8 найкращих аксесуарів для електровелосипедів Rad, які ви повинні мати. Аксесуари для електровелосипедів Rad

Найкращі аксесуари для електровелосипедів Rad, які ви повинні мати

Якщо ви власник електровелосипеда Rad, то у вас повинні бути ці важливі аксесуари для електровелосипедів Rad.

Для вашої зручності я перерахував 8 найважливіших аксесуарів для велосипедів Rad Power з різних категорій. Це допоможе вам визначити, що найкраще відповідає вашим потребам.

Ці аксесуари не просто допоможуть вам оновити велосипед, але й додадуть шарму вашій поїздці. Такий аксесуар, як шолом, є не лише елементом стилю, але й важливою річчю для вашої безпеки.

Отже, навіщо чекати! Виберіть те, що найкраще відповідає вашим вимогам, або подаруйте своїм близьким ці аксесуари для електровелосипедів Rad Power.

Без зайвих сумнівів, давайте почнемо зі списку аксесуарів для електровелосипедів Rad, які ви повинні мати.

найважливіші аксесуари для велосипеда Rad power bike

Після того, як ви ознайомилися зі списком аксесуарів для електровелосипедів Rad. Тепер дозвольте мені показати вам найкращий варіант з кожної категорії, згаданої вище.

Було б трохи несправедливо просто показати вам список, не надавши вам всі найкращі варіанти, доступні на ринку.

Найкраще те, що вам не потрібно відвідувати будь-який магазин, ви можете придбати ці аксесуари для електровелосипедів Rad Power з офіційного веб-сайту компанії.

Я намагався зробити все можливе, щоб запропонувати вам найкращі з найкращих варіантів, доступних в Інтернеті, щоб полегшити ваш пошук та задовольнити ваші

Сказавши це, ось деталі аксесуарів для велосипедів Rad Power.

Список аксесуарів для велосипедів Rad, які можна купити

Шоломи: обов’язкові аксесуари для велосипедів Rad

Як я вже згадував, шоломи не просто для стилю, але дуже важливі для вашої безпеки. Ось чому я перерахував його у верхній частині списку.

Існує кілька варіантів шоломів для велосипедів Rad Power, але я вибрав для вас найкращі два варіанти.

Отже, ось найкращі шоломи від Rad Power Bike:

Шолом Bern Allston: Це один з найкращих доступних варіантів, оскільки я знайшов найкраще співвідношення ціни та якості. Це має розумну ціну, виходячи з особливостей, які він має. Це означає, що він чудово підходить для масових велосипедистів.

Важливі особливості:

  • Він поставляється з технологією ZipMold, що означає, що він легкий і має більш високе співвідношення міцності до ваги.
  • Для правильної посадки цей шолом має 360-градусну систему регулювання Boa
  • Має загалом 16 вентиляційних отворів для охолодження та належного потоку повітря

Шолом Берна Гудзона: Це ще одна чудова річ від силового велосипеда Rad. Може бути трохи дорожчим у порівнянні з іншими шоломами Rad. Але це в цілому коштує грошей, якщо ви бачите його додаткові функції.

Важливі особливості:

  • Світлодіодна підсвітка з різними налаштуваннями спалаху для додаткової безпеки
  • Легкий та водонепроникний шолом для зручної їзди
  • Поставляється з системою захисту мозку MIPS Brain Safety System для захисту від насильства при обертанні
  • Він сумісний з U-lock і має систему Bern’s Compass Fit
  • Найкраще в цьому шоломі те, що він відповідає новому стандарту безпеки NTA 8776 і був нагороджений за додаткові функції безпеки

Сподіваюся, вам сподобалися два шоломи Rad, згадані вище. Тепер дозвольте перейти до другого важливого аксесуару, який ви повинні мати, якщо у вас є електровелосипед.

Кошики від електричного велосипеда Rad

Кошики стануть в нагоді, якщо ви хочете перевозити вантаж під час поїздок на велосипеді. Тому наявність кошика на велосипеді може допомогти вам ефективно перевозити найнеобхідніші речі.

Кошики стають ще більш важливими для тих, хто займається якимось бізнесом з доставки або повинен часто переносити певну вагу.

Маючи на увазі вашу потребу легко переносити певну вагу, ось одна з найкращих кошиків від силового велосипеда Rad

Кошик на передній панелі: Як і в назві, цей кошик можна встановити на велосипеді Rad’s. Цей кошик поставляється в чорному кольорі, який може підійти до будь-якого кольору електричного велосипеда Rad.

Важливі особливості:

  • Може нести до 22 фунтів (10 кг) ваги
  • Поставляється з матовим чорним покриттям, виготовленим з алюмінію
  • Він має розміри 11 ″ x 15 ″ x 4.75″
  • Поставляється з монтажним обладнанням, що входить до комплекту

Набір інструментів для ремонту (обов’язкові аксесуари для електровелосипедів Rad)

Ви можете додати віку своєму велосипеду, якщо знаєте, як його обслуговувати. Тому необхідно придбати деякі аксесуари, які допоможуть вам підтримувати ваш rad ebike.

Одним з таких аксесуарів для технічного обслуговування є набір інструментів для ремонту велосипедів Rad.

Якщо у вас є ремонтний набір від Rad Power, вам буде легко відремонтувати пошкоджені деталі або для подальшого обслуговування вашого велосипеда.

Ось детальна інформація про ремонтний набір від Rad

До набору входять загалом 8 важливих інструментів для ремонту, а саме

  • 10 застібок-блискавок (6 ″)
  • Багатофункціональний інструмент
  • Ключ 18 мм
  • Гайковий ключ 8 / 10 мм
  • Набір безклейових пластирів (4 пластирі)
  • Інструмент для регулювання внутрішньої колодки гальма
  • 3 важелі для шин
  • Кусачки з плоскою стороною

Ви отримуєте не тільки ці інструменти в комплекті, але й сумку для безпечного зберігання цих предметів, яку можна встановити на ваш ebike.

Багажники від Rad ebike

Багажники так само важливі, як і кошики для велосипедистів, які перевозять додаткову вагу під час поїздок на роботу.

Переглядаючи кілька стійок для велосипедів Rad, я знайшов стійку, яка має розумну ціну та найкраще працює з останніми електричними велосипедами Rad.

Модель, про яку я говорю. це “Задня стійка RadMini”. Погляньте на деталі товару.

Задній багажник RadMini: цей багатоцільовий багажник можна використовувати для різних цілей, включаючи перевезення спорядження, сідельної сумки та будь-якої іншої додаткової ваги, яку ви хочете перевезти.

Ось деякі з його особливостей:

  • Задній багажник RadMini витримує вагу до 25 кг або 55 фунтів
  • Доступний у трьох різних розмірах, а саме: малий, середній та великий
  • Сумісний з моделями 2019 року і новішими
  • Випускається у двох колірних варіантах, а саме: чорному та помаранчевому

Дзеркало від електровелосипеда Rad

Дзеркало додає додатковий рівень безпеки на дорозі. Отже, якщо на вашому ebike відсутні ці важливі функції безпеки, ви ставите під загрозу свою безпеку на дорозі.

Ось чому я включив дзеркало Rad в список обов’язкових аксесуарів для електровелосипеда Rad. На щастя, компанія має цей аксесуар, якщо у вас ebike відсутній або потребує заміни дзеркала.

Ось той, який я придбав для вашого велосипеда Rad, і він називається “Rad Mirror”.

Особливості “Rad Mirror”:

  • Воно може бути зручно розміщене, якщо відстань між ручкою велосипеда та зовнішнім руків’ям становить 21-26 мм
  • Кожне велосипедне дзеркало має функцію, завдяки якій ви бачите об’єкти ближче, ніж вони виглядають у дзеркалі
  • Він призначений для кріплення на лівій ручці, але може використовуватися і на правій стороні.

Важлива примітка: Не сумісно з електровелосипедами RadRover 6 Plus 2021 або RadRover 6 Plus Step-Thru

Кріплення для телефону від Rad

Кріплення для телефону є обов’язковим аксесуаром Rad, особливо коли ви їдете в абсолютно нове місце призначення.

У часи Інтернету та технологій, якщо ваш ebike не має цього важливого аксесуару, ваш ebike може виглядати застарілим.

Це не просто покращення велосипеда, а дуже важлива річ для тих, хто часто любить їздити на велосипеді новими складними маршрутами та напрямками.

Принаймні, ви заощадите час на розпитування людей про дорогу, якщо ваш ебайк буде вести вас за допомогою карти, встановленої спереду.

Кріплення для телефону не тільки допомагає вам з картою, але й є чудовим способом зняти вашу поїздку. Кріплення для телефону може допомогти вам зняти відео, яке ви зможете згодом відредагувати та обрізати за допомогою відеоредактора.

Вас бентежить вибір найкращого кріплення для телефону?

Не хвилюйтеся, ось вам кріплення для телефону від Rad.

Кріплення для телефону GUB PRO-3: Gub pro-3 надійно закріплює ваш телефон на передній частині велосипедного тримача Rad. Так що вам дійсно потрібно виймати мобільний телефон щоразу, коли вам потрібні пропозиції з карти вашого телефону, забезпечуючи безпроблемну безпечну їзду.

Ось деякі з особливостей кріплення для телефону на велосипеді Rad:

  • Виготовлений із сплаву з ЧПУ
  • Кріплення для телефону має кігті 18 мм, щоб надійно утримувати ваш мобільний.
  • Максимальне регулювання. 100 мм
  • Ви можете встановити будь-який мобільний телефон від 3.5 дюймів до 6.5 дюймів

Важлива примітка: Не сумісний з електровелосипедами 2021 RadRover 6 Plus та RadRover 6 Plus Step-Thru

USB-зарядний пристрій для моноколеса Rad

USB-зарядний пристрій є необхідним для тих, кому потрібно часто заряджати свій пристрій. Цей аксесуар ще більш важливий, якщо ви вирушаєте в тривалу поїздку.

USB-зарядні пристрої можуть полегшити процес заряджання ваших гаджетів та зменшити ваш страх розрядки мобільного під час тривалої поїздки.

Уявіть, що ви забули зарядити свій мобільний телефон, у нього розрядився акумулятор, а вам терміново потрібно скористатися мобільною картою.

Резервна копія USB-зарядного пристрою може повернути життя вашому мобільному телефону і водночас принести велике полегшення вашому розуму.

Ось ця таблетка для тебе і твого велосипеда.

USB зарядний пристрій для Rad ebike:

  • Ексклюзивно розроблений для велосипедів RadRover 6 Plus та RadCity 5 Plus
  • Забезпечте ваш пристрій 1 ампер електроенергії на вимогу
  • Забезпечує зарядку незалежно від живлення ebike.
  • Зарядний пристрій має 1 порт USB Type-A

Пляшки для води для електровелосипеда Rad

Ось останній, але не менш важливий аксесуар для електровелосипедів Rad, який вам потрібно мати. Це не що інше, як пляшка з водою для вашого велосипеда.

Я не думаю, що цей аксесуар потребує обговорення щодо його використання.

І я знаю, що ви вже знаєте, як важливо мати при собі пляшку з водою, якщо ви їдете на велосипеді, чи то для фітнесу, чи для поїздок на роботу, чи для будь-яких інших цілей.

Ви повинні мати пляшку з собою, щоб переконатися, що у вас не закінчується вода.

Ось одна з них, яку я придбав для вас, дуже доступна за ціною і виглядає стильно з брендингом Rad.

“Пляшка для води” для електровелосипеда Rad: Ця біла добре продумана пляшка для води виглядає приголомшливо з помаранчевим логотипом бренду. Ви можете наповнити цю пляшку 22 унціями води і закріпити її на передній ручці або рамі вашого велосипеда.

Ось деякі особливості пляшки для води від Rad:

  • Може зберігати до 22 унцій рідини
  • Він не містить BPA
  • М’яка з м’якою вузькою насадкою для зручного пиття води

Примітка: тримач для пляшки з водою не входить до комплекту і його потрібно придбати окремо.

Аксесуари для велосипедів Rad Power: Пропозиції та офіційний сайт

Я впевнений, що вам сподобалися всі перераховані вище елементи, які допоможуть оновити ваш велосипед і в той же час додадуть шарму вашій поїздці.

Якщо ви вважаєте, що я повинен включити ще якісь важливі аксесуари для електровелосипедів Rad до цього списку, дайте мені знати в коментарях або надішліть мені повідомлення.

Якщо вам потрібна більш детальна інформація про аксесуари для електровелосипедів Rad, відвідайте офіційний сайт Rad ebike.

Rad Power Bikes запускає RadTrike, першого великого виробника електронних велосипедів з доступним 3-колісним велосипедом

Виробник електричних велосипедів Rad Power Bikes, що базується в Сіетлі, щойно представив свою останню модель, RadTrike. Розширюючи широку лінійку різноманітних двоколісних електричних велосипедів Rad, RadTrike пропонує новий триколісний варіант, розроблений, щоб відкрити двері для ширшого кола велосипедистів.

Скільки коштує RadTrike?

RadTrike за ціною 2 499 доларів може здатися не надто бюджетним, якщо порівнювати його з іншими велосипедами компанії, які коштують майже вдвічі менше.

Але в порівнянні з більшістю електричних трициклів, це угода.

Нещодавно я катався на електричному трициклі за 3100 доларів, а електричний трицикл моєї сестри, на якому вона возить своїх дітей, коштує ще дорожче. 3800 доларів. Навіть не кажучи вже про більш вишукані варіанти, які можуть легко варіюватися від 5 до 8 тисяч доларів.

Але новий RadTrike не тільки є, мабуть, найдоступнішим електросамокатом від великого виробника, але він також нарешті пропонує те, що, за словами компанії, є “єдиною найбільш затребуваною моделлю в історії Rad”.”

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари
найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Електровелосипеди Rad Power Bikes вже давно стали фаворитом серед тих, хто повернувся до їзди на велосипеді. тих, хто любив їздити на велосипеді десятки років тому, але з тих пір відмовився від нього через надмірні навантаження.

Електровелосипед полегшує їзду завдяки допоміжному двигуну, який дозволяє використовувати менше зусиль на педалі (або взагалі не використовувати педалі, якщо ви вирішили використовувати ручний газ).

Але для тих, кому не вистачає не тільки сили крутити педалі самостійно, але й балансу, необхідного для двоколісного велосипеда, електровелосипед може стати ідеальним рішенням.

Як пояснила Сара Брюс Кортні, старший продакт-менеджер компанії Rad Power Bikes, саме це стало основним джерелом натхнення для створення RadTrike:

Для когось два колеса. це страшно і непідйомно. Ось чому ми створили RadTrike. Він був розроблений спеціально для комфорту і стабільності, але створений для розваг і пригод. Він був продуманий таким чином, щоб ті, хто просто давно не їздив на велосипеді, бореться з балансом або стикається з проблемами мобільності, могли їздити на Rad з друзями та сім’єю. Тепер ці люди можуть їздити до продуктового магазину, подорожувати по сусідству або займатися новими видами активного відпочинку.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Для кого він призначений?

Але RadTrike не тільки для літніх людей або тих, хто має проблеми з пересуванням. Як пояснив Майк Раденбо під час розмови з Electrek, він передбачає, що триколісний транспортний засіб буде використовуватися в різних сферах, починаючи від відпочинку і закінчуючи утилітарними цілями.

Завдяки можливості завантажувати кошики спереду та ззаду важким вантажем (і не врівноважувати його на двох колесах), електровелосипеди мають додаткову перевагу. вони слугують надстабільною вантажною платформою.

RadTrike розроблений з урахуванням цієї стабільності. Дивлячись на ранні фотографії велосипеда, я зауважив Майку, що він здається ширшим ззаду, ніж інші електровелосипеди, які я бачив. Він пояснив, що вони спроектували його настільки широким, наскільки це можливо для забезпечення стабільності, але при цьому, щоб він проходив крізь стандартні зовнішні двері.

18-дюймові колеса також пропонують компроміс між компактністю 16-дюймових коліс та кращою якістю їзди більших 20-дюймових коліс.

Говорячи про компактність, RadTrike спроектований таким чином, що його можна скласти. Це полегшує зберігання в обмеженому просторі або транспортування в автомобілі. Він може складатися навпіл, як звичайний складаний електровелосипед, але якщо гонщикам потрібно лише завантажити його в задню частину мінівена або позашляховика, то кермо можна скласти вниз, щоб зменшити висоту велосипеда під час транспортування.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари
найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари
найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Особливості конструкції RadTrike

Інші знайомі деталі електровелосипедів, які ми бачили на інших велосипедах Rad. це п’ять рівнів допомоги педалей, а також управління дросельною заслінкою. Хоча на RadTrike рівень 1 допомоги педалям розроблений для дуже повільної їзди і відповідає середньому темпу ходьби. Це дозволяє людині, яка їде на RadTrike, крутити педалі, не відстаючи від свого напарника.

Одношвидкісне налаштування оптимізовано для більш типової швидкості триколісного велосипеда або близько 8-12 миль/год (13-20 км/год), хоча велосипед може розвивати максимальну швидкість до 14 миль/год (22 км/год).5 км/год). Це може здатися повільним у порівнянні з іншими електровелосипедами Rad, які розвивають швидкість 20 миль/год (32 км/год), але повірте мені, коли я скажу вам, що на трициклі все відчувається швидше. Насправді, все відчувається більш перекинутим, тому швидкість нижча. Уповільнення на поворотах є важливою частиною їзди на трициклі, щоб гарантувати, що всі колеса залишаються міцно посадженими на землю. Надзвичайно широка конструкція RadTrike в поєднанні з меншим розміром коліс створює нижчий центр ваги, що допомагає підвищити його стабільність, але це не означає, що хтось повинен намагатися розвернути цю штуку на швидкості 20 миль/год.

Деякі інші унікальні деталі RadTrike. це функція реверсу, двигун переднього колеса потужністю 750 Вт, гальмо стоянки (оскільки відсутність підставки означає, що він теоретично може скотитися, якщо припаркований на пагорбі), а також гальмо підставки в задній частині велосипеда. Оновлений дизайн для 48V 10.Акумуляторна батарея ємністю 4Аг, з більш точним 10-сегментним індикатором рівня заряду на корпусі акумулятора.

На велосипеді немає підвіски, але він також розроблений для більш гладких доріг. Це, безумовно, не позашляховик з товстими шинами. це велосипед для велодоріжки. Плюс сталева рама має більшу гнучкість, ніж жорсткі алюмінієві рами, що повинно додати трохи більше поглинання на нерівностях.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Знімний акумулятор забезпечує запас ходу 20-35 миль (32-56 км), а зручне сидіння зі спинкою зробить ці милі ще й приємними.

З вантажопідйомністю 415 фунтів (188 кг), RadTrike може вмістити як великих велосипедистів, так і купу вантажу. Він також сумісний з великою кількістю існуючої лінійки аксесуарів Rad, в тому числі з багатьма аксесуарами для вантажних кошиків, тому гонщики зможуть перевозити продукти та спорядження з самого початку.

Їм не доведеться довго чекати, адже RadTrike вже доступний для замовлення за ціною 2,499 доларів США, а поставки будуть розпочаті в середині січня. Ті, хто бажає здійснити тест-драйв, можуть знайти RadTrike в наявності у флагманських магазинах Rad у Сіетлі, Брукліні, Нью-Йорку, Хантінгтон-Біч, Каліфорнії, Солт-Лейк-Сіті, а незабаром і в Сент-Лейк-Сіті. Петербург, штат Флорида.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Погляд Електрека

Так, запишіть мене! Я знаю, що це може здатися дивним, але я насправді люблю електричні велосипеди. Я бачу їх як пікапи або позашляховики світу електровелосипедів (без кричущої втрати ресурсів цих транспортних засобів).

Вони беруть велосипедні деталі та об’єднують їх у щось, що може комфортно перевозити набагато більше.

Найкращий коментар від Paulywood

Я думаю, що 15 миль на годину досить швидко для трицикла. Я також хотів би зазначити, що наявність стоянкового гальма є обов’язковою умовою, і я радий, що вони його включили. Я дійсно думаю, що закритий кошик ззаду з кришкою, що замикається, мав би набагато більше сенсу, ніж те, що я бачив тут. Той факт, що він складається навпіл, а також те, що кермо складається вниз, приголомшливий. Хотілося б, щоб вони зробили його таким, щоб його можна було ставити і на задні колеса і заощадити ще більше місця в гаражі. Той факт, що це двигун передньої втулки, здається якимось примітивним. Зараз я вважаю справді дуже цінним трицикл The Buzz трицикл. Він має багато функцій за свою ціну. Мій доставили на тисячу менше, ніж цей велосипед, я цим дуже задоволений.

Rad дуже обережно уникає називати RadTrike транспортним засобом для перевезення дітей, що я розумію з точки зору відповідальності. Але в той же час, це буде ВЕЛИЧЕЗНОЮ особливістю для чогось подібного. Там, де я живу в Тель-Авіві, часто можна побачити, як батьки їдуть на електровелосипедах, щоб відвезти дітей до школи, з двома або трьома дітьми на лавці ззаду. Я навіть бачив чотирьох дітей з татом на електровелосипеді (найменша дитина сиділа на дитячому кріслі, встановленому спереду). Тут до електровелосипедів ставляться як до очевидного вибору другого транспортного засобу. Якщо один з батьків вже виїхав на сімейному автомобілі, то інший може забирати дітей зі школи на електровелосипеді.

Очевидно, що ви повинні їздити особливо безпечно, коли у вас на борту є діти, але в цьому сенсі RadTrike може бути величезною можливістю легітимно замінити другий сімейний автомобіль на електровелосипед (електровелосипед, електровелосипед).

І звичайно, якщо врахувати весь цей вантажний простір для поїздок за продуктами та інших поїздок з великою кількістю спорядження, ця річ не викликає жодних сумнівів.

Отже, хоча це, безумовно, буде чудовим варіантом для людей похилого віку та людей з порушеннями рівноваги, не вважайте його абсолютно нормальним електровелосипедом для тих, хто просто хоче мати більший транспортний засіб для перевезення більшої кількості речей. Як я вже казав, RadTrike. це позашляховик світу електровелосипедів.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek на Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Велосипеди Rad Power Bikes RadRover 6 Plus Огляд 2023

18 Коментарі та думки власників

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Огляд RadRover 6 Plus: Огляд

Rad Power Bikes RadRover 6 Plus. це електровелосипед класу 2 з товстими шинами, який призначений для шосейних і ґрунтових прогулянок та поїздок на роботу. RadRover 6 має достатньо потужності, щоб процвітати в місті з крутими пагорбами, і достатньо комфорту, щоб насолоджуватися вечірньою прогулянкою.

RadRover 6 Plus зберігає своє класичне коріння Rover, водночас привносячи в нього деякі нові навороти та навороти. Коли ми розпочали процес огляду RadRover 6 Plus, ми помітили деякі великі зміни прямо з коробки. Від нового подвійного дисплея до інтегрованого акумулятора. еволюція RadRover очевидна. Rad стверджує, що RadRover 6 Plus. це “найбільша еволюція в історії RadRover”.

Зовнішній вигляд. це ще не все, тому ми провели тест підйому на пагорб, тест гальм, тест траси та багато іншого, щоб ознайомитися зі змінами, які Rad зробив з часу останнього огляду моделі Rad Power Bikes. До кінця цього огляду ви повинні мати гарне уявлення про те, як працює велосипед, і чи підходить вам RadRover 6 як електровелосипед з товстими шинами.

Категорія велосипедів: Fat Tire / Гібридний шлях RadRover 6 Plus. це електронний велосипед з товстими шинами, який плавно їздить по гравійних дорогах та асфальтованих стежках.

  • Двигун Rovers потужністю 750 Вт має дуже плавне увімкнення та передбачувану вихідну потужність.
  • Подвійний дисплей не тільки виглядає круто, але й дозволяє велосипедисту бачити більше даних, не перемикаючись на один дисплей.
  • RadRover 6 Plus їде дуже м’яко на більшості видів місцевості. Товсті шини та амортизаційна вилка поглинають багато вібрацій та шумів, перш ніж вони потрапляють до велосипедиста.
  • 6-та модель RadRover від Rad Power Bikes є найбільш візуально привабливим ровером на сьогоднішній день.
  • Напівінтегрований акумулятор дуже легко встановлюється та знімається з велосипеда.
  • Вторинний дисплей трохи тьмяний, коли ви їдете в яскравий сонячний день.
  • Перемикач швидкостей над перекладиною не дуже добре вписується в тему велосипеда, ми вважаємо, що перемикач під перекладиною не тільки покращить візуальний вигляд, але й ергономіку перемикання швидкостей.
  • Батарея: 48 В, 14 Ач (672 Вт-год)
  • Дисплей РК-дисплей зі спідометром, одометром, пробігом, рівнем PAS тощо
  • Двигун: Безщітковий двигун з редуктором потужністю 750 Вт
  • Фара: Стандартна світлодіодна фара
  • Задні ліхтарі: Інтегрований задній ліхтар зі стоп-сигналом
  • Peal Assist: Рівні допомоги при педалюванні 1-5
  • Діапазон: 25-45 миль
  • Дросель: Дросель наполовину повернутий, поворот руків’я, правий бік
  • Вага акумулятора: 10 фунтів
  • Заявлена вага: 73.4 фунти
  • Реальна вага: 73.4 фунти
  • Максимальна вага велосипедиста: 275 фунтів
  • Максимальне навантаження на задній багажник: 50 фунтів
  • Розміри: 77″ x 45.7″ x 27.5 дюймів (довжина х висота х ширина)
  • Гальма: Дискові гідравлічні гальма з гайковим механізмом, ротори 180 мм спереду та ззаду
  • Крила: Передні і задні, пластикові
  • Вилка: 60мм пружинна вилка RST, поставляється з блокуванням та регулюванням попереднього натягу
  • Рама: Алюмінієвий сплав 6061
  • Передача: 7-швидкісна Shimano Altus. 11-34T
  • Ручки: Штучна шкіра, ергономічні ручки
  • Сідло: Ергономічне сидіння, підйомна ручка в комплекті
  • Кермо: 700 мм завширшки, 4″ підйом
  • Підставка для ніг: Надміцний алюміній, пластикова підніжка
  • Педалі Алюмінієві 9/16 “
  • Шини: Kenda Juggernaut 26″ x 4″, стійкі до проколів

Огляд продуктивності RadRover 6 Plus

Прискорення / швидкість

750-ватний двигун RadRover 6 Plus вмикається дуже плавно та стабільно під час прискорення, особливо для двигуна з втулками. Я дуже добре знайомий з відчуттям середньопривідних двигунів, і 750-ватний двигун задньої втулки RadRover нагадав мені про один з них. Плавне зчеплення, безпечні рівні прискорення та стабільна вихідна потужність. все це справді вразило мене в моторі.

RadRover 6. це електровелосипед класу 2 з підтримкою дросельної заслінки та педалей на швидкості до 20 миль/год.

Тут, на Electric Bike Report, ми проводимо тест на дальність пробігу, щоб отримати уявлення про справжню реальну дальність пробігу, яку можуть забезпечити ці батареї. Ми проводимо два окремі тести на дальність пробігу, один на найвищому рівні допомоги педалі, інший. на найнижчому. Після завершення тестів ми маємо гарне уявлення про реальний запас ходу та продуктивність акумуляторів. Ми налаштували RadRover 6 Plus як електровелосипед класу 2.

Коли я провів тест на максимальну допомогу педалі, я досяг 28.47 миль, із середньою швидкістю 18.3 милі на годину перед тим, як RadRover остаточно помер. Велосипед без проблем розвивав максимальну швидкість 20 миль/год, і я помітив, що він також тримав стабільну середню швидкість на пагорбах.

Коли наш тест-драйвер Джош випробував Rover з найнижчим рівнем допомоги педалі, він досягнув швидкості 50.49 миль із середньою швидкістю 10.7 миль/год. Ми перевищили заявлений діапазон в обох тестах діапазону. Враховуючи всі обставини, RadRover 6 Plus може протриматись на акумуляторі пристойний проміжок часу.

Кільцевий тест

RadRover 6 Plus має 5 загальних рівнів підтримки педалей. Щоб отримати гарне уявлення про те, як різняться рівні допомоги педалей, ми провели так званий тест кола. петлю довжиною 1 миля, яку ми проїхали з кожним рівнем допомоги педалей. Після завершення тесту ми можемо побачити криву потужності велосипеда, який ми тестуємо, ми також можемо побачити, наскільки великими є стрибки від рівня до рівня.

Потужність 750-ватного двигуна дозволила RadRover 6 Plus розвинути максимальну швидкість класу 2 з відносною легкістю у режимах 3, 4 і 5 з підтримкою педалей.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

RadRover 6 має хорошу прохідність по бездоріжжю.

Фара на RadRover 6.

Перемикання на вищу передачу на Rover.

Однією з найбільших переваг електричних велосипедів є їх здатність долати пагорби. Деякі електровелосипеди згладжують пагорби краще, ніж інші, і ми провели тест на підйом на пагорб, щоб побачити, як велосипеди показують себе при підйомі на один з найкрутіших пагорбів, які ми можемо знайти в нашому районі Сент-Джордж. Джордж, штат Юта. Ми провели два окремі тести підйому на пагорб. один з максимальним налаштуванням допомоги педалі, а інший з використанням лише дросельної заслінки.

Коли я піднявся на наш пагорб висотою чверть милі з ухилом від 12% до 15% з максимальним зусиллям на педалі, Rover 6 подолав вершину за 1:24 із середньою швидкістю 12 км/год.9 миль на годину. Використовуючи лише газ, Rover піднявся на вершину за 1:48 із середньою швидкістю 10 миль/год. вражаючі результати для цього мотоцикла.

Характеристики керованості RadRover 6 Plus, здається, перш за все сприяють стабільності. Я провів багато часу на цьому велосипеді на дорогах та бездоріжжі, і такі компоненти, як амортизаційна вилка та товсті шини, дали мені хорошу точку балансу та плюшеве, схоже на вантажівку, відчуття при їзді по вибоїстій місцевості. Часто мені здавалося, що я зависаю над місцевістю замість того, щоб боротися з нею.

Трохи ширший за середній 700-міліметровий кермо надає RadRover 6 Plus додаткової стабільності та контролю, які було б важко знайти на тоншому кермі. Враховуючи вагу та прохідність RadRover 6 Plus, я був радий мати ці керма.

Шини Kenda Juggernaut мають велику ширину 4 дюйми та стійкий до проколів протектор, що додає цьому велосипеду позашляхової доблесті. Хоча я б не назвав RadRover 6 Plus гірським велосипедом, він, безумовно, відчуває себе більш здатним на бездоріжжі, ніж попередній Rover.

Комфорт / геометрія їзди

RadRover 6 Plus балансує на тонкій грані збереження спортивних характеристик керованості, залишаючись при цьому достатньо комфортним практично для всіх. Кермо має 4-дюймовий підйом, що надає Rover 6 вертикальне положення, яке чудово підходить для поїздок на роботу та подорожей. Я ніколи не відчував дискомфорту в попереку або шиї, і я думаю, що це частково пов’язано з кермом.

Ще одним компонентом, що додає комфорту, було ергономічне сидіння. Вона досить м’яка, і я зміг комфортно та рівномірно розподілити свою вагу на сідлі. Завдяки своїй формі та м’якості мені також не довелося багато переставляти ноги. Набивка добре тримає форму під час довгих поїздок.

Геометрія RadRover 6 Plus пов’язує всі компоненти, орієнтовані на комфорт, таким чином, що відчувається плавність і продуманість. Кожен компонент відчувається так, ніби він знаходиться тут не просто так.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Виймання напівінтегрованого акумулятора.

Поворотний дросель, перемикач передач та ергономічна рукоятка.

Огляд технічних характеристик/особливостей RadRover 6 Plus: Електричні компоненти

RadRover 6 Plus використовує 750-ватний двигун з редуктором, який забезпечив мені плавне ввімкнення та постійну роботу. Хоча двигун, безумовно, здатний до швидкого прискорення та великих сплесків потужності, спосіб його калібрування забезпечує безпечний рівень прискорення, залишаючись при цьому достатньо швидким для швидкого набору швидкості.

Мотор має достатній крутний момент, щоб впоратися з крутими пагорбами та іншими ділянками, які зазвичай викликають втому у водіїв. Я помітив, що двигун рідко досягав своєї максимальної потужності 750 Вт, зазвичай він міг підніматися на круті пагорби і триматися на максимальній швидкості з потужністю близько 600-650 Вт.

Під час нашого тесту на пагорбі двигун дуже добре впорався з крутим підйомом. Під час тесту тільки на дросельній заслінці він видавав невелике дзижчання, але рідко коли я опускався нижче 10 миль/год. Враховуючи той факт, що Rover важить понад 70 фунтів, швидкість, яку я розвинув, була досить вражаючою для мене. Коли Rover використовує всі 750 Вт своєї потужності, не так багато пагорбів, на які він не зможе піднятися, особливо якщо ви крутите педалі.

Незалежно від того, як ви використовуєте RadRover 6 Plus, наявність додаткової потужності в резерві буде дуже корисною. Круті пагорби не здаватимуться такими крутими, а високі швидкості буде не так важко підтримувати.

Акумулятор 48 В, 14 Ач чудово інтегрований в нижню трубу RadRover 6 Plus. Візуально, це одна з областей, в якій я помітив найбільші зміни у порівнянні з попереднім RadRover. Витончений акумуляторний блок протримався досить довго в нашому тесті на максимальний запас ходу з педалями, де я проїхав 28 км.47 миль із середньою швидкістю 18.3 милі на годину.

Оскільки RadRover 6 Plus налаштований як електровелосипед класу 2, середня швидкість була насправді досить вражаючою. Моя середня швидкість була лише 1.На 7 миль/год менше, ніж було обмежено для велосипеда (20 миль/год), що свідчить про те, що RadRover 6 Plus не має проблем з утриманням та підтриманням швидкості.

Виходячи з результатів наших тестів, продуктивність акумулятора дуже схожа на попередні покоління. Ми виявили, що найбільша різниця в акумуляторній батареї цього покоління здебільшого візуальна. З огляду на це, було досить вражаюче бачити, що батарея такого ж розміру змогла поміститися в основному в рамі велосипеда.

Підтримка педалей / дросельної заслінки

RadRover 6 Plus поставляється з 5 рівнями підтримки педалей, кожен з яких забезпечує більшу потужність, ніж попередній рівень. деякі стрибки більші, ніж інші. Рівні підтримки педалей від 1 до 2 та від 2 до 3 дають дуже чітке збільшення потужності; рівні 3, 4 та 5 не дають великої різниці.

RadRover 6 Plus має дуже потужний двигун потужністю 750 Вт і поставляється як електровелосипед класу 2. Ця комбінація дає RadRover 6 Plus достатньо потужності, щоб легко триматися на максимальній швидкості класу 2 на той час, коли я перебував на рівні 3 педального підсилювача. Рівні 4 і 5 підтримували приблизно однакову швидкість, з трохи швидшим прискоренням.

Дросельна заслінка має дуже схожі характеристики з 3 рівнем допомоги педалей, вона має достатньо потужності, щоб розігнати велосипед до максимальної швидкості, але вона не прискорює так швидко, як 4 і 5 рівні допомоги педалей.

RadRover 6 Plus оснащений не одним, а двома РК-дисплеями, встановленими на 700-міліметровому кермі, кожен з яких має свої особливості та призначення. Розташований по центру РК-дисплей схожий на автомобільний. Він показує вашу швидкість, пробіг, пробіг поїздки та реальне використання ват.

Вторинний дисплей знаходиться з лівого боку керма і в основному використовується для зміни рівня допомоги педалей та відображення заряду акумулятора. На додатковому дисплеї також є кнопка ввімкнення та кнопка увімкнення фар.

Між двома дисплеями я мав усі дані, які хотів бачити під час їзди, і єдині скарги, які я маю, стосуються яскравості додаткового дисплея. Він не найяскравіший, і коли я їхав під прямим сонячним світлом, мені було важко бачити екран.

Враховуючи, що це екран, на якому відображається рівень допомоги педалі та індикатор заряду акумулятора, я думаю, що він повинен бути таким же яскравим, як і основний дисплей. Вторинний дисплей також має велике навантаження з проводів, які виглядають трохи безладно. Було б добре бачити трохи більш акуратний дизайн кабелів, щоб відповідати непомітному, чистому вигляду RadRover 6 Plus.

Перемикач і касета Shimano Altus.

700 мм кермо, повний кокпіт.

Вторинний РК-дисплей.

Огляд RadRover 6 Plus: Компоненти та аксесуари

Навіть з найкращою рамою у світі велосипед не буде добре їздити без гідних компонентів. У цьому розділі ми зануримось у кожен з компонентів RadRover 6 та поділимось нашими враженнями від них.

RadRover 6 Plus поставляється з гідравлічними дисковими гальмами Nutt в парі з 180-міліметровими роторами спереду та ззаду. Тайванська компанія Nutt. це не та компанія, з якою ми були добре знайомі до тестування Rover, але після кількох миль я можу сказати, що ці гальма просто чудові. Вони гідні поваги у всіх аспектах, які я шукаю в якісному наборі гідравлічних гальм. Хоча вони не виділяються в якійсь конкретній категорії, ці гальма мали пристойну модуляцію потужності та міцний “укус”, коли я блокував як переднє, так і заднє гальмо.

Під час тестування гальм ми п’ять разів вимірювали відстань, необхідну для повної зупинки зі швидкості 20 миль/год. В середньому для зупинки потрібно було 15 футів 4 дюйми.

З точки зору безпеки, ці гальма повинні забезпечувати достатню потужність, щоб ви могли зупинитися за 15-20 футів. Майте на увазі, що різна вага та навички гонщика створюють певну різницю в гальмівному шляху.

Наразі Rad Power Bikes на своєму веб-сайті зазначає, що їхні гальма є “гідравлічними гальмами, схваленими Rad Power Bikes”, що свідчить про те, що вони, можливо, очікують на заміну гальм залежно від доступності деталей. COVID-19 спричинив масовий дефіцит запчастин у велосипедній індустрії, тому нерідко бренди замінюють певні компоненти на інші, що мають однакову цінність та продуктивність.

Рама RadRover із сплаву 6061 на RadRover 6 Plus зазнала значних змін. Завдяки глянцевому вугільному фарбуванню, надзвичайно низькопрофільним зварним швам та можливості розміщення акумулятора новий Rover, без сумніву, радує око.

Перероблена рама Rover. це свіжий погляд на класичний електровелосипед з товстими шинами, який, ймовірно, був потрібен. За останній рік категорія електровелосипедів з товстими шинами стала більш конкурентною, оскільки все більше компаній випускають витончені велосипеди з прихованими акумуляторами. Ми вважаємо, що Rad віддав належне Rover своїм новим виглядом.

RadRover 6 Plus поставляється з 60-міліметровою пружинною амортизаційною вилкою RST, яка включає блокування та регулювання попереднього натягу. Я був дуже здивований, побачивши менший хід підвіски, ніж на попередній моделі RadRover, яка мала 80 мм ходу.

Переглядаючи технічні характеристики Rover 6, я замислився, чому це так, а потім у мене з’явилася можливість покататися на велосипеді. Як би дивно це не звучало, але завдяки меншій амортизаційній вилці передня частина RadRover 6 відчувається краще, ніж у попередників.

Обговоривши це з моїм колегою, оглядачем Electric Bike Report і письменником Семом Гроссом, ми вирішили, що це пов’язано з розміром підсідельної стійки. Менший хід насправді сприяє продуктивності пружинної вилки RST, оскільки через меншу довжину штока зменшується небажане згинання.

Для тих, хто не знайомий з термінологією та лексикою велосипедної індустрії: чим довша палиця, тим легше її зігнути, зігнути або зламати. Те ж саме з вилками підвіски.

Трансмісія / перемикання передач

RadRover 6 Plus оснащений 7-швидкісною трансмісією Shimano Altus в парі з ланцюгом 42T. Передаточне число Rover робить його хорошим велосипедом для підйому на пагорб, який легко підтримує високу швидкість на рівній місцевості. Простіше кажучи, діапазон передач добре доповнює використання Rover, оскільки він дає широкий діапазон передач.

Трансмісія Shimano Altus використовує перемикач перемикання передач Shimano, який знаходиться у верхній частині правої частини керма. Хоча цей перемикач забезпечує чіткі, послідовні перемикання, я б віддав перевагу перемикачу під перекладиною.

Використання перемикачів під кермом вимагає менше зусиль та роздумів. З ними також трохи легше швидко перемикатися. Беручи до уваги решту характеристик RadRover 6 Plus, я вважаю, що стиль і розташування перемикача передач. це та область, яку можна було б покращити.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Прогулянка по хвої на RadRover 6

Задній гідравлічний гальмівний ротор та супорт

Передній гідравлічний гальмівний ротор і супорт

Точки дотику / Комфорт

Мені було досить комфортно на RadRover 6 Plus.

Rad Power Bikes добре попрацювали над дизайном Rover, щоб зробити його комфортним, але при цьому здатним до спортивної їзди. Ергономічне сідло, ручки, кермо з високим підйомом, підвісна вилка та товсті шини забезпечують дуже м’яку їзду на електровелосипеді.

Вибоїни та тріщини на дорозі поглиналися велосипедом, що призвело до меншої втоми під час моєї поїздки. Рівень комфорту RadRover 6 Plus підійде як для круїзерів, так і для тих, хто їздить на роботу та відпочиває.

Kenda Juggernaut 26″ x 4.0-дюймові шини добре підходять для Ровера. Зручний та універсальний малюнок протектора в поєднанні зі стійким до проколів лайнером створює набір потужних шин, які вселяють впевненість та покращують контроль.

Ці шини також тримають багато повітря, що дозволило мені погратися з різним тиском, що в підсумку дало свої переваги в продуктивності.

Чим вищий тиск в шинах, тим швидше котився Rover на асфальтованих поверхнях. Чим нижчий тиск, тим краще Rover підтримував зчеплення з поверхнею на більш пухких поверхнях, таких як пісок та гравій. Незважаючи на низький тиск, шини жодного разу не прокололися.

Додаткове обладнання / аксесуари

RadRover 6 Plus поставляється з кількома аксесуарами, такими як фара, задній ліхтар та крила з повним покриттям. Rover також має безліч додаткових опцій та аксесуарів, які можна придбати на сайті Rad Power Bikes. Rad Power Bikes перерахував всі основні аксесуари для RadRover 6 Plus на своїй веб-сторінці.

Ми використовували задній багажник RadRover та дорожній чохол для акумулятора протягом усього процесу огляду. Це лише кілька прикладів доступних опцій, які можна придбати на їхньому сайті.

Прогулянка з дорожньою сумкою для акумулятора.

Задній багажник, крило та задній ліхтар.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

Випробування позашляхових можливостей RadRover 6

Огляд RadRover 6 Plus: Підсумки / Де купити

Флагманська модель Rad Power Bikes, RadRover 6 Plus, довів нам свою цінність і можливості протягом усього часу, проведеного на ньому. Я був дійсно вражений продуктивністю акумулятора та двигуна, настільки, що це серйозний претендент на один з найкращих електровелосипедів, які можна купити за гроші.

Хоча акумуляторна батарея може мати таку ж ємність, як і у попередніх Роверів, вона виглядає набагато краще. Знімати і замінювати акумуляторну батарею було набагато простіше, ніж на попередніх моделях. Налаштування двигуна було помітно більш плавним, ніж на попередніх моделях, я дійсно відчував, що ввімкнення двигуна синхронізоване з моїми рухами педалей; чого не можна сказати про кожен електровелосипед із заднім приводом.

Очевидно, що в RadRover 6 було вкладено багато думок і розробок. Від згаданого зачеплення двигуна до меншого контролера і подвійного дисплея, очевидно, що Rad Power Bikes присвятили багато часу, щоб зробити RadRover 6 стандартом у світі електровелосипедів на жирних шинах.

Rover створений таким чином, що робить його надзвичайно універсальним. Він не підходить для одного конкретного типу споживачів, він підходить для багатьох з них. Це головним чином завдяки тому, як Rad зміг створити комфортний, але потужний електровелосипед на жирних шинах. Візьміть, наприклад, кермо шириною 700 мм та висотою 4 дюйми. Ширина шини забезпечує стабільність і контроль, а 4-дюймова винос дозволяє гонщику сидіти більш вертикально, що робить їзду більш комфортною і приємною.

Пофарбування RadRover 6 також дуже приємне для очей, і як тільки я зрозумів, що Rover може підкріпити свій зовнішній вигляд робочими характеристиками. Нинішня конкуренція у велосипедній індустрії змушує компанії завжди бути на висоті. RadRover 6 є результатом цієї важкої роботи.

“Щасливої дороги, обов’язково дайте нам знати, якщо у вас є якісь запитання в нашому розділі “Коментарі та думки власників”, або якщо ви вважаєте, що ми щось пропустили в цьому огляді RadRover 6 Plus”.

Сеінг з Майком Рад Райдером

Їздить на електровелосипеді, щоб розсікати хвилі? Один користувач Rad знайшов, як стрибати на вантажному ебайку. лонгборд і все таке. Майк зробив дещо неможливе можливим за допомогою вантажного електровелосипеда RadWagon 4.

Ми їдемо на сеінг

Майк Браун живе в невеликому містечку за межами Сан-Дієго, штат Каліфорнія, досить близько до Кардіффського рифу, пляжу, де він любить розсікати хвилі. У залитому сонцем житті було кілька викликів: Майк має лише коротке вікно для сеінгу під час обідньої перерви. Він також катається на лонгборді. Щоб мати достатньо часу для розсікання хвиль, Майку потрібно нести свій лонгборд і спорядження, підніматися досить крутим пагорбом до пляжу і знаходити місце для паркування. Тільки через час паркування Майку іноді доводилося чекати, щоб зайнятися сеінгом в інший день.

Тоді Майк знайшов рішення. як щодо велосипеда? “Я знав, що мені потрібен вантажний велосипед, щоб не просто перевозити все, але й бути довшим, щоб він міг нести сам лонгборд”. сказав він нам. Але звичайний велосипед не дуже добре долає пагорби. І якщо він придбав ебайк, йому потрібен був відповідний вантажний велосипед, який міг би вмістити не просто будь-яке спорядження, а його лонгборд. всі 9.5 футів свободи.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

RadWagon для Rad Surf Days

Для Майка головне. крутний момент. “Я бачив, що у вас вийшов новий [RadWagon 4] з мотор-редуктором”. До того ж, він був досить довгим. Я подумав, що крутного моменту буде достатньо, щоб подолати круті ділянки пагорба”. каже Майк. Він мав рацію: з багажником для сеінгу, RadWagon з легкістю підняв його та його лонгборд на пагорб.

Витертий до нитки

“Свобода без автомобіля. це найбільша рушійна сила”. каже Майк. Тепер Майк може приїхати на пляж, припаркувати свій вантажний ебайк на прилеглій до пляжу велосипедній стійці і одразу ж зайнятися сеінгом. Він не тільки скоротив час паркування, але й час у дорозі: Вони з другом заміряли час на зворотній дорозі додому, і Майк на своєму RadWagon був швидшим за машину сусіда.

найкращих, аксесуарів, електровелосипедів, повинні, мати, аксесуари

“Однакова або вища швидкість, без прогріву автомобіля або паркування”. каже Майк. “Я рекомендую його майже всім, кого знаю.”

Розширення сімейства Rad

Його перше направлення? Його власна сім’я. Його дружина Марія теж хотіла взяти участь у розвагах. Вона замовила утилітарний ебайк RadRunner, який ідеально підходить для перевезення їхнього однорічного сина Ноя. RadWagon Майка оснащений переднім і заднім кошиками, сумками для сідла і, звичайно ж, багажником для лонгборду. “Це ідеальний день”. каже Майк. “Тепер ми просто завантажуємося і їдемо всюди”. піца, продукти, пляж. не потребуючи машини.”

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top