Aventon Aventure.2 огляд: Електричний велосипед з товстими шинами зі швидкістю 28 миль/год…

Aventon Aventure.2 огляд: Електричний велосипед зі швидкістю 28 миль/год на жирних шинах стає кращим

Компанія Aventon значно розширила свою присутність на ринку, коли у 2021 році випустила свій перший електровелосипед Aventure. Тепер бренд оновив популярний електровелосипед ключовими оновленнями. І, звичайно ж, ми подбали про те, щоб ви могли якнайшвидше оглянути велосипед, щоб розповісти вам, як він виглядає, відчувається та їздить. Ознайомтеся з моїм повним оглядом Aventon Aventure.2 нижче.

Aventon Aventure.2 запущено

Aventon Aventure.2 електровелосипеди були щойно випущені сьогодні, і замовлення на них вже відкриті на сайті Авентон.

Електронний велосипед включає в себе ряд оновлень, але, мабуть, найважливішим є включення нового датчика крутного моменту.

Для тих, хто мав задоволення їздити на електровелосипеді з добре розробленим датчиком крутного моменту, ви знаєте, що він серйозно покращує досвід їзди. Коли ви натискаєте на педалі, ви отримуєте майже миттєву реакцію педального асистента. Це швидко, інтуїтивно зрозуміло, і це просто відчуває себе краще.

Але це не єдине оновлення. Aventon Aventure.2 поставляється з декількома новими елементами, включаючи задній багажник в якості стандартного обладнання, модернізовані задні ліхтарі з вбудованими поворотниками, а також нове розташування педалей з чотирма рівнями потужності.

Ви можете перевірити все це в моєму оглядовому відео нижче, але ви захочете продовжити читати далі, щоб дізнатися ще більше деталей.

Aventon Aventure.2 відеоогляд

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Стійка упаковка для електронних велосипедів

Дуже швидко, я хочу почати з упаковки. Я знаю, що це огляд електровелосипеда, а не огляд коробки. Але Aventon заслуговує на похвалу за те, що замінив майже кожен шматок пластикової та пінопластової упаковки, що зазвичай входить до складу упаковки електровелосипедів, на більш стійкі альтернативи з матеріалів, придатних для вторинної переробки.

Пластикові гільзи замінені на картонні. Пінопласт замінено на блоки ДВП. Навіть пластикові кабельні стяжки замінені на мотузку з крафт-паперу. Відверто кажучи, він неймовірний. Браво!

Гаразд, а тепер повернемося до вашого регулярного огляду електронних велосипедів.

Наскільки добре їздить цей пригодницький електровелосипед?

The Aventure.2. це великий велосипед, з ним не можна ходити навшпиньки. Але він не такий великий, як здається. Якимось чином електровелосипед зберігає рівень витонченості, який, здається, не відповідає його великому і м’язистому зовнішньому вигляду.

Це означає, що електровелосипед з товстими шинами насправді досить добре працює і на дорозі, навіть якщо він був розроблений для їзди по бездоріжжю.

Але бездоріжжя. це те місце, де цей електровелосипед сяє, і саме тут новий датчик крутного моменту має найбільше значення. Рушати з місця на великому, важкому електровелосипеді, такому як ці електровелосипеди з товстими шинами, може бути складно, особливо якщо ви забули переключитися на нижчу передачу (або просто не переключилися на нижчу передачу перед зупинкою).

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Датчик крутного моменту дає вам майже миттєву реакцію двигуна, коли ви натискаєте на педаль, замість запізнілої реакції датчика частоти обертання педалей, який може спрацьовувати через один-два оберти педалей. Це змінює правила гри на бездоріжжі, де складний рельєф може ускладнити важкий старт.

Максимальна швидкість 28 миль/год (45 км/год), ймовірно, не матиме великого впливу на більшість позашляховиків, оскільки ви рідко коли отримуєте шанс їхати так швидко на стежках. Але повернувшись на дорогу, проїхати знак “стоп” або зелене світло простіше, ніж будь-коли, з новим налаштуванням датчика, а вища швидкість робить його серйозним конкурентом для тих, хто регулярно ділить дорогу з автомобілями.

Якщо ви їздите переважно по велосипедній доріжці, не варто переходити на швидкості класу 3. Це великий і важкий електровелосипед, який не залишить байдужими інших гонщиків.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

На кольоровому РК-дисплеї можна вибрати чотири нових рівні допомоги педалям, а кольорова етикетка дозволяє з першого погляду побачити, на якому рівні ви перебуваєте.

Якщо ви любите їздити по бездоріжжю і цінуєте електровелосипеди з товстими шинами за їх здатність майже стирати вибоїни, ви будете раді бачити ще два доповнення: задній багажник і поворотники.

Задній багажник більше не є платним, а входить в стандартну комплектацію. І не кажучи вже про те, наскільки чудові ці покажчики повороту. У минулому я вже ставив на електровелосипеди поворотники, коли вони були настільки близько один до одного, що не виконували свою функцію індикатора. Але завдяки фірмовим заднім ліхтарям Aventon, встановленим з обох боків заднього колеса в якості інтегрованого освітлення рами, покажчики повороту фактично знаходяться далеко один від одного і цілком очевидні в їх ролі покажчиків повороту.

Я все ще думаю, що велосипедисти не повинні повністю покладатися на поворотники, оскільки більшість водіїв не очікують побачити миготливий індикатор на велосипеді. Тому я, як правило, все ще використовую ручні сигнали, але приємно мати налаштування поворотника, яке дає вам найкращі шанси на те, що водії правильно інтерпретують ваші наміри.

Мені також дуже подобається, як Aventon надає вам безліч варіантів рамок. Мало того, що є прохідний і перекидний варіанти, але обидва доступні в двох розмірах рами.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими
aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Однак не все тут райдужно. Я був трохи засмучений, побачивши, що Aventon залишив той самий розмір акумулятора 48В 14Аг. Цей акумулятор на 672 Вт-год нормальний, не зрозумійте мене неправильно. Але він не такий великий, як хотілося б. Він забезпечить вам достатній запас ходу, якщо ви дотримуєтесь нижчих рівнів допомоги педалей, наприклад, реальний запас ходу Aventon на рівні 1 становить 60 миль (96 км).

Запас ходу на 30 миль (48 км) при їзді тільки на газу теж непоганий, але водії, які зазвичай їздять швидше по бездоріжжю, швидше за все, розряджають батарею ще швидше. Якби вони знайшли спосіб вставити ще один ряд елементів в цю батарею за 17.Налаштування 5Ah та потужність 840 Вт-год, я був би на сьомому небі від щастя. Але в такому вигляді Aventure.2 все одно отримає великий запас ходу з педаллю на дорозі і пристойний запас ходу на бездоріжжі або на дроселі. Хоча це не означає, що я не можу просити більше.

Єдиний інший мінус для мене. це те, що велосипед просто величезний. Він великий і важкий. Але це те, що ви отримуєте з пригодницьким електронним велосипедом. Ви не збираєтеся перетинати ту саму місцевість на 20-дюймовому складному електровелосипеді, тому вам доведеться пакувати більше, щоб досліджувати більш грубі та важкі місця.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Загалом, ви отримуєте один з найкращих велосипедів за більш ніж розумну ціну в 1 899 доларів. Потужні гідравлічні гальма, хороша підвіска з товстими шинами, що підвищують комфорт, чудове світлодіодне освітлення спереду і ззаду, а також датчик крутного моменту на додачу! У Aventon Aventure так багато причин для радості.2 що мені майже соромно скаржитися на середній розмір акумулятора або велику вагу. Майже, але не зовсім. Я все одно буду скаржитися. Але я зроблю це з величезною посмішкою на обличчі, коли розкидаю пісок і каміння по місцевих стежках на цьому веселому і авантюрному електровелосипеді.

До речі, якщо ви хочете придбати оригінальний велосипед Aventure з датчиком каденції Aventon, ця модель зараз продається за 1,499 грн. Це довбана крадіжка!

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на і LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєш, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Turris

25-45 миль в залежності від ваги велосипедиста, рельєфу місцевості, нахилу, рівня допомоги тощо.

Рама

Легка рама з легкого сплаву з внутрішньою захищеною заблокованою електронікою

Комфорт

Компоненти геометрії рами, створені для найкомфортнішої їзди

Сервісна підтримка

Досвідчені велосипедні механіки пропонують експертну технічну підтримку та дружнє обслуговування клієнтів.

1 рік гарантії

Кожен велосипед Ride1UP має гарантію від виробничих дефектів. Застосовуються умови

30-денне повернення

Ми впевнені, що ви будете в захваті! Якщо умови дотримані, поверніть товар для повернення коштів. Застосовуються умови

Безкоштовна доставка

На всіх велосипедах до суміжних 48 штатів. 100 Пряма доставка до Канади. Застосовуються винятки.

РОЗМІРИ ТА РОЗМІРИ

  • Розміри рами ST:
  • Діапазон зросту 5’1-6’2
  • Висота підніжки 23
  • Винос керма 15.5
  • Висота керма 44.5
  • Розміри рами XR:
  • Діапазон висоти 5’6-6’4
  • Висота підставки 30 “
  • Винос керма 15.5
  • Висота керма 43

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

ЩО ВХОДИТЬ В КОМПЛЕКТ

Передня фара 60 люкс, щоб бачити і бути поміченим в умовах поганої видимості

Встановлено на кермі 2.2 двоколірний РК-дисплей. Налаштовувані налаштування системи допомоги при педалюванні (PAS) та розширені показники для інтелектуального зворотного зв’язку під час їзди.

Kenda K1227 27.5×2.4 протипрокольні шини з коричневими боковими стінками. Високопродуктивний та надійний для їзди по будь-якій поверхні.

Передні та задні крила зі сплаву, щоб захистити вас і ваш велосипед від забруднень

Надміцна регульована підніжка для ланцюга. Висока вантажопідйомність для додаткової підтримки та стабільності.

Два ключі для знімного вбудованого акумулятора. Дизайн захисту від крадіжок. Тривога за батарею зникла!

Інформація про доставку

Велосипед прибуде на 85% зібраним (електроніка попередньо зібрана). Потрібні основні етапи складання.

Велосипеди на складі доставляються менш ніж за 24 години. Відстеження електронної пошти забезпечує оцінку транзиту та доставки після відправлення. Розмір упаковки становить 53 ″ x 10 ″ x 27 ″ і приблизно 70 фунтів.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чи можу я протестувати велосипед?

Ми є компанією, орієнтованою на споживача як у ціноутворенні, так і в стратегії. Зазвичай ви заплатите премію за можливість тестової їзди через дилера. Однак наші велосипеди були ретельно протестовані провідними оглядачами, такими як Electric Bike Review, Electric Bike Report, Cycling Weekly, Clean Technica, Electrek та багатьма іншими, які опублікували свої огляди на YouTube. Крім того, зараз ми підтримуємо незалежну мережу власників, які пропонують свої велосипеди для демонстрації. Дізнайтеся більше тут Місцезнаходження

На що я можу розраховувати, замовляючи велосипед у Ride1Up?

Ця стаття пояснить все про те, чого очікувати, замовляючи велосипед у нас. Замовлення у нас

Чи можна замінити акумулятор на електровелосипеді?

На жаль, 12.Акумуляторна батарея 8ah є найбільшою з доступних, яка підходить для цієї рами велосипеда.

Чи можна замінити кермо на іншу модель?

Ні, ви не можете перемикати кермо на нашому електричному велосипеді туристичного стилю. Варіації, які ви бачите на сайті, є єдиними доступними варіантами.

Чи можете ви доставити до _??

Ми доставляємо наші електровелосипеди лише в межах Північної Америки. По континентальній частині США БЕЗКОШТОВНО. Гаваї та Аляска. 400. Доставка до Канади. 100. Ми не несемо відповідальності за будь-які додаткові тарифи, що стягуються місцевою владою, які часто застосовуються після імпорту. На жаль, ми не можемо відправляти наші велосипеди безпосередньо в Європу. Ви можете скористатися транспортно-експедиторською компанією, такою як ShopUsa.com, щоб дістатися до вашої країни.

Чи є велосипеди водонепроникними?

Велосипеди не є водонепроникними, вони є водостійкими, з класом захисту IP-65. Хоча ми не рекомендуємо залишати велосипеди під дощем або їздити під дощем чи в інших небезпечних умовах з міркувань особистої безпеки, велосипеди можуть витримувати вплив води.

Який найкращий електричний велосипед для подорожей на великі відстані?

Нещодавно випущений Turris. це висококласний електровелосипед для пригодницьких подорожей. Він має вдосконалений, високотехнологічний дизайн, розроблений для комфортних подорожей, з потужним набором компонентів та надійним двигуном класу 3, який може нести до 300 фунтів і полегшує подорож на крутих підйомах на дорозі або при сильному зустрічному вітрі.

Електровелосипеди, створені спеціально для подорожей, є чудовим вибором, з дисковими гальмами Zoom 180 мм для зупинки на швидкості. Проте, гібридна функціональність робить цю модель достатньо адаптованою для подорожей, рекреаційних поїздок та поїздок на роботу.

На що слід звернути увагу в електровелосипеді для далеких поїздок? Ми рекомендуємо електровелосипед з ергономічним гелевим сідлом для комфорту, відмінною підвіскою для вибоїстих маршрутів і плавною, високопродуктивною функцією допомоги при крученні педалей.

Найкращий туристичний електровелосипед повинен мати достатню передачу, щоб долати круті підйоми та підтримувати пристойну швидкість на рівнинних маршрутах. Turris поставляється в стандартній комплектації з легованим ланцюгом 46T Prowheel Alloy Chainring та семишвидкісними перемикачами Shimano, а також чутливим датчиком частоти обертання педалей, який підсилює допомогу педалей, коли це необхідно, перемикаючись між рівнями допомоги.

У чому різниця між туристичним та гібридним велосипедом?

Туристичні велосипеди. це робочі конячки, призначені для подолання великих відстаней та перевезення всього вашого спорядження. У той час як туристичний велосипед ідеально підходить для тривалих поїздок та велосипедних екскурсій, електричний гібрид робить ще один крок вперед. Рами на електричних велосипедах, як правило, міцніші та надійніші, щоб збільшити вантажопідйомність, і ці велосипеди швидші, оскільки вони створені для їзди по бездоріжжю з найпотужнішими передачами для підйому на пагорб.

Стандартний гібрид. це універсальний MTB і туристичний велосипед, з компромісом у таких аспектах, як товщина шин, вага, вантажопідйомність і комфорт. Гібриди часто мають інші шини, ніж велосипеди, призначені для подорожей, оскільки вони частково призначені для їзди по бездоріжжю.

Туристичні електровелосипеди для пригод, такі як Turris, пропонують комплексне рішення з ергономікою, розумним дизайном та довговічними компонентами, що означає, що один велосипед відповідає усім вимогам. Turris створений для пригод, з більш вертикальним вертикальним положенням сидіння, щоб уникнути стресу та втоми в плечах і спині після довгого дня в сідлі, і оснащений туристичними шинами Kenda K1227 з ширшим діаметром, які можуть впоратися з пересіченою місцевістю, гладкими дорогами та велосипедними доріжками.

Які переваги має туристичний електровелосипед?

Однією з причин популярності туристичних електровелосипедів є те, що велосипедисти можуть подорожувати швидше і далі, швидше завершуючи тури і складні поїздки, і роблячи довші дистанції більш доступними, якщо ви обмежені в часі або хочете зменшити втому або включити в свої пригоди більш тривалі і складні екскурсії.

Наприклад, велосипедист, який щодня долає велику відстань на своєму туристичному велосипеді, може додати двадцять миль на день з туристичним електронним велосипедом. Гідравлічні амортизаційні вилки з блокуванням поглинають кожну нерівність, забезпечуючи легкість електровелосипеда зі специфікою дизайну туристичної моделі, а також можливість безпечної та плавної їзди по дорогах. безпрограшний варіант для кожного гонщика!

Електровелосипеди для всіх. розвінчуємо міфи

Електричні велосипеди провели більшу частину останнього десятиліття, зробивши значний вплив на світ особистого транспорту (або три десятиліття, залежно від того, кого ви запитаєте). Однак, незважаючи на їхню стрімку популярність, все ще існує низка міфів навколо цих інноваційних форм альтернативного транспорту. Одна з найпоширеніших помилок полягає в тому, що електровелосипеди призначені для людей похилого віку або тих, хто має проблеми з пересуванням.

Я продовжую думати, що це буде рік, коли ми покінчимо з цим міфом, але він продовжує піднімати голову в дискурсі про електровелосипеди по всій Америці. І це не могло бути далі від істини! Давайте розвінчаємо цей міф і проллємо світло на універсальну привабливість та переваги електровелосипедів для людей різного віку.

Міф: електровелосипеди тільки для людей похилого віку

Легко зрозуміти, як розвивався цей міф. Додаткова допомога, яку надає електровелосипед, може бути неймовірно корисною для людей похилого віку або тих, хто має проблеми з пересуванням. І в перші роки це було правдою, що левову частку продажів електровелосипедів становили люди старшого віку.

Такі компанії, як Pedego, витратили більше десяти років на розробку роздрібного підходу до навчання клієнтів. спочатку переважно людей похилого віку. про електровелосипеди у своїх звичайних магазинах. Це був крок, який вселив довіру, протестувавши цілий ряд моделей, і повернув до їзди багатьох людей, які відмовилися від неї багато років тому. Десять років тому срібноволосі велосипедисти Pedego на електричних пляжних круїзерах, які посміхалися в рекламі електровелосипедів, були одним з перших місць, звідки багато людей дізналися, що таке електровелосипед. Можливо, саме через це виникла помилкова думка (і, чесно кажучи, моделі Pedego значно розширилися, з’явилося кілька крутих, веселих нових моделей, орієнтованих на молодих гонщиків).

Однак, стверджувати, що електровелосипеди призначені лише для цієї демографічної групи, було б значною помилкою.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Для молодих і шукачів пригод

Електровелосипеди пропонують захоплююче поєднання традиційної їзди на велосипеді з серйозним вливанням технологічного прогресу. Для молодих велосипедистів це означає довші поїздки, підйом на круті пагорби з меншою втомою, можливість під’єднати свій телефон або GPS до електровелосипеда, а також безліч можливостей для кастомізації. Такі компанії, як SUPER73, навіть створили цілу культуру навколо модифікації та кастомізації електровелосипедів, а гонщики використовують свої електровелосипеди як продовження своєї особистості, щоб продемонструвати свою унікальну естетику і дизайн.

Для тих, хто не виріс на велосипеді, електровелосипед також слугує фантастичним вступом до світу велоспорту, надаючи впевненість у собі для початківців.

Молоде покоління також стає все більш екологічно свідомим, що має сенс, оскільки ми все чіткіше бачимо, як руйнується наш світ. Електровелосипеди пропонують стійку альтернативу автомобілям, зменшуючи викиди вуглекислого газу та сприяючи здоров’ю планети.

А якщо врахувати, що гаманці молодих поколінь обмежені порівняно з поколіннями їхніх батьків, електровелосипеди також мають сенс як альтернатива зростаючим витратам на володіння автомобілем. про це за мить!

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Для любителів фітнесу

Багато людей вважають, що їзда на електровелосипеді не є тренуванням. Це теж міф. Мало того, що цей міф був розбитий кожним, хто “відчув опік” на електровелосипеді в режимі низької потужності, але незліченні дослідження спростували його, продемонструвавши переваги фізичних вправ на електровелосипедах.

Так, електровелосипед пропонує допомогу, але якщо не покладатися повністю на газ, водій все одно залишається активним і залученим. Якщо ви хочете більше тренуватися, ви можете відрегулювати рівень допомоги відповідно до своїх фітнес-цілей або просто залежно від того, скільки зусиль ви хочете докласти до поїздки в той чи інший день. Вищий рівень допомоги може допомогти на підйомах, які викликають судоми в стегнах, або під час довших поїздок, тоді як нижчий рівень допомоги може дати вам більше тренувань.

Насправді, я ніколи не вважав себе велосипедистом, але з часом я знайшов радість від їзди на велосипеді без електричної допомоги, лише після того, як придбав електровелосипед і вдосконалив власну їзду на велосипеді.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Для міських жителів

Електровелосипед може змінити правила гри для міських жителів різного віку. Вони швидші, ніж ходьба, гнучкіші, ніж громадський транспорт, і менш стресові, ніж водіння в пробках. Крім того, завдяки компактним, складним моделям, які легко доступні, зберігання в невеликих квартирах стає меншою проблемою.

Ризикуючи повторитися, можна сказати, що електровелосипеди є чудовою заміною автомобілю з багатьох причин. Економію коштів часто називають однією з головних причин заміни автомобіля на електровелосипед, але не варто скидати з рахунків коротші поїздки завдяки тому, що можна оминати затори, або додаткову насолоду від перетворення щоденних поїздок на радісну прогулянку!

Насправді, я живу майже без автомобіля завдяки електровелосипеду (хоча, чесно кажучи, я також покладаюся на електросамокати та електромотоцикли).

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Електровелосипеди та люди похилого віку: Поєднання, укладене на небесах

Хоча я думаю, що зараз досить очевидно, що електровелосипеди не призначені виключно для людей похилого віку, варто ще раз підкреслити, наскільки корисними вони можуть бути для старших велосипедистів.

Електровелосипеди можуть допомогти літнім людям підтримувати активний спосіб життя, забезпечуючи при цьому відчуття незалежності. Вони пропонують безпечні, малотравматичні вправи, які можна адаптувати до індивідуального рівня фізичної підготовки. Додаткова підтримка дозволяє довше їздити без ризику перенапруження, сприяючи здоров’ю серця та загальній фізичній формі. Нова хвиля електровелосипедів дозволяє їздити навіть тим, хто не вміє тримати рівновагу на двоколісному транспорті.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Крім того, електровелосипед. це фантастичний спосіб для людей похилого віку налагодити зв’язок з природою та своїми громадами. Вони можуть досліджувати місцеві парки, відвідувати друзів або просто насолоджуватися неквапливою їздою, насолоджуючись свіжим повітрям і сонцем.

Я посадив обох своїх батьків на електровелосипеди, і це дивовижно бачити посмішки на їхніх обличчях щоразу, коли вони сідають на сідло. Є щось таке у відчутті руху під тобою, що виходить за межі фізичного віку та зближує з людьми на емоційному рівні. Якщо ви ще не бачили е-грин, посадіть батьків або друзів на е-велосипед, і ви одразу зрозумієте, про що я говорю. Ця перша поїздка просто відкриває щось у людях, і це прекрасне видовище, яке варто побачити.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Електровелосипеди. це різноманітний і гнучкий вид транспорту, який просто виходить за рамки вікової демографії.

Вони дають поштовх для тих, хто цього потребує, пригодницьку поїздку для любителів гострих відчуттів, фітнес-інструмент для ентузіастів та практичне рішення для міських поїздок на роботу і додому.

Тож незалежно від того, чи ви молоді, чи просто молоді душею, ви знайдете електровелосипед, який ідеально підійде саме вам. Давайте вийдемо за рамки міфів і приймемо двоколісну електричну революцію для всіх вікових категорій!

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перегляньте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Чи ідеальний електровелосипед Jetson Adventure?

Так, ми знаємо, що назва трохи кричуща, але двомісячна тестова поїздка на електричному велосипеді Jetson Adventure (електровелосипед) була, що ж, приємною пригодою.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Так, ми знаємо, що назва трохи кричуща, але двомісячна тестова поїздка на електричному велосипеді Jetson Adventure (електровелосипед) була, що ж, приємною пригодою.

Минуло близько двох місяців з тих пір, як Jetson надіслав нам електровелосипед Adventure, і до сих пір ми в захваті від нього. З електровелосипедом легко порозумітися, ним легко керувати, він інтуїтивно зрозумілий, і, мабуть, найкраще те, що він легкий. Jetson Adventure відповідає всім цим пунктам завдяки блискучому, але простому та зрозумілому дизайну. Jetson Adventure. це легкість та маневреність. Він більше схожий на звичайний гірський велосипед, ніж на важкий електронний велосипед. Прихований літій-іонний акумулятор акуратно лежить поза полем зору в передній V-подібній рамі. Насправді, на запитання, що це за велосипед, більшість була заінтригована, дізнавшись, що він електричний.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Електронний велосипед Jetson Adventure. технічні характеристики Ціна

Джетсон зупинився на 1,800 для Adventure, який, здається, є новим початковим рівнем для електронних велосипедів в наші дні. Його 9 рівнів допомоги на педалях дають вам широкий спектр прискорення. Передня амортизаційна підвіска та амортизаційне сидіння утримують вас на дорозі, а не розбивають її. РК-дисплей зручно розташований, тому вам не доведеться полювати за станом заряду акумулятора, швидкістю та іншою інформацією.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

З максимальною швидкістю до 20 миль/год в електричному режимі, електровелосипед має максимальну дальність до 40 миль, що, як ми перевірили, є досить точним показником для чоловіка середньої ваги. Гаразд, я важу 175 фунтів.

Найкраще те, що він важить лише 42 фунти, що стане в нагоді, якщо у вас закінчиться заряд. Ми навмисно розрядилися, і електровелосипед ніколи не покарав нас за це. Досить легка вага дозволила легко повернутися додому, крутячи педалі без сторонньої допомоги. А якщо вам захочеться зловживати, він може витримати вагу до 300 фунтів.

Ще одна річ, яка нам подобається в Adventure. це те, що все, що вам потрібно зробити, це крутити педалі, щоб увімкнути електродвигун. На відміну від інших виробників, які все ще дають вам можливість користуватися дроселем, як це робить GenZe, педалювання запускає електродвигун. Це означає, що просто крутіння педалей без зайвих зусиль чи роздумів призведе до запуску електродвигуна. Це чудова функція, яка нам сподобалася за кілька тижнів.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Ми чуємо багато реклами про потужні електродвигуни, порівняно з якими 250-ватний двигун на втулці здавався б слабким. Двигун Jetson’s Adventure потужністю 250 Вт виконує свою роботу більш ніж достатньо добре, і ми виявили, що він дуже добре підходить для повсякденної їзди в міському середовищі. Двигун працює від акумулятора Panasonic 36V, 7.Літій-іонний акумулятор на 8Аг. Однак акумулятор не знімний, що може викликати занепокоєння у деяких людей. Ми подивилися на Adventure, щоб побачити, наскільки легко можна замінити батарею. Здається, що зняття фари, вбудованої в раму, дасть вам доступ до акумулятора. Ми чекаємо підтвердження від Jetson.

Ще одна річ, яка вразила нас в Adventure. це те, що він має 21 передачу, що робить подолання будь-якого пагорба легким. Колеса. нові 27 дюймів.5-дюймовий стандарт і спирається на раму зі сплаву. Ми переживали, що сидіння буде дуже незручним, але після того, як ми його правильно встановили, воно добре виконувало свою роботу, а також пом’якшувало наші удари по вибоїстій місцевій дорозі.

Цей електровелосипед не є постійно увімкненим комунікаційним вузлом а-ля Bluetooth, який ми бачимо у інших виробників електровелосипедів. Це чистий електричний гірський електронний велосипед без додаткових дзвіночків та свистків. Вам доведеться відкласти свій смартфон та інші підключені пристрої і насолоджуватися їздою на велосипеді. О, зачекайте, у нього є дзвіночок! Він також постачається з однорічною обмеженою гарантією.

Те, що ми хотіли б бачити по-іншому

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Хоча Jetson Adventure чудово справляється з тим, щоб запропонувати нам простий електричний гірський велосипед, дехто вважає, що йому потрібно кілька оновлень, щоб він краще вписувався в їхнє життя. Кермо. це проста справа, але трохи занадто проста для цих рук і зап’ясть. Ми хотіли б бачити більш ергономічний дизайн, який би більше піднімав кермо вгору та назовні. Це може бути просто особистими уподобаннями.

Ще одне покращення, яке ми хотіли б побачити, стосується виробників шин та дисків, що є проблемою не лише Jetson. Багато велосипедів початкового рівня пробивають отвори у внутрішніх трубах, використовуючи тонкий і маленький гумовий захист внутрішнього обода колеса. Після серії з трьох прикрих проколів ми вирішили замінити шов обода на тканинний. Поки що все добре.

І наостанок, від себе особисто, ми б змінили картриджі, щоб додати більшої швидкості педалювання. Ми відчули, що нам доводиться швидко крутити педалі, щоб утримувати високу швидкість. Однак, поточне налаштування може бути ідеальним для тих, у кого поблизу є пагорби або круті схили на шляху до роботи.

Пригода з Jetson, на завершення

Загалом, ми вже багато років не були так захоплені електровелосипедом, як Jetson Adventure. Його проста філософія дизайну чиста і відповідає всім нашим потребам. в межах розумного, звичайно. Він також представляє хороший електричний гірський велосипед, який можна досить легко модернізувати відповідно до ваших конкретних потреб. Нам подобається, що це веселий досвід їзди по місту прямо з коробки.

Приємно бачити безглуздий електричний велосипед, який забезпечує саме те, що ми шукаємо. легкий і веселий, щоб їздити куди завгодно. за пристойною ціною (1,800). Електронний велосипед Jetson Adventure простий, веселий та елегантний.

Слідкуйте за новинами, оскільки ми продовжуємо відкривати для себе цей веселий електровелосипед.

Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica на електронну пошту. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних акумуляторів. подкаст:

Мені не подобаються платні стіни. Вам не подобаються платні стіни. Кому подобаються платні стіни? Тут, в CleanTechnica, ми впровадили обмежену платну платню на деякий час, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що ми повинні розмістити там. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент повинен бути за платною стіною. Але тоді менше людей це читають! Ми просто не любимо платних сервісів, і тому вирішили відмовитися від нашого.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися над водою або навіть, можливо. ахнути. зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, внесіть невелику суму щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякую! Реклама

Ніколя народився і виріс серед класичних автомобілів 1920-х років, але тільки коли він сів за кермо AC Propulsion eBox і Tesla Roadster, він побачив світло. З 2007 року він займається виробництвом екологічно чистого мобільного контенту на різних торгових точках CleanTech і знайшов свій дім на CleanTechnica. Він виріс у міжнародному середовищі, і його пристрасть до спілкування привела до висвітлення електромобілів, автономних транспортних засобів, відновлюваних джерел енергії, тест-драйвів, подкастів, фотографування та зйомок фільмів для різних міжнародних видань у друкованих та онлайн-виданнях. Ніколя пропонує поглиблений погляд на світ електронної мобільності через інтерв’ю та численні контакти, які він налагодив у цих галузях. Його улюблені слогани Існує більше рішень, ніж перешкод. і вчорашнє майбутнє сьогодні

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди компанії CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Китай просувається вперед із захопленням вуглецю, в той час як IPCC застерігає проти цього
  • Посібник зі стилю. чернетка
  • Як покращити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності. виправлення рекорду чистої енергії
  • Maarten оглядає 13 найкращих нових електромобілів у Європі
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлюваних джерел енергії. Study Central
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Брендована серія ідейних лідерів
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Мій перший електромобіль частина 2 як далеко ви можете проїхати на Шевроле Болт скільки ви заплатите
  • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця електричного велосипеда MASSIVE. всі моделі найбільших брендів
  • DALL-E генерує зображення акумуляторів та біопалива, цифрове мистецтво
  • Інсталятори сонячних панелей. найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як обрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Посібник з найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування Tesla від CleanTechnica
  • Листи в завтрашній день
  • Глобальна конкуренція: Технології для сталого майбутнього
  • Поширені запитання про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Факти про вітроенергетику
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • вітроенергетика norsepower ротор вітрила вантажний корабель jpg
  • Швидка домашня зарядка для електромобілів
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних панелей
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Праві техасці люблять електромобілі, якщо ви не говорите про навколишнє середовище
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Перехід на електромобілі. дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • BMW i7 проти mercedes eqs
  • Зробіть так, щоб про вашу подію у сфері чистих технологій дізналися!
  • Ядерна енергетика, відновлювані джерела енергії та Спілка стурбованих науковців
  • Як зарядити електромобіль. 101
  • Синдикувати наш контент
  • Використання контенту CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Керівні принципи щодо нативного контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте е-велосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Відеоогляд Chevrolet bolt euv premier redline edition 2023 року
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку

0 найкращих електричних велосипедів для дорослих у 2023 році

Ви можете пришвидшити свої щоденні поїздки на роботу, зробити пагорби менш крутими та подолати значні відстані, не спітнівши. Крім того, вони є екологічно чистою альтернативою іншим видам транспорту.

Ви відчуєте їзду на велосипеді з абсолютно нової точки зору. але спочатку ви повинні вибрати найкращий електровелосипед.

Ми протестували найпопулярніші дешеві електричні велосипеди 2023 року та підбили підсумки в цьому огляді. Залишайтеся тут і знайдіть електровелосипед, який підходить саме вам. незалежно від вашого бюджету та потреб!

Поспішаючи, після 42 годин досліджень ми рекомендуємо наступні велосипеди для кожної категорії:

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Rad Power RadRover 6

Міцна алюмінієва конструкція, 26-дюймові колеса з надширокими шинами та 750-ватний двигун, який допоможе вам подолати круті схили, і все це за розумною ціною. Немає сумнівів, що RadRover 6 заслуговує на звання найкращого електровелосипеда на жирних шинах.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Ride1Up 700

Ride1Up 700. це доступний за ціною і повністю завантажений електровелосипед для поїздок на роботу, який не жертвує всіма хорошими характеристиками. Працює на 48В мотор-редукторі Bafang з піковою потужністю 750 Вт та оснащений акумулятором Reention Dorado ID Plus ємністю 500 Вт-год 48В 13Аг з елементами Samsung.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Cannondale Tesoro Neo X 3 Remixte

Tesoro Neo X 3 Remixte. електровелосипед Cannondale з найвищим рейтингом, створений для витривалості, комфорту та ефективності. Двигун оптимізований для тихого та плавного включення, з декількома рівнями допомоги педалей та запасом ходу 104 милі, а також з цим велосипедом можна використовувати батарею, що збільшує запас ходу. Високопродуктивний дорожній електровелосипед 2023 року з електродвигуном, що розвиває до 28 миль/год!

Швидка порівняльна таблиця

Найкращий електровелосипед для поїздок на роботу Ride1Up 700

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Створений для комфортних поїздок містом

Найкращий дорожній електровелосипед Cannondale Topstone Neo Carbon 3

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Надзвичайно тихий і швидкий двигун для плавної та природної їзди

Найкращий електровелосипед з товстими шинами Rad Power RadRover 6

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Хаммер серед електровелосипедів з товстими шинами

Топ-10 електричних велосипедів для дорослих у 2023 році

Нижче перераховані деякі з найкращих електричних велосипедів. і після того, як ми протестували їх, у нас є повна впевненість в їх можливостях. Надійні двигуни, міцні рами, значна ємність акумулятора. ці електровелосипеди мають все це.

Ви, напевно, помітили, що ми не поскупилися, навіть якщо включили в список кілька солідних бюджетних варіантів.

Ви отримуєте те, за що платите. ця приказка не дарма існує.

Ми розуміємо, що не кожен може дозволити собі розщедритися на висококласний електровелосипед, і це нормально. Однак не варто розраховувати на те, що бюджетний велосипед матиме такий самий рівень продуктивності, як і преміум-клас.

Тепер, коли ми з цим розібралися, продовжуйте читати наш повний список найкращих електричних шосейних, гірських і складних велосипедів на ринку!

Найкращі за рейтингом електронні велосипеди

Велосипеди з тонкими шинами та педалями з’явилися на сцені кілька років тому. і з тих пір різноманітність варіантів електричних дорожніх велосипедів постійно зростає.

Для кожного свій велосипед. і ми зібрали для вас найкращі дорожні електровелосипеди для дорослих у 2023 році.

Якщо ви думаєте про те, щоб додати один з них до своєї колекції, це ваш шанс!

Cannondale Tesoro Neo X 3 Remixte. наш вибір

На сьогоднішній день Cannondale став відомим ім’ям у світі електронних велосипедів. Ця компанія добре відома тим, що виробляє високоякісні велосипеди практично будь-якого типу. від міських до фітнесу та гірських велосипедів.

Тож не дивно, що Tesoro Neo X Remixte. один з найкращих дорослих електровелосипедів, які ви можете придбати.

Це мрія для їзди, він виглядає чудово і має більш ніж достатній запас ходу, щоб зробити кілька кіл по місту.

Єдине, що його стримує. це висока ціна. Тим не менше, ви не можете розраховувати на те, щоб платити копійки за велосипед преміум-класу.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Cannondale Tesoro Neo X3 Remixte. наш вибір найкращого шосейного електровелосипеда 2023 року

Конструкція рами

Tesoro Neo X 3 має те, що Cannondale називає рамою Remixte. Це просто модне слово для рами, яка має трохи занижену верхню трубу, тому її легше монтувати.

Ще одна перевага цієї конструкції рами полягає в тому, що вона поєднує в собі міцність перекидної рами з доступністю наскрізної рами.

На цьому круті функції рами не закінчуються. через неї прокладено всі кабелі. Крім того, що це забезпечує чисті лінії рами, приховані кабелі також означають меншу ймовірність того, що вони можуть зачепитися або зламатися.

Щоб зробити їзду максимально комфортною, Tesoro Neo X 3 оснащений передньою підвіскою з ходом 100 міліметрів.

Акумулятор двигуна

Цей електровелосипед повністю оснащений електронікою Boch. від акумулятора до двигуна.

Найцікавіше в цьому електровелосипеді. це те, що він оснащений двигуном Boch Performance з середньою передачею. Це означає, що немає дросельної заслінки, але це робить електровелосипед легшим і кращим для підйому на круті пагорби.

Tesoro X 3 Remixte оснащений акумулятором Bosch Power Tube, який може вмістити 13.4 Ач заряду. Ви можете очікувати близько 50 миль їзди на повному заряді. Мені вдалося проїхати близько 45 миль, але я живу в досить горбистій місцевості.

Заряджання акумулятора займає близько 5 годин, що є майже галузевим стандартом. Якщо ви плануєте використовувати цей електровелосипед для щоденних поїздок на роботу, я рекомендую вам придбати запасну батарею, щоб уникнути простоїв під час підзарядки.

Їзда на шинах

Tesoro X 3 Remixte керується як мрія. Ви майже не відчуватимете дорожніх потрясінь завдяки великому ходу підвіски та пристойним позашляховим шинам.

І не хвилюйтеся, якщо ви зачепите вибоїну: алюмінієві крила мають міцну трубчасту конструкцію. Це забезпечує додаткову жорсткість і довговічність, які так необхідні для їзди по пересіченій місцевості.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Ride 1UP 700 Series

Електронний велосипед серії Ride 1UP 700 можна описати одним словом. вартість. Мало того, що він має стильну раму, він також поставляється з потужним двигуном та потужним акумулятором. І все це за досить доступну ціну.

Єдине, що стримує цей велосипед. це трохи складніша збірка, але якщо врахувати співвідношення ціни та якості. це цілком виправдана жертва.

aventon, aventure, огляд, електричний, велосипед, товстими

Електричний велосипед Ride 1UP 700 Series

Збірка рами

Серія 700 має досить важку раму з алюмінієвого сплаву, яка поставляється в двох варіантах: прохідний і перекидний. Обидві версії важать близько 62 фунтів. Це робить його трохи більш громіздким для перенесення, але принаймні велосипед не зламається, якщо ви впадете або наїдете на вибоїну.

Кабелі та акумулятор заховані всередині рами, щоб захистити їх від пошкоджень та надати додаткового стилю.

Крім того, 700 Series також має досить пристойну передню підвіску з ходом до 100 міліметрів. Підвіска працює в поєднанні з товстими шинами, щоб поглинати майже всі дорожні удари. що призводить до неймовірно приємного досвіду їзди.

І оскільки це універсальний приміський електровелосипед, ви також отримуєте задній багажник вантажопідйомністю 50 фунтів для продуктів та інших дрібничок.

Акумулятор двигуна

Серія 700 поставляється з досить потужним двигуном 750 Вт, який може видавати 62 Нм крутного моменту. Це робить його ідеальним практично для будь-якого типу місцевості. У вас буде більш ніж достатньо потужності, щоб підкорити навіть найкрутіші пагорби з дуже невеликими зусиллями.

Ще одна перевага двигуна з високим крутним моментом полягає в тому, що ви можете досить швидко прискорюватися. На найвищому рівні допомоги педалі вам знадобиться лише кілька секунд, щоб досягти максимальної швидкості 28 миль/год.

Двигун досить чутливий, тому вам не складе труднощів пристосуватися до допомоги педалей. А якщо ви коли-небудь втомитеся крутити педалі, ви завжди можете скористатися системою дроселювання. Але це дасть вам лише 20 миль на годину.

Акумулятор так само вражає, як і двигун. Він розрахований на 16 Ач і забезпечує вам близько 50 миль запасу ходу. Це неймовірно для електровелосипеда в цьому ціновому діапазоні. Більшість інших моделей намагаються забезпечити вам навіть 35 миль запасу ходу.

Поїздка на шинах

Електронний велосипед серії 700 має 27.5-дюймові колеса з 2.4-дюймові шини з великим об’ємом.

Завдяки своїй вазі, шини здатні поглинати досить сильні удари на дорозі. Додайте до цього передню підвіску, і ви отримаєте одні з найкращих вражень від їзди.

Якщо ви шукаєте недорогий, високопродуктивний велосипед для щоденних поїздок, я рекомендую вам спробувати цей електровелосипед.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top