Постачальник акумуляторів 52 В Ebike з Китаю. Електричний акумулятор для велосипедів 52v

Постачальник акумуляторів Ebike 2V з Китаю

  • 17 років у галузі
  • 500 партнерів по співпраці
  • 24-годинний онлайн-сервіс
  • Рішення для акумуляторних батарей на 1 день
  • 2Тижнів отримано прототип

Ваш професійний виробник акумуляторів 52V Ebike

Акумулятор TLH має одного професійного виробника акумуляторів для електричних велосипедів вже більше 10 років. Ми пропонуємо акумулятор для електровелосипедів 52V 18650 для двигуна 48V, який забезпечує більше 10% енергії.

Наші моделі TLH-EV036 та TLH-EV032B можуть бути виготовлені як 52V.

V Ebike акумулятор

Модель: TLH-EV036 52V 14.5Ah-17.5Ah Побудований з безперервним піковим струмом розряду 30A Піковий струм розряду 40A Піковий струм розряду

Модель: TLH-EV032B 52V 14.5Ah-17.5Ah Buitl з безперервним струмом розряду 30A безперервний струм розряду 40A піковий струм розряду

Суворий процес контролю якості для замовлення акумулятора Ebike на 52 В

  • Акумулятори Ebike 52V будуть перевірені нашим двигуном 48V
  • Використовуйте лише елементи Samsung, Panasonic та LG
  • BMS налаштована нашим інженером і на 100% повністю протестована
  • Всі акумулятори для електронних велосипедів на 52 В проходять випробування на падіння

Акумулятор TLH.Постачальник акумуляторів Ebike 52V з Китаю

Акумулятор TLH вже кілька років виробляє акумуляторну батарею для електронних велосипедів на 52 В. Якщо ви хочете зробити свій електровелосипед з двигуном 48 В потужнішим. Ви можете вибрати акумулятор для електровелосипеда на 52 В замість акумулятора Ebike на 48 В.

Система управління акумулятором нашого акумулятора для електровелосипедів на 52 В розроблена нашим інженерним директором, яка має невеликий розмір BMS, щоб відповідати нашому корпусу акумулятора.

Якщо ви хочете розробити власну батарею для електровелосипеда на 52 В

Акумулятор для електровелосипеда 2V. Повний посібник

Зі збільшенням продажів електровелосипедів під час пандемії користувачі шукають більш ефективні та потужні акумулятори.

52-вольтові акумулятори для електричних велосипедів особливо відомі своїми більшими розмірами та покращеними характеристиками.

Тут ми відповіли на всі основні питання про акумулятори для електровелосипедів на 52 В, щоб допомогти вам вибрати найкраще рішення для акумулятора для електровелосипеда.

  • 1. Які основні рекомендації щодо встановлення акумулятора на 52 В на велосипеді?
  • 2. Які важливі особливості 52V акумуляторів для електровелосипедів?
  • 3. З чого зроблені акумулятори для електровелосипедів на 52 В?
  • 4. Які поради щодо обслуговування акумуляторів для електронних велосипедів на 52 В?
  • 5. Коли слід викинути старий акумулятор для електровелосипеда на 52 В?
  • 6. Які існують модифікації для 52-вольтових акумуляторів для електровелосипедів?
  • 7. Які наслідки перезарядки 52V акумуляторів для електровелосипедів?
  • 8. Які способи оплати пропонує TLH для придбання акумуляторів для електровелосипедів на 52 В?
  • 9. Що таке MOQ для 52 В акумуляторів для електронних велосипедів TLH?
  • 10. Як перевірити стан акумулятора 52 В на електровелосипеді?
  • 11. Чи можна заряджати батарею електровелосипеда на 52 В зарядним пристроєм на 48 В?
  • 12. Як слід зберігати велику кількість акумуляторів для електронних велосипедів на 52 В?
  • 13. Як часто слід заряджати акумулятор для електровелосипеда на 52 В? / Як довго триває один заряд акумулятора для електровелосипедів на 52 В?
  • 14. Чи безпечні акумулятори для електровелосипедів на 52 В?
  • 15. Який досвід ви маєте у виробництві батарей для електровелосипедів на 52 В?
  • 16. Які заходи безпеки слід вжити для акумуляторів електровелосипедів на 52 В?
  • 17. Чим електровелосипедні акумулятори на 52В кращі за 48В акумулятори на електровелосипед?
  • 18. Як працюють акумулятори для електронних велосипедів на 52 В при суворих температурах?

Які основні рекомендації щодо встановлення акумулятора для електровелосипедів на 52 В у велосипед?

Встановлення акумулятора на електровелосипед є важливим завданням з точки зору продуктивності та конструкції велосипеда.

Перед встановленням акумулятора на електровелосипед слід врахувати багато аспектів, таких як розмір електровелосипеда, рама велосипеда та місце для розміщення акумулятора.

Хоча більшість електричних велосипедів мають батареї, закріплені на багажнику, інші місця для розміщення батареї включають підсідельну трубу сідла та підсідельну трубу рами.

Figure 1 E-bike battery placement locations

Батареї 52V E-bike досить компактні та легкі і можуть встановлюватися на електровелосипеди з будь-яким місцем для розміщення батареї.

Для встановлення нашої прямокутної 52-вольтової батареї для електровелосипедів на велосипед можна використовувати хомути для шлангів або алюмінієві анкери.

На електровелосипедах з кріпленням на багажнику батареї просто вставляються в багажник.

Акумулятори для електровелосипедів TLH виготовляються для всіх видів електровелосипедів, і ми також пропонуємо індивідуальні акумулятори для наших клієнтів з гарантією на один рік.

Які важливі особливості 52V акумуляторів для електровелосипедів?

Наш акумуляторний блок для електровелосипедів на 52 В розроблений з поліпшеним діапазоном, стабільністю і швидкістю, використовуючи додаткову серію елементів для надання додаткової потужності електровелосипедів.

Ми гарантуємо, що для 52-вольтових акумуляторів для електровелосипедів ми забезпечуємо цифрове втручання користувача, що гарантує краще розуміння роботи акумуляторної батареї.

Акумулятори для електровелосипедів на 52 В, розроблені TLH, мають безпрецедентну цінність на ринку електровелосипедів завдяки більш високій напрузі та енергоефективності, що збільшує термін служби акумуляторної батареї.

Вища напруга 52V акумуляторів для електровелосипедів дозволяє їм розвивати швидкість 28-30 миль/год, оснащених нашими захисними схемами та ефективною системою управління акумулятором.

Для батарей для електровелосипедів на 52 В TLH пропонує кілька мережевих моделей, включаючи UART, CANBUS, Profibus, Ethernet і т.д.

Окрім цих моделей, у нас є послуги, які надають вам індивідуальну мережу зв’язку для електричної акумуляторної батареї.

Якщо ви не впевнені, який мережевий план вибрати, наша команда надасть вам найкращий план відповідно до ваших спеціалізованих потреб.

Ми надаємо нашим клієнтам довічну гарантію на наші акумулятори для електровелосипедів на 52 В, а термін служби наших батарей становить від 1 до 3 років.

Ми також маємо справу з водонепроникною упаковкою та твердими оболонками для акумуляторів 52 В для електровелосипедів для безпеки та захисту акумуляторних блоків.

Figure 2 E-bike battery cover

Наш 52V акумулятор для електровелосипедів виготовлений з балансуванням елементів, і ми використовуємо елементи відомих компаній, таких як Panasonic, Samsung, LG та ін.

Акумуляторна батарея для електровелосипедів на 52 В, пропонована TLH, має світлодіодний покажчик заряду, який показує залишок заряду в акумуляторі перед підзарядкою.

Ми тут, щоб планувати BMS та 3D-плани для акумуляторів для електровелосипедів відповідно до потреб клієнтів.

З чого зроблені акумулятори для електронних велосипедів 52V?

Як і всі акумулятори для електровелосипедів, наші акумулятори для електровелосипедів на 52 В складаються з іонів літію або літієвого полімеру.

Акумулятори для електровелосипедів на 52 В. це акумулятори, що перезаряджаються за допомогою одного з типових типів літій-іонних елементів, які називаються 18650.

Деякі виробники використовують свинцево-кислотні акумулятори для виробництва електровелосипедів, але вони не настільки практичні в реальному житті, як літій-іонні батареї.

Як літій-іонні, так і свинцево-кислотні електровелосипедні акумулятори використовують елементи з відповідними електродами та електролітами.

постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

Через проблеми з вагою та якістю акумуляторів, свинцево-кислотні батареї менш поширені в більшості країн світу.

Наприклад, в Європі виробництво кислотно-свинцевих акумуляторів для електровелосипедів становить лише 1%, тоді як літій-іонні батареї для електровелосипедів становлять 99% від загальної кількості.

Багато акумуляторів для електровелосипедів виготовляються з іонів літію, таких як літій-полімер (LiPo) і літій-марганець (Li-Mn), які створюють недорогі, але крихкі акумулятори.

Ми пропонуємо індивідуальні літій-іонні акумулятори для електровелосипедів на 52 В різної ємності, вольтажу та форми, які можуть бути виготовлені відповідно до ваших потреб.

Які поради щодо обслуговування 52V акумуляторів для електровелосипедів?

Батареї електровелосипедів є важливим компонентом електровелосипедів, які потребують особливого догляду та обслуговування для забезпечення їх максимальної продуктивності.

Наші акумулятори для електровелосипедів на 52 В дуже довговічні і можуть працювати до десяти років за умови регулярного обслуговування та догляду.

Ось кілька важливих порад, які TLH рекомендує для акумуляторів для електровелосипедів на 52 В;

Щоб зберегти акумулятор електровелосипеда, важливо вийняти його перед чищенням електровелосипеда; це забезпечить безпеку акумулятора.

Бажано знімати батареї з електровелосипедів, коли вони не використовуються, щоб зберегти їх у безпеці та хорошому стані протягом більш тривалого періоду часу.

Зберігаючи батареї для електровелосипедів 52 В, завжди розміщуйте їх у прохолодному або кімнатному приміщенні, захищеному від вологи.

Зберігання акумуляторів для електровелосипедів у прохолодних місцях знижує ризик перегріву елементів, що погіршує продуктивність батареї.

Щоб захистити батареї від пилу та вологи, а також підтримувати нормальну температуру, завжди використовуйте чохли для батарей.

Для цього ми пропонуємо водонепроникні чохли та тверді оболонки, щоб забезпечити захист акумуляторів.

Слідкуйте за часом зарядки акумулятора, перезарядка або недозарядка акумулятора впливає на термін його служби.

Всі наші електровелосипедні акумулятори є літій-іонними, і вони найкраще працюють, коли повністю заряджені, однак регулярне повне розрядження акумуляторів знижує їхню здатність і продуктивність.

Акумулятори електровелосипедів є легкозаймистими, тому їх не можна відкривати, щоб побачити вміст, і не можна ставити в нагріте місце.

Коли слід викидати старий акумулятор для електровелосипеда 52V?

На це питання немає однозначної відповіді, оскільки термін служби акумулятора електровелосипеда залежить від багатьох факторів.

Найпростіша відповідь полягає в тому, що термін служби акумулятора визначається його використанням, яке вказує, коли настав час викинути стару батарею.

Наш акумулятор для електровелосипедів на 52 В забезпечує 600 циклів заряджання, що дуже багато, особливо при такій високій напрузі.

У разі більшого використання, ніж встановлений ліміт, продуктивність акумулятора буде скомпрометована, і його потрібно буде замінити до 600 зарядів.

Якщо батарея не використовується надмірно і зберігається з належним доглядом, вам не доведеться її викидати протягом майже 2 років.5 років.

Ми рекомендуємо заряджати електровелосипедні акумулятори 52В принаймні раз на 30-40 днів для наших роздрібних продавців.

Які існують способи модернізації батарей для електровелосипедів на 52 В?

З точки зору модернізації напруги та сили струму, електровелосипедні акумулятори 52V. це вже модернізована версія 48V електровелосипедних акумуляторів, з більшою кількістю комірок.

Більшість модернізацій акумуляторів для електровелосипедів зосереджені на збільшенні напруги акумулятора, щоб забезпечити більшу потужність і, отже, кращу швидкість велосипеда.

В акумуляторах для електровелосипедів на 52 В не так багато можливостей для модернізації, проте TLH пропонує вдосконалену версію. 72 В акумулятор для електровелосипедів.

Які наслідки перезарядки 52V акумуляторів для електровелосипедів?

Правильна зарядка акумулятора є дуже важливим завданням, оскільки вона визначає термін служби батареї електровелосипеда.

Для акумуляторної батареї електровелосипеда на 52 В найкраще звернутися до посібника користувача, наданого TLH, щоб повністю зрозуміти вимоги до зарядки.

Ніколи не рекомендується перезаряджати батарею електровелосипеда, оскільки це може скоротити термін служби батареї та призвести до несправностей.

Термін служби акумулятора. це, в основному, кількість циклів, завершених до того, як батарея стане менш ефективною.

Одним з небезпечних наслідків перезарядки акумулятора електровелосипеда є перегрів, який призводить до ще кількох проблем.

Перегрів акумулятора електровелосипеда створює ризик пожежі або вибуху, хоча це рідкісне явище, але шанси все ще існують.

Якщо у велосипеді є повністю заряджений акумулятор, намагайтеся їздити на ньому на максимальній потужності, щоб він не був повністю заряджений, коли ви не використовуєте його.

На щастя, наші акумулятори для електровелосипедів виготовляються зі світлодіодним покажчиком, який дозволяє вам знати відсоток заряду батареї, що залишився, так що ймовірність перезарядки обмежена.

Крім того, ми виготовляємо наші акумулятори з інтелектуальними системами зарядки, які зупиняють зарядку, коли вони повністю заряджені, щоб не було страху перед перезарядкою.

Які варіанти оплати пропонує TLH для придбання акумуляторів для електронних велосипедів на 52 В?

Ми приймаємо платежі через такі платформи, як PayPal, Payoneer, Visa та Union Pay.

Ми переконуємося, що ви схвалили зразок продукту, перш ніж перейти до фактичного виробництва вашого замовлення.

Зазвичай ми вимагаємо 30% від загальної суми платежу перед початком масового виробництва акумуляторних батарей.

Після того, як виготовлення завершено, акумулятори упаковані і готові до відправки, ми просимо здійснити решту 70% оплати до фактичного транспортування замовлення.

Для клієнтів, які шукають безпеку платежів, ви можете зробити запит на акумуляторну батарею через наш магазин Alibaba.

Що таке MOQ для 52V акумуляторів для електронних велосипедів TLH?

Перед остаточним запитом на акумуляторну батарею ми пропонуємо нашим клієнтам безкоштовні зразки.

Ми не віримо у встановлення конкретного числа для мінімальної кількості замовлення для акумуляторних батарей 52 В для електронних велосипедів, однак ми віддаємо перевагу клієнтам, які вимагають гарної кількості акумуляторних батарей.

Наші ціни набагато розумніші та зручніші для клієнтів, ніж на ринку, і ми також пропонуємо щедрі знижки клієнтам з величезною кількістю кількості.

Після масового виробництва ми завжди пропонуємо кілька поправок до пакетів, поки ви не будете задоволені кінцевим продуктом.

Як слід перевіряти стан акумулятора акумулятора електронного велосипеда на 52 В?

Знання стану акумулятора електричного велосипеда допомагає оцінити, скільки залишилося життя акумулятора.

Ви можете перевірити стан акумулятора акумулятора електронного велосипеда, перевіривши його струм, напругу та опір.

Для вимірювання всіх трьох аспектів використовується мультиметр.

Мультиметр можна підключити до акумулятора, і він покаже параметри вимірювання для будь-якої функції, яку ви хочете перевірити, будь то напруга, струм або опір.

Перед початком вимірювання стану акумулятора переконайтеся, що він повністю заряджений і вийнятий з електровелосипеда.

постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

Figure 4 Multimeter for E-bike batteries

За допомогою мультиметра перевірте, щоб показана напруга відповідала напрузі, зазначеній у технічних характеристиках акумулятора.

Повторіть те саме для двох інших функцій і порівняйте їх з інструкцією користувача акумулятора.

Акумуляторна батарея 52В для електровелосипедів найчастіше вимірює діапазон від 58В постійного струму до 42В постійного струму.

Чи можна заряджати батарею електровелосипеда на 52 В зарядним пристроєм на 48 В?

Відповідь. ні; ви не можете заряджати батарею 52 В електровелосипеда за допомогою зарядного пристрою 48 В електровелосипеда.

Акумулятор 52V для електровелосипедів відомий своєю вищою напругою, що забезпечує кращу продуктивність та швидкість.

Напруга зарядки набагато вища в 52В акумуляторних батареях для електровелосипедів, і їх не можна заряджати за допомогою акумуляторної батареї з нижчою напругою.

Зарядний пристрій для електровелосипедів на 48 В не відповідає потребам зарядки батарей 52 В, оскільки він може заряджати лише до 70%, а потім зупиняється через різницю в напрузі.

Як слід зберігати велику кількість акумуляторів для електровелосипедів 52v?

Ми радимо нашим клієнтам зберігати акумулятори для електровелосипедів на 52 В у сухому та прохолодному місці, щоб запобігти їх перегріванню.

Рекомендована температура для зберігання акумуляторів електровелосипедів становить від 0°C до 10°C; при такій температурі процес старіння батареї сповільнюється.

Температура від. 10°C до 60°C може пошкодити батарею, тому її слід уникати.

Зберігання акумуляторів електровелосипедів з повним зарядом або повним розрядом є нерозумним, оскільки це може вплинути на елементи акумулятора.

Найкраще зберігати акумуляторні батареї з рівнем заряду не менше 50%, при постійному рівні вологості та при кімнатній температурі.

Дослідження показують, що процес розкладання батареї є найповільнішим при заряді 35-75%.

Це пов’язано з тим, що при заряді 80% і більше хімічна активність електролітів і електродів різко зростає.

У разі тривалого зберігання акумуляторних батарей, намагайтеся розряджати їх кожні 2 місяці.

Перед тим, як зберігати акумуляторні батареї, роз’єднайте клеми акумулятора, щоб уникнути нещасних випадків короткого замикання, і виберіть місце для зберігання подалі від пожежонебезпечних зон.

Перед використанням акумулятора, що зберігався тривалий час, завжди переконайтеся, що всі правила безпеки все ще діють, а захисні механізми функціонують.

Як часто слід заряджати акумулятор електронного велосипеда 52 В? / Скільки триває один заряд акумулятора для електровелосипеда на 52 В?

Наш технічний персонал рекомендує заряджати акумулятор 52V електровелосипеда після кожної поїздки.

Ми рекомендуємо вам проїжджати від 24 км до 114 км на одному заряді акумулятора 52 В для вашого електровелосипеда.

Типовий літій-іонний акумулятор електровелосипеда можна зарядити до 90% за 2.5 годин, а іноді і менше, залежно від напруги.

Ми забезпечуємо 600 циклів зарядки для наших акумуляторів для електровелосипедів, а підзарядка при використанні акумулятора на 50% вважається ½ циклу зарядки.

Повністю заряджати батарею кожні кілька тижнів дуже важливо, і в середньому ви повинні заряджати акумуляторні батареї, коли вони заряджені від 30% до 60%.

Ніколи не розряджайте батарею електровелосипеда повністю.

Чи безпечні електровелосипедні акумулятори 52V?

Батареї для електровелосипедів на 52 В повністю безпечні, оскільки ми обов’язково перевіряємо їх у всіх аспектах, перш ніж відправляти на ринок.

Ми дотримуємося суворого процесу контролю якості для всіх ваших замовлень на акумулятори для електровелосипедів.

Наші співробітники ВТК перевіряють кожну батарею для вашого замовлення і вирішують будь-які проблеми на місці.

Технічний персонал TLH має досвід захисту ізоляції акумулятора, щоб уникнути будь-яких неприємностей через слабкі шари.

Випробування проводяться для перевірки напруги, струму та терміну служби заряду для покращення користувацького досвіду.

Акумулятори для електровелосипедів на 52 В оснащені інтелектуальною та ефективною комунікаційною мережею, що дозволяє нам швидше реагувати на несправності.

Наші акумулятори для електровелосипедів містять системи балансування елементів, які регулюють правильну розрядку та зарядку акумуляторів.

У вас можуть виникнути побоювання щодо запалювання від акумуляторів електровелосипедів за певних умов, але це трапляється вкрай рідко і навіть стає неможливим, якщо акумулятори зберігаються і заряджаються правильно.

Для безпечного використання акумуляторних батарей 52V для електровелосипедів зберігайте їх у прохолодному і сухому місці, подалі від горючих речовин.

Який досвід ви маєте у виробництві акумуляторів для електровелосипедів на 52 В?

TLH є одним з провідних виробників літій-іонних акумуляторних батарей з безліччю варіацій та налаштувань.

Ми виробляємо акумуляторні батареї для електричних велосипедів протягом останніх п’ятнадцяти років, маючи досвід роботи з клієнтами з усього світу.

Всі наші акумулятори для електровелосипедів мають розширені комунікаційні мережі та вигідні відповідності, такі як CANBUS, Bluetooth та UART.

Наша команда продажів має видатні комунікативні навички та пропонує найкращі рішення щодо акумуляторів для міжнародних клієнтів.

Наші співробітники мають великий досвід і кваліфікацію для створення, інспекції, перевірки якості, наповнення та доставки акумуляторних батарей для електровелосипедів.

Які заходи безпеки слід вжити для акумуляторів для електровелосипедів 52V?

Щоб уникнути нещасних випадків або нещасних випадків, пов’язаних з нашими 52V акумуляторами для електровелосипедів, ми перерахували деякі важливі заходи безпеки;

У разі бездіяльності розрядіть батарею мінімум до 30% і зберігайте її в прохолодній, сухій і постійній погоді.

Приблизно через кожні 30 зарядів повністю розряджайте батарею, щоб вона могла відновити свою потужність і ефективно працювати.

Не залишайте акумулятор електровелосипеда в місцях, де температура стає занадто високою або занадто низькою, оскільки це може призвести до проблем з акумулятором і навіть спричинити нещасні випадки.

У разі їзди на електровелосипеді на 100%, обов’язково буде виділятися тепло від акумулятора, дайте йому охолонути, знявши акумулятор з велосипеда і покружлявши на ньому в холодному місці.

Чим акумуляторні батареї для електровелосипедів 52 В кращі за 48 В акумуляторні батареї для електровелосипедів?

Ми маємо справу з акумуляторами для електровелосипедів з різною напругою, такими як акумулятор для електровелосипедів на 36 В, 48 В, 52 В і 72 В.

Серед них найпоширенішими для електровелосипедів є батареї на 48 В або 52 В, кожна з яких має свої властивості.

Основна різниця між двома акумуляторними батареями полягає в продуктивності та потужності.

Однією з багатьох причин, чому акумулятор для електровелосипедів на 52 В вважається кращим, є те, що він пропонує кращу продуктивність.

Ефективність і потужність, що досягаються 52-вольтовою батареєю для електровелосипедів, набагато вищі, ніж 48-вольтовою батареєю для електровелосипедів, завдяки вищій напрузі.

Термін служби акумулятора та цикли заряджання, пропоновані в акумуляторі 52 В для електровелосипедів, також довші порівняно з акумулятором 48 В для електровелосипедів.

Батарея 48 В раптово падає в потужності при половинному розряді, тоді як батарея 52 В зберігає ту саму потужність.

Більшість нових моделей електровелосипедів сумісні з акумуляторами на 52В.

Як працюють акумулятори для електровелосипедів 52 В в умовах суворих температур?

Акумулятори для електровелосипедів TLH мають ідеальну продуктивність і активність навіть після досягнення оптимальної температури.

Наші літій-іонні акумулятори порівняно краще витримують екстремальні температури в порівнянні з іншими акумуляторами.

Незважаючи на те, що електровелосипедний акумулятор менш чутливий до екстремальних температур, завжди намагайтеся зберігати його при кімнатній температурі.

Постійне накривання та відкривання акумуляторних батарей може зменшити здатність батареї протистояти суворим температурам у довгостроковій перспективі.

Щодо заниження продуктивності акумулятора при певних температурах, вам слід звернутися до посібника користувача, який постачається разом з акумуляторною батареєю.

Людям, які живуть в місцях з екстремальними температурами, занадто низькими або занадто високими, потрібні акумулятори з можливістю роботи в умовах суворих температурних режимів.

Для них ми можемо розробити теплі та холодні чохли для акумуляторних батарей, щоб нормалізувати внутрішню температуру.

Про акумулятор TLH

TLH Battery є провідним виробником літій-іонних акумуляторів номер один вже більше 15 років.Ми зосереджені на індивідуальних рішеннях акумуляторних батарей для промисловості.

TLH Battery володіє трьома міжнародними сервісними центрами у Великобританії, Америці та Німеччині. які допоможуть вам вирішити ваші проблеми та питання якості.

Огляд електровелосипеда Ariel Rider X-Class 52V: Занадто багато задоволення від цього електричного мопеда зі швидкістю 36 миль/год

Ariel Rider X-Class 52V. це один з тих електровелосипедів, який просто виглядає так, ніби на ньому потрібно їздити. Все в ньому кричить: “Сідай і рви!!”тож це саме те, що я зробив.

Якщо є щось, що Ariel Rider вміє робити добре, то це робити веселі електронні велосипеди.

Існує безліч інших компаній, які виробляють високопродуктивні електровелосипеди, або недорогі електровелосипеди, або будь-яку іншу нішу/спеціальність.

І хоча команда Ariel Rider може змагатися і там, якби ви дозволили мені описати цей електровелосипед лише одним словом, я б зробив це трьома буквами.

Щоб побачити Ariel Rider X-Class 52V в дії, вам обов’язково потрібно переглянути моє відео про поїздку нижче. І не забудьте продовжувати прокручувати, щоб прочитати решту мого огляду!

Відеоогляд Ariel Rider X-Class 52V

постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

Ariel Rider X-Class 52V. Отже. Набагато. Потужність.

Я справді не очікував, що X-Class 52V буде настільки потужним.

Звісно, ззаду встановлений великий старий кремезний двигун, але це лише один двигун. Ariel Rider D-Class, який я тестував минулого року, був шалено потужним, оскільки мав два двигуни. Але Ariel Rider X Class все ще пропонує тонни потужності навіть з одним двигуном.

Це завдяки його безперервній потужності в 1 кВт, яка фактично досягає піку в 2 кВт. Для тих, хто веде рахунок вдома, це велика потужність в одному електровелосипеді.

Цього достатньо, щоб змусити цю штуку по-справжньому літати. Я розвинув максимальну швидкість близько 36 миль/год (58 км/год) з розблокованим велосипедом, хоча слід зазначити, що він прибув у режимі класу 2 з обмеженням 20 миль/год (32 км/год).

Коли справа доходить до їзди по дорозі з автомобілями, швидші електровелосипеди завжди здаються мені безпечнішими. Я дуже оцінив вищу швидкість X-Class 52V тут, тому що я міг не відставати від автомобілів здебільшого. Це означало, що мене не об’їжджали на узбіччі водії, які постійно дзижчали в ліве кермо.

постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • І з майже повною кіловат-годиною ємності акумулятора (52В 18Ач), я отримав напрочуд гарний запас ходу на велосипеді. Ви практично ніколи не побачите оптимістичного запасу ходу в 75 миль (120 км), який заявляє Ariel Rider, оскільки для цього вам доведеться тримати велосипед у найнижчому режимі допомоги педалям. З помірним використанням дросельної заслінки я виявив, що 25-30 миль (близько 48 км) пробігу цілком реально. Якщо їхати на максимальній швидкості, цей запас ходу зменшиться, а якщо трохи послабити газ і натиснути на педаль, він збільшиться.

    Коли справа доходить до педалювання, це можливо. вірите чи ні. Але це не найкращий електровелосипед з підтримкою педалей. Справа не в тому, що педальний підсилювач не працює. Це працює добре. Проблема в геометрії велосипеда. Він просто не налаштований на зручне крутіння педалей. Сидіння не регулюється, тому коліна стають високими. Він може підійти широкому колу велосипедистів, які просто сидять на ньому і крутять педалі, але геометрія педалей просто не дозволяє зробити його зручним для педалювання.

    Якби мені довелося крутити педалі додому, я міг би це зробити. Але це не зручно для тривалих періодів часу. Якщо ви шукаєте електровелосипед для фітнесу, це не той, що вам потрібен. Візьміть щось інше.

    Якщо ви дотримуєтесь дросельної заслінки, велосипед досить зручний. Це м’яке сидіння здалося мені чудовим, а також є можливість поміняти його на довше сидіння на лавці, яке може вмістити двох гонщиків. Є навіть дуже міцні підніжки для ніг пасажира, щоб вашому пасажиру було куди поставити ноги.

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

    Я коментував дещо кволі підніжки D-Class, коли робив огляд минулого року, і Ariel Rider повідомив мені, що вони замінили їх на більш міцні підніжки.

    Я вперше протестував нову модель кілочків для ніг і можу підтвердити: Ariel Rider впорався з цим завданням на всі сто.

    І останнє зауваження про комфорт, але воно дуже важливе: X-Class має дуже нахилене вперед положення сидіння.

    Високе кермо D-класу зникло. На X-Class їх замінили на низькі перекладини, що робить сидіння більш схожим на позицію гонщика в кафе.

    Це суперспортивно, але не всім може бути до вподоби. На щастя, є регульований винос, який дозволяє підняти винос і повернути його на кілька сантиметрів назад, якщо ви хочете. Ви можете побачити, що я маю на увазі, у моєму відеоогляді вище.

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • Комфорт, о, комфорт.

    Іншим основним поліпшенням у порівнянні з D-класом є підвіска. І X-Class, і D-Class нещодавно отримали нові вилки підвіски мотоциклетного класу, але X-Class також має дуже приємну задню підвіску.

    Тут немає складної підвіски, як на гірському велосипеді, але вона робить свою справу, вбираючи в себе вибоїни, лежачих поліцейських та бордюри. Вони також регулюються як по попередньому навантаженню, так і по відскоку, що означає, що ви можете налаштувати їх на ідеальні параметри, виходячи з вашої ваги та стилю їзди.

    З коробки мені здалося, що задній амортизатор був трохи жорстким, але погравшись з налаштуваннями підвіски, я зміг налаштувати її на свій смак, і після цього вона працювала як мрія.

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

    Здебільшого всі компоненти працюють так, як я і очікував. Гальма сильні, підвіска комфортна, шини більш ніж достатні, батарея велика, перемикач перемикає.

    Єдиною частиною, яка мене здивувала в негативному сенсі, була фара. Він має масивний корпус, тому я очікував, що він буде засліплювати, але все було нормально.

    Не надто яскрава. не така, що освітить дорогу попереду вас у темну ніч. Але достатньо для того, щоб машини знали, що ви тут.

    Це світло, яке можна побачити, як і більшість електровелосипедів. Він просто постачається з більш крутим корпусом, ось і все. Я знайшов, що якийсь чувак на YouTube зробив навчальний посібник, як замінити світлодіодну лампу меншої інтенсивності на мотоциклетну світлодіодну лампу (це вимагає невеликих зусиль), тому у вас є така можливість, за умови, що це не анулює гарантію.

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

    В іншому, все в Ariel Rider X-Class 52V або виправдало, або перевершило мої очікування. Компанія навіть доклала додаткових зусиль, щоб включити такі дрібниці, як пакет з додатковими кріпильними гвинтами та фарбу, яка відповідає кольору вашого велосипеда.

    Ці речі, очевидно, не додають багато до їх вартості, але це гарний спосіб сказати “Ми дбаємо”, який ви просто не часто бачите в цій індустрії.

    Для електронного велосипеда 2,099 ви отримуєте величезну продуктивність. Хоча є також можливість перетворити велосипед на щось на кшталт утиліти або навіть доставки електровелосипеда із заднім багажником і кошиком.

    Я встановив обидва на своєму, і це додало трохи божевільного місця для зберігання ззаду. Ви можете завантажити цю присоску і все ще мати силу підніматися на пагорби. Якщо велосипед може перевозити пасажира, будьте певні, що він може перевезти і купу вантажу.

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор
  • Я думаю, що 2 099 доларів. це справедлива ціна за такий високопродуктивний електровелосипед, але якщо ви хочете заощадити кілька баксів на версії з трохи меншою потужністю, то X-Class початкового рівня оснащений 48-вольтовою системою і коштує всього 1 599 доларів. що, відверто кажучи, є крадіжкою.

    Що ви думаєте про електровелосипед Ariel Rider X-Class? Дозвольте мені почути ваші думки в розділі коментарів нижче!

    Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, і слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєш, з чого почати? Перегляньте наш канал YouTube, щоб отримати останні огляди.

    Електричний велосипед ebike 52V 20AH літієвий (літій-іонний) акумулятор та зарядний пристрій з гарантією 1 рік

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

    Тепер з 1-річною гарантією в США, включаючи деталі та робочу силу.

    Безкоштовна доставка (в межах континентальної частини США лише наземним транспортом)

    Абсолютно новий. BMS, зарядний пристрій на 2А, швидка доставка 2-8 днів

    Новий! Акумуляторні електричні велосипедні батареї 52V 20AH літій-іонний акумулятор 1. Ці батареї мають світлодіодний індикатор стану заряду 2. Потужний зарядний пристрій 2 Ампер 3. Комплект для кріплення на велосипеді 4. Запасний з’єднувальний кабель силового полюса Андерсона 5. 2.5C BMS, який може виводити 52V 20A протягом 1 години або 40a протягом 25 хв 6. Зарядний пристрій для телефону USB 7. Перемикач увімкнення / вимкнення

    Американський продавець. Це подібні 21700 акумуляторні батареї на основі клітин Panasonic. Ми доставляємо з США, тому вам не доведеться чекати 6 тижнів доставки. Використовуйте його для ebike, скутерів etrikes. Акумулятор має 2.5C BMS і може підтримувати двигун потужністю 2500 Вт. Подивіться на мої відгуки Я зараз є найкращим продавцем літієвих батарей 48/52v ebike на ebay. Ми відправляємо швидко, тому ви повинні отримати свої батареї через 3-10 днів після замовлення.

    Achtung Попередження Попередження Попередження Попередження: У мене є 10 на складі, але багато разів деякі люди купують оптом, не залишаючи мені запасів. Будь ласка, зв’яжіться зі мною безпосередньо на http://www.калібр.com/?page_id=39, щоб перевірити наявність, якщо вам терміново потрібна батарея

    Дивіться додані фотографії 3-ступеневого тесту кожного акумулятора.

    перевірте кожну напругу акумулятора

    Перевірте напругу живлення

    Максимальна потужність акумулятора на моєму тестері навантаження акумулятора

    Акумулятори виготовлені для http://www.calibike.com/ Я продав понад 1000 акумуляторів з дуже щасливими клієнтами

    Насправді я є американським продавцем літій-іонних акумуляторів на ebay

    Тип 21700 елементів (такі ж, як батареї для ноутбуків)

    Рейтинг: 2.5C (може підтримувати двигун потужністю 2500 Вт)

    Проста в установці заміна вашого свинцево-кислотного старого акумулятора.

    Модель акумулятора 52V20
    Напруга (В) 52
    Ємність 20AH
    Тип Літій-іонні елементи 21700
    Назва бренду: Panasonic
    Рейтинг BMS: 2.5C
    Розмір Dolphin case 5.5″ x 3.6″ x 14.4″
    Вага 4.5.0 КГ (9.9 фунтів)
    Цикли 800
    Зарядний пристрій 110V/220V вх 52v 2AH вих
    Опір джерела 40 (мОм)
    Комбінація елементів 14S4P
    Кількість елементів (паралельні серії) 144
    Напруга відсічення розряду 41.6V
    Напруга відсічення заряду 58.6V
    Номінальний струм розряду 40A
    Миттєвий максимальний розрядний струм 50A
    Максимальний безперервний струм розряду 40A
    Максимальний струм безперервного заряду 5A
    Режим заряду CC-CV
    Стандартний струм заряду 2A
    Час заряду Стандартний струм заряду 4.5 годин
    Струм швидкого заряду 5A
    Час заряду під струмом швидкого заряду 3 години
    Діапазон температур заряду -20C.55C
    Діапазон температур розряду -20C.55C

    1 х 52V20 акумулятор в корпусі Calibike 1 х 52v2A зарядний пристрій 1 х запасний кабель живлення з роз’ємом Андерсона

    Номер моделі: 52V20 Включає зарядний пристрій 110В 2А

    Легко встановлюється замість свинцево-кислотних акумуляторів.

    Батарея: Коли я повернувся до місця старту, загальна відстань була 24.7 миль. Дисплей все ще показував усі повні смуги, крім половини смуги, яка знаходиться праворуч від піктограми (961 дисплей) Коли я повернувся додому, акумулятор повністю зарядився за 1 1/2 години. За моїми оцінками, батарея була розряджена приблизно на 25%, а до напруги відключення залишилося 75%.

    Огляд тесту на витривалість батареї Calibike

    Читайте технічний звіт про дорожній тест акумулятора Calibike 48v15 з показниками сили струму та швидкості в реальному часі

    Випробування струму та швидкості для 1.5-річний акумулятор

    Calibike проводить перегони на скейтбордах, автомобілях та шосейних велосипедах вулицями Сан-Франциско

    Ломбардна вулиця 20% підйом на пагорб

    Перегони на вулиці Пауелл під ухилом 20% з Audi

    Нічний круїз зі швидкістю 30 35 миль / год (з використанням фар Midnite Sun)

    11 миль швидше, ніж автомобіль у міському русі

    30c3 повністю інструментальна їзда включає швидкість, вольти, ампер і вати в реальному часі

    Гарантія США простою англійською мовою

    Гарантія включає всі деталі та роботу протягом 1 року з дати придбання.

    Гарантія не включає вартість доставки.

    Гарантія виключає зловживання акумулятором.

    Юридична потруха: продані акумулятори, комплекти та електровелосипеди є експериментальними. Існує певний ризик нещасного випадку та пожежі. Купуючи цей комплект(и), ви визнаєте ризик і погоджуєтесь звільнити Calibike від відповідальності в разі будь-яких несприятливих обставин.

    Відгуки

    Будьте першим, хто залишив відгук “Електричний велосипед ebike 52V 20AH літієвий (літій-іонний) акумулятор та зарядний пристрій з гарантією 1 рік” Скасувати відповідь

    Електричний велосипедний акумулятор 52v

    Розгорніть зображення, щоб збільшити Натисніть на зображення, щоб збільшити

    Відгуки клієнтів

    Швидка доставка. Законний сайт. Важко знайти товар на складі. Міні-батарея 52v 10ah. Дає мені близько 10 миль пробігу на моєму 750-ватному середньому приводі Bafang з великою кількістю використання дросельної заслінки.

    Чудова маленька батарея! Чудове обслуговування клієнтів. Буде робити покупки тут знову.

    Неправильний товар, отриманий випадково, вони не витрачали часу, щоб пришвидшити мій обмін ШВИДКО! Акумулятор, який я отримав, відмінний. Я б рекомендував використовувати цей акумулятор для середнього двигуна потужністю 1000 Вт, легкий і включає зарядний пристрій.

    Вам також може сподобатися

    У нас найкраще обслуговування клієнтів та найкраща освіта в галузі. Маєте запитання або потребуєте допомоги? Зателефонуйте нам за номером 1-800-317-0479

    З 2007 року ми відправили понад 1 мільйон замовлень щасливим клієнтам. Ми. найнадійніше ім’я в галузі, з найнижчими цінами та найщасливішими клієнтами!

    Маючи кілька складів по всій країні, отримайте своє замовлення швидко! Більшість замовлень відправляються в той же день або на наступний день!

    Довічна технічна підтримка

    Ми тут, щоб допомогти, незважаючи ні на що! Отримайте безкоштовну технічну підтримку протягом усього терміну служби вашого продукту.

    Поради щодо визначення стану акумулятора вашого електровелосипеда

    Біг на порожньому ходу: це погана позиція для вашого електровелосипеда. Уявіть собі ситуацію, в якій ви покладаєтесь на допомогу педалей, щоб дістатися додому в кінці довгого дня, тільки щоб виявити, що додаткового прискорення немає, коли воно вам потрібно. Несподівано підкорювати пагорб стає набагато важче, крутити педалі набагато важче, і коли ви заходите у двері, ви ще не готові сісти за якісний стримінг. вам просто потрібно подрімати. Уявіть, що ви починаєте свій день з несподівано розрядженим акумулятором. Ви змушені з’являтися в офісі мокрим від поту та абсолютно непрезентабельним, і все тому, що не можете насолоджуватися легкою їздою, до якої ви звикли.

    Володіння електровелосипедом передбачає кілька додаткових обов’язків. Серед них. правильне обслуговування акумулятора. У певному сенсі акумулятор виконує функцію бензобаку вашого електровелосипеда. Однак, хоча зовнішні погодні умови можуть впливати як на пробіг на бензині, так і на запас ходу акумулятора, унікальною проблемою для електричної системи є скорочення терміну служби акумулятора через плин часу та неправильне технічне обслуговування. Щоб допомогти вам контролювати стан акумулятора та продовжити термін служби компонентів вашого електровелосипеда, ми зібрали кілька порад щодо визначення стану акумулятора вашого електровелосипеда.

    Перш ніж ми перейдемо до деталей тестування, важливо, щоб батарея вашого електровелосипеда показала себе з найкращого боку, так би мовити. Перш ніж проводити діагностику акумулятора, переконайтеся, що він повністю заряджений. Навіть якщо у вас є питання щодо потенційно зниженої ємності вашого акумулятора, найкраще мати його з будь-якою ємністю, перш ніж намагатися виміряти його життєву статистику. Не робіть перевірку імпульсивним рішенням. зарядіть акумулятор на ніч, перш ніж придивитися до нього ближче.

    Використовуйте мультиметр

    Після того, як у вас є повністю заряджена батарея для роботи, перевірка акумулятора вашого електровелосипеда починається за допомогою зручного інструменту, який називається мультиметр. Як випливає з назви, цей прилад може вимірювати безліч різних електричних властивостей. Підключивши мультиметр до акумулятора, ви можете отримати кілька показників, що стосуються стану вашого акумулятора. Хоча деякі зображення старомодних аналогових моделей можуть здатися вражаючими з їхніми голками та дрібним шрифтом, ви можете придбати цифровий мультиметр, що легко читається, у найближчому магазині побутової техніки. Це буде важливою частиною вашого набору інструментів для електронного велосипеда.

    Після того, як ви взяли в руки мультиметр, настав час приступити до тестування. Оскільки ми, звичайно, працюємо з електрикою, безпека є ключовим фактором. Зверніться до інструкції до мультиметра, щоб дізнатися про безпечні методи тестування, щоб уникнути удару струмом або ураження електричним струмом. У вашому посібнику також має бути інформація про те, як найкраще підключити мультиметр до різних типів акумуляторів. Вийміть акумулятор з рами велосипеда та підключіть мультиметр.

    Після підключення слід звернути увагу на три аспекти стану акумулятора. На щастя, для людей певного віку вони утворюють знайому абревіатуру: ВІДЕОМАГНІТОФОН. Ні, не відеомагнітофон, а скоріше тріо напруги, струму та опору. Що означає цей відеореєстратор для стану акумулятора вашого електровелосипеда?

    Виміряйте напругу акумулятора

    Існує багато термінів, пов’язаних з електрикою, таких як вольти, вати та ампер. Давайте визначимося з першим параметром, числом, яке, як ми сподіваємося, не дорівнює нулю. Напруга. це міра роботи електрики, показник, який має відношення до двигуна. Мультиметр повинен повідомити вам напругу акумулятора. В ідеалі, це значення відповідає технічним характеристикам вашого акумулятора. Наприклад, якщо ви купуєте наш 52-вольтовий акумулятор для електровелосипедів Whale Shark, ваш мультиметр повинен показувати “52V” або щось дуже близьке. При перевірці повного акумулятора, який не використовується, тестування може дати навіть вищу напругу, ніж вказано в характеристиках вашого акумулятора. Однак, якщо ви помітили, що показник напруги значно нижчий, ніж повинен бути, це свідчить про несправність акумулятора. Низька напруга означає, що акумулятору не вистачає енергії для роботи двигуна.

    постачальник, акумуляторів, ebike, китаю, електричний, акумулятор

    Перевірте струм

    Друга цифра, яку слід дослідити, перевіряючи стан акумулятора вашого електронного велосипеда. це його струм. Перейдемо від напруги до сили струму. потужності, а не сили електричного струму. Іншими словами, скільки електрики протікає через ваш акумулятор? У технічних характеристиках акумулятора, швидше за все, вказано його струм в ампер-годинах, що є мірою струму в часі. Наприклад, батарея, яка може похвалитися 17 ампер-годинами, зможе видавати 17 ампер електроенергії протягом однієї години, один ампер протягом 17 годин або будь-яким проміжним способом, який ви оберете для обчислень. Якщо ваш мультиметр показує, що струм акумулятора слабший, ніж зазначено в його характеристиках, це ще одна ознака того, що акумулятор пережив занадто багато циклів заряджання і втрачає свою здатність забезпечувати живлення.

    Порада: Перш ніж перевіряти ємність, не забудьте переконатися, що ваш мультиметр налаштований на вимірювання постійного, а не змінного струму.

    Останньою третиною нашого тріо відеомагнітофонів є опір, або ступінь, до якого об’єкт протидіє електричному потоку. Ми вимірюємо електричний опір в омах. Цей показник ми можемо отримати за допомогою рівняння, яке називається законом Ома, який стверджує, що опір дорівнює напрузі струму, поділеній на його силу. Звичайно, завдяки мультиметру ви можете забути про фізику та алгебру і визначити опір акумулятора, просто увімкнувши його в розетку. Закон Ома вже може сказати нам, що якщо ваша сила струму падає, ваш опір зростає, а зі збільшенням опору ефективність батареї зменшується. Це означає, що вам буде важче заряджати батарею, і ви можете зіткнутися з небезпечно низьким рівнем заряду акумулятора.

    Заміна нездорової батареї

    Скориставшись цими порадами, щоб визначити стан акумулятора вашого електровелосипеда і записавши ці важливі показники, ви зможете краще стежити за терміном служби акумулятора. Однак жахлива правда про всі батареї, будь то свинцеві, літієві чи інші, полягає в тому, що всі вони мають обмежений термін служби навіть при дуже дбайливому ставленні до них. Коли ви вичерпуєте ліміт циклів заряджання акумулятора, він починає швидко розряджатися. До того, як це станеться, підготуйтеся до заміни, вивчивши колекцію акумуляторів для електровелосипедів Ebike Essentials, що є у продажу. Знайдіть батарею, яка підходить для напруги вашого двигуна, і приготуйтеся насолоджуватися довгим терміном служби.

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Scroll to Top