів Ancheer, виготовлені з літій-іонних. Це заощадить час зарядки на кілька годин.

Вік акумулятора

Загальний вік акумулятора також впливає на його ємність і час заряджання. Старіший акумулятор матиме меншу ємність заряду і заряджатиметься довше. Новіший акумулятор, з іншого боку, більш ефективний і заряджається швидше.

Вихід зарядного пристрою

Вихід зарядного пристрою також визначає, скільки часу може знадобитися для зарядки акумулятора. більше, ви повинні забезпечити акумулятор необхідною йому електроенергією. Вхід для акумуляторів Ancheer становить 100-240 В і 1.8А і вихідна напруга 42В і 2.0A.

Обов’язково використовуйте лише офіційний зарядний пристрій з електронним велосипедом Ancheer.

Скільки зарядів може дати вам акумулятор Ancheer?

Більшість акумуляторів Ancheer виготовляються з літій-іонних. Це забезпечить щонайменше 500 повних циклів заряду, перш ніж початкова ємність зменшиться.

Деякі акумулятори Ancheer можуть забезпечити 1150 циклів заряду або більше. У більшості випадків ви можете розраховувати на те, що батарея проїде від 10 000 до 30 000 миль.

Це багато миль для електронного велосипеда.

Поради щодо заряджання електронного велосипеда Ancheer для подовження терміну служби акумулятора

В ідеалі, ви хочете насолоджуватися своїм електронним велосипедом Ancheer ще довго. Для цього ваша акумуляторна система повинна працювати правильно.

Ось кілька порад, як покращити термін служби акумулятора.

Заряджайте новий акумулятор електронного велосипеда кожні 12 годин

Рекомендується заряджати новий акумулятор електровелосипеда щонайменше 12 годин. Це дозволяє струму протікати через усі елементи для більшої ефективності.

Регулярно заряджайте акумулятор вашого електронного велосипеда Ancheer

Літій-іонний акумулятор, що використовується на велосипедах Ancheer, повинен працювати довше при регулярному використанні. Однак, ви повинні заряджати батарею, коли вона має 30-60 відсотків ємності.

Деякі експерти стверджують, що акумулятор слід періодично розряджати раз на 30 зарядів. Крім того, вам слід дотримуватися 30-60 відсотків керівництва.

Уникайте екстремальних температур

Батареї чутливі до екстремальних температур, будь то спека чи холод. Це важливий фактор, коли мова йде про батареї Ancheer.

Обов’язково регулярно перевіряйте температуру акумулятора. Якщо він стає занадто гарячим, вам слід відключити його від зарядного пристрою. Дайте акумулятору охолонути, перш ніж вирішите використовувати його знову.

Оптимальна температура для акумуляторів становить від 45 до 77 градусів за Фаренгейтом. Досягти такої температури може бути неможливо для всіх. Просто переконайтеся, що ваш акумулятор не заряджається нижче точки замерзання або вище 110 ° F.

Не залишайте свій електронний велосипед Ancheer на зарядці на ніч

Не варто залишати акумулятор вашого електровелосипеда Ancheer на зарядці на ніч. Це може призвести до його нагрівання. Це негативно вплине на функціональність електровелосипеда та скоротить термін його служби.

Однак більшість акумуляторів та зарядних пристроїв Ancheer вимикають зарядку, коли акумулятор повністю заряджений. Незважаючи на це, не варто ризикувати.

Ніколи не зберігайте порожній акумулятор Ancheer

Можливо, ви захочете зберігати акумулятор вашого електровелосипеда Ancheer. Переконайтеся, що акумулятор не розряджений і має принаймні 40% заряду.

Чи потрібно заряджати електровелосипед після кожної поїздки?

Це здебільшого залежить від рівня заряду акумулятора. Якщо ви помітили, що рівень заряду акумулятора нижче 30%, вам слід зарядити його.

Це також залежить від вашої подорожі. Чи потрібно кілька поїздок на велосипеді, щоб батарея зарядилася на 30%?? Якщо так, вам не потрібно заряджати акумулятор після кожної поїздки. Просто переконайтеся, що час від часу розряджаєтесь.

Чому перезарядка електронного велосипеда Ancheer погана?

Перезарядка акумулятора електровелосипеда вплине на його функціональність та продуктивність. Перезарядивши акумулятор, ви зменшите термін його служби.

Однак акумулятори електровелосипедів Ancheer вимикають зарядку завдяки вбудованому захисту. Незважаючи на це, подумайте про використання таймера, який нагадує вам відключити зарядний пристрій.

Як далеко може проїхати електронний велосипед Ancheer на одному заряді?

Ваш стиль їзди, рельєф місцевості та вага впливають на відстань, яку ви проїжджаєте на одному заряді. Електросамокати Ancheer оснащені екранами, що відображають рівень заряду акумулятора. Використовуйте його, щоб визначити, наскільки далі ви можете проїхати на електровелосипеді із зарядом акумулятора.

Ось кілька факторів, які впливають на дальність поїздки з акумулятором.

i) Загальна вага

Чим більшу вагу ви несете, тим менше ви можете проїхати на одному заряді. Вага включає ваш велосипед, вас та все інше, що ви несете.

ii) Погода

Як згадувалося раніше, загальна помірна температура може впливати на час автономної роботи. Екстремальні температурні умови скорочують запас ходу акумулятора. У більшості випадків батареї Ancheer працюють довше при більш високих температурах порівняно з холодними умовами.

iii) Місцевість

Рельєф місцевості впливає на загальну відстань, яку ви можете проїхати на одному заряді акумулятора. Наприклад, їзда по вибоїстих дорогах і схилах змушує батарею працювати інтенсивніше.

iv) Ваш стиль їзди

Це найбільший показник заряду акумулятора. Тож ви, ймовірно, не зможете проїхати велику відстань, якщо будете занадто покладатися на допомогу педалей. Але якщо ви проїдете частину дистанції самостійно, ви зможете проїхати більшу відстань.

Інші фактори, які слід враховувати:

  • Швидкість: якщо ви їдете з максимальною швидкістю, акумулятор швидко розряджається.
  • Старт і зупинка: Старт і зупинка можуть негативно вплинути на заряд акумулятора. Це тому, що робота проти імпульсу вимагає більше енергії.
  • Тиск у шинах: Низький тиск у шинах змушує акумулятор працювати більше, щоб подолати меншу відстань.

Догляд за акумулятором електричного велосипеда Ancheer

Є кілька кроків, які ви можете зробити для очищення акумулятора вашого електровелосипеда Ancheer.

Порада 1: Вийміть акумулятор, щоб почистити його

Електричні велосипеди Ancheer знімні. Ви можете зняти їх перед чищенням електровелосипеда.

Порада 2: Не надто покладайтеся на газ

Ваш стиль їзди впливає на термін служби акумулятора. Використання дросельної заслінки чинить більший тиск на акумулятор. Хоча електронний велосипед буде працювати чудово, акумулятор не проживе так довго.

Порада 3: Зберігання акумулятора

Акумулятор слід зберігати в сухих умовах. Якщо ви живете у вологому регіоні, подумайте про придбання осушувача повітря, щоб акумулятор залишався сухим.

Порада 4: Заряджайте акумулятор щонайменше раз на місяць (якщо він не використовується)

Це необхідно для електронних велосипедів, щоб підтримувати заряд в акумуляторі. Як правило, заряджайте акумулятор не рідше одного разу на місяць. Це стосується навіть тих випадків, коли ви не використовуєте акумулятор протягом тривалого часу.

Порада 5: Догляд за зарядним пристроєм

Переконайтеся, що зарядний пристрій підключено до акумулятора перед мережею. Не підключайте зарядний пристрій до електромережі, а потім до акумулятора. Це збільшує ризик виникнення короткого замикання в акумуляторній системі.

Аналогічно, перед відключенням зарядного пристрою переконайтеся, що основне джерело живлення вимкнене.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Пов’язані статті про електровелосипеди:

Підсумовуючи

Ми сподіваємось, що наведені вище інструкції відповіли на ваше запитання “як зарядити електричний велосипед Ancheer”. Дайте нам знати, якщо цей блог допоміг вам, і не забудьте залишити свої коментарі та думки власників нижче.

Електровелосипед Ancheer. це цікавий спосіб пересування містом. Це енергоефективний спосіб пересування, який також підтримує вашу фізичну активність. Ви повинні знати кілька речей, щоб підтримувати батарею в хорошій формі. Всі згадані вище аспекти сприятимуть довговічності вашого електровелосипеда Ancheer.

Мене звуть Метью, я живу в Сіетлі, штат Вашингтон. Електричні транспортні засоби (електромобілі та електровелосипеди) привернули мою увагу протягом останніх кількох років, і моя любов до електромобілів та велосипедів вічна. Я проводжу багато вихідних, подорожуючи різними місцями в різних містах на своєму електротранспорті (електровелосипеді та електромобілі). Тут я ділюся своїми знаннями, досвідом та безцінною інформацією про електромобілі та електровелосипеди. Дізнайтеся більше.

Електричний гірський велосипед Ancheer (26 дюймів, 21 швидкість) (динамічна червона лінія, AM001907/AN-EB001)

Мінуси

Потужний електровелосипед?

Електричні велосипеди змінили мене, колишнього гонщика, який віддавав перевагу ручному педалюванню для фізичних вправ та здоров’я, оскільки вони дозволили нашій родині наважитися на більші відстані та відвідати більше місць. З тих пір сім’я мого брата приєдналася до наших прогулянок, і, як не дивно, йому все більше і більше подобався мій гірський велосипед Metakoo Cybertrack 100. Спочатку він теж збирався купити Metakoo, але врешті-решт попросив мене оцінити 26-дюймовий Ancheer AM001907/AN-EB001. Його технічні характеристики виглядали набагато краще на папері, були виправлені деякі недоліки, за які я критикував Cybertrack 100, але з’явилися і свої проблеми.

Син катається на велосипеді по району (2021)

Нижче наведено мій список обов’язкових речей для велосипеда на акумуляторі. Ми розглянемо причини цього пізніше.

  • Потужний двигун для подолання крутих схилів
  • 21 швидкість/передача для подолання складних підйомів в гору
  • Система допомоги при педалюванні (PAS)
  • Їде і виглядає як звичайний гірський велосипед
  • Знімний великий акумулятор для довгих поїздок та зручної зарядки

Отже, що я думаю про електричний гірський велосипед Ancheer AM001907/AN-EB001 (Dynamic Red Line) після того, як покатався на ньому пару днів? Це було складніше, ніж я думав.

Велосипед або самокат?

Електросамокати більш спритні у пересуванні, а в деяких випадках і більш веселі, але місцеві закони можуть заборонити їм їздити по тих же дорогах, що й електричні велосипеди. Більшість з них також можна легше переносити завдяки їх компактному розміру та меншій вазі. Особисто я віддаю перевагу велосипедам, тому що вони безпечніші в експлуатації, можуть (зазвичай) їздити по тих же місцях, що і механічні велосипеди, можуть (зазвичай) перевозити додаткового пасажира, і якщо батарея розрядиться або вийде з ладу, ви все одно зможете крутити педалі. Без акумулятора самокат перестане функціонувати.

У двох словах

Як і Metakoo Cybertrack 100, незграбно названий Ancheer AM001907/AN-EB001 (Dynamic Red Line) не є гірським велосипедом Санта-Крус, і я б ніколи не довірив своє життя відносно новому бренду, спускаючись крутими кам’янистими пагорбами, не турбуючись про те, чи витримають рама або колеса зловживання. Але порівнювати електровелосипед 700 з професійним, який коштує в 10 разів дорожче (але важить майже стільки ж. 50 фунтів), несправедливо. Ancheer перевірив усі мої обов’язкові речі та усунув недоліки Metakoo: потужний двигун, знімний акумулятор на 450 Вт-год, 21 передача Shimano, допомога на педалі, стиль гірського велосипеда та електронний клаксон та фари.

Дуже швидке, плавне прискорення, яке забезпечує 500-ватний двигун (номінально на 43% потужніший, ніж у Cybertrack), викликало почуття страху та піднесення. Батарея також має на 20% більшу ємність, що дозволяє долати більші відстані та забезпечувати нескінченну кількість енергії для клаксона та фар. Винос Ancheer додає переваг завдяки регульованій висоті та куту нахилу, щоб пристосуватись до різного зросту та стилю велосипедиста.

Посилка була добре захищена, потрібно було дещо зібрати, і Ancheer виклав відео на YouTube, яке набагато краще, ніж Metakoo, пояснює, як зібрати переднє 26-дюймове колесо, кермо та аксесуари. Якщо ви ніколи раніше не збирали велосипед, можна було б зробити це самостійно з певним терпінням, але досвідчена людина може легко зібрати весь виріб з легкістю. Всі деталі вже були попередньо налаштовані, але деякі невеликі коригування все ще були необхідні, щоб переднє дискове гальмо не терлося і 3-швидкісні передачі перемикалися належним чином. Ви можете розглянути можливість відвезти свій новий велосипед у професійний магазин за потреби.

Незважаючи на те, що обидва велосипеди мають дуже схожий зовнішній вигляд, включаючи амортизаційну вилку (передню), були деякі речі, які мені більше сподобалися в Metakoo при набагато ближчому розгляді. Кібертрек Metakoo просто виглядає більш вишукано. Електричні кабелі Анчіра були прив’язані вздовж нижньої труби, до підсідельної труби та до блоку управління, який знаходиться прямо під сидінням. У Cybertrack вони були професійно заховані через великий бічний отвір у самій виносній трубі, що забезпечило чистіший вигляд і кращий захист кабелів, але це також сприяло б потраплянню рідини, пилу та іржі, які з часом могли б пошкодити раму.

Серед інших незначних недоліків Ancheer. відсутність цифрового дисплея на кермі для відображення швидкості та пробігу, а також те, що винос заднього колеса вже був максимально розтягнутий для розміщення будь-яких додаткових аксесуарів. Останній можна було легко замінити стороннім шампуром потрібної довжини (наприклад, BOB 145мм), але мені не хотілося знімати заднє колесо, щоб зробити це. Мій брат мав би робити це сам, якби хотів буксирувати велосипедний причіп. Крім того, батарея Ancheer не мала вбудованого перемикача для ввімкнення / вимкнення, як у Metakoo, а його настінний зарядний пристрій змінного струму потужністю 84 Вт був стандартним, як і в інших електронних велосипедах, які я розглядав. Саме в цьому Metakoo мав перевагу над конкурентами: його зарядний пристрій потужністю 168 Вт заряджав батарею вдвічі швидше. Чи є ручний перемикач живлення та можливість швидкої зарядки обов’язковими, можна сперечатися, але вони, безумовно, корисні.

Рама Ancheer з алюмінієвого сплаву виглядає і відчувається міцною, але знову ж таки, я б не довіряв їй жорсткі кам’янисті спуски, хоча механічні дискові гальма добре справлялися з швидкими, контрольованими зупинками. Важкий корпус літій-іонного акумулятора є водонепроникним, його можна надійно зафіксувати на рамі за допомогою пари ключів і має кнопку для відображення рівня заряду з кроком у 25%. Його зарядний порт захищений водонепроникною кришкою.

Порада: Чим менше задіяний двигун, тим більший запас ходу, час автономної роботи та фізичне навантаження ви матимете під час поїздки.

Безщітковий двигун вмикався за допомогою контролера на кермі, а ємність батареї відображалася з кроком 20%. Звуковий сигнал і фари можна активувати незалежно від того, увімкнено чи вимкнено живлення. Існує 3 рівні допомоги, які контролюються за допомогою кнопок /-, і близько 20 миль на годину (як підтверджено за допомогою GPS на смартфоні) було досягнуто з велосипедистом вагою 190 фунтів. Виробник заявляє про підтримку ваги до 330 фунтів, а рама повинна вміщати велосипедистів зростом від 5’2″ до 6’3″ (приблизно так само, як у Metakoo). Обертання дросельної заслінки на правій ручці вмикає двигун, коли вам потрібна тимчасова допомога: чим більше вона повернута, тим більша допомога і швидша швидкість.

Майте на увазі, що тривале використання двигуна на максимальній потужності може призвести до його перегріву. Ancheer заявляє про запас ходу “25-45 миль” в чисто електричному режимі. Це повинно перетворитися на приблизно 40-55 миль за допомогою допомоги педалі. Система допомоги при крученні педалей (PAS) корисна, коли ви хочете крутити педалі з невеликою кількістю електронної допомоги. Чим менше двигун задіяний, тим більший запас ходу і час автономної роботи (і тренування) ви будете мати під час їзди.

Отже, який велосипед був кращим? Це було дійсно складне рішення. Зрештою, все звелося до переваг. Моєму братові сподобалася потужність і прискорення Ancheer, але швидке збільшення швидкості часто занадто сильно підвищувало мій пульс, коли я намагався забезпечити безпечну їзду для моїх маленьких дітей, які сиділи всередині велопричепа. Мені більше сподобався чистіший вигляд Metakoo, оскільки я в основному використовував його для ручного крутіння педалей, вмикаючи двигун лише на підйомах. Крім того, шампур заднього колеса Metakoo був достатньо довгим, щоб встановити компонент для підключення велосипедного причепа. У Ancheer потрібно було б замінити шампур на довший. Швидка зарядка була можлива з Metakoo, але, чесно кажучи, той факт, що я використав лише 25% акумулятора під час поїздки на 25 миль (де двигун використовувався лише для допомоги в буксируванні 40-95 фунтів на підйомах), робить цю функцію німою точкою для, мабуть, більшості людей.

І Ancheer, і Metakoo змогли розмістити дитяче крісло Shotgun Kids MTB для дітей віком від 2 до 5 років, які хотіли їхати попереду. Ми з дружиною були вдячні як батьки за допомогу на педалях, яка дозволила нам їздити на більші відстані з дітьми та важкими вантажами на буксирі.

Примітка: Googo SY26 eBike також є чудовим варіантом.

Плюси

  • Номінальна (середня) потужність: 500 Вт. Номінальна (максимальна) потужність: 750 Вт
  • Максимальна швидкість: 20 миль/год, перевірено (обмеження швидкості в Каліфорнії. 20 миль/год)
  • Повністю електричний: Не потрібно крутити педалі
  • PAS. система допомоги при педалюванні: Отримайте допомогу під час педалювання (“низький”, “середній”, “високий”)
  • Двигун вимкнено: Рухайся силою власних ніг 😉
  • На вимогу: Поверніть ручку газу на кермі, щоб вручну збільшити швидкість і рівень допомоги двигуну
  • Батарея: Li-Ion 450Wh (36V @ 12.5Ah) (Придбайте запасний акумулятор)
  • Знімний з замком і 2 ключами для більш зручної зарядки
  • Ці типи батарей мають термін служби 500 циклів і втрачають близько 20-25% ємності після кожних 500 циклів
  • Водонепроникний
  • Можна їздити на велосипеді під дощем, але НЕ занурюйтесь у воду, якщо вона достатньо висока, щоб дістати до двигуна або акумулятора!
  • Виробник стверджує, що він розряджається на 100% за 5-6 годин. Gyroor C3 зайняв 4.5-6 годин із цеглою потужністю 84 Вт. Metakoo Cybertrack 100 за 3-4 години з його 168 Вт
  • Запас ходу: 25-45 миль на повністю електричному ходу (за даними виробника), 40-55 миль на режимах допомоги педалей (за моїми підрахунками)
  • Приблизно. 110 миль з періодичною допомогою педалей на основі моєї поїздки на Metakoo 25 миль з моторизованою допомогою на підйомах в гору (під час буксирування 195 фунтів вершника, 40-95 фунтів вантажу та самого велосипеда вагою 46 фунтів)
  • Коли батарея розряджена, більша кількість передач дозволить легше та ефективніше крутити педалі вручну
  • Відображає рівень заряду батареї (з кроком 20%) / рівень допомоги двигуну (“Режим” = вимкнено, “низький”, “середній”, “високий”)
  • Коли рівень допомоги двигуну вимкнено, двигун не вмикається, і ви будете крутити педалі повністю вручну. Також дозволяє вмикати дросельну заслінку Power on Demand на правому кермі

Серійний номер викарбувано у верхній, передній частині виносної трубки для реєстрації в місцевій поліції, щоб допомогти у відновленні

  • Прибув майже повністю зібраним
  • Збірка зайняла 18 хвилин
  • Приєднайте винос, кермо, педалі, переднє колесо, підніжку, підсідельний штир, передню фару, задній відбивач та виконайте невеликі налаштування
  • Може вмістити велосипедиста зростом 5’2″. 6’3″ завдяки швидкознімному підсідельному штифту
  • Використовує клапан Шредера з рекомендованим тиском 40-65 фунтів на квадратний дюйм

Мінуси

  • Тим, хто не дуже добре обізнаний з будівництвом велосипедів, може бути трохи складно, особливо якщо потрібно виконати певний тюнінг. Відео на YouTube показує основні кроки

складних, електричних, велосипед, ancheer

Управління кабелями та проводами

  • Електрична проводка може бути краще керована і захована для більш чистого вигляду
  • Ззаду немає амортизаційної підвіски
  • Важкий. 50 фунтів, хоча за вагою схожий на Gyroor C3 та неелектричний Santa Cruz Heckler
  • Дуже обмежені можливості кріплення на рамі, наприклад, для кріплення пляшки з водою або шинного насоса
  • Блок керування під сідлом велосипеда займає додатковий простір

складних, електричних, велосипед, ancheer

  • Довжина шампура заднього колеса не дозволяє розмістити більше аксесуарів без заміни його на довший, стороннього виробника
  • Настінний зарядний пристрій 84 Вт змінного струму не може швидко заряджати акумулятор
  • Я не був впевнений, що швидка зарядка за допомогою 168-ватної цеглини Metakoo безпечна, тому не тестував її
  • Дитяче крісло Shotgun Kids MTB може розширюватися, щоб відповідати майже будь-якій товщині рами

Технічне обслуговування

  • Закритий зарядний порт знаходиться на знімному акумуляторі
  • Світлодіодний індикатор зарядки змінного струму: Червоний = заряджання. Зелений = повний заряд
  • Літій-іонні акумулятори NMC відомі своєю летючістю і можуть спалахнути
  • Не заряджайте на ніч або без нагляду протягом тривалого періоду часу. Припиніть заряджання після повного заряджання
  • Не залишайте велосипед на сонці або при температурі нижче нуля
  • Літій-іонні акумулятори NMC втрачають близько 20-25% ємності після кожних 500 циклів заряджання
  • Переконайтеся, що підсідельний штир зафіксований і затягнутий

складних, електричних, велосипед, ancheer

Експлуатація

  • Крутіть педалі, і ви відчуєте, як двигун допомагає (Pedal assist/PAS)
  • Зменшіть швидкість правою ручкою, і двигун повністю візьме на себе роботу (живлення на вимогу)
  • Примітка: Це працює лише тоді, коли “Режим” вимкнено (не “низький”, “середній” або “високий”)
  • Чим більше ви повертаєте, тим швидше їде велосипед

складних, електричних, велосипед, ancheer

Зліва: підсилювач потужності (низький). Правильно: PAS вимкнено, живлення на вимогу ввімкнено

  • Ручний підсилювач потужності: Натисніть і утримуйте кнопку “-” протягом 2 секунд, щоб активувати двигун на низькій швидкості
  • Допомагає при русі велосипеда в гору
  • Будьте готові до несподіваних перешкод. Якось я впав під час катання на гірському велосипеді і дуже сильно поранився. Це було не весело

Повітряний транспорт

Більшість, якщо не всі, авіакомпанії забороняють електронні скутери та велосипеди, які не відповідають певним критеріям. United Airlines, наприклад, дозволяє розбірні велосипеди, у яких батарея є знімною і не перевищує 300 Втгод. Південно-Західні авіалінії більш обмежені на 160 Вт. Акумулятор цього велосипеда має ємність 450 Вт-год. Літій-іонні акумулятори, як відомо, нестабільні, і чим більша їхня ємність, тим більший ризик. Зверніться до авіакомпаній, TSA та FAA для отримання більш детальної інформації.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Збірка велосипеда

Ось кілька порад щодо встановлення для тих, хто збирає свій перший велосипед. Спочатку подивіться на наведену нижче схему, щоб визначити основні частини велосипеда, а потім подивіться відео на YouTube, створене Ancheer, знайдене відразу після.

Підставки для ремонту велосипеда

Я використовую ремонтний стенд, щоб допомогти зі складанням та обслуговуванням. SereneLife SLBKRS3 має максимальну вантажопідйомність 66.7 фунтів. достатньо, щоб нести більшість електричних велосипедів, не падаючи.

Ремонтна підставка для велосипедів SereneLife, гірський електронний велосипед Metakoo Cybertrack 100

Для полегшення технічного обслуговування або збирання велосипеда, підставка для ремонту велосипеда може заощадити багато часу та зменшити біль у спині. Переконайтеся, що витримує вагу вашого велосипеда.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Запчастини для велосипедів / Al2 (CC на 3).0, Wikimedia CurID 2995998)

Крок за кроком

Підготуйте інструменти, що входять до комплекту. Зніміть весь захисний матеріал.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Інструменти в комплекті. Зняття захисних деталей

Приєднайте винос (спрямований вперед), затисніть кермо та закріпіть фару. Зверніть увагу на передню вилку: вона спрямована вперед. Прикрутіть на неї фару. Кермо слід закріпити за допомогою 4 болтів, що чергуються в протилежному порядку. Дуже важливо, щоб болти були надійно затягнуті, щоб запобігти розхитуванню ручок під час їзди.

Вставте швидкознімний шампур через переднє колесо. На кожному кінці є пружина з вузькою частиною, спрямованою всередину до велосипеда. Закріпіть колесо на передній вилці. Стрілки на дисковому гальмі повинні бути спрямовані в тому ж напрямку, що й стрілки на боковині шини.

Прикріпіть педалі до кривошипів. Зверніть увагу на позначення “L” та “R” на кожній педалі та за допомогою гайкового ключа надійно закріпіть їх у відповідному напрямку на шатунах.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Перевірте захист перемикача. Можливо, вам доведеться трохи потягнути протектор, поки він не буде добре нависати над перемикачем. Він повинен бути очищений настільки, щоб перемикач міг вільно перемикати передачі.

Прикріпіть підніжку, встановіть підсідельний штир і сідло, потім накачайте шини. Шини розміром 26 х 1.95 (26″), використовуйте клапани Schrader і накачані до 40-65 фунтів на квадратний дюйм.

Прикріпіть задній відбивач, відрегулюйте підсідельний штир на потрібну висоту (ноги повинні бути злегка зігнуті під кутом 160 градусів, коли ви сидите, а нога на педалі в найнижчому положенні), і не піднімайте підсідельний штир вище його максимальної висоти. Нарешті, відрегулюйте дискові гальма, гальмівні ручки та перемикачі передач за потреби.

складних, електричних, велосипед, ancheer

Регулювання: Дискові гальма, передній перемикач

Програмування

Я позичив велосипед у брата не надовго, щоб перевірити, чи можна змінити програмні опції блоку управління, наприклад, співвідношення рівнів Power Assist та обмежувача максимальної швидкості.

Закони про мотоцикли

Я вперше дізнався про закони, що регулюють моторизовані скутери, під час огляду Joyor X5S, і, на жаль, вони не були (і досі залишаються) простими. Було кілька нещасних випадків, коли скутери наїжджали на пішоходів або травмували себе. Я зрозумів. Закони існують для того, щоб захищати людей один від одного і від самих себе, особливо від безвідповідальних осіб.

Електровелосипеди можуть призвести до серйозних травм або смерті на високих швидкостях.

Дивно, але закони, що регулюють електровелосипеди, набагато м’якші. Насправді вони дуже схожі на безмоторні велосипеди! Існують різні класи електровелосипедів. Цей Ancheer підпадає під нижчий клас швидкості 2 з максимальною швидкістю до 20 миль/год, і тому його можна використовувати на велосипедних доріжках класу 1 в Каліфорнії. Всі 3 класи можуть їздити по захищених, односторонніх велодоріжках класу 2, що знаходяться на вулицях та автомагістралях. Обов’язково перевірте свої місцеві правила. Деякі штати класифікують електровелосипеди як мопеди або автотранспортні засоби.

  • Клас 1: тільки PAS без дросельної заслінки. Максимальна швидкість з підтримкою: 20 миль / год
  • Клас 2: PAS і дросельна заслінка. Максимальна швидкість з підтримкою: 20 миль/год
  • Клас 3: тільки PAS без дросельної заслінки. Максимальна швидкість з підтримкою: 28 миль/год

Закон Каліфорнії

Відмова від відповідальності: Я НЕ ЮРИСТ. Будь ласка, зверніться за порадою до місцевої влади, поліції та/або юриста.

Нижче наведено мою інтерпретацію того, як я розумію закон. Це було скорочено, щоб вказати лише на частини, які я вважаю цікавими або вартими уваги.

  • НЕ вимагає водійського посвідчення або дозволу на керування (для електросамокатів вони потрібні)!)
  • Номерний знак не потрібен
  • Пасажири дозволені, якщо велосипед розрахований на них
  • Можуть їздити по існуючій велосипедній інфраструктурі
  • Швидкість обмежена до 20 миль/год
  • Дотримуйтесь більшості тих самих законів, що і для немоторизованих велосипедів
  • Шолом обов’язковий для велосипедистів віком 17 років і молодше
  • Немає мінімального вікового обмеження

Аксесуари

Деякі аксесуари, які я рекомендую для цього велосипеда для додаткової зручності та безпеки:

  • Сумка для зберігання велосипеда Yttao (Triangle): вміщує міні-насос для шин, запасні трубки та інструменти для ремонту велосипеда
  • Задній багажник: Enex, Dirza або Vincita. для використання в якості багажника або сидіння для другої людини
  • Подушки для сидінь на задньому багажнику
  • Вантажна сумка Rhinowalk Pannier: 27-літрова, водонепроникна, дуже помітна сумка для велосипеда, ноутбука та наплічна сумка для багажника
  • Кульові тарзанки: Для більш надійного кріплення вантажу до стійки, наприклад, моїх улюблених пляшок з водою Hydro Flask, які можуть утримувати лід протягом декількох днів

Дитячі велосипедні сидіння

Дивіться мій огляд Shotgun Kids MTB Seat (огляд) і чому я обрав його замість причепів, фаркопів та задніх сидінь для швидких, коротких поїздок. Це стало одним з моїх улюблених доповнень для забезпечення гострих відчуттів на передньому сидінні для моїх дітей.

Комбіноване дитяче сидіння / кермо Shotgun Kids MTB

Останні думки

Більш потужний двигун Ancheer AM0019079/AN-EB001 потужністю 500 Вт та акумулятор більшої ємності 450 Вт-год дали йому певну перевагу в потужності та прискоренні порівняно з попередніми електровелосипедами, які я розглядав. Він також мав вбудовану фару і клаксон, які живилися від тієї самої батареї, і, як і всі електровелосипеди, з якими я працював, його максимальна швидкість була обмежена до 20 миль/год, щоб не виходити за рамки дозволеного законом. Через те, що електричні кабелі були прокладені під виносною трубою, підсідельною трубою та громіздким блоком управління, він виглядав не так чисто, як мій власний Metakoo Cybertrack 100. Однак, оскільки проводка не проходить через великий бічний отвір в нижній трубі, як у Metakoo, це повинно зробити її набагато стійкішою до пошкодження пилом, водою і, як наслідок, іржею.

Гірський велосипед Ancheer AM001907/AN-EB001

Мені хотілося б, щоб блок управління, встановлений на кермі, мав цифровий дисплей для відображення швидкості, одометра, рівня підсилювача потужності та іншої корисної інформації, але деякі з цих проблем можна вирішити, додавши сторонній спідометр. Також майте на увазі, що шампур заднього колеса потрібно буде замінити на довший, якщо ви хочете прикріпити додаткові компоненти, наприклад, для буксирування велосипедних причепів.

Я дуже оцінив можливість зняти акумулятор для набагато простішої зарядки вдома або на роботі без необхідності заносити весь велосипед всередину. Крім того, сам акумулятор можна надійно зафіксувати на рамі, щоб мінімізувати ризик крадіжки. Перемикання між 21 передачею відбувалося безперешкодно за допомогою перемикачів Shimano, а дискові гальма працювали, як і очікувалося, для контрольованих зупинок.

Незважаючи на недоліки, велосипед Ancheer був досить потужним для їзди. Його швидке, плавне прискорення змушувало моє серце щоразу битися як від хвилювання, так і від страху, що я їхав занадто швидко, і це був саме той велосипед, в який закохався мій брат. Що стосується мене, я залишився зі своїм Metakoo Cybertrack навіть з незначними недоліками, які він мав.

Примітка: Googo SY26 eBike також є чудовим варіантом.

Де купити

  • Запасна батарея Ancheer AM001907
  • Трикутна сумка для зберігання велосипедів Yttao Triangle
  • Задній багажник: Enex, Dirza або Vincita
  • Подушки для сидіння на задньому багажнику
  • Кулькові шнури для банджі | Вантажна сумка Rhinowalk Pannier
  • Додатковий зчіпний пристрій для причепа, щоб Burley можна було переставити на інший велосипед (тобто. велосипед вийшов з ладу або розрядився акумулятор)

s

  • HeyBike Cityrun: Гарний 26-дюймовий електричний круїзний велосипед з двигуном потужністю 500 Вт, 7 швидкостей (21 миля/год)
  • Polarna M4: 20-дюймовий складаний електричний велосипед з двигуном потужністю 750 Вт, 8 швидкостями (30 миль/год) та 4-дюймовими товстими шинами
  • Jasion EB7: 20-дюймовий складаний електричний велосипед з 3-дюймовими товстими шинами, 7 швидкостями та може вмістити гонщиків зростом 5’1″. 6’2″
  • Googo SY26: 26-дюймовий електричний гірський велосипед з 21 швидкістю, великим інформативним РК-дисплеєм, електронною фарою та клаксоном та міцною конструкцією
  • Metakoo Cybertrack 100: 26-дюймовий електричний гірський велосипед з 21 швидкістю та чистим виглядом
  • Macwheel Ranger 500: Комфортний 7-швидкісний електричний круїзер для поїздок по місту
  • Gyroor C3: одношвидкісний, електричний, напівскладний, за досить низькою ціною

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top