Комплект для електровелосипеда Yamaha. Хто є найбільшим виробником електровелосипедів?

Чи хороші двигуни Yamaha Ebike?

Yamaha – відомий і шанований бренд у світі електровелосипедів. Їхні електродвигуни для електровелосипедів багато хто вважає одними з найкращих на ринку, вони відомі своєю якісною конструкцією та надійною роботою.

Вони відомі своєю плавною та тихою роботою, а також ефективним використанням енергії. Yamaha Двигуни для електровелосипедів також відомі своєю довговічністю та здатністю витримувати інтенсивне використання.

Тож якщо ви думаєте про те, чи є Yamaha Ebike Двигуни Будь-який хороший? Так, вони хороші, виходячи з продуктивності, яку вони забезпечують.

Незалежно від того, чи є ви новим велосипедистом або досвідченим ентузіастом, ця стаття надасть вам інформацію, необхідну для того, щоб визначити, чи підходить вам електровелосипед Yamaha двигун для електровелосипеда – правильний вибір.

Особливості та переваги двигунів для електровелосипедів Yamaha

Двигуни для електровелосипедів Yamaha відомі своєю високоякісною конструкцією та надійною роботою.

yamaha, електричний, велосипед, ebike, виробник

Плавна безшумна роботаДвигуни розроблені таким чином, щоб мінімізувати шум і вібрацію, забезпечуючи комфортну і приємну їзду. Це особливо вигідно для тих, хто планує використовувати свій електровелосипед для поїздок на роботу або неспішних прогулянок.

Ефективне використання енергіїДвигуни Yamaha розроблені таким чином, щоб максимізувати потужність, що генерується з кожного заряду акумулятора, тому мотоциклісти можуть насолоджуватися довшими поїздками без необхідності часто зупинятися та підзаряджатися. Ця функція також допомагає продовжити загальний термін служби акумулятора, забезпечуючи ще більшу цінність для гонщика.

ДовговічністьДвигуни побудовані таким чином, щоб витримувати інтенсивне використання і розраховані на довгі роки при належному обслуговуванні. Це робить їх чудовим вибором для гонщиків, які планують використовувати свій електровелосипед часто або протягом тривалого часу.

Легка інтеграція з різними системами електровелосипедаМожуть поєднуватися з різними дисплеями, контролерами та іншими компонентами, дозволяючи користувачам налаштовувати свій електровелосипед відповідно до їхніх конкретних потреб.

Потенційні недоліки

Хоча двигуни для електровелосипедів Yamaha, як правило, вважаються якісними та надійними, є кілька потенційних недоліків, на які слід звернути увагу.

Yamaha двигуни для електровелосипедів можуть бути недоступні в певних регіонах або країнах, що ускладнює пошук конкретної моделі або типу двигуна, який вони шукають. Пошук запасних частин або послуг для Yamaha двигуни електровелосипедів можуть бути складнішими в деяких місцях.

Двигуни для електровелосипедів Yamaha можуть бути дорожчими, ніж деякі інші варіанти на ринку. Це може бути важливим для тих, хто має обмежений бюджет або шукає найдоступніший двигун для електровелосипеда.

Варто зазначити, що ці недоліки можуть відрізнятися залежно від місця розташування та наявності двигунів для електронних велосипедів Yamaha. Перед покупкою рекомендується перевірити наявність і вартість двигунів для електровелосипедів Yamaha у вашому регіоні.

Найкращий двигун Ebike

Електровелосипеди – це чудовий спосіб пересування; вони стають все кращими. З розвитком технологій акумуляторів та дизайну двигунів, електровелосипеди стають потужнішими та ефективнішими з кожним днем. Отже, що найкраще ebike двигун на ринку?

Ну, це залежить від кількох речей.

Яким видом їзди ви займаєтеся? Менш потужний двигун може підійти, якщо ви переважно їздите по рівній місцевості. Але якщо ви плануєте підніматися на пагорби або їздити по бездоріжжю, вам знадобиться більш потужний двигун.

Скільки ваги ви перевозите? Знову ж таки, менш потужний двигун підійде, якщо ви просто їздите по місту з легким вантажем. Але якщо ви перевозите важкий вантаж або тягнете причіп, вам знадобиться щось більш суттєве.

Як швидко ви хочете їхати? Якщо швидкість – ваша головна проблема, то деякі дуже потужні двигуни можуть розвивати вражаючу швидкість. Якщо швидкість не є вашою основною метою, є багато хороших варіантів, які допоможуть вам дістатися туди, куди вам потрібно, не розорившись при цьому.

Отже, ось деякі речі, які слід враховувати при виборі двигуна для електровелосипеда. Не існує “найкращого” варіанту – все залежить від ваших конкретних потреб і бажань.

Але який би маршрут ви не обрали, ми впевнені, що вам сподобається їзда!

Найкраще для поїздок на роботу: Switch Universal

Легкі та прості в установці, але дуже потужні.

Розглядаючи комплект для переобладнання, пам’ятайте, що слід уникати типів, які покладаються на “фрикційний привід”. Як тільки шини стають мокрими, фрикційне зчеплення не спрацьовує.

Для рішень із середнім приводом найгірший комплект – це той, який не працює з вашим поточним велосипедом. Отже, зверніть пильну увагу на кріплення та інші вимоги перед покупкою.

Електричний Велосипед Рейтинг комплектів для перетворення

З роками повільні та громіздкі електровелосипеди проклали шлях до виробництва кількох потужних варіантів електровелосипедів, які є швидшою альтернативою навігації в заблокованому дорожньому русі та допомагають зменшити важкий вуглецевий слід, спричинений автомобілями та навіть деякими електромобілями. Окрім електровелосипедів, купівля програм компенсації викидів вуглецю, таких як щоденний водійський карбон, допомогла зменшити вплив автомобілів на навколишнє середовище.

Читайте також: Вуглецевий слід електромобілів у порівнянні з бензиновими (правда, яку ніхто не визнає)

Класи електронних велосипедів

Хоча виготовлені на замовлення електровелосипеди є найбільш популярними і затребуваними, електричний велосипед комплекти для переобладнання дозволяють перетворити неелектричні велосипеди на електровелосипеди. Це робиться шляхом додавання акумулятора, двигуна та електричного управління до традиційного велосипеда велосипед.

Всі типи велосипедів, включаючи дорожні, гірські, гравійні та гібридні, можна перетворити на електровелосипеди за допомогою електричний велосипед комплект для перетворення.

Комплект для переобладнання електровелосипеда з акумулятором

Комплекти для переобладнання електровелосипедів включають двигун та акумулятор для його живлення, а також дисплей для контролю рівня вихідної потужності.

Комплекти для переобладнання електровелосипедів повинні вимикатися, коли ви не крутите педалі, а автоматичне обмеження швидкості повинно становити 25 км/год в Австралії, Європі та Великій Британії. У США швидкість електровелосипедів повинна бути обмежена до 20 миль/год.

Yamaha представляє новий двигун 2022 року PW-X3: Новий двигун легший, менший та потужніший – що це означає для нових eMTB?

Нарешті, це тут! Оскільки PW-X2 був лише вдосконаленням першого двигуна Yamaha для eMTB, абсолютно новий PW-X3 був гаряче очікуваним. Він був розроблений з нуля, включаючи нову батарею, дисплей і пульт дистанційного керування. Що може зробити новий електродвигун Yamaha 2022 року, чого не міг його попередник, і на які типи велосипедів ми можемо розраховувати з ним?

Серцем нової системи Yamaha PW-X3 є абсолютно новий двигун, який зазнав значних змін у порівнянні зі своїм попередником PW-X2. І це добре, тому що громіздкий двигун PW-X2 обмежував ebike геометрії рами та кінематики підвіски, що в кінцевому підсумку погіршувало керованість мотоциклів. Новий PW-X3 не просто значно компактніший, але – судячи з виробника також на 300 г легший. Незважаючи на це, Yamaha вдалося збільшити крутний момент нового двигуна на 5 Нм, так що тепер PW-X3 може генерувати крутний момент 85 Нм, що ставить його в один ряд з Bosch Performance Line CX і мотором Shimano EP8. На відміну від Shimano, Yamaha використовує абсолютно новий інтерфейс рами для своїх двигунів останнього покоління. Окрім нових моделей Haibike та оновленого GIANT, ми впевнені, що в найближчі пару тижнів на ринку з’явиться багато інших нових моноколес на базі двигуна 2022 PW-X3.

На жаль, у нас ще не було можливості протестувати новий двигун на трасах. Однак Yamaha стверджує, що зберегла енергійність і потужний характер PW-X2 у ще потужнішому PW-X3. Завдяки так званій технології Zero Cadence Technology, новий двигун Yamaha повинен ще більш чутливо реагувати на натискання на педалі і вивільняти свою потужність без затримок. Попередник також реагував набагато швидше, ніж більшість інших двигунів на ринку, хоча часто забезпечував небажану і неконтрольовану тягу, особливо в режимах з високою підтримкою. Нам цікаво, чи вдалося Yamaha зробити останнє покоління свого мотора більш потужним і чутливим, а також інтуїтивно зрозумілим і простим в управлінні.

Yamaha Interface X з новим дисплеєм, новим пультом і поліпшеними можливостями підключення

До цього часу дисплеї та засоби підключення Yamaha не могли задовольнити наші вимоги з точки зору функціональності та якості. Для eMTB все, що вони могли запропонувати – це комбінований дисплей A з інтегрованими кнопками. Хоча він відносно компактний, він не може йти в ногу з відчуттями та ергономікою конкурентів. У минулому це призвело до того, що багато виробників велосипедів, які покладаються на двигуни Yamaha, зокрема GIANT, розробляли власні дисплеї, пульти дистанційного керування та рішення для підключення. З новим Interface X, Haibike, один з великих гравців, вирішив покластися на повну систему кокпіта Yamaha з самого початку. Він складається з компактного пульта дистанційного керування та мінімалістичного світлодіодного дисплея, який показує режим підтримки та рівень заряду батареї. Цього цілком достатньо для пуристів, які хочуть повністю сконцентруватися на трасі.

Ті, хто має менш пуристичний підхід і хоче бачити свою швидкість, дальність, каденцію та інші дані під час їзди, спочатку будуть залежати від стороннього пристрою для відображення системи Yamaha PW-X3. Interface X підтримує деякі пристрої від SIGMA, Garmin та Echowell. Оскільки він покладається на ANT-з’єднання, ми впевнені, що інші виробники незабаром приєднаються до нього і задовольнять нові вимоги Yamaha двигун. Однак ми не можемо рекомендувати цю установку з тими опціями, які зараз доступні, принаймні в поєднанні з SIGMA EOX View 1300. На додаток до PW-X3, Interface X має зворотну сумісність зі старішим двигуном PW-X2, тому ми вже мали можливість протестувати цю комбінацію. Читабельність дисплея хороша навіть під прямими сонячними променями, але чорно-біла кольорова гама вже не актуальна в епоху потокового відео у форматі 4K в метро. Швидкість обробки даних EOX View 1300 також залишає бажати кращого. Втім, більш дорогі GPS-пристрої SIGMA ROX також сумісні з PW-X3. Нам цікаво подивитися, як Garmin, Echowell і, можливо, інші виробники представляють дані з системи Yamaha. Ми повідомимо вам детальний огляд, як тільки у нас з’явиться можливість протестувати його.

На щастя, новий акумулятор Yamaha став меншим

Yamaha розширює свій асортимент акумуляторів невеликим і легким зовнішнім акумулятором на 400 Вт-год, який сумісний з новим, орієнтованим на продуктивність PW-X3, а також з іншими двигунами компанії. Зовнішній кросовер 400 має заявлену вагу 2.8 кг і може бути повністю заряджений приблизно за 3.5 годин. За словами Yamaha, він повинен найкраще працювати в міських умовах або в парках велопрокату. Однак, в поєднанні з компактним двигуном PW-X3, ми також раді його потенціалу для агресивних легких електровелосипедів, де батарею можна швидко замінити, як, наприклад, в концепті, представленому ROTWILD R.X375. У той час як такі виробники, як Bosch, не підтримують такі концепції, як Lapierre Overvolt GLP2 зі своїми двигунами та акумуляторами останнього покоління, Yamaha може запропонувати виробникам мотоциклів життєздатні альтернативи. На додаток до нової батареї, згаданої вище, Yamaha пропонують п’ять інших моделей акумуляторів, з яких три внутрішні моделі на 400, 500 і 600 Вт-год особливо підходять для електронних вейперів.

Все можливо, але ніщо не є обов’язковим! Це девіз Yamaha, яка пропонує виробникам велосипедів повну систему від двигуна до акумулятора та дисплея. Але ті, хто віддає перевагу власним рішенням, можуть комбінувати їх з новим двигуном PW-X3, як і раніше. GIANT доклав чимало зусиль і не тільки розробив новий дисплей і пульт дистанційного керування, інтегровані у верхню трубку 2022 Reign E, а й налаштував програмне забезпечення. Як і нові моделі NDURO та AllMtn від Haibike, вони покладаються на величезну батарею на 750 Вт-год, інтегровану в нижню трубу.

Наше перше враження від нового двигуна Yamaha PW-X3

З новим двигуном PW-X3 Yamaha розробила абсолютно новий агрегат, який, як стверджується, є більш потужним, ніж його попередник, незважаючи на те, що він більш компактний. Завдяки можливостям інтеграції та кастомізації, а також компонентам, що налаштовуються індивідуально, ми очікуємо побачити ebike виробники, які покладаються на систему Yamaha, пропонуючи як легкі електровелосипеди, так і потужні машини з величезними акумуляторами. Ми зробимо детальний огляд, як тільки у нас з’явиться можливість випробувати PW-X3 на трасі

Для отримання додаткової інформації відвідайте yamaha-motor.com

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником E-MOUNTAINBIKE, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Фелікс Стікс Фото: Йонас Мюссіг

yamaha, електричний, велосипед, ebike, виробник

Технічні характеристики та деталі електричного ґрунтового велосипеда XEMX Yamaha

XEMX випускається в 2 різних комплектаціях, XE2 (з повітряним охолодженням) і XE4 (з рідинним охолодженням).

XE4 – це комплект для переобладнання, сумісний з мотоциклами Yamaha 250 і 450 YZF і YZFX 2014-2019 років випуску для шасі 250 і 2014-2018 років для шасі 450.

Версія з рідинним охолодженням використовує штатні радіатори YZF з невеликим 12-вольтовим насосом для циркуляції рідини Engine Ice. Рідинне охолодження – найкращий спосіб підтримувати двигун у прохолодному стані, що робить XE4 тим ефективнішим, чим прохолодніше він працює. XE4 також оснащений запатентованою технологією швидкої заміни акумуляторів, яка є найшвидшою на ринку: заміна свіжого акумулятора займає менше 10 секунд.

Мотоцикл XE4, який пройшов наше тестування, побудований на шасі Yamaha YZ250F 2016 року. Наразі XEMX використовує передню зірочку 12T та задню зірочку 52T, іноді її замінюють на комбінацію 12T-54T. Компоненти велосипеда, такі як зірочки, пластик, підвіска та ручки, є стандартними деталями Yamaha. Передні зірочки взяті зі старого YZF450.

В даний час XEMX експериментує з декількома різними контролерами, щоб визначити, який з них забезпечує найкращу загальну продуктивність. Контролери, що розглядаються, включають Curtis 1236SE, Votol EM-260S, EBMX X-9000, Fardriver, Kelly та A5, який є клоном Curtis. Всі контролери пройдуть гоночні тести, щоб перевірити, який з них найкраще підходить для велосипеда.

Контролер Curtis 1236SE, розрахований на 450 ампер при 72 вольтах, був контролером, який ми протестували на нашому велосипеді.

Батареї XEMX мають номінальну напругу 72 В і максимальний вихідний струм 600 А, загальною ємністю 4.3kWh. Оскільки акумулятори виготовляються на замовлення, XEMX може змінювати тип і кількість елементів відповідно до потреб клієнта.

XEMX розробила власну технологію швидкої заміни акумуляторів, яка використовує модифікований аерокосмічний роз’єм, що забезпечує 600 ампер на кожну клему. Відсік для акумуляторів має кришку, яка раніше використовувалася для Yamaha Газовий ковпачок YZF. Це чистий, простий дизайн, який займає менше 10 секунд, щоб замінити свіжі батареї.

Велосипед має три режими їзди, які можна повністю запрограмувати, а також реверс, автоматичне рекуперативне гальмування та опції важільного рекуперативного гальмування. Крім того, велосипед пропонує додаткові звуки двигуна з динаміком – функція, з якою ми ніколи раніше не стикалися.

XEMX Yamaha XE4 виготовляється на замовлення, але комплекти з’являться у продажу після завершення бета-тестування. Нижче ви можете побачити розбивку варіантів вартості комплектів.

Їзда на електричному мотоциклі Yamaha XE4 Electric Dirt Bike

Хоча ми мали можливість покататися на Stark VARG та Alta Redshift, частіше можна побачити команду ECR на KTM Freeride EXC та менших, модифікованих електричних мотоциклах, таких як SurRon Lightbee X.

XEMX Yamaha XE4 забезпечує неймовірний досвід. Шасі Yamaha YZF Chassis стало надійною платформою протягом багатьох років, значною мірою завдяки унікальній конструкції реверсивного двигуна, який створює потужність, неперевершену іншими виробниками на професійній MX-сцені.

Оскільки в цьому мотоциклі двигун замінено на електричну силову установку, про газову силову установку більше не говорять. Однак конструкція дозволяє XEMX адаптувати простір для двигуна та акумулятора.

Шасі Yamaha відоме своєю стабільністю та впевненістю на пересіченій місцевості. Перевірена підвіска KYB SSS користується попитом серед багатьох мотоциклістів і входить в стандартну комплектацію мотоциклів Yamaha YZF.

Їзда на XEMX Yamaha XE4 – це досвід, який виправдовує весь той галас, який шасі Yamaha YZF отримало у відділі стабільності та підвіски. Мотоцикл відчувається неймовірно, особливо після їзди на 150-кілограмових електричних мотоциклах, які борються з грубими піщаними коклюшами у Флориді. Ви ніби їдете на Yamaha YZF250F, але з електричною силовою установкою, і це чудово.

Якщо є якісь нарікання на шасі YZF, то це те, що мотоцикл жертвує деякою керованістю передньої частини задля стабільності. Це мотоцикл, який, як відомо, виграє від гонщиків, які “керують заднім ходом”, або тих, хто надає перевагу стабільності, а не різким поворотам, як у KTM, Suzuki чи Honda. Само собою зрозуміло, що ми тут просто розводимо руками, і можна внести корективи, щоб покращити характеристики повороту та відчуття передньої частини шасі YZF.

У нашому відео про електричний мотоцикл Yamaha XE4 ми зіткнулися з деякими проблемами. Мотоцикл може вийти з ладу, якщо ми занадто сильно вдаримось об пісок, коли сильно натиснемо на газ. Марк з XEMX пояснив, що датчик і магніт у двигуні були трохи зміщені один щодо одного, через що мотоцикл періодично вимикався. Це може бути поширеною проблемою для нових двигунів, і XEMX вирішив 99% проблем з моменту зйомки, стверджуючи, що це просто проблема з роз’ємами старого стилю. Незважаючи на це, ця проблема буде вирішена до того, як комплекти почнуть продаватися.

У польових умовах Марк з XEMX вніс деякі зміни, зменшивши потужність на цілих 20%. Іншими словами, під час тестування мотоцикл використовував лише 80% потужності. Цей контролер, який ми тестували, розрахований лише на 450 Ампер, а акумулятори здатні видати 600 Ампер. Само собою зрозуміло, що на цій платформі можна створити набагато більшу потужність.

XEMX Yamaha XE4 Електричний Ціноутворення на велосипеди

XEMX офіційно не почали продавати комплекти, але будуть виготовляти двигуни на замовлення (на замовлення) та деталі, необхідні для тих, хто хоче їх отримати першими. З їх повним комплектом А та підготовленою рамою можна зібрати велосипед за один день.

yamaha, електричний, велосипед, ebike, виробник

Вам знадобиться рама Yamaha 250 YZF або FX 2014-2019 або 450 YZF 2014-2018.

Ці двигуни мають всі керамічні підшипники з ротором з вуглецевим втулкою. Вони повністю чорні. (За додаткову плату можливе порошкове або керамічне покриття)

ТІЛЬКИ АЛЮМІНІЄВИЙ ДВИГУН ІЗ ЗАГОТОВКИ 6061: 3,500.

XE4 ВЕСЬ ДВИГУН ОСЬОВОГО ПОТОКУ ІЗ ЗАГОТОВКИ З РОТОРОМ З ВУГЛЕЦЕВОГО ВОЛОКНА З ВТУЛКАМИ З ВУГЛЕЦЕВОГО ВОЛОКНА, З РІДИННИМ ОХОЛОДЖЕННЯМ, КЕРАМІЧНИМ ПІДШИПНИКОМ, 2.ЗНИЖЕННЯ ПЕРЕДАЧ ВІД 08 ДО 1. МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ 58 К.С. @ 600 AMPS NOMINAL 38 HP.

yamaha, electric, bicycle, ebike, manufacturer

COMPLETE MOTOR A KIT: 6,995.

XE4 BILLET MOTOR AND KIT, WHICH INCLUDES: 1-3

#1 COMPLETELY BUILT BATTERY TRAY, BATTERY SIDE BRACKETS, BUSS BARS AND

#2 BRACKETS, FRONT, MID AND TWO REAR SEAT BRACKETS CARBON FIBER AIR BOX

COVER, SEVEN PIVOT POINT HINGE, HALL THROTTLE, WATER PUMP, MAIN CONTACTOR,

DC TO DC CONVERTER,12 T FRONT SPROCKET, CARBON FIBER AND MID SEAT PAD.

#3 CURTIS 1236SE-6571 PRE PROGRAMMED CONTROLLER AND COMPLETE WIRING

HARNESS. POWER PANEL, MODE AND ON/OFF SWITCHES.

QUICK SWAP BATTERIES SOLD SEPARATELY FROM THE KIT: 3,295.

INR 25R Samsung (400) 18650 CELL BATTERY 500 AMP PEAK AT 84V 4KW

10 MODULES (40 18650 CELLS EACH) MOLICEL P42 and P45 Available now also.

OPTIONAL CHARGER: 250.

МОДЕЛЬ S2500 ВХІД ЗАРЯДНОГО ПРИСТРОЮ: 120 В ЗМІННОГО СТРУМУ

ВИХІД: 84V=10AMP ЗІ СВІТЛОДІОДНИМ ДИСПЛЕЄМ ТА ІНДИКАТОРОМ РІВНЯ ЗАРЯДУ.

(БУДУТЬ ДОСТУПНІ ІНШІ ВАРІАНТИ ЗАРЯДНИХ ПРИСТРОЇВ (БІЛЬША ПОТУЖНІСТЬ / ШВИДША ЗАРЯДКА)

ДОДАТКОВИЙ ПРОГРАМАТОР: 695.

РУЧНИЙ ПРОГРАМАТОР ДЛЯ КОНТРОЛЕРА CURTIS SE1236-6571

ДОДАТКОВЕ СИДІННЯ: 250.

НЕСТАНДАРТНІ КОНЦЕПЦІЇ СИДІНЬ ЧОХОЛ НА СИДІННЯ ДЛЯ ШВИДКОЇ ЗАМІНИ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ.

На закінчення, Yamaha XE4 Електричний Dirt Bike – це інноваційний новий поворот на перевіреному шасі, який, безсумнівно, дасть гонщикам, які прагнуть повнорозмірного електричного мотокроссового велосипеда, щось, на що варто звернути увагу. З потужним електричний Завдяки потужному силовому агрегату та запатентованій технології швидкої заміни акумуляторів, XE4 є справжнім витвором мистецтва.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top