Закони про електровелосипеди класу 2. Закони про електровелосипеди класу 2

Закони про електровелосипеди в Огайо

Як і в багатьох штатах Сполучених Штатів Америки, в Огайо є особливе визначення того, що таке електровелосипед. Згідно з визначенням електровелосипедів у штаті Огайо, вони не повинні виробляти більше енергії, ніж 745 Вт. Вони часто досягають максимальної швидкості 20 миль/год. Крім того, вони повинні мати повністю функціональні педалі.

Велосипедна індустрія створила для них три категорії, щоб пояснити та роз’яснити можливості електровелосипедів та сприяти прийняттю відповідних законів, що регулюють їх конструкцію та використання. Місцеві органи влади в Огайо аналогічно прийняли ці групи. В Огайо існує три категорії низькошвидкісних електричних велосипедів:

Клас 1

Це електровелосипеди з підтримкою педалей на низьких швидкостях. Єдиний спосіб, яким велосипеди будуть рухатися. це якщо ви торгуєте. Вони мають електродвигун, який допомагає велосипедисту крутити педалі.

Коли велосипед досягає швидкості 20 миль/год, двигун перестає допомагати. На електровелосипеди класу 1 поширюються деякі правила. Велосипеди є законними на будь-яких ділянках з твердим покриттям, які приймають звичайні велосипеди.

Клас 2

Ці електровелосипеди мають дросель, але працюють на низьких швидкостях. Велосипеди мають двигуни, які дозволяють велосипедисту рухатися вперед без педалей. Цей електровелосипед можна завести і їздити без використання педалей.

Коли швидкість досягає 20 миль/год, двигун більше не може допомагати, як на велосипедах класу 1. Крім того, велосипеди класу 2 мають менше обмежень. Багато велосипедів цієї категорії дозволено використовувати на асфальтованих поверхнях, де дозволені стандартні велосипеди.

Клас 3

Клас 3 в індустрії називають електровелосипеди з двигуном. Двигун допомагає вам під час їзди, роблячи її легкою та невимушеною. Але коли швидкість досягає 28 миль/год, допомога відключається і не розпізнається і не дозволяється використовувати. В Огайо максимальна швидкість становить 25 миль/год.

Класифікація вашого електровелосипеда визначатиме, яке обладнання необхідне, хто може ним керувати і де ви можете їздити на ньому згідно з новим законом штату Огайо.

закони, електровелосипеди, класу

Де можна їздити на електричному велосипеді в Огайо?

В Огайо, якщо ви дотримуєтесь усіх правил дорожнього руху, вам дозволено використовувати ваш електровелосипед на будь-якій вулиці, дорозі чи шосе. Але, електровелосипеди не дозволені на смугах з обмеженим доступом або автомагістралях. Якою з широкої мережі доріжок загального користування та доріжок для велосипедистів в Огайо ви можете користуватися, залежить від класифікації вашого електровелосипеда.

Електровелосипеди класів 1 і 2 дозволено використовувати на доріжках загального користування і тільки для велосипедистів. Новий закон забороняє використання електровелосипедів класу 3, які є швидшими, на будь-яких доріжках загального користування або тільки для велосипедистів, за винятком випадків, коли ці доріжки знаходяться на автомагістралі, поблизу або всередині автомагістралі. Правила для електровелосипедів в Огайо дають місцевим органам влади повноваження затверджувати електровелосипеди класу 3 на смугах загального користування та смугах, призначених лише для велосипедистів, які знаходяться далеко від автомагістралей. Електровелосипеди будь-якого класу не дозволені на будь-якій стежці або природній стежці, традиційно зарезервованій для немоторизованого використання або призначеній для гірських велосипедів, піших прогулянок або інших подібних цілей.

У штаті Огайо електровелосипед повинен бути вимкнений перед використанням на тротуарі. Електричні велосипеди класифікуються як моторизовані транспортні засоби згідно з федеральним законодавством і дозволені на дорогах загального користування та стежках у Національній лісовій системі, які відкриті для всіх транспортних засобів, згідно з U.S. Лісова служба. Пересування стежками Національної лісової системи дозволено виключно мотоциклістам, усім велосипедам з колісною базою 50 дюймів або менше, або електровелосипедам.

Поширені запитання про катання на електровелосипедах в Огайо

Чи потрібна ліцензія для їзди на велосипеді в Огайо?

Процедури реєстрації, ліцензування та страхування, які застосовуються до автомобілів, не застосовуються до електровелосипедів.

Чи існує вікове обмеження для їзди на велосипеді в Огайо?

В Огайо вам дозволено їздити на електровелосипедах класу 1 або 2, якщо ви вмієте їздити на велосипеді і знаєте правила, які контролюють його використання. Вік водіїв електровелосипедів класу 3 повинен бути не менше 16 років, оскільки вони розвивають високу швидкість до 25 миль/год.

Чи потрібно одягати шолом для їзди на велосипеді в Огайо?

Шоломи є обов’язковою вимогою для водіїв та пасажирів електровелосипедів класу 3. Хоча це не є обов’язковим, якщо вам більше 14 років, носіння шолома все ж є розумним заходом безпеки, про який слід пам’ятати. шоломи є обов’язковими для всіх велосипедистів та пасажирів класу 3.

Висновок

Тепер, коли власники електровелосипедів мають більше інформації про закони про електровелосипеди в Огайо. Ви повинні знати, що клас електровелосипеда, на якому ви їздите, впливає на місце катання. Може бути незаконно їздити по вашому улюбленому маршруту на велосипеді.

Водії та продавці повинні знати закони про електровелосипеди в штаті Огайо. Ці правила забезпечують ясність для всіх, хто бажає придбати електровелосипед, забезпечуючи при цьому безпеку водія. Роздрібні продавці повинні бути обізнані з цими рекомендаціями, щоб відповідати на запити потенційних клієнтів. Щоб їздити на електровелосипедах безпечно і в рамках закону, водії повинні приділити час для ознайомлення з законами.

Закони про електровелосипеди класу 2

закони, електровелосипеди, класу

Використання велосипедів з електричним приводом (“е-велосипедів”) стрімко зросло за останні 5 років. Сучасні електровелосипеди часто не відрізняються від “звичайних” велосипедів, але мають надійні акумулятори та технології, які здатні визначати, коли гонщику потрібна допомога при підйомі на пагорб, при зустрічному вітрі або при прискоренні з місця. Хоча електровелосипеди існують вже багато років, останні технологічні досягнення дозволили зробити батареї меншими, легшими, дешевшими та довшими, що підвищило корисність, привабливість та доступність цих машин. Електровелосипеди подобаються багатьом людям, але особливо тим, хто використовує їх як інструмент для подолання обмеженої фізичної підготовки, людям, які виконують повсякденні справи і хочуть перевозити важчі вантажі, а також батькам, які перевозять дітей. Крім того, кілька систем спільного користування велосипедами почали додавати до свого парку електронні велосипеди в Pioneer Valley, в мережі LimeBike та в інших місцях штату Массачусетс, що підвищує привабливість спільного користування велосипедами для повсякденних поїздок.

Чинні закони про електровелосипеди в штаті Массачусетс

Станом на 10 серпня 2022 року формулювання визначення електронного велосипеда було підписано в законі як поправки до законопроекту про транспортні облігації (H.5151 ) для включення визначень Класу 1 та Класу 2 для електровелосипедів. Цей закон набув чинності через 90 днів з дня підписання, 8 листопада 2022 року.

КЛАС 1: Велосипед, оснащений двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який перестає надавати допомогу, коли електровелосипед досягає швидкості 20 миль/год, з електродвигуном потужністю 750 Вт або менше. КЛАС 2: Велосипед, оснащений двигуном з дросельною заслінкою, який перестає надавати допомогу, коли електровелосипед досягає швидкості 20 миль/год, з електродвигуном потужністю 750 Вт або менше.

Примітка: MassBike продовжуватиме виступати за визначення класу 3, щоб узгодити законодавство штату Массачусетс з федеральними визначеннями та загальнодержавними правилами, встановленими Департаментом збереження рекреації.

Нормативні акти

Користувачі електровелосипедів користуються всіма правами та привілеями, що стосуються всіх велосипедистів, за винятком того, що на електровелосипедах заборонено їздити по тротуарах.

Електровелосипеди класів 1 і 2 не вважаються моторизованими велосипедами, як це визначено в законі про ОУ, оскільки вони дозволені на велодоріжках і велодоріжках, однак місцева юрисдикція може регулювати і забороняти їх використання, але тільки після публічного повідомлення та громадських слухань.

Е-велосипеди не дозволені на природних поверхневих стежках (тобто. гірські велосипедні доріжки), якщо інше не дозволено місцевою юрисдикцією.

Попередній закон

До того, як поправка до визначення електровелосипеда була прийнята в законопроекті про транспортні облігації, не існувало жодного визначення, за допомогою якого можна було б регулювати електровелосипеди. Однак “моторизований велосипед” визначається як такий, що має допоміжний двигун з об’ємом циліндра не більше п’ятдесяти кубічних сантиметрів, автоматичну коробку передач і здатний розвивати максимальну швидкість не більше тридцяти миль на годину. Водії моторизованих велосипедів повинні мати ліцензію, і їм заборонено виїжджати на позавуличні доріжки.

Відсутність аналогічного позначення для електровелосипедистів залишила невизначеність щодо того, де можна їздити на електровелосипедах. на доріжках, стежках та тротуарах.

Хочете дізнатись більше про електронні велосипеди? Натисніть тут, щоб переглянути наші поширені запитання та відповіді.

закони, електровелосипеди, класу

Знижки на е-велосипеди

Завдяки представнику Наталі Блейс (1-й Франклін), законопроект про транспортні облігації включав положення про створення державної програми знижок для компенсації вартості електронних велосипедів з 500 знижками для споживачів. і 750 знижками для споживачів з низьким рівнем доходу. Законопроект доручає Департаменту енергетичних ресурсів оцінити можливість надання знижок на електричні велосипеди в точках продажу через роздрібні магазини велосипедів, що належать та експлуатуються в штаті Массачусетс. Це дозвіл на випуск облігацій, який все ще повинен бути включений до Плану капітального поліпшення (CIP) для виділення коштів, що здійснюється адміністрацією губернатора. Як правило, фінансові команди розпочнуть цю роботу на початку наступного року в 2023 році, з планом, опублікованим в кінці травня або на початку червня. Як тільки фінансування буде включено до CIP, можна буде оголосити грантову програму.

MassBike виступає за можливість застосовувати знижку заднім числом, що все ще обговорюється.

Зацікавлені в знижках на електронні велосипеди? Ви можете підняти це питання, звернувшись до місцевого представника штату та сенатора з проханням про допомогу, щоб переконатися, що CIP включає цю знижку після завершення у 2023 році.

Національне законодавство

У Палаті представників є законопроект, Electric Bicycle Incentive Kickstart for the Environment Act або E-BIKE Act, який дозволить повертати податковий кредит у розмірі 30% від вартості кваліфікованого електричного велосипеда. З повним текстом законопроекту можна ознайомитися тут: H.R. 1019. Закон про електровелосипеди

Пояснення класів електричних велосипедів

Класи електровелосипедів. це нормативні позначення, які допомагають гонщикам визначити, де і як вони можуть використовувати свої електровелосипеди. Різні класи, як правило, мають різні обмеження, коли мова йде про використання велосипедних доріжок, доріжок для велосипедів, певних гірських велосипедних стежок та інших позашляхових місцевостей тощо. Отже, давайте дізнаємося про те, як електродвигун, педальний підсилювач, дросель і максимальна швидкість впливають на клас вашого електровелосипеда, а також про те, як налаштувати і змінити клас, щоб він найкраще відповідав вашому стилю їзди.

У цій статті ми розглянемо історію та визначимо систему класифікації електровелосипедів: що таке кожен клас електровелосипедів і чим вони відрізняються? Тоді ми допоможемо вам вибрати відповідний клас електровелосипеда для вашого стилю їзди.

Федеральна класифікація та правила електричних велосипедів

У 2002 році Конгрес прийняв закон HB 727 про внесення змін до федерального визначення електровелосипедів. Він класифікував низькошвидкісні електричні велосипеди як,

“Дво- або триколісний транспортний засіб з повністю працездатними педалями та електродвигуном потужністю менше 750 Вт (1 год.p.), чия максимальна швидкість на рівній поверхні з твердим покриттям, що приводиться в рух виключно таким двигуном під керуванням оператора вагою 170 фунтів, становить менше 20 миль/год.”

Кілька речей, на які слід звернути увагу:

“За умови живлення виключно від такого двигуна”. ключовий шматочок головоломки.

Це означає, що використання підходу “тільки дросель” (коли потужність двигуна є єдиною енергією: водій не крутить педалі) обмежується швидкістю 20 миль/год. Будь-які електровелосипеди з максимальною швидкістю 28 миль/год досягають її за допомогою системи підтримки педалей! Це електронні велосипеди класу 3, про які ми поговоримо пізніше.

Як щодо “електродвигуна потужністю менше 750 Вт”?

Здається, що деякі електровелосипеди мають більшу потужність, але давайте зануримося глибше. Magnum Metro 750 має номінальну потужність двигуна 750 Вт. “Номінальна потужність”. це потужність, яку двигун може регулярно виробляти, не завдаючи шкоди. Дивлячись на технічні характеристики цього велосипеда, ви також побачите більшу кількість 1000 Вт! Це пікова потужність двигуна. потужність, яку двигун може виробляти в короткі проміжки часу, коли це необхідно. Для класів електровелосипедів має значення лише номінальна потужність! Всі велосипеди Magnum мають номінальну потужність двигуна 750 Вт або менше, тому всі вони підпадають під федеральне визначення електровелосипеда. Дізнайтеся більше про потужність двигуна електровелосипеда в цій статті.

Нарешті, “керовані оператором, який важить 170 фунтів”?

Це просто означає, що електровелосипед може їхати повільніше або швидше, якщо гонщик важчий або легший за 170 фунтів користувачі електровелосипедів не обов’язково повинні важити саме 170 фунтів!

Окрім федерального рівня, 44 штати та округ Колумбія мають власні правила щодо електровелосипедів, включаючи багато окружних та міських законів, які застосовуються місцевою владою. Більшість з них включають систему класів при визначенні того, які електровелосипеди (якщо такі є) дозволені на певних типах доріг і стежок.

Що таке класи електровелосипедів?

Три основні класи електровелосипедів здебільшого пов’язані з електричною системою вашого електровелосипеда. як ваш двигун, система допомоги педалей (PAS) та дросельна заслінка (якщо вона є на вашому електровелосипеді) працюють разом, щоб забезпечити ваш електровелосипед енергією.

Будь-яка модель електровелосипеда може стати будь-яким класом з модифікаціями. фактично, всі замовлені на замовлення електровелосипеди Magnum можуть бути налаштовані на будь-який клас, який вам подобається! Все залежить від того, які функції ви обираєте.

Майте на увазі, що для різних класів існують різні правила.

закони, електровелосипеди, класу

Вивчіть місцеві правила користування електровелосипедом, щоб забезпечити безпечну їзду. На фото Magnum Nomad.

Електричні велосипеди класу 1

Клас 1. це електровелосипеди з максимальною допоміжною швидкістю 20 миль на годину. Ви можете їхати швидше, ніж 20 миль на годину, але велосипед не буде надавати жодної моторної допомоги понад цю швидкість.

Ці велосипеди використовують лише допомогу педалей; вони не можуть мати дросельної заслінки.

Електричні велосипеди класу 2

Електровелосипеди класу 2 мають максимальну допоміжну швидкість 20 миль на годину, як і клас 1. Однак електровелосипеди класу 2 мають дросельну заслінку і можуть також мати систему допомоги при педалюванні. У випадку з Magnum Bikes, всі наші електровелосипеди, побудовані відповідно до специфікацій класу 2, стандартно оснащені як дроселем, так і PAS.

Зазвичай електровелосипед з дросельною заслінкою, але без PAS вважається моторизованим транспортним засобом. Зазвичай це означає, що електровелосипед класу 2 не можна використовувати на велодоріжках або багатофункціональних доріжках.

  • Підтримка педалей: Необов’язково (може бути лише дросель)
  • Дросель: Так
  • Максимальна швидкість з підтримкою: 20 миль/год
  • Потрібен спідометр: Ні

Електровелосипеди класу 3

Цей клас сподобається тим, хто шукає швидкісні електровелосипеди. Ці електровелосипеди можуть розвивати швидкість до 28 миль на годину!

Електровелосипеди класу 3 зазвичай не мають дросельної заслінки, і це відображено в більшості державних визначень класу 3. Але в Magnum Bikes ми створюємо електровелосипеди, які можуть забезпечити підтримку педалей на швидкості до 28 миль/год з включеними дроселями.

Хоча ця вища швидкість обмежує використання велосипедів на більшості велосипедних доріжок, це може бути перевагою для пасажирів, які слідують за транспортним потоком на вулицях.

З огляду на високі швидкості, електровелосипеди класу 3 повинні мати спідометр.

  • Система допомоги при педалюванні: Так
  • Дросель: Необов’язково (може бути тільки педальний)
  • Максимальна підтримувана швидкість: 28 миль/год
  • Потрібен спідометр: Так

Електричні велосипеди класу 4

Відносно нове доповнення, електровелосипеди класу 4 насправді не вважаються електровелосипедами. це транспортні засоби, такі як мопед. Електровелосипеди класу 4 мають номінальну потужність двигуна понад 750 Вт і не мають обмежень на максимальну швидкість. Вони можуть мати будь-яку комбінацію дросельної заслінки та PAS.

  • Допомога на педалі: Необов’язково (може бути лише дросель)
  • Дросель: Необов’язково (може бути лише допомога педалей)
  • Максимальна швидкість: без обмежень
  • Потрібен спідометр: Так

Які ключові відмінності між кожним класом?

Ось короткий огляд основних відмінностей.

22 Правила використання електровелосипедів у різних штатах

Визначення та класифікації електровелосипедів стають все більш поширеними в США.S. Всі п’ятдесят штатів і Вашингтон, округ Колумбія.C. Наразі існують такі визначення для електровелосипедів. У той час як 36 штатів зараз визначають електровелосипеди в межах трьох стандартних класів, інші використовують безрівневу категоризацію електровелосипедів. Законодавство штату зазвичай фокусується на тому, чи класифікуються електровелосипеди як скутери, мопеди або традиційні велосипеди, але визначення різняться в різних штатах. Якщо ви купуєте електровелосипед. важливо розуміти закони про електровелосипеди у вашому штаті, оскільки вони можуть дещо відрізнятися від популярної 3-класифікаційної системи. Ось остаточний путівник по кожному штату щодо регулювання електровелосипедів.

Закони штату про електровелосипеди. система 3 класів

Тридцять шість штатів США використовують трикласову систему для електровелосипедів на всій території країни:

  • Алабама
  • Арізона
  • Арканзас
  • Каліфорнія
  • Колорадо
  • Коннектикут
  • Флорида
  • Джорджія
  • Айдахо
  • Іллінойс
  • Індіана
  • Айова
  • Луїзіана
  • Мен
  • Меріленд
  • Мічиган
  • Міннесота
  • Міссісіпі
  • Міссурі
  • Невада
  • Нью-Гемпшир
  • Нью-Джерсі
  • Нью-Йорк
  • Північна Дакота
  • Огайо
  • Оклахома
  • Південна Дакота
  • Теннессі
  • Техас
  • Юта
  • Вермонт
  • Вірджинія
  • Вашингтон
  • Західна Вірджинія
  • Вісконсін
  • Вайомінг

Кількість U.S. Кількість штатів, що приймають багаторівневу систему класифікації, зростає. У всіх цих штатах електровелосипеди класифікуються за трьома класами. так що кожен велосипед може бути класу 1, 2 або 3. Електровелосипеди класів 1 і 2 краще підходять для любителів активного відпочинку, таких як прогулянки на природі, полювання або катання на гірських велосипедах. Електровелосипеди класу 3 добре підходять для використання на міських дорогах і, як правило, можуть замінити мотоцикл або мопед. Всі велосипеди Juiced Bikes можуть бути віднесені до класу 2 або класу 3.

Багаторівнева система регулювання електровелосипедів визнає, що електровелосипеди охоплюють великий розрив між велосипедами для їзди по бездоріжжю та аналоговими велосипедами, а також розрізняє моделі з різною потужністю та швидкістю. Штати, які використовують трирівневу систему класифікації електровелосипедів, мають майже ідентичні вимоги до експлуатації та безпеки електровелосипедів, а також схожі визначення для електровелосипедів.

Безступенева категоризація електровелосипедів

Чотирнадцять штатів США.S. використовують унікальні визначення для класифікації електровелосипедів, але не використовують трикласову систему. У деяких штатах, таких як Нью-Мексико, це означає, що до електровелосипедів ставляться так само, як і до традиційних велосипедів. В інших штатах, таких як Массачусетс, це означає, що немає класифікації електровелосипедів, але є інші важливі правила для їзди на електровелосипеді. Якщо ви живете в одному з цих штатів, важливо вивчити місцеві закони перед поїздкою. До цих нерівневих штатів відносяться:

Аляска визначає електровелосипеди як велосипеди з електродвигуном, і для їзди на них потрібна ліцензія, хоча наразі штат не вимагає реєстрації чи страхування. Для електровелосипедів немає вимог щодо наявності шолому, але є віковий ценз. 14 років. Електровелосипеди заборонені на громадських тротуарах та велосипедних доріжках.

У штаті Делавер електровелосипеди визначаються як велосипеди, якщо вони мають робочі педалі, максимальну швидкість 20 миль/год і двигун потужністю менше 750 Вт. Електровелосипеди дозволені на велодоріжках і тротуарах, і немає вікового мінімуму для використання електровелосипедів. Однакові правила застосовуються як до велосипедів, що приводяться в рух людиною, так і до електровелосипедів.

На Гаваях електровелосипеди прирівнюються до мопедів, а для водіїв молодше 18 років обов’язковими є шоломи. Водії електровелосипедів повинні мати при собі реєстраційні документи та ліцензію оператора.

Електровелосипеди заборонені на міждержавних автомагістралях та окружних дорогах, але дозволені на міських вулицях та велодоріжках.

У Кентуккі однакові правила дорожнього руху застосовуються як до велосипедів з ручним керуванням, так і до електровелосипедів. Електровелосипеди дозволені на велодоріжках і тротуарах.

У штаті Массачусетс електровелосипеди визначаються як моторизовані велосипеди, якщо їхня максимальна швидкість не перевищує 25 миль/год. У штаті Массачусетс водії електровелосипедів повинні мати ліцензію, а також реєстрацію велосипеда, але не вимагають страхування. Закон вимагає носіння шоломів, а мінімальний вік для їзди на електровелосипеді. 16 років. У штаті Массачусетс також заборонено їздити на електровелосипедах по громадських тротуарах або велодоріжках.

Ви можете їздити на електровелосипедах на велосипедних доріжках і проїжджих частинах в Монтані. Вони визначаються як велосипеди з двома робочими педалями з прикріпленим двигуном. Електровелосипеди не повинні розвивати швидкість більше 20 миль/год, а їхні водії не повинні важити більше 170 фунтів.

У штаті Небраска водії електровелосипедів не мають вікового цензу і не зобов’язані носити шоломи. Електровелосипеди дозволені на велодоріжках і тротуарах.

У Нью-Мексико електровелосипеди прирівнюються до мопедів, а це означає, що водії повинні мати ліцензію та страховку. Мінімальний вік для водіїв електровелосипедів у Нью-Мексико. 15 років. У Нью-Мексико електровелосипеди не дозволені на громадських тротуарах, але їх використання на велодоріжках не визначено на рівні штату. За інформацією щодо використання електровелосипедів на спеціально відведених велосипедних доріжках можна звертатися до місцевих органів влади.

На електровелосипедах можна їздити по всіх дорогах і громадських автомагістралях з обмеженням швидкості до 25 миль/год, на велодоріжках, у велосмугах і на тротуарах.

Водії електровелосипедів повинні поступатися дорогою транспортним засобам з ручним керуванням та пішоходам.

В Орегоні електровелосипеди повинні бути призначені для їзди по землі з колесами. Двигун не може розвивати швидкість більше 20 миль/год на рівній місцевості і не може мати потужність більше 1 000 Вт.

У Пенсильванії експлуатація електровелосипедів на дорогах загального користування дозволена при дотриманні наступних умов:

  • Водій повинен бути не молодше 16 років.
  • Електровелосипед має педалі, що працюють.
  • Вага електровелосипеда не перевищує 100 фунтів.
  • Електровелосипед має не більше трьох коліс.
  • електровелосипед має двигун потужністю не більше 750 Вт.
  • Велосипедист розвиває швидкість не більше 20 миль/год під напругою.

Ви повинні мати дійсне водійське посвідчення і бути не молодше 16 років, щоб їздити на електровелосипеді по дорогах загального користування в Род-Айленді. Штат визначає електровелосипеди як велосипеди з максимальною швидкістю 25 миль на годину (миль/год) з двигунами, які виробляють не більше двох гальмівних кінських сил.

На електровелосипеди не поширюються ті ж вимоги щодо реєстрації та ліцензування, що й на мопеди. Електровелосипеди з двигунами, які мають потужність 750 Вт, спеціально виключаються з визначення мопеда.

У Вашингтоні, округ Колумбія.C., електровелосипед визначається як моторизований транспортний засіб, якщо його максимальна швидкість не перевищує 20 миль/год, він може управлятися за допомогою людини та двигуна і має робочі педалі. Ви повинні бути не молодше 16 років, щоб користуватися електровелосипедом. однакові правила застосовуються як до велосипедів, що приводяться в рух людиною, так і до електровелосипедів.

Перегляньте різні моделі та стилі електровелосипедів від Juiced Bikes

Ви нарешті вирішили придбати електровелосипед, але все ще не впевнені, який стиль обрати? Незалежно від того, чи шукаєте ви ефективний електровелосипед для приміських поїздок, розроблений для їзди на великі відстані, або стильний універсальний електровелосипед з високою швидкістю та великим двигуном, у Juiced Bikes знайдеться ідеальна модель для кожного гонщика. щоб знайти ідеальний варіант вже сьогодні.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top