ВИБІР САМОРОБНОГО СЕРЕДНЬОПРИВІДНОГО ДВИГУНА. Електричний велосипед Bafang

ВИБІР ДВИГУНА ДЛЯ САМОРОБНОГО ПЕРЕОБЛАДНАННЯ СЕРЕДНЬОГО ПРИВОДУ

У цій статті ми зосередимось на шести популярних середньопривідних моторних комплектах, що використовуються для переобладнання електровелосипедів. Вони популярні, тому що всі вони мають відмінні моторні комплекти. Кожен з них має свої переваги. Ознайомтеся з таблицею в кінці статті для порівняння ключових моментів кожного з них.

Середньопривідні двигуни проти. Hub Motors

Середньопривідні двигуни зустрічаються на електровелосипедах вищого класу і мають явні переваги перед втулковими двигунами. Є п’ять основних причин вибрати двигун із середнім приводом для перетворення вашого ebike.

  • Центр ваги: Низький і центрований для збалансованого центрального розміщення двигуна
  • Простіше обслуговування: Заміна спущених задніх шин без проблем, без двигуна в колесі, як на звичайному велосипеді.
  • Ефективність двигуна: Здатність до відповідного налаштування для швидкості та пагорбів
  • Крутний момент: Призначений для їзди в гору та їзди з вітром
  • Довший час автономної роботи: Не розряджається від занадто високої передачі

Останні три переваги пов’язані з наявністю трансмісії. двигун приводить в рух ланцюг і використовує передачі на вашому велосипеді. Двигуни концентраторів застрягли на одній передачі і не можуть використовувати передачі велосипеда. Оскільки середньопривідні двигуни приводять в рух велосипедний ланцюг, передачі велосипеда фактично стають трансмісією двигуна, що дозволяє водієві підніматися на пагорби на низькій передачі, а потім перемикатися на високу передачу на спусках або рівнинах для швидкої їзди.

Комплекти для перетворення середньопривідних двигунів Bafang

BBSHD та BBS02 складають сімейство потужних середньопривідних двигунів Bafang. Між цими двома, майже кожен нижній кронштейн для велосипедів охоплює діапазон від 68 до 120 мм. Від комфортних круїзерів до величезних фетбайків, середньопривідні двигуни Bafang викличуть посмішку у будь-якого райдера. Здолайте будь-який пагорб чи гору. Чорт, ви навіть можете підніматися по сходах.

Комплекти середньопривідних двигунів Bafang є одними з найпопулярніших двигунів на планеті для саморобних переобладнань ебайків, і на те є вагомі причини. Це міцні, надійні, потужні та найтихіші двигуни середнього приводу, які ми знайшли. Вони тихіші, ніж мотори на втулках та середньопривідні мотори великих брендів, таких як Bosch, Yamaha та Brose. І майже такі ж безшумні, як двигуни з прямим приводом маточини. Якщо безшумність роботи і потужність стоять на першому місці у вашому списку, то комплекти середньопривідних двигунів Bafang. явний переможець.

Bafang BBS02

Bafang випускає двигун BBS01/02 в конфігурації з середнім приводом потужністю 250, 350 і 500 Вт, але в Electrify Bike Co., ми маємо лише BBS02 потужністю 750 Вт. Чому це так? Двигуни потужністю 250 і 350 Вт призначені в першу чергу для країн, де закони про електровелосипеди обмежують максимальну потужність до цих значень. У США обмеження потужності електровелосипедів становить 750 Вт, тому комплект Bafang BBS02 ідеально підходить. Для деяких велосипедів, клієнтів та умов їзди, де бажана менша потужність, 500-ватний двигун має більше сенсу. Але 500-ватний двигун коштує стільки ж, скільки і 750-ватний, і ми можемо налаштувати 750-ватний двигун на 500-ватний, коли це необхідно. 750-ватний двигун може стати 500-ватним, якщо 750 Вт занадто потужний для велосипеда або райдера. 750-ватний двигун також прослужить довше, якщо працювати на меншій потужності.

BBS02 випускається лише в одному розмірі нижнього кронштейна. Він підходить до різьбових нижніх кронштейнів шириною 68 мм та 73 мм. Якщо у вас є нижній кронштейн такої ширини, у нас є адаптери, які можуть перетворити ваш нижній кронштейн на різьбовий стандарт, щоб BBS02 міг поміститися. За допомогою нового адаптера Lekkie ви також можете встановити його на BB86/92. Якщо у вас ширший нижній кронштейн 100 мм або 120 мм, вам потрібно використовувати або Bafang BBSHD, або CYC X1 Pro, або X1 Stealth.

BBS02. це наш комплект середнього приводу Bafang для більшості велосипедів та клієнтів. Тихий і потужний, BBS02 видає 120 Нм крутного моменту. Порівняйте це з більшістю заводських електровелосипедів високого класу з двигунами середнього приводу, що мають крутний момент від 65 Нм до 80 Нм. Він доступний за ціною і підходить майже до всіх старих велосипедів та нових велосипедів, які не мають ширшого нижнього кронштейна. Тепер він може підходити до нижніх кронштейнів BB86 та BB92 з появою нового адаптера BB86/92 від Lekkie для BBSxx.

Bafang BBSHD

BBSHD. це 1000-ватний мотор-звір. Це близько 3.На 5 фунтів важчий за BBS02 і забезпечує пікову потужність понад 1500 Вт. Незважаючи на вагу близько 13 фунтів, цей двигун надзвичайно тихий і має величезний крутний момент 160 Нм. Є невеликі автомобілі з однаковим крутним моментом.

З огляду на повний діапазон потужності, цей двигун призначений виключно для використання на бездоріжжі, де дозволено рух моторизованих транспортних засобів. Однак його можна запрограмувати для використання на вулицях і велосипедних доріжках, якщо ви хочете використовувати його скрізь, тому що вам подобається міцність і надійність цього двигуна. Для тих, хто хоче легальний вуличний режим і повну потужність, ми також продаємо унікальний дисплей Eggrider V2, який може перепрограмувати двигун на льоту для легального вуличного режиму з обмеженою потужністю і для позашляхового режиму з повною потужністю, залежно від того, де ви їдете.

На додаток до розмірів нижнього кронштейна 68/73 мм, які підходять для BBS02, BBSHD також поставляється з шириною BB 100 мм і 120 мм. Зазвичай вони використовуються виключно на жирних велосипедах. BBSHD завжди є чудовим вибором для жирних велосипедів, оскільки вони важчі і часто використовуються в піску, снігу або на крутій місцевості. Однак 100-міліметрова труба також заповнює прогалину до 83-92-міліметрових нижніх кронштейнів. Це популярні ширини BB для гірських велосипедів високого класу. Для установки BBSHD, як правило, потрібні адаптери для пресування та 8-16 мм проставки нижнього кронштейна, і ці переобладнання є надійними. Коли це можливо, розпірки повинні бути на не приводній стороні, щоб допомогти вирівняти добротність. Винятки становлять випадки, коли з боку приводу необхідний певний інтервал, щоб “корпус редуктора” очищав правильну стійку ланцюга. Як і у випадку з BBS02, за допомогою нового адаптера Lekkie ви можете встановити 68-мм версію BBSHD на BB86/92.

Проблеми з середньопривідним двигуном Bafang

BBS02 і BBSHD. це перевірені і перевірені, але старі конструкції. Їх цільна конструкція спростила перетворення “зроби сам”, але має деякі обмеження для сучасних велосипедів високого класу. Більшість нових гірських велосипедів мають нижню трубу, яка виходить з нижнього кронштейна майже горизонтально, а потім згинається до виносної труби. Bafang розробив двигуни BBS 6-8 років тому, коли нижня труба майже всіх велосипедів опускалася прямо від виносної труби до нижнього кронштейна, не вигинаючись горизонтально. Така геометрія дозволила мотору обертатися відносно нижньої труби при встановленні, щоб отримати хороший дорожній просвіт. Коли ви ставите середньопривідний двигун Bafang BBS на новий, більш сучасний гірський велосипед, він не може обертатися вгору, і в результаті він звисає вниз з менш ніж оптимальним дорожнім просвітом і менш ніж оптимальним зовнішнім виглядом. CYC Motors розробили нові моделі CYC X1 Pro та CYC X1 Stealth, щоб усунути цю проблему, а також забезпечити відмінний дорожній просвіт та елегантний зовнішній вигляд на всіх типах рам.

Карбонові рами часто не можуть вмістити середньопривідний двигун Bafang, оскільки корпус нижнього кронштейна занадто товстий. Середньопривідні двигуни Bafang мають зазор 12 мм між корпусом двигуна та шпинделем. Більшість карбонових рам мають товстіший корпус BB, і двигун не буде ковзати в нижній кронштейн. Новіший дизайн CYC X1 Pro та X1 Stealth усуває цю проблему.

Середньопривідні двигуни Bafang працюють лише з каденцією, тобто двигун знає, коли і з якою швидкістю ви крутите педалі. Але вона не знає, як сильно ви крутите педалі. Він має 24 магніти для визначення каденції, але не має датчика крутного моменту для визначення ваших зусиль. TSDZ2, X1 Pro, X1 Stealth та Photon мають датчики крутного моменту.

Багато користувачів Bafang скаржаться, що це більше схоже на мотоцикл, ніж на велосипед. Не дивно, що вони так кажуть, тому що Bafang налаштовує ці двигуни на заводі так, щоб вони мали близько 50% потужності на першому рівні допомоги. Це послаблюється швидкістю %, також встановленою на 50%, але це все одно божевілля. Коли ви починаєте крутити педалі на першому рівні, ви отримуєте більше 200 Вт на BBS02 і більше 300 Вт на BBSHD. Це майже така ж потужність, яку мають заводські електровелосипеди на найвищому рівні допомоги, як правило, 250-350 Вт. Electrify Bike Co. Секретний соус Bafang полягає в тому, що кожен двигун, який ми продаємо, програмується на потужність близько 100 Вт, а потім лінійно збільшується з кожним рівнем допомоги до повної потужності на найвищому рівні. Таким чином, середній привід Bafang допомагає на досить низькому рівні, що все ще відчувається природно, незважаючи на відсутність датчика крутного моменту. Низький рівень допомоги робить його схожим на велосипед, а не на мотоцикл. Це збільшує час автономної роботи і дозволяє вам робити стільки вправ, скільки ви хочете.

Нарешті, універсальна конструкція середньопривідного двигуна, на яку Bafang має патент, має недолік, який в тій чи іншій мірі вражає кожну установку. Деякі велосипеди ледве помічають, тоді як інші мають труднощі з перемиканням на нижчі передачі. Проблема полягає в лінії ланцюга. Оскільки корпус редуктора знаходиться між нижнім кронштейном і ланцюгом, він виштовхує ланцюг назовні на ~20 мм. Bafang компенсував це, запропонувавши тарілчасту ланцюгову передачу на 46Т. Це нормально для приміських та круїзних велосипедів, але це занадто висока передача для MTB. Lekkie, новозеландська компанія, прийшла на допомогу з двома тарілчастими ланцюговими кільцями 42T та 40T. Якщо ви хочете зменшити передачу, Lekkie робить їх до 28T, але вони не можуть бути розбиті, оскільки корпус редуктора занадто великий, і менші шестерні не можуть бути розбиті навколо нього. Багато хто все ще воліє їздити на нижчих передачах, але вони роблять це за рахунок ланцюга. Ланцюг може бути дуже гучним і швидше зношувати шестерні та ланцюги.

BBS02 проти. Підсумок BBSHD

Якщо у вас нижній кронштейн 68/73 мм (або 86/92 з адаптером Lekkie), то, швидше за все, BBS02 буде саме тим, що вам потрібно. Якщо у вас товстий велосипед з нижнім кронштейном 100-120 мм або ви хочете отримати додаткову потужність з меншим нижнім кронштейном, вам знадобиться BBSHD. Якщо ви перевозите велику вагу, маєте вантажний велосипед, важкий круїзер або просто хочете отримати максимальний крутний момент для їзди по крутій місцевості, ви також можете схилитися до BBSHD. Однак майте на увазі, що багато людей недооцінюють 750-ватний двигун BBS02. Вони переконують себе, що їм потрібен BBSHD, але ніколи не їздили на BBS02, щоб знати, наскільки він потужний. На нашій стоянці на рівній місцевості ми даємо клієнтам покататися на велосипедах з кожним двигуном, і вони часто повертаються і кажуть, що не можуть відрізнити BBS02 від BBSHD.

Bafang M625

M625. це найновіший DIY-комплект середньопривідних двигунів Bafang. Це оновлення до моделі BBSHD потужністю 1000 Вт. Існують також версії на 500 Вт і 750 Вт, представлені як оновлення до BBS02. На жаль, великі модернізації мають і зворотній бік, що робить їх менш придатними для більшості саморобних переробок та кастомних електровелосипедів. Що таке модернізація, а що. погіршення? По-перше, вони змінили протокол зв’язку на CANbus. CANbus. це одноранговий мережевий протокол, який використовується в автомобілях для зв’язку між блоками керування та процесорами в різних підсистемах. Це було б добре, якби Bafang не вирішили, що вони будуть використовувати заводські налаштування конфігурації і не дозволять клієнтам налаштовувати двигун під інший велосипед, гонщика і стиль їзди. Ця гнучкість конфігурації все ще доступна з BBS02 та BBSHD і має велике значення для майстрів-аматорів. По-друге, вони перейшли на магнієвий корпус. Магній легший, що було б добре, якби мотор був легшим. Це не так. Що це таке, це дорого. M625 коштує дорожче, не пропонуючи жодних суттєвих покращень. Якби Bafang скористався можливістю вдосконалити ланцюгову лінію та додати датчик крутного моменту, комплект середньопривідного двигуна M625 став би великим оновленням і справжнім конкурентом на ринку середньопривідних двигунів, які можна зробити своїми руками, до 2022 року. Натомість вони створили величезні можливості для новачків, таких як CYC Motor LTD.

Є ще кілька незначних косметичних удосконалень, але вони не здатні подолати основних недоброзичливців. Нові функції, описані вище, мають більше недоліків, ніж переваг. Крім того, M625 успадкував всі основні недоліки BBS02 та BBSHD. Погані лінії ланцюга через те, що корпус редуктора виштовхує ланцюгове кільце, відсутність можливості вимірювання крутного моменту та поганий дорожній просвіт.

Ще одна величезна проблема з Bafang M625 полягає в тому, що Bafang вирішили зробити так, щоб мотор працював тільки з певним акумулятором і зарядним пристроєм від Bafang. Ви повинні купувати всю систему двигуна та акумулятора від Bafang. Інші виробники середньопривідних двигунів, такі як Bosch, Yamaha та Shimano, також мають власні комбінації акумуляторів та двигунів. Використовуючи протокол CANbus, контролер двигуна і акумулятор спілкуються один з одним, щоб переконатися, що вони обидва від одного виробника, перш ніж двигун увімкнеться. Акумулятор також спілкується із зарядним пристроєм, щоб переконатися, що вони обидва від виробника перед зарядкою. Це обмежує вибір, модернізацію та можливість отримати акумулятор потрібного розміру, який відповідає вашим потребам.

Батареї Bafang, призначені для продажу з цим двигуном, великі та громіздкі і не підходять для багатьох велосипедних рам. Майже не існує рам з повною підвіскою, які б підходили під ці акумулятори. Єдиний варіант, якщо він не поміщається в раму. це поставити величезну важку батарею на задній багажник. Коли ви робите це, це порушує баланс велосипеда. Набагато краще вибирати двигун, який надає широкий вибір сторонніх та індивідуальних акумуляторів, що відповідають потребам водія та велосипеда. M625. єдиний двигун для самостійної збірки в цій статті, який вимагає використання фірмового акумулятора.

Мід-драйви Bafang проти. TSDZ2

Гаразд, давайте відразу перейдемо до справи. І BBS02, і TSDZ2 близькі за ціною, і вони обидва є середньопривідними двигунами. На цьому їхня схожість закінчується. Кожен з них має своє місце, і вибір одного з них перед іншим залежить від того, які функції ви цінуєте найбільше.

Переваги TSDZ2 над BBS02

Ті, кого приваблює TSDZ2, зазвичай приходять на нього за запитом “мотор з датчиком моменту, середній привід”.” До появи лінійки середньопривідних двигунів CYC, TSDZ2 був єдиним двигуном в місті з датчиком крутного моменту, що є його основною перевагою перед середньопривідними двигунами Bafang. Завдяки датчику крутного моменту двигун не тільки відчуває, що ви крутите педалі, але й відчуває, наскільки сильно ви крутите педалі, і може реагувати відповідно. Дуже природно відчувати, що ебайк реагує на ваші зусилля, збільшуючи потужність двигуна, а не просто видає постійну кількість енергії, коли ви крутите педалі, як це роблять двигуни Bafang,

TSDZ2 також легший за BBS02. Якщо ви намагаєтесь поважати легкі велосипеди і звести вагу електричної системи до мінімуму, TSDZ2 допоможе вам.

TSDZ2 також поставляється у версії гальма з підставкою. Якщо у вас велосипед з гальмом на підставці, це єдиний варіант у місті. Жоден інший двигун середнього приводу або задньої втулки не може працювати з гальмом-підставкою. Ви можете поставити двигун передньої втулки на велосипед з підставним гальмом, але у передніх втулок є свої проблеми. Гальмівний двигун TSDZ2 відкриває безліч веселих велосипедів для можливості створення ще більш веселого ебайку.

Одним з найбільш збережених секретів TSDZ2 є прошивка з відкритим вихідним кодом (OSF). Electrify Bike Co. співпрацювали з чудовими європейськими інженерами, щоб замінити прошивку в TSDZ2, щоб пристосувати її до різних велосипедів і стилів їзди. OSF замінює заводську прошивку та широко налаштовує реакцію двигуна. Для любителів погратися з налаштуваннями та тонко налаштувати характеристики, ця прошивка має широкий спектр можливостей.

OSF працює дуже добре прямо з коробки. Проте, припустимо, ви захочете внести корективи, наприклад, змінити потужність на кожному рівні або збільшити чутливість до крутного моменту. У цьому випадку OSF надає вам безліч варіантів конфігурації, щоб зробити його саме таким, як ви хочете.

Остання версія OSF також добре працює з версією TSDZ2 з гальмом на підставці. Це працює набагато краще, ніж стокова прошивка. В результаті ми вирішили продавати TSDZ2 тільки з OSF. Відмова від стандартної прошивки спрощує нашу продуктову пропозицію і дозволяє нам надавати постійну підтримку всім нашим клієнтам, які купують TSDZ2.

Переваги міді-драйвів Bafang над TSDZ2

Двигуни Bafang тихіші та потужніші, ніж TSDZ2. Деякі двигуни TSDZ2 більш тихі, ніж інші, але це удача жеребкування. Ви не знаєте заздалегідь, пощастить вам чи ні. Але навіть більш безшумні двигуни TSDZ2 не такі тихі, як BBS02 або BBSHD.

Порівнюючи моторні компоненти BBS02 і TSDZ2, вражає те, наскільки більш м’ясистим є BBS02. Більш міцні деталі BBS02 забезпечують більшу потужність, краще розсіювання тепла та надійність, що дає йому перевагу в міцності.

Bafang vs. TSDZ2 plastic gear

Обидва ці чудові перевірені та перевірені двигуни мають своє місце. Вищевикладене обговорення повинно поставити той чи інший варіант на перше місце у вашому списку переваг, виходячи з того, які функції ви цінуєте найбільше. Якщо ви хочете отримати природне відчуття крутного моменту і не потребуєте великої потужності, TSDZ2 буде найкращим вибором. Однак, якщо вам потрібна велика потужність і надійний двигун для її підтримки, BBS02. безсумнівний переможець. Якщо ви цінуєте і відчуття крутного моменту, і потужність, вам варто звернути увагу на новий CYC X1 Stealth.

Перетворювальні двигуни середнього приводу CYC Motor

У 2018 році народилася компанія CYC Motor Ltd, яка зібрала талановиту команду інженерів і випустила нове покоління саморобних середньопривідних двигунів CYC X1 Pro. З тих пір вони випустили молодшого брата X1 Pro, X1 Stealth, і тепер, через рік, вони випустили третє покоління обох двигунів, з ще більш дивовижними продуктами, які ще попереду. CYC Motor Ltd. приносить постійне вдосконалення та відмінну підтримку на ринок середньопривідних двигунів, що збираються своїми руками. Дві найважливіші речі, які вкрай необхідні для перетворення ebike DIYers відчайдушно потребували.

Це наступне покоління DIY-двигунів від CYC вирішує багато проблем, притаманних попереднім наборам для переобладнання середнього приводу від інших виробників. Завдяки окремому від двигуна нижньому кронштейну, він має гнучкість у встановленні та підходить для більш ніж 90% всіх велосипедних рам, включаючи карбонові рами. Крім того, на відміну від інших середньопривідних двигунів, ланцюгове кільце знаходиться на внутрішній стороні редуктора, що дозволяє вам мати ідеальну лінію ланцюга без типового зміщення, яке можна знайти на подібних двигунах.

Справжня відмінність двигунів CYC полягає в провідній в галузі технології контролера та можливості вимірювання крутного моменту, природні відчуття в поєднанні з надзвичайною потужністю є безпрецедентними. Команда інженерів CYC знайшла золоту середину між природною їздою та чистою потужністю, щоб відкрити новий вимір для комплектів для переобладнання середнього приводу, які можна зробити своїми руками. У вас є природне відчуття їзди на велосипеді, але ви можете злітати в гори так, ніби у вас є надздібності.

CYC Photon

Середньопривідний двигун CYC Photon. це творіння компанії CYC Motors у Гонконзі. CYC Photon. це найновіший представник середньопривідних двигунів, які можна зробити своїми руками. Фотон встановлює планку вище, ніж будь-коли раніше для двигунів середнього приводу, які можна зробити своїми руками. Він має тонко налаштовану реакцію, щоб задовольнити вимоги найвибагливішого велосипедиста або MTB-байкера. Крім того, він встановлює новий прецедент потужності та безшумності в легкому моторному комплекті.

Цей двигун зберігає ідеальну лінію ланцюга на будь-якому велосипеді аж до ланцюга 34T і має великий дорожній просвіт. Завдяки нижньому кронштейну з датчиками крутного моменту та частоти обертання, він видає потужність з обраною вами частотою обертання, а також відчуває, коли ви збільшуєте зусилля, і видає більше потужності на вимогу.

Цей універсальний двигун підходить до більшості типів рам, включаючи жирні велосипеди та деякі карбонові рами. Він може бути налаштований як ебайк класу 1, класу 2 або класу 3 потужністю від 250 до 750 Вт. Позашляхові режими. від 750 до понад 1 000 Вт.

CYC X1 Pro

CYC X1 Pro. це оригінальний потужний двигун вже третього покоління. CYC боролися з деякими проблемами на початку, але прислухалися до користувачів і постійно вдосконалювали його. Нещодавно випущене покоління 3 є кульмінацією декількох років інженерних розробок та десятків удосконалень. Тепер, коли CYC розробив власний контролер, X1 Pro має плавну подачу енергії та продуктивність, яка природно реагує на зусилля людини.

Новий контролер X6 може видавати до 3000 Вт потужності, що більше, ніж потрібно більшості райдерів, і вимагає досить потужного акумулятора для досягнення цієї потужності. Наші акумулятори 52v 50A Shark і 52v 50A Mini-max можуть видавати 2600 Вт і чудово підходять для цієї комбінації двигуна і контролера.

Зовсім скоро CYC випустить контролер X12 для X1 Pro, збільшивши потужність до 5000 Вт. Щоб дати вам уявлення про акумулятор, необхідний для такої потужності, вам знадобиться 100-амперна 52-вольтна батарея або 70-амперна 72-вольтна батарея для досягнення 5000 Вт. Ці батареї будуть величезними, якщо вам також потрібен певний діапазон. Для 5000 Вт у нас є лише одна батарея 72v 80A 12AH, яка обмежена в діапазоні, якщо ви не тягнете близько до такої кількості ват. При 864 ват-годинах він все ще має пристойну ємність, як для електровелосипедного акумулятора, але якщо ви будете тягнути 5000 ват безперервно, він повністю розрядиться менш ніж за 10 хвилин. Найкраще їздити на ньому, як на спортивному автомобілі, і використовувати цю потужність економно для сплесків швидкості, коли вам це потрібно.

Будь ласка, прочитайте цей короткий огляд функцій Gen 3, щоб дізнатися більше про нові оновлення X1 Pro Gen 3.

CYC X1 Stealth

CYC Motor Ltd. хотіли двигун, який міг би задовольнити потребу в менш потужному DIY-моторі, який все ще мав би всі архітектурні та експлуатаційні переваги X1 Pro. Таким чином, вони випустили X1 Stealth. Якщо Pro. це внутрішній безщітковий двигун, то Stealth. це зовнішній безщітковий двигун. Конструкція двигунів Outrunner забезпечує максимальний крутний момент у меншому корпусі. Хоча Stealth менш потужний, ніж Pro, він все одно може видавати до 1500 Вт потужності та 120 Нм крутного моменту. Це ставить його прямо між BBS02 і BBSHD за вихідною потужністю. Додайте датчик крутного моменту та контролер X6 VESC, і ви отримаєте абсолютно новий, кардинально новий продукт на ринку двигунів для середнього приводу, які можна зробити своїми руками.

Будь ласка, прочитайте цей короткий опис функцій покоління 3, щоб дізнатись більше про нові оновлення X1 Stealth покоління 3.

CYC X1 Pro проти.CYC X1 Stealth Summary

Ці два двигуни є частиною одного сімейства. Так само, як Bafang BBSHD є старшим братом BBS02, X1 Pro є старшим братом X1 Stealth. Між цими двома двигунами все зводиться до потужності, невеликої ваги та нижніх кронштейнів, до яких вони підходять. Pro може встановлюватись на звичайні велосипеди 68/73 мм BB та фетрові велосипеди 100/120 мм BB. Stealth може працювати зі звичайними 68/73мм BB та має спеціальну версію для нижніх кронштейнів BB86/92.

CYC vs. TSDZ2

До появи CYC, якщо вам потрібен двигун середньої передачі з датчиком крутного моменту, єдиним варіантом був TSDZ2. Незважаючи на те, що це чудовий маленький двигун за свою ціну, через конструктивні недоліки TSDZ2 має значні розбіжності в таких речах, як чутливість до шуму та крутного моменту. Існує велика різниця між двигунами в діапазоні напруги для датчика крутного моменту та його кривої відгуку. OSF може вирішити ці проблеми, але це може вимагати певної нудної конфігурації.

Окрім надійності та якості збірки, очевидні відмінності між CYC та TSDZ2 полягають у потужності та ціні. Ви повинні запустити TSDZ2 нижче 500 Вт, інакше він перегріється. Це набагато менший двигун.

Вступ: Зроби сам 50 км / год Значення Bafang E-bike Build

Про: Ebike-Builders.com. це інформаційний центр про електровелосипеди в Інтернеті. Веб-сайт пропонує журнали побудови електронних велосипедів, блог та форум для будівельників. Якщо ви хочете створити власний електронний велосипед, не дивіться далі. Про Giello123 “

У цьому посібнику з побудови я покажу вам, як ви можете зробити мій особистий улюблений електронний велосипед “зроби сам. Мені дуже подобається їздити на цьому ебайку, він дуже швидкий і має дивовижну підтримку педалей. Ви навіть можете використовувати дросель, щоб вам навіть не довелося крутити педалі. Середній привід дозволяє використовувати передачі, що дуже зручно. Ви можете використовувати всю потужність двигуна, щоб підніматися на круті пагорби на низькій передачі або досягати високих швидкостей на високій передачі. Прискорення цього електровелосипеда також на іншому рівні на низьких передачах. Я зробив дуже детальне відео на YouTube, яке показує, як побудувати саме цей електронний велосипед. Я раджу вам переглянути це відео, це буде простіше, ніж читати цю інструкцію.

Крок 1: Отримайте деталі

Деталі можна замовити через aliexpress.com, всі посилання на замовлення можуть бути відправлені на міжнародний рівень без податків. Я перераховую лише надійних продавців, де я також купую свої особисті деталі. Велосипед можна придбати в Decathlon по всьому світу.

Деталі для переобладнання:

Зарядний пристрій Bafang BBS02 750 Вт, дисплей, всі інші деталі: http://s.клацніть.aliexpress.com/e/cfjAVHdA

У відео у мене є ланцюг 44T та TFT-дисплей DPC-18 (виберіть дисплей C965, якщо у вас є бюджет).

Цей комплект включає всі необхідні деталі для переобладнання: гальмівні важелі, дросель, дисплей, блок управління, двигун, акумулятор, зарядний пристрій та кріпильні елементи.

Необов’язкові деталі:

Кабель для програмування (якщо ви хочете перепрограмувати свій контролер): http://s.натисніть.aliexpress.com/e/b4kyvtas

Фара (опціонально, може працювати від батареї електровелосипеда та вмикатися через дисплей):http://s.натисніть.aliexpress.com/e/bNi8QZCk

Велосипед (Rockrider ST 520):

Велосипед, який я використовував, доступний у Decathlon, ось посилання на найпопулярніші країни. Якщо вашої країни немає в списку нижче, вам потрібно перевірити, чи є Decathlon у вашій країні. Decathlon є в 54 країнах, тому є велика ймовірність, що ви зможете придбати цей велосипед у вашій країні.

Спеціалізовані інструменти, які вам знадобляться для виготовлення цього електронного велосипеда, перелічені нижче.

Decathlon також продає правильний інструмент для нижнього кронштейна, який я використовував у відео. Я віддаю перевагу цьому. В іншому випадку візьміть той, що нижче.

Вам потрібен інструмент 1 або 2, інструмент 2 простіший, оскільки він використовує швидкі ланки ланцюга і може бути використаний на велосипеді Rockrider ST 520.

Крок 2: Зніміть ланцюг, нижній кронштейн, кривошипи та передній перемикач

За допомогою відео на YouTube ви зможете легко зібрати електронний велосипед. Навіть недосвідчені будівельники можуть побудувати його за допомогою відео. Відео включає всі необхідні кроки. Все показано детально, зробити легко слідувати. Якщо у вас виникли запитання щодо збірки. Будь ласка, залиште коментар. Ця інструкція буде більш загальною, тому використовуйте відео для отримання всіх деталей!

Спочатку потрібно зняти ланцюг, нижній кронштейн, кривошипи та передній перемикач. Для цього потрібно відкрутити всі болти і за допомогою спеціальних інструментів (перерахованих вище) зняти всі деталі. Тепер у вас має бути отвір у рамі та знятий передній перемикач. Тепер велосипед готовий до встановлення двигуна.

Крок 3: Встановіть двигун Bafang BBS02

Вставте двигун Bafang у раму. Двигун Bafang повинен добре підходити. Закріпіть двигун за допомогою комплектного кріплення. Переконайтеся, що ви встановили його дуже щільно. Двигун має велику потужність і розхитається, якщо він недостатньо закріплений.

Крок 4: Встановіть ланцюг та кришку

Встановіть на двигун ланцюг відповідного розміру для вашого велосипеда. Ланцюг за замовчуванням. 44T і підходить для більшості велосипедів. Переконайтеся, що ви достатньо затягнули болти. Не затягуйте гвинти кришки ланцюга занадто сильно.

Крок 5: Встановіть датчик швидкості та датчик передач

Встановіть датчик швидкості та магніт за допомогою комплектного кріплення. Переконайтеся, що магніт знаходиться досить близько, щоб його міг виявити датчик. Червоне світло повинно блимати, коли магніт проходить повз датчик. Встановлення датчика швидкості не є обов’язковим. Він вам не потрібен, але його приємно мати, і я рекомендую встановити його.

Крок 6: Встановіть акумулятор

Якщо ви купуєте акумулятор з джерела, яке я надав, вам потрібно лише закріпити два болти. Ви прикручуєте кріпильну пластину акумулятора до отворів для кріплення пляшки з водою. Потім з’єднуєш акумулятор і двигун за допомогою роз’єму. Пайка не потрібна.

Крок 7: Встановіть дисплей, блок управління та важелі електронного гальма

Встановіть все необхідне обладнання для електронного велосипеда. Всі ці компоненти входять до комплекту акумуляторної батареї для електровелосипеда. Вам просто потрібно встановити їх на велосипед.

Крок 8: Управління всіма кабелями

З’єднайте всі роз’єми разом. Всі роз’єми мають кольорове кодування. Керуйте всіма кабелями за допомогою стяжок. Переконайтеся, що дроти в кінці добре керовані.

Крок 9: Встановіть на місце ланцюг, шатуни та педалі

Встановіть ланцюг за допомогою швидких з’єднань. Насуньте шатуни і дуже добре затягніть їх. Педалі, які ви можете легко вкрутити.

Крок 10: Їдьте та насолоджуйтесь своїм електровелосипедом!

Ви закінчили будувати свій електровелосипед. Тепер ви можете насолоджуватися справді веселою їздою на електронному велосипеді!

Крок 11: Знайдіть інформацію

Якщо ви хочете дізнатися більше про створення електровелосипеда своїми руками, перейдіть за посиланням: https://www.ebike-будівельники.com

Якщо ви хочете дізнатись більше про цю збірку, перейдіть за посиланням: https://www.ebike-builders.com/post/build-your-own.

Будьте першим, хто поділиться

Ви зробили цей проект? Поділіться з нами!

Металевий конкурс

вибір, саморобного, середньопривідного, двигуна, електричний, велосипед

Зробіть його мостом

вибір, саморобного, середньопривідного, двигуна, електричний, велосипед

Веселковий конкурс

вибір, саморобного, середньопривідного, двигуна, електричний, велосипед

Коментарі та думки власників

У мене є кількарічний велосипед Raleigh, який повинен працювати так само добре. Чи буде це?

Все, що вам потрібно знати про двигуни для електровелосипедів Bafang

Вибір електровелосипеда може бути складним завданням, оскільки існує багато хороших варіантів. Одним з таких брендів, який ви можете розглянути, є Bafang.

Хто такі електродвигуни Bafang E-Bike Motors?

Bafang. головний постачальник двигунів для електровелосипедів у Китаї. За останні кілька років вони завоювали велику популярність завдяки високій якості двигунів та інноваційним розробкам, які вони пропонують.

Деякі з найкращих брендів електричних велосипедів у світі є партнерами Bafang. Деякі з них включають спеціалізовані, ГАЗель та XDS.

Двигуни Bafang бувають різних розмірів

Існує два основних типи двигунів Bafang, і вони бувають декількох різних розмірів: переважно 250 Вт, 350 Вт і 500 Вт.

Двигуни потужністю 250 Вт є найменшими і найбільш часто використовуваними. Вони найчастіше використовуються в більшості електровелосипедів.

Двигуни потужністю 350 Вт трохи більші та потужніші, ніж двигуни потужністю 250 Вт. Вони зазвичай використовуються в середньопривідних велосипедах.

500-ватний двигун. це найбільший і найпотужніший двигун Bafang. Вони зазвичай використовуються в найпотужніших і найдорожчих електровелосипедах.

Двигуни Bafang можуть продаватися в декількох різних комплектаціях

На додаток до різних двигунів, перерахованих вище, Bafang пропонує комплекти, які включають контролер (компонент, який регулює роботу двигуна) і акумуляторну батарею.

Контролери Bafang бувають різних типів, кожен з яких призначений для певного типу двигуна та акумулятора.

Контролери Bafang можуть продаватися разом з акумулятором для електровелосипеда. Акумуляторна батарея необхідна для живлення двигуна і є такою ж важливою, як і сам двигун.

Акумуляторна батарея. це компонент, який забезпечує роботу електровелосипеда. Без нього ваш мотор не працюватиме.

Якість двигуна Bafang

Двигуни Bafang відомі своєю неймовірною якістю. Більшість двигунів Bafang виготовлені з високоякісних алюмінієвих сплавів. Корпус, внутрішній механізм і магніти виготовлені з високоякісного матеріалу.

Верхній і нижній корпуси двигунів виготовлені з високоякісного алюмінієвого сплаву. Внутрішній механізм, який відповідає за обертання шини і крутний момент, виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі. Магніти виготовлені з високоякісних неодимових магнітів.

Високоякісний матеріал гарантує, що мотор буде працювати довго і якісно.

Швидкості обертання моторів Bafang

Швидкість двигуна визначається кількістю полюсів, які він має. Двигуни Bafang зазвичай виготовляються з двополюсних або триполюсних двигунів.

Двополюсний двигун здатний генерувати до 50 км/год. Триполюсний двигун здатний генерувати до 120 км/год.

Зверніть увагу, що максимальна швидкість двигуна не завжди є найкращою швидкістю для їзди, особливо якщо ви новачок. Найкраща швидкість для вас. це швидкість, яка відповідає вашим навичкам.

Заключні думки

На ринку є багато різних марок двигунів для електровелосипедів, але Bafang. одна з найпопулярніших. Основною причиною цього є висока якість їхніх двигунів та чудові ціни. Якщо ви шукаєте гідний двигун, вам варто звернути увагу на бренд Bafang.

Отримайте найкращі електровелосипеди від Coast Bike Co. Ми хочемо допомогти вам насолоджуватися поїздками з точки А в точку Б на електровелосипеді. У нас є електровелосипеди на всі випадки життя, і ми доставляємо в будь-яку точку США та Канади. Робіть покупки зараз!

Знання Ebikes: Різні типи класифікацій Ebike

Розкажіть друзям про електровелосипеди, і ви напевно отримаєте принаймні один розгублений погляд і прохання поставити кілька додаткових запитань. Вони можуть запитати: “То це велосипед чи мотоцикл?? Вам все одно доведеться крутити педалі? Ви впевнені, що це законно?”

Відповідь на всі ці питання полягає в тому, що це складно.

Законодавці та виробники електровелосипедів працювали над тим, щоб визначити ряд класифікацій для електровелосипедів. Разом вони зупинилися на трикласовій системі. Ця система описує різні форми електровелосипедів, що вони можуть робити і де вони можуть їздити. У сьогоднішній статті ми допоможемо вам розібратися в електровелосипедах, детально розглянувши різні типи класифікацій електровелосипедів.

Електровелосипеди класу 1

Найпоширеніший вид електричних велосипедів на ринку. це електровелосипед класу 1. Електровелосипед класу 1 також має іншу, менш поширену назву. педелек. Це слово. витончене портманто зі слів “педаль” та “електричний“.” Як випливає з назви, для роботи електровелосипеда потрібно крутити педалі, як і для будь-якого традиційного велосипеда. Однак, електрика вступає в дію за допомогою датчика, який визначає, коли педалювання може бути трохи сильнішим. Двигун електровелосипеда доповнює ваші рухи додатковою швидкістю, щоб підкорити складні пагорби, компенсувати виснаження або просто прискоритися. Електровелосипеди класу 1 мають вбудоване обмеження швидкості 20 миль на годину.

Оскільки педалеки. це, перш за все, велосипеди і покладаються на велосипедистів, які приводять їх у рух вручну, більшість штатів і провінцій вважають їх велосипедами, а не автотранспортом. Це допомагає уникнути проблем з ліцензуванням та реєстрацією, які супроводжують експлуатацію автотранспорту. На жаль, хоча всі моноколеса. це електровелосипеди, не всі електровелосипеди. це моноколеса. Існує суттєва різниця між електровелосипедами класу 1 та класу 2.

Клас 2 Ebikes

Переходячи від класу 1 до класу 2, електровелосипеди отримують суттєве доповнення. дросель. Цей компонент кріпиться на кермо і дозволяє велосипедисту активувати двигун, не крутячи педалі. Дросель представляє собою помітну зміну в тому, як ви керуєте електровелосипедом, і ця різниця зрозуміла виробникам і регулюючим органам. Велосипедисти на електровелосипедах класу 2 можуть використовувати електрифікацію з педальним приводом або електрифікацію з дросельною заслінкою. Повністю покладаючись на педаль газу, вони можуть дістатися з пункту А в пункт Б, зовсім не перевтомлюючись.

Ця функція корисна для велосипедистів, які можуть мати травму або інвалідність, але все одно потребують доступу до незалежного пересування. Це також робить електровелосипеди класу 2 популярним вибором для бездоріжжя. У той час як багато велосипедів класу 1 найкраще підходять для міського використання, їхні побратими класу 2, як правило, знаходять застосування на більш широких територіях. Оснащення гірського велосипеда технологією ebike дозволяє велосипедистам долати найскладнішу місцевість у державних та національних парках, що робить його цікавим додатковим атракціоном для поїздок у кемпінги та походи.

Як і у випадку з електровелосипедами класу 1, існує жорстке обмеження на те, скільки потужності може отримати електровелосипед класу 2 від свого двигуна. Знову ж таки, 20 миль/год. це точка, в якій внутрішній спідометр ebike перекриває роботу двигуна і наказує йому припинити подачу енергії на педалі, незалежно від того, наскільки сильно ви натискаєте на педаль газу. Саме цей ступінь незалежної моторизації змусив штат Нью-Йорк з побоюванням ставитися до легалізації електровелосипедів, незважаючи на те, що він є потенційно ідеальною колискою для їзди на електровелосипедах. Лише у квітні 2020 року Нью-Йорк почав скасовувати свої жорсткі обмеження. найжорсткіші в країні. на електричні велосипеди.

Електровелосипеди класу 3

Ось тут, здається, все стає трохи складніше. У велосипедах класу 1 є лише допомога при педалюванні, в той час як у велосипедах класу 2 допомога при педалюванні поєднується з незалежним електродвигуном. Отже, ви можете очікувати, що електровелосипед класу 3 представляє інший кінець переходу. Ви можете уявити собі повністю моторизований велосипед без педалей. Хоча це логічне припущення, воно невірне. Точніше сказати, що електровелосипеди класу 3. це щось на кшталт електровелосипедів класу “1А”. Різниця полягає у швидкості.

Ця класифікація виникла з того, що німці називали Schnell-pedelec, швидшою версією традиційного педального велосипеда. Всі електровелосипеди класу 3 оснащені технологією підтримки педалей, так само як і моделі класів 1 і 2. Вони можуть мати дросель, а можуть і не мати. Цей аспект варіюється між моделями. Що відрізняє клас 3 від інших класифікацій, так це вища максимальна швидкість. Замість того, щоб розвивати максимальну швидкість 20 миль/год, електровелосипед класу 3, або S-pedelec, досягає максимальної швидкості 28 миль/год. Це може бути більше, ніж дозволено муніципалітетами, штатами та провінціями для велосипеда, на якому кожен може їздити без проходження тесту. Наприклад, у Каліфорнії будь-хто може їздити на електровелосипеді класу 1 або 2. Але їзда на електровелосипеді класу 3 з його додатковою швидкістю вимагає мінімального віку 16 років. Хоча лише неповнолітні в Каліфорнії повинні носити шоломи на електровелосипедах класу 1 або 2, ця швидкість 28 миль/год вимагає обов’язкового носіння шоломів для всіх гонщиків у Золотому штаті. Джорджія, Огайо та Теннессі також застосовують це обмеження. Таким чином, якщо ви хочете використовувати ебайк класу 3, вам слід перевірити місцеві правила.

Модернізація велосипеда

У цьому посібнику ми розглянемо четвертий клас, який відноситься до різних типів класифікацій ебайків. До цієї категорії відносяться ті велосипеди, які починали своє життя як ручні моделі, але після модернізації стали електровелосипедами. Така трансформація можлива за допомогою одного з наборів від Ebike Essentials. Залежно від того, як ви вирішите модифікувати свій велосипед, він може потрапити до будь-якого з трьох класів електровелосипедів. Найчастіше люди модернізують ручний велосипед. якщо хочете, “ебайк класу 0”. до класу 1 з педальним двигуном і без дросельної заслінки. У поєднанні з вашою власною силою педалювання та невеликою допомогою сили тяжіння, цей двигун може розігнати вас до швидкості близько 25 миль/год, якщо ви можете з цим впоратися. Ми пропонуємо набори для переобладнання електричних велосипедів, які допоможуть вам успішно переобладнати ваш велосипед в електровелосипед. Вам сподобається легше крутити педалі, вища швидкість та всі переваги, які ви отримуєте від володіння ебайком, незалежно від його класифікації.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top