Велосипеди з монопідвісом. Найкращі варіанти для стабільності рульового управління

Найкращі мотоциклетні амортизатори для двійнят

Якщо це не зламано, покращуйте. Підхід до підвіски з двома амортизаторами еволюціонував протягом десятиліть, оскільки пошук нових кріплень для пилок поширювався на весь маятниковий шарнір. Найкращі сьогоднішні подвійні амортизатори для мотоциклів ідеально підходять для велосипеди які несуть додаткову вагу, регулярно їздять удвох, піддаються впливу нерівних поверхонь і шукають більш просте обслуговування. Наші пропозиції на 2023 рік пропонують переважно саморобну установку, регулювання в домашніх умовах та значно покращену якість їзди.

Для тих, хто по-справжньому крутить гучну ручку, наш вибір найкращих подвійних амортизаторів – це виготовлені вручну та протестовані на динамо-машинах спортивні амортизатори Progressive 990 з виносним резервуаром для Harley Touring. Тут є безліч тонких налаштувань, від демпфування стиснення на високих і низьких швидкостях до регулювання відскоку, а також різьбове попереднє навантаження, яке можна закрутити рукою.

Від одного з найкращих світових брендів підвіски – пара задніх амортизаторів, які пом’якшать будь-яку їзду. Задні амортизатори Ohlins для Harley Touring 1990-2023 використовують азотний газ та масло для контролю відскоку, в той час як внутрішні деталі з низьким рівнем тертя, які можна обслуговувати, роблять цей комплект надовго.

Найкращі моноамортизатори для мотоциклів

Якщо вашому мотоциклу потрібно скинути вагу, ковзати по повітрю і запропонувати швидкий тюнінг, важко перевершити моно налаштування амортизатора. Вони розташовані посередині мотоцикла і забезпечують стабільну, м’яку та рівномірну роботу на швидкості. Існує причина, чому Yamaha представила її на позашляховиках майже 50 років тому – але з тих пір багато чого змінилося. Сучасні моно амортизатори для V-Twins пропонують потрібну кількість “боїнгу” для мотоцикла, який не перевантажує можливості одного амортизатора.

Дві легенди об’єдналися, щоб створити наш вибір найкращого мотоцикла моно амортизатор, монотрубний амортизатор Fox Factory RSD Signature Series IFP-R QS3 для Harley. Високоякісні внутрішні компоненти в перевіреному пакеті з можливістю відновлення та переналагодження клапанів забезпечують стиснення та відскік з низьким тертям.

Насолоджуйтесь значним покращенням якості їзди з підвіскою Legend Suspension Revo-A Mono Амортизатор для Harley Softail. В основі цього пакету лежить довша спіральна пружина, яка надає вашому Harley м’якості, не змінюючи при цьому посадку та керованість мотоцикла.

Найкраща передня підвіска для мотоцикла

Останнє, чого ви хочете під час різкого гальмування – це щоб передня частина не витримала. Кращі модернізації передньої підвіски мотоциклів на 2023 рік представлені провідними брендами і перевіреними конструкціями. В останньому випадку ми говоримо про так звані “прогресивні” та “лінійні” пружини, які мають ступінь стиснення, розраховану на стабільність рульового управління і комфорту їзди. Це дві сторони однієї медалі, але вибір за вами – і хіба це не те, що робить гаражне обслуговування цікавим в першу чергу?

Вони поглинають всі види нерівностей дороги, запобігаючи зануренню передньої частини мотоцикла при різкій зупинці. Найкраща передня підвіска – це прогресивні надміцні пружини для вилки для Harley, а прогресивна швидкість пружини – це те місце, де відбувається магія. Вони поступово чинять опір стисненню в міру прикладання більшої сили, що забезпечує кращу їзду по всій дистанції.

Від піонера індустрії ми отримали наш вибір найкращої передньої підвіски – комплект картриджів вилки Fox Factory для Harley Touring 2014-2023 рр. Ці лінійні пружини забезпечують стабільні характеристики їзди, а також мають додаткові переваги, такі як контроль демпфування та внутрішні елементи, які можуть бути відновлені.

Найкраща пневматична підвіска для мотоцикла

Якщо ціна стоїть на другому місці після продуктивності, найкраща мотоциклетна пневматична підвіска може підняти якість вашої їзди в інший всесвіт. Ці системи використовують – як ви вже здогадалися – повітря для швидкого регулювання висоти їзди та пропонують додаткову перевагу – регулювання жорсткості на ходу. Ці зміни, що виконуються одним натисканням кнопки, чудово підійдуть як для пасажирів, так і для пілотів, які бажають отримати більш м’яку їзду, або для тюнерів, яким потрібен мотоцикл, що легко проходить повороти та зчіплюється з дорогою.

моно, підвіска, мотоцикли, кермо, стабільність

Відчуйте новий рівень якості їзди з найкращою мотоциклетною пневматичною підвіскою Legend Suspension AIR Suspension. Попередньо підключений бортовий компресор дозволяє швидко регулювати висоту їзди, а самі амортизатори мають корпуси з твердого анодованого обробленого алюмінію.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

З: Що таке підвіска зробити на мотоциклі?Відповідь: Їзда на мотоциклі була б виснажливою та болісною, якби не сучасні компоненти підвіски. Поєднання міцних пружин, гідравлічної рідини, поршнів, газів і зв’язок стискаються, відскакують і реагують з різною швидкістю, щоб поглинати удари від нерівних поверхонь. Різні рівні демпфування, попереднього навантаження та провисання дають змогу суттєво змінювати налаштування післяпродажного обладнання. З: Налаштування підвіски мотоцикла: пояснення загальних термінівВ: Попереднє навантаження: Збільшення або зменшення за допомогою стопорних хомутів величини, на яку була налаштована спіральна пружина, щоб протистояти початковому стисненню або компенсувати різну вагу на борту мотоцикла.Провисання: Вимірювання або “вільного”, коли вага мотоцикла сама по собі стискає підвіску на задану величину, або “навантаженого”, коли гонщик додає до стискання вилки та амортизаторів ще й вагу мотоцикла.Пружність пружини: Кількість ваги, необхідна для стиснення пружини на заздалегідь визначену величину; фунт на дюйм – один із поширених способів вираження стиснення пружини.Амортизація: Управління рухом підвіски досягається за допомогою різних масляних мас, а також отворів у вилках та амортизаторах. З: Яка найкраща модернізація підвіски мотоцикла і як її правильно вибрати??В: Категорії, які ми включили в цьогорічний Gear Guide, представляють поліпшення передньої і задньої частини мотоцикла за допомогою продуктів, які довели, що вони варті того, щоб на них витрачати гроші. Модернізація заднього амортизатора може змінити висоту вашого мотоцикла та рівень комфорту під час їзди. Кращі вилки та внутрішні деталі спереду – це чудова можливість для більш чутливого керування та меншого смикання рульове управління. Справа в тому, що заводські налаштування на серійних мотоциклах зроблені таким чином, щоб досягти золотої середини; швидше за все, повна модернізація в цьому відділі допоможе, якщо ви вже спробували базові налаштування. З: Як налаштувати підвіску мотоцикла під свою вагу?В: Щоб налаштувати підвіску мотоцикла під вашу вагу, потрібно виміряти статичний прогин і прогин під час їзди, які також описані вище як “вільний” і “навантажений” відповідно. Оптимальний діапазон заднього прогину зазвичай становить близько третини повного ходу підвіски; ви можете виявити, що велосипед з велосипедистом на борту просідає на 40 мм. Вимірювання від задньої осі до точки на задній частині велосипеда дасть вам початкову незважену відстань. Друге вимірювання з мотоциклістом на борту дасть меншу відстань. Відніміть два значення і дізнайтеся, наскільки вона просіла. Після цього можна відрегулювати хомутиками котушкових пружин, щоб збільшити або зменшити просідання до 35-40 мм. З: Підвіска мотоцикла повинна бути м’якою чи жорсткою?В: Найжорсткіші пружини чудово підходять для суперкросу. Сподіваємось, ваш великий круїзер, міський воїн або трек-день не збирається підніматися в повітря найближчим часом, тому найкращі налаштування підвіски залежать від того, як ви їздите. М’яка підвіска забезпечує м’яке і комфортне відчуття, але з обмеженим зворотним зв’язком з дорогою і деякими рульове управління нечіткість. Жорстка підвіска, з іншого боку, зчіплює і повертає, як на рейках. Вона не ідеальна для щоденної їзди, але, безумовно, має свої переваги для машин з високою жорсткістю.

Навіщо модернізувати підвіску?

Вибір правильної підвіски для вас і вашого мотоцикла важливий як для комфорту, так і для безпеки. Зношені амортизатори або навіть неправильно підібрані амортизатори можуть призвести до того, що пружина візьме на себе навантаження, викликаючи відскок і неконтрольований рух. Коли ви модифікуєте старий мотоцикл, ці проблеми можуть посилитися через зміну ваги або положення під час їзди. Запобігання подібній поведінці підвіски має важливе значення для забезпечення вашої особистої безпеки і для отримання задоволення від їзди на вашому кастомному творінні.

Що потрібно враховувати при виборі нової підвіски

Перше, що потрібно враховувати при перевірці підвіски вашого мотоцикла – це те, як змінився мотоцикл з моменту випуску з заводу. Наприклад, чи змінювали ви вагу мотоцикла? Якщо мотоцикл легший, може знадобитися змінити жорсткість пружини, щоб уникнути жорсткої їзди. Іншим фактором може бути те, чи змінювали ви колеса або висоту мотоцикла. Підвищення підвіски може прискорити керованість, однак, ви не хочете бути занадто високим і втратити стійкість. Існують також готові програми для опускання для ряду моделей мотоциклів, які часто використовуються в якості основи для кафе-рейсерів, але вам потрібно врахувати, скільки ходу ви готові потенційно втратити при опусканні мотоцикла. Важливо знати, як саме ви, як гонщик, хочете, щоб велосипед реагував на ваші дії.

моно, підвіска, велосипеди, рульове управління, стійкість

При виборі велосипеда слід також враховувати вагу велосипедиста. Більшість велосипедів для кафе-рейсерів побудовані з одним сидінням, але деякі хочуть мати можливість мати пілон. Пружність пружини і амортизація відскоку повинні працювати разом, щоб забезпечити вам комфорт і підтримку в будь-яких умовах їзди. Ikon має ряд пружин, які дозволяють підібрати правильну жорсткість пружини для вашого застосування, щоб уникнути занадто жорсткої пружини, яка перевертає велосипед, або занадто м’якої, яка просідає і не може поглинати нерівності. Амортизація відскоку допомагає підвісці повертатися у вихідне положення після поглинання нерівностей дороги в контрольованому русі.

моно, підвіска, велосипеди, рульове управління, стабільність

Ці ж питання стосуються і вибору пружини передньої вилки і того, яке рішення найкраще підійде саме вам. Пружини передньої вилки з прогресивним рейтингом забезпечують комфорт і підтримку в широкому діапазоні нерівностей і поверхонь для їзди. Ikon пропонує послугу консультації, щоб допомогти вам вибрати правильний підвіска щоб не гадати в цьому складному рівнянні.

Підвіска, що відповідає вашому стилю

Коли прийде час вибирати нову підвіску, ви повинні врахувати всі речі, про які ми згадували тут, а також косметичний вигляд, якого ви прагнете. В асортименті Ikon є цілий ряд готових рішень, які є перевіреним і випробуваним покращенням стандартної підвіски і перетворять вашу їзду на краще. Асортимент подвійних амортизаторів охоплює безліч різних мотоциклів і пропонує додаткову гнучкість завдяки можливості створення комплекту з нуля. Щоб переконатися, що підвіска, яку ви встановите на свій кафе-рейсер, покращить керованість велосипеда та доповнить його стиль, ви можете зв’язатися з Ikon.

Proven Products, виробник Ikon Підвіска була заснована в 1962 році для імпорту, дистрибуції та обслуговування амортизаторів Koni. Ця співпраця з продукцією Koni дозволила нинішньому директору Ikon пройти спеціалізоване навчання на заводі Koni. Після рішення Koni закрити виробництво амортизаторів для мотоциклів у 2000 році, компанія Proven Products та Koni уклали спеціальну ліцензійну угоду, яка дозволила випустити перший амортизатор Ikon у 2001 році.

Геометрія підвіски Marin Mount Vision

Хоча Marin Wolf Ridge, безумовно, є консервативною моделлю, коли справа доходить до геометрії, зрозуміло, що Марін хотіла зробити новий дизайн Mount Vision сучасним. Розмір Large знаходиться посередині між найсучаснішими жорсткими та агресивними трасами велосипеди. Охоплення – 471.5 мм у поєднанні з кутом нахилу голови 65 градусів, надкороткими 420-міліметровими ланцюгами, колісною базою 1213 мм та 618-міліметровим стаканом. У 75 років підсідельна труба все ще трохи провисає.1 градус.

Marin Mount Vision 8 в деталях

Було дуже приємно отримати можливість протестувати найдоступнішу модель в лінійці Mount Vision (хоча за ціною 5 299 євро це все ще велосипед преміум-класу), оскільки часто запускають велосипеди це співочі топ-моделі, які насправді ніхто не може собі дозволити. Таким чином, Marin Mount Vision 8 поставляється з реальним комплектом, нічого особливого, просто надійний і міцний комплект. RockShox Pike RC не може зрівнятися з FOX 36, але є чудовим виконавцем, а простий RockShox Deluxe R має чудову настройку для велосипеда. Ми були раді побачити, що Marin не забув про хороші гальма, похвалившись не серійними супортами MT520 Shimano 4 Pot, не такими гарними, як у XT, але все ж таки відмінними виконавцями. Великі 2.6 x 27.5-дюймові шини WTB Trail Boss завершують конструкцію, забезпечуючи чудове зчеплення на сухих стежках, які ми протестували.

Вилка RockShox Pike RC 150 мм Задній амортизатор RockShox Deluxe R 150 мм Трансмісія SRAM GX/NX Eagle Гальма Shimano XT 4 Pot 203/180 мм Руль Marin Mini-Riser 6061 780 мм Винос Marin 3D Forged 35 мм Підсідельний штир KS Lev Integra 150 мм Колеса Stan’s No Tubes Sentry S1 Шини WTB Trail Boss 27.5 x 2.6″

Інші моделі в лінійці

Marin також запропонує дві додаткові моделі: топовий велосипед Mount Vision Pro вартістю 8 999 євро з повною трансмісією та гальмами Shimano XTR, вилкою FOX 36 Factory Fork та амортизацією Float X2, а також 13-дюймовими колісними дисками TRS Race Carbon. Трохи доступнішою є модель Mount Vision 9 вартістю 6 699 євро з повною трансмісією SRAM X01 Eagle, гальмами Shimano XT 4, вилкою Fox Performance Elite 36 та амортизацією Float X2. Завершено кількома колесами Stan’s NoTubes Sentry.

Їзда на Marin Mount Vision 8

Марін надіслав нам великий розмір Marin Mount Vision 8 для тестування на домашніх трасах, і ми як слід його потестували. Налаштування було дуже простим, амортизатор RockShox Deluxe R не має регулювання компресії, тому наш 180-сантиметровий тестувальник набрав 30% SAG на задній частині і встановив вилки RockShox Pike RC відповідно до особистих уподобань.

З перших обертів педалей стає зрозуміло, що Marin Mount Vision не збирається підніматися на гору, як більшість велосипедів з лебідкою та спусками. Високий рівень антиприсідання означає, що Mount Vision рветься вперед з силою, піднімаючи та просуваючи вас вперед із завзяттям. Навіть без регулювання компресії на відносно простому амортизаторі, задній моноподвес не відчуває жодних коливань – на цьому велосипеді немає потреби в жодних блокуваннях. Це робить задню підвіску шалено хорошою на затяжних підйомах по бездоріжжю. Однак при силовому підйомі з сідла, на пухкому ґрунті та при подоланні перешкод ця висока ефективність може призвести до того, що велосипед втратить зчеплення з дорогою і трохи проскочить, оскільки йому не вистачає чутливості звичайної системи. Крім того, хоча кут нахилу сидіння Mount Vision крутіший, ніж у Wolf Ridge, ми все одно відчували, що в положенні для підйому трохи відстаємо від нього, суперкороткі ланцюгові стійки роблять його більш розхитаним, ніж він є, підтягуючи заднє колесо під себе на більш крутих підйомах. Ми виявили, що ми вдалися до зміщення сидіння вперед до передньої частини його рейок для більшого балансу. Порівнюючи з аналогічними туристичними велосипедами, ми виявили, що високий рівень ефективності нівелює заднє положення, а важчий Mount Vision із задоволенням не відставав від них.

Спрямувавши велосипед під гору, ви отримуєте набагато більше задоволення. Прогресивна геометрія Mount Vision вступає у свої права, дозволяючи повністю використовувати задню підвіску. Naild R3ACT 2 Play працює дуже добре, з легкістю долаючи швидкі удари та балансуючи стабільність з грайливістю. Це відчуття важко визначити, але заднє колесо дуже вільно реагує на удари, ніби воно не залежить від ваги велосипедиста, забезпечуючи повний хід, якщо це необхідно, без жорсткого вильоту. Зазвичай ми не є прихильниками ультракоротких ланцюгових балок, але Mount Vision дуже добре збалансований на поворотах, особливо коли 2.6-дюймові шини WTB Trail Boss чіпляються як лайно за ковдру. Це, ймовірно, пов’язано з тим, що розсувна стійка системи Naild збільшується в довжину по ходу руху, фактично даючи довжину ланцюга 435 мм при SAG (а не 420 мм статичної довжини, як показано на папері). Якщо ви помиляєтесь, нові гальма Shimano з чотирма горщиками потужні та мають чудову модуляцію.

Система Naild досить галаслива, хоча і хрипить при сильних ударах, коли ковзаюча стійка робить свою справу. Ми час від часу чули скрип від маятника, коли сильно проїжджали бордюри, після консультації з Маріном нам повідомили, що на нашому “передзапусковому” демонстраційному велосипеді не вистачало двох тонких розпірних шайб на маятниковій тязі, які повинні були усунути шум на виробництві велосипеди – але ми можемо звітувати лише про те, що відчули на собі. При цьому не було небажаного прогину. новий рокер значно покращує бічну жорсткість, а заднє колесо ідеально проходить агресивні повороти, весь велосипед відчуває себе набагато солідніше і передбачуваніше. Система надзвичайно плавна під час руху, знаходячи зчеплення з дорогою скрізь. Єдиний раз, коли ми відчули, що він некерований, – це спринт на пологих ділянках, де високий антиприсідання на вищих передачах призводить до того, що задня частина піднімається і проскакує через удари під час руху. Зворотним боком цього є те, що Mount Vision відчувається швидким і прямим, це дуже легкий велосипед, на якому легко заряджатися.

Чи все ще прогинається??

Нам дуже сподобався Вовчий хребет, ефективність педалювання була винятковою на затяжних підйомах по пожежній дорозі. Проте він мав кілька особливостей, притаманних лише конструкції підвіски, зокрема, прогин навколо незакріпленого нижнього амортизатора. Легші учасники тестування не помітили цього, але важчі гонщики могли відчути, як заднє колесо відслідковує власну лінію в поворотах. Marin чітко відповіли на це, створивши Mount Vision, а додавання додаткового рокера для стабілізації нижнього кріплення амортизатора дійсно працює, зменшуючи відстань без гальмування вдвічі і помітно покращуючи відчуття на трасі.

Чи є підвіска Naild кращою за звичайні системи?

Тепер до головного питання, чи є система підвіски Naild тією чарівною кулею, на яку ми всі так довго чекали? Не на нашу думку, але в системі Naild є багато чого, що нам подобається. Підйом на гору стабільність моноблока є найкращим у своєму класі без жодного зворотного зв’язку з педалями, а його здатність винюхувати зчеплення під час кантрі дуже вражає, особливо з урахуванням базових налаштувань на амортизаторі RockShox Deluxe R. Однак, як і з усіма системами підвіски, завжди потрібно шукати баланс, і ми виявили, що дуже високий рівень антиприсідання на вищих передачах призводить до непередбачуваної поведінки підвіски під час інтенсивного крутіння педалей на нерівній місцевості. Зрештою, є більш збалансовані підвіска на ринку, але якщо вас зацікавила система Marin Mount Vision, варто провести тест-драйв, щоб зрозуміти, чи відповідають її переваги вашому стилю їзди.

Амортизатори, на які можна покластися

Амортизатори були в центрі уваги компанії Öhlins з моменту заснування бізнесу в 1976 році. Тоді головним були перегони, і те, що ми дізналися і розробили з тих пір, було інтегровано в амортизатори, які ми створили для використання на вулицях. Наші амортизатори створені для того, щоб стабільно працювати і ніколи не здаватися. Це те, що потрібно гонщикам на трасі, і те, що оптимізує вашу їзду на заміських дорогах в будь-яку погоду. Саме тому наші компоненти називають “шведським золотом”. Амортизатори призначені для обмеження руху пружини та стабілізації велосипеда. Сила амортизації створюється поршнем всередині циліндра, заповненого маслом. Коли велосипед підстрибує або смикається, поршень рухається, і масло проходить через отвір, долаючи опір, який в кінцевому підсумку поглинає шок від смикань і підстрибувань.

Подвійні трубки

Існує два основних типи амортизаторів: двотрубні та тритрубні моно трубчасті амортизатори. Як випливає з назви, двотрубні амортизатори мають конфігурацію з двома трубами. Двотрубні амортизатори популярні, і не важко зрозуміти чому. Ви можете змінювати їхню довжину на свій смак, і кілька уламків каміння, що пролітають повз, не зможуть їм протистояти.

моно, підвіска, велосипеди, рульове управління, стабільність

Отримайте один з найкращих амортизаторів на ринку

Озирніться навколо і знайдіть відповідний варіант для вашого велосипеда та стилю їзди. Якщо ви не зовсім впевнені, що саме шукаєте, або маєте проблеми з вибором правильного варіанту, не соромтеся звертатися до нас. Якщо ви хочете побачити амортизатори в реальному житті або готові придбати їх, знайдіть найближчого продавця Öhlins і зробіть свою їзду кращою!

Öhlins Racing AB Box 722 194 27 Upplands Väsby Sweden

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top