Пульт дистанційного керування електросамокатом. Відгуки

Топ-5 найкращих електросамокатів 2023 року

Ви запитували себе, чому вам варто купити електросамокат? Цілком зрозуміло, що вам потрібен електросамокат для мобільності, враховуючи безліч переваг володіння таким доступним, екологічним та ультрапортативним видом транспорту. Особливо, якщо ви дорослий або підліток, вам потрібно буде часто їздити на ньому.

Але які особливості має електросамокат електросамокат повинен коштувати ваших важко зароблених грошей? Він повинен мати тривалий час автономної роботи та потужний двигун, щоб проїжджати більше кілометрів між заряджаннями і швидше доставляти вас до місця призначення. Ваш електросамокат також повинен мати добре помітні фари і задні ліхтарі для вашої безпеки під час поїздок в умовах недостатньої видимості. Ваш електросамокат також повинен мати потужні гальма, щоб ви могли вчасно зупинитися і уникнути зіткнення або наїзду на пішохода.

Інші обов’язкові функції в електричний самокати відрізняються жорсткою, але легкою конструкцією, портативністю, відмінними амортизаторами, широкими шинами і висококласними електронними функціями, такими як підтримка спеціальних додатків і елементи керування для круїзного режиму і регулювання швидкості.

Ні.1. Hiboy S2 Pro

Hiboy, високотехнологічна компанія з виробництва електричних засобів пересування, була заснована у 2014 році і з того часу набула значного досвіду у виробництві електротранспорту для однієї людини найвищого рівня. З роками компанія Hiboy урізноманітнила свою лінійку продукції, пропонуючи електросамокати, електровелосипеди та електровелосипеди, електричний скейтборди, дитячі електровелосипеди, електровелосипеди для дітей, а також різноманітні аксесуари для підвищення їхньої функціональності.

Основна мета компанії – забезпечити клієнтів безпечними, надійними та якісними продуктами за розумними цінами. Hiboy фокусується на пропозиції унікальних дизайнів, які відповідають індивідуальним звичкам та стилям їзди, з метою зробити поїздки на роботу приємними та зручними для своїх цільових споживачів, оминаючи клопоти традиційного громадського транспорту, такого як автобуси та поїзди метро.

Одним з чудових продуктів в лінійці Hiboy є S2 Pro електричний самокати, призначені для дорослих і підлітків у віці від 16 до 20 років. S2 Pro може похвалитися кількома висококласними функціями, що робить його модним вибором для покупців, які шукають найкращі електричний самокат для дорослих у щоденних поїздках на роботу.

Hiboy S2 Pro E-самокат Особливості

Це найбільш варті уваги особливості електросамоката Hiboy S2 Pro:

S2 Pro має запас ходу 25 миль, що дозволяє вам проїхати більше на одному заряді. Він також забезпечує більш ніж пристойну максимальну швидкість 18 миль/год, щоб доставити вас до місця призначення вчасно або навіть раніше. Тим часом його стільникові шини додадуть вам впевненості, знаючи, що він захищений від проколів та заносів.

Контролер двигуна для Levy Електричний Скутери

Контролери двигуна та РК-дисплеї / верхні блоки спарені і повинні бути сумісними, щоб скутер працював належним чином. Контролери двигунів мають багато різних варіацій. Перш ніж замовляти заміну контролера двигуна, перевірте критерії сумісності на сайті. Щоб переконатися, що для вас доступна правильна версія контролера, зверніться до support@levyelectric.com з фотографією вашого поточного контролера та етикеткою, надрукованою на ньому збоку. Варіант Levy Plus поставляється з 3-ма штифтами. в той час як варіант Levy поставляється з 7 штифтами. Інструкцію по заміні контролера двигуна дивіться тут.

Шини

Наші електросамокати Levy поставляються зі стандартними шинами, які містять внутрішні трубки, безкамерні шини та суцільнолиті гумові шини. У кожного з них є свої переваги і недоліки, тому ми не рекомендуємо віддавати перевагу одному з них, а залишаємо це на ваш особистий розсуд.

Шини з камерами

Найпоширеніша система, яку можна знайти на електричних скутерах і велосипедах, вони використовують внутрішню трубку для нагнітання тиску всередині шини. Основна проблема з шинами з внутрішньою камерою полягає в тому, що для усунення проколу потрібно зняти колесо/шину і замінити внутрішню камеру (або залатати її), щоб вирішити проблему з проколом камери.

електричний, самокат, пульт, управління

Перевага цього методу полягає в тому, що вам не потрібно замінювати всю шину разом з камерою, якщо місце проколу відносно невелике і не є великою діркою. Достатньо лише замінити внутрішню камеру (що дешевше). Ви також можете накачувати внутрішні камери за допомогою звичайного велосипедного насоса, оскільки він не вимагає високого тиску, необхідного для правильного встановлення безкамерної шини.

Безкамерні шини

Безкамерні шини забезпечують таку ж пневматичну амортизацію, як і камерні (оскільки вони також наповнені повітрям), з додатковою перевагою в тому, що їх легше обслуговувати (за умови, що у вас є відповідні інструменти).

Коли безкамерна шина проколюється, що неминуче станеться протягом досить тривалого періоду володіння електросамокатом, її зазвичай можна відремонтувати без необхідності знімати колесо або шину.

Оскільки безкамерні шини не використовують внутрішні трубки, а натомість покладаються на вакуумне герметичне повітряне ущільнення навколо обода колеса, ви часто можете усунути прокол шини, використовуючи шинний слиз або інші шинні герметики, щоб зупинити витік. Однак використання герметика вимагає зняття клапана шини, що дозволяє повністю спустити повітря в шині та зняти її з обода.

Щоб накачати шину і правильно встановити бортову частину шини навколо обода, вам знадобиться повітряний компресор високого тиску, який зазвичай можна знайти лише у веломагазинах. Для їх накачування необхідний тиск не менше 120 PSI. як показано в нашому відео про встановлення тут.

Суцільнолиті гумові шини

Основна перевага цільних шин полягає в тому, що вони стійкі до проколів і не потребують технічного обслуговування. Однак, оскільки вони не пневматичні, ці шини не забезпечують ніякого поглинання ударів у порівнянні з шинами, наповненими повітрям (камерними та безкамерними).

Поїздка на суцільнолитих шинах буде не такою плавною, особливо якщо ви їдете нерівним покриттям. Крім того, оскільки ці шини не забезпечують такого природного зчеплення з дорогою, як шини, наповнені повітрям, зчеплення на мокрій поверхні буде знижено.

Перетворення безкамерних шин на камерні

Якщо у вас є скутер з безкамерними шинами і ви хочете переобладнати його для використання внутрішніх камер, це можливо. На нашому сайті доступні внутрішні камери, які можна придбати та встановити на колесо, яке наразі використовує безкамерну шину. Щоб встановити трубку, вам потрібно зняти шину з обода, розмістити внутрішню трубку навколо колісної бази і знову встановити шину на обід.

Перетворення пневматичних шин на суцільнолиті

Тверді шини можуть бути встановлені на існуючі колеса, які наразі використовують безкамерні або камерні шини, для обох моделей 8.5 та 10 моделей. Ми рекомендуємо, щоб їх встановлював досвідчений механік, оскільки вони вимагають відповідних інструментів та методів нагрівання для встановлення на ваші диски.

Батареї

Електросамокати Levy та Levy Plus оснащені унікальною системою змінних акумуляторів. Батареї можна замінювати та заряджати окремо поза самокатом.

Окрім зручності у збільшенні запасу ходу електросамоката за рахунок додаткових акумуляторів, ще однією важливою перевагою є подовження терміну служби електросамоката.

Більшість скутерів мають вбудовані в раму акумулятори, що робить їх заміну набагато дорожчою або взагалі неможливою. Можливість придбати запасні акумулятори окремо є основною перевагою володіння Levy.

Політика повернення

Ви можете повернути більшість нових, невідкритих товарів протягом 30 днів з моменту доставки та отримати повне відшкодування. Ми також оплачуємо вартість зворотної доставки, якщо повернення є результатом нашої помилки (ви отримали неправильний або дефектний товар тощо).).

Очікуйте, що ви отримаєте відшкодування протягом чотирьох тижнів з моменту передачі посилки відправнику, однак, у багатьох випадках ви отримаєте відшкодування швидше. Цей період часу включає час, необхідний нам для отримання вашого повернення від вантажовідправника (від 5 до 10 робочих днів), час, необхідний нам для обробки вашого повернення після його отримання (від 3 до 5 робочих днів), і час, необхідний вашому банку для обробки нашого запиту на відшкодування (від 5 до 10 робочих днів).

Якщо вам потрібно повернути товар, просто увійдіть до свого облікового запису, перегляньте замовлення за посиланням “Завершити замовлення” в меню “Мій обліковий запис” і натисніть кнопку “Повернути товар(и)”. Ми повідомимо вас по електронній пошті про відшкодування, як тільки отримаємо та обробимо повернутий товар.

Доставка

Ми можемо відправити практично на будь-яку адресу в світі. Зверніть увагу, що на деякі товари існують обмеження, і деякі товари не можуть бути відправлені в міжнародні пункти призначення.

Коли ви робите замовлення, ми оцінимо терміни доставки та доставки для вас, виходячи з наявності ваших товарів та обраних вами варіантів доставки. Залежно від обраного вами постачальника послуг доставки, оцінка дати доставки може відображатися на сторінці котирувань доставки.

Зверніть також увагу, що тарифи на доставку багатьох товарів, які ми продаємо, залежать від ваги. Вагу будь-якого такого товару можна знайти на його детальній сторінці. Щоб відобразити політику судноплавних компаній, якими ми користуємось, усі ваги будуть округлені до наступного повного фунта.

Навіщо купувати у Tao Atvs

У Tao Atvs ми продаємо задоволення! Всі наші продукти створені з трьома основними цілями: Забезпечити якісними, інноваційними та доступними транспортними засобами та аксесуарами любителів автоспорту по всій території Сполучених Штатів. Ми пропонуємо різноманітну лінійку продукції, яка включає квадроцикли, скутери, трицикли, вуличні велосипеди, квадроцикли та електричні мотоцикли. Ми пишаємось чудовою командою, яка дуже добре знає нашу продукцію та доступна для всіх ваших потреб та потреб у обслуговуванні клієнтів. Ви не будете розчаровані!

Найнижчі ціни, гарантовані!

Маючи на вибір понад 100 різних моделей, ми в Tao Atvs можемо запропонувати доступні автоспортивні товари та аксесуари для початківців та найдосвідченіших гонщиків. Вся продукція надходить безпосередньо з нашого заводу, і ми стоїмо за нашими 100%! Якщо ви знайдете той самий товар десь в іншому місці за нижчою ціною, ми повернемо вам різницю!

Швидка доставка

У Tao Atvs ми продаємо весело! Ми також знаємо, що ви хочете швидко отримати нову іграшку! Ось чому ми пропонуємо швидку доставку до нижніх 48 штатів США. Після підтвердження та отримання платежу ви отримаєте свій товар протягом одного-шести робочих днів, залежно від вашого місцезнаходження в межах країни. Якщо у вас виникли запитання або ви хочете, щоб ми відстежили ваш пакет, зателефонуйте за номером (817) 704-3688

Обслуговування клієнтів – наш пріоритет №1

Незалежно від того, коли ви придбали товар у Tao Atvs, ми забезпечимо його довічною технічною підтримкою. Ми тут не просто для того, щоб продати вам чудовий продукт, ми тут, щоб відповісти на всі ваші запитання про нього. Зателефонуйте нам за номером (817) 704-3688, щоб поговорити з одним із наших професійних техніків, щоб отримати відповіді на всі ваші запитання та вирішити будь-які проблеми, які вам слід було вирішити!

Ми використовуємо тільки найкращі деталі

У Tao Atvs безпека є нашою проблемою при виробництві всієї нашої продукції. Ось чому всі наші деталі виготовляються з найкращою якістю та перевіряються за найвищими стандартами. Перш ніж відправити вам будь-який продукт, ми ретельно перевіряємо та перевіряємо його зверху донизу. Ми також пропонуємо можливість доставити ваш новий автоспортивний продукт повністю зібраним для вашої додаткової зручності.

електричний, самокат, пульт, управління

Наш веб-сайт безпечний і надійний для покупки

Ми знаємо, що ви скептично ставитеся до розміщення своєї фінансової інформації у всесвітній мережі. У Tao Atvs фінанси та особистість також надзвичайно важливі для нас. Усі покупки, зроблені на нашому веб-сайті, здійснюються безпечно за допомогою замовлення Trustwave SSL Security та авторизації.Чистий платіжний шлюз. Ми також пропонуємо Paypal як варіант оплати для вашої зручності.

Основи Електричний Трансмісії скутерів

Перш ніж ми почнемо розбирати щось на частини, добре знати, що саме рухає електросамокатом електричний самокат.

По суті, трансмісія електросамокатів дуже проста і складається з чотирьох основних компонентів. Є двигун, який приводить колесо в рух, і акумулятор, який забезпечує живлення. Існує також електронний регулятор швидкості (ESC), який змінює потік енергії від акумулятора до двигуна до управління його швидкість, і якийсь дросель для надсилання команд на контролер швидкості.

Регулятор швидкості – це те, що дає вам дросель контроль над самокат. Чим більше потужності він дозволяє подавати на двигун, тим швидше ви їдете.

Контролери швидкості зазвичай виглядають приблизно так, але бувають різних форм і розмірів. У цьому випадку радіатор є частиною зовнішнього корпусу і допомагає тримати транзистори всередині прохолодними. YouTube/What Up TK Here

Звичайно, деякі скутери стають більш вигадливими щодо речей. Деякі з них мають власний контролер швидкості, який також керує дисплеєм приладової панелі, показуючи інформацію про рівень заряду акумулятора та швидкість. Інші мають спеціальний двошвидкісний контролер, здатний керувати двома двигунами, одним переднім і одним заднім. Більшість самокатів задовольняються лише однією швидкістю, хоча. Дешеві моделі з втулковим двигуном можуть приводити в рух лише переднє колесо, в той час як скутери вищого класу, як правило, приводять в рух заднє колесо або обидва.

Самі двигуни також можуть бути різних типів. Олдскульні щіткові двигуни постійного струму рідко можна побачити за межами іграшкових скутерів, таких як Razor. Безщіткові двигуни сьогодні набагато популярніші через їхню більшу ефективність, хоча вони потребують складніших контролерів швидкості для керування ними. Втулкові двигуни, які повністю вбудовуються в саме колесо, є популярною формою безщіткових двигунів. Вони зазвичай використовуються в сучасних електросамокатах, оскільки дозволяють виробникам легко створювати двоколісні моделі.

Щіткові двигуни, такі як цей великий блок, який ми бачимо тут, є застарілою технологією. Безщіткові двигуни мають більшу потужність у меншому корпусі і є більш типовим вибором для високопродуктивних конструкцій в наші дні. YouTube/What Up TK Here

Що стосується акумуляторів, то переважна більшість скутерів використовують літій-іонні елементи, подібні до тих, що використовуються в сучасних електромобілях. Існують і інші технології акумуляторів, але більшість з них важчі і зберігають менше енергії, що робить скутер неймовірно повільним і важким, який не може проїхати дуже далеко. Якщо у вас є скутер, який працює на важких свинцево-кислотних акумуляторах, часто оновлення літій-іонного акумулятора є чудовим рішенням.

Більшість скутерів постачаються з досить бур’янистою потужністю у вигляді запасу. У багатьох країнах електросамокати та інші подібні транспортні засоби мають максимальну потужність лише 200 Вт, що дорівнює мізерному 0.26 кінських сил. Зазвичай це добре для максимальної швидкості 15 миль / год. Дитячі самокати часто мають ще меншу потужність.

Літієві батареї – це ключ до створення високопродуктивного самокат. Раніше я використовував акумулятори для радіокерованих літаків, але в наш час акумулятори для електровелосипедів легко доступні в Інтернеті. YouTube/What Up TK Here

Ви можете легко побудувати або модифікувати самокат, щоб він мав набагато більшу потужність, ніж ця. Однак будьте обережні: у багатьох юрисдикціях їздити на більш потужних самокатах громадськими вулицями заборонено – заради безпеки як самих водіїв, так і оточуючих. Майте це на увазі, перш ніж збожеволіти, будуючи якогось потужного монстра.

Швидше з тим, що у вас є

Отже, тепер, коли ви розумієте основні елементи скутера, ви хочете знати, як зробити свій скутер швидшим.

Найпростіший метод – це працювати з тим, що у вас є, щоб отримати максимальну продуктивність від штатних компонентів. Є кілька способів зробити це, і це, як правило, найдешевший спосіб отримати більшу продуктивність.

Однак є кілька застережень: Існує також нижня межа того, чого ви можете досягти, якщо ви обираєте цей шлях. Ви також ризикуєте підірвати те, що у вас є. Це не відрізняється від автомобільного світу. Так, ви можете поставити турбіну розміром з обідню тарілку на мамин Шевроле Сонік, але вам знесуть голову задовго до того, як ви досягнете 1000 к.с. на передніх колесах.

Крім того, деякі скутери поставляються з заводськими обмеженнями швидкості. Їх часто можна підняти або видалити за допомогою оновлення прошивки. Хоча, блимаючи своїм скутер з іншою прошивкою ризикує вивести пристрій з ладу, в результаті чого самокат взагалі перестане працювати. (Крім того, приріст швидкості від перепрошивки, як правило, досить незначний). Виробники не залишають на столі багато можливостей для підвищення продуктивності.)

Підвищення струму

Але, в залежності від вашого скутера, отримати трохи більше бадьорості може бути так само просто, як і погратися з вбудованим обмеженням струму. Не заглиблюючись у фізику, що стоїть за всім цим, більший струм означає більшу потужність, тому обмеження струму – це те, що обмежує ваше задоволення.

Зазвичай ESC містить так званий “струмовий шунт”.” Це товстий шматок дроту з відомим опором, і весь струм, що надходить до двигуна, проходить через нього. ESC використовує його для вимірювання сили струму, що подається на двигун, і відключає живлення двигуна при перевищенні заданого ліміту, щоб захистити його та акумулятор від пошкодження.

Але якщо ви бунтар, то вам начхати на пошкодження! Ви можете обдурити самокат, додавши метал на струмовий шунт, що зменшить його опір. Зазвичай це робиться шляхом припаювання додаткового дроту паралельно до струмового шунта, таким чином збільшуючи його опір. Це зменшує опір і псує калібрування. Це змушує ESC думати, що протікає менший струм, тому він не спрацьовує в граничному стані.

Цей мод може дати вам більше прискорення, а іноді і більшу максимальну швидкість. Зверніть увагу, що ви ризикуєте спалити ваш ESC, акумулятори або двигун, якщо вони не зможуть впоратися з цим.

На контролері швидкості струмовий шунт виглядає так – товстий дріт, на який вказує кінець викрутки (перше зображення). Припаювання додаткового дроту до струмового шунта зменшує його опір, що змушує регулятор швидкості думати, що протікає менший струм. Це може обійти обмеження струму і отримати більше потужності, але це також ризикує підірвати ваш ESC. YouTube / What Up TK Here

Звідки ви знаєте, чи впораються ваші деталі з цим? Ну, так само, як і тюнери двигунів, що працюють над автомобілем, ви пробуєте і бачите. Зрештою, ви натиснете на нього так сильно, що він зламається, і ви отримаєте краще уявлення про те, на що здатні штатні деталі, перш ніж вони вийдуть з ладу.

Робіть це на вулиці, подалі від людей і речей на випадок, якщо все загориться, і будьте обережні під час їзди. Несправні щіткові регулятори швидкості можуть закоротити, подаючи повну потужність акумулятора на двигун і відправляючи вас мчати по дорозі на максимальній швидкості. Крім того, безщіткові контролери можуть змусити двигун зупинитися або раптово смикнутися, коли вони виходять з ладу, кидаючи вас в кущі, машину або невдалого пішохода.

електричний, самокат, пульт, управління

Я проїхав близько чотирьох миль на цьому двигуні Razor E300, коли натиснув на нього занадто сильно. Він дуже сильно згорів. YouTube / What Up TK Here

Як я вже говорив вище, це небезпечна справа. Створення модифікованого самоката пов’язане з певними ризиками, тому потрібно бути обережним. Носіть захисне спорядження і катайтеся тільки там, де це безпечно. Крім того, якщо ви новачок у роботі з електрикою, проведіть дослідження і отримайте пораду від когось, хто знає, що є безпечним.

Мод ‘Overvolt’

Продовжуючи, ви можете зробити “перенапругу”. Подача більшої напруги на двигун дає більшу максимальну швидкість і, як правило, збільшує прискорення в усіх напрямках. Зазвичай це досягається шляхом заміни акумулятора скутера на акумулятор з вищою напругою. Або, у найшвидшому та найбруднішому варіанті, просто підключіть другу батарею послідовно з першою, щоб подвоїти напругу.

Виграш від перенапруги не є лінійним, але він може бути дуже близьким. Ви можете легко збільшити максимальну швидкість свого скутера на 50 відсотків або більше за допомогою цього хака, але це має свою ціну. Компоненти у вашому скутерESC розраховані лише на таку напругу і можуть легко вийти з ладу при перенапрузі. Чим більше ви підвищуєте напругу понад норму, тим більша ймовірність того, що це може статися, і тим швидше це станеться. Сам двигун також може вийти з ладу через надлишок тепла, що плавить ізоляцію з обмоток всередині.

Я вже використовував акумулятори для електроінструментів Ryobi для модифікації перенапруги. Однак, як правило, варто використовувати відповідний комплект, розроблений для електровелосипеда або скутер використовуйте. Це просто простіше підключити. YouTube/What Up TK Here

Повна заміна трансмісії

Якщо ви хочете їхати дуже швидко на старій Miata, часто краще замінити стандартний економний автомобільний двигун на щось з реальною продуктивністю. Це те саме з електричний скутери. Якщо ви хочете великої продуктивності, не намагайтеся модифікувати обладнання, яке у вас вже є. Вийміть існуючий ESC та акумулятори і замініть їх на більш потужне обладнання. Ймовірно, ви захочете замінити і двигун – новий потужний акумулятор і ESC, швидше за все, видаватимуть стільки енергії, що ваш двигун просто перетвориться на якір за лічені хвилини. Це дуже погано пахне (запитайте мене, звідки я знаю), тож викиньте його також.

Припустимо, у вас є скутер з 250-ватним двигуном, що працює від 36-вольтової батареї. Ви можете вирвати все це і купити собі батарею більшої напруги, двигун більшої потужності та ESC відповідно до свого скутера. Вони легко доступні на таких сайтах, як eBay чи Aliexpress. Як правило, дорожній скутер буде досить захоплюючим з 48-вольтовим акумулятором і двигуном потужністю від 500 до 1500 Вт. Втім, 60-вольтні та 84-вольтні моделі з двигунами потужністю понад 5 000 ват не рідкість, особливо у великих позашляховиках з більшим простором для акумуляторів.

електричний, самокат, пульт, управління

Завдання полягає в тому, щоб помістити всі ці нові компоненти у ваш скутер або на нього. На щастя, колеса з більш потужними моторами на втулках легко доступні, тому найскладніша частина часто полягає в тому, щоб знайти місце, де можна заховати більшу, потужнішу батарею. Як правило, модернізований контролер швидкості досить малий, щоб прикріпити його десь на раму, якщо ви не можете встановити його всередину. Можливо, вам також знадобиться нова дросельна заслінка, щоб взаємодіяти з новим ESC.

Однак, якщо ви працюєте зі скутером з ланцюговим або ремінним приводом, можливо, вам доведеться проявити більше творчості. Це часто передбачає створення власних кріплень для більшого та потужнішого двигуна. Ланцюгові приводи пропонують певну гнучкість у виборі передач, що також може бути корисним. Ви можете перевести самокат на нижчу передачу для кращого підйому на пагорб, або на вищу, щоб досягти більшої максимальної швидкості.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top