Гігантські електродвигуни для велосипедів. Колеса

Гігант Огляд Talon E 3 / Огляд Liv Tempt E 2. Електричні велосипеди

E-Велосипед моделі. який велосипед найкраще підходить для вас? Ми щодня отримуємо запитання про ключові відмінності між моделями та їх відповідні ціни.

Ось огляд Talon E 29 3 та Liv Tempt E2. Навіщо розглядати ці два велосипеди разом? Ну, це по суті ідентичні велосипеди, за винятком розміру шин. Talon E має 29 покришок, а Tempt E – 27.5.

Як і у всіх наших оглядах, ми не розглядаємо жодного велосипеда, поки не проїдемо кілька сотень миль на наших демонстраційних велосипедах і не продамо / не обслужимо кілька з них. Ми зробимо огляд типу першої поїздки, але після того, як ми отримали великий досвід роботи з велосипедом, це справді огляд. Ми проїхали сотні миль на наших демонстраційних велосипедах у магазинах і продали, мабуть, 100 цих моделей разом узятих.

MOUNTAIN E-ВЕЛОСИПЕД МОДЕЛІ: Giant Talon E 3 / Liv Tempt E 3 (5000 900, але продається за 5000 300 протягом обмеженого часу / на дату написання цього огляду 12.03.2013). Моделі на розпродажі швидко зменшуються, і ми очікуємо, що ціна повернеться до повної ціни до кінця місяця. Крім того, у нас є ще один огляд, де ми порівнюємо Talon / Tempt з багатоколійною моделлю Roam / Rove.

Обидва велосипеди мають середній привід, що набагато краще для їзди по бездоріжжю. Велосипеди із середнім приводом утримують вагу в середині велосипед і мають більш природне відчуття, ніж задня втулка, що приводиться в рух велосипед. По суті, велосипед із заднім приводом відчуває себе так, ніби вас штовхають, тоді як середній привід велосипед відчуває себе більше як звичайний велосипед, просто з додатковою потужністю. Ви швидко помітите, що порівнянний середньопривідний велосипед – це солідний 600. на 700 більше, ніж у велосипеда з приводом на задню втулку. Чому це так / яка вигода для мене, і чи варто це робити? Окрім опису їзди вище, середній привід велосипед буде на цілих 10 фунтів легшим, ніж порівнянний велосипед із заднім приводом велосипед, як правило, ви зможете проїхати набагато більше миль на одній зарядці, оскільки середній привід є більш ефективним. Це також означає, що він може використовувати легший двигун та акумулятор для приведення його в рух. Заднє колесо також набагато легше замінити у випадку спускання, порівняно з велосипедами з приводом на задню втулку.

GIANT TALON E

LIV TEMPT E

Велосипеди Talon/TemptBoth призначені для велосипедистів, які хочуть кататися на гірських велосипедах або їздити по гравію/бруду. Однак, оскільки Talon/Tempt мають педальний підсилювач, вони не поступаються будь-яким іншим електровелосипедам на асфальті, з єдиною реальною різницею – шипуваті шини, які роблять їзду трохи менш плавною. Тож якщо ви хочете їздити по асфальтованих стежках, а потім виїжджати на гірські велосипедні стежки або гравійні дороги – ці велосипеди зроблять все це.

МЕХАНІЧНІ КОМПОНЕНТИ

Що стосується механічних характеристик велосипедів, я не буду перераховувати все, оскільки ви можете переглянути повну специфікацію, коли переглядаєте велосипеди на нашому веб-сайті.

гігант, велосипед, двигуни, колеса

Велосипеди мають гідравлічні гальма Tektro спереду та ззаду, перемикачі Shimano Altus Shifters та 9-швидкісний перемикач Shimano Alivio ззаду. Зараз я волів би 10. 11 швидкостей перемикання для ширшого діапазону передач, але цього достатньо для того, для чого призначений велосипед. Вони мають передню вилку Suntour XCM ATB Coil 29 100mm travel вилка спереду.

Як виглядають технічні характеристики? За 5000 900 гривень велосипед (звичайна ціна), не так багато інших велосипедів, які можуть конкурувати з ним. За 5000,300 (поки вистачає запасів) це дивовижна пропозиція, і ніхто її не чіпає. Як виглядає велосипед з повною підвіскою? велосипед призначена для? Я б сказав, що він чудово підходить для гірських велосипедів для початківців та середнього рівня. Звичайно, це чудово підходить і для асфальтованих стежок, і для гравійних доріг. Якщо ви шукаєте щось для більш складних трас у нашому регіоні, вам дійсно потрібен велосипед з більш жорстким переднім амортизатором та більшою кількістю передач ззаду. Ось де Велосипеди Giant / Liv з повною підвіскою вступають у гру.

ЕЛЕКТРОННІ КОМПОНЕНТИ

Обидва велосипеди оснащені двигуном SyncDrive Core від Yamaha, що видає 50 Нм крутного моменту. Цього достатньо для будь-яких проміжних гірських велосипедних маршрутів у нашому регіоні і, звичайно, достатньо для асфальтованих доріг/стежок. Він поєднується з акумулятором потужністю 400 Вт, який Велетень з підтримкою педалей проїжджає до 93 миль на одному заряді. Ми проїжджали десь 60-90 миль на одному заряді, залежно від того, як їздили на велосипедах, що, здається, відповідає рейтингу Giant. 93 – це максимальна швидкість в режимі допомоги при низькому натисканні на педалі. Виходячи з нашого досвіду, при звичайній їзді, ви повинні отримати 60. 70 миль на одному заряді з велосипеда.

Велосипеди мають повнокольоровий РК-екран, а двигун працює в парі з акумулятором на 400 Вт-год. Як ми вже писали в інших оглядах, батареї на середньопривідних електровелосипедах не повинні бути такими ж великими, як на велосипедах із задньою втулкою, оскільки середні приводи набагато ефективніші.

Ми кілька разів брали наші демонстраційні велосипеди навколо озера Файєтвілль, до парку Centennial, гори Маунт. Кесслер та безліч інших стежок у цьому районі. Поки що вони добре справляються з трасами без жодних проблем. За останні 3 роки ми продали понад 100 велосипедів цієї моделі, і у нас було дуже мало проблем з ними.

Нам подобається режим підтримки педалей. Це дає дуже природне відчуття. Крутного моменту достатньо, щоб піднятися на пагорб, але не так багато, щоб нести вас на пагорб.

ШВИДКІСТЬ: Ці моделі забезпечують підтримку педалей на швидкості до 20 миль/год (клас I).

Загалом, велосипеди – це вибух для їзди. Обидва мають 5 різних налаштувань потужності від низької до високої, тому ви можете налаштувати, наскільки сильно вам потрібна допомога на педалях.

БАТАРЕЇ/ДВИГУНИ: Знову ж таки, всі вони мають однаковий двигун Yamaha та акумулятор Giant, тому тут немає ніякої різниці.

ЯКІСТЬ/ГАРАНТІЯ: Giant існує з 80-х років і є найбільшим виробником велосипедів у світі. Дизайн, обробка та якість всіх велосипедів чудова. Giant має довічну гарантію на раму до тих пір, поки ви володієте велосипедом. Для механічних компонентів це один рік, а для акумулятора та двигуна – два роки. За останні 5 років у нас було дуже мало проблем з їхніми електровелосипедами. На скільки вистачить батареї? Ніхто, здається, ще не знає. Теоретично, літієвий акумулятор має вистачити на 1,000 зарядів. Якщо ви проїжджаєте 60 миль на одному заряді, то це дуже довго.

ЯКИЙ ВЕРДИКТ??

Обидва велосипеди чудові, і ви зможете їздити частіше, проїжджати більше миль і отримувати більше задоволення. Фактично – більше посмішок на годину. Ви не помилитеся з жодним з них. Насправді все зводиться до того, де ви хочете їздити та використовувати велосипед для. Я пройшов через той самий процес минулого року, і оскільки я їжджу по горах, гравію (моє улюблене) і асфальту (іноді все вищезазначене в одній поїздці)!) У мене гірський E-bike.

БЕЗКОШТОВНИХ ДОВІЧНИХ НАЛАШТУВАНЬ: Як і всі велосипеди Lewis Clark, ці моделі поставляються з професійною збіркою та нашим планом безкоштовного довічного налаштування. Якщо ваш велосипед не перемикає передачі або не зупиняється, як слід, просто приносьте його до нас, і ми подбаємо про це. Сюди входить наше стандартне налаштування та регулювання. Якщо ви принесете для нас електровелосипед, який приїхав з іншого місця, ми стягуємо 150. Отже, різниця між покупкою велосипеда безпосередньо у споживача та у нас становить близько 150 гривень, а потім ще від 100 до 150 гривень ви заощадите на налаштуваннях щороку.

30-денна тестова поїздка: Важко зрозуміти, який велосипед вам подобається, поки ви на ньому не поїздите. Lewis Clark пропонує 30-денну програму тест-драйву для кожного велосипеда, який ви купуєте. Це означає, що у вас є 30 днів, щоб зрозуміти, чи підходить вам цей велосипед. Якщо вам не сподобався велосипед, ви можете повернути його назад та обміняти на будь-який інший з наших велосипедів. Крім того, якщо ви є учасником дисконтної програми, ви отримаєте 5% знижки на електровелосипеди в кредит (10% на все інше).

Досвід їзди

Досвід поїздок на роботу

У понеділок вранці я прокинувся рано і з радістю проїхався на велосипеді 2022 Гігант Електричний велосипед Roam E GTS для моїх щоденних поїздок на роботу, щоб почати свій вихідний день правильно. Їдучи вулицями міста, я відчував, як потужний двигун і батарея допомагають мені з кожним натисканням педалей, дозволяючи легко підніматися на пагорби і пробиратися крізь потік машин. Широкі шини забезпечили плавність ходу, а гідравлічні дискові гальма дозволили мені швидко зупинитися, коли це було потрібно.

Коли я приїхав на роботу, я був вражений тим, як швидко та ефективно я зміг туди дістатися. Завдяки електродвигуну я не відчував спітніння або втоми після прибуття, і я знав, що зробив свій внесок у зменшення викидів вуглекислого газу, що було дуже приємно.

Походи вихідного дня

На вихідних я люблю виїжджати на своєму Roam E GTS на більш авантюрні поїздки. Нещодавно я взяв його на гірську стежку і був вражений його здатністю справлятися з рельєфом місцевості. Система підвіски поглинала нерівності та каміння, а широкі шини забезпечували відмінне зчеплення з дорогою на підйомах і спусках. Порівняно з трудомісткими поїздками на велосипедах без електричного приводу, тепер я можу витрачати більше енергії на те, щоб насолоджуватися краєвидами дикої природи. Мушу сказати, що електричний асистент підняв мій досвід їзди на новий рівень.

Одним з найяскравіших моментів цієї поїздки був підйом на крутий схил. Я трохи нервував, не був впевнений, що мій велосипед впорається з цим. Але потужний двигун і акумулятор дали мені додаткову силу, і я доїхав до вершини. Підкорення такого складного підйому було хвилюючим відчуттям. Я знаю, що мій електровелосипед здатен на такі подвиги, і пишаюся цим.

На спуску з гори я зміг набрати швидкість завдяки відмінній керованості велосипеда та чуйним гальмам. Roam E GTS забезпечив мені стабільність і безпеку на вузьких поворотах і крутих спусках. Я міг милуватися краєвидами, не турбуючись про свою безпеку. До речі, якщо ви хочете покататися добре знайомою місцевістю або особливою місцевістю, ви можете забронювати житло на Skyscanner. Він не тільки багатий на різноманітність, але й простий в управлінні.

Загалом, я дуже задоволений своїм 2022 Велетень Електричний велосипед Roam E GTS. Він перевершив мої очікування як для міських поїздок, так і для гірських поїздок на вихідних. Куди б я не їхав, я відчуваю себе впевнено і комфортно. Широкі шини, потужний двигун, батарея та чуйна керованість роблять їзду приємною. Я з нетерпінням чекаю на нові пригоди на цьому універсальному та потужному велосипеді.

Технічні характеристики

Велосипед 2022 року Гігантські Roam E GTS має міцну алюмінієву раму ALUXX. Колісна пара Giant GX03V забезпечує надійну роботу велосипеда. 9-швидкісний задній перемикач Shimano Alivio, кована шатун з ланцюгом 42T та перемикачі Shimano Altus забезпечують плавний та надійний вибір передач. Гідравлічні дискові гальма Tektro HD-M275 з роторами 160/180 мм забезпечують надійне гальмування за будь-яких погодних умов. Велосипед оснащений двигуном SyncDrive Core від Yamaha з крутним моментом 50 Нм та акумулятором EnergyPak 400 Вт-год, що забезпечує достатню потужність та запас ходу для тривалих поїздок.

Слідкуйте за нами для отримання додаткової інформації.

Що нам подобається в ньому?

Батарея EnergyPak 400 Вт-год забезпечує запас ходу до 80 миль на одному заряді, залежно від рельєфу місцевості та зусиль водія.

Максимальна швидкість для велосипедів – 20 миль на годину. Це законодавча межа для електричних велосипедів у багатьох областях.

Так. Їздити на ньому можна як на звичайному велосипеді, з електродвигуном або без нього.

гігант, велосипед, двигуни, колеса

Так, гідравлічні дискові гальма не потребують особливого обслуговування. З часом не потребують значних налаштувань або технічного обслуговування, потрібно лише регулярно відвідувати магазин для змащення та технічного обслуговування.

Так. Велосипед призначений для їзди по різних місцевостях, від рівних міських вулиць до важкопрохідного бездоріжжя. Він має передню підвіску, широкі шини та міцну раму, яка може з легкістю долати пересічену місцевість.

Таблиця розмірів для Giant Roam E GTS виглядає наступним чином:

Ці розміри є лише загальним орієнтиром, справжня посадка може відрізнятися від людини до людини, і найпростіший спосіб знайти свій розмір – це найкращий спосіб здійснити пробну поїздку.

Потужні та витривалі

Оновлений двигун серії відповідає тій самій тенденції. Усі моделі забезпечують трохи більший крутний момент, ніж раніше, а ті, що мають “Pro” у назві, мають на додачу більшу ємність акумулятора. І Explore E Pro 0, і Explore E Pro 1 оснащуються SyncDrive Pro2, який було модернізовано минулого року. Explore E 1 та Explore E 2 мають SyncDrive Sport2. Щодо потужності, то обидва двигуни дуже близькі один до одного. Що стосується крутного моменту, то 85 ньютон-метрів SyncDrive Pro2 лише на десять менше, ніж у SyncDrive Sport2. Їх максимальна допомога становить 400 відсотків у кожному випадку. За вагою їх розділяє лише 100 грамів. За допомогою програми RideControl ви можете регулювати рівні підтримки і, таким чином, адаптувати характеристики двигуна до ваших побажань.

Ми вже згадували про збільшення потужності. Однак він зарезервований для двох топових моделей. Як і у випадку з новим Stormguard E, Giant використовує у своїх акумуляторах новітні технології. EnergyPak Smart 800, розроблений у співпраці з Panasonic, базується на елементах розміром 22700. Ви можете збільшити його потужність до 1050 ват-годин за допомогою опціонального розширювача діапазону EnergyPak Plus. За оптимальних умов Giant обіцяє запас ходу понад 200 кілометрів.

З Explore E 1 та Explore E 2 ви не зайдете так далеко – принаймні, на одному заряді. Дві дешевші моделі працюють з акумулятором EnergyPak Smart 625. Однак він також сумісний з додатковим акумулятором EnergyPak Plus.

Привід відповідає сучасним тенденціям

У порівнянні з попередніми роками помітно, що Giant відмовився від перемикачів, але перейшов на трансмісію з одним ланцюгом. Це відповідає тому, що роблять інші виробники на подібних моделях. Майже без винятку, груповий набір – це версії з технологією Linkglide від Shimano. Вони були спеціально розроблені для більшої стабільності. Отже, вони важать трохи більше, ніж відповідний аналог без абревіатури “LG”. Однак, враховуючи більш високі навантаження, які впливають на шестерні на ебайку, це крок, який, ймовірно, багато хто вітає.

На жаль, ви не зможете насолоджуватися групою Lingkglide на Explore E 2. Натомість найдешевша модель в лінійці має групу Alivio з дев’ятьма зірочками та касетою, асортимент якої відстає від інших моделей.

SyncDrive Pro

SyncDrive Pro розроблено спільно з Yamaha та оптимізовано під технологію підвіски Maestro від Giant. Його продуктивність та їздові характеристики налаштовані спеціально для їзди на трасі. Двигун дуже чутливо реагує на крутний момент, що вводиться від велосипедиста, що робить його ідеальним для швидкого регулювання кількості підтримки педалей, необхідної для велосипедиста та рельєфу місцевості.

Важить всього 2.75 кг, це найлегший двигун для електровелосипедів від Yamaha з потужним крутним моментом 85 Нм. Як і всі Гігантські двигуни, SyncDrive Pro оснащений системою Smart Assist. Вузький Q-фактор, відстань між двома ногами велосипедиста під час крутіння педалей, створює природну, комфортну позицію для їзди. SyncDrive Pro також має інтелектуальний режим Walk Assist. Він не просто забезпечує потужність, щоб штовхати велосипед вперед; він забезпечує достатню потужність, щоб ви могли подолати будь-яку перешкоду, штовхаючи електровелосипед, зберігаючи при цьому повний контроль над ситуацією в будь-який час.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top