Kaabo Wolf Warrior GT Pro. Kaabo wolf warrior 11

Kaabo Wolf Warrior GT Pro

Замовити зараз

Kaabo Wolf Warrior GT Pro

СТАТУС НА СКЛАДІ:

Наявність на складі

Очікуване надходження на склад у Новій Зеландії

З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ:

Тип самоката. Як найкраще його використовувати?

Завантаження / остання миля. Commuter. Універсальний. Спідстер. Звір

Швидкість. Як швидко він може їхати?

Двигуни. Скільки і якої потужності?

Вага скутера. Скільки важить?

Максимальне навантаження. Скільки він може нести?

Рейтинг IP. Чи має він підтверджений рейтинг водонепроникності ?

Wolf Warrior GT Pro

Це найсучасніші воїни-вовки в Новій Зеландії.

Якщо ви думаєте про Wolf Warrior. Переконайтеся, що це новий GT Pro!

Основні оновлення:

  • 21700 використаних елементів живлення (LG M50 / Samsung 50E)
  • Водонепроникність класу IPX5
  • Новий блок ECU встановлений на винос (з контролерами та проводкою всередині) Індикатори збоку.
  • Синусоїдальні контролери 40А
  • Великий TFT-дисплей (повністю настроювані режими)
  • Передні та задні поворотники
  • Шини з захистом від проколів в стандартній комплектації
  • Кнопки Eco/Turbo Одинарна/Двійна тепер мають світлодіодний індикатор, який показує, в якому режимі ви перебуваєте
  • Водонепроникність IPX5
  • Два зарядні пристрої в стандартній комплектації

Wolf Warrior GT Pro

Kaabo Wolf Warrior 11. це високошвидкісний електросамокат, розроблений для максимального задоволення від їзди по дорогах та бездоріжжю. Перевернуті гідравлічні передні амортизатори мотоциклетного класу та подвійна задня пружинна підвіска дозволяють їздити по будь-якій місцевості. Два потужні безщіткові двигуни потужністю 1200 Вт у поєднанні з новими контролерами SINE WAVE 40A забезпечують пікову потужність 5400 Вт і з легкістю долають схили до 30%.

Повністю гідравлічні гальма в поєднанні з опціональною системою ABS забезпечують безпечне та точне гальмування, щоб приборкати цього звіра. У кожному аспекті Wolf ставить безпеку на перше місце: Потужні подвійні передні світлодіоди освітлюють дорогу вночі, а бічні та задні світлодіоди забезпечують оптимальну видимість з будь-якого напрямку. Тепер включає передні та задні покажчики повороту.

На дорозі з твердим покриттям цей електроскутер розвиває швидкість 80 км/год (рекомендується використовувати дорожні шини для високої швидкості). Величезний акумулятор LG/Samsung ємністю 35 Ач забезпечує до 150 км в режимі одиночного ходу та екорежимі, але також забезпечує достатній запас ходу для захоплюючих швидкісних поїздок.

Новий TFT-дисплей має гарний користувальницький інтеейс з повністю настроюваними режимами їзди з регульованими внутрішніми параметрами синусоїдальних контролерів. Передній Задній Моніторинг потужності двигуна, крутного моменту, температури Режим їзди “зроби сам.

Тільки ~ 9 годин зарядки з другим 2.Зарядний пристрій 0A (опціонально). Або швидкий зарядний пристрій. продається окремо.

Діапазон Kaabo:

Kaabo Skywalker Range. Skywalker 8S. Skywalker 10H

Kaabo Wolf Warrior GT Характеристики

Технічні характеристики Wolf Warrior GT Pro Wolf King GT Pro 72V
Конфігурація 60V 72V
Акумулятор Li-ion 35Ah Li-ion 35Ah
21700 LG M50/Samsung 50E 21700 LG M50/Samsung 50E
Двигун 2 x 1200 Вт 2 x 2000 Вт
Контролер 60В Kaabo 40 Ампер x 2 72V Kaabo 50 Amp x 2
Діапазон 150 км (економний режим) 90 км (режим подвійного приводу) 180 км (режим ECO) 90 км (режим подвійного приводу)
Максимальна швидкість 80 км/год 100 км / год
Час заряджання (2А) Поставляється з двома зарядними пристроями. Поставляється з двома зарядними пристроями.
12 годин (з двома зарядними пристроями) 12 годин (подвійні зарядні пристрої)
Матеріал рами Алюміній авіаційного класу T6061 та 6082. алюмінієва ковка t6 T6061 Авіаційний алюміній та 6082. алюмінієва ковка t6
Рівні швидкості Режими з двома/одним двигуном, еко/турбо, повністю налаштовуються Режими з двома/одним двигуном, еко/турбо, повністю налаштовується
Круїз-контроль Так Так
Дисплей TFT-дисплей Kaabo TFT-дисплей Kaabo
Підвіска Передній гідравлічний амортизатор Задній пружинний амортизатор Передній гідравлічний амортизатор Задній пружинний амортизатор
Шини 11 пневматичних вуличних шин із захистом від проколів (доступні для бездоріжжя) Пневматичні вуличні шини 11 з захистом від проколів (доступні для бездоріжжя)
Гальма Повна гідравлічна дискова EABS Повністю гідравлічний диск EABS
Безпека Вбудована функція розблокування системи безпеки Вбудована функція розблокування безпеки
Вага 50 кг 52 кг
Обмеження навантаження 150 кг 150 кг
Відкритий розмір (мм) 1260 x 660 x 1250 мм 1260 x 750 x 1300 мм
Розмір в складеному вигляді (мм) 1500 x 270 x 470 мм 1500 x 270 x 470мм
Розмір упаковки (мм) 1610 x 330 x 500мм 1610 x 330 x 500 мм
Колір Чорний Золото

Путівник по електросамокату. Офіційний рейтинг (після вичерпного тестування)

1-е місце. Kaabo Wolf Warrior 11

2-е місце. Dualtron Thunder [вартість понад 5 500]

3 місце. Kaabo Mantis Pro

4-е місце. Kaabo Mantis

Саме так, 3 з 4 найкращих професійно протестованих скутерів. це Kaabo.

Посібник з електросамокатів. Опитування думки клієнтів

1-е місце. Kaabo Wolf Warrior 11 (= з Dualtron Thunder)

3 місце. Kaabo Mantis Pro

4 місце. Kaabo Mantis

Це знову правильно. 3 з 4 найкращих електросамокатів за оцінкою клієнтів. це Kaabo.

ШТОРМОВІ ПОЇЗДКИ. Офіційний ліцензований імпортер-дистриб’ютор Kaabo в Новій Зеландії

Зверніть увагу. Безпека використання: Ми радимо всім нашим клієнтам носити шолом і рукавички, а також їздити безпечно і обережно. Крім того, закони про мікромобільність / персональні електромобілі в Новій Зеландії регулярно змінюються. ми радимо всім бути в курсі, оскільки багато скутерів офіційно призначені лише для бездоріжжя / приватного землекористування. Будь ласка, перевірте відповідні закони для вашого передбачуваного випадку використання. Оскільки всю відповідальність за використання несе власник і користувач продукту, ми не несемо жодної відповідальності за використання вами будь-якого продукту, придбаного у нас.

Тип скутера. Яке найкраще застосування для нього?

Запас ходу/остання миля. Приміський. All Rounder. Спідстер. Beast

Швидкість. Як швидко він може їхати?

Двигуни. Скільки і якої сили?

Вага самоката. Скільки важить?

Максимальне навантаження. Скільки він може нести?

Рейтинг IP. Чи має він перевірений рейтинг водонепроникності ?

Wolf Warrior GT Pro

Wolf King GT Pro 72v

150 км (режим ECO) 90 км (режим подвійного приводу)

180 км (режим ECO) 90 км (режим подвійного приводу)

17 годин (один зарядний пристрій) 9 годин (два зарядних пристрої)

(7 годин з використанням 2 x 2.5А зарядні пристрої)

T6061 авіаційний алюміній та 6082. алюмінієва ковка t6

T6061 авіаційний алюміній та 6082. алюмінієва ковка t6

Режими з двома/одним двигуном, еко/турбо, повністю налаштовується

Режими роботи з двома/одним двигуном, еко/турбо, повністю налаштовується

Передній гідравлічний амортизатор Задній пружинний амортизатор

Передній гідравлічний амортизатор Задній пружинний амортизатор

Пневматичні вуличні шини Puncture Proof 11 (доступні для бездоріжжя)

Пневматичні вуличні шини 11 з захистом від проколів (доступні для бездоріжжя)

Повна гідравлічна дискова система EABS

Повністю гідравлічний дисковий EABS

Вбудована функція розблокування системи безпеки

Вбудована функція розблокування системи безпеки

ПОСІБНИК З ЕЛЕКТРИЧНИХ СКУТЕРІВ. ОФІЦІЙНІ РЕЙТИНГИ (ПІСЛЯ ВИЧЕРПНОГО ТЕСТУВАННЯ)

1 місце. Kaabo Wolf Warrior 11

2 місце. Dualtron Thunder [вартість понад 5500]

3 місце. Kaabo Mantis Pro

4 місце. Kaabo Mantis

Саме так, 3 з 4 найкращих професійно протестованих скутерів. Kaabo.

ПОСІБНИК З ЕЛЕКТРОСАМОКАТІВ. ОПИТУВАННЯ ДУМКИ КЛІЄНТІВ

1-е місце. Kaabo Wolf Warrior 11 (= з Dualtron Thunder)

3 місце. Kaabo Mantis Pro

4 місце. Kaabo Mantis

І знову правильно. 3 з 4 найкращих скутерів за версією покупців. це Kaabo.

STORM RIDES. Офіційний ліцензований імпортер-дистриб’ютор Kaabo в Новій Зеландії

Зверніть увагу. Безпечне використання: Ми радимо всім нашим клієнтам носити шолом і рукавички, а також їздити безпечно і уважно. Крім того, закони про мікромобільність / персональні електромобілі в Новій Зеландії регулярно змінюються. ми радимо всім не відставати від них, оскільки багато скутерів офіційно призначені лише для бездоріжжя / приватного землекористування. Будь ласка, перевірте відповідні закони для вашого передбачуваного випадку використання. Оскільки всю відповідальність за використання несе власник і користувач продукту, ми не несемо жодної відповідальності за використання вами будь-якого продукту, придбаного у нас.

WOLF WARRIOR GT PRO

Це найвищі специфікації Wolf Warriors у Новій Зеландії.

Якщо ви думаєте про Wolf Warrior. Переконайтеся, що це новий GT Pro!

ОСНОВНІ ОНОВЛЕННЯ ВКЛЮЧАЮТЬ:

  • 21700 використаних елементів живлення (LG M50 / Samsung 50E)
  • Водонепроникність класу IPX5
  • Новий блок ECU встановлений на штоку (з проводкою контролерів всередині) Індикатори збоку.
  • Синусоїдальні контролери 40A

WOLF WARRIOR GT PRO

Kaabo Wolf Warrior 11. це високошвидкісний електросамокат, розроблений для максимального задоволення від їзди по дорогах та бездоріжжю. Перевернуті гідравлічні передні амортизатори мотоциклетного рівня та подвійна задня пружинна підвіска дозволяють їздити по будь-якій місцевості. Два потужні безщіткові двигуни потужністю 1200 Вт у поєднанні з новими контролерами SINE WAVE 40A забезпечують пікову потужність 5400 Вт і з легкістю долають схили до 30%.

Повністю гідравлічні гальма в поєднанні з опціональною системою ABS забезпечують безпечне та точне гальмування, щоб приборкати цього звіра. У кожному аспекті Wolf ставить безпеку на перше місце: Потужні подвійні передні світлодіоди освітлюють дорогу вночі, а бічні та задні світлодіоди забезпечують оптимальну видимість з будь-якого напрямку. Тепер включає передні та задні поворотники.

На асфальтованій дорозі цей електросамокат розвиває шалене прискорення та максимальну швидкість 80 км/год (рекомендовані дорожні шини для швидкісної їзди). Величезний акумулятор LG/Samsung ємністю 35 Ач забезпечує пробіг до 150 км в одиночному режимі та екорежимі, а також забезпечує достатній запас ходу для захоплюючих швидкісних поїздок.

Новий TFT-дисплей має гарний користувальницький інтеейс з повністю настроюваними режимами їзди з регульованими внутрішніми параметрами синусоїдальних контролерів. Передній Задній Потужність двигуна, крутний момент, моніторинг температури Режим їзди “зроби сам.

Час зарядки всього ~ 9 годин з секундою 2.Зарядний пристрій 0A (опціонально). Або швидкий зарядний пристрій. продається окремо.

KAABO RANGE:

Kaabo Skywalker Range. Skywalker 8S. Skywalker 10H

Kaabo Mantis Range. Mantis 8. Mantis 10 Base. Mantis 10 Pro

Kaabo Wolf Range. Wolf X. Wolf Warrior 11 GT Pro. Wolf King GT Pro

ШТОРМОВІ ЇЗДИ. Офіційний ліцензований імпортер-дистриб’ютор Kaabo в Новій Зеландії

Зверніть увагу. Безпека використання: Ми радимо всім нашим клієнтам носити шолом і рукавички, а також їздити безпечно і обережно. Крім того, закони про мікромобільність / персональні електромобілі в Новій Зеландії регулярно змінюються. ми радимо всім бути в курсі, оскільки багато скутерів офіційно призначені лише для бездоріжжя / приватного землекористування. Будь ласка, перевірте відповідні закони для вашого передбачуваного випадку використання. Оскільки всю відповідальність за використання несе власник і користувач продукту, ми не несемо жодної відповідальності за використання вами будь-якого продукту, придбаного у нас.

Огляд Kaabo Wolf Warrior II. новий позашляховик високого класу

Кілька днів тому Kaabo анонсувала новий скутер, який має бути таким же великим, потужним та захоплюючим, як Dualtron Thunder, який ми всі знаємо та любимо.

Я мав нагоду бути одним з небагатьох, хто протестував його на офіційній зустрічі в Бухаресті, і у мене є багато вражень, якими я хочу поділитися з вами, друзі.

примітка: спочатку це було написано 8 лютого 2019 року, але я не встиг його опублікувати.

Зустрічайте Kaabo Wolf Warrior II

Розроблений як позашляховий скутер високого класу, Warrior II дуже тісно пов’язаний з Dualtron Thunder by Мінімотори. Мало того, що вони багато в чому схожі, Warrior II також запозичив кілька елементів у Dualtron Thunder від Minimotors, а саме:

  • LCD дисплей EY3
  • Обидва двигуни
  • Контролери
  • Акумулятор
  • Електроніка

Єдине, що змінилося. це кузов, підвіска, дизайн і ціна. І хоча я проведу багато паралелей між ними, я поділюся якомога більшою кількістю деталей, щоб ті з вас, хто не знайомий з Dualtron Thunder, все одно могли знайти цей огляд корисним.

Досвід їзди

Wolf II великий, важкий і потужний. Перше, що ви хочете зробити перед тим, як увімкнути двигун, це одягнути шолом.

Скутер відчувається великим і довгим, навіть у порівнянні з Dualtron Thunder. Я їхав порожньою вулицею і почувався комфортно, хоча, можливо, трохи хвилювався б, якби довелося об’їжджати людей. Wolf II. це точно не ваш класичний скутер для поїздок на роботу. Він також на 3 кг (6 фунтів) важчий за Thunder і на 6 кг (13 фунтів) за Ultra, що робить його одним з найважчих скутерів на ринку.

Ручка скутера відчувається трохи жорсткою. На відміну від Dualtron Thunder, для повороту керма Warrior II потрібно докласти певних зусиль. Я розумію, чому виробник спроектував його таким чином. обмеження швидкості та кута повороту такого важкого та швидкого скутера може бути гарною ідеєю, проте я все ще віддаю перевагу Dualtron Thunder в цьому відношенні. На мою думку, можливість легко повертати робить їзду набагато плавнішою та веселішою.

Тим не менш, я все одно отримав масу задоволення від їзди по місту на Warrior II. цей скутер безумовно викликає бажання їздити на ньому до тих пір, поки не вичерпається заряд акумулятора.

Ось відео з поїздкою

Керування

Керування самокатом з двома двигунами потужністю 2700 Вт. це унікальний досвід, до якого потрібно звикнути, і для цього потрібен час. Коли обидва двигуни задіяні і працюють на повну потужність, крутний момент настільки сильний, що колеса втрачають зчеплення з асфальтом щоразу, коли ви натискаєте на газ. На низьких швидкостях ви можете легко втратити контроль над скутером, якщо намагаєтеся розігнати його в турборежимі з увімкненими обома двигунами.

Щоб вирішити цю проблему, Warrior II оснащений двома кнопками на кермі, які дозволяють контролювати крутний момент і максимальну швидкість на ходу. Перша кнопка перемикає між режимами Turbo та Eco. я б однозначно рекомендував вам запускати скутер в режимі Eco, щоб мати повільніше прискорення. Наступна кнопка контролює кількість задіяних двигунів. знову ж таки, варто почати з одного двигуна, а потім увімкнути другий, якщо це необхідно.

Wolf Warrior II оснащений подвійними гідравлічними 160-міліметровими дисковими гальмами від Zoom. Заснована в 1991 році, Zoom. це китайська компанія, яка добре відома виробництвом гідних гальм середнього класу. Продукція Zoom досить хороша, щоб отримати загалом позитивні відгуки, і її рекомендують на багатьох блогах та форумах. Хоча гальма надзвичайно потужні, коли вони повністю задіяні, ви можете легко контролювати силу гальмування, поступово натискаючи на зчеплення.

Як і очікувалося від скутера, який може розвивати швидкість до 80 км/год (50 миль/год), Warrior II оснащений ABS. ABS запобігає блокуванню коліс і є рятівною функцією, яка дозволяє задіяти гальма на повній швидкості, не втрачаючи контролю над автомобілем. Warrior II також має рекуперативні гальма для їзди на низьких швидкостях. Рекуперативні гальма дозволяють вам гальмувати більш плавно і заощаджувати заряд акумулятора при цьому.

Комфорт

Wolf Warrior II поставляється з гідною підвіскою для позашляховика. Насправді, я можу додати, що його підвіска більше підходить для їзди по бездоріжжю, ніж для перегонів.

На передньому колесі ми маємо перевернуту гідравлічну трубчасту підвіску, яка є таким же видом ударів, які ми бачимо на мотоциклах. Що добре в цьому, так це те, що в порівнянні з пружинами (які використовують більшість інших скутерів), гідравлічна підвіска менше стрибає і більше поглинає. Якщо ви їдете по дуже нерівній поверхні (наприклад, по.e. Якщо ви їдете по бездоріжжю, то в будь-який час доби ви віддасте перевагу саме цій системі, а не ресорам.

У порівнянні з гумовою підвіскою, якою оснащені скутери Dualtron, ця гідравлічна підвіска не регулюється. Якщо ви пам’ятаєте, Dualtron Thunder дозволяє вибирати між 5 різними типами підвіски: від ультрам’якої (для їзди по бездоріжжю) до ультражорсткої (для швидкісних перегонів). Підвіска, яка поставляється в Wolf Warrior, може бути класифікована як “середня”, що робить її прийнятною для будь-якого стилю водіння та швидкості, на якій ви можете використовувати скутер, хоча особисто я вважаю, що вона краще пристосована для їзди по бездоріжжю.

Задня підвіска скутера використовує пружинні амортизатори. Так само, як і передня підвіска, задня підвіска фіксована і налаштована десь посередині між м’якою і жорсткою.

Додаткові аксесуари

Одна з речей, які мені подобаються в Warrior II. це його подвійні фари. вони надзвичайно яскраві, що робить нічні поїздки безпечнішими та приємнішими. Також є дві менші передні світлодіодні фари, які розташовані ближче до керма, а також задній/гальмівний ліхтар. Коли увімкнені фари, задні ліхтарі також світяться, але не так яскраво, як під час гальмування.

Скутер також має досить гучний гудок, який звучить майже як автомобільний. Ця маленька деталь важлива, тому що з мого досвіду, пішоходи реагують тільки на звуки, які звучать як автомобільні клаксони. Яким би гучним не був ваш гудок, якщо він не нагадує автомобільний, люди, швидше за все, не відреагують на нього взагалі або спочатку озирнуться, намагаючись зрозуміти, що це за звук, замість того, щоб негайно зійти з дороги.

Портативність

Перше, що потрібно знати. Warrior II важкий (46 кг або 101 фунт). Це, безумовно, найважчий скутер, який я розглядав до цього часу, а це означає, що якщо ви не маєте гарної статури, ви, можливо, не зможете носити його з собою. Навіть ті з нас, хто досить сильний, можуть знайти скутер досить незручним для перенесення.

Причина проста. Крім ваги, самокат досить громіздкий. Він більший за Dualtron Thunder, що багато про що говорить. Насправді, я сумніваюся, що ця модель поміститься в багажник автомобіля, якщо тільки ви не складете задні сидіння автомобіля або щось подібне.

Переносити самокат трохи легше завдяки тому, що товстий металевий багажник оснащений ручкою.

Що стосується складання, то самокат, хоча і має досить міцний і надійний механізм складання, також покладається на зовнішній штифт. Щоб скласти самокат, потрібно зняти штифт, а потім носити його в собі або десь у безпечному місці. Проблема в тому, що якщо ви втратите штифт, ви не зможете користуватися самокатом, поки не отримаєте новий штифт. Я, напевно, знайду спосіб, як завжди прикріплювати штифт до самоката, щоб не втратити його в найбільш невдалий момент (закон Меі і т.д.).

Виглядає

Одного погляду на фотографії достатньо, щоб оцінити елегантний і незабутній дизайн самоката. І повірте, наживо це виглядає ще краще.

Перше, що кидається в очі. це величезна передня підвіска. Решта деталей скутера ідеально поєднуються, надаючи йому міцного, незламного вигляду. Якби мені потрібно було описати стиль самоката одним словом, я б, мабуть, використав слово “професійний” через його прості, прямі лінії та консервативні сірі кольори. Цей скутер. не іграшка, і одного погляду на нього достатньо, щоб зрозуміти це.

Більшість скутерів високого класу оснащені світлодіодним освітленням, і Warrior II не є винятком. Хоча він не має чогось вигадливого та величезного, він оснащений двома світлодіодними стрічками збоку на дошці. Світлодіодні стрічки, окрім того, що виглядають чудово, роблять самокат набагато помітнішим вночі, особливо коли дивишся збоку.

Але є одна маленька деталь, яку можна було б покращити. Кнопка, яка вмикає та вимикає світлодіодні стрічки, розташована на підніжці, а це означає, що (а) ви не зможете вмикати/вимикати світлодіоди на ходу і (б) вам доведеться нахилятися кожного разу, коли ви захочете натиснути цю кнопку.

Довговічність

Як і будь-який позашляховик високого класу, Wolf Warrior II може витримати побої. Повністю виготовлений з алюмінієвого сплаву, він має посилену раму та з’єднання. Warrior II не є легким самокатом, частково через величезну кількість металу, який він має.

Тобто, навіть бризковик здебільшого зроблений з металу, що досить приємно. Якщо ви випадково наступите на нього, він не зламається і не деформується. Насправді, оскільки бризковик розташований під кутом, ви можете захотіти поставити ногу на нього щоразу, коли їдете швидко, тому що це дозволить вам мати кращу поставу і краще зчеплення з підніжкою.

Також скутер має товсту металеву рейку, яка контурує підніжку та бризковик і виконує функцію захисту від ударів. Хоча це збільшує вагу і громіздкість скутера, я бачу, як це може потенційно заощадити батарею і фари в разі аварії.

Проте, є кілька дрібних деталей, які можна було б покращити у Wolf Warrior II:

  • Амортизатори задньої підвіски не захищені від бруду, який потрапляє під колеса. Пружина досить швидко заповнюється брудом, а це означає, що вам доведеться звикнути до її регулярного очищення.
  • Є два гвинти, які дуже легко відкручуються. Один тримає передній бризковик, а інший. фари. Додавання шайби до кожного гвинта, здається, вирішує проблему.

Потужність

Скутер поставляється з двома двигунами або 2 700 Вт кожен (5 400 Вт сумарно). Завдяки цьому самокат має шалений крутний момент. Потужні двигуни також роблять його чудовим при їзді по бездоріжжю. ваша швидкість майже така ж, як і на асфальті, за винятком того, що ви, ймовірно, не захочете їхати на повних 80 км/год (50 миль/год) на вибоїстій поверхні.

Вихідна потужність дуже добре налаштовується. З приладової панелі ви можете обмежити прискорення при старті, а також регулювати ступені потужності двигуна, обмежувати швидкість і навіть змінювати деякі налаштування на ходу (режим Turbo або Eco).

Незважаючи на те, що Warrior II може розвивати швидкість до 80 км/год (49 миль/год), я б не вважав його гоночним скутером. Причина в тому, що ця модель має досить м’яку підвіску. як ми вже говорили раніше, м’яка підвіска хороша при їзді по бездоріжжю, але вона може змусити ваш скутер відчувати себе нестабільно на високих швидкостях.

Діапазон

Wolf II оснащений літій-іонним акумулятором виробництва LG на 60 В, 35 Ач. Ми всі знаємо і любимо LG, тому це, безумовно, професіонал тут. Насправді, Dualtron Thunder поставляється з такою ж батареєю, і вона виявилася надзвичайно хорошою на сьогоднішній день.

Батарея заряджається довго. до 14-17 годин з одним зарядним пристроєм. Добре, що самокат має два порти для зарядки, а це означає, що ви можете скоротити час зарядки вдвічі, якщо використовуєте два зарядні пристрої одночасно.

Характеристики Kaabo Wolf Warrior II

Max Speed: 80 Km/h (49 MPH) Max Distance: Up to 150 km (93 Mi) Charge Time: 14-17 Hours with one charger, 7-8 with two.

Battery: 60V 35AH(LG)

Gradeability: =45°

Motor Wattage: Two Brushless motors rated 2,700 W each (5,400W total) Weight: 46 Kg (101 lb) Max. Rider Capacity: 150 Kg (330 lb)

Tires: 11 Inch Vacuum

Suspension: Inverted hydraulic tube (frontal), shocks (rear)

Brakes: Front and rear 160mm hydraulic disk brakes ABS Lights: Double LED headlight Taillights Lateral Color LED Stripes

Dashboard: Eye Dashboard by Minimotors (same as on the Dualtron thunder)

Open Size: 1210×625×1250mm (46x24x49 In)

Folded Size: 1500×270×470mm (59x10x18 In)

Material: Aviation-grade Aluminum alloy

Kaabo Wolf Warrior X GT Electric Scooter

All products purchased through an authorized retailer must follow the return policies of the retailer and cannot be returned to VoroMotors (VORO) directly except in cases of warranty claims. Unopened and unused electric scooters may be returned within 10 business days of delivery and will incur a 15% restocking fee upon successful return. Opened merchandise with less than 10 miles of usage recorded by the scooter’s odometer may be returned within 30 business days of delivery, and will incur a 20% restocking fee upon successful return. (Does not include Clearance Electric Scooters) Please read Returns and Exchanges for more information on our policy.

Warranty

All new EMOVE, Kaabo, and Dualtron electric scooters purchased through VORO and its dealers come with a standard one (1) year limited warranty. Other VORO products including certified refurbished models come with a 6 month limited warranty policy with the exception of some sale items, unless otherwise stated on the product page. Clearance scooters do not come with warranty and are non-warrantable.

If your product gets damaged or needs repair outside of the warranty period, you can DIY repairs as we have spare parts and accessories in our store. For more information on the VORO warranty policy, please read Warranty Policy.

Explore Financing Options with Trusted Partners

We partner with Affirm, Katapult, ShopPay, and Klarna for financing. You can set up payment plans to purchase one big-ticket item or multiple things, like a new electric scooter, helmet, and other necessities. View our detailed Financing page for more information on our partners.

How to Apply for Financing

Step 1 You can preview all financing options and estimated rates for easy, automatic payments on individual product pages. If you are buying multiple products, you can apply for financing at checkout to view rates for everything in your cart. The rates depend on how quickly you’d like to repay the loan. All of our financing options offer plans for equal payments over 3 to 18 months.

Step 2At checkout, select which financing provider you would like to use.If you have an existing account with that provider, you will be directed to login. If you do not have an account, you will be prompted to complete a brief application.

Step 3 If approved, select the payment option that works best for your budget. You can view APR rates, repayment schedule, and finalize your loan using the secure checkout.

Wolf Warrior Review

Looking to quench your thirst for fast-paced off-road adventures? Perhaps you might be tempted by what can only be described as a dirt bike in scooter form. Sitting at 2,799, the Wolf Warrior won’t be breaking the bank, but it will be tearing up the tracks in an elite riding experience comparable to the far pricier Dualtron Ultra. This isn’t the only resemblance this monstrous scooter bears to the Dualtron line, its controller and LED display are manufactured by none other than Dualtron producers, MiniMotors. With a host of premium features, including a superior motorcycle-grade hydraulic suspension system, big tubeless tires, and dual 1200W motors that generate blisteringly fast acceleration, the Wolf Warrior certainly lives up to its ferocious name. It is well and truly the king of off-roading.

Offers displayed are from retailers that we trust. If only one offer is available this is because they are the only retailer we recommend. To support our rigorous scooter review and editorial process, we rely on affiliate commissions. These are at no cost to you. Our work is independent and impartial. Read more here.

Video Review

Wolf Warrior Review: Is It Still a Worthwhile Investment?

With Kaabo bringing out a range of different Wolf models – including the Wolf Warrior X, X Pro, King, and King GT – we take a deep dive into the Wolf Warrior’s performance to let you know if its still a worthwhile investment.

Who is it Best For?

Will the Wolf Warrior Be a Good Fit For You?

Let’s kick things off by discussing whether or not this is the scooter for you. What’s so great about the Wolf Warrior is that it’s multi-functional, it satisfies the needs of both high-speed thrill-seekers and long-distance riders. Whilst its brutal acceleration and stomping 50 mph top speed are two of its main attractions, the whopping 70 mile range comes as an advantage to those looking for a scooter that can get you from A to B, and back again without breaking a sweat.

kaabo, wolf, warrior

With the choice of either on or off-road tires, the Wolf Warrior is ready to take on whatever you throw its way. The slick road tires, with their wide 3.5-inch contact patch, maintain traction at all times and make the scooter easy to control at high speeds.

That said, the Wolf Warrior best serves its rider when it is let loose on dirt tracks. This is a scooter that’s in its element off-road and you’re not taking full advantage of its immense power and shock absorption capabilities until you get it there.

kaabo, wolf, warrior

If you’re looking for a versatile scooter that can tackle off-road routes with ease, you’ll want to opt for the off-road tire option. They have a deeper tread and knobby surface that maximizes traction on rocky and uneven terrain. The off-road tires can also be used on urban roads but are much less effective than their slick counterparts, so it is important to establish what you want to get out of the Wolf before you buy it.

Value for Money

Is the Price Tag Worth it?

So, is the Wolf Warrior good value for money? Absolutely – so long as you make the most out of its premium features.

As mentioned, this is a scooter designed for its power, speed, and off-roading prowess. With the beastly dual motors and peak power output of 5400W, it is like a Wolf ready to pounce into action.

kaabo, wolf, warrior

To put the price into perspective, the Wolf, at 2,799, is comparable to the Dualtron Ultra, an off-road monster that matches the Wolf Warrior for performance. Yet, the Ultra retails for 3,149, which is 350 more than the Wolf.

The only point at which you can question the Wolf’s value for money is when it is compared to the VSETT 10R. This scooter costs just 100 more (2,599 in total), matches the Wolf for speed, but considerably outperforms it in range, where it’s capable of delivering up to 115 miles of ride time. However, the Wolf has a superior suspension system and larger tires that make for a more enjoyable riding experience.

My recommendation is: If you plan to ride off-road, go for the Wolf Warrior – no questions asked. If you are an adrenaline-seeking city slicker that wants to burn rubber mile after mile, then you should seriously consider the VSETT 10R.

kaabo, wolf, warrior

Alternatives

Why is it Better Than the Wolf Warrior?

  • Cheaper (Save 1,200)
  • Lighter (-24 lbs)
  • Free off-road tires a range of other accessories

Why is it Better Than the Wolf Warrior?

  • Cheaper (Save 200)
  • Longer range (45 miles)
  • Lighter (-22 lbs)
  • Front and rear turn signals

Why is it Better Than the Wolf Warrior?

  • Faster (12 mph)
  • Longer range (17 miles)
  • Lighter (-13 lbs)
  • Better hill climbing (40%)

Design

Handlebars

The handlebars are not just key to your stability but also in activating all of the Wolf’s awesome features.

Befitting the Wolf’s monstrous size, the handlebars have an ultra-wide span of 24.6 inches – which is the same size as the Dualtron Thunder, and around 7 inches wider than the average commuter scooter. Because of the immense top speed, not to mention one of the fastest acceleration rates, their increased size complements a rider stance that is perfectly optimized for control and stability.

kaabo, wolf, warrior

Starting with the dual handbrakes, let’s take a look at the components that make up the handlebars.

kaabo, wolf, warrior

On the left, the rear brake, and the right, the front – they both provide a reassuring level of control when braking. This is also where you’ll find the Wolf’s EYE display, trigger-style throttle, and horn.

kaabo, wolf, warrior

Just below your handlebars on the stem are the Wolf’s piercingly bright dual front LEDs. This scooter is perfectly lit for nighttime riding, with additional LED lighting on the side and rear so you’ll never have to worry about not being visible. The dual front LEDs are one of the standout design features – I’ve come to find that the majority of performance scooters often come equipped with lackluster headlights requiring you to spend extra to attach additional lights – not on the Wolf, though. Plus, the dual headlights finish off its unique motorcycle aesthetic.

kaabo, wolf, warrior

Frame

The Wolf Warrior is a bit of a menace in weight. It is 20 lbs heavier than the Dualtron Ultra, its main rival, which weighs in at 81 lbs. Nevertheless, the frame is everything you’d want from a scooter that has been designed to tear up even the most challenging terrain.

kaabo, wolf, warrior

It’s rock solid and the stem is extremely stable. Even in some of the most premium models, a wobbly stem isn’t uncommon but there’s no fear of that here.

There are quite literally no loose ends with this scooter, all wires and cords are neatly wrapped and secured.

kaabo, wolf, warrior

This is a heavy-duty scooter and its frame certainly reflects this.

Its matte-black finish goes hand in hand with its menacing aesthetic.

Deck

The Wolf’s stability doesn’t just end at the frame. What’s great about its design is its insanely spacious deck. At 20 x 9 inches, it is suitable for riders of any shape or size, so long as you weigh less than the maximum 330 Ibs load capacity.

kaabo, wolf, warrior

The large deck serves more of a purpose than just supporting a range of riders, though. The extra space affords greater control when tearing up the bumpy tracks, especially when it comes to the placement of your feet.

kaabo, wolf, warrior

This is accompanied by its super grippy rubber coating and reinforced kickplate that is capable of supporting your full weight without batting an eyelid. You’ll find yourself using the kickplate when you’re traversing bumpy off-road tracks and burning rubber on the city streets – it is a staple in ride comfort.

kaabo, wolf, warrior

Wheels

When you come to buy the Wolf, you get the choice to have either on or off-road tires. Of course, you can buy both but it will cost you extra – so it is important to establish what you want to get out of your scooter before you order it.

kaabo, wolf, warrior

The road tires are perfect for burning rubber on asphalt and turning your scooter into a certified road racing rocket, not to mention that they are the best option if you want to experience the blistering fast acceleration rate that will propel you to 15 mph in just 1.9 seconds.

With that being said, off-road adventures are not totally off the roster. The road tires perform sufficiently well on forest-trails and dirt tracks. However, the thick tread of the Wolf’s 11-inch tubeless tires and their knobby texture undoubtedly delivers a superior riding experience on more challenging terrain. This is mainly a result of increased traction and a thicker tread that is more durable.

Whichever tires you opt for, you can be confident to know that they’ve been designed to withstand both punctures and general wear and tear, whilst also dampening against the terrain underfoot as they soak up the impact of obstacles.

kaabo, wolf, warrior

Build Quality Durability

The Wolf’s massive frame is enough to reassure anyone of its quality. A solidly built machine like this is made to last and when taking it off-road you can rely on it to do all the heavy work for you. This is a scooter that certainly packs a punch.

kaabo, wolf, warrior

As previously mentioned, the stem is particularly robust which is yet another reason why the Wolf is the king of off-roading. Additional measures have even been taken in the form of a safety pin that slides and locks the stem in place. The stability of the stem shines when it is compared to other performance scooters that are plagued by wobbly stems. The stem locking design on the Wolf proves far superior to any model that uses a collar-style locking system.

Despite the sturdy build, I’d advise regularly checking the integrity of the screws that hold many of the Wolf’s components in place. The good news is that the integral components are securely fastened in place, it’s more so a process of checking the extremities that have been attached to the mainframe, like the headlights and EYE display, for example. This advice isn’t unique to the Wolf Warrior but also applies as a rule of thumb for all high-performance scooters. After all, with a top speed of 50 mph and the ability to tackle rock-strewn terrain, the Wolf can be ridden under extreme conditions.

kaabo, wolf, warrior

A smaller and often overlooked, yet important, part of assessing build quality is seeing how the kickstand performs. A good kickstand is a basic necessity and yet surprisingly difficult to come by, but the Wolf’s does not disappoint. The common issue with kickstands is that they can prove flimsy and ineffective, falling over with the slightest touch of a finger but I’m pleased to say this scooter stands loud and proud. You can rest assured it won’t be falling over at the slightest gust of wind, everything about this model screams reliability.

kaabo, wolf, warrior

Weight Load

The only real flaw of the Wolf’s design is that its insane ferocity comes at the price of its 101 Ibs weight. This scooter is so rammed with awesome features that it becomes not just monstrous in performance but also weight.

kaabo, wolf, warrior

For those hoping to pack it up neatly and carry it to their nearest off-road spot, this will prove difficult. Weighing at 101 Ibs, this beast is not the easiest to transport.

As I said in my review of the Dualtron Thunder, the Wolf isn’t there to be a companion on your journey – it is the journey. With this in mind, the weight shouldn’t play into your decision too much.

One standout feature of the increased weight, though, is its ability to support up to 330 lbs – placing it in the top 18% of scooters for load-bearing capacity. The Wolf is only beaten by the EMOVE Cruiser, which can support 352 lbs.

kaabo, wolf, warrior

Folding Portability

The Wolf Warrior is without a doubt the monster truck of all scooters.

The Wolf folds down with its advanced folding mechanism, so if you prefer to travel slightly further afield for your dirt track adventures, fitting it into the back of a van or truck shouldn’t be a problem.

kaabo, wolf, warrior

That said, it is worth noting that when folded, the stem doesn’t lock to the deck so you’ll need to consider this when loading it into your vehicle safely. Taking time and care to load and unload is important so as not to damage yourself or the scooter.

Whilst the Wolf folds in a unique fashion, the placement of its folding mechanism extends the front wheel out meaning it is fairly elongated measuring 59 inches in length. The handlebars also don’t fold, so you still need a considerable amount of space to store it.

kaabo, wolf, warrior

Assembly

Whilst the assembly is pretty straightforward, you’ll be breaking a sweat wrestling this 101 Ib beast out of its box. This is the hardest job but once it’s done you can start unpacking all its additional parts such as the kickstand and charger.

Unfolding the stem is a little tough because of its size and weight but once unfolded, click it in place using the safety pin attached to the chain and tighten the screws in the stem to keep it all in place as you move on to attach the handlebars. Place and align the handlebars on top and tighten the screws with the wrench provided in the box, then secure handlebar controls (brakes, display, etc), kickstand, check/pump up the tires to 45-50 PSI, and you’re all set.

Ride Quality

Is the Wolf Warrior Comfortable to Ride?

It’s safe to say that this is the most comfortable ride you’ll ever have on a scooter of this price. The Wolf’s ride quality is where you start to appreciate the value for money.

The thickness of the scooter’s tires combined with the exceptional hydraulic suspension mechanism means you won’t feel a thing as you’re bouncing down the tracks.

kaabo, wolf, warrior

Whilst the Wolf is reliable in its sturdiness, you should still bear in mind its speed if you are a rider that is new to performance scooters – one press on the throttle will take an unassuming rider by surprise as it leaps out in front of your feet.

Safety is the key thing Kaabo seems to have paid particular attention to in addition to speed. With a scooter of this size and stature that moves with brutal intent, the hydraulic brakes are sensitive to even the slightest of touches.

kaabo, wolf, warrior

Its chunky build is designed to give maximum control, but it is worth taking it easy and gradually building up to maximum speed. After all, this beast is ferocious when left to roam.

Performance Safety

Speed Acceleration

I think by now we’ve well established that this is a speed demon and a top choice for thrill-seekers looking for adrenaline-fueled adventures.

Because of its impressively large dual 1200W motors, combined with two 40A controllers, the Wolf delivers a peak output of 5400W which not only propels the scooter to 50 mph but also sees you hitting 15 mph in 1.9 seconds, followed by 30 mph in 5.2.

kaabo, wolf, warrior

However, it must be noted that, surprisingly, its acceleration isn’t quite up to the standard of the Apollo Pro 60V. The difference is only very slight, but the Apollo Pro can hit 15 mph in 1.7 seconds. However, what it loses out on in acceleration, the Wolf makes up for in speed in comparison to the Apollo’s 42 mph.

Overall, the Wolf is a certified land rocket and one of the fastest scooters you can get, period.

Range

In Eco mode, the Wolf promises 70 miles, but let’s be realistic – you’re not going to buy the Wolf to ride conservatively. So, with that in mind, when you switch to Turbo mode with both motors engaged and rip the throttle, pushing the Wolf to its limits, you can expect 35-40 miles.

Depending on the terrain you’re riding on and the amount of power you’re going to need to accelerate, you may choose not to engage the second motor and ride in single motor mode. This alone will help increase range and so it’s fair to say the Wolf gives you a wide range to play with, no matter your riding needs.

Hill Climbing

This is a beast that is difficult to tame, it’s raring at the bit like a hungry wolf hunting for prey and like the ferocious canine it was named after, it can comfortably eat up the most demanding challenges, including steep hills.

kaabo, wolf, warrior

With enough torque to glide up inclines of 30%, it is the perfect scooter for those who live in the hilly countryside or anywhere where the terrain is steeper than your usual inner-city landscape. With the ability to tackle inclines as impeccably as the Wolf does, this is just another reason why this is not a scooter for the sole purpose of your day-to-day commute.

To put its hill-climbing capabilities into practice, the Wolf is more than capable of scaling San Francisco’s Lombard Street, with its distinctive 27% incline grade.

Shock Absorption / Suspension

Undoubtedly one of the Wolf Warrior’s most premium features, its suspension, and shock absorption is second to none.

kaabo, wolf, warrior

Not only is it blessed with a pair of chunky off-road tires that give it that extra bit of cushioning when hitting the rocky tracks, but the Wolf is also fully equipped with an outstanding motorcycle-grade hydraulic suspension system in the front and dual springs in the rear.

kaabo, wolf, warrior

It gracefully combines the best of both suspension types to deliver a level of shock absorption that is only beaten by the Dualtron X and X 2 – both of which are more than double the price of the Wolf.

Braking

With a scooter that moves with this amount of speed and power, it’s important to have a braking system that is equally as powerful and reliable.

Kaabo has not let us down, the Wolf is firmly fitted with a pair of front and rear hydraulic brake discs that allow you to come to a quick, reliable stop no matter your riding conditions.

kaabo, wolf, warrior

As I briefly touched upon earlier, the handlebar is home to the rear brake (on the left) which is what you want to use first for deceleration. This will decrease your speed to the point where you will be able to engage the front brake (right lever) to bring the scooter to a complete stop. This handbrake system is incredibly efficient.

kaabo, wolf, warrior

It’s crucial to read the braking instructions carefully before you take the Wolf out for your first spin. Whilst the braking mechanism is fairly simple, there is a risk of danger if you are unsure as to which brake to engage first. So, it’s good to make sure you know your levers. The brakes are highly sensitive which is a good thing when you consider the sort of speeds you’re traveling at but you just want to be careful not to engage the front brake first (you could end up over the handlebars).

kaabo, wolf, warrior

Bonus tip: when you apply the brakes at high speeds, shift your weight to the back of the scooter for more control. Plus, you can enable the electronic anti-lock braking system using the EYE display (more on this in the “Extra Features” section) to stop more safely without wheel lock and slip. It is important to note, though, that when enabled, you’ll feel the ABS kick into action as it induces vibrations that can be felt throughout the scooter.

Charge Time

Encased in the deck sits the huge 60V 35Ah LG battery that clears up to 35 miles when ridden in Turbo mode and 70 miles in Eco mode. The charging of the battery couldn’t be easier, with two charging ports to ensure this baby gets all the power it needs.

The charge time is around 17 hours with the standard 2A charger but this can be reduced to around 7-10 hours if you use two chargers.

kaabo, wolf, warrior

Regardless, the Wolf’s standard charge time is in the range of similar models that give the same mileage.

Extra Features

Smart EYE Throttle Display For Customized Performance

With a chunky, luminescent green interface that is more reminiscent of a military watch than a scooter display, it not only lets you monitor your speed, battery voltage, and driving mode but also tweak the Wolf’s settings.

kaabo, wolf, warrior

For example, you can toggle between start modes (either zero or kick start), alter the type of unit – whether that’s miles or kilometers, and even make more advanced adjustments like changing the amount of motor torque (1 = 50% of max torque, 2 = 75% of max torque, 3 = max torque), or enabling the electronic anti-lock braking system.

You’re also able to access the scooter’s auto-timer-off setting and adjust the screen’s brightness.

Driving Mode and Motor System Buttons

With the choice of four different modes, you’ll be spoiled for choice.

The option of either Eco or Turbo mode determines the power of your scooter. Whilst you can cover more mileage using Eco mode, Turbo allows you to take full advantage of the Wolf’s speed and power.

kaabo, wolf, warrior

Plus, if you opt for Single Motor use, you get all the power and the full 70 miles. For those looking to squeeze every last bit of power from the motors, selecting Dual Motor will give you all the power and the speed on offer – although, the mileage will dip to around 35-40 miles.

Cruise Control

If you are a rider who will use this scooter for long rides covering expansive routes, the Wolf comes equipped with a cruise control setting so you can maintain your speed and give your finger a rest.

Anti-Lock Brake System

This is yet another way in which Kaabo seeks to improve rider safety, they really have thought of everything with this model. When enabled, it will activate as you brake to prevent the brakes from locking up, giving you better control as you come to a stop.

kaabo, wolf, warrior

However, as previously mentioned, you’ll feel the ABS kick into action as it induces vibrations that can be felt throughout the scooter.

LED Lights

The Wolf Warrior lays claim to the brightest headlights of all scooters.

kaabo, wolf, warrior

Usually, I recommend investing in additional lights to compensate for poor light setups but this couldn’t be further from the truth with the Wolf.

kaabo, wolf, warrior

With its piercingly bright dual front LEDs, under-deck swag lighting that illuminates the entire length of the scooter, and the rear taillight, you’ll never have to worry about not being visible.

kaabo, wolf, warrior

Horn

Located on the left of the handlebars under the lights switch, you’ll find the Wolf’s horn.

You’ll never struggle to be heard with this baby. It is yet another nod to its motorcycle grass-roots.

kaabo, wolf, warrior

Water-Resistance Rating

Certified with an IPX4 water-resistance rating, which by official standards means that it is protected from splashes in all directions, the Wolf is one of the few performance scooters to boast an IP rating. None of the Dualtron models are certified for water-resistance. In fact, based on my independent research of 99 scooters, only 40% of scooters have a water-resistance rating.

Whilst riding in the rain is never a recommendation, you can have peace of mind knowing that it is protected.

Choice of On or Off-Road Tires

The choice is yours when it comes to how you wish to use the Wolf Warrior. Upon buying your scooter, you are given the option of slick road tires or knobby off-road tires.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top